Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
3 ώρες πριν, ali_chaos είπε

Λοιπον η φαση εχει ως εξης.

Μου φερνουν τα παιχνιδια και δεν τα δεχομαι.Παιρνω τηλεφωνο πλαισιο και μου λενε πως το ps5 που παραγγειλα ειναι εκτος stock.Τους αναφερω πως θα παιξει ολικη ακυρωση εφοσον δεν ειναι αυτη η συμφωνια και με βαζουν σε αναμονη για 10 λεπτα ,επιστεφουν και μου λενε αυριο παραλαμβανω.Την επομενη της παραλαβης που ειχα χρονο ανοιγω και βαζω fifa που χω σε ψηφιακη εκδοση και παιζω λιγο,η κονσολα πεθαινει κυριολεκτικα κοντα στις 5-6 ωρες ελαφριας χρησης.Την επομενη παιρνω πλαισιο και μου λενε η το παω σε αυτους η στη sony κατευθειαν.Την επομενη το παω στη sony για να γλιτωσω χρονο.Μου αντικαθιστουν  με refurbished κονσολα το ολοκαινουργιο ps5 και δεν παιρνω ορκο πως ειναι η νεα εκδοση.Χτες φορτωνω ενα βαρυ παιχνιδι επιτελους (gta v) που εχω σε δισκακι.Με το που φορτωνει αρχιζουν τα νεκρα pixel και η εικονα κολλαει.Κανω rebuild database,factory reset + δοκιμαζω το δισκακι στο ps4( που εχω απο το 2014 και δουλευει τελεια).Καμια διαφορα στο ps5.

Δεν ξερω αν ηταν η μια στις τοσες που ναι νεκρη η κονσολα η επειδη πιεσα μου φεραν τιποτα καβατζωμενη που χει φαει κωλοτουμπες.

 

Εχωντας ηδη ενα Dead on arrival και ενα ελλατωματικο ως αντικατασταση το μονο που μενει να κανω ειναι να απαιτησω ολοκαινουργια κονσολα η refund απο τη sony η το πλαισιο.

Ακομα δεν εχει μπει ps5 δισκακι και εχουν αρχισει τα εκτροπα....

Δεν ειναι μονο το χρημα αλλα και ο κοπος του πηγαινελα οποτε η απαιτηση αυτη τη φορα θα ειναι τελεσιγραφη γιατι η πολιτικη των εμπορων-κατασκευαστων καθε αλλο παρα κατανοηση και ευγενεια δεν φερει.

Φιλε μου μην κυκλοφορεις για μερικές μέρες γιατι μαλλον εισαι τόσο γκαντέμης που μπορει να σου έρθει καμια γλάστρα απο κανα μπαλκόνι.... 🤣🤣🤣🤣🤣

  • Απαντ. 12,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, ali_chaos είπε

Λοιπον η φαση εχει ως εξης.

Μου φερνουν τα παιχνιδια και δεν τα δεχομαι.Παιρνω τηλεφωνο πλαισιο και μου λενε πως το ps5 που παραγγειλα ειναι εκτος stock.Τους αναφερω πως θα παιξει ολικη ακυρωση εφοσον δεν ειναι αυτη η συμφωνια και με βαζουν σε αναμονη για 10 λεπτα ,επιστεφουν και μου λενε αυριο παραλαμβανω.Την επομενη της παραλαβης που ειχα χρονο ανοιγω και βαζω fifa που χω σε ψηφιακη εκδοση και παιζω λιγο,η κονσολα πεθαινει κυριολεκτικα κοντα στις 5-6 ωρες ελαφριας χρησης.Την επομενη παιρνω πλαισιο και μου λενε η το παω σε αυτους η στη sony κατευθειαν.Την επομενη το παω στη sony για να γλιτωσω χρονο.Μου αντικαθιστουν  με refurbished κονσολα το ολοκαινουργιο ps5 και δεν παιρνω ορκο πως ειναι η νεα εκδοση.Χτες φορτωνω ενα βαρυ παιχνιδι επιτελους (gta v) που εχω σε δισκακι.Με το που φορτωνει αρχιζουν τα νεκρα pixel και η εικονα κολλαει.Κανω rebuild database,factory reset + δοκιμαζω το δισκακι στο ps4( που εχω απο το 2014 και δουλευει τελεια).Καμια διαφορα στο ps5.

Δεν ξερω αν ηταν η μια στις τοσες που ναι νεκρη η κονσολα η επειδη πιεσα μου φεραν τιποτα καβατζωμενη που χει φαει κωλοτουμπες.

 

Εχωντας ηδη ενα Dead on arrival και ενα ελλατωματικο ως αντικατασταση το μονο που μενει να κανω ειναι να απαιτησω ολοκαινουργια κονσολα η refund απο τη sony η το πλαισιο.

Ακομα δεν εχει μπει ps5 δισκακι και εχουν αρχισει τα εκτροπα....

Δεν ειναι μονο το χρημα αλλα και ο κοπος του πηγαινελα οποτε η απαιτηση αυτη τη φορα θα ειναι τελεσιγραφη γιατι η πολιτικη των εμπορων-κατασκευαστων καθε αλλο παρα κατανοηση και ευγενεια δεν φερει.

 

 

 

Σου έδωσαν refurbished αντί για ολοκαίνουργια κονσόλα και το δέχτηκες; 

Επεξ/σία από pictorino
  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, ali_chaos είπε

Λοιπον η φαση εχει ως εξης.

Μου φερνουν τα παιχνιδια και δεν τα δεχομαι.Παιρνω τηλεφωνο πλαισιο και μου λενε πως το ps5 που παραγγειλα ειναι εκτος stock.Τους αναφερω πως θα παιξει ολικη ακυρωση εφοσον δεν ειναι αυτη η συμφωνια και με βαζουν σε αναμονη για 10 λεπτα ,επιστεφουν και μου λενε αυριο παραλαμβανω.Την επομενη της παραλαβης που ειχα χρονο ανοιγω και βαζω fifa που χω σε ψηφιακη εκδοση και παιζω λιγο,η κονσολα πεθαινει κυριολεκτικα κοντα στις 5-6 ωρες ελαφριας χρησης.Την επομενη παιρνω πλαισιο και μου λενε η το παω σε αυτους η στη sony κατευθειαν.Την επομενη το παω στη sony για να γλιτωσω χρονο.Μου αντικαθιστουν  με refurbished κονσολα το ολοκαινουργιο ps5 και δεν παιρνω ορκο πως ειναι η νεα εκδοση.Χτες φορτωνω ενα βαρυ παιχνιδι επιτελους (gta v) που εχω σε δισκακι.Με το που φορτωνει αρχιζουν τα νεκρα pixel και η εικονα κολλαει.Κανω rebuild database,factory reset + δοκιμαζω το δισκακι στο ps4( που εχω απο το 2014 και δουλευει τελεια).Καμια διαφορα στο ps5.

Δεν ξερω αν ηταν η μια στις τοσες που ναι νεκρη η κονσολα η επειδη πιεσα μου φεραν τιποτα καβατζωμενη που χει φαει κωλοτουμπες.

 

Εχωντας ηδη ενα Dead on arrival και ενα ελλατωματικο ως αντικατασταση το μονο που μενει να κανω ειναι να απαιτησω ολοκαινουργια κονσολα η refund απο τη sony η το πλαισιο.

Ακομα δεν εχει μπει ps5 δισκακι και εχουν αρχισει τα εκτροπα....

Δεν ειναι μονο το χρημα αλλα και ο κοπος του πηγαινελα οποτε η απαιτηση αυτη τη φορα θα ειναι τελεσιγραφη γιατι η πολιτικη των εμπορων-κατασκευαστων καθε αλλο παρα κατανοηση και ευγενεια δεν φερει.

 

 

 

Refund απο Πλαίσιο η Sony το ξεχνάς.

Κακώς που δέχτηκες να πάρεις ανακατασκευής κονσόλα (η Cometron δυστυχώς έτσι πρατει) και όχι ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΑ.

Πας πίσω λοιπόν στο Χαλάνδρι και απαιτεις με αυστηρό ύφος ολοκαίνουρια κονσόλα, τελεία και παύλα.

Δεν μπορούν να παίζουν με τις τσέπες μας.

Αν σου κάνουν τσαλιμακια, καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή.

  • Like 2
Δημοσ.

Να πω κι εγω απλα ενημερωτικα οτι οσοι ζουν Αγγλια κυριως και ψαχνουν κονσολα υπαρχει τροπος να βοηθωσω να βρουν γρηγορα καθως υπαρχει discord καναλι που εχει ενημερωση και predictions για drops σε καταστηματα. Με αυτο τον τροπο πηρα κι εγω μεσα σε 2 μερες κονσολα. Οποιος θελει PM.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, DoubleAgent είπε

Ποσο συχνα φερνουν (εστω και λιγες) κονσολες? 

Όποτε τους καπνίσει. 

Την τελευταία φορά έφεραν μέσα στο τριήμερο 26-27-28/10

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, mikele13- είπε

Refund απο Πλαίσιο η Sony το ξεχνάς.

Κακώς που δέχτηκες να πάρεις ανακατασκευής κονσόλα (η Cometron δυστυχώς έτσι πρατει) και όχι ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΑ.

Πας πίσω λοιπόν στο Χαλάνδρι και απαιτεις με αυστηρό ύφος ολοκαίνουρια κονσόλα, τελεία και παύλα.

Δεν μπορούν να παίζουν με τις τσέπες μας.

Αν σου κάνουν τσαλιμακια, καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή.

Η κομετρον ειναι η εταιρεια στην οποια θα πηγαινε και το πλαισιο την κονσολα για να μου φερουν μια ανακατασκευασμενη παλι απλα σε πιο αργο χρονο.

Και στην αρχη ζητησα σφραγισμενη και μαλιστα πηγα την κονσολα ετσι οπως την παρελαβα αλλα επεμειναν πως ειναι ο τροπος που δουλευει επισημα η Sony.

Κληση μολις τωρα σε κομετρον,περαν του γεγονοτος πως μου λενε να την παω να βαλουν οι ιδιοι games να δουν ποσο προβλημα εχει σχεδον σα να αμφισβητουν, αρνουνται κατηγορηματικα να αντικαταστησουν με σφραγισμενη κονσολα λεγοντας πως δεν εχει καμια διαφορα με την ανακατασκευασμενη η οποια αντε να χει καμια βιδα μεταχειρισμενη και οχι ζωτικα κοματια οπως πλακετα,ssd κλπ.Επισης μου λεει και ποιος σου λεει πως η καινουργια θα ειναι πιο λειτουργικη......

Το πλαισιο το οποιο μου παρεδωσε μια νεκρη κονσολα απλα λεει βρες τα με τη κομετρον στην ουσια γιατι και εκεινοι εκει θα το πανε και τετοια αποποιηση ευθυνων αντι να βοηθησει εμπρακτα,καμια εκπληξη.

Τι μπορω να κανω ? να αλλαζω καθε βδομαδα κονσολα μεχρι να βρω μια λειτουργικη κανωντας ταξιδι ως το Χαλανδρι?Case στην paypal?Συνηγορο καταναλωτη? 

Δυστυχως δεν βρισκω κατι θετικο σε ολα αυτα τα οποια μου αφηνουν ως επιλογες.

 

Επεξ/σία από ali_chaos
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, ali_chaos είπε

Η κομετρον ειναι η εταιρεια στην οποια θα πηγαινε και η σονυ την κονσολα για να μου φερουν μια ανακατασκευασμενη παλι απλα σε πιο αργο χρονο.

Και στην αρχη ζητησα σφραγισμενη και μαλιστα πηγα την κονσολα ετσι οπως την παρελαβα αλλα επεμειναν πως ειναι ο τροπος που δουλευει επισημα η Sony.

Κληση μολις τωρα σε κομετρον,περαν του γεγονοτος πως μου λενε να την παω να βαλουν οι ιδιοι games να δουν ποσο προβλημα εχει σχεδον σα να αμφισβητουν, αρνουνται κατηγορηματικα να αντικαταστησουν με σφραγισμενη κονσολα λεγοντας πως δεν εχει καμια διαφορα με την ανακατασκευασμενη η οποια αντε να χει καμια βιδα μεταχειρισμενη και οχι ζωτικα κοματια οπως πλακετα,ssd κλπ.Επισης μου λεει και ποιος σου λεει πως η καινουργια θα ειναι πιο λειτουργικη......

Το πλαισιο το οποιο μου παρεδωσε μια νεκρη κονσολα απλα λεει βρες τα με τη κομετρον στην ουσια γιατι και εκεινοι εκει θα το πανε και τετοια αποποιηση ευθυνων αντι να βοηθησει εμπρακτα,καμια εκπληξη.

Τι μπορω να κανω ? να αλλαζω καθε βδομαδα κονσολα μεχρι να βρω μια λειτουργικη κανωντας ταξιδι ως το Χαλανδρι?Case στην paypal?Συνηγορο καταναλωτη? 

Δυστυχως δεν βρισκω κατι θετικο σε ολα αυτα τα οποια μου αφηνουν ως επιλογες.

 

Παίρνεις ξανά τηλέφωνο και λες πως αν δεν γίνει αντικατάσταση με νέα θα κάνεις καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή. Αν αρνηθούν και πάλι, τότε κάνεις όντως καταγγελία. Είχα το ίδιο πρόβλημα με το plaisio με toshiba laptop που αγόρασα πριν αρκετά χρόνια. Είχε φυσαλίδα η οθόνη (όχι καμμένο pixel) και αρνήθηκαν αλλαγή με νέα. Εντός του καταστήματος, ζήτησα τον υπεύθυνο, τα στοιχεία του αναλυτικά και τον ενημέρωσα σχετικά με τη νομοθεσία DOA (την είχα τυπωμένη μαζί μου). Μπροστά του πήρα τηλέφωνο τον συνήγορο του καταναλωτή και όσο μιλούσα μαζί τους, ήρθε ο υπεύθυνος και μου λέει θα το αντικαταστήσουν άμεσα. Πήρα το καινούργιο και έφυγα.

  • Like 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, ali_chaos είπε

Η κομετρον ειναι η εταιρεια στην οποια θα πηγαινε και η σονυ την κονσολα για να μου φερουν μια ανακατασκευασμενη παλι απλα σε πιο αργο χρονο.

Και στην αρχη ζητησα σφραγισμενη και μαλιστα πηγα την κονσολα ετσι οπως την παρελαβα αλλα επεμειναν πως ειναι ο τροπος που δουλευει επισημα η Sony.

Κληση μολις τωρα σε κομετρον,περαν του γεγονοτος πως μου λενε να την παω να βαλουν οι ιδιοι games να δουν ποσο προβλημα εχει σχεδον σα να αμφισβητουν, αρνουνται κατηγορηματικα να αντικαταστησουν με σφραγισμενη κονσολα λεγοντας πως δεν εχει καμια διαφορα με την ανακατασκευασμενη η οποια αντε να χει καμια βιδα μεταχειρισμενη και οχι ζωτικα κοματια οπως πλακετα,ssd κλπ.Επισης μου λεει και ποιος σου λεει πως η καινουργια θα ειναι πιο λειτουργικη......

Το πλαισιο το οποιο μου παρεδωσε μια νεκρη κονσολα απλα λεει βρες τα με τη κομετρον στην ουσια γιατι και εκεινοι εκει θα το πανε και τετοια αποποιηση ευθυνων αντι να βοηθησει εμπρακτα,καμια εκπληξη.

Τι μπορω να κανω ? να αλλαζω καθε βδομαδα κονσολα μεχρι να βρω μια λειτουργικη κανωντας ταξιδι ως το Χαλανδρι?Case στην paypal?Συνηγορο καταναλωτη? 

Δυστυχως δεν βρισκω κατι θετικο σε ολα αυτα τα οποια μου αφηνουν ως επιλογες.

 

Αν και δεν είμαι 100% σίγουρος, έχεις περιθώριο 7 μέρες για επιστροφή στο κατάστημα και αντικατάσταση με καινούργιο εφόσον πρόκειται για doa. Από κει και πέρα το γεγονός πως σου έδωσαν refurbished είναι εξοργιστικο. 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, dantekavala είπε

Παίρνεις ξανά τηλέφωνο και λες πως αν δεν γίνει αντικατάσταση με νέα θα κάνεις καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή. Αν αρνηθούν και πάλι, τότε κάνεις όντως καταγγελία. Είχα το ίδιο πρόβλημα με το plaisio με toshiba laptop που αγόρασα πριν αρκετά χρόνια. Είχε φυσαλίδα η οθόνη (όχι καμμένο pixel) και αρνήθηκαν αλλαγή με νέα. Εντός του καταστήματος, ζήτησα τον υπεύθυνο, τα στοιχεία του αναλυτικά και τον ενημέρωσα σχετικά με τη νομοθεσία DOA (την είχα τυπωμένη μαζί μου). Μπροστά του πήρα τηλέφωνο τον συνήγορο του καταναλωτή και όσο μιλούσα μαζί τους, ήρθε ο υπεύθυνος και μου λέει θα το αντικαταστήσουν άμεσα. Πήρα το καινούργιο και έφυγα.

Το πλαισιο το οποιο με στειλε το ιδιο στην Sony κατευθειαν,λεει τωρα πως πηγα στη Sony και μου δωσαν αλλη κονσολα απο αυτη που μου πουλησαν.Τους λεω δεν ειναι δυσκολο να παρω πισω την παλια αμα αυτο ειναι το θεμα και μου λεει η τυπισα και παλι δεν αλλαζει κατι και εμεις Sony θα την ξαναπαμε.

