Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, kundi είπε

Σιγή ισχύος από παντού για παραλαβές , μήπως λέω με το φτωχό μου μυαλό , δεν έχει κονσόλες η sony η διορθώνει τα λαθη απο την πρωτη παρτιδα και αργουνε τα ανταλακτικα η θ ακανει μαζικη παραγωγη μεχρι τον μαρτιο , δεν μπορω να δωσω αλλη εξηγηση λογικη , τοσο καιρος εχει περασει κατι γινεται ,για να μην εχει  μπει καινουργεια παραγωγη κατι γινεται ,

Άμα ψάξεις φίλε μου καλά κανάλια στο youtube θα δεις ότι τα ελλατωματικά κυρίως δεν έχουν πλέον θέμα κατά κύριο λόγο μιας και με τα updates έχουν διορθωθεί σχεδόν όλα αυτά που λέγανε οπότε δε νομίζω να φτιάχνει καινούριες κονσόλες με διαφορετικά ανταλλακτικά.

Μόλις τώρα, ChristosD777 είπε

Άμα ψάξεις φίλε μου καλά κανάλια στο youtube θα δεις ότι τα ελλατωματικά κυρίως δεν έχουν πλέον θέμα κατά κύριο λόγο μιας και με τα updates έχουν διορθωθεί σχεδόν όλα αυτά που λέγανε οπότε δε νομίζω να φτιάχνει καινούριες κονσόλες με διαφορετικά ανταλλακτικά. Επίσης αν έχει να φτιάξει εκατομμύρια κονσόλες και έχει μειωμένη παραγωγή λόγω covid ή λόγω καθυστερήσεις από προμηθευτές της για εξαρτήματα κλπ ε τότε λογικό είναι να αργούν + ότι είναι γιορτές κλπ κλπ

 

Δημοσ.

Από αυτά που έχω δει πάντως δεν  υπάρχουν προβλήματα με τις πρώτες παρτίδες. Τουλάχιστον όχι σε θέμα hardware. 
Κάποια μικροθεματάκια με το software διορθώνονται ούτως ή αλλως με τα updates που έχουν ήδη γίνει. 

Δημοσ.

Έχουν περάσει 32 μέρες απο την κυκλοφορία του PS5. Η SONY πιάστηκε απροετοίμαστη, το ΠΛΑΙΣΙΟ  έδειξε την επαγγελματική του στάση (βγήκε κερδισμένο) , καθώς από την στιγμή που δεν υπήρχε κάποια επίσημη ανακοίνωση για αύξηση παράγωγης , το να άφηνε τις παραγγελίες ανοικτές είναι αντί-επαγγελματικό ,καθώς είναι μόνο μια υπόθεση η οποία βασίζεται ΜΟΝΟ στην λογική .ΤΑ PUBLIC αλλά κυρίως ο ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ εκμεταλλεύτηκαν την τεράστια ζήτηση που φαινόταν οτι απέκτησε το PS5 και λανθασμένα άφησαν ανοικτές τις προ-παραγγελίες, στοχεύοντας στο γρήγορο  κέρδος  θεωρώντας ως δεδομένο πως η SONY θα ακολουθούσε την ίδια τακτική (αύξηση παραγωγής). 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Σίγουρα η SONY φέρει ένα τεράστιο μερίδιο ευθύνης , καθώς έπρεπε να προβεί σε αύξηση της παραγωγής. Αντιθέτως έμεινε άπραγη βγάζοντας μία ανυπόστατη ανακοίνωση πως οι περισσότερες παραγγελίες θα καλυφθούν μέχρι το τέλος του χρόνου. Ενώ ο ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ και τα PUBLIC ως σοβαρές εταιρίες δεν θα πρέπει να στηρίζουν την πολιτική τους στις φήμες που ακούγονται, παρά μόνο σε επίσημα στοιχεία. 

FUN FACT: Ο ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ παρόλο το τεράστιο σφάλμα που έκανε, συνεχίζει ακόμα να δέχεται παραγγελίες. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, ChristosD777 είπε

θα πάρω εγώ το απογευμα και θα σας πω

Πραγματικά είναι εκνευριστικό να μιλάς μαζί τους..

Αναφορά σε κείμενο

Προθεσμία εκπλήρωσης της πώλησης – παράδοσης

Ο χρόνος παράδοσης των πωλουμένων προϊόντων και υπηρεσιών προσδιορίζεται στην παραγγελία αναλόγως της διαθεσιμότητας, επιβεβαιώνεται στην αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, και είναι το πολύ τριάντα (30) ημέρες από το χρόνο της κατάρτισης της πώλησης εκτός αν υπάρξει ειδική διαφορετική συμφωνία των μερών που επιβεβαιώνεται εγγράφως, με ηλεκτρονική αλληλογραφία Σε περίπτωση που τέτοιος χρόνος δεν συμφωνηθεί και επιβεβαιωθεί για οποιοδήποτε λόγο με τον ανωτέρω τρόπο, η παράδοση θα γίνεται το αργότερο εντός τριάντα (30) ημερών από την αποδοχή της παραγγελίας και κατάρτιση της πώλησης. Σε περίπτωση εκτάκτου και απρόβλεπτου κωλύματος που τυχόν θα αντιμετωπίσει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ όσον αφορά την παράδοση προϊόντος/προϊόντων, η τελευταία δικαιούται να αναβάλει μία μόνον φορά την παράδοση του συνόλου ή μέρους των πωληθέντων προϊόντων και υπηρεσιών, με έγγραφη δήλωσή της (μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας) προς τον πελάτη 

Επειδή διάβασα αυτό στο site τους ..τους είπα που είναι η ενημέρωση μου..?

ακομα περιμένω..είναι απαράδεκτοι ..τέλος..

Επεξ/σία από gkstar
Δημοσ.
31 λεπτά πριν, ctsag είπε

Φίλε, με κάθε σεβασμό, και προσπαθώντας (με δυσκολία) να απαντήσω ευγενικά, πες μου σε παρακαλώ :

1. Φταίει η Sony που στον Κωτσόβολο δέχονται ακόμα παραγγελίες ενώ δεν έχουν ακόμα παραδώσει τις τέσσερις πρώτες ημέρες παραγγελιών;

2. Στο Πλαίσιο που έχει σχεδόν τελειώσει με τις προπαραγγελίες του γιατί δεν φταίει καμμία Sony;

3. Φταίει η Sony που τα sites των ελληνικών εταιριών δεν έχουν σύστημα ουράς με προτεραιότητα;

4. Φταίει η Sony που έχει παραλάβει την κονσόλα του παιδί με παραγγελία 07/10 αλλά δεν την έχει παραλάβει παιδί με παραγγελία 21/9 απο το ίδιο κατάστημα;

5. Φταίει η Sony που το Πλαίσιο δέχεται να σου αλλάξει απο digital σε disk χωρίς να χάσεις τη σειρά σου ενώ όλοι οι υπόλοιποι αρνούνται;

Απάντησε μου αν έχεις την καλοσύνη.

Φταίει η sony γιατί επί 25 χρόνια κυριαρχεί στον τομέα gaming με πάνω από 100.000.000 μονάδες σε κάθε γενιά,και κάνει release date του ps5 με ψίχουλα,ενώ ξέρει ότι η ζήτηση θα είναι τεράστια.

Δημοσ.

υπαίτιοι...

1. SONY (ας εκανε το λανσάρισμα αργότερα)

2. Μεγαλοκαταστήματα.

3. Εμείς (που παραγγείλαμε)

4. Μεσαία και μικρά καταστήματα που δεν κάνανε μηνύσεις για αθέμιτο ανταγωνισμό.

κλπ

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ακόμα και τώρα στα αξεσουάρ.. Από Κωτσόβολο τα χω παραγγείλει όλα στις 13/11. Σήμερα έχουν έρθει μεχρι τώρα το remote, το δεύτερο χειριστήριο και η κάμερα. Τα ακουστικά και το charging station είναι ακόμα στην αναμονή διαθεσιμότητας από τότε.

Ο Κωτσόβολος συνεχίζει να δέχεται κανονικά παραγγελίες για αυτά. Για να μην έχω εξυπηρετηθεί εγώ από 13 Νοεμβρίου φανταστείτε πότε θα εξυπηρετηθεί αυτός που θα παραγγείλει σήμερα 21 Δεκεμβρίου.

Σε αντίθετη μεριά στο πλαίσιο δεν υπάρχουν καθόλου τα συγκεκριμένα αξεσουάρ. Εμφανίζει μόνο όσα είναι διαθέσιμα , το remote , το χειριστήριο και την κάμερα.

 

Για να μη λαβουμε υποψιν και το τραγικό ότι ο Κωτσόβολος ακόμα και τώρα δέχεται κανονικά παραγγελίες τηλεφωνικές για το ps5!!

Επεξ/σία από alexkrz
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, dim1223 είπε

Έχουν περάσει 32 μέρες απο την κυκλοφορία του PS5. Η SONY πιάστηκε απροετοίμαστη, το ΠΛΑΙΣΙΟ  έδειξε την επαγγελματική του στάση (βγήκε κερδισμένο) , καθώς από την στιγμή που δεν υπήρχε κάποια επίσημη ανακοίνωση για αύξηση παράγωγης , το να άφηνε τις παραγγελίες ανοικτές είναι αντί-επαγγελματικό ,καθώς είναι μόνο μια υπόθεση η οποία βασίζεται ΜΟΝΟ στην λογική .ΤΑ PUBLIC αλλά κυρίως ο ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ εκμεταλλεύτηκαν την τεράστια ζήτηση που φαινόταν οτι απέκτησε το PS5 και λανθασμένα άφησαν ανοικτές τις προ-παραγγελίες, στοχεύοντας στο γρήγορο  κέρδος  θεωρώντας ως δεδομένο πως η SONY θα ακολουθούσε την ίδια τακτική (αύξηση παραγωγής). 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Σίγουρα η SONY φέρει ένα τεράστιο μερίδιο ευθύνης , καθώς έπρεπε να προβεί σε αύξηση της παραγωγής. Αντιθέτως έμεινε άπραγη βγάζοντας μία ανυπόστατη ανακοίνωση πως οι περισσότερες παραγγελίες θα καλυφθούν μέχρι το τέλος του χρόνου. Ενώ ο ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ και τα PUBLIC ως σοβαρές εταιρίες δεν θα πρέπει να στηρίζουν την πολιτική τους στις φήμες που ακούγονται, παρά μόνο σε επίσημα στοιχεία. 

FUN FACT: Ο ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ παρόλο το τεράστιο σφάλμα που έκανε, συνεχίζει ακόμα να δέχεται παραγγελίες. 

Fun fact :  αρα δεν πρόκειται για σφαλμα, αλλα για εσκεμμένη επιλογή

11 λεπτά πριν, toolate είπε

Φταίει η sony γιατί επί 25 χρόνια κυριαρχεί στον τομέα gaming με πάνω από 100.000.000 μονάδες σε κάθε γενιά,και κάνει release date του ps5 με ψίχουλα,ενώ ξέρει ότι η ζήτηση θα είναι τεράστια.

Απαντησούλα σε κάποια απο τις ερωτήσεις μου;

Φαντάζομαι όχι, διοτι φταίει η Sony που ο κάθε βαλκάνιος εντερπρενέρ της πλάκας αποφάσισε να καλύψει όλα τα οικονομικά του για την επόμενη χρονιά με άτοκα δάνεια απο τους πελάτες του. Έπρεπε να σκιστεί η Sony για να μην αφήσει εκτεθιμένο τον Κωτσόβολα. Όταν θα φτάσουμε στο Μάρτιο και θα αρχίσουν τα εξώδικα, να τα κάνει forward στη Sony. Να τα πάρει η Sony τα εξώδικα και να κάνει διοικητικό συμβούλιο και να λένε μάγκες τα πράγματα είναι σοβαρά ρε σεις, ο Κωτσόβολας έχει πρόβλημα, ω ρε γαμώτο τι θα κάνουμε τώρα;

  • Like 2
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, ctsag είπε

 

Φαντάζομαι όχι, διοτι φταίει η Sony που ο κάθε βαλκάνιος εντερπρενέρ της πλάκας αποφάσισε να καλύψει όλα τα οικονομικά του για την επόμενη χρονιά με άτοκα δάνεια απο τους πελάτες του. Έπρεπε να σκιστεί η Sony για να μην αφήσει εκτεθιμένο τον Κωτσόβολα. Όταν θα φτάσουμε στο Μάρτιο και θα αρχίσουν τα εξώδικα, να τα κάνει forward στη Sony. Να τα πάρει η Sony τα εξώδικα και να κάνει διοικητικό συμβούλιο και να λένε μάγκες τα πράγματα είναι σοβαρά ρε σεις, ο Κωτσόβολας έχει πρόβλημα, ω ρε γαμώτο τι θα κάνουμε τώρα;

Καμμία Sony δεν φταίει (η οποία έχει ενημερώσει για το πόσες θα παραλάβει τα μαγαζιά,σιγά μην ενημερώσει εμάς) και από εκεί και πέρα είναι στην πολιτική του καταστήματος,βλέπε Πλαίσιο,να πει παιδιά θα παραλάβω 500 ,θα δεχτώ 500 παραγγελίες.Οι άλλοι είναι κερδοσκόποι.

Απλά μπαίνει ο καθένας εδώ μέσα ,πετάει κάτι,φευγει.

Πήρα MM. η απάντηση για μια ακόμη φορά είναι ,δεν έχουμε εικόνα και αν είναι θα ενημερωθείτε με sms.

Απλά τα παιδιά που έλαβαν Mail για καθυστερήσεις από "μεγάλες αλυσίδες" να τα ποσταρουν να έχουμε εικονα

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Το ps5 απ'οσα διαβαζουμε, εκανε τις καλυτερες πωλησεις που εχει κανει ποτε κονσολα σε λανσαρισμα.

Αυτο σημαινει πως και τα διαθεσιμα κομματια που ειχε προς πωληση, ηταν περισσοτερα απ'οσα ειχαν πουληθει στις προηγουμενες γενιες, οποιασδηποτε κονσολας.

Ενδεχομενως (σχεδον σιγουρα, κατα την γνωμη μου) να γνωριζαν πως θα υπαρχει ελλειψη, αλλα εκει τα σεναρια ειναι δυο:

Α) Καθυστερεις το λανσαρισμα. Πραγμα που δεν βοηθαει ουτε την εταιρεια, η οποια θα χασει τα 2,5 εκατομμυρια πωλησεις που εκανε day-one. Ουτε ομως του καταναλωτες. Γιατι δεν θα υπαρξει ελλειψη, αλλα θα περιμενουν ολοι ακομα 1-2 μηνες, ενω τωρα βολευτηκε το μεγαλυτερο ποσοστο των αγοραστων.

Β) Αυξανεις την παραγωγη. Το οποιο νομιζω ειναι αυτονοητο πως το εκαναν, στον βαθμο που αυτο δεν θα επηρεαζε την ποιοτητα του προιοντος. Το δειχνει μαλιστα και η επιλογη τους να χρησιμοποιησουν ανεμιστηρες διαφορετικης εταιρειας.

Φανταζομαι το να αυξησεις κατα 50% (ας πουμε) την παραγωγη σε προιον που βγαινει πρωτη φορα στην αγορα, δεν ειναι απλα μια εντολη απο τη διοικηση στο εργοστασιο.

Τωρα υπαρχει και αυτο το σεναριο της "τεχνιτης ελλειψης" που το διαβαζω εδω και 2-3 μηνες στο φορουμ, αλλα πραγματικα δεν μπορω να διανοηθω, πως μια εταιρεια ρισκαρει να χασει 500 χιλιαδες πελατες, οι οποιοι ψαχνοντας κονσολα και μη θελοντας να περιμενουν 2 μηνες, ειναι πολυ πιθανο να στραφουν σε εναν ανταγωνιστη.

Δημοσ.

Λοιπόν να σας μεταφέρω και εγώ την εμπειρία μου.... 

Ημερομηνία παραγγελίας στο Κωτσο digital 18/9 08:30 π. μ..... Ακυρώθηκε από εμένα....Πάντα εν αναμονή διαθεσιμότητας.Δεν με ένοιαζε τόσο να το πάρω τη πρώτη μέρα αλλά όσο να το πάρω τις γιορτινες μέρες.Τότε θα έχω λίγο περισσότερο χρόνο για να το ευχαριστηθώ σαν ένα μεγάλο παιδι. Διαβάζοντας τακτικά εδώ στο φόρουμ το τι επικρατεί στο Κωτσο και σε άλλες αλυσίδες κατάλαβα πως το digital υπάρχουν λίγα κομμάτια καθώς λίγοι παραλαμβανανε. Η επιλογή μου στο digital δεν ήταν η τιμή αλλά λόγω ότι τα περισσότερα παιχνίδια μου ήταν ψηφιακά και δεν το κρύβω την ώρα που έκανα τη παραγγελία, ήμουν σε δίλημμα "disk η digital". Όπως επίσης είχα βάλει αντικαταβολή γιατί υποψιάστηκα πως είναι προπαραγελλια και δεν ήμουν σίγουρος εάν θα παραλάβω και για αυτό να μην είμαι δεσμευμένος με το Κωτσο.

Καθώς λοιπόν περνούσαν οι μέρες και δεν έβλεπα φως στο τούνελ και χωρίς καμία ενημέρωση από εκείνους, κάνα 2 με τρείς φορές μίλησα στο chat μαζί τους κ έπαιρνα τις απαντήσεις όπως αυτές που έπαιρναν κ τα υπόλοιπα παιδιά.

Έχουμε και λέμε λοιπόν διαβάζοντας εδώ μέσα και παρακολουθώντας κανείς το φόρουμ διαπιστώνει 2 πράγματα. Ένα πως το πλ#ι#ιο το διαχειρίστηκε καλύτερα από άλλους(Κάποιοι θα είναι και δυσαρεστημένοι δε λέω εξαιρέσεις θα υπάρχουν πάντα .) Και δεύτερον το digital να είναι οι περισσότεροι που δεν έχουν παραλάβει.

 Με γνώμονα αυτά τα 2 συμπεράσματα στις 19/11 που άνοιξε το πλαίσιο για παραγγελίες disk version περίπου κατά τις 12 η ώρα έκανα και τη παραγγελία . Μου ήρθε email επιβεβαίωσης και τα σχετικά και πως θα επικοινωνήσουν Ξανά μαζί μου. Ξανά με αντικαταβολή.

Λοιπον με πήραν τηλ στις 11/12 πως θα το στείλουν στις 15/12 και μέχρι 21 /12 θα έχω παραλάβει. (βρίσκομαι επαρχία)..Ακόμα με όλα αυτά που άκουγα και διάβαζα με τα καταστήματα και τις μεταφορικές ήμουν επιφυλακτικός μέχρι να το πάρω στα χέρια μου.Να ενημερώσω επίσης στο σιτε τους και εκεί έλεγε παράδοση '"Έως 21/12" ...

Και παιδιά ΈΦΤΑΣΕ. όχι 21/12 ( εγώ περίμενα και αργότερα) αλλά 18/12 ΠΑΡΑΣΚΕΥΉ.Με παίρνει λοιπόν τηλ το παλικάρι της μεταφορικής και στο τηλέφωνο μου λέει χαρακτηριστικά χωρίς να ξέρω ποιός είναι εκείνη τη στιγμή "φίλε μου σε πήρα τηλ για να σου φτιάξω τη διάθεση.Εχω το playstation είσαι εκεί να περάσω?" Εννοείται πως το παλικάρι το έφερε και έφυγε μετά με μελομακάρονα για το δρόμο έτσι για το καφεδάκι.

Μετά ήρθε και η Ακύρωση στο Κωτσο και αυτό που με πείραξε ήταν η μη ενημέρωση από εκείνους .Δε με ένοιαζε εάν δε το παρω τη πρώτη μέρα αλλά πες μας ενημέρωσε μας από νωρίς πως τα digital θα είναι λίγα και δεν αναμένεται να παραλάβεις σε αυτό το έτος.Εαν θες περίμενε για το 21 .Κ αν θέλω περιμένω.Το ίδιο και για την disk version ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ.Εαν θέλεις να λέγεσαι επαγγελματίας Ενημερώνεις το πελάτη σου. Το τι θα κάνεις μετά αυτός είναι δικό του θέμα.Δε μπορώ να φανταστώ τα παιδιά που είχαν προπληρώσει ή εκείνους που τρέχουν οι δόσεις χωρίς το εμπόρευμα στα χέρια τους.Πραγματικα απαράδεκτοι και λίγο είναι ....

Καλή υπομονή παιδιά και καλά Χριστούγεννα.

 

  • Like 11
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, Rattlehead είπε

Καμμία Sony δεν φταίει (η οποία έχει ενημερώσει για το πόσες θα παραλάβει τα μαγαζιά,σιγά μην ενημερώσει εμάς) και από εκεί και πέρα είναι στην πολιτική του καταστήματος,βλέπε Πλαίσιο,να πει παιδιά θα παραλάβω 500 ,θα δεχτώ 500 παραγγελίες.Οι άλλοι είναι κερδοσκόποι.

Απλά μπαίνει ο καθένας εδώ μέσα ,πετάει κάτι,φευγει.

Πήρα MM. η απάντηση για μια ακόμη φορά είναι ,δεν έχουμε εικόνα και αν είναι θα ενημερωθείτε με sms.

Απλά τα παιδιά που έλαβαν Mail για καθυστερήσεις από "μεγάλες αλυσίδες" να τα ποσταρουν να έχουμε εικονα

 

φιλε η sony ξεκαθαρα επρεπε να αναβαλει την release date .

η σονυ δεν ειναι μαγαζακι,ουτε καποια Startup εταιριουλα που δεν ξερει τι απηχηση θα εχει στην αγορα.

ποσο μαλλον να βαλει στην θεση της εταιριες οπως ο κοτσωβολος και καθε κερδοσκοπικες εταιριες σαν αυτον.και φυσικα δεν ειναι μονο ο κοτσωβολος το προβλημα σε ολο τον κοσμο.εχει πολλους 'κοτσωβολους' η Γη.

ασχετο,αλλα ειναι περιεργο που το πλαισιο μοιραζε κονσσολες πριν παραλαβουν την δευτερη φουρνια..εκτος αν μου διαφευγει κατι...

Επεξ/σία από toolate
  • Thanks 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, mika7 είπε

Λοιπόν να σας μεταφέρω και εγώ την εμπειρία μου.... 

Ημερομηνία παραγγελίας στο Κωτσο digital 18/9 08:30 π. μ..... Ακυρώθηκε από εμένα....Πάντα εν αναμονή διαθεσιμότητας.Δεν με ένοιαζε τόσο να το πάρω τη πρώτη μέρα αλλά όσο να το πάρω τις γιορτινες μέρες.Τότε θα έχω λίγο περισσότερο χρόνο για να το ευχαριστηθώ σαν ένα μεγάλο παιδι. Διαβάζοντας τακτικά εδώ στο φόρουμ το τι επικρατεί στο Κωτσο και σε άλλες αλυσίδες κατάλαβα πως το digital υπάρχουν λίγα κομμάτια καθώς λίγοι παραλαμβανανε. Η επιλογή μου στο digital δεν ήταν η τιμή αλλά λόγω ότι τα περισσότερα παιχνίδια μου ήταν ψηφιακά και δεν το κρύβω την ώρα που έκανα τη παραγγελία, ήμουν σε δίλημμα "disk η digital". Όπως επίσης είχα βάλει αντικαταβολή γιατί υποψιάστηκα πως είναι προπαραγελλια και δεν ήμουν σίγουρος εάν θα παραλάβω και για αυτό να μην είμαι δεσμευμένος με το Κωτσο.

Καθώς λοιπόν περνούσαν οι μέρες και δεν έβλεπα φως στο τούνελ και χωρίς καμία ενημέρωση από εκείνους, κάνα 2 με τρείς φορές μίλησα στο chat μαζί τους κ έπαιρνα τις απαντήσεις όπως αυτές που έπαιρναν κ τα υπόλοιπα παιδιά.

Έχουμε και λέμε λοιπόν διαβάζοντας εδώ μέσα και παρακολουθώντας κανείς το φόρουμ διαπιστώνει 2 πράγματα. Ένα πως το πλ#ι#ιο το διαχειρίστηκε καλύτερα από άλλους(Κάποιοι θα είναι και δυσαρεστημένοι δε λέω εξαιρέσεις θα υπάρχουν πάντα .) Και δεύτερον το digital να είναι οι περισσότεροι που δεν έχουν παραλάβει.

 Με γνώμονα αυτά τα 2 συμπεράσματα στις 19/11 που άνοιξε το πλαίσιο για παραγγελίες disk version περίπου κατά τις 12 η ώρα έκανα και τη παραγγελία . Μου ήρθε email επιβεβαίωσης και τα σχετικά και πως θα επικοινωνήσουν Ξανά μαζί μου. Ξανά με αντικαταβολή.

Λοιπον με πήραν τηλ στις 11/12 πως θα το στείλουν στις 15/12 και μέχρι 21 /12 θα έχω παραλάβει. (βρίσκομαι επαρχία)..Ακόμα με όλα αυτά που άκουγα και διάβαζα με τα καταστήματα και τις μεταφορικές ήμουν επιφυλακτικός μέχρι να το πάρω στα χέρια μου.Να ενημερώσω επίσης στο σιτε τους και εκεί έλεγε παράδοση '"Έως 21/12" ...

Και παιδιά ΈΦΤΑΣΕ. όχι 21/12 ( εγώ περίμενα και αργότερα) αλλά 18/12 ΠΑΡΑΣΚΕΥΉ.Με παίρνει λοιπόν τηλ το παλικάρι της μεταφορικής και στο τηλέφωνο μου λέει χαρακτηριστικά χωρίς να ξέρω ποιός είναι εκείνη τη στιγμή "φίλε μου σε πήρα τηλ για να σου φτιάξω τη διάθεση.Εχω το playstation είσαι εκεί να περάσω?" Εννοείται πως το παλικάρι το έφερε και έφυγε μετά με μελομακάρονα για το δρόμο έτσι για το καφεδάκι.

Μετά ήρθε και η Ακύρωση στο Κωτσο και αυτό που με πείραξε ήταν η μη ενημέρωση από εκείνους .Δε με ένοιαζε εάν δε το παρω τη πρώτη μέρα αλλά πες μας ενημέρωσε μας από νωρίς πως τα digital θα είναι λίγα και δεν αναμένεται να παραλάβεις σε αυτό το έτος.Εαν θες περίμενε για το 21 .Κ αν θέλω περιμένω.Το ίδιο και για την disk version ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ.Εαν θέλεις να λέγεσαι επαγγελματίας Ενημερώνεις το πελάτη σου. Το τι θα κάνεις μετά αυτός είναι δικό του θέμα.Δε μπορώ να φανταστώ τα παιδιά που είχαν προπληρώσει ή εκείνους που τρέχουν οι δόσεις χωρίς το εμπόρευμα στα χέρια τους.Πραγματικα απαράδεκτοι και λίγο είναι ....

Καλή υπομονή παιδιά και καλά Χριστούγεννα.

 

Και πες μου τώρα φίλε μου, είναι κακιά η Sony στην περίπτωση της παραγγελίας σου απο τον Κωτσόβολο αλλά καλή στην περίπτωση της παραγγελίας σου απο το Πλαίσιο; Γίνεται να ισχύουν και τα δύο; Όχι φυσικά. Απλά το ένα μαγαζί το τρέχουν επαγγελματίες και το άλλο το τρέχουν άριστοι εντερπρενέρς των νοτίων βαλκανίων.

  • Like 4
Δημοσ.
Μόλις τώρα, ctsag είπε

Και πες μου τώρα φίλε μου, είναι κακιά η Sony στην περίπτωση της παραγγελίας σου απο τον Κωτσόβολο αλλά καλή στην περίπτωση της παραγγελίας σου απο το Πλαίσιο; Γίνεται να ισχύουν και τα δύο; Όχι φυσικά. Απλά το ένα μαγαζί το τρέχουν επαγγελματίες και το άλλο το τρέχουν άριστοι εντερπρενέρς των νοτίων βαλκανίων.

Ακριβώς. Συμφωνώ μαζί σου.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, toolate είπε

 

φιλε η sony ξεκαθαρα επρεπε να αναβαλει την release date .

η σονυ δεν ειναι μαγαζακι,ουτε καποια Startup εταιριουλα που δεν ξερει τι απηχηση θα εχει στην αγορα.

ποσο μαλλον να βαλει στην θεση της εταιριες οπως ο κοτσωβολος και καθε κερδοσκοπικες εταιριες σαν αυτον.και φυσικα δεν ειναι μονο ο κοτσωβολος το προβλημα σε ολο τον κοσμο.εχει πολλους 'κοτσωβολους' η Γη.

 

Βγάζεις αυθαίρετα συμπεράσματα.Η Sony είχε ενημερώσει ΟΛΕΣ τις εταιρίες.Πηγαινε πίσω κάνα μήνα και δες που λέω ότι από γνωστό στον Κωτσόβολο(που με απέτρεψε να κάνω παραγγελία από εκεί)ότι ήξερε από τις 11/11 ότι 12-15 Δεκέμβρη θα παραλάβουν την δεύτερη παρτίδα όπως και έγινε.Μου είχε πει από τότε ότι πριν το 21 δεν θα παραλαβω.Μην λένε ότι θέλουμε

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...