Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά σχεδόν τα μισά φεύγουν σε γνωστούς δεν είναι μυστικό. Εγώ στην πόλη μου έχω 2 παραδείγματα κολλητών μου που παρήγγειλαν απο Κωτσο και Public το Disc στις 19 και 22 Σεπτ αντίστοιχα και αλλοι κοινοί μας γνωστοί μας παρέλαβαν με παραγγελίες Οκτωβρίου και Νοεμβρίου!!! Απ'τα ίδια μαγαζιά! 

Οι άνθρωποι είναι για μαζικές καταγγελίες και πρόστιμα! Συστηματική παραπλάνηση καταναλωτικού κοινού. 

  • Like 1
Δημοσ.
23 λεπτά πριν, Dt7 είπε

Πήρα αρκετά τηλ την τελευταία εβδομάδα και τους είπα ότι τώρα θα μου δώσετε μια απάντηση και θα λυθεί το θέμα, όταν είπε πως θα με καλέσουν πίσω.

μίλησε με τον υπεύθυνο και το κανόνισαν

Σ'ευχαριστώ. Δοκίμασα με Public μόλις να φτάσω στα όρια μια ευγενικής συζήτησης, το μόνο που κατάφερα είναι να καταχωρηθεί ένα αίτημα στην αποθήκη τους και να με καλέσουν όταν έχουν ενημέρωση. Δηλαδή τίποτα.

Έχω εξοφλήσει όλο το ποσό ακριβώς πριν δύο μήνες, έχω φτάσει στα όρια μου σε επίπεδο υπομονής. Το ξέρω οτι δεν είναι είδος πρώτης ανάγκης αλλά εκνευρίζομαι απίστευτα με την διαχείριση της κατάστασης απο το Public.

Δημοσ.

εμενα παντως το media markt οταν παρελαβα  10/12/2020 μου εδωσαν και μια psn card των 50 euro για την αναστατωση..

ΥΓ ηταν να παραλαβω 19/11/2020/

  • Like 5
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Sakm είπε

εμενα παντως το media markt οταν παρελαβα  10/12/2020 μου εδωσαν και μια psn card των 50 euro για την αναστατωση..

ΥΓ ηταν να παραλαβω 19/11/2020/

Αν και αυτονόητο, τίμια πράξη! Ελπίζω να γίνει για όλους κάτι παρεμφερές!

  • Like 1
Δημοσ.

Από πλαίσιο μου είπαν τηλεφωνικός ότι θα το στείλουν στης 17/12 κάνω αναζήτηση και μου βγάζει αυτό (Η παραγγελία σου είναι στο στάδιο της συλλογής των προϊόντων με εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης έως τις 13/01/2021) ελπίζω να λέει μλκ το σύστημα γιατί αλλιώς δεν μας τα λένε καλά.

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, nekio είπε

Από πλαίσιο μου είπαν τηλεφωνικός ότι θα το στείλουν στης 17/12 κάνω αναζήτηση και μου βγάζει αυτό (Η παραγγελία σου είναι στο στάδιο της συλλογής των προϊόντων με εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης έως τις 13/01/2021) ελπίζω να λέει μλκ το σύστημα γιατί αλλιώς δεν μας τα λένε καλά.

Πότε είχες παραγγείλει;

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, geor92 είπε

Πότε είχες παραγγείλει;

Παραγγελία 19/11, με πήραν  τηλέφωνο στης 15/12 ότι θα τιμολογηθεί για αποστολή στης 17

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, Sakm είπε

εμενα παντως το media markt οταν παρελαβα  10/12/2020 μου εδωσαν και μια psn card των 50 euro για την αναστατωση..

ΥΓ ηταν να παραλαβω 19/11/2020/

ο κωτσοβολος θα πρεπει να στειλει οτι εχει το μαγαζι για την αναστάτωση 

  • Like 2
Δημοσ.
25 λεπτά πριν, nekio είπε

Από πλαίσιο μου είπαν τηλεφωνικός ότι θα το στείλουν στης 17/12 κάνω αναζήτηση και μου βγάζει αυτό (Η παραγγελία σου είναι στο στάδιο της συλλογής των προϊόντων με εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης έως τις 13/01/2021) ελπίζω να λέει μλκ το σύστημα γιατί αλλιώς δεν μας τα λένε καλά.

Υπάρχει πρόβλημα στο Πλαίσιο. Μου έστειλαν αυτοματοποιημένο μνμ στο viber, έχοντας μια παραγγελία (DS, PS+),  ότι λόγω καθυστέρησης αν επιθυμώ να την ακυρώσω ή όχι με σκοπό τον εκ νέου  προγραμματισμό της. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, Σηνιολάκης είπε

Καλησπέρα και από μένα. Θα σας αναφέρω τη σημερινή μου επικοινωνία με Κωτσόβολο για το πολυπόθητο PS5 disc edition. Η παραγγελία μου είναι 04/10 και τα πράγματα είναι όντως δύσκολα. Μου είπε ότι το θέμα δεν είναι της Sony. Η Sony έχει δώσει σε άλλη εταιρεία να φτιάχνει τα πλαστικά της κονσόλας και το θέμα το έχει εδω και καιρό αυτή η εταιρεία. Πράγμα που ενδεχομένως να το πιστεύω ότι η Sony δεν ασχολείται με τα πλαστικά του μηχανήματος κι αν διακρίνω και από το PS4 pro όταν το έπιανα στα χέρια μου έτριζαν τα πλαστικά λες και θα διαλυόταν. Μου είπε λοιπόν ότι μόνο οι παραγγελίες Σεπτεμβρίου θα καλυφθούν οριακά και όλες οι άλλες από 01/10 θα είναι μεταξύ Φεβρουαρίου και Μαρτίου με ισόποσες πιθανότητες η κάθε ημερομηνία. ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ ΑΥΤΟ! Όποτε θα πρότεινα όλοι μας να το ξεχάσουμε το θέμα μέχρι Φεβρουάριο και να ασχοληθούμε με αλλά πράγματα στη ζωή μας γιατί μόνο ψυχοφθόρο είναι όλο αυτο. Όταν ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης φτάσει σε τέτοια πρωτόγνωρα επίπεδα κανένας κολοσσός δεν μπορεί να ανταπεξέλθει. Μην ξεχνάτε όλος ο πλανήτης είναι μέσα στο σπίτι του αυτή τη στιγμή. 

Παναγία μου ειμαι 01/10 !

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Taoustaoys είπε

Κοιταχτε συζήτηση που είχα με κουτσωβολο πριν λίγο, ένα ps5 disk 06/10.

Screenshot_20201218-141807.png

καλό είναι να μην φαίνεται ο αριθμός παραγγελίας σου στο forum 😉

  • Like 1
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, Sakm είπε

εμενα παντως το media markt οταν παρελαβα  10/12/2020 μου εδωσαν και μια psn card των 50 euro για την αναστατωση..

ΥΓ ηταν να παραλαβω 19/11/2020/

Ωραίος, βάζεις αλλά 20 και παίρνεις το demons souls, το μόνο παιχνίδι που δεν μπορείς να παίξεις αλλού δηλαδή. 

Μόλις τώρα, Cariolanoc είπε

καλό είναι να μην φαίνεται ο αριθμός παραγγελίας σου στο forum 😉

Α, δίκιο έχεις, από την άλλη χρειάζονται και το κινητό μου για πιο πολλά στοιχεία, έτσι δεν είναι? 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Taoustaoys είπε

Α, δίκιο έχεις, από την άλλη χρειάζονται και το κινητό μου για πιο πολλά στοιχεία, έτσι δεν είναι? 

δεν ξέρω, εγώ που μιλάω με public πχ μόνο αιρθμό παραγγελίας λέω αλλά απλά ζητάω πληροφορίες και όχι αλλαγή κτλ

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, toni31 είπε

Υπάρχει πρόβλημα στο Πλαίσιο. Μου έστειλαν αυτοματοποιημένο μνμ στο viber, έχοντας μια παραγγελία (DS, PS+),  ότι λόγω καθυστέρησης αν επιθυμώ να την ακυρώσω ή όχι με σκοπό τον εκ νέου  προγραμματισμό της. 

Εχθές το βράδυ που έκανα αναζήτηση παραγγελίας μου έβγαλε ότι παραδόθηκε στης 8/11/2020 ότι να ναι. Καλού κακού θα πάρω ένα τηλέφωνο. (Ερώτηση να καλέσω από τον αριθμό κινητού που με πήραν για να με ενημερώσουν για το ps5 ?)

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...