Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, Teras1 είπε

Ρε παιδιά πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω κάτι.

Για ποιο λόγο έχετε εξοφλήσει τις προπαραγγελίες σας; Μιλάμε για κάτι το οποίο δεν είχε άμεση διαθεσιμότητα.

Το να δώσεις μια μικρή προκαταβολή όπως πολύ κακώς απαίτησαν για την ολοκλήρωση της προπαραγγελίας και την κατοχύρωση σειράς προτεραιότητας το καταλαβαίνω.

Αλλά το να πληρώνεις δόσεις ή όλο το ποσό για κάτι που δεν έχεις στα χέρια σου και χρησιμοποιείς δεν μπορώ να το καταλάβω.

Ήταν απαραίτητη όπως μας είπαν η εξόφληση για να έχουμε σειρά προτεραιότητας, έτσι μου είπαν κι εγώ το πίστεψα 😖

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Giota20 είπε

Ήταν απαραίτητη όπως μας είπαν η εξόφληση για να έχουμε σειρά προτεραιότητας, έτσι μου είπαν κι εγώ το πίστεψα 😖

Απλά απαράδεκτοι! Είτε ισχύει αυτό που σου είπαν, είτε όχι.

Αν ισχύει αυτό σημαίνει ότι ουσιαστικά δεν υπάρχει σωστή σειρά προτεραιότητας για όποιους δεν εξόφλησαν.

Αν δεν ισχύει έκαναν αυτό που λέμε εδώ και καιρό. Κοροϊδεψαν τον κόσμο για να τσιμπήσουν το χρήμα.

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλες/όλους και καλή χρονιά.

Μόλις με πήραν απο media markt να μου πουν οτι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα και ρώτησαν αν συνεχίζω να το θέλω. Μου είπε η κοπέλα οτι έρχονται λίγα λίγα κομμάτια και τα στέλνουν σταδιακά. Δεν ασχολήθηκα παραπάνω ούτε ρώτησα κάτι.

Επεξ/σία από SerDavran
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Teras1 είπε

Ρε παιδιά πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω κάτι.

Για ποιο λόγο έχετε εξοφλήσει τις προπαραγγελίες σας; Μιλάμε για κάτι το οποίο δεν είχε άμεση διαθεσιμότητα.

Το να δώσεις μια μικρή προκαταβολή όπως πολύ κακώς απαίτησαν για την ολοκλήρωση της προπαραγγελίας και την κατοχύρωση σειράς προτεραιότητας το καταλαβαίνω.

Αλλά το να πληρώνεις δόσεις ή όλο το ποσό για κάτι που δεν έχεις στα χέρια σου και χρησιμοποιείς δεν μπορώ να το καταλάβω.

Τις δόσεις γιατί δε τις καταλαβαίνεις? Αν δηλαδή εγώ δεν έχω να δώσω 500 με αντικαταβολή, που σημαίνει ντούκου όταν μου έρθει σε τρεις μήνες πχ από την παραγγελία, αλλά μπορώ να δώσω δέκα 50ρικα βλέπεις κάτι περίεργο? Πως αλλιώς θα εξασφάλιζα ότι δε θα ζοριστω να δώσω 500 μαζί αλλά ταυτόχρονα να έχω μπει και σε μια σειρά προτεραιότητας (ο Θεός να την κάνει)? 

Δημοσ.
19 ώρες πριν, Kingedward είπε

Είδα και αυτό σήμερα που ο φίλος λέει και παρουσιάζει τα αυτονόητα μεν ουσιαστικά δε, που πρέπει να αναλογιστούμε και ΜΑΖΙ όλοι εμείς να το παλέψουμε (και μετά έρχονται και οι σαμπάνιες): 

α) Τραγικό το γεγονός της τόσο μεγάλης καθυστέρησης και ειδικότερα σε προπαραγγελίες που έχουν δοθεί προκαταβολές, έχουν γίνει δόσεις, έχουν αποπληρωθεί ή κάποιος να έχει το budget και να μην μπορεί να κάνει τίποτα γιατί δεν υπάρχει πουθενά .

β) Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα τον Μάρτιο και την Άνοιξη να λάβουν μεγάλο απόθεμα και επιτέλους να το πάρουμε όλοι μας. Όπως λέει οι παράγοντες είναι πολλοί, όπως ο COVID που καθυστερεί σημαντικά τα εμπορεύματα που έρχονται κατευθείαν από το εξωτερικό. Τονίζει ότι ακόμα και σε φυσιολογικές ημέρες, υπήρχαν καθυστερήσεις, πόσο μάλλον δε τώρα με τον COVID.  

γ) Η ανυπομονησία πολλών και το σενάριο που είχαν πλάσει στο μυαλό τους, όχι μόνο δεν οδηγεί πουθενά αλλά οξύνει και το αρνητικό κλίμα που έχει δημιουργηθεί. Δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι όσο ανυπόμονοι και αν είμαστε, ούτε θα έρθει κανένα playstation 5 ουρανοκατέβατο, (εκτός αν το κερδίσουμε σε κανένα διαγωνισμό, χα!)

δ) Κλασικά ο Κωτσόβολος, σύμφωνα με τα λεγόμενά του RantingGreekGamer και σύμφωνα με έγκυρες πηγές όπως αναφέρει, ήταν να φέρει 20-22 Δεκεμβρίου μικρό αριθμό για να καλύψει τις παραγγελίες του Σεπτέμβρη (που το γνωρίζαμε), λόγω της μεγάλης ζήτησης όπως μας λέει και συγκριτικά με το μέγεθος της παραγγελίας δεν θα καλυφθεί μεγάλος αριθμός πελατών δυστυχώς (Α ρε Κωτσόβολε!)

ε) Πρέπει να συνυπολογίσουμε και τον παράγοντα ότι η Sony έβγαλε πολύ λιγότερα τεμάχια απ' όσα είχε υποσχεθεί και όλο αυτό φέρνει δυσκολίες στο να καλυφθεί η ζήτηση παγκοσμίως

ζ) Scalpers: Απώτερος σκοπός η κερδοσκοπία σε βάρος των υπολοίπων. Αγόρασαν μεγάλη ποσότητα για να τα πουλήσουν.

η) Εύλογα στο τέλος, αναφέρει και τους YOUTUBERS που όλοι παραδόξως έλαβαν PS5  και γι' αυτό φρόντισε η SONY HELLAS όπως πολύ σωστά λέει και κακώς. 

θ) Το θετικό της υπόθεσης είναι ότι ίσως πάρουμε κονσόλες με λιγότερα bugs και προβληματάκια σύν τα exclusives που θα βγουν μετέπειτα.


Άρα ας φύγει ο COVID-19 μπας και εξομαλυνθεί σιγά σιγά η κατάσταση. Ωραία τα είπε, εγώ του το δίνω!

 

Αυτό που λες για τα ps5 που δόθηκαν στους YouTubers τα οποία είναι πάρα πολλά είναι σοβαρό γιατί εμείς πληρώσαμε και δεν έχουμε πάρει τίποτα και όλοι αυτοί τους τα δωσαν τσάμπα από την πρώτη μέρα, η Sony έπρεπε να σεβαστεί αυτούς που της δωσνα τα λεφτά τους και όχι να προκαλεί έτσι, ας εξυπηρετήσει πρώτα αυτους που έχει την υποχρέωση να το κάνει, δηλαδή αυτούς που πληρώσανε και μετά να δίνει δώρα σε άσχετους τυχαίους απλά επειδή έχουν ένα κανάλι στο YouTube, άθλια αντιμετώπιση από τη Sony με διακρίσεις ως το προς τα πού θα δωθουν οι κονσόλες.

  • Like 3
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Jake07 είπε

Τις δόσεις γιατί δε τις καταλαβαίνεις? Αν δηλαδή εγώ δεν έχω να δώσω 500 με αντικαταβολή, που σημαίνει ντούκου όταν μου έρθει σε τρεις μήνες πχ από την παραγγελία, αλλά μπορώ να δώσω δέκα 50ρικα βλέπεις κάτι περίεργο? Πως αλλιώς θα εξασφάλιζα ότι δε θα ζοριστω να δώσω 500 μαζί αλλά ταυτόχρονα να έχω μπει και σε μια σειρά προτεραιότητας (ο Θεός να την κάνει)? 

Δεσμεύεσαι να αγοράσεις κάτι χωρίς αυτο να είναι διαθέσιμο και ξεκινάς να πληρώνεις δόσεις από την ημερομηνία της παραγγελίας για κατι που όχι μόνο δεν έχεις αλλά κυριότερα δεν ξέρεις καν πότε θα το έχεις.

Για μένα αυτό είναι εκμετάλλευση από τον επιχειρηματία. Δεν φταις αλλά τον αφήνεις να στο κάνει. Βάλε την παραγγελία σου χωρίς δέσμευση. Αν δεν την δεχτούν, τότε σε άλλο κατάστημα ή αργότερα.

Πως σου φαίνεται να πληρώνεις χωρίς να ξέρεις αν θα παραλάβεις σε έναν, δύο ή τρεις μήνες; Αν υποθετικά δεν μιλούσαμε για το PS5 θα μπορούσε να είναι ένα προϊόν που θα το έβρισκες λίγο αργότερα σε καλύτερη τιμή /προσφορά ή άμεση διαθεσιμότητα.

Δημοσ.

Παιδιά, πρέπει όλοι να καταλάβουμε κάτι που αναφέρεται ολόσωστα και στο βίντεο που έβαλε ο φίλος KingEdward (up the irons!) παραπάνω. Όσο υπάρχει το μπάχαλο με τον COVID και πιο συγκεκριμένα με τα lockdown, δεν πρόκειται να δούμε την αγορά (σε όλα της τα στάδια) να ομαλοποιείται σε κανένα επίπεδο. Δηλαδή κοιτάξτε τώρα το εξής : Σταματάει το click away (και προσωπικά δεν είμαι αισιόδοξος ότι θα'ναι μόνο για μια εβδομάδα), άρα εναπόκειται στις μεταφορικές εταιρίες η παράδοση. Καληνύχτα γιατί νύχτωσε δηλαδή. Δεν γίνεται δουλειά έτσι, ανεξάρτητα τα παπατζιλίκια και τις καγκουριές του κώτσου και των λοιπών. Σε ότι αφορά τις προπαραγγελίες εγώ ειλικρινά το πιστεύω, όσον αφορά αυτές που γίνανε απο καταστήματα που δείξανε επαγγελματισμό σε πρώτο χρόνο, θα εξυπηρετηθούν απο μεριάς τους σε μεγάλο βαθμό ακόμα και εντός του τρέχοντος μήνα (αυτό σας το λέω κατόπιν επικοινωνίας που έχω παραθέσει νωρίτερα σε προηγούμενο post). Απο κει και πέρα το πότε θα φτάσουν στην πόρτα είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο απο την στιγμή που οι μεταφορικές έχουν αναλάβει mission impossible. 

Συνοψίζοντας θα πρότεινα το εξής : ΜΗΝ παραγγέλνετε τηλεφωνικά, ΜΗΝ δίνετε προκαταβολές, ΜΗΝ σκεφτείτε ούτε γι'αστείο να αγοράσετε απο scalper και κυρίως ΜΗΝ χαλάτε το στομάχι σας κάθε μέρα για κάτι που πολύ απλά δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα. Αυτοί που σεβάστηκαν τον κόσμο και αυτοί που τον κορόϊδεψαν/κοροϊδεύουν τους ξέρει πια όλος ο ντουνιάς ποιοι είναι. Θα βγούμε απ'αυτήν την κατάσταση κάποια στιγμή, και τότε όλα αυτά για κακή τους τύχη θα τα θυμόμαστε. 

  • Like 10
Δημοσ.
3 ώρες πριν, SerDavran είπε

Καλησπέρα σε όλες/όλους και καλή χρονιά.

Μόλις με πήραν απο media markt να μου πουν οτι δεν υπάρχει διαθεσιμότητα και ρώτησαν αν συνεχίζω να το θέλω. Μου είπε η κοπέλα οτι έρχονται λίγα λίγα κομμάτια και τα στέλνουν σταδιακά. Δεν ασχολήθηκα παραπάνω ούτε ρώτησα κάτι.

Tι ημερομηνία παρήγγειλες; Disc ή Digital;

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Giota20 είπε

Ήταν απαραίτητη όπως μας είπαν η εξόφληση για να έχουμε σειρά προτεραιότητας, έτσι μου είπαν κι εγώ το πίστεψα 😖

Δεν ηταν απαραιτητη...ψαχναν για κοροιδα και απλα τα βρηκαν...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Teras1 είπε

Δεσμεύεσαι να αγοράσεις κάτι χωρίς αυτο να είναι διαθέσιμο και ξεκινάς να πληρώνεις δόσεις από την ημερομηνία της παραγγελίας για κατι που όχι μόνο δεν έχεις αλλά κυριότερα δεν ξέρεις καν πότε θα το έχεις.

Για μένα αυτό είναι εκμετάλλευση από τον επιχειρηματία. Δεν φταις αλλά τον αφήνεις να στο κάνει. Βάλε την παραγγελία σου χωρίς δέσμευση. Αν δεν την δεχτούν, τότε σε άλλο κατάστημα ή αργότερα.

Πως σου φαίνεται να πληρώνεις χωρίς να ξέρεις αν θα παραλάβεις σε έναν, δύο ή τρεις μήνες; Αν υποθετικά δεν μιλούσαμε για το PS5 θα μπορούσε να είναι ένα προϊόν που θα το έβρισκες λίγο αργότερα σε καλύτερη τιμή /προσφορά ή άμεση διαθεσιμότητα.

Δεν μου απαντάς στο βασικό μου ερώτημα όμως. Πως αλλιώς θα έχω την ευκολία να μη τα σκάσω μαζεμένα και ταυτόχρονα να έχω και μια σειρά προτεραιότητας. Προκαταβολή πχ 100 ευρώ και να απομένουν 400 στην παράδοση όχι δε θα έδινα. Όπως δε θα προπληρωνα όλο το ποσό μαζί εξαρχής και να το περιμενω. Αλλά το θέμα είναι η ευκολία πληρωμής. Δέκα 50αρικα, και ταυτόχρονα έχω μπει σε μια "σειρά" στο να το παραλάβω. Οπότε κι αν είναι αυτό.. Δε θα είναι και σε ένα χρόνο. Αν έχω βάλει πχ 3-4-6 δόσεις και μέχρι να έρθει θα το έχω ξεχρέωσει θα έχω κάνει τη δουλειά μου(ευκολία του να μη δώσω 500 μαζί). Και όπως σωστά ανέφερες, είναι PS5. Δε θα δούμε καλύτερη τιμή. Δεν είναι κάποιο μοντέλο τηλεόρασης. 

Επεξ/σία από Jake07
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Jake07 είπε

Δεν μου απαντάς στο βασικό μου ερώτημα όμως. Πως αλλιώς θα έχω την ευκολία να μη τα σκάσω μαζεμένα και ταυτόχρονα να έχω και μια σειρά προτεραιότητας. Προκαταβολή πχ 100 ευρώ και να απομένουν 400 στην παράδοση όχι δε θα έδινα. Όπως δε θα προπληρωνα όλο το ποσό μαζί εξαρχής και να το περιμενω. Αλλά το θέμα είναι η ευκολία πληρωμής. Δέκα 50αρικα, και ταυτόχρονα έχω μπει σε μια "σειρά" στο να το παραλάβω. Οπότε κι αν είναι αυτό.. Δε θα είναι και σε ένα χρόνο. Αν έχω βάλει πχ 3-4-6 δόσεις και μέχρι να έρθει θα το έχω ξεχρέωσει θα έχω κάνει τη δουλειά μου(ευκολία του να μη δώσω 500 μαζί). Και όπως σωστά ανέφερες, είναι PS5. Δε θα δούμε καλύτερη τιμή. Δεν είναι κάποιο μοντέλο τηλεόρασης. 

Καταλαβαίνω ότι σε εξυπηρετεί με τις δόσεις. Απλά θεωρώ απαράδεκτο το να σε χρεώνει πριν καν σου παραδώσει το προϊόν όταν δεν έχει ιδέα πότε θα μπορέσει να σου το διαθέσει. Πιο σωστό κατά τη γνώμη μου θα ήταν να ξεκινήσει η χρέωση της πρώτης δόσης αφού τιμολογηθεί το προϊόν και είναι στο δρόμο για παράδοση. Για να μπορείς να έχεις κι εσύ εναλλακτικές (π.χ ξαφνική διαθεσιμότητα σε άλλο κατάστημα, όπως κι έγινε πριν λίγο καιρό). Αλλά αυτό μάλλον είναι άλλη κουβέντα.

Εν τέλει αφού έτσι σε βόλεψε μακάρι να σου το στείλουν γρήγορα.

  • Like 3
Δημοσ.
9 ώρες πριν, Teras1 είπε

Καταλαβαίνω ότι σε εξυπηρετεί με τις δόσεις. Απλά θεωρώ απαράδεκτο το να σε χρεώνει πριν καν σου παραδώσει το προϊόν όταν δεν έχει ιδέα πότε θα μπορέσει να σου το διαθέσει. Πιο σωστό κατά τη γνώμη μου θα ήταν να ξεκινήσει η χρέωση της πρώτης δόσης αφού τιμολογηθεί το προϊόν και είναι στο δρόμο για παράδοση. Για να μπορείς να έχεις κι εσύ εναλλακτικές (π.χ ξαφνική διαθεσιμότητα σε άλλο κατάστημα, όπως κι έγινε πριν λίγο καιρό). Αλλά αυτό μάλλον είναι άλλη κουβέντα.

Εν τέλει αφού έτσι σε βόλεψε μακάρι να σου το στείλουν γρήγορα.

Σε αυτό συμφωνώ απόλυτα. Δυστυχώς όμως δε το κάνουν. Εδώ σκέψου μου ήρθε και η σύμβαση της εγγυησης με ισχυ από 19/11. Τους πήρα τηλέφωνο εννοείται και πριν προλάβω το χεστηρι μου είπαν ότι είναι αυτόματο και ότι εννοείται ότι η εγγύηση θα ισχύει από την ημερομηνία της αποδειξης/παράδοσης. 

  • Like 1
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, Jake07 είπε

Σε αυτό συμφωνώ απόλυτα. Δυστυχώς όμως δε το κάνουν. Εδώ σκέψου μου ήρθε και η σύμβαση της εγγυησης με ισχυ από 19/11. Τους πήρα τηλέφωνο εννοείται και πριν προλάβω το χεστηρι μου είπαν ότι είναι αυτόματο και ότι εννοείται ότι η εγγύηση θα ισχύει από την ημερομηνία της αποδειξης/παράδοσης. 

Δεν τους ρώτησες ποτέ θα είναι αυτή η ημερομηνία απόδειξης παράδοσης? 

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Taoustaoys είπε

Δεν τους ρώτησες ποτέ θα είναι αυτή η ημερομηνία απόδειξης παράδοσης? 

Μη λέμε τα ίδια φίλε μου, "Αναμένουμε από τη Sony".. 😂😂

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...