mitsuyoshi Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2020 Χρησιμοποιώ τις εκδόσεις CC 2018 σε Premiere και After Effects, και όταν κάνω import τα αρχεία, αντί για κανονικό playback μου δείχνει ένα πράσινο φόντο ενώ ο ήχος παίζει κανονικά. Όταν κάνω import μη C-log αρχεία, παίζει μια χαρά. Γνωρίζει κανείς τίποτα?
CheOnWeb Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2020 Είσαι σίγουρος ότι φταίει το Log-C και όχι ο ίδιος ο codec? Τα μη Log-C που δουλεύουν είναι από την ίδια κάμερα;
mitsuyoshi Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 12 ώρες πριν, CheOnWeb είπε Είσαι σίγουρος ότι φταίει το Log-C και όχι ο ίδιος ο codec? Τα μη Log-C που δουλεύουν είναι από την ίδια κάμερα; Είναι από την ίδια κάμερα. Δεν ξέρω αν είναι θέμα codec, κι εγώ codec έχω σκεφτεί αλλά δεν ξέρω ακριβώς τι codec να ψάξω.
CheOnWeb Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 Αν δεν βαριέσαι, κατέβασε το MediaInfo, να δούμε αναλυτικά τις διαφορές στα χαρακτηριστικά του κάθε αρχείου. Βάλτο σε text mode και κάνε copy-paste το text εδώ να τα δω.
mitsuyoshi Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 5 ώρες πριν, CheOnWeb είπε Αν δεν βαριέσαι, κατέβασε το MediaInfo, να δούμε αναλυτικά τις διαφορές στα χαρακτηριστικά του κάθε αρχείου. Βάλτο σε text mode και κάνε copy-paste το text εδώ να τα δω. LOG: Αναφορά σε κείμενο General Complete name : F:\DCIM\100CANON\0I5A8514.MP4 Format : MPEG-4 Format profile : Base Media / Version 2 Codec ID : mp42 (mp42/hvc1/CAEP) File size : 91.3 MiB Duration : 4 s 338 ms Overall bit rate : 176 Mb/s Encoded date : UTC 2020-10-31 22:33:36 Tagged date : UTC 2020-10-31 22:33:36 Video ID : 1 Format : HEVC Format/Info : High Efficiency Video Coding Format profile : Format [email protected]@High Codec ID : hvc1 Codec ID/Info : High Efficiency Video Coding Duration : 4 s 338 ms Bit rate : 176 Mb/s Width : 3 840 pixels Height : 2 160 pixels Display aspect ratio : 16:9 Frame rate mode : Constant Frame rate : 23.976 (24000/1001) FPS Color space : YUV Chroma subsampling : 4:2:2 Bit depth : 10 bits Bits/(Pixel*Frame) : 0.885 Stream size : 91.0 MiB (100%) Language : English Encoded date : UTC 2020-10-31 22:33:36 Tagged date : UTC 2020-10-31 22:33:36 Color range : Full Color primaries : BT.709 Matrix coefficients : BT.709 Codec configuration box : hvcC Audio ID : 2 Format : AAC LC Format/Info : Advanced Audio Codec Low Complexity Codec ID : mp4a-40-2 Duration : 4 s 331 ms Bit rate mode : Constant Bit rate : 256 kb/s Channel(s) : 2 channels Channel layout : L R Sampling rate : 48.0 kHz Frame rate : 46.875 FPS (1024 SPF) Compression mode : Lossy Stream size : 134 KiB (0%) Language : English Encoded date : UTC 2020-10-31 22:33:36 Tagged date : UTC 2020-10-31 22:33:36 Other ID : 3 Type : Time code Format : QuickTime TC Duration : 4 s 338 ms Bit rate mode : Constant Frame rate : 23.976 (24000/1001) FPS Time code of first frame : 00:03:03:21 Time code, striped : Yes Language : English Encoded date : UTC 2020-10-31 22:33:36 Tagged date : UTC 2020-10-31 22:33:36 OXI LOG: Αναφορά σε κείμενο General Complete name : F:\DCIM\100CANON\0I5A8513.MP4 Format : MPEG-4 Format profile : Base Media / Version 2 Codec ID : mp42 (mp42/avc1/CAEP) File size : 69.7 MiB Duration : 4 s 755 ms Overall bit rate : 123 Mb/s Encoded date : UTC 2020-10-31 22:33:20 Tagged date : UTC 2020-10-31 22:33:20 Video ID : 1 Format : AVC Format/Info : Advanced Video Codec Format profile : [email protected] Format settings : 2 Ref Frames Format settings, CABAC : No Format settings, Reference frames : 2 frames Format settings, GOP : M=3, N=12 Codec ID : avc1 Codec ID/Info : Advanced Video Coding Duration : 4 s 755 ms Bit rate : 123 Mb/s Width : 3 840 pixels Height : 2 160 pixels Display aspect ratio : 16:9 Frame rate mode : Constant Frame rate : 23.976 (24000/1001) FPS Color space : YUV Chroma subsampling : 4:2:0 Bit depth : 8 bits Scan type : Progressive Bits/(Pixel*Frame) : 0.616 Stream size : 69.5 MiB (100%) Language : English Encoded date : UTC 2020-10-31 22:33:20 Tagged date : UTC 2020-10-31 22:33:20 Color range : Full Color primaries : BT.709 Transfer characteristics : BT.709 Matrix coefficients : BT.709 Codec configuration box : avcC Audio ID : 2 Format : AAC LC Format/Info : Advanced Audio Codec Low Complexity Codec ID : mp4a-40-2 Duration : 4 s 736 ms Bit rate mode : Constant Bit rate : 256 kb/s Channel(s) : 2 channels Channel layout : L R Sampling rate : 48.0 kHz Frame rate : 46.875 FPS (1024 SPF) Compression mode : Lossy Stream size : 146 KiB (0%) Language : English Encoded date : UTC 2020-10-31 22:33:20 Tagged date : UTC 2020-10-31 22:33:20 Other ID : 3 Type : Time code Format : QuickTime TC Duration : 4 s 755 ms Bit rate mode : Constant Frame rate : 23.976 (24000/1001) FPS Time code of first frame : 00:02:59:03 Time code, striped : Yes Language : English Encoded date : UTC 2020-10-31 22:33:20 Tagged date : UTC 2020-10-31 22:33:20 Νομίζω το θέμα ειναι στον codec. Aν και παίζει κανονικά με VLC (με λίγο stutter).. Κατέβασα απο το MS Store Codec HEVC αλλά δεν άλλαξε κατι..
CheOnWeb Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 5 minutes ago, mitsuyoshi said: LOG: OXI LOG: Νομίζω το θέμα ειναι στον codec. Aν και παίζει κανονικά με VLC (με λίγο stutter).. Κατέβασα απο το MS Store Codec HEVC αλλά δεν άλλαξε κατι.. Νομίζω ότι το θέμα είναι ο 265 (HECV). Ψάξε το θέμα "HECV on Premiere". Μπορεί το 2018 να μην το υποστηρίζει. Άλλη βασική διαφορά είναι τα 10bits που έχει το H265, ενώ το H264 (AVC) είναι 8 bits. Θα σου πρότεινα να τα βάλεις στο Resolve 16 free (αν τα βλέπει, γιατί το 10μπιτο κάποιων καμερών θέλουν Resolve Studio) και να τα κάνεις Prores, το οποίο θα δουλεύεται πολύ πιο εύκολα. Γενικά, τα H264 και H265 δεν είναι codecs για editing. Σε τι υπολογιστή δουλεύεις; GPU?
mitsuyoshi Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, CheOnWeb είπε Νομίζω ότι το θέμα είναι ο 265 (HECV). Ψάξε το θέμα "HECV on Premiere". Μπορεί το 2018 να μην το υποστηρίζει. Άλλη βασική διαφορά είναι τα 10bits που έχει το H265, ενώ το H264 (AVC) είναι 8 bits. Θα σου πρότεινα να τα βάλεις στο Resolve 16 free (αν τα βλέπει, γιατί το 10μπιτο κάποιων καμερών θέλουν Resolve Studio) και να τα κάνεις Prores, το οποίο θα δουλεύεται πολύ πιο εύκολα. Γενικά, τα H264 και H265 δεν είναι codecs για editing. Σε τι υπολογιστή δουλεύεις; GPU? CPU: Ryzen 3700X GPU: Asus Radeon RX 5700 XT 8GB ROG Strix OC RAM: 32GB @ 3200Mhz Δηλαδη θα πρεπει να βαλω αλλα 2-3 επιπονα βηματα για να κανω τη δουλεια μου.. και αν.. nice!
CheOnWeb Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 35 minutes ago, mitsuyoshi said: CPU: Ryzen 3700X GPU: Asus Radeon RX 5700 XT 8GB ROG Strix OC RAM: 32GB @ 3200Mhz Δηλαδη θα πρεπει να βαλω αλλα 2-3 επιπονα βηματα για να κανω τη δουλεια μου.. και αν.. nice! Το να μετατρέπεις το πρωτότυπο υλικό σε κάτι πιο εύκολα επεξεργάσιμο είναι μια στάνταρ διαδικασία που κάνουμε όσοι μοντάρουμε επαγγελματικά. Είτε γιατί ο codec είναι ακατάλληλος για editing (π.χ. H265 που ούτε καλά-καλά playback σωστό δεν μπορείς να κάνεις) είτα γιατί το πρωτότυπα είναι τεράστια σε ανάλυση και bitrate. Το Resolve κάνει αυτή τη διαδικασία αυτόματα (optimize media), οπότε δουλεύεις άνετα σε ό,τι format θέλεις και όταν είναι να κάνει το τελικό export χρησιμοποιεί τα πρωτότυπα για μέγιστη ποιότητα. Το Premiere δεν νομίζω ότι έχει τέτοια δυνατότητα αλλά ίσως μια πιο καινούρια version να βλέπει τα H265 και αν αντέχει το μηχάνημα να δουλέψεις μ' αυτά. Τι είδους δουλειές κάνεις στο Premiere? Premiere Pro CC 2018 (12.0. 1) now supports QuickTime wrapped HEVC (AKA H. 265) video files. Note that only licensed Creative Cloud members have access to this codec. Edit: Σε Windows είσαι; Τώρα το κατάλαβα. Δεν παίζεις με Prores εσύ αλλά με DNxHD/HR Επεξ/σία 7 Νοεμβρίου 2020 από CheOnWeb
mitsuyoshi Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, CheOnWeb είπε Το να μετατρέπεις το πρωτότυπο υλικό σε κάτι πιο εύκολα επεξεργάσιμο είναι μια στάνταρ διαδικασία που κάνουμε όσοι μοντάρουμε επαγγελματικά. Είτε γιατί ο codec είναι ακατάλληλος για editing (π.χ. H265 που ούτε καλά-καλά playback σωστό δεν μπορείς να κάνεις) είτα γιατί το πρωτότυπα είναι τεράστια σε ανάλυση και bitrate. Το Resolve κάνει αυτή τη διαδικασία αυτόματα (optimize media), οπότε δουλεύεις άνετα σε ό,τι format θέλεις και όταν είναι να κάνει το τελικό export χρησιμοποιεί τα πρωτότυπα για μέγιστη ποιότητα. Το Premiere δεν νομίζω ότι έχει τέτοια δυνατότητα αλλά ίσως μια πιο καινούρια version να βλέπει τα H265 και αν αντέχει το μηχάνημα να δουλέψεις μ' αυτά. Τι είδους δουλειές κάνεις στο Premiere? Premiere Pro CC 2018 (12.0. 1) now supports QuickTime wrapped HEVC (AKA H. 265) video files. Note that only licensed Creative Cloud members have access to this codec. Edit: Σε Windows είσαι; Τώρα το κατάλαβα. Δεν παίζεις με Prores εσύ αλλά με DNxHD/HR Ουσιαστικά μου λες να δουλέψω με proxies αν καταλαβα καλά.. Αλλά και να αλλάξω απο premiere σε davinci για το βασικό μοντάζ, λύνει μόνο ένα μικρό μέρος του προβλήματος, μιας και κατά πολύ μεγάλο ποσοστό δουλέυω στο ΑΕ. Άσε που χάνω το dynamic link. Παρεπιπτόντως, σε ευχαριστώ για το χρόνο που διαθέτεις. Επεξ/σία 7 Νοεμβρίου 2020 από mitsuyoshi
CheOnWeb Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 22 minutes ago, mitsuyoshi said: Ουσιαστικά μου λες να δουλέψω με proxies αν καταλαβα καλά.. Ναι. Απλώς για να δημιουργήσεις τα proxies χρειάζεσαι ένα software που να βλέπει τα H265 για να τα φτιάξεις. 22 minutes ago, mitsuyoshi said: Ουσιαστικά μου λες να δουλέψω με proxies αν καταλαβα καλά.. Αλλά και να αλλάξω απο premiere σε davinci για το βασικό μοντάζ, λύνει μόνο ένα μικρό μέρος του προβλήματος, μιας και κατά πολύ μεγάλο ποσοστό δουλέυω στο ΑΕ. Άσε που χάνω το dynamic link. Παρεπιπτόντως, σε ευχαριστώ για το χρόνο που διαθέτεις. Παρακαλώ, χαρά μου. Αν παίζεις και με AE ναι, είναι δύσκολη η μετάβαση. Πάντως ακόμα κι αν καταφέρεις το Premiere να παίξει H265, πάλι θα σου πρότεινα να δουλέψεις με DNxHD/HR. Δεν ξέρω βέβαια κατά πόσο είναι εφικτό να δουλέψεις με proxies στο AE και μετά να τα κάνεις όλα ξανά render και replace. Μου φαίνεται καλύτερο workflow το να τα κάνεις όλα DNxHR σε καλή ποιότητα και να θεωρήσεις αυτά ως πρωτότυπα και να πας μ' αυτά μέχρι το τέλος. Να ξεχάσεις δηλαδή τα H265. Θα χρειαστείς λίγο παραπάνω χώρο, μια που τα DNxHR σε 4K θα είναι μεγαλύτερα σε μέγεθος (ανάλογα το είδος DNx που θα διαλέξεις) αλλά θα δουλεύεις πιο άνετα, ακόμα κι αν τα DNx έχουν μεγαλύτερο bitrate απ' τα πρωτότυπα. Όλα αυτά τα προτείνω για να μην καταφύγεις στην εύκολη λύση του H264, που απ' ό,τι είδα είναι σαφώς κατώτερο απ' το H265 που τραβάει η κάμερά σου. Μεγαλύτερο bitarate (ακόμα και με τον πιο ικανό H265), 4:2:2 και 10bit. Δεν συγκρίνονται. Το workflow του Resolve είναι απείρως καλύτερο αλλά για να κάνεις την ίδια δουλειά απαιτεί γνώση τού Fusion. Εκεί δεν υπάρχει καν η έννοια τού Dynamic Link. Όλα είναι πάντα linked στην timeline σου. Δεν ρεντάρεις πότε (παρά μόνο στο export) και όλα γίνονται με caches. Ό,τι θες ρώτα. Edit: Στη λύση να πας με DNx μέχρι το τέλος δεν χρειάζεται καν να κάνεις το Premiere να δει τα H265. Τα κάνεις στο Resolve και αν δεν τα βλέπει ούτε αυτός, μπορείς να "αγοράσεις" το Resolve Studio που θα τα δει σίγουρα. Επεξ/σία 7 Νοεμβρίου 2020 από CheOnWeb
mitsuyoshi Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 17 λεπτά πριν, CheOnWeb είπε Ναι. Απλώς για να δημιουργήσεις τα proxies χρειάζεσαι ένα software που να βλέπει τα H265 για να τα φτιάξεις. Μία μέση - αλλά πολύ πολύ μπελαλίδικη- λύση θα ήταν ενδεχομένως να κάνω κανονικό export σε μια πιο compatible μορφή με το DaVinci και μετά να δουλεύω όπως δούλευα. Αλλά φαντάσου να έχεις 40+ αρχεία..
CheOnWeb Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 Just now, mitsuyoshi said: Μία μέση - αλλά πολύ πολύ μπελαλίδικη- λύση θα ήταν ενδεχομένως να κάνω κανονικό export σε μια πιο compatible μορφή με το DaVinci και μετά να δουλεύω όπως δούλευα. Αλλά φαντάσου να έχεις 40+ αρχεία.. Ναι, αυτό έγραψα και στο Edit. Τι σε πειράζει το ότι είναι 40+ αρχεία; Θέμα χώρου ή χρόνου; Το βάζεις και τα κάνει το βράδυ αν είναι πολύ μεγάλης διάρκειας.
mitsuyoshi Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 5 λεπτά πριν, CheOnWeb είπε Ναι, αυτό έγραψα και στο Edit. Τι σε πειράζει το ότι είναι 40+ αρχεία; Θέμα χώρου ή χρόνου; Το βάζεις και τα κάνει το βράδυ αν είναι πολύ μεγάλης διάρκειας. Και τα δύο. Επίσης, δεν ξέρω γιατί δεν έχω δουλέψει ποτέ resolve, αν θα μπορώ να τα κάνω export σε ξεχωριστά αρχεία αυτόματα ή θα πρέπει να τα βάλω όλα στο timeline κολλητά και να βγάλω ένα υπερτεραστιο αρχείο.
CheOnWeb Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 6 minutes ago, mitsuyoshi said: Και τα δύο. Επίσης, δεν ξέρω γιατί δεν έχω δουλέψει ποτέ resolve, αν θα μπορώ να τα κάνω export σε ξεχωριστά αρχεία αυτόματα ή θα πρέπει να τα βάλω όλα στο timeline κολλητά και να βγάλω ένα υπερτεραστιο αρχείο. Σε ξεχωριστά θα τα κάνει. Ό,τι χρειαστείς για το Resolve θα σου πω. Κάνε ένα τεστ με 2-3 αρχεία, να βρεις τον codec που θα σου δώσει την ίδια ποιότητα με τα original στον μικρότερο δυνατό όγκο. Βάλ' τα στο Premiere να δεις πώς πάει και αν είσαι ευχαριστημένος κάνεις και τα υπόλοιπα και γενικά ακολουθείς αυτό το workflow για τις δουλειές σου.
mitsuyoshi Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2020 26 λεπτά πριν, CheOnWeb είπε Σε ξεχωριστά θα τα κάνει. Ό,τι χρειαστείς για το Resolve θα σου πω. Κάνε ένα τεστ με 2-3 αρχεία, να βρεις τον codec που θα σου δώσει την ίδια ποιότητα με τα original στον μικρότερο δυνατό όγκο. Βάλ' τα στο Premiere να δεις πώς πάει και αν είσαι ευχαριστημένος κάνεις και τα υπόλοιπα και γενικά ακολουθείς αυτό το workflow για τις δουλειές σου. Λοιπόν το απλό resolve out of the box δεν το βλέπει. Το διαβάζει μόνο ως ήχο, και δεν παίζει κιόλας. Ξέρεις αν πρέπει να ρυθμίσω κάτι?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα