Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αντε να δουμε λοιπον,εγω ειμαι 17/9 15:08 εχω βεβαια την υποψια οτι θα τα κανουν σαλατα και οτι μαλλον θα παρουν πρωτοι τυχαια αυτοι που εχουν πληρωσει...

  • Απαντ. 12,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1. Όσοι προ-παρήγγειλαν με κατάθεση ολόκληρου του ποσού.
2. Όσοι παρότι πλήρωσαν μόνο μέρος του ποσού, σήκωσαν το τηλέφωνο στην πρόσφατη επικοινωνία και έκαναν κατάθεση το υπολειπόμενο χρέος.
3. Όσοι παρότι δεν πλήρωσαν κανένα μέρος του ποσού, σήκωσαν το τηλέφωνο στην πρόσφατη επικοινωνία και έκαναν κατάθεση ολόκληρου ή μέρος του ποσού.
4. Όλοι όσοι περιμένουν αντικαταβολή.

Η σειρά προτεραιότητας τηρείται στη σειρά κλήσεων που πραγματοποιεί το τηλεφωνικό κέντρο, για την επιβεβαίωση — ή όχι — της εκάστοτε παραγγελίας.

Είμαι σίγουρος πως έτσι γίνεται αυτές τις μέρες!!!

Επεξ/σία από argipent
Δημοσ.

Θα συμφωνήσω ότι ο κόσμος καίγεται και δε θα γίνει και τίποτα  αν αντί για 19 παραλάβουμε στις 20. 

 

Ούτε έχω την απαίτηση να τρέχουν με χίλια τους κούριερ (που τους τρέχουν έτσι κι αλλιώς ) και να σκοτωθεί κανας άνθρωπος για να παίξω εγω demon souls.

 

Όμως σε πολλούς από εμάς, μας ζητήσανε να ξοφλήσουμε την κονσόλα για να μπορέσουμε να παραλάβουμε στις 19.

Αν δεν έχουν ιδέα το πότε θα δώσει η sony τις κονσόλες τότε μιλάμε ξεκάθαρα για τακτική ότι προλάβουμε να αρπάξουμε ? 

Όλοι το ξέραμε ότι πάμε για lockdown πολλές ημέρες πριν ανακοινωθεί και τα χρήματα μας τα ζητήσανε αφού είχανε κλείσει τα μαγαζιά.

Το να έχουν μια εικόνα λοιπόν για το ποιος θα παραλάβει και ποτέ δεν το θεωρώ κάτι το extreme  με αυτή τη λογική ίσως να μην ξέρουν και πόσα κομμάτια θα παραλάβουν και απλά να ζητάνε χρήματα για κάτι που θα παραδώσουν από το νέο έτος.

Όπως είπα και στην αρχή δε χάθηκε ο κόσμος με λίγη καθυστέρηση αλλά άλλο αυτό και άλλο  το δώσε μας 500€ και βλέπουμε 

  • Like 4
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, argipent είπε

1. Όσοι προ-παρήγγειλαν με κατάθεση ολόκληρου του ποσού.
2. Όσοι παρότι πλήρωσαν μόνο μέρος του ποσού, σήκωσαν το τηλέφωνο στην πρόσφατη επικοινωνία και έκαναν κατάθεση το υπολειπόμενο χρέος.
3. Όσοι παρότι δεν πλήρωσαν κανένα μέρος του ποσού, σήκωσαν το τηλέφωνο στην πρόσφατη επικοινωνία και έκαναν κατάθεση ολόκληρου ή μέρος του ποσού.
4. Όλοι όσοι περιμένουν αντικαταβολή.

Η σειρά προτεραιότητας τηρείται στη σειρά κλήσεων που πραγματοποιεί το τηλεφωνικό κέντρο, για την επιβεβαίωση — ή όχι — της εκάστοτε παραγγελίας.

Έγκυρη πληροφορία αυτή η σειρά που έγραψες φίλε;

Δημοσ.

εντάξει για την ωρα ολοι υποθέσεις κάνουμε, ας δουμε πως θα εξελιχθεί. όπως κ να εχει τπτ δεν ειναι στο χερι μας ούτε καν η "πίεση" όπως την ενοουν κάποιοι στα τηλεφωνά. οτι γινει θα γινει μετα τη πέμπτη που κ παλι αν ειναι να μη παραλάβεις κονσόλα είτε κανει κάποιος καταγγελία ειτε οχι , παλι η ουσια ειναι ότι ΔΕ θα εχει κονσόλα. 

 

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, nosvasedis είπε

Έγκυρη πληροφορία αυτή η σειρά που έγραψες φίλε;

Όχι, είναι συμπέρασμα των ημερών :P

Δημοσ.

πάντως έχει λογική η "σειρά προτεραιότητας" που έγραψε ο φίλος

π.χ κάποιος που έκανε προπαραγγελία και πλήρωσε μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας θα παραλάβει πιο μπροστά από αυτόν που είναι μέσω αντικαταβολής.

Δημοσ.

Μετά από 2-3 καταστήματα που μίλησα μ είπαν το ίδιο. Η Sony Hellas θα τους δώσει κονσόλες στις 19 του μηνός. Θα δούνε το κάθε μαγαζί τα αποθέματα του κ θα κάνει καταγραφή κ μετά τηλέφωνα για να κλείνει παραγγελίες. Όποτε μέχρι 18 σίγουρα δεν θα μας ενημερώσει κανείς. 

  • Sad 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, elessar86 είπε

Εντωμεταξύ ο ένας κράζει Πλαίσιο, άλλος Public, άλλος κωτσόβολο κτλ, δεν έχετε καταλάβει ότι όλοι έχουν κάτι κοινό... ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ! Δεν μπορεί να είναι όλοι τόσο ακατάλληλοι, πολύ απλά η Sony δεν τους έχει ενημερώσει επαρκώς και όπως φαίνεται θα τους δώσει την κονσόλα κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή. Πάντως αν παραλάβουμε 19,20 ευχαριστημένοι να μαστε εν μέσω πανδημίας και με τα μαγαζιά κλειστά! 

Πολύ σωστή τοποθέτηση. Παρόλα αυτά τις πρώτες προπαραγγελιες θα τις παραλάβουν κανονικα τις πρώτες μέρες. Επίσης η Sony πιστεύω δεν θα αφήσει μεγάλο κενό για την επόμενη παραλαβή.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ikorolis είπε

πάντως έχει λογική η "σειρά προτεραιότητας" που έγραψε ο φίλος

π.χ κάποιος που έκανε προπαραγγελία και πλήρωσε μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας θα παραλάβει πιο μπροστά από αυτόν που είναι μέσω αντικαταβολής.

Ισως σκέπτομαι πιο "πονηρά" απο όσο θα ήταν "ηθικό"... αλλά μου περνάει το εξής απο το μυαλό...

"Αυτός ο πελάτης μας προπλήρωσε όλο το ποσό, τα τσεπώσαμε, μια χαρά, στην τσέπη μας είναι ήδη... ας περιμένει!! Ο άλλος, που έδωσε απλά μια προκαταβολή, μας χρωστάει και άλλα με αντικαταβολή... Αν δώσουμε σε αυτόν την κονσόλα, τσεπώνουμε και άλλο extra ζεστό χρήμα... Γιατί λοιπόν να την δώσω την κονσόλα σε αυτόν που ήδη μου τα έχει σκάσει;;; "

τι λέτε;;;

😈

  • Like 2
  • Confused 3
  • Sad 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Wolftub21 είπε

. Το γκρουπ δημιουργήθηκε για ένα σκοπό θα λαικιζουμε και εδώ ;; 

Μα ουτως ή αλλως εδω και μερες δεν γραφεται και τιποτα ουσιωδες.

Η κονσολα λανσαρεται επισημα στην αγορα στις 19 του μηνα που σημαινει οτι οι παραγγελιες ή 19 πρεπει να φυγουν(για παραδοση σε ιδια πολη) ή 1-2μερες πιο πριν για να εχει ο αλλος την κονσολα στα χερια του στις 19.

και υπαρχει κοσμος ο οποιος περιμενει να μαθει εξελιξη παραγγελιες απο τελος Οκτωβριου με αρχες Νοεμβριου....

 

  • Like 2
Δημοσ.

Εχω προπληρωσει ολο το ποσο. Καμια επικοινωνια ουτε σημερα. (ουτε προηγουμενες μερες)
Απο οτι καταλαβαινω δεν εχουν παρει κανεναν τηλεφωνο σημερα και αυτα που λενε στα chat ειναι σταχτη στα ματια.
 

  • Like 1
Δημοσ.

Εντωμεταξύ σκάνε κάτι βανάκια,μηχανακια κατω στην πολυκατοικια  και ειμαι έτοιμος να πηδήξω απο το μπαλκόνι :D Σχολικό πέρασε πριν και νομιζα είναι κουριερ. Ψυχάκιας, που νατανε και 19 σημερα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, nikosgr είπε

Ισως σκέπτομαι πιο "πονηρά" απο όσο θα ήταν "ηθικό"... αλλά μου περνάει το εξής απο το μυαλό...

"Αυτός ο πελάτης μας προπλήρωσε όλο το ποσό, τα τσεπώσαμε, μια χαρά, στην τσέπη μας είναι ήδη... ας περιμένει!! Ο άλλος, που έδωσε απλά μια προκαταβολή, μας χρωστάει και άλλα με αντικαταβολή... Αν δώσουμε σε αυτόν την κονσόλα, τσεπώνουμε και άλλο extra ζεστό χρήμα... Γιατί λοιπόν να την δώσω την κονσόλα σε αυτόν που ήδη μου τα έχει σκάσει;;; "

τι λέτε;;;

😈

δε νομίζω να φοβάται κάνεις μη του μείνει στο ράφι. 

Φαντάζομαι η σειρά θα είναι να μη μπλέξουν με. επιστροφές χρημάτων απο δυσαρεστημένους πελάτες κλπ. 

αν και. μικρή σημασία έχει καθως δε ξέρει κανείς την διαδικασία ακριβώς το πιο σωστό προφανώς είναι να τις πάρουν με. σειρά παραγγελίας. 

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...