HateMe Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, Glikos είπε Δεν με επηρεάζουν οι απειλές που μου έκανε, ίσα ίσα τις βρήκα γελοίες. Τώρα αν το συνεχίσει και δεν βάζει μυαλό ίσως το αναφέρω στην αστυνομία, απλά για να είμαι καλυμμένος νομικά. Με στράβωσε όμως που έλεγε ύποπτα πράγματα. Από την μια λέει ότι αυτός έβαλε υπογραφή, από την άλλη ότι όταν είχα πάει για να κάνω αίτηση για να δω αν δέχομαι εκεί που μένω την 50αρα ταχύτητα, σημαίνει και καλά αυτόματο συμβόλαιο χωρίς υπογραφή. Δεν έχει λογική εντελώς. Η αίτηση εγκρίθηκε ξαφνικά μετά από καιρό και χωρίς να με ειδοποιήσει κανείς, προχώρησαν σε συμβόλαιο χωρίς την παρουσία/υπογραφή μου και με βάλανε στο δίκτυο τους. Κανονικά έπρεπε να μου παρουσιάσουν συμβόλαιο πρώτα και να υπογράψω. Αυτό είναι άθλιο. Δεν θα το αφήσω έτσι, θα πληρώσει την μαλακία του. Ναι, αλλά μη το καθυστερείς. Θα βρεις και τον μπελά σου από πάνω. Είπαμε να είσαι καλός (και μπράβο σου) αλλά τόσο, πόσο μάλλον σε άνθρωπο που σε απείλησε. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
VonLoutsos Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2020 14 hours ago, Glikos said: Καλησπέρα. Πρόσφατα έχω το εξής θέμα. Αν έχετε λίγο χρόνο παρακαλώ διαβάστε το. Είχα σταθερό/ίντερνετ σε Cosmote εδώ και χρόνια. Έληξε το συμβόλαιο και περίμενα καμιά καλή προσφορά από Cosmote αλλά δεν μου έδιναν, οπότε πήγα σε Vodafone αφού είχε φθηνότερα πακέτα. Αλλά αν μου έκανε καμιά αντιπροσφορά η Cosmote ίσως την προτιμούσα. Πήγα σε ένα κατάστημα Vodafone και έδωσα ταυτότητα κλπ για να κάνω αίτηση για internet με 50αρα ταχύτητα VDSL, αλλά δεν ξέραμε αν την δεχτούν από τα κεντρικά ή όχι γιατί εκεί που μένω μου είχανε πει ότι μπορεί να μην πιάνω VDSL οπότε θα περιμέναμε αν δούμε αν πάρω έγκριση ή όχι. Να τονίσω ότι ΔΕΝ υπέγραψα συμβόλαιο ούτε τίποτα, αφού δεν ήξερα αν όντως πάρω έγκριση ή όχι. Πέρασε 1+ μήνας και ακόμα τίποτα, μέχρι που ξαφνικά είδα μέσω του Vodafone site την πορεία αίτησης ότι ήταν στο στάδιο 2 από 4 (!). Χωρίς να λάβω κάποια ειδοποίηση. Την ίδια μέρα είχα αντιπροσφορά από Cosmote την οποία και δέχτηκα αφού ήταν πάρα πολύ καλή. Τότε σχεδόν αμέσως μίλησα με Vodafone στο online chat και τους είπα θέλω να γίνει διακοπή της αίτηση/έγκρισης μιας που θα έπαιρνα την προσφορά της Cosmote. Μου είπανε ότι δεν γίνεται , διότι άρχισε και προχωράει η αίτηση και επιπλέον είχα ήδη υπογράψει. Ενώ δεν είχα βάλει ούτε υπογραφή, ούτε είχα δει κάποιο συμβόλαιο ούτε τίποτα. Μίλησα με το κατάστημα και τους είπα να την διακόψουν, αλλά τελικά δεν μπόρεσαν, με αποτέλεσμα να περάσει η 50αρα και να είμαι επίσημα στην Vodafone. Την ίδια μέρα με πήρε τηλ η Cosmote και μου είπε ότι είδε πως πήγα σε Vod, οπότε μου έδωσε ακόμα καλύτερο πακέτο, με δωροεπιταγές κλπ, οπότε το δέχτηκα και υπέγραψα τα χαρτιά που μου έστειλε μέσω μείλ, τα οποία υπέγραψα και έστειλα άμεσα. Στην ουσία έκανα συμβόλαιο με Cosmote. Ρωτάω τα εξής: Θα φάω πρόστιμο από Vodafone μιας που έφυγα και έκανα συμβόλαιο σε Cosmote? Από την στιγμή που η Vodafone μου έκανε συμβόλαιο από μόνη της χωρίς να υπογράψω κάτι, δεν είναι παράνομο? (μου είπανε υπάλληλοι της Vod ότι όταν κάνω αίτηση με ταυτότητα κλπ, σημαίνει αυτόματα και συμβόλαιο, άσχετα αν δεν υπέγραψα). Μου ακούγεται τραγικό. Υ.Σ. Ακόμα δεν έχω λάβει το ρούτερ της Vodafone, με αποτέλεσμα να μην έχω σταθερό τηλ εδώ και μέρες. Όχι ότι θα το χρειαστώ μιας που θα πάω Cosmote όπου νά'ναι, αλλά με έχουνε αφήσει ξεκρέμαστο χωρίς να με ειδοποιήσουν καν. Δεν μας λες και τι προσφορά σου έκανε η Cosmote απλά για να γνωρίζουμε και εμείς οι υπόλοιποι;;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Δειτε τωρα κλασσικη περιπτωση Ελληνα καταναλωτη. Ο οποιος ενω εχει ηδη διαπιστωσει μεμονωμενη κακη εως και παρατυπη συμπεριφορα ενος συγκεκριμενου πωλητη, αποφασιζει στον τιτλο του τοπικ και ιδιως στο πρωτο ποστ να κατηγορησει αποκλειστικα και μονο την εταιρεια (ως εδω ολα καλα και λογικα θα πει κανεις , αφου η εταιρεια ειναι υπευθυνη για τη συμπεριφορα των πωλητων της). Μολις ο Ελλην καταναλωτης -με τα πολλα- παραδεχεται οτι εν τελει ειναι ο πωλητης που του εκανε τα κολπα και του εξηγουν οι υπολοιποι οτι πρεπει να καταγγελθει η συμπεριφορα του κατ'αρχην στην εταιρεια για να προβει αυτη στις απαραιτητες ενεργειες, τοσο απεναντι στον πωλητη για να προστατευθουν οι επομενοι (πχ παρατηρησεις-συστασεις), οσο και απεναντι στον ιδιο τον πελατη ωστε να προχωρησει η διευθετηση του προβληματος του, ο πελατης αρνειται και αποφασιζει να βαρεσει βιολι, με προσχημα οτι ο υπαιτιος του ολου προβληματος, ειναι ολιγον γνωστος του, εχει ολιγα παιδια, ισως και μερικα εγγονια και ειναι απο ολιγον καλη οικογενεια. Απαιτει ομως ταυτοχρονα απο την εταιρεια να του βρει ακρη, κατηγορωντας την ταυτοχρονα. Χωρις να της εξηγει τι εχει γινει, χωρις καν να τη βοηθαει να καταλαβει ποιο/ποιος ειναι το προβλημα, για τους παραπανω λογους! Απλως την κατηγορει που δεν του δινει λυση σε κατι που δεν της εξηγει! Σας/μας αξιζουν τετοιοι πωλητες οσο κι αν σας φαινεται περιεργο. Κατα τ'αλλα @ts εφ'οσον δε θες -οχι να πληρωσει-, αλλα ουτε καν να μαθευτει οτι ο πωλητης εκανε λαθη, κατσε και πληρωσε τα εσυ. Το παιρνεις πανω σου συνειδητα, οποτε δεν καταλαβαινω τι παραπανω ζητας, ειλικρινα. Επεξ/σία 15 Νοεμβρίου 2020 από BackFromHell Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bill27 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 17 ώρες πριν, Glikos είπε Είχα σταθερό/ίντερνετ σε Cosmote εδώ και χρόνια. Έληξε το συμβόλαιο και περίμενα καμιά καλή προσφορά από Cosmote αλλά δεν μου έδιναν, οπότε πήγα σε Vodafone αφού είχε φθηνότερα πακέτα. Αλλά αν μου έκανε καμιά αντιπροσφορά η Cosmote ίσως την προτιμούσα. Θες και την πιτα ολοκληρη και τον σκυλο χορτατο,στην ουσια τοτε γιατι πηγες στο καταστημα,και γιατι τους εδωσες την ταυτοτητα σου??Για να συμπληρωσεις μια αιτηση χρειαζεται και ταυτοτητα και αφμ και αλλες πληροφοριες,δεν σε φταιει κανενας που τα εδωσες...Το προστιμο θες δε θες θα το πληρωσεις,διαφορετικα μπορει να σε κυνηγησουν δικαστικως και για να ξερεις πως αυτο το κολπακι για να παρεις αντιπροσφορα δεν μπορεις να το κανεις πλεον διοτι η αιτηση κανει 14 μερες για να ξεκινησει,αν ηταν η αντιπροσφορα μεσα σε αυτες τις 14 μερες τοτε ναι θα μπορουσες να φυγεις Επεξ/σία 15 Νοεμβρίου 2020 από bill27 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
teovag Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2020 Πραγματικά τα 120 ευρώ (maximum) που θα πληρώσεις ¨προστιμο υπαναχωρησης¨ δεν αξίζουν ούτε την ταλαιπωρία σου, ούτε τις απειλές που δέχθηκες, ούτε την ταλαιπωρία του γνωστού σου κλπ κλπ... ΔΕΝ την νοιάζει την VODAFONE για μια σύνδεση, ακόμα και αν έχεις κάνει 15 έτη συμβόλαιο. Η COSMOTE από την άλλη καλά σου την ¨επαιξε¨ και ακριβώς αυτό επιδίωξε... Τώρα το κάναμε θέμα στο insomnia και άλλοι 10 θα σκέφτηκαν να μη φάνε την ταλαιπωρία σου. Σε παρόμοια περίπτωση και εγω σε ΝΕΑ σύνδεση στη VODAFONE (όντως μέσω γνωστού - κανονικού, όχι σαν του δικού σου) έκανα να συνδεθώ ΔΥΟ(!) μήνες. Η Vodafone δεν ήξερε πραγματικά τι της γινόταν καθώς η COSMOTE κόβει και ράβει αφού όλο το δίκτυο είναι δικό της. Έστειλα επιστολή λοιπόν στην Vodafone. (Με όλα τα στοιχεία της αίτησης κλπ κλπ). Μου απάντησε επίσημα, ότι η COSMOTE επικαλείται φόρτο εργασίας και ο νόμος της δίνει το δικαίωμα να καθυστέρηση την απόδοση του βρόγχου ενεργού έως ΕΝΑ (1) μήνα !!! Γεγονός που δεν στο λέει κανένας όταν κανεις την αίτηση βέβαια! Εμενα μου το είπε η γνωστή μου, αλλά μο έδωσε και router με 4g με 100gb/μήνα να κάνω τη δουλειά μου ως τότε (αυτό σημαίνει γνωστός). Μόλις πάτησε ο μήνας του νόμου, έστειλα επιστολή στην ΕΕΤΤ με κοινοποίηση στην Vodafone και στην COSMOTE. H COSMOTE καθυστέρησε άλλο ένα μήνα και εγω ανά 10ημερο έστελνα στην COSMOTE (φυσικά έχω κρατήσει όλη την επικοινωνία! ...για μελλοντικούς σκοπούς). Στο τέλος συνδέθηκα. Η Vodafone μου έδωσε 2 πάγια δώρο (δεν μέτρησαν οι μήνες αναμονής επιπλέον) και πακέτο NOVA δωρεάν για 2 έτη! Η COSMOTE μου έστειλε (με ταχυδρομείο παρακαλώ!) επιστολή συγγνώμης...χαχαχα... όμως το καλύτερο είναι ότι η COSMOTE δεν με έχει απασχολήσει ξανά με τηλεφωνήματα κλπ για νέα σύνδεση κλπ. Σημειωτέον ότι εκείνο το χρονικό διάστημα Ιούνιος 2017 ...η COSMOTE έφαγε πρόστιμο περίπου 1 εκ για παρόμοιες πρακτικές. Στο γραφείο έγινε παρόμοιο περιστατικό όταν πήγα από COSMOTE σε wind με την COSMOTE να ζητάει πίσω το router κλπ (το χρέωνε κανονικά στο λογαριασμό - όλοι το κάνουν- για τη συντήρηση ...γελάει ο κόσμος όλος!) το οποίο και φυσικά επέστρεψα. Ο τεχνικός που διέκοψε τη σύνδεση ...έκοψε για κάποιο λόγο (μου φαίνεται εύκολο να φανταστώ) και τη δυνατότητα να έχω τηλέφωνο (είχα voip και άλλαξα σε κανονική γραμμή για επαγγελματικούς λόγους). Όμως εντός 5 ημερών ήρθε ο τεχνικός wind και το έφτιαξε, ο οποίος προς τιμήν του δικαιολόγησε τον τεχνικό της COSMOTE ότι ήταν νέος πιθανά και δεν ήταν καταρτισμένος αρκετά (πάγια τακτική να το κάνουν οι εταιρίες που δεν τους ενδιαφέρει μια σύνδεση αν πάει σκατα μετά ...βάζουν τον μαθητευόμενο- κι εγω αυτό θα έκανα!). Μαλιστα στην τελευταία μου επικοινωνία ο COSMOTE μου είπε: ¨μα καλά είστε σοβαρός! Θα πάτε στη wind στο γραφείο !¨ και όταν του απάντησα τι διαφορά έχει αφού είναι δικό σας το δίκτυο και το νοικιάζουν...εκεί τα έπαιξε! ...τρελές ασυναρτησίες...στο τέλος μάλιστα μου είπε μα καλά λέτε να μην ξέρω τη δουλειά μου!!¨ και είπα ¨για κάποιον αδαή ναι, για μένα οχι¨. 1. Άρα θεωρώ ότι σε έπαιξε η Cosmote 2. Δεν είναι προφανώς γνωστός σου αυτός και πιθανώς να μη τον θέλεις για γνωστό κι εσυ 3. Η συμπεριφορά σου είναι τουλάχιστον παιδιάστικη... φαντάσου τον εαυτό σου να είναι...ο γνωστός σου 4. Κάνε ΟΛΕΣ τις διαδικασίες γραπτά και ζητά αριθμό πρωτοκόλλου και επιπλέον πάρε τη σύμβαση που υποτίθεται υπέγραψες στα χέρια σου 5. Πλήρωσε το πρόστιμο... Αυτα τα ολιγα 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Glikos Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2020 3 ώρες πριν, bill27 είπε Θες και την πιτα ολοκληρη και τον σκυλο χορτατο,στην ουσια τοτε γιατι πηγες στο καταστημα,και γιατι τους εδωσες την ταυτοτητα σου??Για να συμπληρωσεις μια αιτηση χρειαζεται και ταυτοτητα και αφμ και αλλες πληροφοριες,δεν σε φταιει κανενας που τα εδωσες...