Προς το περιεχόμενο

Εκμάθηση-βελτίωση Γερμανικών χωρίς δάσκαλο


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για αρχή να εξηγήσω ότι δεν είμαι σε τελείως αρχάριο level αλλά είχα κάνει 2 χρόνια ιδιαίτερα μαθήματα πριν πολλά πολλά χρόνια (εποχή σχολείου) και ευτυχώς κάποια πράγματα μένουν αλλά υπάρχουν αρκετά κενά.

Με ενδιαφέρει να βελτιώσω τα Γερμανικά και γιατί όχι, να φτάσω σε ένα επίπεδο ώστε κάποια στιγμή να μπορέσω να πιστοποιήσω και τις γνώσεις μου στο Goethe. Μου αρέσουν οι ξένες γλώσσες και το βλέπω καθαρά σαν αυτοβελτίωση, δεν υπάρχει δηλαδή κάποιος επείγον λόγος. Η ζωή και οι υποχρεώσεις τρέχουν και δυστυχώς δεν μπορώ να δεσμευτώ με κάποιο φροντιστήριο στην παρούσα φάση (δουλειά + παιδιά).

Τον τελευταίο χρόνο χρησιμοποιώ την εφαρμογή Duolingo και βλέπω μεγάλη βελτίωση. Έχω θυμηθεί πολλά αλλά έχω μάθει και νέο λεξιλόγιο, θα ήθελα όμως να το συνοδεύσω με κάτι πιο ολοκληρωμένο. Προσπαθώ να διαβάζω κείμενα και να ακούω Γερμανικά στην τηλεόραση και βλέπω ότι κάποια πράγματα τα καταλαβαίνω. Όταν έκανα μαθήματα θυμάμαι είχα τα βιβλία της σειράς Themen. Αυτό ήταν πριν το 1996 reform, φαντάζομαι κάποια πράγματα θα έχουν αλλάξει.

Έχετε να μου προτείνετε κάτι; Ίσως και online αλλά να έχει και αξιολόγηση για να καταλαβαίνω πως προχωράω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσπαθησε να ακους ομιλιες Βερολινεζων γιατι εχουν καθαρη και ευκολη να καταλαβεις εκφορα λεξεων. Επισης η φραου Μερκελ (οσο και αν φαινεται παραξενο) χρησιμοποιει μεγαλο λεξιλογιο και εχει καθαρη προφορα. Εγω ακομα και τωρα βλεπω το δελτιο ειδησεων στη Γερμανια (μπορεις να ψαξεις απο γιουτιουμπι)

πολυ παλια (δε ξερω αν υπαρχει ακομα) ειχε ενα φοβερο προγραμμα εκμαθησης η ΕΡΤ οπου ξεκιναγε με απλες συζητησεις και μετα προχωραγε. Ισως και αυτο να ειναι διαθεσιμο.

Τελος μπορεις να παρεις καποιο "ελαφρυ" περιοδικο/εφημεριδα οπως η bild και να διαβασεις

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες