Προς το περιεχόμενο

Εξέλιξη παραγγελίας και αποστολών PS5


spartan29gr
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, Satzik είπε

Εφόσον έδωσαν το δικαίωμα να γίνονται τηλεφωνικές παραγγελίες

Αν δεν κάνω λάθος κανένα κατάστημα δεν δέχεται παραγγελίες. Μόνο μερικά που δέχονται λίστες αναμονής που και αυτό "διέρρευσε" και δεν ανακοινώθηκε σαν υπηρεσία. 

Και που βλέπω πολύ σύντομα να κόβεται όπως πάει το πράγμα.

Και συμφωνώ, πάντα ο υπάλληλος πρέπει να είναι ευγενικός. Αλλά στο λέω ξεκάθαρα ότι και εγώ να ήμουν στην θέση τους και με παίρνανε 40 τηλέφωνα την ημέρα για το Ps5, ε κάποια στιγμή απλά θα έλεγα πως "Δεν γνωρίζω τίποτα" στην προσπάθεια να ξεμπερδεύω με την κλήση όσο πιο γρήγορα γίνεται.

Και ξαναλέω. Μιλάμε για τηλεφωνητές, δηλαδή τα παιδιά έχουν έναν στάνταρ τρόπο λειτουργίας και δεν έχουν την παραμικρή ανάμειξη σε θέματα παραγγελιών/παραλαβών από τους προμηθευτές. Να είμαστε λογικοί και να μην "σκατώνουμε" τους υπαλλήλους των 500€ επειδή ο Χ παρέλαβε πιο νωρίς από τον Υ, χωρίς οι ίδιοι να έχουν την παραμικρή σχέση με αυτό μιας και η δουλειά τους τελειώνει στο να περάσουν στο σύστημα την παραγγελία ή τα στοιχεία για την λίστα αναμονής και από εκεί να αναλάβει άλλο τμήμα.

Και εγώ ρε παιδιά περιμένω πως και πως να πάρω την κονσόλα. Αλλά να είμαστε άνθρωποι πάνω από όλα. Όποιος έχει κάνει ή έχει γνωστό σε τέτοιο επάγγελμα καταλαβαίνει απόλυτα γιατί μιλάω.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

17 λεπτά πριν, Kingedward είπε

Πάντα απαντάνε κατά προσέγγιση δεν γνωρίζουν ακριβείς ημερομηνίες, εκτός αν έχουν καμια γυάλινη σφαίρα και τα διαβάζουν (εκεί πάμε πάσο!)

Επίσης, μην ξεχνάμε ότι αν και είπαν 1-2 άτομα ότι παρέλαβαν 17-18 Φεβρουαρίου (που δεν έχω λόγο να μην τους πιστέψω), δεν σημαίνει ότι αποτελούν το 100% των παραγγελιών του Sonycenter. Σίγουρα λοιπόν αυτή η περιβόητη "λίστα του Σίντλερ" θα έχει και πολλά άτομα και εκτός forum. Ακόμα και αν δεν μπήκαν κάποιοι μέσα, θα μπουν στην επόμενη παραλαβή που πιθανολογώ όπως πάει το πράγμα και με όσα βλέπω απ' το εξωτερικό να γίνει τα μέσα Απρίλη.

Άρα λίγο υπομονή, τα παιδιά των call center μαζί μας είναι, ας πάμε με τα νερά τους λοιπόν και να μην τους κάνουμε να σκέφτονται " ωχ playstation 5" με το που ακούν την εισαγωγή. Θα το πάρουμε! Πολλοί περίμεναν από Σεπτέμβρη και Οκτώβρη και τους θυμάμαι όταν μπήκα Οκτώβρη να αρχίσω να βλέπω αυτό το νήμα (εγώ έχω παραγγελία Δεκέμβρη).

Απλά υπομονή!

Αν λες ξανα και ξανά ότι τηρείται αυστηρή σειρά προτεραιότητας... Καλό είναι είναι να τηρείται. Οτιδήποτε περα απο αυτό είναι αντί επαγγελματικό για ενα κατάστημα ποσο μάλλον όταν θεωρείται η ελληνική αντιπροσωπεία της sony. Σε καμία περίπτωση δεν θέλω να θίξω τους εργαζόμενους στο τηλέφωνο κεντρικό και κάτι τέτοιο δεν συνέβη. Αλλα είναι πολύ μακριά απο το 'τίμιο' κατάστημα που κάποιοι ονόμασαν δυστυχώς . Αύριο θα φανεί τι παίζει. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, Kingedward είπε

Επίσης, μην ξεχνάμε ότι αν και είπαν 1-2 άτομα ότι παρέλαβαν 17-18 Φεβρουαρίου (που δεν έχω λόγο να μην τους πιστέψω), δεν σημαίνει ότι αποτελούν το 100% των παραγγελιών του Sonycenter. Σίγουρα λοιπόν αυτή η περιβόητη "λίστα του Σίντλερ" θα έχει και πολλά άτομα και εκτός forum.

Αυτό είναι άσχετο.
Ο άνθρωπος έβαλε παραγγελία 5/2 και πήραν άλλοι που έβαλαν 17 και 18 και αυτός ακόμα περιμένει. Είναι δίκαιο αυτό δηλαδή ή ισχύει αυτή η αυστηρή σειρά προτεραιότητας που λένε και ξαναλένε και πάνε να μας βγάλουν και ψεύτες ότι κάτι τέτοιο αποκλείεται να έχει γίνει; Φάουλ όσους και να έχει εκτός φόρουμ αυτή η λίστα, όταν μιλάς για αυστηρή σειρά προτεραιότητας οφείλεις να την τηρείς. Αλλιώς ξεκαθάρισε από την αρχή ότι "εμείς προσπαθούμε για προτεραιότητα αλλά τελικά ό,τι βγει".

42 λεπτά πριν, Giwrgos-77- είπε

Του λέω ότι είναι άδικο γιατί έχουν ήδη παραλάβει άτομα με παραγγελίες 17-18 Φεβρουαρίου αλλά όχι εγώ με 5 και μου λέει ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει και ότι δεν έχουν εξυπηρετήσει ακόμα τον μισό Γενάρη

Μάλιστα. Εγώ γι αυτό το λόγο έχω ζητήσει αριθμό παραγγελίας από τα παιδιά που παράλαβαν (και ήταν 17-18 η παραγγελία τους), γιατί ήξερα ότι αν πάρω τηλ θα με βγάλουν τρελό. 
Απαράδεκτη αντιμετώπιση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, petran91 είπε

Αυτό είναι άσχετο.
Ο άνθρωπος έβαλε παραγγελία 5/2 και πήραν άλλοι που έβαλαν 17 και 18 και αυτός ακόμα περιμένει. Είναι δίκαιο αυτό δηλαδή ή ισχύει αυτή η αυστηρή σειρά προτεραιότητας που λένε και ξαναλένε και πάνε να μας βγάλουν και ψεύτες ότι κάτι τέτοιο αποκλείεται να έχει γίνει; Φάουλ όσους και να έχει εκτός φόρουμ αυτή η λίστα, όταν μιλάς για αυστηρή σειρά προτεραιότητας οφείλεις να την τηρείς. Αλλιώς ξεκαθάρισε από την αρχή ότι "εμείς προσπαθούμε για προτεραιότητα αλλά τελικά ό,τι βγει".

Μάλιστα. Εγώ γι αυτό το λόγο έχω ζητήσει αριθμό παραγγελίας από τα παιδιά που παράλαβαν (και ήταν 17-18 η παραγγελία τους), γιατί ήξερα ότι αν πάρω τηλ θα με βγάλουν τρελό. 
Απαράδεκτη αντιμετώπιση.

Sony Center?! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, selin323 είπε

θα γίνει παραλαβή και άλλη αυτή την εβδομάδα?

Ο Κωτσόβολος είπε σε μερικούς σήμερα ότι περιμένει παραλαβή αύριο και θα ξεκινήσει παραδόσεις. Αυτοί είναι digital αλλά λογικά θα έχει και disc.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 22/3/2021 στις 7:19 ΜΜ, selin323 είπε

θα γίνει παραλαβή και άλλη αυτή την εβδομάδα?

Μακάρι! Πήρα τηλ, λέει δεν γνωρίζουν! Εγώ έχω κάνει 16/03(disc)!

Επεξ/σία από Praetorian
edit από greeklish
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, InternetMaster είπε

Ο Κωτσόβολος είπε σε μερικούς σήμερα ότι περιμένει παραλαβή αύριο και θα ξεκινήσει παραδόσεις. Αυτοί είναι digital αλλά λογικά θα έχει και disc.

Πάντως είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Αγορά στις 24/1 τηλεόρασης LG CX 65'', Sony PS5 και ένα UPS περίπου 2000Ε. Πριν από λίγες μέρες τα έφτυσε το UPS και προσπαθώ να πιάσω γραμμή στο τεχνικό τμήμα στον Κωτσόβολο για να γίνει αντικατάσταση. Βγαίνει τηλεφωνητής ο οποίος σε ενημερώνει για το εκτιμώμενο χρόνο αναμονής που ελαττώνεται συνεχώς, μέχρι να ξανανέβει ο χρόνος αναμόνης και να πέσει η γραμμή τελικά. Αντίθετα, αν πάρεις για να κάνεις νέα τηλ. παραγγελία, δεν υπάρχει αναμονή και το σηκώνουν αμέσως! Οι άνθρωποι πραγματικά είναι για γέλια..Τουλάχιστον να πούνε οτι δεν παρέχουμε καμία τεχνική υποστήριξη να μη περιμένεις σα μαλάκας..

Επεξ/σία από GeorgeX77
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Thunder94 είπε

26/10 disc κωτσος

Εμένα με παραγγελία 14/10 με πήραν πριν 5 μέρες τηλέφωνο ότι το στέλνουν και ακόμα στην εξέλιξη παραγγελίας είναι στο στάδιο ''συλλογή προετοιμασία'' και έχει πλέον εξαφανιστεί η ημερομηνία με την εκτιμώμενη έναρξη αποστολής (αρχικά έγραφε 19/3, μετά εκτιμώμενη 22/3 και τώρα τίποτα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, GeorgeX77 είπε

Πάντως είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Αγορά στις 24/1 τηλεόρασης LG CX 65'', Sony PS5 και ένα UPS περίπου 2000Ε. Πριν από λίγες μέρες τα έφτυσε το UPS και προσπαθώ να πιάσω γραμμή στο τεχνικό τμήμα στον Κωτσόβολο για να γίνει αντικατάσταση. Βγαίνει τηλεφωνητής ο οποίος σε ενημερώνει για το εκτιμώμενο χρόνο αναμονής που ελαττώνεται συνεχώς, μέχρι να ξανανέβει ο χρόνος αναμόνης και να πέσει η γραμμή τελικά. Αντίθετα, αν πάρεις για να κάνεις νέα τηλ. παραγγελία, δεν υπάρχει αναμονή και το σηκώνουν αμέσως! Οι άνθρωποι πραγματικά είναι για γέλια..Τουλάχιστον να πούνε οτι δεν παρέχουμε καμία τεχνική υποστήριξη να μη περιμένεις σα μαλάκας..

Βασικά παρτο ανά χείρας και Αντε από κει. Δεν θα βγάλεις άκρη αλλιώς. Εμένα μου έδωσαν τηλέφωνο ασύρματο μέσα στο μήνα δεν κουμπώνε καλά στη βάση και δεν φόρτιζε και προσπαθούσαν να με πείσουν (ενώ επιβεβαίωσαν το πρόβλημα) ότι αυτοί δεν ξέρουν τίποτα και θα πρέπει να το πάρω και να το πάω εγώ στη Siemens........ Τους έριξα ένα χεσιμο και τελικά το πήραν "παρατυπα" και μου έδωσαν 1 ίδιο. Τώρα παραγγελία ps5 προπληρωμένη από 16-11..... Πότε ξανά κωτσοβολο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παραλαβή σήμερα από πλαίσιο μετά από λίστα ενδιαφέροντος 24/2 κάπου εδώ αφήνω το συγκεκριμένο νήμα ελπίζω να τα πούμε σε αλλά θέματα εύχομαι σε όλους γρήγορη και καλή παραλαβή... Όσο για μένα αντίο κόσμε ξεκινάει το κάψιμο.... 

 

https://files.fm/u/gzrjyn4eh

Επεξ/σία από SoLiTuDe-3-
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω αγορά cx 55 από μαγαζί κατευθείαν χωρίς καθυστέρηση ετοιμοπαράδοτη ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ ΓΙΑ ΓΙΑ 5ζρονιαβάο κοτσοβωλο ps5 όπως προείπα τέλος Απριλίου με προπαραγγελεια 09/11 .ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...