Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
19 ώρες πριν, panoskatos είπε

Όλα αυτα που λες είναι σωστά  αλλά υπάρχουν πολλά ακόμα που δεν θα έπρεπε ο οποιοσδήποτε να επιλέξει ηλεκτρικό αυτοκίνητο . Ο κύριος λόγος που πλασάρεται το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι η ρύπανση του περιβάλλοντος και η σωτηρία αυτου απο την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου , κάτι που φυσικά δεν ισχύει για πολλούς λόγους , επίσης η ρύπανση του περιβάλλοντος και οι  επιπτώσεις σε χλωρίδα και πανίδα είτε στο χερσαίο είτε στο υδρόβιο βασίλειο δεν οφείλεται στα αυτοκίνητα αλλά στην βιομηχανία , εξόρυξη, αεροπλοΐα και ναυτιλία. Αν αυριο όλοι στην Ελλάδα ας πούμε είχαν ηλεκτρικό αυτοκίνητο οι ανάγκες για ηλεκτρική ενέργει θα ήταν τεράστιες  , δεν θα αναλύσω στο τι θα έπρεπε να γίνει για να καλυφτεί αυτη η μεγάλη ζήτηση σε ενέργεια, και τις επιπτώσεις σε ρύπανση του περιβάλλοντος αλλά και την ίδια την οικονομία, όμως φανταστείτε τι θα γινόταν σε περίπτωση black out λόγο αυξημένου φόρτου ηλεκτρικού ρεύματος. Κάτι το οποίο το συναντάμε συχνά τους καλοκαιρινούς μήνες λόγο χρήσης air condition , φανταστείτε τι θα γίνεται σε αυτη την περίπτωση λόγο αδυναμίας φόρτισης του αυτοκινήτου. Επίσης σε συνθήκες όπως πχ πολέμου μπορεί εύκολα κάποιος να κατεβάσει έναν ¨διακόπτη¨ και να ακινητοποιήσει όλα τα οχήματα , μαζικός έλεγχος την μετακίνησης ! Τα τελευταία 20 χρόνια έχει υπάρξει πολύ μεγάλη  ρύπανση απο τις μπαταρίες των κινητών ή άλλων παρόμοιων συσκευών που χρησιμοποιούν νικέλιο , οι συγκεκριμένες μπαταρίες δεν ανακυκλώνονται όπως αυτες του μόλυβδου (που έχουν τα σημερινά συμβατικά αυτοκίνητα μόνο για την εκκίνηση του κινητήρα)  το νικέλιο μολύνει εκτός απο το έδαφος ( στην ουσία το νεκρώνει) μολύνει και το νερό. Αν λοιπών έχουμε τέτοιο πρόβλημα μόλυνσης απο μπαταρίες των 30 γραμμαρίων φανταστείτε το μέγεθος απο μια μπαταρία των 500 κιλών που μπορεί να φοράει ενα ηλεκτρικό αυτοκίνητό ! 

Σ ενα έκτακτο γεγονός , μια έγκυος γυναίκα ας πούμε που πρέπει να μεταφερθεί άμεσα στο νοσοκομείο γιατι τις έσπασαν τα νερά στις 2 τα ξημερώματα θα έχεις φορτισμένο το αμάξι σου ; 

Είναι πολλά ακόμα αλλά πολλοί θα τα διαβάσουν και λίγοι θα τα καταλάβουν , υπάρχει πάντα ο ενθουσιασμός του νέου πιο σύγχρονου  και του καλύτερου που δεν είναι πάντα έτσι αλλά καταλήγουμε σε μεγαλύτερα προβλήματα .       

Μάλλον εσύ δεν κατάλαβες καλά τι συμβαίνει:

Αναφορά σε κείμενο

Cars major polluters

CO2 emissions from passenger transport vary significantly depending on the transport mode. Passenger cars are a major polluter, accounting for 60.7% of total CO2 emissions from road transport in Europe.

Are electric cars cleaner?

 

There are two ways to reduce CO2 emissions from cars: by making vehicles more efficient or by changing the fuel used. Today, the majority of cars in Europe use petrol (52%); however, electric cars are gaining traction.

 

 

Despite electric cars' small market share (about 1.5 % of new registered passenger vehicles), the number of new electric car registrations in the EU has been increasing steadily over the last few years. Sales of battery electric vehicles in the EU rose 51% in 2017 compared to the year before.

 

 

To calculate the amount of CO2 produced by a car not only the CO2 emitted during use must be taken into account, but also the emissions caused by its production and disposal.

 

 

The production and disposal of an electric car is less environmentally friendly than a car with an internal combustion engine and the level of emissions from electric vehicles varies depending on how the electricity is produced.

 

 

However, taking into account the average energy mix in Europe, electric cars are already proving to be cleaner than vehicles running on petrol. As the share of electricity from renewable sources is set to increase in the future, electric cars will become even less harmful for the environment.

 

https://www.europarl.europa.eu/news/en/headlines/society/20190313STO31218/co2-emissions-from-cars-facts-and-figures-infographics

 

Τα παραπάνω μόνο για CO2, όχι για τα υπόλοιπα που παράγονται από τα ICE οχήματα και θέματα όπως η αστική μόλυνση.

Ανάλογη έρευνα από την αμερικάνικη υπηρεσία ενέργειας:

Αναφορά σε κείμενο

Direct and Well-to-Wheel Emissions
Vehicle emissions can be divided into two general categories: air pollutants, which contribute to smog, haze, and health problems; and greenhouse gases (GHGs), such as carbon dioxide and methane. Both categories of emissions can be evaluated on a direct basis and a well-to-wheel basis.

Conventional vehicles with an internal combustion engine (ICE) produce direct emissions through the tailpipe, as well as through evaporation from the vehicle's fuel system and during the fueling process. Conversely, EVs produce zero direct emissions. PHEVs produce zero tailpipe emissions when they are in all-electric mode, but they can produce evaporative emissions. When using the ICE, PHEVs also produce tailpipe emissions. However, their direct emissions are typically lower than those of comparable conventional vehicles.

Well-to-wheel emissions include all emissions related to fuel production, processing, distribution, and use. In the case of gasoline, emissions are produced while extracting petroleum from the earth, refining it, distributing the fuel to stations, and burning it in vehicles. In the case of electricity, most electric power plants produce emissions, and there are additional emissions associated with the extraction, processing, and distribution of the primary energy sources they use for electricity production.

https://afdc.energy.gov/vehicles/electric_emissions.html

 

|

Όσον αφορά τις μπαταρίες και την μόλυνση, μέχρι τώρα δεν υπήρχε βιομηχανία ανακύκλωσης τέτοιων μπαταριών. Ήδη υπάρχουν μερικές ντουζίνες startups και OEM προγράμματα ανακύκλωσης και χρησιμοποίησης τέτοιων μπαταριών.
Εχθές είδα κάτι για το "γειτονικό" Västerås:

Αναφορά σε κείμενο

Europe’s Tesla rival is fixing the huge battery recycling mess
 

https://www.wired.co.uk/article/electric-car-battery-recycling

Με υποστήριξη από ΕΕ:

Αναφορά σε κείμενο

|

 

19 ώρες πριν, panoskatos είπε

πίσης σε συνθήκες όπως πχ πολέμου μπορεί εύκολα κάποιος να κατεβάσει έναν ¨διακόπτη¨ και να ακινητοποιήσει όλα τα οχήματα , μαζικός έλεγχος την μετακίνησης

Φαντάζομαι ξέρεις ότι αυτό έγινε πολλάκις στο παρελθόν σε χώρες που δεν είχαν πετρέλαιο στην περιοχή τους.

19 ώρες πριν, panoskatos είπε

Σ ενα έκτακτο γεγονός , μια έγκυος γυναίκα ας πούμε που πρέπει να μεταφερθεί άμεσα στο νοσοκομείο γιατι τις έσπασαν τα νερά στις 2 τα ξημερώματα θα έχεις φορτισμένο το αμάξι σου ; 

 

Σε ένα έκτακτο γεγονός που το αμάξι σου δεν έχει μπετζίνα; 
Εκεί παράγει από τον αέρα super 95; 

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, qsbmw είπε

Απλά θα έλεγα να ρίξεις μια ματιά σε δεκάδες βίντεο για την μάρκα αυτή.

Παραθέτω μόνο ένα από τα δεκάδες.

Για ψάξε λίγο και εσύ καλύτερα πως η Tesla πετυχαίνει το απόλυτο disruption στο automotive industry. Για ψάξε πως είναι τεχνολογικά χρόνια μπροστά από τους υπόλοιπους. Για δες η κεφαλαιοποίηση της που είναι μεγαλύτερη από όλων των άλλων μαζί όσον αφορά τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Για δες που τρέχουν και δε φτάνουν ξαφνικά όλοι οι άλλοι που τόσα χρόνια μας τα είχαν πρήξει με το πετρέλαιο και δεν κάνανε καμία καινοτομία, που αν δεν υπήρχε η Tesla θα τρώγαμε το πετρέλαιο στη μάπα για δεκαετίες ακόμα. Και σε περίπτωση που δεν το πήρες χαμπάρι, πριν από λίγες ώρες ανακοινώθηκε ότι η μετοχή της Tesla τον Δεκέμβρη θα μπει στον δείκτη S&P 500... Κάτι που έχει τεράστια σημασία.

Επεξ/σία από adrfinance
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, adrfinance είπε

Για ψάξε λίγο και εσύ καλύτερα πως η Tesla πετυχαίνει το απόλυτο disruption στο automotive industry. Για ψάξε πως είναι τεχνολογικά χρόνια μπροστά από τους υπόλοιπους. Για δες η κεφαλαιοποίηση της που είναι μεγαλύτερη από όλων των άλλων μαζί όσον αφορά τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Για δες που τρέχουν και δε φτάνουν ξαφνικά όλοι οι άλλοι που τόσα χρόνια μας τα είχαν πρήξει με το πετρέλαιο και δεν κάνανε καμία καινοτομία, που αν δεν υπήρχε η Tesla θα τρώγαμε το πετρέλαιο στη μάπα για δεκαετίες ακόμα. Και σε περίπτωση που δεν το πήρες χαμπάρι, πριν από λίγες ώρες ανακοινώθηκε ότι η μετοχή της Tesla τον Δεκέμβρη θα μπει στον δείκτη S&P 500... Κάτι που έχει τεράστια σημασία.


Είναι προφανές ότι δεν είδες τα βίντεο που είπα.
Να το αγοράσεις τότε.
Ααα μήν το ξεχάσω,πριν αγορασεις δές και πόσοι σκοτώθηκαν με αυτή την υπέροχη τεχνολογία.
https://www.tesladeaths.com/
Διάβασε και τις αιτίες.
Αλλη μια περίπτωση apple - φούμαρα περί τεχνολογικής υπεροχής .
Και η Boeing ειναι μέσα σε αυτούς τους δείκτες που αναφέρείς όμως εσύ θα πέταγες με το Boeing 737 MAX ?
Ο πρώτος διδάξας λέγεται PRIUS ότι και να λέμε.

 

Επεξ/σία από qsbmw
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, qsbmw είπε


Είναι προφανές ότι δεν είδες τα βίντεο που είπα.
Να το αγοράσεις τότε.
Ααα μήν το ξεχάσω,πριν αγορασεις δές και πόσοι σκοτώθηκαν με αυτή την υπέροχη τεχνολογία.
https://www.tesladeaths.com/
Διάβασε και τις αιτίες.
Αλλη μια περίπτωση apple - φούμαρα περί τεχνολογικής υπεροχής .
Και η Boeing ειναι μέσα σε αυτούς τους δείκτες που αναφέρείς όμως εσύ θα πέταγες με το Boeing 737 MAX ?
Ο πρώτος διδάξας λέγεται PRIUS ότι και να λέμε.

φούμαρα η apple που είναι η μετοχή με την μεγαλύτερη κεφαλαιοποίηση στον κόσμο? και η amazon χάλια φαντάζομαι ε? αστο φίλε δεν βγάζω άκρη μαζί σου, καλή συνέχεια

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...