Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αν κρινω απο τα πιστολια που πεσανε απο το Public θα υποθεσω οτι και εμεις που πηραμε Δευτερα απο Γερμανο αλλα η παραγγελία μας εμεινε στο "Καταχωρημενη" ενω των υπολοίπων απο οτι βλεπω παραδοθηκαν ηδη, το φαγαμε το πιστολι και μας το φερνουν πλαγίως.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, xrhstos12345 είπε

Αν κρινω απο τα πιστολια που πεσανε απο το Public θα υποθεσω οτι και εμεις που πηραμε Δευτερα απο Γερμανο αλλα η παραγγελία μας εμεινε στο "Καταχωρημενη" ενω των υπολοίπων απο οτι βλεπω παραδοθηκαν ηδη, το φαγαμε το πιστολι και μας το φερνουν πλαγίως.

Αυτό φοβάμαι και εγώ.

Τους έστειλα σήμερα στη φόρμα επικοινωνίας, και με πήραν πίσω ευγενέστατοι και μου είπαν ότι έχουν προωθήσει την παραγγελία μου asap και ότι όλα θα προχωρήσουν γρήγορα. Ήμουν στη δουλειά όμως και δε μπορούσα να μιλήσω. Ήθελα να ρωτήσω "αυτό σημαίνει ότι θα παραλάβω και αν ναι, πότε;". Δεν τα ρώτησα όμως αυτά και δεν ξέρω τι σημαίνει ότι θα με εξυπηρετήσουν γρήγορα μετά το αίτημα μου. Πάντως, τώρα, μερικές ώρες μετά, η κατάσταση της παραγγελίας μου δεν έχει αλλάξει από "καταχωρημένη". Θα τους ξαναπάρω αύριο ένα τηλέφωνο και βλέπουμε.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, sargus είπε

Αυτό φοβάμαι και εγώ.

Τους έστειλα σήμερα στη φόρμα επικοινωνίας, και με πήραν πίσω ευγενέστατοι και μου είπαν ότι έχουν προωθήσει την παραγγελία μου asap και ότι όλα θα προχωρήσουν γρήγορα. Ήμουν στη δουλειά όμως και δε μπορούσα να μιλήσω. Ήθελα να ρωτήσω "αυτό σημαίνει ότι θα παραλάβω και αν ναι, πότε;". Δεν τα ρώτησα όμως αυτά και δεν ξέρω τι σημαίνει ότι θα με εξυπηρετήσουν γρήγορα μετά το αίτημα μου. Πάντως, τώρα, μερικές ώρες μετά, η κατάσταση της παραγγελίας μου δεν έχει αλλάξει από "καταχωρημένη". Θα τους ξαναπάρω αύριο ένα τηλέφωνο και βλέπουμε.

Και εγώ το ιδιο ακριβώς έκανα και εμένα με πήραν το πρωί και με διαβεβαίωσαν οτι η παραγγελία μου προχωράει κανονικά και θα επικοινωνήσουν τα ΕΛΤΑ μαζί μου για την παράδωση. Η παραγγελία μου ωστόσο ακομά κολλημένη στο Καταχωρημένη και καμία ενημέρωση απο τα ΕΛΤΑ. Δυστυχώς πιστεύω ότι τυχαία εξυπηρέτησαν έναν αριθμό παραγγελιών και κάποιοι απλά δεν θα παραλάβουν. Προφανώς προσπαθούν να το καλύψουν ίσως περιμένοντας κάποια επόμενη εισαγωγή.. Γι' αυτό και τα τηλέφωνα και οι ευγένιες..

  • Like 1
Δημοσ.

Από Γερμανό παραγγελία Δευτέρας παρέλαβα πριν λίγο. Άψογος ο Γερμανός. Έλεγε παράδοση σε 2-3 μέρες. Σε 2 παρέδωσε.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Spoiler
2 ώρες πριν, Georgey__ είπε

Παιδιά, εγώ παρήγγειλα στις 01:45 το βράδυ 20/07 από Public το bundle με το Ratchet & Clank (έγραφε αναμενόμενη παράδοση Πέμπτη 22/07 με Παρασκευή 23/07), και με πληρωμή στο κατάστημα (όχι Αθήνα), και ήδη το μεσημέρι της Τρίτης, περίπου 13:15, μου ήρθε μήνυμα και email ότι η παραγγελία μου είναι διαθέσιμη προς παράδοση. Χάρηκα λοιπόν κι εγώ, και ετοιμάστηκα να πάω στο κατάστημα να πληρώσω και να το πάρω, αλλά είχα μία αμφιβολία γιατί στην εξέλιξη - κατάσταση παραγγελιών, φαινόταν η παραγγελία μου ως "μερικώς διαθέσιμη". Ε τελικά επιβεβαιώθηκε η αμφιβολία μου, καθότι "μόνο το παιχνίδι έχει έρθει, και θα σε ενημερώσουμε ξανά με μήνυμα για το PS5"... Εν πάσει περιπτώσει, δεν χαλάστηκα, διότι είμαι 99% σίγουρος ότι θα παραλάβω είτε αύριο είτε την Παρασκευή, απλά το γράφω αυτό εδώ γιατί η ουσία είναι ότι οι παμπόνηροι μαυραγορίτες του Public σου πλασάρουν τα παιχνίδια στα "bundles" τους, τουλάχιστον στην τελευταία παρτίδα έξτρα, για να τσεπώσουν έξτρα, και όχι ως PS5 + παιχνίδι στη συσκευασία, ως σωστό bundle. Να το έχετε υπόψιν αυτό, μήπως κανείς σας δεν θέλει το παιχνίδι, απλά το PS5, ώστε να το αφήσει εκτός.

 

Παιδιά επειδή να πω την αλήθεια άρχισα να ανησυχώ για το Public με αυτά που ακούω για τις ακυρώσεις, πώς σας φαίνεται η παραγγελία μου; Μήπως να ρίξω κι άλλη κάπου αλλού και ανάλογα με το ποια θα μου έρθει πρώτη (αν φυσικά μου έρθει και δεν ακυρωθεί του Public) να ακυρώσω την άλλη να πάρει άλλος τη σειρά μου;; Έτσι είναι από χθες που μου ήρθε το μήνυμα και το email ότι και καλά είναι διαθέσιμη η παραγγελία μου για παραλαβή από το κατάστημα... Δεν έχει αλλάξει κάτι.

ιστορικό-παραγγελιών.png

Επεξ/σία από Georgey__
Δημοσ.

Στους περισσότερους από Public μερικώς έτοιμη είναι η παραγγελία τους, γιατί προφανώς παιχνίδια υπάρχουν άφθονα. Θέλω να πιστεύω όμως οτι λιγο πολύ θα εξυπηρετηθούν όλοι γιατί υπήρχαν για μια ολόκληρη μέρα και οι επιλογές των "bundles" και άρχισαν να γίνονται μη διαθέσιμες σιγά σιγά και στα Public και στο Πλαίσιο.

Σήμερα που ρώτησα απο κοντά στο κατάστημα παραλαβής (Public) μου είπαν ότι βλέπουν αρκετά κομμάτια σε άλλα καταστήματα και πιστεύω θα αρχίσουν οι παραλαβές.

Το Πλαίσιο μου έχει στείλει μήνυμα ότι θα παραδοθεί αύριο στην μεταφορική.

Για να δούμε, πόσο τρόμπες να είναι πια και να κάνουν ξανά λάθος υπολογισμούς;;!

  • Thanks 1
Δημοσ.

Παρηγγειλα από πλαίσιο αλλά γυρνάω από διακοπές σε 1μιση βδομάδα .. θα έχω κάποιο θέμα ; Πόσες μέρες μπορεί να κρατηθεί στην μεταφορική ; 

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, Georgey__ είπε
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

 

Παιδιά επειδή να πω την αλήθεια άρχισα να ανησυχώ για το Public με αυτά που ακούω για τις ακυρώσεις, πώς σας φαίνεται η παραγγελία μου; Μήπως να ρίξω κι άλλη κάπου αλλού και ανάλογα με το ποια θα μου έρθει πρώτη (αν φυσικά μου έρθει και δεν ακυρωθεί του Public) να ακυρώσω την άλλη να πάρει άλλος τη σειρά μου;; Έτσι είναι από χθες που μου ήρθε το μήνυμα και το email ότι και καλά είναι διαθέσιμη η παραγγελία μου για παραλαβή από το κατάστημα... Δεν έχει αλλάξει κάτι.

ιστορικό-παραγγελιών.png

Αν δεν πάρεις τηλ να ρωτήσεις, πως θα ξέρουμε εμείς? Προφανώς είτε η κονσόλα είναι διαθέσιμη, είτε το παιχνίδι. 

Δημοσ.

Παραγγελία από Γερμανό την Δευτέρα 17.00 το απόγευμα. Η κατάσταση της παραγγελίας μου παραμένει καταχωρημένη. Δεν έχουν απαντήσει ακόμα στο σχετικό mail που έστειλα από την φόρμα επικοινωνίας. Πριν λίγο μπήκα στο web banking μου κ είδα επιστροφή στην κάρτα το ποσό της αγοράς με δικαιολογία ακύρωση παραγγελίας.

Δημοσ.

Η παλινοδία με το public συνεχίζεται. Σε γνωστό μου στην Λάρισα που έδωσε παραγγελία μαζί με εμένα του ήρθε μύνημα στο κινητό να παραλάβει σήμερα κ οτι για 5 ημέρες το προϊόν θα είναι κρατημένο στο μαγαζί. Πάει χαρούμενος στο μαγαζί να παραλάβει κ τι του φέρνουν? Το cd. Λέει κάποιο λάθος κάνετε μου ήρθε κ μήνυμα κ mail να παραλάβω. Ψάχνουν το ps5 δεν το βρίσκουν φυσικά, συγνώμη για την ταλαιπωρία. Public δεν μας τα λες καλά....

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...