Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λογικο οταν αναβεις το air conditioning να κατεβαζει την θερμοκρασία.

Αλλαξε καλού κακού θερμοστατη και βάλε αυτον που προτεινει η ford.

Κατι τετοιο με την ford, εκανε η fiat με τα αυτοκινητα της, δεν ειχε δεικτη θερμοκρασίας,νομιζω με τα σειτσεντο και επαιρναν φωτια.

Οι ανεμιστηρες δουλευουν σωστα; Μήπως χαλασε κανενας, ή η φουσκα που δινει εντολη;

Επεξ/σία από Liverpool89
  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Ψιτ είπε

Μου έστειλες μήνυμα και δεν απαντησα διότι δεν ήξερα πως να μπω στο κρυφό μενού. Θα το δω και θα σου πω. 

Δική μου παρατήρηση, όταν οδηγώ στην πόλη το ventilator λειτουργεί πιο συχνά, επομένως θα περίμενα και χαμηλότερη θερμοκρασία. Στην εθνική σπάνια το ακούω να γουργουράει. 

Σπασίκλας mode onn

Το ventilator που γράφεις είναι ο εξαεριστηρας στα αγγλικά ,δεν έχει σχέση με το γαλλικό ventilateur  που είναι ο ανεμιστήρας στα γαλλικά και έχει γίνει βεντιλατερ στα "ελληνικά" για τους ανεμιστηρες των ψυγείων αυτοκινήτων/μηχανών.Στα αγγλικά είναι radiator fans .

Σπασίκλα mode off

 

  • Like 3
  • Thanks 2
Δημοσ.

Πέρα από που σου έχουν ηδη πει να ελεγξεις, εχει ένα ή δύο βεντιλατερ το αμάξι;

Πρέπει να ελέγξεις αν λειτουργεί/λειτουργούν σωστά. Σταματημένος δούλεψε το αμάξι λίγο παίζοντας με στροφές (μην το αφήνεις στο ρελαντί συνέχεια, δεν είναι σωστό) και δες αν και πότε παίρνει μπροστά το βεντιλατερ. Αν δεν παίρνει, πάτησε το κουμπί του air conditionκαι δες αν παίρνει τότε (από ότι περιέγραψες λογικά με a/c δουλεύει αφού σου ρίχνει θερμοκρασία).

  • Like 1
Δημοσ.

τελικα τι εγινε;

Οπως εγραψε καποιος το προβλημα αυτο δε λυνεται στο μαστορα της γειτονιας αλλα σε ενα καλο συνεργειο (καλυτερα εξειδικευμενο στη μαρκα)

Αν ανοιξες το δοχειο ψυκτικου μηπως ειδες κιτρινο χρωμα (σα την αμμο) ή τιποτα μπουρμπουληθρες;

Δημοσ.

Καλησπέρα.

Σε Fiesta του 2012 παραλίγο να κάψω μηχανή. Είχε χαλάσει το βεντιλατέρ κι εγώ δεν είχα πάρει πρέφα. Κι επειδή δεν δούλευε το βεντιλατέρ, σάπισε και το ψυγείο. Εντωμεταξύ λίγους μήνες πριν είχα αλλάξει και τον θερμοστάτη. Η γενιά αυτή έχει μια ευαισθησία στο σύστημα ψύξης. 

 

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 9/11/2020 στις 11:55 ΜΜ, mavrik είπε

Καλησπέρα,

Τα Fiesta 2009-2012 δεν έχουν δείκτη θερμοκρασίας και αν ανάψει το λαμπάκι είναι αργά. 

Το δικο μου λοιπον Fiesta, ειναι μοντελο του 2009 και υπαρχει μεγαλη διακύμανση της θερμοκρασία από 75-105 βαθμούς. Το αυτοκινητο κανει περιπου 80 χλμ καθημερινα και η θερμοκρασια ανεβαινει μεχρι 100-105°C σε εθνικη οδο. Σε χαμηλη ταχυτητα και μεσα στη πολη ειναι γυρω στους 90°C.

Ερωτηση:

1. Ειναι φυσιολογικο αυτο? Αν οχι, τι μπορει να φταιει? Δεν υπαρχει καποια διαρροη, τα λαδια ειναι πεντακαθαρα, το ψυκτικο υγρο επισης.

2. Μπορεί κάποιος που έχει το ίδιο αμάξι 2009-2015 να δει την θερμοκρασία κίνητρα σε real time μέσω του κρυφού μενού και να μου πει αν μένεις σταθερή στους 90 ή όχι; 

Πληροφορίες για το πως μπαίνουμε στο κρυφό μενού: https://www.fordownersclub.com/forums/topic/100004-ford-fiesta-mk7-secret-diagnostics-menu/

 
  •  
  •  

Πως γινεται με 5β εξωτ. στην εθνικη να εχεις 105β??? Αλλα μεσα στην πολη να διατηρει σε φυσιολογικα πλαισια την θερμοκρασια!!!

Μαλλον ο θερμοστατης δεν ανοιγει τελείως κ μεσα στην πολη το βοηθαει η χαμηλη θερμοκρασια και το βεντιλατερ..

Δημοσ.

Με 5 βαθμους λιγο περιεργο να ζεσταινεται ευκολα. Θυμαμαι πολυ παλια βαζανε χαρτονι μπροστα για να ζεσταινεται πιο γρηγορα το κυκλωμα για να δουλεύει το καλοριφέρ. Ειδικα σε κατι κλουβες.

Εν ετη 2012 έπρεπε να εχει ενδειξη θερμοκρασίας.

Το παρακάτω απλα κανω μια αναφορα, μην κάνετε ηρωισμούς. 

Αν ανεβει η θερμοκρασία δεν πρέπει να το σβησουμε το αμαξι αλλα θελει ή να αναψουμε το air condition να ριξει την θερμοκρασία ή να βαλουμε νερο, αλλα αυτο ειναι λιγο επικίνδυνο γιατί αν ανοιξεις το καπακι απο το δοχειο του ψυγειου, λογω της πίεσης θα πεταχτεί καυτος ατμος. Οποτε προσοχη.

Δημοσ.
Στις 10/11/2020 στις 8:26 ΜΜ, giannos13 είπε

@papoys1 κάνεις λάθος. Μην λες ότι θες...
Υπάρχουν αυτοκίνητα που δουλεύουν πάνω από 100 βαθμούς (π.χ. Zafira Β που δουλεύουν 105-115 βαθμούς).

Τις θερμοκρασίες τις βλέπεις με obd?

Δεν το ήξερα ότι υπάρχουν αυτοκίνητα που δουλεύουν σε τόσο υψηλές θερμοκρασίες.Είχα την εντύπωση ότι η στάνταρ θερμοκρασίες είναι από 87 έως 95 βαθμούς αλλά διαβάζω ότι κάποιοι σύγχρονοι δουλεύουν μέχρι 105 οπότε αν το αυτοκίνητο του TS είναι από αυτά δεν υπάρχει πρόβλημα.

Θα πρότεινα να ρωτήσει να μάθει το εύρος για το δικό του αυτοκίνητο για να είναι σίγουρος. Προσωπικά αν δεν ήξερα αυτό θα έκανα.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Liverpool89 είπε

Με 5 βαθμους λιγο περιεργο να ζεσταινεται ευκολα. Θυμαμαι πολυ παλια βαζανε χαρτονι μπροστα για να ζεσταινεται πιο γρηγορα το κυκλωμα για να δουλεύει το καλοριφέρ. Ειδικα σε κατι κλουβες.

 

Aυτό το έκαναν όταν είχε κολλήσει ανοιχτός ο θερμοστάτης αλλά και στα αμάξια που ο ανεμιστηρας του ψυγείου ήταν μηχανικός άρα και δουλευε συνέχεια .

  • Like 1
Δημοσ.

οι θερμοκρασιες στα τελευταιας γενιας απο euro 6 και πανω παιζουν πανω απο 100 C. αυτο το κανουν για δυο λογους, και για να πιασουν τους μειωμενους ρυπους και για μειωση της καταναλωσης. οσο πιο ψηλα θερμοκρασιακα δουλευει ο κινητηρας σε αυτα τα αυτοκινητα τοσο εχουν μειωμενα αυτα τα νουμερα (εως καποιο οριο βεβαια).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 10/11/2020 στις 11:36 ΜΜ, Ψιτ είπε

Μου έστειλες μήνυμα και δεν απαντησα διότι δεν ήξερα πως να μπω στο κρυφό μενού. Θα το δω και θα σου πω. 

 

Δική μου παρατήρηση, όταν οδηγώ στην πόλη το ventilator λειτουργεί πιο συχνά, επομένως θα περίμενα και χαμηλότερη θερμοκρασία. Στην εθνική σπάνια το ακούω να γουργουράει. 

Καλημερα!
Βάζεις το κλειδί στην μίζα, πατάς το αριστερό κουμπί στο καντράν συνεχόμενα και μετά από 7-8 δευτερόλεπτα γυρίζεις το κλειδί χωρίς να αφήσεις το κουμπί. Μετά από 6-7 δευτερόλεπτα εμφανίζεται στην οθόνη Test που σημαίνει είσαι μέσα στο κρυφό μενού και μπορεις να αφήσεις το κουμπί. Πατώντας πάλι το κουμπί στιγμιαία, αλλάζεις κανάλια μέχρι να βρεις την θερμοκρασία.

Μπορεις να οδηγήσεις κανονικά, έτσι το πάω εγώ για να ελέγχω την θερμοκρασία μέχρι να βγάλω άκρη. 
 

 

1 ώρα πριν, xsterg είπε

οι θερμοκρασιες στα τελευταιας γενιας απο euro 6 και πανω παιζουν πανω απο 100 C. αυτο το κανουν για δυο λογους, και για να πιασουν τους μειωμενους ρυπους και για μειωση της καταναλωσης. οσο πιο ψηλα θερμοκρασιακα δουλευει ο κινητηρας σε αυτα τα αυτοκινητα τοσο εχουν μειωμενα αυτα τα νουμερα (εως καποιο οριο βεβαια).

Το δικό μου είναι Euro 4, κατασκευής 2009. Το αποκλείω να παίζει πάνω από 100 C.

 

22 ώρες πριν, lightsout είπε

Καλησπέρα.

Σε Fiesta του 2012 παραλίγο να κάψω μηχανή. Είχε χαλάσει το βεντιλατέρ κι εγώ δεν είχα πάρει πρέφα. Κι επειδή δεν δούλευε το βεντιλατέρ, σάπισε και το ψυγείο. Εντωμεταξύ λίγους μήνες πριν είχα αλλάξει και τον θερμοστάτη. Η γενιά αυτή έχει μια ευαισθησία στο σύστημα ψύξης. 

 

Ευχαριστώ για την πληροφορία, και εμένα για θέμα ανεμιστήρα/ ψυγείου κάνει. Προς το παρόν οδηγώ με το κρυφό μενού ανοιχτό και το πάω μέχρι 97-98 βαθμούς (90-100χλμ/ώρα στην εθνική, κανονικά μέσα στην πόλη).

 

Στις 13/11/2020 στις 10:33 ΠΜ, vamvakoolas είπε

τελικα τι εγινε;

Οπως εγραψε καποιος το προβλημα αυτο δε λυνεται στο μαστορα της γειτονιας αλλα σε ενα καλο συνεργειο (καλυτερα εξειδικευμενο στη μαρκα)

Αν ανοιξες το δοχειο ψυκτικου μηπως ειδες κιτρινο χρωμα (σα την αμμο) ή τιποτα μπουρμπουληθρες;


Ακόμα δεν έχω βρει το πρόβλημα και δεν υπάρχει ακόμα λύση. Όχι λάδια και το αντιψυκτικό είναι καθαρά. 

spacer.pngspacer.pngΦωτό από έθνικη οδό με εξωτερική θερμοκρασία 4-5C. 

 

40DC2656-4BB8-4E95-89F6-471347C16A98.jpeg.7fe9f477ea93d345f3867a9b1a08f1b1.jpeg

80D12C94-13C3-43AE-BBE4-5A9314590DDD.jpeg

Επεξ/σία από mavrik
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μόλις γύρισα από συνεργείο. 
Η πρώτη σκάλα του ανεμιστήρα δεν λειτουργεί, η δεύτερη ανοίγει στους 105C.

Μετρήσαμε την ταση της βαλβίδας θερμοκρασίας και είναι πολυ χαμηλή και εκεί πρέπει να είναι το πρόβλημα. Θα αλλαχθεί εντός της εβδομάδας.

Επεξ/σία από mavrik
  • Like 3
  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπέρα, είμαι καινούργιος στο forum. 

Έχω και εγώ στη κατοχή μου ένα Ford fiesta του '12, diesel . Αντιμετωπίζω και εγώ το ίδιο πρόβλημα. Όταν το αμάξι πηγαινει πάνω από 80 χιλιόμετρα ανάβει ο ανεμιστήρας του ψυγείου και δεν κλείνει. Αυτό παρατηρείται πάνω από αυτή τη ταχύτητα και είναι ακριβώς όπως τις φωτογραφίες. Μέσα στη πόλη όλα κανονικά .

Έχω αλλάξει ψυγείο,καινούργιο από επίσημο συνεργείο FORD (καμία πρόοδο), έχω αλλάξει 2 φορές θερμοστάτη (τίποτα), μέχρι που διάβασα το post. Υπήρχε βελτίωση με την αλλαγή της βαλβίδας θερμοκρασίας ?

Βρέθηκε κάποια λύση που μπορείτε να μου προτείνετε ?

Δημοσ.

Καλημερα, 

Αλλαξα θερμοστατη και λυθηκε το προβλημα. 

95% ειναι κολλημενος θερμοστατης κλειστος. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...