Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, michalismark είπε

Nai εκεί. Ευγενικότατοι και εξυπηρετικοί, χωρίς ιδιαίτερη αναμονή.

ευχαριστώ φίλε,

  • Thanks 1
Δημοσ.

Εγώ πάλι επικοινώνησα με sony center γλυφάδας 19/2. Ο υπάλληλος με παρότρυνε να καταβάλλω 50€ για δέσμευση παραγγελίας όπως και έκανα. Μετά από αρκετά μηνύματα σε facebook κτλ μου έστειλαν δελτίο παραγγελίας 25/2.

Σήμερα πήρα τηλ. για να επιβεβαιώσω τη διαθεσιμότητα της κονσόλας τέλη Απριλίου όπως μου είχε αναφέρει ο υπάλληλος στην πρώτη επαφή. Υπέστην ανάκριση α' βαθμού με ερωτήσεις του τύπου 'είστε πελάτης?' - πώς δεχθήκαμε παραγγελία - συνήθως δεν το κάνουμε κτλ.

Τους λέω αν υπάρχει πρόβλημα ή δεν προβλέπεται παράδοση εντός 2μήνου να το ακυρώσουμε. Τελικά, μου είπε ότι η παραγγελία θα εξυπηρετηθεί μέσα σε 1 με 1 1/2 μήνα (βγάλτε συμπέρασμα αν μπορείτε).

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΤΟΜΠΟΥ είπε

Εγώ πάλι επικοινώνησα με sony center γλυφάδας 19/2. Ο υπάλληλος με παρότρυνε να καταβάλλω 50€ για δέσμευση παραγγελίας όπως και έκανα. Μετά από αρκετά μηνύματα σε facebook κτλ μου έστειλαν δελτίο παραγγελίας 25/2.

Σήμερα πήρα τηλ. για να επιβεβαιώσω τη διαθεσιμότητα της κονσόλας τέλη Απριλίου όπως μου είχε αναφέρει ο υπάλληλος στην πρώτη επαφή. Υπέστην ανάκριση α' βαθμού με ερωτήσεις του τύπου 'είστε πελάτης?' - πώς δεχθήκαμε παραγγελία - συνήθως δεν το κάνουμε κτλ.

Τους λέω αν υπάρχει πρόβλημα ή δεν προβλέπεται παράδοση εντός 2μήνου να το ακυρώσουμε. Τελικά, μου είπε ότι η παραγγελία θα εξυπηρετηθεί μέσα σε 1 με 1 1/2 μήνα (βγάλτε συμπέρασμα αν μπορείτε).

Και μενα καθυστέρησαν να στείλουν δελτίο παραγγελίας, τους πήρα 3 φορές για αυτό, είπαν είχαν λάθος το μέιλ. Λες να είναι τακτική;

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, michalismark είπε

Και μενα καθυστέρησαν να στείλουν δελτίο παραγγελίας, τους πήρα 3 φορές για αυτό, είπαν είχαν λάθος το μέιλ. Λες να είναι τακτική;

Δεν ξέρω, με εκνεύρισε περισσότερο το ύφος του υπαλλήλου που ουσιαστικά έβγαζε έναν εκνευρισμό / αμφισβήτηση για την παραγγελία, σαν να αφορά η δυνατότητα ένα κλειστό κύκλο πελατών

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΤΟΜΠΟΥ είπε

Δεν ξέρω, με εκνεύρισε περισσότερο το ύφος του υπαλλήλου που ουσιαστικά έβγαζε έναν εκνευρισμό / αμφισβήτηση για την παραγγελία, σαν να αφορά η δυνατότητα ένα κλειστό κύκλο πελατών

Μπορεί και να ισχύει αυτό και να μην περίμεναν να βγει προς τα έξω...Από την άλλη δεν τους χαλάει και από σπόντα να παίχτηκε!

Δημοσ.
19 ώρες πριν, Ribopaido είπε

Bλέπω κινείται η φάση, ισως βιαστηκα για xbox series S αλλα και το ps5 θα ερθει συντομα. Παραγγελια θα κανω μεσα του μηνα εγω και οποτε ερθει

Ακόμα καλύτερα xbox s game pass ps5ολα τα άλλα.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Kingedward είπε

Μπορεί και να ισχύει αυτό και να μην περίμεναν να βγει προς τα έξω...Από την άλλη δεν τους χαλάει και από σπόντα να παίχτηκε!

Eλπίζω μόνο να μην εξυπηρετηθώ τελευταίος και καταιδρωμένος αφού δεν ανήκω στο club 

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΤΟΜΠΟΥ είπε

Δεν ξέρω, με εκνεύρισε περισσότερο το ύφος του υπαλλήλου που ουσιαστικά έβγαζε έναν εκνευρισμό / αμφισβήτηση για την παραγγελία, σαν να αφορά η δυνατότητα ένα κλειστό κύκλο πελατών

Δεν θέλω να τον δικαιολογήσω, αλλά αν σε παίρνουν κάθε μέρα 25 άτομα να ρωτάνε για την παραγγελία τους, η οποία ούτως ή άλλως αναμένεται σε 20 μέρες από τώρα, είναι ανθρώπινο στον 26ο να μιλήσουν όχι τόσο ευγενικά. 

Εφόσον καταχωρήθηκε η παραγγελία σου και σου έδωσαν μια εκτίμηση, απλά περιμένεις. Πολύ σύντομα θα κριθούν και αυτοί εκ του αποτελέσματος. 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Jimmy08 είπε

Δεν θέλω να τον δικαιολογήσω, αλλά αν σε παίρνουν κάθε μέρα 25 άτομα να ρωτάνε για την παραγγελία τους, η οποία ούτως ή άλλως αναμένεται σε 20 μέρες από τώρα, είναι ανθρώπινο στον 26ο να μιλήσουν όχι τόσο ευγενικά. 

Εφόσον καταχωρήθηκε η παραγγελία σου και σου έδωσαν μια εκτίμηση, απλά περιμένεις. Πολύ σύντομα θα κριθούν και αυτοί εκ του αποτελέσματος. 

Καταλαβαίνω και δικαιολογώ τον όποιο εκνευρισμό. Αυτό που δεν κατάλαβα ήταν οι περιττές ερωτήσεις τύπου είστε πελάτης, πώς έγινε δεκτή η παραγγελία σας κτλ

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΤΟΜΠΟΥ είπε

Εγώ πάλι επικοινώνησα με sony center γλυφάδας 19/2. Ο υπάλληλος με παρότρυνε να καταβάλλω 50€ για δέσμευση παραγγελίας όπως και έκανα. Μετά από αρκετά μηνύματα σε facebook κτλ μου έστειλαν δελτίο παραγγελίας 25/2.

Σήμερα πήρα τηλ. για να επιβεβαιώσω τη διαθεσιμότητα της κονσόλας τέλη Απριλίου όπως μου είχε αναφέρει ο υπάλληλος στην πρώτη επαφή. Υπέστην ανάκριση α' βαθμού με ερωτήσεις του τύπου 'είστε πελάτης?' - πώς δεχθήκαμε παραγγελία - συνήθως δεν το κάνουμε κτλ.

Τους λέω αν υπάρχει πρόβλημα ή δεν προβλέπεται παράδοση εντός 2μήνου να το ακυρώσουμε. Τελικά, μου είπε ότι η παραγγελία θα εξυπηρετηθεί μέσα σε 1 με 1 1/2 μήνα (βγάλτε συμπέρασμα αν μπορείτε).

Εγω που έκανα παραγγελία 15/2, μου πήραν απλα τα στοιχεία μου μετά από την κατάθεση της προκαταβολής και με ενημέρωσαν ότι μέχρι τέλος Μαρτίου η αρχές απριλη θα με ειδοποιήσουν τηλεφωνικως για την παράδοση. Δεν ενημερώθηκα ουτε για δελτία παραγγελίας ουτε για τίποτα. Είναι απαραίτητα αυτα τα έγγραφα ή εσυ τα ζήτησες για να επιβεβαιώσεις την δέσμευση της κονσόλας σου ;

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, ftoulis1999 είπε

Εγω που έκανα παραγγελία 15/2, μου πήραν απλα τα στοιχεία μου μετά από την κατάθεση της προκαταβολής και με ενημέρωσαν ότι μέχρι τέλος Μαρτίου η αρχές απριλη θα με ειδοποιήσουν τηλεφωνικως για την παράδοση. Δεν ενημερώθηκα ουτε για δελτία παραγγελίας ουτε για τίποτα. Είναι απαραίτητα αυτα τα έγγραφα ή εσυ τα ζήτησες για να επιβεβαιώσεις την δέσμευση της κονσόλας σου ;

Κανονικά πρέπει να σας αποσταλεί δελτίο παραγγελίας όπου να αναγράφεται : ΕΠΙ ΠΙΣΤΩΣΕΙ δίπλα απο την επιλογή "Τρόπος Πληρωμής" πάνω στο δελτίο. Καλού κακού ζητήστε να σας αποσταλεί, μόνο και μόνο για να διασφαλίσετε ότι έχει καταχωρηθεί η παραγγελία την συγκεκριμένη ημ/νία που καταβάλλατε την προκαταβολή. Κίνδυνος δεν υπάρχει κανένας, εφόσον έχετε την απόδειξη της προκαταβολής με το ον/ωνυμο σας και παραλήπτη την Digital Passion.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, ftoulis1999 είπε

Εγω που έκανα παραγγελία 15/2, μου πήραν απλα τα στοιχεία μου μετά από την κατάθεση της προκαταβολής και με ενημέρωσαν ότι μέχρι τέλος Μαρτίου η αρχές απριλη θα με ειδοποιήσουν τηλεφωνικως για την παράδοση. Δεν ενημερώθηκα ουτε για δελτία παραγγελίας ουτε για τίποτα. Είναι απαραίτητα αυτα τα έγγραφα ή εσυ τα ζήτησες για να επιβεβαιώσεις την δέσμευση της κονσόλας σου ;

Δεν ειναι απαραίτητα, εγώ τα ζήτησα γιατί οκ έδωσα προκαταβολή, ήθελα κάτι να έχω σαν απόδειξη πέρα από της τράπεζας την απόδειξη, ότι και έδωσα λεφτά, και κάτι περιμένω.

Επεξ/σία από michalismark
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...