Προς το περιεχόμενο

Εξέλιξη παραγγελίας και αποστολών PS5


spartan29gr
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

15 λεπτά πριν, Malthador είπε

Κάποιοι είπαν ότι η Sony είχε δώσει εντολή για προκαταβολές. Ποτέ μου δεν κατάλαβα τι νόημα έχει η προκαταβολή για ένα προϊόν που ξέρεις ότι ούτως ή άλλως θα εξαντληθεί σε χρόνο dt. 

Πρακτικα, μονο σειρα προτεραιοτητας. Το θεμα ειναι οτι τα καταστηματα /αλυσιδες κανουν αιτησεις στον αντιπροσωπο που κανει παραγγελιες για χωρα/Ευρωπη. Και αρχιζουν να κρατουν προπαραγελλιες θεωροντας οτι ΘΑ καλυφθουν απο την εισαγωγη στην χωρα. Πολλες φορες η Ελλαδα παραλαμβανει τοσο λιγο που το πρωτο κυμα δεν καλυπτει παραγγελιες με τιποτα, για τα καταστηματα και οι πελατες τρελλαινονται (βλ. NES MINI CLASSIC και το σχετικο νημα...).

Με τροπο αστειο, οπου εχεις 150 προπαραγγελιες, το καταστημα να εχει ζητησει 250 τεμαχια και να παραλαμβανει για το 1ο τριμηνο, 26 τεμαχια. Και αυτο σε μη κορονοιου καιρους.

Εδω ε το ανεκδοτο συνεχιζεται...Νομιζω παντος οτι δειχνει και οτι οι μεγαλοι ομιλοι δεν εχουν ορθη διαχειρηση αποθηκης αλλα ουτε και πελατολογιου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Σωστα, εχεις δεσμευσει απο 10 κονσολες. Με την ακυρωση των 9+9 ομως, παει στον επομενο στην σειρα.

Εστω οτι εχω ριξει παραγγελια στο χ καταστημα μονο και εσυ στο ψ. Ειμαι 1ος στο χ καταστημα και εσυ 1ος στο ψ καταστημα. Εστω οτι εχω ριξει παραγγελια στο χ και ψ, και εσυ στο ψ. Αν παραλαβω απο το χ καταστημα, παλι εσυ εισαι 1ος στο ψ. Αν παραλαβω απο το ψ, παιρνει την σειρα μου αυτος που εριξε μετα απο εμενα στο χ.

Μαλλον υπαρχει θεμα κατανοησης σε αυτο το φορουμ, αλλα τεσπα

Βασικά δεν είναι ακριβώς έτσι. Δεν κρίνω την κίνησή σου, αλλά έχουν δίκαιο, παίζει ρόλο η στιγμή της ακύρωσης. Όσο πιο κοντά γίνει η ακύρωση στην αποστολή τόσο το χειρότερο για τον επόμενο στη λίστα. Ειδικά αν ξεχάσουμε το lockdown που παίζει τώρα, το επικρατέστερο σενάριο είναι το εξής, κυρίως με τον τρόπο που λειτουργούν τα καταστήματα. Έστω ότι έρχονται 20 κονσόλες και υπάρχει μια λίστα 40 ατόμων. Το κατάστημα έχει δρομολογήσει 20 άτομα για κύμα 1 και 20 άτομα για κύμα 2. Εγώ που έχω κάνει τις 10 παραγγελίες είμαι στο κύμα 1 το νούμερο 11 πχ., ακυρώνω την ημέρα των αποστολών καθώς έχω παραλάβει την ίδια μέρα από άλλο κατάστημα, κατά 99% την ακυρωμένη κονσόλα μου δε θα την πάρει ο νούμερο 12, αλλά κάποιος που θα πάει από το κατάστημα εκείνη την ημέρα. Οπότε η σειρά σου δεν πάει στη λίστα αναμονής. Γενικότερα με τους επιλαχόντες από ακυρώσεις, παίζει θέμα όταν γίνεται την ημέρα των αποστολών η ακύρωση, δηλαδή Day 1.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Malthador είπε

Κάποιοι είπαν ότι η Sony είχε δώσει εντολή για προκαταβολές. Ποτέ μου δεν κατάλαβα τι νόημα έχει η προκαταβολή για ένα προϊόν που ξέρεις ότι ούτως ή άλλως θα εξαντληθεί σε χρόνο dt. 

Αν δεν κάνω λάθος, οι εταιρίες που παράγγειλαν Ps5 από την Sony τα προπλήρωσαν στο ακέραιο. Αυτό δημιούργησε προφανώς ένα "στιγμιαίο" ταμειακό "έλλειμα" που προσπάθησαν να μετριάσουν με τις προκαταβολές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
2 minutes ago, NewGascp said:

Αν δεν κάνω λάθος, οι εταιρίες που παράγγειλαν Ps5 από την Sony τα προπλήρωσαν στο ακέραιο. Αυτό δημιούργησε προφανώς ένα "στιγμιαίο" ταμειακό "έλλειμα" που προσπάθησαν να μετριάσουν με τις προκαταβολές.

Οι αλυσίδες προπλήρωσαν στο ακέραιο προϊόντα που δεν ήξεραν πότε θα τα παραλάβουν;

Δυσκολεύομαι πάρα πολύ να πιστέψω κάτι τέτοιο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Mazinga είπε

Εδω ε το ανεκδοτο συνεχιζεται...Νομιζω παντος οτι δειχνει και οτι οι μεγαλοι ομιλοι δεν εχουν ορθη διαχειρηση αποθηκης αλλα ουτε και πελατολογιου...

Πιστεύω ότι τελικά οι "μεγάλοι" κάναν απλά "διαχείριση δυσαρεστημένων" και εξηγούμαι.
Το ιδεατό θα ήταν να υπάρχει μία λίστα πελατών με την σειρά που μπήκε η κάθε παραγγελία, με μία σειρά υπαλλήλων και μία ροή αποστολής κονσολών.
Αυτό προφανώς θα δημιουργούσε μεγάλες καθυστερήσεις σε όλη την "ουρά αναμονής" οπότε νομίζω ότι μοίρασαν τις προπαραγγελίες σε ομάδες υπαλλήλων που παράλληλα παραλαμβάναν, ελέγχαν, πακετάραν, κόβαν, αποστέλναν. Αυτό αφενός επιτάχυνε το σύνολο των αποστολών αλλά δημιούργησε το φαινόμενο να υπάρξουν προπαραγγελίες που αν και σύμφωνα με την ενιαία λίστα θα έπρεπε να πάρουν λόγο το ότι έγινε επιμερισμός των παραγγελιών τελικά δεν πήραν απο την πρώτη "φουρνιά".
Στην πρώτη περίπτωση η "αλυσίδα" θα είχε να διαχειριστή πολλά περισσότερα παράπονα απο ότι στην δεύτερη περίπτωση οπότε και επέλεξαν τους λιγότερο δυνατών δυσαρεστημένους.
IMHO πάντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά έλεος με αυτό το entitlement που έχετε κάποιοι, έχετε πάρει κωδικό παράδοσης από 10 διαφορετικές εταιρείες και πάλι τους έχετε τρελάνει στα τηλέφωνα για το αν θα παραλάβετε σήμερα η αύριο και όταν σας έρχετε η κονσόλα κάνετε σαν μωρά που σας έβαλαν την πιπίλα πίσω στο στόμα.

Και πρέπει όλοι οι υπόλοιποι που δεν ήμαστε μωρά που κλαίνε να περιμένουμε χωρίς να ξέρουμε τι γίνεται και μας έχουν καπαρώσει τα λεφτά γιατί είμαστε άνθρωποι και δεν παίρνουμε κάθε δευτερόλεπτο να αφήνουμε καντήλια για να μας εξυπηρετήσουν.

Απλά για κλάματα είστε.

  • Like 7
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
39 λεπτά πριν, Malthador είπε

Οι αλυσίδες προπλήρωσαν στο ακέραιο προϊόντα που δεν ήξεραν πότε θα τα παραλάβουν;

Δυσκολεύομαι πάρα πολύ να πιστέψω κάτι τέτοιο.

Μια χαρά γνώριζαν πότε θα παραλάβουν.
Δυσκολεύεσαι να πιστέψεις ότι η Sony (και η κάθε Sony, Microsoft, Nintendo κλπ) θα έστελνε εμπορεύματα αξίας χιλιάδων ευρώ "επί πιστώσει" ?
Αυτό απλά δεν συμβαίνει. Φυσικά και προπλήρωσαν ΟΛΟΙ στην Sony.

Επεξ/σία από NewGascp
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
10 minutes ago, NewGascp said:

Μια χαρά γνώριζαν πότε θα παραλάβουν.
Δυσκολεύεσαι να πιστέψεις ότι η Sony (και η κάθε Sony, Microsoft, Nintendo κλπ) θα έστελνε εμπορεύματα αξίας χιλιάδων ευρώ "επι πιστώση" ?
Αυτό απλά δεν συμβαίνει. Φυσικά και προπλήρωσαν ΟΛΟΙ στην Sony.

Ποιός μίλησε για «επί πιστώσει»; Μετρητοίς (ή με επιταγές ή whatever, δεν μας απασχολεί αυτό) φαντάζομαι ότι πληρώνουν όλοι, με την παραγγελία ή με την παραλαβή. Σιγά μην προπλήρωσαν τα ελληνικά καταστήματα για κονσόλες που ίσως παρελάμβαναν σε δύο μήνες ή για κονσόλες που θα παραλάβουν σε τέσσερις μήνες, δεν παίζουν αυτά τα σενάρια.

Εάν ήξεραν πότε θα παρελάμβαναν ακριβώς, δεν θα γινόταν αυτό το χάος με τις προπαραγγελίες. Και σου ξαναλέω, παρέλαβα εγώ που προπαράγγειλα την δεύτερη μέρα χωρίς να δώσω φράγκο και δεν παρέλαβαν άτομα που προπαράγγειλαν την πρώτη μέρα με πλήρη εξόφληση. Φαιδρό, τουλάχιστον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα στη παρέα, μόλις έλαβα μήνυμα από Courier Center ότι έφτασε η κονσολα μου. Θέλω να ρωτήσω αυτούς που παραλάβαν οι ίδιοι 

τι κωδικό στείλαν λόγω καραντίνας, μη γίνει καμμία στραβή και πληρώσουμε χρυσό το PS5.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Malthador είπε

Οι αλυσίδες προπλήρωσαν στο ακέραιο προϊόντα που δεν ήξεραν πότε θα τα παραλάβουν;

Δυσκολεύομαι πάρα πολύ να πιστέψω κάτι τέτοιο.

Φιλε κανεις πολυ μεγάλο λάθος.....εχω εταιρία που φέρνω εμπόρευμα από εξωτερικό....προπληρωμή κανονικα και το container ήταν να έρθει πριν 20 μερες και δεν έφτασε.....απο Ευρώπη πάντα ετσι....λόγω lockdown....παντα υπάρχουν καθυστέρησεις μικρές ομως....τωρα ομως λόγω covid κανεις δεν εγγυάται το ποτε θα φτάσει ενα εμπόρευμα.......

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλα νεα απο media μου στειλανε email

Καλημέρα σας,

Εχει ενημερωθεί το κατάστημα που σας εξυπηρετεί για να πραγματοποιηθεί πιο συντομα η παραγγελια σας.

Ζητουμε συγνωμη για την καθυστέρηση.

Παραμένουμε πάντα στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή πληροφορία.

και καπακια τηλ.

μεσα στην εβδομαδα θα παραλαβετε γιατι θα  ξεκινησει το 2 κυμα .

Επεξ/σία από Sakm
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Malthador είπε

Ποιός μίλησε για «επί πιστώσει»; Μετρητοίς (ή με επιταγές ή whatever, δεν μας απασχολεί αυτό) φαντάζομαι ότι πληρώνουν όλοι, με την παραγγελία ή με την παραλαβή. Σιγά μην προπλήρωσαν τα ελληνικά καταστήματα για κονσόλες που ίσως παρελάμβαναν σε δύο μήνες ή για κονσόλες που θα παραλάβουν σε τέσσερις μήνες, δεν παίζουν αυτά τα σενάρια.

Εάν ήξεραν πότε θα παρελάμβαναν ακριβώς, δεν θα γινόταν αυτό το χάος με τις προπαραγγελίες. Και σου ξαναλέω, παρέλαβα εγώ που προπαράγγειλα την δεύτερη μέρα χωρίς να δώσω φράγκο και δεν παρέλαβαν άτομα που προπαράγγειλαν την πρώτη μέρα με πλήρη εξόφληση. 

Θα σου φέρω ένα παράδειγμα τα αυτοκίνητα...εσυ δλδ νομιζεις πτι πχ η κάθε toyota φέρνει 5000 yaris και μετα λεει στα μαγαζιά ελατε παρτε ......οχι....πληρώνουν όλοι....μαζεύουν το χρημα....και λενε θελουμε π.χ 5000yaris.....τα πληρώνουν και μετα έρχονται Ελλάδα....κατι αντίστοιχο κανει και η sony π.χ......ειναι ξεκαθαρισμενο από την αρχή ποσα κομμάτια θα ερχόταν και ποσα θα μοίραζαν....τωρα με τις προκαταβολες εγω φαντάζομαι έπαιξε σκηνικό από τα καταστήματα του κάθε προαστιου 

 

Καμια εταιρία πια δεν πληρώνει κατά την παραλαβή.....παντα προπληρωμένη....ΠΑΝΤΑ

Επεξ/σία από TeoRossi
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Sakm είπε

καλα νεα απο media μου στειλανε email

Καλημέρα σας,

Εχει ενημερωθεί το κατάστημα που σας εξυπηρετεί για να πραγματοποιηθεί πιο συντομα η παραγγελια σας.

Ζητουμε συγνωμη για την καθυστέρηση.

Παραμένουμε πάντα στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή πληροφορία.

και καπακια τηλ.

μεσα στην εβδομαδα θα παραλαβετε γιατι θα  ξεκινησει το 2 κυμα .

Καλημέρα! Πότε έκανες την παραγγελία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...