Το προστιμο θες δε θες θα το πληρωσεις,διαφορετικα μπορει να σε κυνηγησουν δικαστικως και για να ξερεις πως αυτο το κολπακι για να παρεις αντιπροσφορα δεν μπορεις να το κανεις πλεον διοτι η αιτηση κανει 14 μερες για να ξεκινησει,αν ηταν η αντιπροσφορα μεσα σε αυτες τις 14 μερες τοτε ναι θα μπορουσες να φυγεις Φίλτατε δεν νομίζω να καταλαβαίνεις τι έγραψα. Δεν υπέγραψα τίποτα, ούτε πήρα/είδα κάποιο χαρτί στα χέρια μου. Το ότι έδωσα τα στοιχεία μου δεν σημαίνει και αυτόματα συμβόλαιο. Πόσο μάλλον όταν δεν έχω υπογράψει κάτι. Έκανα αίτηση και περίμενα να πάρω έγκριση για το αν μπορούν να μου περάσουν 50αρα, σύμφωνα και με τα λεγόμενα του υπαλλήλου. Φυσικά και θα πάρω αντιπροσφορά διότι έτσι λειτουργούν οι εταιρίες, έτσι και έγινε. Η αίτηση δεν κάνει 14 μέρες, αλλά 1.5 μήνα, στην περίπτωση μου. Μάλλον λάθος τα ξέρεις. Και όταν ξεκίνησε η αίτηση, αυτόματα μου έκαναν συμβόλαιο με δικιά τους υπογραφή. Δεν με ειδοποίησε κανείς. Νομίζω το ξεκαθάρισα ήδη, δεν ξέρω τι δεν καταλαβαίνεις. 1 ώρα πριν, teovag είπε Πραγματικά τα 120 ευρώ (maximum) που θα πληρώσεις ¨προστιμο υπαναχωρησης¨ δεν αξίζουν ούτε την ταλαιπωρία σου, ούτε τις απειλές που δέχθηκες, ούτε την ταλαιπωρία του γνωστού σου κλπ κλπ... ΔΕΝ την νοιάζει την VODAFONE για μια σύνδεση, ακόμα και αν έχεις κάνει 15 έτη συμβόλαιο. Η COSMOTE από την άλλη καλά σου την ¨επαιξε¨ και ακριβώς αυτό επιδίωξε... Τώρα το κάναμε θέμα στο insomnia και άλλοι 10 θα σκέφτηκαν να μη φάνε την ταλαιπωρία σου. Σε παρόμοια περίπτωση και εγω σε ΝΕΑ σύνδεση στη VODAFONE (όντως μέσω γνωστού - κανονικού, όχι σαν του δικού σου) έκανα να συνδεθώ ΔΥΟ(!) μήνες. Η Vodafone δεν ήξερε πραγματικά τι της γινόταν καθώς η COSMOTE κόβει και ράβει αφού όλο το δίκτυο είναι δικό της. Έστειλα επιστολή λοιπόν στην Vodafone. (Με όλα τα στοιχεία της αίτησης κλπ κλπ). Μου απάντησε επίσημα, ότι η COSMOTE επικαλείται φόρτο εργασίας και ο νόμος της δίνει το δικαίωμα να καθυστέρηση την απόδοση του βρόγχου ενεργού έως ΕΝΑ (1) μήνα !!! Γεγονός που δεν στο λέει κανένας όταν κανεις την αίτηση βέβαια! Εμενα μου το είπε η γνωστή μου, αλλά μο έδωσε και router με 4g με 100gb/μήνα να κάνω τη δουλειά μου ως τότε (αυτό σημαίνει γνωστός). Μόλις πάτησε ο μήνας του νόμου, έστειλα επιστολή στην ΕΕΤΤ με κοινοποίηση στην Vodafone και στην COSMOTE. H COSMOTE καθυστέρησε άλλο ένα μήνα και εγω ανά 10ημερο έστελνα στην COSMOTE (φυσικά έχω κρατήσει όλη την επικοινωνία! ...για μελλοντικούς σκοπούς). Στο τέλος συνδέθηκα. Η Vodafone μου έδωσε 2 πάγια δώρο (δεν μέτρησαν οι μήνες αναμονής επιπλέον) και πακέτο NOVA δωρεάν για 2 έτη! Η COSMOTE μου έστειλε (με ταχυδρομείο παρακαλώ!) επιστολή συγγνώμης...χαχαχα... όμως το καλύτερο είναι ότι η COSMOTE δεν με έχει απασχολήσει ξανά με τηλεφωνήματα κλπ για νέα σύνδεση κλπ. Σημειωτέον ότι εκείνο το χρονικό διάστημα Ιούνιος 2017 ...η COSMOTE έφαγε πρόστιμο περίπου 1 εκ για παρόμοιες πρακτικές. Στο γραφείο έγινε παρόμοιο περιστατικό όταν πήγα από COSMOTE σε wind με την COSMOTE να ζητάει πίσω το router κλπ (το χρέωνε κανονικά στο λογαριασμό - όλοι το κάνουν- για τη συντήρηση ...γελάει ο κόσμος όλος!) το οποίο και φυσικά επέστρεψα. Ο τεχνικός που διέκοψε τη σύνδεση ...έκοψε για κάποιο λόγο (μου φαίνεται εύκολο να φανταστώ) και τη δυνατότητα να έχω τηλέφωνο (είχα voip και άλλαξα σε κανονική γραμμή για επαγγελματικούς λόγους). Όμως εντός 5 ημερών ήρθε ο τεχνικός wind και το έφτιαξε, ο οποίος προς τιμήν του δικαιολόγησε τον τεχνικό της COSMOTE ότι ήταν νέος πιθανά και δεν ήταν καταρτισμένος αρκετά (πάγια τακτική να το κάνουν οι εταιρίες που δεν τους ενδιαφέρει μια σύνδεση αν πάει σκατα μετά ...βάζουν τον μαθητευόμενο- κι εγω αυτό θα έκανα!). Μαλιστα στην τελευταία μου επικοινωνία ο COSMOTE μου είπε: ¨μα καλά είστε σοβαρός! Θα πάτε στη wind στο γραφείο !¨ και όταν του απάντησα τι διαφορά έχει αφού είναι δικό σας το δίκτυο και το νοικιάζουν...εκεί τα έπαιξε! ...τρελές ασυναρτησίες...στο τέλος μάλιστα μου είπε μα καλά λέτε να μην ξέρω τη δουλειά μου!!¨ και είπα ¨για κάποιον αδαή ναι, για μένα οχι¨. 1. Άρα θεωρώ ότι σε έπαιξε η Cosmote 2. Δεν είναι προφανώς γνωστός σου αυτός και πιθανώς να μη τον θέλεις για γνωστό κι εσυ 3. Η συμπεριφορά σου είναι τουλάχιστον παιδιάστικη... φαντάσου τον εαυτό σου να είναι...ο γνωστός σου 4. Κάνε ΟΛΕΣ τις διαδικασίες γραπτά και ζητά αριθμό πρωτοκόλλου και επιπλέον πάρε τη σύμβαση που υποτίθεται υπέγραψες στα χέρια σου 5. Πλήρωσε το πρόστιμο... Αυτα τα ολιγα Δηλαδή μου λες ότι είναι παιδιάστικο που δεν πληρώνω ένα τυχόν πρόστιμο, πόσο μάλλον από την στιγμή που δεν έχω καμία σύμβαση στα χέρια μου ούτε έχω υπογράψει κάτι? Είσαι καλά ρε μαν? Εσύ πως θα ένιωθες αν κάποιος άλλος έβαζε την υπογραφή σου και μετά σου ζήταγε και τα ρέστα? Μήπως να στήσω και κ@λο? 4 ώρες πριν, BackFromHell είπε Δειτε τωρα κλασσικη περιπτωση Ελληνα καταναλωτη. Ο οποιος ενω εχει ηδη διαπιστωσει μεμονωμενη κακη εως και παρατυπη συμπεριφορα ενος συγκεκριμενου πωλητη, αποφασιζει στον τιτλο του τοπικ και ιδιως στο πρωτο ποστ να κατηγορησει αποκλειστικα και μονο την εταιρεια (ως εδω ολα καλα και λογικα θα πει κανεις , αφου η εταιρεια ειναι υπευθυνη για τη συμπεριφορα των πωλητων της). Μολις ο Ελλην καταναλωτης -με τα πολλα- παραδεχεται οτι εν τελει ειναι ο πωλητης που του εκανε τα κολπα και του εξηγουν οι υπολοιποι οτι πρεπει να καταγγελθει η συμπεριφορα του κατ'αρχην στην εταιρεια για να προβει αυτη στις απαραιτητες ενεργειες, τοσο απεναντι στον πωλητη για να προστατευθουν οι επομενοι (πχ παρατηρησεις-συστασεις), οσο και απεναντι στον ιδιο τον πελατη ωστε να προχωρησει η διευθετηση του προβληματος του, ο πελατης αρνειται και αποφασιζει να βαρεσει βιολι, με προσχημα οτι ο υπαιτιος του ολου προβληματος, ειναι ολιγον γνωστος του, εχει ολιγα παιδια, ισως και μερικα εγγονια και ειναι απο ολιγον καλη οικογενεια. Απαιτει ομως ταυτοχρονα απο την εταιρεια να του βρει ακρη, κατηγορωντας την ταυτοχρονα. Χωρις να της εξηγει τι εχει γινει, χωρις καν να τη βοηθαει να καταλαβει ποιο/ποιος ειναι το προβλημα, για τους παραπανω λογους! Απλως την κατηγορει που δεν του δινει λυση σε κατι που δεν της εξηγει! Σας/μας αξιζουν τετοιοι πωλητες οσο κι αν σας φαινεται περιεργο. Κατα τ'αλλα @ts εφ'οσον δε θες -οχι να πληρωσει-, αλλα ουτε καν να μαθευτει οτι ο πωλητης εκανε λαθη, κατσε και πληρωσε τα εσυ. Το παιρνεις πανω σου συνειδητα, οποτε δεν καταλαβαινω τι παραπανω ζητας, ειλικρινα. Δεν ανέφερα ότι θα τον αφήσω έτσι τον πωλητή, ούτε είπα ότι δεν θα κάνω καταγγελία. Προφανώς και θα κάνω καταγγελία και εννοείται ότι και η Vod έχει ευθύνη αφού είναι δικός της υπάλληλος. Έχω ήδη εξηγήσει στην Vod τι έχει γίνει και περιμένω απάντηση. Τώρα αν σου έθιξα την εν λόγω εταιρία, δεν μπορώ να κάνω κάτι γι'αυτό. Ο λόγος που έκανα το ποστ είναι για να ακούσω συμβουλές/παρόμοιες εμπειρίες. Ο κλασσικός Έλληνας-ξερόλας φαίνεσαι εσύ με τα λεγόμενα σου, φίλτατε. Βιάστηκες να βγάλεις συμπέρασμα χωρίς να ξέρεις όλα τα γεγονότα. 