Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
6 ώρες πριν, tsarouc είπε

Για κοίτα εξελίξεις. Όλοι ηλεκτρικά οχήματα φτιάχνουν. Λες τελικά το ηλεκτρικό όχημα να είναι το μέλλον? Μπα... αποκλείεται... Αφού το είπαν οι ειδικοί αναλυτές ότι το βρουμ βρουμ δεν θα αντικατασταθεί ποτέ από τα ηλεκτρικά. 

Έτσι..

είναι το παρόν και το μέλλον. oil is dead. long live tesla :)

Δημοσ.

Είναι άσχημο ρε γμτ. Τα tron της audi πχ είναι κλάσεις ανώτερα σχεδιαστικά στα δικά μου μάτια. 

Πέρα από αυτό το κομμάτι βέβαια, προφανώς είναι το μέλλον και πρέπει και σαν χώρα να επενδύσουμε στο ηλεκτρικό δίκτυο. 

Δημοσ.

Εντάξει, είναι SUV, οπότε εκ προοιμίου είναι δύσκολο να βγει κάτι όμορφο με τόση λαμαρίνα. Αλλά η "σχεδιαστική ταυτότητα" της BMW με τις τεράστιες γρίλλιες είναι η πιο κακόγουστη των τελευταίων 30 χρόνων. Είναι εξαιρετικά δυσανάλογες είτε λέμε για την Μ3 ή για αυτό. Όσο σκέφτομαι ότι "κόπηκε " το i8 και βγήκε αυτό... κρίμα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, adrfinance είπε

oil is dead.

Ο Ερντογάν δεν το πιστεύει, μόνο, και μας πασπατεύει την υφαλοκρηπίδα.

Επεξ/σία από _BASSstarlet_
Δημοσ.
2 ώρες πριν, _BASSstarlet_ είπε

Ο Ερντογάν δεν το πιστεύει, μόνο, και μας πασπατεύει την υφαλοκρηπίδα.

Άμα κρίνω από την τραγική πορεία της Τουρκικής οικονομίας και της Τουρκικής Λίρας, το τι πιστεύει ο Ερντογάν καταλαβαίνεις που το γράφω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχει σημασία τι πιστεύεις εσύ ή εγώ;Νομίζεις πως νοιάζεται;

Η Γαλάζια Πατρίδα τον ενδιαφέρει.

Είμαστε off όμως.

 

Επεξ/σία από _BASSstarlet_
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, nickolas είπε

Τα Τεσλα είναι στους ~830 ίππους στις κορυφαίες εκδόσεις.

Πως θα πουλήσει η ΒΜW αν δεν το κάνει τουλάχιστον 20% φτηνότερο;

Θα μπορούσε να έχει 1000 άλογα και να κρατάει 1+G επιτάχυνση μέχρι τα 100χλμ/ώρα. 
Με αυτά τα σπεκς μετά τα 50 θα «πέφτει»

(σαφώς και ειναι πολύ γρήγορο. Απλά τα Τεσλα είναι μια κατηγορία πάνω σε επιδόσεις)

 

 έχει τα δικά της προβλήματα η Tesla, σε ποιότητα εσωτερικού φερειπείν πάσχει πολύ και το quality control της είναι απογοητευτικό

εκεί που είναι μπροστά είναι οι μπαταρίες και το autonomous driving αλλά κι αυτό πρόκειται να αλλάξει στο μέλλον

 

αν θες επιδόσεις σε ηλεκτρονίκηση πλέον αυτή τη στιγμή Porsche is king

Επεξ/σία από the other one
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, the other one είπε

 έχει τα δικά της προβλήματα η Tesla, σε ποιότητα εσωτερικού φερειπείν πάσχει πολύ και το quality control της είναι απογοητευτικό

εκεί που είναι μπροστά είναι οι μπαταρίες και το autonomous driving αλλά κι αυτό πρόκειται να αλλάξει στο μέλλον

αν θες επιδόσεις σε ηλεκτρονίκηση πλέον αυτή τη στιγμή Porsche is king

Για την ποιότητα συμφωνώ, τουλάχιστον σε Ευρώπη δίνεις 45-60+χιλιάδες για το 3αρι και αγοράζεις εσωτερικό για 30+. Αυτό φυσικά έχει περισσότερο να κάνει με το πόσο πουλιέται αμερική, παρά κάτι άλλο.
Για το QC, αυτό έχει βελτιωθεί κατακόρυφα, ιδίως σε οχήματα που δεν παράγονται πια στο πρώτο αμερικάνικο εργοστάσιο. 

Στην τεχνολογία μπαταριών είναι μπροστά και ίσως τους φτάσουν οι άλλοι σύντομα, αν και μάλλον θα είναι οι πρώτοι με μπαταρίες δίχως κοβάλτιο εάν ισχύουν αυτά που βγήκαν από Κίνα.
Στο θέμα του ηλεκτροκινητήρα, η tesla ακόμη έχει τους πιο ενεργειακά αποτελεσματικούς στην αγορά με αρκετό ποσοστό διαφορά από ότι έχουν δείξει πειράματα τρίτων. Αυτό μάλλον θα κρατήσει.

Στο θέμα autonomous driving, είναι περίπλοκο.
Εάν η ΕΕ (και οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες που ελέγχουν την γερμανική κυβέρνηση) συνεχίζει να απαγορεύει τα πάντα από αυτόνομα οχήματα εκτός από τα πολύ βασικά, τότε ναι οι άλλοι θα φτάσουν σύντομα την tesla. Μην πω ότι σχεδόν τους έφτασαν. 
Εάν πάμε ΗΠΑ, η tesla με το FSD κυριολεκτικά είναι μισή δεκαετία μπροστά. Το FSD beta υπολογίζεται επίπεδο 4+ και η τελική έκδοση από ότι δείχνουν τα πράγματα θα αγγίζει το 5. 
Εκεί απλά δεν υπάρχει σύγκριση. Κανένας OEM δεν έχει κάτι τέτοιο ούτε κατά διάνοια και από ότι άκουσα τελευταία η mercedes τα παρατάει στο θέμα αυτόνομα οχήματα. Θα πάει μάλλον για λύση τρίτων.   

Δημοσ.
3 ώρες πριν, LongTom είπε

Για την ποιότητα συμφωνώ, τουλάχιστον σε Ευρώπη δίνεις 45-60+χιλιάδες για το 3αρι και αγοράζεις εσωτερικό για 30+. Αυτό φυσικά έχει περισσότερο να κάνει με το πόσο πουλιέται αμερική, παρά κάτι άλλο.
Για το QC, αυτό έχει βελτιωθεί κατακόρυφα, ιδίως σε οχήματα που δεν παράγονται πια στο πρώτο αμερικάνικο εργοστάσιο. 

Στην τεχνολογία μπαταριών είναι μπροστά και ίσως τους φτάσουν οι άλλοι σύντομα, αν και μάλλον θα είναι οι πρώτοι με μπαταρίες δίχως κοβάλτιο εάν ισχύουν αυτά που βγήκαν από Κίνα.
Στο θέμα του ηλεκτροκινητήρα, η tesla ακόμη έχει τους πιο ενεργειακά αποτελεσματικούς στην αγορά με αρκετό ποσοστό διαφορά από ότι έχουν δείξει πειράματα τρίτων. Αυτό μάλλον θα κρατήσει.

Στο θέμα autonomous driving, είναι περίπλοκο.
Εάν η ΕΕ (και οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες που ελέγχουν την γερμανική κυβέρνηση) συνεχίζει να απαγορεύει τα πάντα από αυτόνομα οχήματα εκτός από τα πολύ βασικά, τότε ναι οι άλλοι θα φτάσουν σύντομα την tesla. Μην πω ότι σχεδόν τους έφτασαν. 
Εάν πάμε ΗΠΑ, η tesla με το FSD κυριολεκτικά είναι μισή δεκαετία μπροστά. Το FSD beta υπολογίζεται επίπεδο 4+ και η τελική έκδοση από ότι δείχνουν τα πράγματα θα αγγίζει το 5. 
Εκεί απλά δεν υπάρχει σύγκριση. Κανένας OEM δεν έχει κάτι τέτοιο ούτε κατά διάνοια και από ότι άκουσα τελευταία η mercedes τα παρατάει στο θέμα αυτόνομα οχήματα. Θα πάει μάλλον για λύση τρίτων.   

 

δε θα διαφωνήσω σε κάτι από αυτά απλά να πούμε πως η tesla δεν έχει κάτι που έχουν άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες. Εμπειρία στο engineering. Ξέρω πως αυτό λύνεται εν μέρει με το να προσλάβεις άτομα με τεχνογνωσία στο χώρο αλλά αυτό που την κρατά μπροστά  αυτή τη στιγμή είναι ένα niche στο RnD. Όταν αυτό φύγει, που ήδη φθίνει τότε θα έχει να ανταγωνίζεται πλέον τα logistics και τις δομές ολόκληρων αυτοκινητοβιομηχανιών.

για αυτό ανέφερα ως παράδειγμα πως πχ αυτή τη στιγμή το γρηγορότερο ηλεκτρονίκητο δεν ανήκει πλέον στην tesla, παρά την φαινομενική υπεροχή τους στο θέμα του κινητήρα

Δημοσ.
Στις 14/11/2020 στις 6:59 ΜΜ, PCharon είπε

Πιστεύω πως η ως τώρα εμπορικά διαθέσιμη τεχνολογία στις μπαταρίες δίνει σοβαρά μειονεκτήματα στο εγχείρημα. Τόσο το μεγάλο προστιθέμενο κόστος, όσο και το ιδιαίτερα αυξημένο βάρος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που οφείλεται στις μπαταρίες που ζυγίζουν 400~500 kgr, είναι κομματάκι ζήτημα.

Ακόμα, όπως σωστά διάβασα από κάποιον συμφορουμίτη αλλού, αν υποθέσουμε πως αυξηθούν τα κυκλοφορούντα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, θα δημιουργούνται ουρές στους σταθμούς φόρτισης και δεν θα είναι τόσο απλό το ζήτημα. Διότι τα καύσιμα τα βάζεις σε 3~5 λεπτά κι εξαφανίζεσαι (και πάλι βλέπεις ουρές ενίοτε σε βενζινάδικα), όταν θα θες να ανεφοδιάζεσαι (φόρτιση) επί 30 λεπτά είναι κατιτίς πρόβλημα, αφού ο αριθμός εξυπηρετούμενων στο σημείο θα περιορίζεται από την έκταση του οικοπέδου. Επιπλέον η ανάγκη γι ανεφοδιασμό θα είναι συχνότερη σε ηλεκτρικό στόλο οχημάτων διότι α) έχουν μικρότερη αυτονομία και β) θα κάνεις συνήθως γρήγορες μισοφορτίσεις στα βενζινάδικα, οπότε ακόμα μικρότερη αυτονομία μεταξύ φορτίσεων.

Άρα, περιορίζονται για ιδανική χρήση σε μικρές αποστάσεις (πχ καθημερινές δουλειές εντός ή κοντά στον αστικό ιστό) κι εφόσον καθένας έχει την πολυτέλεια να το παρκάρει + φορτίζει σε δικό του χώρο και να το έχει έτοιμο.

Γενικά, δε νομίζω πως ο κόσμος είναι ακόμα έτοιμος γι αυτό, είναι κάτι σα χόμπι για λίγους. Προς το παρόν φαίνεται να σφίχνεται από το κόστος απόκτησης, στο μέλλον θα σφίχνεται από τις υποδομές. Ειδικά εδώ Ελλάδα που δεν έχει ο καθένας κι ένα ιδιόκτητο χώρο γκαράζ στο σπίτι του κι εντός αστικού ιστού οι διαθέσιμοι χώροι είναι περιορισμένοι για κατασκευή μεγάλων σε χωρητικότητα σταθμών ανεφοδιασμού.

Για μένα ίσως θα έπρεπε να δώσουν μεγαλύτερη ώθηση σε υβριδικά προς το παρόν και βλέπουμε.

Όλα αυτα που λες είναι σωστά  αλλά υπάρχουν πολλά ακόμα που δεν θα έπρεπε ο οποιοσδήποτε να επιλέξει ηλεκτρικό αυτοκίνητο . Ο κύριος λόγος που πλασάρεται το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι η ρύπανση του περιβάλλοντος και η σωτηρία αυτου απο την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου , κάτι που φυσικά δεν ισχύει για πολλούς λόγους , επίσης η ρύπανση του περιβάλλοντος και οι  επιπτώσεις σε χλωρίδα και πανίδα είτε στο χερσαίο είτε στο υδρόβιο βασίλειο δεν οφείλεται στα αυτοκίνητα αλλά στην βιομηχανία , εξόρυξη, αεροπλοΐα και ναυτιλία. Αν αυριο όλοι στην Ελλάδα ας πούμε είχαν ηλεκτρικό αυτοκίνητο οι ανάγκες για ηλεκτρική ενέργει θα ήταν τεράστιες  , δεν θα αναλύσω στο τι θα έπρεπε να γίνει για να καλυφτεί αυτη η μεγάλη ζήτηση σε ενέργεια, και τις επιπτώσεις σε ρύπανση του περιβάλλοντος αλλά και την ίδια την οικονομία, όμως φανταστείτε τι θα γινόταν σε περίπτωση black out λόγο αυξημένου φόρτου ηλεκτρικού ρεύματος. Κάτι το οποίο το συναντάμε συχνά τους καλοκαιρινούς μήνες λόγο χρήσης air condition , φανταστείτε τι θα γίνεται σε αυτη την περίπτωση λόγο αδυναμίας φόρτισης του αυτοκινήτου. Επίσης σε συνθήκες όπως πχ πολέμου μπορεί εύκολα κάποιος να κατεβάσει έναν ¨διακόπτη¨ και να ακινητοποιήσει όλα τα οχήματα , μαζικός έλεγχος την μετακίνησης ! Τα τελευταία 20 χρόνια έχει υπάρξει πολύ μεγάλη  ρύπανση απο τις μπαταρίες των κινητών ή άλλων παρόμοιων συσκευών που χρησιμοποιούν νικέλιο , οι συγκεκριμένες μπαταρίες δεν ανακυκλώνονται όπως αυτες του μόλυβδου (που έχουν τα σημερινά συμβατικά αυτοκίνητα μόνο για την εκκίνηση του κινητήρα)  το νικέλιο μολύνει εκτός απο το έδαφος ( στην ουσία το νεκρώνει) μολύνει και το νερό. Αν λοιπών έχουμε τέτοιο πρόβλημα μόλυνσης απο μπαταρίες των 30 γραμμαρίων φανταστείτε το μέγεθος απο μια μπαταρία των 500 κιλών που μπορεί να φοράει ενα ηλεκτρικό αυτοκίνητό ! 

Σ ενα έκτακτο γεγονός , μια έγκυος γυναίκα ας πούμε που πρέπει να μεταφερθεί άμεσα στο νοσοκομείο γιατι τις έσπασαν τα νερά στις 2 τα ξημερώματα θα έχεις φορτισμένο το αμάξι σου ; 

Είναι πολλά ακόμα αλλά πολλοί θα τα διαβάσουν και λίγοι θα τα καταλάβουν , υπάρχει πάντα ο ενθουσιασμός του νέου πιο σύγχρονου  και του καλύτερου που δεν είναι πάντα έτσι αλλά καταλήγουμε σε μεγαλύτερα προβλήματα .       

  • Like 3
Δημοσ.
Στις 14/11/2020 στις 5:13 ΜΜ, adrfinance είπε

Μόνο Tesla. Απλά δεν πληρώνουν για διαφήμιση για αυτό δεν τους προωθούν τα sites κλπ.

Απλά θα έλεγα να ρίξεις μια ματιά σε δεκάδες βίντεο για την μάρκα αυτή.

Παραθέτω μόνο ένα από τα δεκάδες.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...