papoys1 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 5 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε Ποιος είναι δηλαδή ο σωστός τρόπος να δώσουμε ρεύμα από ένα αμάξι σε ένα άλλο? Με καλώδια (αλλά όχι κινέζικα) όπως κάνουμε όλοι από αυτοκίνητο που φοράει 12βολτη μπαταρία κοντά στα Αμπερ τα δικά μας γιατί αν είναι παρακάτω το πιο πιθανό δεν θα παίρνει μπρος. Το έπαθε ο γιος μου με pegeot rally 1600 που προσπαθούσε να το βάλει μπρος από μπαταρία seicento και δεν έπαιρνε γιατί ήταν 40άρα ενώ η δική του 65αρα. Πήγα εγώ με 65άρα και πήρε. Ο μόνος φόβος είναι να σου δώσει ρεύμα κάποιο μεγάλο φορτηγό με 24 βολτ και να πάθει κανένα εγκεφαλικό το ηλεκτρικό σου κύκλωμα.😁
cthulhucarbide Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 Δηλαδή ποτέ δεν συνδέουμε τα καλώδιο και στους δύο πόλους της μπαταρίας? 2 λεπτά πριν, papoys1 είπε Με καλώδια (αλλά όχι κινέζικα) όπως κάνουμε όλοι από αυτοκίνητο που φοράει 12βολτη μπαταρία κοντά στα Αμπερ τα δικά μας γιατί αν είναι παρακάτω το πιο πιθανό δεν θα παίρνει μπρος. Το έπαθε ο γιος μου με pegeot rally 1600 που προσπαθούσε να το βάλει μπρος από μπαταρία seicento και δεν έπαιρνε γιατί ήταν 40άρα ενώ η δική του 65αρα. Πήγα εγώ με 65άρα και πήρε. Ο μόνος φόβος είναι να σου δώσει ρεύμα κάποιο μεγάλο φορτηγό με 24 βολτ και να πάθει κανένα εγκεφαλικό το ηλεκτρικό σου κύκλωμα.😁 Το λινκ του Τζόσουα όμως λέει για συγκεκριμένες κινήσεις κατά την σύνδεση των καλωδίων
Ukforthemoment Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 6 λεπτά πριν, papoys1 είπε Με καλώδια (αλλά όχι κινέζικα) όπως κάνουμε όλοι από αυτοκίνητο που φοράει 12βολτη μπαταρία κοντά στα Αμπερ τα δικά μας γιατί αν είναι παρακάτω το πιο πιθανό δεν θα παίρνει μπρος. Το έπαθε ο γιος μου με pegeot rally 1600 που προσπαθούσε να το βάλει μπρος από μπαταρία seicento και δεν έπαιρνε γιατί ήταν 40άρα ενώ η δική του 65αρα. Πήγα εγώ με 65άρα και πήρε. Ο μόνος φόβος είναι να σου δώσει ρεύμα κάποιο μεγάλο φορτηγό με 24 βολτ και να πάθει κανένα εγκεφαλικό το ηλεκτρικό σου κύκλωμα.😁 Γιατί να μην πάρει μπροστα;Μάλλον δεν το έκαναν σωστά. ΤΟ φορτηγό αν ξέρεις έστω και τα βασικά το κάνεις όπως και σε και όποιο 12βολτο όχημα.Συνδέεις μονο την μια μπαταρία του φορτηγού με το αμάξι σου. 1
achilles_g_ Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 Κόκκινο με κοκκινο, μαύρο με γείωση στο αυτοκίνητο της άδειας μπαταρίας.
Ukforthemoment Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 Δεν θα ήταν άσχημο κάποιος που δεν έχει πρόσβαση σε άλλο αμάξι κλπ να σκεφτεί την αγορα battery booster.
papoys1 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 27 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε Δηλαδή ποτέ δεν συνδέουμε τα καλώδιο και στους δύο πόλους της μπαταρίας? Το λινκ του Τζόσουα όμως λέει για συγκεκριμένες κινήσεις κατά την σύνδεση των καλωδίων Ε τότε τι να πω ακολούθα το λινκ του τζόσουα 😁 Εγώ δικές μου εμπειρίες κατέθεσα δεν είμαι ηλεκτρολόγος;; 10 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Γιατί να μην πάρει μπροστα;Μάλλον δεν το έκαναν σωστά. ΤΟ φορτηγό αν ξέρεις έστω και τα βασικά το κάνεις όπως και σε και όποιο 12βολτο όχημα.Συνδέεις μονο την μια μπαταρία του φορτηγού με το αμάξι σου. Νομίζω εξήγησα.Αν προσπαθείς να βάλεις μπροστά αυτοκίνητο που ο κατασκευαστής λέει ότι η μπαταρία πρέπει να είναι 65 αμπέρ με μπαταρία 40 αμπέρ η οποία δεν έχει τη δύναμη της πρώτης τότε το πιο πιθανό να μην παίρνει μπροστά. Μου έχει τύχει για αυτό το έγραψα. Δεν μιλάω για τους γνώστες . 🙂Εδώ άλλοι δεν ξέρουν να συνδέσουν τα καλώδια στους πόλους και βάζουν φωτιά στο κύκλωμα εσύ μιλάς για βασικά.
Salvation81 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 14 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Δεν θα ήταν άσχημο κάποιος που δεν έχει πρόσβαση σε άλλο αμάξι κλπ να σκεφτεί την αγορα battery booster. Battery Jump Starter και αυτο μπορει να σου καψει εγκεφαλο υπο ορισμενες συνθηκες. Υπαρχουν καποιες συσκευες (battery maintenance) που τις συνδεεις στην μπαταρια οταν δεν δουλευεις το αμαξι (αυτες με την σειρα τους στο ρευμα) και σου κρατανε την μπαταρια σε καλα επιπεδα. Βεβαια αυτο προυποθετει να εχεις γκαραζ. Απο εκει και περα η καλυτερη λυση ειναι οντως ενα battery jump starter αλλα ποιοτικο, οχι αυτα των 50-100ε που αγοραζει κατα κορον ο κοσμος. Δεν εχουν προστασιες σε περιπτωση που παει κατι στραβα. 1
Ukforthemoment Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, papoys1 είπε Ε τότε τι να πω ακολούθα το λινκ του τζόσουα 😁 Εγώ δικές μου εμπειρίες κατέθεσα δεν είμαι ηλεκτρολόγος;; Νομίζω εξήγησα.Αν προσπαθείς να βάλεις μπροστά αυτοκίνητο που ο κατασκευαστής λέει ότι η μπαταρία πρέπει να είναι 65 αμπέρ με μπαταρία 40 αμπέρ η οποία δεν έχει τη δύναμη της πρώτης τότε το πιο πιθανό να μην παίρνει μπροστά. Μου έχει τύχει για αυτό το έγραψα. Δεν μιλάω για τους γνώστες . 🙂Εδώ άλλοι δεν ξέρουν να συνδέσουν τα καλώδια στους πόλους και βάζουν φωτιά στο κύκλωμα εσύ μιλάς για βασικά. Μου φαίνεται περίεργο.Με τα ίδια καλώδια το βάλατε μπροστά;Η άδεια μήπως ήταν βραχυκυκλωμένη;Ή πειραγμένο το 106 με πολυ υψηλότερη συμπίεση; Επεξ/σία 11 Νοεμβρίου 2020 από Ukforthemoment
papoys1 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 11 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Μου φαίνεται περίεργο.Με τα ίδια καλώδια το βάλατε μπροστά;Η άδεια μήπως ήταν βραχυκυκλωμένη;Ή πειραγμένο το 106 με πολυ υψηλότερη συμπίεση; Είπα ότι ένα πεζό ραλλύ 207 αυτό με τα 150 άλογα που είχε μείνει με μπαταρία 65άρα και το άλλο fiat seicento 900 κυβικά με 40άρα μπαταρία. Μια χαρά ήταν η μπαταρία από το φιατάκι της συζύγου και να δουλεύει το είχανε αλλά δεν είχε τη δύναμη να γυρίσει να πάρει μπροστά το πεζό. Πήγα με το δικό μου που έχω και εγώ 65άρα μπαταρία με τα ίδια καλώδια και πήρε αμέσως μπρος.Για αυτό το γράφω εμπειρικά μήπως τύχει και σε κάποιον άλλο το ίδιο να ξέρει και να μην ψάχνετε τι φταίει.Ελπίζω να κατάλαβες γιατί δεν πρόκειται να επανέλθω. 1
Ukforthemoment Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2020 3 λεπτά πριν, papoys1 είπε Είπα ότι ένα πεζό ραλλύ 207 αυτό με τα 150 άλογα που είχε μείνει με μπαταρία 65άρα και το άλλο fiat seicento 900 κυβικά με 40άρα μπαταρία. Μια χαρά ήταν η μπαταρία από το φιατάκι της συζύγου και να δουλεύει το είχανε αλλά δεν είχε τη δύναμη να γυρίσει να πάρει μπροστά το πεζό. Πήγα με το δικό μου που έχω και εγώ 65άρα μπαταρία με τα ίδια καλώδια και πήρε αμέσως μπρος.Για αυτό το γράφω εμπειρικά μήπως τύχει και σε κάποιον άλλο το ίδιο να ξέρει και να μην ψάχνετε τι φταίει.Ελπίζω να κατάλαβες γιατί δεν πρόκειται να επανέλθω. Συγκεκριμένα έγραψες Το έπαθε ο γιος μου με pegeot rally 1600 .Συγνωμη που νόμιζα ότι ήταν 106!!!Για την άδεια μπαταρία έγραψα αν ήταν βραχυκυκλωμένη,αν ήταν η γεμάτη δεν θα δουλευε. Οκ ,ότι πεις,δεν υπάρχει λόγος να χαλάσουμε τις καρδιές μας. 1
achilles_g_ Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2020 Στις 11/11/2020 στις 7:50 ΜΜ, Salvation81 είπε Battery Jump Starter και αυτο μπορει να σου καψει εγκεφαλο υπο ορισμενες συνθηκες. Υπαρχουν καποιες συσκευες (battery maintenance) που τις συνδεεις στην μπαταρια οταν δεν δουλευεις το αμαξι (αυτες με την σειρα τους στο ρευμα) και σου κρατανε την μπαταρια σε καλα επιπεδα. Βεβαια αυτο προυποθετει να εχεις γκαραζ. Απο εκει και περα η καλυτερη λυση ειναι οντως ενα battery jump starter αλλα ποιοτικο, οχι αυτα των 50-100ε που αγοραζει κατα κορον ο κοσμος. Δεν εχουν προστασιες σε περιπτωση που παει κατι στραβα. Με 100 ευρώ παίρνεις καλό jump starter αν ψάξεις. Με προστασία για λάθος συνδεσμολογία, over load - voltage protection κτλ
Salvation81 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, achilles_g_ είπε Με 100 ευρώ παίρνεις καλό jump starter αν ψάξεις. Με προστασία για λάθος συνδεσμολογία, over load - voltage protection κτλ Εχω δυο, εναν των 100 και εναν των 400 που ειναι και για φορτηγα. Αν δεις τι προστασιες εχει ο ενας και τι ο αλλος θα σου πεσουν τα μαλλια (βεβαια οκ δεν λεω να παρει ο κοσμος των 400 αλλα μερικοι πανε και περνουν οτι πιο φτηνο βρουν).
Alxnks Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2020 47 λεπτά πριν, Salvation81 είπε Εχω δυο, εναν των 100 και εναν των 400 που ειναι και για φορτηγα. Αν δεις τι προστασιες εχει ο ενας και τι ο αλλος θα σου πεσουν τα μαλλια (βεβαια οκ δεν λεω να παρει ο κοσμος των 400 αλλα μερικοι πανε και περνουν οτι πιο φτηνο βρουν). Η μεγαλύτερη προστασία όλων είναι ο χρήστης να ξέρει τι κάνει. Ακόμα και όχι πολύ σχετικός να είναι, να έχει εστω διαβάσει το manual και να του κόβει λιγάκι. 1
Ribopaido Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2020 Επειδή τους κάνω Ηλεκτρολογικό+ ηλεκτρόνικο σύστημα αυτοκινήτου στα επας ΟΑΕΔ, έχει μεγάλη διαφορά ο μηχανικός με τον ηλεκτρολόγο... Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι ο πρώτος δεν πρέπει να έχει ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ του ΗΣΑ 2
_BASSstarlet_ Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Αχμ..πως εξηγείται πως έβαλα μπροστά με δυο πολυκαιρισμένες μπαταρίες, από ups (τις κοινές 7Ah) αυτοκίνητο που κανονικά έχει 45Ah? Αυτό το, να έχει ίδια Ah ή cca κλπ, η βοηθητική, με την προβληματική, πρώτη φορά το συναντώ. Ούτε τα περίφημα booster με τις μπαταρίες Λιθίου, έχουν τα ίδια Ah με του αυτοκινήτου. Επεξ/σία 15 Νοεμβρίου 2020 από _BASSstarlet_
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα