Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εχω δουλέψει σχεδον 13 χρόνια σε καταστήματα Vodafone και Γερμανός. Τα τελευταία χρόνια που ήμουν στην Vodafone στο περίπου πάντα ξέραμε ποσα Iphone θα παραλάβουμε σαν κατάστημα. Δηλαδή η Vodafone σαν κεντρική εταιρία ήξερε πάνω-κάτω ποσες συσκευές θα παραλάβει. Το ίδιο συμβαίνει και τώρα με τα PS5. Απλά κάποιες αλύσίδες για δικούς τους λόγους έχουν αποφασίσει να δημιουργήσουν ντόρο και σαν συνέπεια να μας σπάσουν τα νεύρα σ' εμας που είμαστε στην αναμονή. Πιστεύω απο την αρχή ήξερα οτι μετα το λανσάρισμα θα παραλάβουν λίγα κομμάτια αργότερα και την δευτερη μεγάλή ποσότητα στο τέλος Ιανουαρίου, αρχές Φεβρουαρίου αλλα απλα δεν έλεγαν τίποτα για να μήν έχουν ακυρώσεις παραγγελιών και θα πρέπει να επιστρέφουν χρήματα. Με λίγα λόγια μας θεώρησαν και συνεχίζουν να μας θεωρούν μαλάκες......

  • Like 4
Δημοσ.

Χτυπάει το τηλέφωνο καλησπέρα ο κύριος.... Από τόν Γερμανό σας τηλέφωνο σχετικά με το ps5 που έχετε κερδίσει θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι το έχετε κερδίσει 30/11 σωστά?? Σωστά!! Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν θα είστε στην παραλαβή του Γενάρη Αλλά 1000% θα είστε στον Φλεβάρη και τούς απαντάω ωραία ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι είστε για κλάματα και δεν ξέρετε τι σας γίνεται

Δημοσ.
7 ώρες πριν, kostasdovas είπε

Πώς γίνεται να σας λένε πότε θα παραλάβετε από Σόνυ σέντερ ; Εγώ παρήγγειλα την δεύτερη μέρα των προπαραγγελιων με εξόφληση, μου είχαν πει ότι είμαι ο δεύτερος στην σειρά στην επόμενη παραλαβή , και μέχρι εχθές που τους ρώτησα δεν ήξεραν να μου πουν πότε και αν θα το έχω . Ή ότι να ναι μας λένε ή ότι να ναι γράφετε μερικοί .

Βασικά όταν παραγγέλναμε ανέφεραν στο site την ημερομηνία παραλαβής. Εγώ όταν έκανα παραγγελία έγραφε 16/12. Μετά κάποια στιγμή άλλαξε σε 13/01. Στα (λίγα) τηλέφωνα που έκανα, επέμεναν ότι θα παραλάβω στην ημερομηνία που έγραφε, 16/12. Στις 12/12 με κάλεσαν εκείνοι, και μου είπαν ότι ήρθαν τα κομμάτια, αλλά δεν καλύπτουν όλες τις προπαραγγελίες, έμειναν 25 προπαραγγελίες ακάλυπτες (και εγώ μέσα), και θα παραλάβω τον Ιανουάριο.

Αυτά μου είπαν από το σονυ σέντερ, αυτά γράφω. Ο Ιανουάριος ήρθε, δεν με ξαναπήραν τηλέφωνο, ούτε έχω άλλη ενημέρωση. Εγώ δεν τους κάλεσα.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, toni31 είπε

Αν ισχύει αυτό και το πλαίσιο πήρε 3 ή 4 παλέτες, που έχει τελειώσει με προ-παραγγελίες τότε:

 

Ποιος είπε ότι το Πλαίσιο έχει τελειώσει με προπαραγγελίες? Εγώ έχω επικοινωνήσει δυο φορές μαζί τους τις τελευταίες 15 μέρες ρωτώντας τους αν θα υπάρξει διαθεσιμότητα, και μου είχανε αναφέρει ότι παρότι γνωρίζουν ότι θα παραλάβουν Γενάρη, δεν ξέρουν αν θα ανοίξουν σε νέες παραγγελίες γιατί πρέπει να εξυπηρετηθούν οι προπαραγγελίες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, Maximus Decimus είπε

Ποιος είπε ότι το Πλαίσιο έχει τελειώσει με προπαραγγελίες? Εγώ έχω επικοινωνήσει δυο φορές μαζί τους τις τελευταίες 15 μέρες ρωτώντας τους αν θα υπάρξει διαθεσιμότητα, και μου είχανε αναφέρει ότι παρότι γνωρίζουν ότι θα παραλάβουν Γενάρη, δεν ξέρουν αν θα ανοίξουν σε νέες παραγγελίες γιατί πρέπει να εξυπηρετηθούν οι προπαραγγελίες.

Θεωρώ ότι είναι μετρημένοι σε δάχτυλα, άποψη μου δεν το ξέρω.

Το είπα  σε κάποιες σελίδες πριν, δεν γνωρίζουν τα παιδιά στα τηλ.κέντρα, δεν τους έχουν δώσει γραμμή. 

Εγώ πιστεύω ότι πλαίσιο, e-shop και ίσως και ο Γερμανός θα ανοίξουν για περιορισμένες παραγγελίες.

Δεν ξέρω από που αλλά...

 

138800631_10225206887579685_6798451263162322306_o.jpg

Επεξ/σία από toni31
Δημοσ.

Παντως σε μια ομαδα στο FB αυτος που ανεβασε την φωτογραφια εγραψε οτι ειναι απο ακυρωσεις παραγγελιων και οχι καινουργιες παραλαβες...Ας μην στεκομαστε παιδια στο τι ανεβαζει π καθενας που θελει να παρει 2-3 καρδουλες και χερακια στο FB

Δυστυχως μονο οταν μας παρουν τηλεφωνο και μας τα στειλουν θα ξερουμε με σιγουρια

Δημοσ.

Γνωρίζουμε τίποτα για public γιατι υποτιθεται περιμενανε και αυτοι κατι τελος του μήνα και εγω με παραγγελια 24/9 ακομα να εξυπηρετηθώ.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, selin323 είπε

ps5 κωτσοβολος

Μετά την τηλεφωνική κλήση από εμένα  (ps5 disc) παραλαμβανουν 20 του μηνα , με καθε επιφυλαξη

πότε είχες βάλει παραγγελία;

Δημοσ.
2 ώρες πριν, jim0894 είπε

Γνωρίζουμε τίποτα για public γιατι υποτιθεται περιμενανε και αυτοι κατι τελος του μήνα και εγω με παραγγελια 24/9 ακομα να εξυπηρετηθώ.

Καλησπέρα.Εμένα που με ενημέρωσαν μετά από δικό μου τηλεφώνημα ότι θα παραλάμβανα αυτή την εβδομάδα τίποτα.Δεν το περίμενα κιόλας να σου πω την αλήθεια γιατί ξέρω ότι δεν έχουν παραλάβει κάποιοι του Σεπτέμβρη ακόμα.

Παραγγελία 19/10

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, exan36 είπε

Εχει μιλησει προσφατα με e-expert εμενα παντως μου ειχανε πει αναμενουμε δε γνωριζαν κατι συγκεκριμενο

Προχθες τους πηρα και εγω,δεν ηξεραν τιποτα...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...