Απο την αλλη ο κομετρον ,η αλλιως επισημο service της sony playstation στην Ελλαδα,μου λεει πως δεν φερνει σφραγισμενα κοματια.Να πω οτι πρωτα καλεσα σε αλλο σημειο της αντιπροσωπειας Sony και με παρεπεμψαν στην κομετρον με αριθμο case οπου ο κομετρον αρνηθηκε να ακουσει λεγοντας να του πω τι εχει απλα..

2 λεπτά πριν, pictorino είπε

Αν και δεν είμαι 100% σίγουρος, έχεις περιθώριο 7 μέρες για επιστροφή στο κατάστημα και αντικατάσταση με καινούργιο εφόσον πρόκειται για doa. Από κει και πέρα το γεγονός πως σου έδωσαν refurbished είναι εξοργιστικο. 

Dοa ειναι ναι αλλα με στειλαν στην Sony κατευθειαν αποφευγοντας να το κανουν αυτοι.

Τωρα μου λενε πως δεν εχω αυτο που μου πουλησαν αλλα αλλη κονσολα,πραγμα το οποιο αλλαζει θαρρω αλλα και παλι μου λενε δε θα κανουν κατι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ali_chaos είπε

Το πλαισιο το οποιο με στειλε το ιδιο στην Sony κατευθειαν,λεει τωρα πως πηγα στη Sony και μου δωσαν αλλη κονσολα απο αυτη που μου πουλησαν.Τους λεω δεν ειναι δυσκολο να παρω πισω την παλια αμα αυτο ειναι το θεμα και μου λεει η τυπισα και παλι δεν αλλαζει κατι και εμεις Sony θα την ξαναπαμε.

Απο την αλλη ο κομετρον ,η αλλιως επισημο service της sony playstation στην Ελλαδα,μου λεει πως δεν φερνει σφραγισμενα κοματια.Να πω οτι πρωτα καλεσα σε αλλο σημειο της αντιπροσωπειας Sony και με παρεπεμψαν στην κομετρον με αριθμο case οπου ο κομετρον αρνηθηκε να ακουσει λεγοντας να του πω τι εχει απλα..

Dοa ειναι ναι αλλα με στειλαν στην Sony κατευθειαν αποφευγοντας να το κανουν αυτοι.

Τωρα μου λενε πως δεν εχω αυτο που μου πουλησαν αλλα αλλη κονσολα,πραγμα το οποιο αλλαζει θαρρω αλλα και παλι μου λενε δε θα κανουν κατι.

Πραγματικά απογοητεύομαι με αυτα που ακούω. Κυρίως από Πλαίσιο, καθώς από Cometron έχουν αυτή την συμπεριφορά από ότι έχω καταλάβει (το έχω διαβάσει εδώ σε συζητήσεις και το έχω δει και από κοντά). Γενικά Πλαίσιο με DOA μία-δύο φορές που χρειάστηκε ήμουν πολύ χαρούμενος.

Επίσης αυτό με σφραγισμένη κονσόλα, εμένα το καλοκαίρι (Αύγουστο) σε ερώτηση μου για κάτι που θεωρούσα πρόβλημα μου είπαν ότι άμα το εντοπίσουν και αυτοι θα γίνει αντικατάσταση με νέα, καθώς δεν υπήρχαν (μέχρι τότε μάλλον) επισκευασμένα PS5.

Τέλος, αυτό με τον αριθμό μου κάνει και εμένα εντύπωση, καθώς και εγώ είχα πάρει πρώτα Sony, η κοπέλα μου ζήτησε οπωσδήποτε να ανοίξουμε φάκελο θέματος και μου τόνισε να δώσω αυτό τον αριθμό στην Cometron...αλλά εκεί μία που το ανέφερα, μία που δεν τους ένοιαξε καθόλου.

Επεξ/σία από nick_souvlaki
Δημοσ.

εκανα case στην paypal μιας και το πλαισιο απεφυγε και αρνηθηκε εξαρχης να εφαρμοσει doa εγγθηση με αντικατασταση και με βομβαρδισε στα ''λυστο με τη sony''

εφοσον ειναι ενεργη η doa ακομα φαγανε το case και ιδωμεν.

Δημοσ.

ΠΑΡΑΛΑΒΗ μόνο από κατάστημα και πληρώνεται εκεί , καμία δεν είναι σοβαρή και έμπιστη , απλά τα πράγματα . 

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...