Προς το περιεχόμενο

Εξέλιξη παραγγελίας και αποστολών PS5


spartan29gr
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα σας, πρίν από λίγο παρέλαβα από courier center από το κατάστημα. ήρθε το ps5 σε μία άλλη κούτα τεράστια και δεν είχε ούτε γρατζουνιά η συσκευασία. από κάτω σας έχω όλο το traking της courier center 

image.png.71ae259f2f45978bf4eff9741607acd0.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@dekulinkgr Ναι και εγώ 7/11 και κάποιοι συμφορουμίτες επίσης 

Εμένα όμως δεν μου είχαν στείλει κανένα email, παρά με πήραν χθες τηλέφωνο να μου ρίξουν άκυρο.

Τους έστειλα mail στο support και τους ρωτάω ακριβώς αυτό, πως γίνεται να παραλάβουν πελάτες 8/11 και 9/11 και εμείς οχι. (τωρα σωθήκαμε, και να το διαβάσουν που αμφιβάλλω, σιγά μη γίνει τίποτα)

 

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Agent_Orange είπε

@dekulinkgr Ναι και εγώ 7/11 και κάποιοι συμφορουμίτες επίσης 

Εμένα όμως δεν μου είχαν στείλει κανένα email, παρά με πήραν χθες τηλέφωνο να μου ρίξουν άκυρο.

Τους έστειλα mail στο support και τους ρωτάω ακριβώς αυτό, πως γίνεται να παραλάβουν πελάτες 8/11 και 9/11 και εμείς οχι. (τωρα σωθήκαμε, και να το διαβάσουν που αμφιβάλλω, σιγά μη γίνει τίποτα)

Εμένα που δεν με είχαν πάρει τηλέφωνο και τους πήρα εγώ και έφαγα άκυρο τι να πω :P
Ρώτησα και γνωστό πάντως που δουλεύει στο eshop τους (δεν ξέρω ακριβή θέση για να είμαι ειλικρινής) και μου είπε ότι μου είπαν και στο τηλέφωνο 😕 
Χωρίς να ξέρει πως επιλέχθηκαν οι αποστολές κλπ

Επίσης αυτό το 15/12 με 25/ που τους είπε η Sony μου κάνει και σαν γενική υπόσχεση για το ότι απλά θα πάρουν στο 2ο κύμα

Επεξ/σία από tab0u
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα παιδιά, σημερινή επικοινωνία με Κωτσόβολο με σχετικά καλά νέα.

Ο Κωτσόβολος είναι ενήμερος για τις συσκευασίες που έχουν σκιστεί όπως πιθανολογούσα αλλά και σύμφωνα με το διάλογο

με τον άνθρωπο στο helpdesk. Έχουν σκιστεί μόνο οι εξωτερικές συσκευασίες και δεν έχουν επηρεαστεί τα εσωτερικά κουτιά.

Ο κούριερ δεν παραλαμβάνει μετά από οπτικό έλεγχο, αλλά ούτε παραδίδει ακόμα και αν τους δηλώσεις ότι το παραλαμβάνεις

αναλαμβάνοντας την ευθύνη. Αναγκαστικά επιστρέφει στις αποθήκες του Κώτσου ελέγχεται οπτικά το δεύτερο εσωτερικό κουτί

και ξανασυσκευάζεται κλπ. Ο Κώτσος δουλεύει υπερωρίες ΣΚ και λόγω Black Friday. 

 

Τέλος η courier center μου είπε ότι μπορούμε να παραλάβουμε από αυτούς απλά πρέπει να ενημερώσουμε για να έχει

συλλεγεί το προϊόν μας ή να μας έχει σταλεί μήνυμα ότι είναι έτοιμο προς παράδοση οπότε παίρνουμε τηλέφωνο και λέμε

ότι θα πάμε να το παραλάβουμε για να μη το στείλουν. 

Επεξ/σία από aret1
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον χωρις να θελω να ξυσω πληγες,τωρα μολις βγηκα να παω στην τραπεζα και περνωντας απο τοπικο καταστημα ειδα στην βιτρινα 2 ps5.Προφανως δεν γινεται να αγορασει καποιος μιας και απαγορευεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, sndev είπε

σου παν ότι παραδίδουν Κυριακή; προσωπικά αμφιβάλω ότι θα το.εχουμε κ αύριο καλή βδομάδα φάση. θεωρω φάγανε τεράστιο όγκο από κοτσοβολο κ πάθανε κοκομπλολο 

μου ειπαν συγκεκριμενα αυτο που ανεφερα. Εγω το εχω βαλει να παει se cleverpoint που ειναι ανοιχτο και κυριακη οποτε τι να πω.αντε να δουμε...... μακαρι να ξεμπερδεψουν με το πακεταρισμα τωρα το μεσημερι (ετσι μου ειπαν απο κουριερ σεντερ κιολας) για να πανε στις αποθηκες τους το απογευμα για να παραλαβουμε εμεις αυριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θεμα με τα σκισμενα κουτια ποιος το ξαναπακεταρει; Ο κωτσος ή η courier center; Ποιος ευθυνεται για την καθυστερηση δυο ημερες τωρα; Και σημερα θα ξεμπερδεψουν με τα κουτια; Θα μας ερθει sms να παμε να παραλαβουμε ή όχι;

Επεξ/σία από polakis21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, dekulinkgr είπε

Λοιπον χωρις να θελω να ξυσω πληγες,τωρα μολις βγηκα να παω στην τραπεζα και περνωντας απο τοπικο καταστημα ειδα στην βιτρινα 2 ps5.Προφανως δεν γινεται να αγορασει καποιος μιας και απαγορευεται.

Δεν βάζουν πραγματικα PS5, ειναι αδεια κουτια

  • Like 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, dekulinkgr είπε

Λοιπον χωρις να θελω να ξυσω πληγες,τωρα μολις βγηκα να παω στην τραπεζα και περνωντας απο τοπικο καταστημα ειδα στην βιτρινα 2 ps5.Προφανως δεν γινεται να αγορασει καποιος μιας και απαγορευεται.

Μπας και ειναι μονο κουτιά; Διευθυνση/τηλέφωνο; :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χθες έκανα παραγγελία από πλαίσιο με παράδοση πριν τα Χριστούγεννα. Με αυτά που διαβάζω όμως χάνω τις ελπίδες μου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, havoc55 είπε

μου ειπαν συγκεκριμενα αυτο που ανεφερα. Εγω το εχω βαλει να παει se cleverpoint που ειναι ανοιχτο και κυριακη οποτε τι να πω.αντε να δουμε...... μακαρι να ξεμπερδεψουν με το πακεταρισμα τωρα το μεσημερι (ετσι μου ειπαν απο κουριερ σεντερ κιολας) για να πανε στις αποθηκες τους το απογευμα για να παραλαβουμε εμεις αυριο.

εβαλες clever point ισως αυτο εννοούν κυριακες οτι είναι ανοιχτά τα ψιλικατζίδικα 🤣

για να δουμε 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, polakis21 είπε

Το θεμα με τα σκισμενα κουτια ποιος το ξαναπακεταρει; Ο κωτσος ή η courier center; Ποιος ευθυνεται για την καθυστερηση δυο ημερες τωρα; Και σημερα θα ξεμπερδεψουν με τα κουτια; Θα μας ερθει sms να παμε να παραλαβουμε ή όχι;

 

Ο Κώτσο το πακετάρει πάλι από την αρχή αφού γίνει οπτικός έλεγχος του εσωτερικού κουτιού. Εγώ μάλιστα ρώτησα τι γίνεται σε περίπτωση που η φθορά

έχει γίνει από πτώση από την παλέτα και το εσωτερικό κουτί δεν έχει φθορά αλλά έχει ταρακουνηθεί η κονσόλα και μπορεί να τρίζει κλπ. πως είμαστε

καλυμμένοι εμείς. Η απάντηση ήταν ότι υπάρχουν μόνο σκισίματα στις εξωτερικές συσκευασίες δεν τίθεται θέμα πτώσης. 

 
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...