Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, kwstakisii είπε

H Sony παράγει τις κονσόλες και τις προμηθεύει στα καταστήματα. Όπως έχουμε πει και παλαιότερα η αναλογία που έρχονται στις κονσολες ειναι 8 στις 10 υπέρ της disc έκδοσης.

Δεν ισχύει αυτό που λές ότι φταίνε τα καταστήματα που δεν υπάρχουν digital. Δηλαδή τους λέει η sony παρτε κομμάτια να πουλήσετε και τα καταστήματα λένε ευχαριστώ δεν θα πάρω? Ειναι εκτός πραγματικότητας αυτο που λές.

Το ότι έχουν χρηματική διαφορά 100 ευρώ μεταξύ τους δεν σημαίνει ότι τα καταστήματα βγάζουν περισσότερο αν πουλήσουν τις disc. Πάνω κάτω η τιμή χονδρικής για τα καταστήματα και το ποσοστό κέρδους ειναι το ίδιο και στις 2 κονσόλες, το οποίο κιόλας δεν είναι τοσο μεγάλο. 

Τότε με ποια λογική το κάνει αυτό η Sony? Δεν βγαίνει υπέρ της. Δεν θέλω να ξεφεύγω επι του θέματος. Αν έχεις κάποια απάντηση γιατί λειτουργεί έτσι στείλε μου inbox. 

Για να μείνω στο θέμα μας, όπου δείτε digital έκδοση σφυρίξτε. 😅 Θα ενημερώσω και εγώ με τη σειρά μου…! 

  • Απαντ. 12,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καλησπέρα σας, παρήγγειλα κι εγώ bundle με το daimon souls σήμερα από το Public και εκτιμώμενη παράδοση από το κατάστημα λέει αύριο ή μεθαύριο. Θα μπορώ να πάρω μόνο τη κονσόλα και όχι το παιχνίδι αν παω εκεί και τους το πω;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μηπως εννοεις απο το plaιsio. Γιατι το public δεν εβγαλε διαθεσιμοτητα σημερα.

Επεξ/σία από renos-87
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, ppkontop είπε

Καλησπέρα σας, παρήγγειλα κι εγώ bundle με το daimon souls σήμερα από το Public και εκτιμώμενη παράδοση από το κατάστημα λέει αύριο ή μεθαύριο. Θα μπορώ να πάρω μόνο τη κονσόλα και όχι το παιχνίδι αν παω εκεί και τους το πω;

Καλησπέρα ναι πιο πάνω είπαν κανονικά. Είναι χωριστά πακέτα όποτε αρνησου να παραλάβεις το άλλο. 

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, renos-87 είπε

Μηπως εννοεις απο το plaιsio. Γιατι το public δεν εβγαλε διαθεσιμοτητα σημερα.

Έβγαλε φίλε ρίξε μια ματιά ακόμα έχει.

9 λεπτά πριν, sp3cial είπε

Καλησπέρα ναι πιο πάνω είπαν κανονικά. Είναι χωριστά πακέτα όποτε αρνησου να παραλάβεις το άλλο. 

Σε ευχαριστώ πολύ.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Καλησπερα 

εριξα παραγγελία σήμερα Πλαίσιο και αύριο παραλαμβάνω. Το bundle με ghost of Tsushima Directors Cut πήρα. Το παιχνιδάκι καλοδεχούμενο μιας και τελείωσα το original στο PS4 και περίμενα να αγοράσω το expansion. 
 

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, kwstakisii είπε

Το ότι έχουν χρηματική διαφορά 100 ευρώ μεταξύ τους δεν σημαίνει ότι τα καταστήματα βγάζουν περισσότερο αν πουλήσουν τις disc.

Πάνω κάτω η τιμή χονδρικής για τα καταστήματα και το ποσοστό κέρδους ειναι το ίδιο και στις 2 κονσόλες, το οποίο κιόλας δεν είναι τοσο μεγάλο. 

Αυτά τα 2 δε γίνεται να ισχύουν ταυτόχρονα, just saying.

Δημοσ.

Μενω επαρχια,εχω παραγγειλει απο MM αλλα δε θελω το παιχνιδι.
Εχω προπληρωσει, τι πιθανοτητες εχω να βγαλω ακρη μεσα στο 2021 με επιστροφη απο αποσταση;

Το λεω επειδη η ΜΜ εχει μηδενικη εξυπηρετηση σε οτι αφορα ακυρωσεις/επιστροφες προπληρωμενων παραγγελιων.

Δημοσ.
45 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Μενω επαρχια,εχω παραγγειλει απο MM αλλα δε θελω το παιχνιδι.
Εχω προπληρωσει, τι πιθανοτητες εχω να βγαλω ακρη μεσα στο 2021 με επιστροφη απο αποσταση;

Το λεω επειδη η ΜΜ εχει μηδενικη εξυπηρετηση σε οτι αφορα ακυρωσεις/επιστροφες προπληρωμενων παραγγελιων.

Αν εχει διαφορετικη αποδειξη, θεωρητικα δεν θα εχεις κανενα θεμα με επιστροφη εντος 14 ημερων.

Δημοσ.
54 λεπτά πριν, SabotazNic είπε

Αν εχει διαφορετικη αποδειξη, θεωρητικα δεν θα εχεις κανενα θεμα με επιστροφη εντος 14 ημερων.

Γενικα λεω με την μηδενικη εξυπηρετηση της ΜΜ..

Δημοσ.
5 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Γενικα λεω με την μηδενικη εξυπηρετηση της ΜΜ..

Δεν γνωρίζω πόσο για τα μπάζα είναι, αλλά στην απόδειξη που θα λάβεις θα έχεις 2 κωδικούς, έναν για το ps5 και εναν για το παιχνίδι. Έχεις 14 ημέρες να ζητήσεις επιστροφή του παιχνιδιού, κανονικότατα και απο τον νόμο. Μπορείς, ωστόσο, να τους πάρεις ενα τηλέφωνο για να ακυρώσεις το παιχνίδι ΠΡΙΝ σου έρθει (ή τουλάχιστον να ρωτήσεις εαν μπορείς να το κάνεις) και στην θέση του να πάρεις κάτι άλλο ή να σου γίνει επιστροφή χρημάτων.

Οι πιθανότητες σου αυξάνονται εκθετικά εαν μπορέσεις και πας σε κάποιο κατάστημα, αλλα θεωρώ οτι και τηλεφωνικά θα μπορέσεις αν βρεις ακρη.

 

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Γενικα λεω με την μηδενικη εξυπηρετηση της ΜΜ..

Επειδή έχω προσωπική εμπειρία θα θέλει κυνήγι και θα σου βγάλουν λίγο τη παναγία.

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Μενω επαρχια,εχω παραγγειλει απο MM αλλα δε θελω το παιχνιδι.
Εχω προπληρωσει, τι πιθανοτητες εχω να βγαλω ακρη μεσα στο 2021 με επιστροφη απο αποσταση;

Το λεω επειδη η ΜΜ εχει μηδενικη εξυπηρετηση σε οτι αφορα ακυρωσεις/επιστροφες προπληρωμενων παραγγελιων.

Επιστροφή προϊόντων

Δικαίωμα υπαναχώρησης / Επιστροφή προϊόντος

Στα 2 link αυτα ειναι ολο το ζουμι :)

  • Like 1
Δημοσ.

Παρελαβα σημερα,παραγγελια απο 18,απο ΜΜ.
Πολλα τα χαλια,μεγαλη η καθυστερηση,το κουτι ειχε και ενα σημαδι σε μια γωνια και η αποδειξη τσαλακωμενη σαν σκουπιδι μεσα στο κουτι.Καποιος ειχε νευρα μαλλον οταν προωθουσε την παραγγελια.

Η acs δεν ενημερωσε ποτε για την πορεια,απλα το πηγε ο οδηγος στη διευθυνση που ειχα δωσει ( μαγαζι ),ρωτησε αν με ξερουν και το αφησε εκει. Το τηλεφωνο που ειχε δωσει η ΜΜ ηταν ΑΣΧΕΤΟ,και δε με βρηκε ποτε ο οδηγος.

 

  • Confused 1
Δημοσ.

Καλησπερα και απο εμενα στην παρεα. Τελικα στον Κωτσοβολο ειναι το προβλημα της διαθεσιμοτητας τοσο μεγαλο.Δουλευω σε αντιπροσωπεια αυτοκινητων και καταλαβαινω το προβλημα με τα Microchip αλλα εδω βλεπω οτι απο αλλες αλυσιδες ψιλοτσουλαει η κατασταση. Εγω παραγγελια 29-4 και τιποτα στον οριζοντα.

Αυτα😥!!!

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...