Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από Malthador,

Το νήμα προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για συζήτηση επάνω στην εξέλιξη των προπαραγγελιών PS5 κονσολών, physical ή digital-only. Επομένως:

  • Δεν συζητάμε το ποιά κονσόλα είναι καλύτερη ή το ποιά κονσόλα να αγοράσουμε. Υπάρχει εδώ αναλυτικό νήμα, μπορείτε να ρωτήσετε αν σκέφτεστε πραγματικά να αγοράσετε PS4 ή Series S|X αντί για PS5.
  • Δεν κατεβάζουμε καντήλια και καρκίνους σε υπαλλήλους, σε καταστήματα ή στην Sony. Εκτός του ότι δείχνει βλαχιά και μισανθρωπιά, δείχνει γραφικότητα και ασυνέπεια μεταξύ άλλων, γιατί από τους ίδιους θα αγοράσετε στο μέλλον κονσόλες και αξεσουάρ.
  • Δεν σχολιάζουμε αγγελίες που βάζουν άλλοι σε αυτό το site ή σε οποιοδήποτε άλλο. Δεν είναι αυτός ο σκοπός του νήματος.

Το νήμα υπάρχει για να πείτε πέντε πράγματα μπας και βγάλετε άκρη πότε θα παραλάβετε, όχι πόσο πουλάει ο παραδιπλανός που έχει παραλάβει ήδη. Για το λόγο αυτό μην το πνίγετε στα memes και στις φήμες που είδατε κάπου, μπορεί να χαθεί κάποια πληροφορία που θα φανεί χρήσιμη σε κάποιο άλλο μέλος το οποίο περιμένει πως και πως να παραλάβει.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ανοιγω αυτο το θεμα ωστε να μπορεσουμε να αφησουμε καθαρο το νημα του ps5

Θα παρακαλουσα καποιον μοντ να μην κλειδωσει το παρον θρεντ, και να ειναι μονο και κυριως για αυτο τον σκοπο.

Η ζητηση ειναι μεγαλη,η αναμονη τεραστια,οπωτε οποια πληροφορια υπαρχει απο τους υποψηφιους αγοραστες,παρακαλω να αναφερθει εδω

Κανω λοιπον την αρχη

Λοιπον  προσπαθω εδω και μιαμιση ωρα να μιλησω με εναν εκπροσωπο του κωτσοβολου,τηλεφωνικος και δεν μπορω να πιασω γραμμη

Το προβλημα ειναι οτι μου εδωσε εναν κωδικο για καταθεση χρηματων,ωστε να εξοφλησω πληρως το υπολοιπο ποσο για την παραγγελια που ειχα κανει για το  ps5.Aλλα αντι για τραπεζικο λογαριασμο μου εδωσε κωδικο rf(δυστυχως δεν εχω e=banking)για να ολοκληρωσω επιτυχως αυτη την διαδικασια

Οπωτε με λιγα λογια, περιμενω τοση ωρα να μου στειλουν τουλαχιστον ενα κανονικο τραπεζικο λογαριασμο,και δεν μπορω να πιασω καθολου.Εχει κανεις αναλογω προβλημα αυτη την στιγμη με το τηλεφωνικο κεντρο του κωτσοβολου?

Επεξ/σία από spartan29gr
  • Like 14
  • Απαντ. 12,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εγω με live chat που μιλησα και περιμένω αντικαταβολή μου απάντησαν ότι θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας βαση ημερομηνίας προπαραγγελιας και οχι βάση πληρωμής 

4 λεπτά πριν, spartan29gr είπε

Ανοιγω αυτο το θεμα ωστε να μπορεσουμε να αφησουμε καθαρο το νημα του ps5

Θα παρακαλουσα καποιον μοντ να μην κλειδωσει το παρον θρεντ, και να ειναι μονο και κυριως για αυτο τον σκοπο.

Η ζητηση ειναι μεγαλη,η αναμονη τεραστια,οπωτε οποια πληροφορια υπαρχει απο τους υποψηφιους αγοραστες,παρακαλω να αναφερθει εδω

Κανω λοιπον την αρχη

Λοιπον  προσπαθω εδω και μιαμιση ωρα να μιλησω με εναν εκπροσωπο του κωτσοβολου,τηλεφωνικος και δεν μπορω να πιασω γραμμη

Το προβλημα ειναι οτι μου εδωσε εναν κωδικο για καταθεση χρηματων,ωστε να εξοφλησω πληρως το υπολοιπο ποσο για την παραγγελια που ειχα κανει για το  ps5.Aλλα αντι για τραπεζικο λογαριασμο μου εδωσε κωδικο rf(δυστυχως δεν εχω e=banking)για να ολοκληρωσω επιτυχως αυτη την διαδικασια

Οπωτε με λιγα λογια περιμενω τοση ωρα να μου στειλουν τουλαχιστον ενα κανονικο τραπεζικο λογαριασμο,και δεν μπορω να πιασω καθολου.Εχει κανεις αναλογω προβλημα αυτη την στιγμη με το τηλεφωνικο κεντρο του κωτσοβολου?

Τα τελευταίας ψηφια του rf ανάλογα την τράπεζα αντιστοιχούν και στον λογαριασμό.....π.χ για Πειραιώς είναι τα τελευταία 13ψηφια ιδια

Δημοσ.

 

30 λεπτά πριν, TeoRossi είπε

Εγω με live chat που μιλησα και περιμένω αντικαταβολή μου απάντησαν ότι θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας βαση ημερομηνίας προπαραγγελιας και οχι βάση πληρωμής 

Εχεις το λινκ για το live chat?ευχαριστω/

Δημοσ.

Εμένα δεν είχε γίνει κάποια επικοινωνία για να να κάνω εξόφληση όλου του ποσού και τελευταία φορά που μίλησα με τον Κωτσόβολο μου είπαν day 1(Παρασκευή).

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, spartan29gr είπε

Εχεις το λινκ για το live chat?ευχαριστω/

Πατάς κατω δεξιά έχει ένα γκρι εικονίδιο σαν sms...

  • Like 1
Δημοσ.

Mediamarkt που είχαν ανοίξει πριν κάποιες μέρες παραγγελία μου είπαν από ... κάποτε, άρα ούτε κατά διάνοια 11/2020

Γερμανό μου είπαν από του χρόνου

Κώτσο με προπαραγγελία 22/9/2020 τρεις λαλούν και 2 χορεύουν

Όλα αυτά με σημερινή τηλεφωνική επικοινωνία

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, giannisww είπε

Εμένα δεν είχε γίνει κάποια επικοινωνία για να να κάνω εξόφληση όλου του ποσού και τελευταία φορά που μίλησα με τον Κωτσόβολο μου είπαν day 1(Παρασκευή).

Εμενα μου εκαναν μια κληση το σαββατο.Δεν τους προλαβα,Βρηκα μια αλλη εκπροσωπο στο τηλεφωνικο κεντρο.Τους ειπα να με παρουν πισω,δεν με ξαναπηραν.Μετα ξαναπηρα εγω ,βρηκα αλλη εκπροσωπο που ειπα οτι μπορει να σε πηραν για να βαλεις το υπολοιπο ποσο για να μην χασεις την σειρα προτεραιοτητας.Με λιγα λογια δεν ξερουν  τι τους γινεται,εχω καραμπερδευτει με δαυτους

6 λεπτά πριν, TeoRossi είπε

Πατάς κατω δεξιά έχει ένα γκρι εικονίδιο σαν sms...

Που το βρισκω αυτο?Στο σαιτ του?

Εντιτ τελικα το βρηκα σε ευχαριστω

Επεξ/σία από spartan29gr
Δημοσ.

Όσοι είστε για day 1 από πλαίσιο έχει αλλάξει τπτ στην εξέλιξη της παραγγελίας? Εμένα είναι κολλημένο στην αρχική που έκανα 17/9.

 

Μόλις παρέλαβα και το demon souls ελπίζω να φέρουν και την κονσόλα να μη γυρνάω το cd με το δάχτυλο .....

 

Παρεμπιπτόντως το παιχνιδι το έφερε η γενική ταχυδρομική την κονσόλα απ' ότι ξέρω θα την φέρουν τα φορτηγά του πλαισίου.

 

Δημοσ.

Σε επικοινωνία που είχα με τα Public μου είπαν να περιμένω τηλέφωνο από το κατάστημα παραλαβής. Τώρα απότι έχω δει πολλοί έχουν λάβει τηλεφώνημα και εγώ ακόμη... Περιμένουμε 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Magnipas είπε

Όσοι είστε για day 1 από πλαίσιο έχει αλλάξει τπτ στην εξέλιξη της παραγγελίας? Εμένα είναι κολλημένο στην αρχική που έκανα 17/9.

Μόλις παρέλαβα και το demon souls ελπίζω να φέρουν και την κονσόλα να μη γυρνάω το cd με το δάχτυλο .....

Παρεμπιπτόντως το παιχνιδι το έφερε η γενική ταχυδρομική την κονσόλα απ' ότι ξέρω θα την φέρουν τα φορτηγά του πλαισίου.

  Έχουν επικοινωνήσει μαζί σου ότι θα παραλάβεις; Εμένα την Παρασκευή με πήραν τηλ. και μου είπαν για παραδοση day1. Στην εξέλιξη της παραγγελία δεν υπάρχει καμία αλλαγή 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, georent είπε

Σε επικοινωνία που είχα με τα Public μου είπαν να περιμένω τηλέφωνο από το κατάστημα παραλαβής. Τώρα απότι έχω δει πολλοί έχουν λάβει τηλεφώνημα και εγώ ακόμη... Περιμένουμε 

ακομα σε εκτεταμενη αναζητηση ειναι η παραγγελια στο site.βαριεμαι να τους παρω δε ξερουν την τυφλα τους ξερω οτι θα πουν την κασετα παλι

Δημοσ.

thanks για το καινούργιο thread.

Ξαναβάζω την ερώτηση λοιπόν εδώ, απο οσους έχουμε παραγγείλει απο vodafon, έχει κανείς κάποια καινούργια ενημέρωση σχετικά; (και καλα σήμερα θα παραλάμβαναν τα καταστήματα;) εμένα πάντως ούτε ένα email δεν μου έχουν στείλει ακόμα, μονο εκείνο το τσατ που είχα κάνει που μου είπαν εφόσον ολοκληρώθηκε η παραγγελία επιτυχώς, θα παραλάβετε και καλα απο 19. Ρωτάω βασικά επειδή δεν έιχα ανοίξει account στο E-Shop της voda, ζήταγε κινητό vodafone (έχω wind) και αναρωτιέμαι μήπως κάποιος με account να λαμβάνει κανα email πχ.

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, gdal73 είπε

  Έχουν επικοινωνήσει μαζί σου ότι θα παραλάβεις; Εμένα την Παρασκευή με πήραν τηλ. και μου είπαν για παραδοση day1. Στην εξέλιξη της παραγγελία δεν υπάρχει καμία αλλαγή 

Ναι με έχουν πάρει τηλέφωνο για day 1.

 

Και σήμερα κάλεσα, να δω αν τελικά θα έρθουν με τη γενική ταχυδρομική να πάω να το πάρω εγώ από το υποκατάστημα που έχω εδώ η αν θα τα φέρουν με δικά τους φορτηγα, και θα με καλούσαν πίσω γτ ηταν όλες οι γραμμές κατηλημενες και περιμένω από τις 10:00 αλλά εντάξει λογικό πρέπει να γίνεται χαμουλης 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Agent_Orange είπε

thanks για το καινούργιο thread.

Ξαναβάζω την ερώτηση λοιπόν εδώ, απο οσους έχουμε παραγγείλει απο vodafon, έχει κανείς κάποια καινούργια ενημέρωση σχετικά; (και καλα σήμερα θα παραλάμβαναν τα καταστήματα;) εμένα πάντως ούτε ένα email δεν μου έχουν στείλει ακόμα, μονο εκείνο το τσατ που είχα κάνει που μου είπαν εφόσον ολοκληρώθηκε η παραγγελία επιτυχώς, θα παραλάβετε και καλα απο 19. Ρωτάω βασικά επειδή δεν έιχα ανοίξει account στο E-Shop της voda, ζήταγε κινητό vodafone (έχω wind) και αναρωτιέμαι μήπως κάποιος με account να λαμβάνει κανα email πχ.

Εγω μίλησα πριν από λίγο μέσω chat, τους ζήτησα να μάθω ημερομηνία αποστολής και ποια εταιρεία χρησιμοποιουν. 
Μου ειπε οτι για να ενημερωθώ θα πρέπει να καταχωρήσουν ένα αίτημα στην ομάδα online παραγγελιών ώστε να με καλέσουν (περιμένω κλήση τους επομένως)
και ότι χρησιμοποιούν speedex η easymail

  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...