Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, snbblp είπε

ΕΙΠΑΜΕ: σε ορισμένα πράγματα. Προφανώς όχι σε επίπεδο component diagnosis πάνω σε μικροκύκλωμα.

Σεβαστή η άποψη αλλά προτιμώ ίδιους όρους για κάθε περίπτωση κάθετα χωρίς γκρι και άσπρες περιοχές αναφέρομαι στην αντιμετώπιση κάθε πελάτη και περιστατικού ξεχωριστά, τέλος πάντων με το ΟΤ

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Coppermine είπε

Σεβαστή η άποψη αλλά προτιμώ ίδιους όρους για κάθε περίπτωση κάθετα χωρίς γκρι και άσπρες περιοχές αναφέρομαι στην αντιμετώπιση κάθε πελάτη και περιστατικού ξεχωριστά, τέλος πάντων με το ΟΤ

Θα σου δώσω ένα παράδειγμα:
HDD, περιγραφή "δεν διαβάζεται".
Ανάκτηση σβησμένων αρχείων, πρόβλεψη ανακτούμενων άγνωστη, κόστος 100€ ή 25€/ώρα
Ανακατασκευή συστήματος αρχείων με χαλασμένα αρχεία συστήματος ntfs (τα $), 150€ ή 30€/ώρα.
Επισκευή πλακέτας ελέγχου σε επίπεδο εξαρτήματος για sata pata και παραλλαγές τους, 100€ + ότι άλλο χρειαστεί. Ειδικά για scsi 300€ +ότι άλλο χρειαστεί.
Ανάκτηση αρχείων από οποιοδήποτε σύστημα αρχείων σε δίσκο που παρουσιάζει μεγαλα delays ή bad sectors,  300€ ή 50€/ώρα
Αντικατάσταση κινητήρα, σώματος, φορέα κεφαλών, 500€ +ανταλλακτικά, +κόστος νέου μέσου (προαιρετικά)
Οποιαδήποτε επέμβαση καθαρού θαλάμου και αποκατάσταση raid, κατόπιν συμφωνίας.
Η διάγνωση δωρεάν.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, pigeon είπε

Σοβαρός επαγγελματίας που χρεώνει την εκτίμηση* της δουλειάς που ΘΑ κάνει, δεν υπάρχει.

Συναπτά 47 χρόνια, δεν έχω συναντήσει ΟΥΤΕ ΜΙΑ φωτεινή εξαίρεση, από υδραυλικό και μαστροκατσαβιδάκια μέχρι πολιτικό μηχανικό, γιατρό ή δικηγόρο.

*Και φυσικά μιλάμε για εκτίμηση με αποκλίσεις, ήτοι "αυτό προτείνω και θα πάει από τόσο ως τόσο", όχι κανένα business plan.

Καταρχήν εγώ το κάνω άρα υπάρχει εξερεση τώρα ο κόσμος γενικά δεν το ζηταει

Πόσες φορές γύρισες τα μαγαζιά ή πήρες τηλ τεχνικούς υπολ. ρωτώντας για δωρεάν διάγνωση ?

Έξω είναι παγεια τακτικη δεκαετίες αλλιώς δεν θα μπορούσαν να επιβιώσουν τεχνικοι εδώ μόνο τα αρνητικά υιοθετούμε 

Έτσι ξερκαρτιζεις και τους άχρηστους, δυστηχως το έχω ένα γνωστό και σταματάω να ψάχνω είναι μεγάλο λάθος που θα το πληρώσεις με υψηλές τιμές και ακαμψία στην αγορά αφού όλοι κάνουν τα ίδια και καινουργοι δεν μπορούν να μπουν 

(Υπόψιν ακόμα και αν ο γνωστός μας κάνει καλή δουλειά)

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λες οι άχρηστοι να είναι αυτοί που δίνουν εκτιμήσεις δωρεάν και οι άριστοι αυτοι που σε χρεώνουν ακόμα και την καλημέρα; Ευσεβείς πόθοι φίλε μου, αλλά όπως προανέφερα, αυτά δεν έχουν αντίκρισμα στην πράξη.

Αν ειναι πάγια τακτική η χρέωση της διάγνωσης και για που ακριβώς "έξω" μιλάμε, είναι μεγάλη κουβέντα. Επειδή είμαι στο χώρο (προγραμματιστής) από το 90 επαγγελματικά και έχω δουλέψει εξ ανάγκης τεχνικός, έχω γνωρίσει πληθώρα φρούτων, μυρωδάτων αλλά και σάπιων.

Γιατί όπως ξέρεις, αυτός που κάνει διάγνωση και σε χρεώνει πριν πατήσεις το χαλάκι της πόρτας, θα πρέπει και να παραδόσει έργο, κι όπως προανέφερα, δεν ισχύει στην πράξη. Μιλάμε για πάρα πολλές ειδικότητες, μετά την αρχική χρέωση αρχίζουν διάφορα παρατράγουδα, φταίνε οι βίδες φταίει το χορτάρι που ήταν ακούρευτο, φταίει ο διαιτητής το var και τα γεμιστά της πεθεράς που έπεσαν βαριά. Αλλα τότε, δυστυχώς, η αρχική χρέωση δεν γυρίζει πίσω.

Μακάρι να είστε άριστοι και να έχετε πετύχει τους ακόμα πιο άριστους συνεργάτες και η δική μου -πολύχρονη και ποικίλη κατά τα άλλα- εμπειρία να είναι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα. 👍

Επεξ/σία από pigeon
Δημοσ.
16 ώρες πριν, pigeon είπε

Σοβαρός επαγγελματίας που χρεώνει την εκτίμηση* της δουλειάς που ΘΑ κάνει, δεν υπάρχει.

Συναπτά 47 χρόνια, δεν έχω συναντήσει ΟΥΤΕ ΜΙΑ φωτεινή εξαίρεση, από υδραυλικό και μαστροκατσαβιδάκια μέχρι πολιτικό μηχανικό, γιατρό ή δικηγόρο.

*Και φυσικά μιλάμε για εκτίμηση με αποκλίσεις, ήτοι "αυτό προτείνω και θα πάει από τόσο ως τόσο", όχι κανένα business plan.

'Οσο απόλυτα και να παραθέτεις την λέξη σοβαρός, προφανώς ως κριτήριο αξιολόγησης της εργασίας κάποιου είναι

-οι πελάτες του και αν είναι ικανοποιημένοι από την ποιότητα της εργασίας του

-αν έχει πελατεία ή πετάει σαίτες

Στο προκείμενο τώρα, το πως θα οργανώσει κάποιος την εργασία του αφορά τον ίδιο, και όπως νομίζει καλύτερά, εγώ στον χώρο μου μαζί με τον συνεργάτη μου πάντα

-ενημερώνουμε τον πελάτη προκαταβολικά για το τελικό κόστος και αν το ξεπεράσουμε από κάτι που ξέφυγε είναι δικό μας πρόβλημα και το απορροφούμε η τιμή δεν αλλάζει

-ο έλεγχος έχει μια ελάχιστη χρέωση όπου ενημερώνεται πάλι ο πελάτης προκαταβολικά

-βιντεοσκοπείται και φωτογραφίζεται η συσκευή καθ' όλη την διαδικασία της επισκευής έτσι ώστε να είμαστε κατοχυρωμένοι αμφότεροι πελάτης και τεχνικός

(Δεν είναι σπάνιο φαινόμενο ειδικά σε laptop να δοκίμασε ο πελάτης ή κάποιος που ήξερε να το επισκευάσει και να προσπάθησε να κρύψει μια ζημιά και να την φορτώσει στον τεχνικό)

-Κόβεται ΠΑΝΤΑ απόδειξη ή τιμολόγιο, ένα κανονικό εργαστήριο είναι μαγαζί και έχει έξοδα και φυσικά ΔΕΝ είναι ούτε το ξαδερφάκι που ξέρει από υπολογιστές , ούτε κάποιος πειρατής με αγγελία στο ins;omnia κάνω φορμάτ με 10€ γιατί πεινάω

Τώρα επί προσωπικού, ο καθένας και η νοοτροπία του

-Εφ όσον δεν έχουμε υπογράψει κάτι και σε έχω ενημερώσει προκαταβολικά για το πώς δουλεύω είναι δικαίωμα σου αν δεν σε συμφέρει να επιλέξεις κάποιον άλλο επαγγελματία για την όποια υπηρεσία επιθυμείς

-Εφ' όσον όμως δεν έχω εργαστεί σε μηχάνημα σου δεν μπορείς να κρίνεις εαν είμαι σοβαρός και αποτελεσματικός στην εργασία μου 

-Ο χρόνος μου είναι πολύτιμος και πληρώνεται, δεν είναι δικό μου πρόβλημα αν δεν δουλεύει το δικό σου μηχάνημα τόσο απλά, αν κάποιοι εργάζονται δωρεάν δικαίωμα τους προφανώς

-Απευθύνεσαι σε εμένα να σου λύσω ένα πρόβλημα απλά και ξεκάθαρα ΔΕΝ είμαστε ούτε γινόμαστε ΦΙΛΟΙ αλλά πάντα υπάρχει η απαιτούμενη απόσταση πελάτη επαγγελματία

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είμαστε ...way offtopic. Το βάζω spoiler. 😇

Spoiler


@Coppermine Χαίρομαι που έγραψες αναλυτικά όσα θα έπρεπε να ήταν αυτονόητα σε κάθε επαγγελματικό κλάδο. Δυστυχώς στην πράξη δεν είναι αυτονόητα γιατί αν πράγματι υπήρχαν αρκετοί επαγγελματίες όπως τους περιγράφεις δεν θα είχαμε ο κάθε έλληνας από μια σπαραχτική ιστορία να διηγηθούμε. Μακάρι μετά απο δεκαετίες δοκιμών, χαμένων χρημάτων και αναζητήσεων να βρίσκαμε ένα πραγματικό επαγγελματία για κάθε δουλειά που θέλουμε, χωρίς να καταφεύγουμε σε ευχέλαια και ξόρκια να μη πάνε όλα κατά διαόλου.

Βέβαια καλά όλα αυτά αλλά δεν απαντούν στο σχόλιό μου. Αυτός που θέλει να λέγεται σοβαρός επαγγελματίας δεν καταφεύγει σε αρπαχτές ή σε προκαταβολικες χρεώσεις για υπηρεσίες που ΙΣΩΣ + ΘΑ παρέχει στον πελάτη. Απο προσωπική εμπειρία δεκαετιών συνεργασίας με τεχνικούς και επιστήμονες παντός είδους, ο επαγγελματίας που απαίτησε -με τον ένα ή τον άλλο τρόπο- προκαταβολική χρέωση για να εκτιμήσει κάποιο έργο που θα κάνει, στο τέλος δεν κατάφερε να ανταποκριθεί ούτε στο ελάχιστο, γι'αυτο ενδεχομένως ζητάει να πάρει ότι προλαβαίνει πριν τον στείλει ο πελάτης στον αγύριστο. Αναφέρω μόνο 3 χαρακτηριστικές εμπειρίες:

  • Από πρόσφατη συζήτηση με φίλους τεχνικούς: σε μαγαζάκια service που εμφανίστηκαν την τελευταία 5ετία, χρεώνουν την διάγνωση προβληματος κινητου/ταμπλετ/λαπτοπ αλλά μόλις ζητήσεις να προχωρήσουν σου φέρνουν διάφορα κωλύματα όπως δεν υπάρχει το ανταλλακτικό, αα αυτό το αναλαμβάνει μόνο το επίσημο σέρβις, ναι θα παραγγείλω το ανταλλακτικό αλλα χρειάζομαι προκαταβολή 100% του ποσού κτλ. Εννοείται πως προωθούν άμεσα την αντικατασταση του ελαττωματικού είδους με refurbished από τα καλάθια τους.  Μετά λέμε γιατί πηγαίνουν και εξαπατώνται από πειρατές "φορματ γουιντοους 10ε"..
  • Μετά από 2 ανακαινίσεις σπιτιών δεν έχω βρει ακόμα υδραυλικό της γειτονιάς που να μην απλώνει το κουλάδι του πριν συμφωνήσουμε εργασία και κόστος. Πάντα μα πάντα θα κάνουν μια ζημιά για να σε φέρουν προ τετελεσμένων γεγονότων. Απευθυνθήκαμε σε ένα συνεργείο που παρά τις τιμές-φαρμακείο μας εξυπηρέτησε ά-ψο-γα και σύμφωνα με την περιγραφή σου.
  • Σε γιατρό έγινε ραντεβού για σοβαρό πρόβλημα υγείας, αυτός ζήτησε φουλ επίσκεψη για να δει ακτινογραφίες (ορθώς). Πριν το ραντεβού ενημερώθηκε επαρκώς για το πρόβλημα από την γραμματέα του. Ομως κατά την αναφορά του προβλήματος (όρθιοι στην πόρτα και στα πρώτα 20") αρνήθηκε να αναλάβει και φυσικά να προσφέρει οποιαδήποτε υπηρεσία. Η υπάλληλός του απαίτησε επίσκεψη διότι το ιατρείο έχει έξοδα, φώτα νερά και κοινόχρηστα. Άλλος ένας σοβαρός επαγγελματίας στη λίστα...


Μακάρι να βρίσκαμε τους σοβαρούς επαγγελματίες όπως τους περιγράφεις, φίλε μου.
Θέλει κόπο, χρόνο και κυρίως πολύ χρήμα.

 


 

Επεξ/σία από pigeon
typos
  • Thanks 1
Δημοσ.

@pigeon

Δεν διαφωνώ με αυτά που γράφεις πολύ δε περισσότερο με την ορθότητα τους, το πρόβλημα είναι μεγάλο, πόσες φορές π.χ. δεν έχει ακούσει ο καθένας "θα τα βρούμε, ή με απόδειξη τόσο,"

Να σου πω προσωπικό παράδειγμα που μόλις εμφανίστηκα πριν χρόνια σε συνεργείο με αγορασμένα ανταλλακτικά μόνο  που δεν βριστήκαμε αφού άρχισε τις μ@λ@κίες που τα αγόρασες αυτά και δεν κάνουν λες και μίλαγε στην γιαγιά του και μόλις κατάλαβε οτι δεν τον έπαιρνε, μου το γύρισε στα ίσια λέγοντας μου επί λέξη "Εχουμε και εμείς δικούς μας ανθρώπους και πρέπει να ζήσουν"

Αυτό ξέρεις τι σημαίνει, όχι οτι τον έπιασε ο πόνος να ψωνίσει το όποιο ανταλλακτικό από δικό του άνθρωπο, ΑΛΛΑ να τα αγοράσει αυτός και αφού βάλει και δικό του καπέλο στην τιμή (γιατί έτσι) να σου ανεβάσει την τιμή που θα πληρώσεις και φυσικά χωρίς απόδειξη για τα ανταλλακτικά, και έτσι μια αλλαγή ιμάντα χρονισμού από 850€ που είχε μπορεί να πέρναγε και το χιλιάρικο για πλάκα 

  • Like 1
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Ακόμη δεν εχω βρει καμία άκρη. Ήρθε το usb μετά από πόσο καιρό, δοκίμασα και το reset this PC, ούτε αυτό κάνει. Τα αρχεία δεν αποθηκεύονται ούτε με το ubuntu linux ούτε με το notepad στο cmd, όλα βγάζουν κωδικούς σφαλμάτων. Υποτίθεται έχωεγγύηση αλλά ακόμη τους περιμένω και η - είναι ότι θέλω τα αρχεία μ έστω πριν το πάρουν, γτ κλασσικά λένε δεν είναι υπεύθυνοι για αυτό. Ούτε μπορώ να ανοίξω το desktop και να βγαλω δίσκους κλπ γιατί περα από το ότι δεν εχω ιδέα, είναι μόνο λίγους μήνες το pc και δε θέλω να χάσω την εγγύηση, να φανεί πως το πείραξα. Καμία άλλη ιδέα να μεταφέρω κάποια αρχεία στο usb; 

Δημοσ.
48 λεπτά πριν, chloesn είπε

Ακόμη δεν εχω βρει καμία άκρη. Ήρθε το usb μετά από πόσο καιρό, δοκίμασα και το reset this PC, ούτε αυτό κάνει. Τα αρχεία δεν αποθηκεύονται ούτε με το ubuntu linux ούτε με το notepad στο cmd, όλα βγάζουν κωδικούς σφαλμάτων. Υποτίθεται έχωεγγύηση αλλά ακόμη τους περιμένω και η - είναι ότι θέλω τα αρχεία μ έστω πριν το πάρουν, γτ κλασσικά λένε δεν είναι υπεύθυνοι για αυτό. Ούτε μπορώ να ανοίξω το desktop και να βγαλω δίσκους κλπ γιατί περα από το ότι δεν εχω ιδέα, είναι μόνο λίγους μήνες το pc και δε θέλω να χάσω την εγγύηση, να φανεί πως το πείραξα. Καμία άλλη ιδέα να μεταφέρω κάποια αρχεία στο usb; 

Δεν γίνεται δουλειά έτσι, ενδεχομένως δε επειδή προσπάθησες και το "reset this pc", να μην γίνεται δουλειά καθόλου πλέον. Επρεπε να ΜΗΝ γραφτεί τίποτα στον δίσκο.
Αφού ΟΛΟΙ σου λέγαμε να μην το πειράξεις περισσότερο.

Δημοσ.

Δεν πείραξα τίποτα. Έβγαλε κατευθείαν πως δεν γίνεται να κάνω reset. Το θέμα είναι πως τα αρχεία που θέλω να αποθηκευσω, δεν αποθηκεύονται, έχει σφάλματα. Τα αρχεία π δε θέλω, μια χαρά αποθηκεύονται. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...