5 ώρες πριν, VonLoutsos είπε Δεν μας λες και τι προσφορά σου έκανε η Cosmote απλά για να γνωρίζουμε και εμείς οι υπόλοιποι;;; Μου έδωσε μια δωροεπιταγή 200 ευρώ, επίσης 8 ώρες σε κινητά αν θυμάμαι καλά, απεριόριστα σταθερά και πάγιο 29.90 ευρώ/μήνα. Α και 2 διμηνιαία πάγια δώρο. Η Vod έδινε 27 ευρώ τον μήνα και λιγότερο χρόνο ομιλίας. Αυτά μόνο. Επίσης να αναφέρω ότι ακόμα περιμένω το router της Vod, δεν δουλεύει το σταθερό μου. Στο τηλ μου είχαν πει ότι θα καθυστερήσει λόγω έλλειψης διαθεσιμότητας. λολ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
teovag Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 52 λεπτά πριν, Glikos είπε Φίλτατε δεν νομίζω να καταλαβαίνεις τι έγραψα. Δεν υπέγραψα τίποτα, ούτε πήρα/είδα κάποιο χαρτί στα χέρια μου. Το ότι έδωσα τα στοιχεία μου δεν σημαίνει και αυτόματα συμβόλαιο. Πόσο μάλλον όταν δεν έχω υπογράψει κάτι. Έκανα αίτηση και περίμενα να πάρω έγκριση για το αν μπορούν να μου περάσουν 50αρα, σύμφωνα και με τα λεγόμενα του υπαλλήλου. Φυσικά και θα πάρω αντιπροσφορά διότι έτσι λειτουργούν οι εταιρίες, έτσι και έγινε. Η αίτηση δεν κάνει 14 μέρες, αλλά 1.5 μήνα, στην περίπτωση μου. Μάλλον λάθος τα ξέρεις. Και όταν ξεκίνησε η αίτηση, αυτόματα μου έκαναν συμβόλαιο με δικιά τους υπογραφή. Δεν με ειδοποίησε κανείς. Νομίζω το ξεκαθάρισα ήδη, δεν ξέρω τι δεν καταλαβαίνεις. Δηλαδή μου λες ότι είναι παιδιάστικο που δεν πληρώνω ένα τυχόν πρόστιμο, πόσο μάλλον από την στιγμή που δεν έχω καμία σύμβαση στα χέρια μου ούτε έχω υπογράψει κάτι? Είσαι καλά ρε μαν? Εσύ πως θα ένιωθες αν κάποιος άλλος έβαζε την υπογραφή σου και μετά σου ζήταγε και τα ρέστα? Μήπως να στήσω και κ@λο? Δεν ανέφερα ότι θα τον αφήσω έτσι τον πωλητή, ούτε είπα ότι δεν θα κάνω καταγγελία. Προφανώς και θα κάνω καταγγελία και εννοείται ότι και η Vod έχει ευθύνη αφού είναι δικός της υπάλληλος. Έχω ήδη εξηγήσει στην Vod τι έχει γίνει και περιμένω απάντηση. Τώρα αν σου έθιξα την εν λόγω εταιρία, δεν μπορώ να κάνω κάτι γι'αυτό. Ο λόγος που έκανα το ποστ είναι για να ακούσω συμβουλές/παρόμοιες εμπειρίες. Ο κλασσικός Έλληνας-ξερόλας φαίνεσαι εσύ με τα λεγόμενα σου, φίλτατε. Βιάστηκες να βγάλεις συμπέρασμα χωρίς να ξέρεις όλα τα γεγονότα. Απο τη μία λες ότι είναι γνωστός σου, από την άλλη ότι αυτό που έκανε ο γνωστός σου δεν σε νοιάζει, αλλά φταιεί η vodafone - επειδή είναι υπάλληλος της (...ο γνωστός σου), από την άλλη τον λυπάσαι, από την άλλη θίγεσαι ότι έβαλε μόνος του την υπογραφή του (ο...γνωστός σου)... Τέλος αποδέχεσαι δύο προσφορές (αν δεν είχες αποδεχθεί την 1η γιατί έδωσες στοιχεία ...στον γνωστό σου, αν δεν ήθελες να κάνει γρήγορα τη δουλεια εκ μέρους σου...). Δεν είναι φίλε μου συμπεριφορά καταναλωτή και πόσο μάλλον ενηλικα... Ξέρεις γιατί: επειδή ο καταναλωτής παίρνει το value for money που ενδιαφέρει και βολεύει αυτόν, δεν παίρνει ότι του προσφέρουν οι άλλοι...αυτό είναι συμπεριφορά ¨fashion victim¨ Αρα, αν η διαφορά στην τιμή μεταξύ των δύο, ήταν πχ 2-5 ευρώ στο πάγιο...δεν άξιζε να αλλάζεις γνώμη συνεχώς... τώρα και κόπο και χρόνο έχασες και πιθανώς περισσότερα χρήματα... Όταν αποφασίσεις τι θέλεις ...εξάσκησε τα δικαιώματά σου ως καταναλωτής και κάνε τα όλα γραπτά για να βγάλεις άκρη.... ΥΓ βεβαια επέλεξες να ασχοληθείς μόνο με τον χαρακτηρισμό παιδιάστικο, αντί να με ρωτήσεις πχ λεπτομέρειες σχετικά με τη διαδικασία παραπόνων...σωστός! Επεξ/σία 15 Νοεμβρίου 2020 από teovag 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Glikos Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, teovag είπε Απο τη μία λες ότι είναι γνωστός σου, από την άλλη ότι αυτό που έκανε ο γνωστός σου δεν σε νοιάζει, αλλά φταεί η vodafone (επειδή είναι υπάλληλος της (...ο γνωστός σου), από την άλλη τον λυπάσαι, από την άλλη θίγεσαι ότι έβαλε μόνος του την υπογραφή του (ο...γνωστός σου)... Τέλος αποδέχεσαι δύο προσφορές (αν δεν είχες αποδεχθεί την 1η γιατί έδωσες στοιχεία ...στον γνωστό σου, αν δεν ήθελες να κάνει γρήγορα τη δουλεια εκ μέρους σου...). Δεν είναι φίλε μου συμπεριφορά καταναλωτή και πόσο μάλλον ενηλικα... Ξέρεις γιατί: επειδή ο καταναλωτής παίρνει το value for money που ενδιαφέρει και βολεύει αυτόν, δεν παίρνει ότι του προσφέρουν οι άλλοι...αυτό είναι συμπεριφορά ¨fashion victim¨ Αρα, αν η διαφορά στην τιμή μεταξύ των δύο, ήταν πχ 2-5 ευρώ στο πάγιο...δεν άξιζε να αλλάζεις γνώμη συνεχώς... τώρα και κόπο και χρόνο έχασες και πιθανώς περισσότερα χρήματα... Όταν αποφασίσεις τι θέλεις ...εξάσκησε τα δικαιώματά σου ως καταναλωτής και κάνε τα όλα γραπτά για να βγάλεις άκρη.... ΥΓ βεβαια επέλεξες να ασχοληθείς μόνο με τον χαρακτηρισμό παιδιάστικο, αντί να με ρωτήσεις πχ λεπτομέρειες σχετικά με τη διαδικασία παραπόνων...σωστός! Είναι γνωστός ναι, του στυλ αν τον δω έξω και τύχει να περάσει από δίπλα θα του πω ένα γεια, χωρίς πολλά πολλά. Δεν είπα ότι δεν με νοιάζει αυτό που έκανε, είπα ότι δεν με νοιάζει αν με απειλεί. Εννοείται ότι φταίει (και) η Vod διότι είναι υπεύθυνη για τους υπαλλήλους της. Τον λυπήθηκα την συγκεκριμένη στιγμή που κλαιγότανε στο τηλ για τα παιδιά του και το ότι θα χάσει την δουλειά του. Αυτό δεν σημαίνει ότι μου κύλησε ένα δάκρυ και θα τα βάψω μαύρα. Εννοείται ότι θα πάρω όποια προσφορά με συμφέρει εμένα, από την στιγμή που μου προσφέρουν η καθεμιά εταιρία τις δικές της. Αυτό δεν τίθεται καν. Αυτό έλειπε να πάρω χειρότερη προσφορά. Δεν λέγεται' fashion victim', απλή λογική είναι. Η διαφορά είναι μεγάλη και κυρίως το service/εξυπηρέτηση της Cosmote είναι πολύ καλύτερα από της Vod, τουλάχιστον στην περίπτωση μου. Δεν είμαι fanboy καμιάς εταιρίας. Τις διαδικασίες τις είπανε οι φίλτατοι σε προηγούμενα ποστ, συν ότι δεν φάνηκε στο σχόλιο σου ότι θες να βοηθήσεις, παρά να κρίνεις. Τώρα βέβαια αν θες να μου πεις όποια συμβουλή/διαδικασία παραπόνων θες, πολύ ευχαρίστως να σε ακούσω. Γι'αυτό άλλωστε και έκανα το ποστ εξ'αρχής. Φιλικά πάντα και καλοπροαίρετα. Επεξ/σία 15 Νοεμβρίου 2020 από Glikos 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2020 Κλασσικοτατος Ελληνας καναταλωτης ομως... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Glikos Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2020 3 λεπτά πριν, BackFromHell είπε Κλασσικοτατος Ελληνας καναταλωτης ομως... Αν δεν έχεις κάποια συμβουλή με σοβαρά επιχειρήματα, θα ήταν συνετό να μην ασχοληθείς. Κουράζεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, Glikos είπε Αν δεν έχεις κάποια συμβουλή με σοβαρά επιχειρήματα, θα ήταν συνετό να μην ασχοληθείς. Κουράζεις. Σε δημοσιο φορουμ γραφεις τυπε και τα λεγομενα σου κρινονται. Αν δεν μπορεις να συνηθισεις στην ιδεα τοτε μην ποσταρεις. Βεβαια, στο προηγουμενο μου ποστ σου υποδεικνυω τα λαθη σου (προφανως ΚΑΙ για να τα διορθωσεις) αλλα εσυ συνεχιζεις και βαρας βιολι και να επιτιθεσαι σε οποιον δε σου λεει αυτα που θες να ακουσεις, εξ'ου και το επιπλεον σχολιο... Γραφεις για παραδειγμα οτι θα πηγαινεις στην εταιρεια που θα σου προσφερει την καλυτερη τιμη κι οτι ειναι δικαιωμα σου. Ναι δικαιωμα σου ειναι. Πληρωσε το προστιμο και προχωρα, τι δεν καταλαβαινεις; Προφανως δεν καταλαβαινεις οτι εκτος απο εσενα, προκυπτουν δικαιωματα και για την αλλη πλευρα δικαιωματα μετα απο ενυπογραφη συμφωνια, γιαυτο εισαι και κλασσικος Ελληνας καταναλωτης, μεταξυ αλλων. Εαν ισχυει το οτι δεν εχεις υπογραψει εσυ τη συμφωνια ως ισχυριζεσαι, τοτε αποδειξε τους το κι ασε τα "ειναι γνωστος και καλο παιδι και εχει οικογενεια και δε θελω να τον κατηγορησω...". Δε μπορει να διεκδικεις δικαιωματα με ψεματα, σορρυ που στο χαλαω. Γιατι εδω στο τοπικ τα πρωτα σου ποστ, αυτο δειχνουν οτι προσπαθησες αρχικα να κανεις. Επεξ/σία 15 Νοεμβρίου 2020 από BackFromHell Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Glikos Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2020 Μόλις τώρα, BackFromHell είπε Σε δημοσιο φορουμ γραφεις φιτλατε και τα λεγομενα σου κρινονται. Αν δεν μπορεις να συνηθισεις στην ιδεα τοτε μην ποσταρεις. Βεβαια, στο προηγουμενο μου ποστ σου υποδεικνυω τα λαθη σου αλλα εσυ συνεχιζεις και βαρας βιολι και να επιτιθεσαι σε οποιον δε σου λεει αυτα που θες να ακουσεις, εξ'ου και το επιπλεον σχολιο... Ε ναι, η λεκτική επίθεση που σου έκανα είναι αδυσώπητη. λολ Τώρα βέβαια η επιχειρηματολογία σου είναι δεν με καλύπτει δυστυχώς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
teovag Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, Glikos είπε Αν δεν έχεις κάποια συμβουλή με σοβαρά επιχειρήματα, θα ήταν συνετό να μην ασχοληθείς. Κουράζεις. Παρε στα χέρια σου το "υποτιθέμενο συμβόλαιο της vodafone". Υπάρχει ένας πίνακας που λέει αναλυτικά τι θα πληρώσεις αν φύγεις (από τον 1ο εως τον 24ο μήνα), Δες τι θα πληρώσεις. Αν είναι μικρό το ποσό, πλήρωσέ το σε ένα κατάστημα και κανε καταγγελία σύμβασης. Κράτα αντίγραφο και στείλε στην ΕΕΤΤ το αντίγραφο, όπως και στην Cosmote. Αν το ποσό είναι μεγάλο...σκέψου ότι πήρες ήδη μια μεγάλη δωροεπιταγή! Πάλι κερδισμένος είσαι... Καλη τύχη... Επεξ/σία 15 Νοεμβρίου 2020 από teovag 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, Glikos είπε Ε ναι, η λεκτική επίθεση που σου έκανα είναι αδυσώπητη. λολ Τώρα βέβαια η επιχειρηματολογία σου είναι δεν με καλύπτει δυστυχώς. Αδυσωπητη ή της πλακας, δεν αλλαζει αυτο τη σταση που κρατας ως καταναλωτης απεναντι στο θεμα. Να κατηγορεις δηλαδη οποιον δε σου κανει τα χατιρια οπως τα σκεφτεσαι εσυ στο κεφαλι σου , να απαιτεις να γινει και το δικο σου αλλα και να σου λενε ολοι μπραβο και να σου χτυπανε παλαμακια ακομα και για τα σημεια στα οποια εχεις αδικο. Τα οποια σου υποδειξαμε εδω, αλλα το βιολι, βιολι... Επεξ/σία 15 Νοεμβρίου 2020 από BackFromHell Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Glikos Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2020 6 λεπτά πριν, BackFromHell είπε Προφανως δεν καταλαβαινεις οτι εκτος απο εσενα, προκυπτουν δικαιωματα και για την αλλη πλευρα δικαιωματα μετα απο ενυπογραφη συμφωνια, γιαυτο εισαι και κλασσικος Ελληνας καταναλωτης, μεταξυ αλλων. Δεν έχω υπογράψει κάτι.. Είδες που δεν ξέρεις τι λες? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις