Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με please corsa c 2004


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά,έχω ένα opel corsa c 2004 μοντέλο. Πρόσφατα αγόρασα ένα σύστημα κεντρικου κλειδωματος με τηλεχεορισμο. Το συνέδεσα και όταν πάτησα να ξεκλειδώσω το αυτοκινητου ακούστηκε ότι πήγε να ξεκλειδώσει αλλά τίποτα και με έκαψε 2 ασφάλειες,του παραθύρου του οδηγού και την ασφαλεια για να κλειδώνουν και να ξεκλειδώνουν όλες οι πόρτες ταυτόχρονα. Τις άλλαξα και ξαναδοκιμάσει. Αυτή την φορά οι ασφάλειες από όλες τις πόρτες σηκώθηκαν μέχρι τα μισά και ξανά έκαψε τις 2 προηγούμενες ασφάλειες. Να ενημερώσω ότι την δεύτερη φορά πρέπει να κουνήθηκε το καλώδιο παροχής ρεύματος. Είναι δυνατόν εάν κουνήθηκε και έχασε την επαφή να έκαψε τις ασφάλειες?

Όλες οι γνώμες δέκτες,ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Δημοσ.

Αν είναι το κλασσικό κιτ που κυκλοφορεί στην αγορά υποψιάζομαι ότι κάτι έχεις κάνει με την συνδεσμολογία.

Αυτά τα κιτ έχουν ένα σετ από καλώδια τα οποία τα γειώνεις όλα μαζί ή δίνεις τάσεις εναλλάξ για να "φτιάξεις" τις εντολές που χρειάζεται το αυτοκίνητο ώστε να ανεβάζει ή να κατεβάζει την ασφάλεια σε συγκεκριμένο καλώδιο. Σε περίπτωση που φτιάξεις λάθος εντολές τότε σου επιστρέφει τάση όταν δεν πρέπει ή σου γειώνει κάτι που δεν πρέπει με αποτέλεσμα να καίγονται οι ασφάλειες που περιγράφεις.

Για να μπορέσεις να το φτιάξεις σωστά χρειάζεται:

1. Να βρεις τα καλώδια εντολής για τις κλειδαριές

2. Να βρεις τι είδους εντολή χρειάζεται το ή τα καλώδια εντολής, δηλαδή αν θέλει θετικό trigger ή αρνητικό

3. Κατόπιν να συμβουλευτείς τη συνδεσμολογία στο κιτ, εάν υπάρχει κάτι κατατοπιστικό ώστε να φτιάξεις την αντίστοιχη εντολή για κλείδωμα και ξεκλείδωμα

Αν παρ όλα αυτά συνεχιζει να καίει τις ασφάλειες είναι πιθανό να φταίει κάτι στο ίδιο το κιτ.

Σε κάθε περίπτωση αν δεν βγάζεις άκρη είναι προτιμότερο να πας το αυτοκίνητο σε ηλεκτρολόγο να τοποθετήσει το κιτ ώστε να αποφύγεις τυχόν επιπλέον ζημιές σε κάποια μονάδα του αυτοκινήτου, κάτι που θα κοστίσει και σε χρόνο και σε χρήμα.

Δημοσ.

Πάω σύμφωνα με το σχέδιο,έχω βρει τις εντολές του άνοιξε και κλείσε στο αυτοκίνητο. Μέτρησα με πολυμετρο και είδα ποιο καλωδιο φέρνει ρεύμα στο άνοιξε και Ποιο στο κλείσε. Απλά ο προβληματισμός μου είναι στο ότι την δεύτερη φορά που προσπάθησα σηκώθηκαν μέχρι τα μισά οι ασφάλειες όλων των πορτων, αρα λογικό είναι να αποκλεισω οτι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την μονάδα. Επίσης δεν μου έκαψε καμία φορα την ασφαλεια που βρισκεται στην μονάδα. Στην δεύτερη φορά που προσπάθησα και κάτι πήγε να γίνει,δν πρόσεξα αν κουνήθηκε όντως το καλώδιο(το κόκκινο είδα ότι είχε κουνηθεί) και λέω ότι δεν πρόσεξα διότι μόλις έκαψε την ασφαλεια κουνησα 2 καλωδια για να βεβαιωθώ ότι δεν έκαναν επαφή. Και στην ουσία αυτή είναι η απορία μου,αν κουνήθηκε όντως το καλώδιο είναι φυσιολογικό να κάψει τις ασφάλειες?

20 λεπτά πριν, ikonio είπε

Αν είναι το κλασσικό κιτ που κυκλοφορεί στην αγορά υποψιάζομαι ότι κάτι έχεις κάνει με την συνδεσμολογία.

Αυτά τα κιτ έχουν ένα σετ από καλώδια τα οποία τα γειώνεις όλα μαζί ή δίνεις τάσεις εναλλάξ για να "φτιάξεις" τις εντολές που χρειάζεται το αυτοκίνητο ώστε να ανεβάζει ή να κατεβάζει την ασφάλεια σε συγκεκριμένο καλώδιο. Σε περίπτωση που φτιάξεις λάθος εντολές τότε σου επιστρέφει τάση όταν δεν πρέπει ή σου γειώνει κάτι που δεν πρέπει με αποτέλεσμα να καίγονται οι ασφάλειες που περιγράφεις.

Για να μπορέσεις να το φτιάξεις σωστά χρειάζεται:

1. Να βρεις τα καλώδια εντολής για τις κλειδαριές

2. Να βρεις τι είδους εντολή χρειάζεται το ή τα καλώδια εντολής, δηλαδή αν θέλει θετικό trigger ή αρνητικό

3. Κατόπιν να συμβουλευτείς τη συνδεσμολογία στο κιτ, εάν υπάρχει κάτι κατατοπιστικό ώστε να φτιάξεις την αντίστοιχη εντολή για κλείδωμα και ξεκλείδωμα

Αν παρ όλα αυτά συνεχιζει να καίει τις ασφάλειες είναι πιθανό να φταίει κάτι στο ίδιο το κιτ.

Σε κάθε περίπτωση αν δεν βγάζεις άκρη είναι προτιμότερο να πας το αυτοκίνητο σε ηλεκτρολόγο να τοποθετήσει το κιτ ώστε να αποφύγεις τυχόν επιπλέον ζημιές σε κάποια μονάδα του αυτοκινήτου, κάτι που θα κοστίσει και σε χρόνο και σε χρήμα.

Πώς θα βρω τι trigger θέλει?Γιατί στο σχέδιο μου έχει ένα για positive,ένα για negative και ένα positive-negative. Εγώ το πήγα σύμφωνα με το positive-negative 

Δημοσ.

Θα κοιτάξω αν μπορέσω να σου πω τι trigger θέλει. Κουνώντας τα καλώδια μπορεί να σου κάψει ασφάλεια εάν κάποιο ακουμπήσει κατά λαθος κάπου που δεν πρέπει. Κοιτάζω λίγο τα χαρτιά μου και σου γράφω τα trigger

 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, ikonio είπε

Θα κοιτάξω αν μπορέσω να σου πω τι trigger θέλει. Κουνώντας τα καλώδια μπορεί να σου κάψει ασφάλεια εάν κάποιο ακουμπήσει κατά λαθος κάπου που δεν πρέπει. Κοιτάζω λίγο τα χαρτιά μου και σου γράφω τα trigger

 

Εάν απλά χάσει επαφή γίνεται να κάψει ασφάλειες?

Δημοσ.

καλύτερα να σου κάψει ασφάλειες παρά να αρπάξεις φωτιά σε άλλα σημεία. μέχρι να φτιάξεις σωστά τα καλώδια καλό είναι να το αποσυνδέσεις από το ρεύμα το σύστημα γιατί μπορεί να μεταφερθεί κι αλλού το βραχυκύκλωμα και θα κλαις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εάν χαθεί επαφή δεν θα κάψει τις ασφάλειες εκτός και αν το καλώδιο φύγει από το θετικό και τριφτεί με το σασί ή εάν γίνει κάτι τέτοιο εσωτερικά στο κιτ. Τα trigger έχουν ως εξής:

Συνδέεις στο καλώδιο που έρχεται από την πόρτα του οδηγού το καφέ-κόκκινο καλώδιο για κλείδωμα και το κόκκινο-σκούρο καφέ καλώδιο για ξεκλείδωμα. ΚΑΙ στα δύο χρησιμοποιείς το negative type control.

ΆΡΑ, πας στο manual του κιτ και φτιάχνεις τα καλώδιά σου ώστε να λειτουργεί και το κλείδωμα και το ξεκλείδωμα με negative.

ΥΓ: Αν έχεις φτιάξει συνδεσμολογία Positive-Negative δεν χρειάζεται να απορείς που σου καίει τις ασφάλειες

Επεξ/σία από ikonio
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, greekfragma είπε

καλύτερα να σου κάψει ασφάλειες παρά να αρπάξεις φωτιά σε άλλα σημεία. μέχρι να φτιάξεις σωστά τα καλώδια καλό είναι να το αποσυνδέσεις από το ρεύμα το σύστημα γιατί μπορεί να μεταφερθεί κι αλλού το βραχυκύκλωμα και θα 

5 λεπτά πριν, ikonio είπε

Εάν χαθεί επαφή δεν θα κάψει τις ασφάλειες εκτός και αν το καλώδιο φύγει από το θετικό και τριφτεί με το σασί ή εάν γίνει κάτι τέτοιο εσωτερικά στο κιτ. Τα trigger έχουν ως εξής:

Συνδέεις στο καλώδιο που έρχεται από την πόρτα του οδηγού το καφέ-κόκκινο καλώδιο για κλείδωμα και το κόκκινο-σκούρο καφέ καλώδιο για ξεκλείδωμα. ΚΑΙ στα δύο χρησιμοποιείς το negative type control.

ΆΡΑ, πας στο manual του κιτ και φτιάχνεις τα καλώδιά σου ώστε να λειτουργεί και το κλείδωμα και το ξεκλείδωμα με negative.

 

Σε ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια και τον χρόνο σου,αλλά με μπέρδεψες λίγο με τα καλώδια και τα χρώματα τους. Με το πολυμετρο που μέτρησα για να βρω τις εντολές ήταν μαύρο κόκκινο για κλείδωμα και μαύρο κίτρινο για ξεκλείδωμα. Εάν μπορείς να μου διευκρινίσεις τι εννοείς ώστε να ξεκαθαρίσουν λίγο τα πράγματα στο μυαλό μου

 

11 λεπτά πριν, ikonio είπε

Εάν χαθεί επαφή δεν θα κάψει τις ασφάλειες εκτός και αν το καλώδιο φύγει από το θετικό και τριφτεί με το σασί ή εάν γίνει κάτι τέτοιο εσωτερικά στο κιτ. Τα trigger έχουν ως εξής:

Συνδέεις στο καλώδιο που έρχεται από την πόρτα του οδηγού το καφέ-κόκκινο καλώδιο για κλείδωμα και το κόκκινο-σκούρο καφέ καλώδιο για ξεκλείδωμα. ΚΑΙ στα δύο χρησιμοποιείς το negative type control.

ΆΡΑ, πας στο manual του κιτ και φτιάχνεις τα καλώδιά σου ώστε να λειτουργεί και το κλείδωμα και το ξεκλείδωμα με negative.

ΥΓ: Αν έχεις φτιάξει συνδεσμολογία Positive-Negative δεν χρειάζεται να απορείς που σου καίει τις ασφάλειες

Άρα από ότι καταλαβαίνω ακολουθώ το negative trigger. Όσον αφορά τα καλώδια έχω βρει αλλά χρώματα για τις εντολές.

Δημοσ.

Σου έγραψα τα καλώδια με βάση το αρχείο μου που αφορούν το corsa 2004 μοντέλο. Έχω μια λίστα και πάω με τις χρονολογίες που μου λένε για να βρω την αντίστοιχη καλωδίωση, αν δεν ταιριάζουν τα χρώματα τότε πιθανόν το δικό σου κόρσα να είναι παλιότερο και απλώς να γράφει στην άδεια 2004. Αν όντως έχεις βρει τα καλώδια κλείδωμα και ξεκλείδωμα μην ασχολείσαι με αυτά που έγραψα σε νοιάζει μόνο το trigger.

Συνεπώς απλά φτιάχνεις τη συνδεσμολογία negative όπως έγραψα πιο πάνω και κάνεις δοκιμή.

Τώρα, αν πάλι κάψει ασφάλειες ίσως τελικά δεν έχεις βρει τα σωστά καλώδια

 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, ikonio είπε

Σου έγραψα τα καλώδια με βάση το αρχείο μου που αφορούν το corsa 2004 μοντέλο. Έχω μια λίστα και πάω με τις χρονολογίες που μου λένε για να βρω την αντίστοιχη καλωδίωση, αν δεν ταιριάζουν τα χρώματα τότε πιθανόν το δικό σου κόρσα να είναι παλιότερο και απλώς να γράφει στην άδεια 2004. Αν όντως έχεις βρει τα καλώδια κλείδωμα και ξεκλείδωμα μην ασχολείσαι με αυτά που έγραψα σε νοιάζει μόνο το trigger.

Συνεπώς απλά φτιάχνεις τη συνδεσμολογία negative όπως έγραψα πιο πάνω και κάνεις δοκιμή.

Τώρα, αν πάλι κάψει ασφάλειες ίσως τελικά δεν έχεις βρει τα σωστά καλώδια

 

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε για τον χρόνο σου κ την βοήθεια. Θα αλλάξω αύριο τις ασφάλειες,θα δοκιμάσω το negative και θα ενημερώσω.

Δημοσ.

Λοιπόν,συνέδεσα το σύστημα με positive trigger αλλά και με negative και στις δύο περιπτώσεις δουλεύει,δεν έκαψε καμία ασφάλεια αλλά και πάλι υπάρχει πρόβλημα. Στο κλείδωμα δεν κατεβάζει τέρμα τις ασφάλειες στις πόρτες και αντίστοιχα στο ξεκλείδωμα δεν τις ανεβάζει,με αποτέλεσμα να μην είναι πλήρως λειτουργικό. Τι μπορεί να παίζει? 

Δημοσ.

Δες στο μάνιουαλ του κιτ εάν έχει τρόπο να ρυθμίσεις τον χρόνο εντολής για τις κλειδαριές, ή αν έχει κάπου κάποιον προγραμματισμό ή γεφύρωμα για pneumatic κλείδωμα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, ikonio είπε

Δες στο μάνιουαλ του κιτ εάν έχει τρόπο να ρυθμίσεις τον χρόνο εντολής για τις κλειδαριές, ή αν έχει κάπου κάποιον προγραμματισμό ή γεφύρωμα για pneumatic κλείδωμα.

 

16055297302531330753743235551661.jpg

16055299459875931217602245791999.jpg

Επεξ/σία από Θάνος 06
Βλέπω στο διάγραμμα τι εννοείς αλλά πως θα το γεφυρωσω? Δεν έχει κάποια φορά ώστε να το κάνω
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απλά ενώνεις μεταξύ τους τα δυο πινάκια που λέει για τα second (το timer option) δεν χρειάζεται κάποια φορά. Εκτός και να έχει διακοπτάκι εκεί, γυρνάς το διακοπτάκι στην αντίστοιχη θέση

Επεξ/σία από ikonio
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ikonio είπε

Απλά ενώνεις μεταξύ τους τα δυο πινάκια που λέει για τα second (το timer option) δεν χρειάζεται κάποια φορά. Εκτός και να έχει διακοπτάκι εκεί, γυρνάς το διακοπτάκι στην αντίστοιχη θέση

Φισα ήθελα να γράψω,συγγνώμη. Δηλαδή απλά να τα φέρω σε επαφή?για παράδειγμα να τα κλείσω με ένα κατσαβίδι ώστε να κάνουν επαφή?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...