Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω πάει το πρωί Ραφήνα και γυρίζω προς Αθήνα.

Όλα μια χαρά κανένα πρόβλημα δυσλειτουργίας στο αυτοκίνητο.Σταματάω σε φανάρι με το αυτοκίνητο στο ρελαντί και ξαφνικά σβήνει. Να πω ότι κινούμαι με υγραέριο το οποίο χρησιμοποιώ πάρα πολλά χρόνια και πάρα πολλά χιλιόμετρα. Ξαφνικά σβήνει.

Προσπαθώ να το βάλω μπρος ενώ μιζάρει μια χαρά δεν σκάει με τίποτε.Προσπαθώ επίσης με επείγουσα εκκίνηση για υγραέριο αλλά και εκεί τίποτε. Πάει ο νους μου σε αντλία βενζίνης αλλά όταν έσβησε ήταν σε υγραέριο οπότε μάλλον το αποκλείω.

Τελικά παίρνω την οδική ευτυχώς σε 20 λεπτά ήταν εκεί το φορτώνω το πάω συνεργείο και το αφήνω. Τι μπορεί να είναι;;;; Τοι μυαλό μου πάει σε ρεύματα ή σε κάποιο αισθητήρα. Τι λέτε;;;;; Ακούω γνώμες.

Το αυτοκίνητο είναι opel vectra του 2005 με 312.000 χιλιόμετρα  και από τα 128.000 χιλιόμετρα με υγραέριο. Είναι καλά συντηρημένο και η μηχανούλα του αν και γριούλα είναι άψογη και άντε να κάψει 100 έως 200 γραμμάρια από αλλαγή σε αλλαγή , δηλαδή δεν συμπληρώνω γιατί ποτέ δεν έχει πέσει κάτω από το κατώτατο όριο.

Επεξ/σία από papoys1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, papoys1 είπε

Έχω πάει το πρωί Ραφήνα και γυρίζω προς Αθήνα.

Όλα μια χαρά κανένα πρόβλημα δυσλειτουργίας στο αυτοκίνητο.Σταματάω σε φανάρι με το αυτοκίνητο στο ρελαντί και ξαφνικά σβήνει. Να πω ότι κινούμαι με υγραέριο το οποίο χρησιμοποιώ πάρα πολλά χρόνια και πάρα πολλά χιλιόμετρα. Ξαφνικά σβήνει.

Προσπαθώ να το βάλω μπρος ενώ μιζάρει μια χαρά δεν σκάει με τίποτε.Προσπαθώ επίσης με επείγουσα εκκίνηση για υγραέριο αλλά και εκεί τίποτε. Πάει ο νους μου σε αντλία βενζίνης αλλά όταν έσβησε ήταν σε υγραέριο οπότε μάλλον το αποκλείω.

Τελικά παίρνω την οδική ευτυχώς σε 20 λεπτά ήταν εκεί το φορτώνω το πάω συνεργείο και το αφήνω. Τι μπορεί να είναι;;;; Τοι μυαλό μου πάει σε ρεύματα ή σε κάποιο αισθητήρα. Τι λέτε;;;;; Ακούω γνώμες.

Το αυτοκίνητο είναι opel vectra του 2005 με 312.000 χιλιόμετρα  και από τα 128.000 χιλιόμετρα με υγραέριο. Είναι καλά συντηρημένο και η μηχανούλα του αν και γριούλα είναι άψογη και άντε να κάψει 100 έως 200 γραμμάρια από αλλαγή σε αλλαγή , δηλαδή δεν συμπληρώνω γιατί ποτέ δεν έχει πέσει κάτω από το κατώτατο όριο.

Είχα παρόμοιο θέμα πριν λίγους μήνες,έσβηνε ξαφνικά,και εμένα σε φανάρι μου έτυχε πρώτη φορά, 

γυρνούσε η μίζα,αλλά δεν έπαιρνε μπροστά.Μετα απο κάνα 20λεπτο έπαιρνε.

Μου το έκανε μερικές φορές ακόμα,ώσπου αλλαχτηκε ο αισθητήρας στροφαλου και από τότε όλα μια χαρά.

Η βλάβη αυτή δεν φαινόταν στο επίσημο διαγνωστικό.

 

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.
3 ώρες πριν, papoys1 είπε

Έχω πάει το πρωί Ραφήνα και γυρίζω προς Αθήνα.

Όλα μια χαρά κανένα πρόβλημα δυσλειτουργίας στο αυτοκίνητο.Σταματάω σε φανάρι με το αυτοκίνητο στο ρελαντί και ξαφνικά σβήνει. Να πω ότι κινούμαι με υγραέριο το οποίο χρησιμοποιώ πάρα πολλά χρόνια και πάρα πολλά χιλιόμετρα. Ξαφνικά σβήνει.

Προσπαθώ να το βάλω μπρος ενώ μιζάρει μια χαρά δεν σκάει με τίποτε.Προσπαθώ επίσης με επείγουσα εκκίνηση για υγραέριο αλλά και εκεί τίποτε. Πάει ο νους μου σε αντλία βενζίνης αλλά όταν έσβησε ήταν σε υγραέριο οπότε μάλλον το αποκλείω.

Τελικά παίρνω την οδική ευτυχώς σε 20 λεπτά ήταν εκεί το φορτώνω το πάω συνεργείο και το αφήνω. Τι μπορεί να είναι;;;; Τοι μυαλό μου πάει σε ρεύματα ή σε κάποιο αισθητήρα. Τι λέτε;;;;; Ακούω γνώμες.

Το αυτοκίνητο είναι opel vectra του 2005 με 312.000 χιλιόμετρα  και από τα 128.000 χιλιόμετρα με υγραέριο. Είναι καλά συντηρημένο και η μηχανούλα του αν και γριούλα είναι άψογη και άντε να κάψει 100 έως 200 γραμμάρια από αλλαγή σε αλλαγή , δηλαδή δεν συμπληρώνω γιατί ποτέ δεν έχει πέσει κάτω από το κατώτατο όριο.

2 πονηρές βλάβες που πολλές φορές δεν εμφανίζονται και σε διαγνωστικό είναι μάτι στροφάλου ή αισθητήρας ή αισθητήρας θέσης πεταλούδας. Αφού έσβησε και δεν ξαναέπαιρνε .

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, jmmys είπε

Είχα παρόμοιο θέμα πριν λίγους μήνες,έσβηνε ξαφνικά,και εμένα σε φανάρι μου έτυχε πρώτη φορά, 

γυρνούσε η μίζα,αλλά δεν έπαιρνε μπροστά.Μετα απο κάνα 20λεπτο έπαιρνε.

Μου το έκανε μερικές φορές ακόμα,ώσπου αλλαχτηκε ο αισθητήρας στροφαλου και από τότε όλα μια χαρά.

Η βλάβη αυτή δεν φαινόταν στο επίσημο διαγνωστικό.

 

53 λεπτά πριν, meletis_m είπε

2 πονηρές βλάβες που πολλές φορές δεν εμφανίζονται και σε διαγνωστικό είναι μάτι στροφάλου ή αισθητήρας ή αισθητήρας θέσης πεταλούδας. Αφού έσβησε και δεν ξαναέπαιρνε .

Μόλις γύρισα από συνεργείο (Καλογρίτσα) .Λοιπόν πέσατε και οι δύο πολύ κοντά.΄Έτσι για γνώση.

Η ζημιά ήταν στον αισθητήρα ή μάτι στροφάλου πως το λένε.Δεν είχε βλάβη ο αισθητήρας αλλά είχε λιώσει το καλώδιο που  πάει σε αυτόν τον αισθητήρα και φυσικά δεν έδινε εντολή για καύσιμο. Μικρή αλλά πολύ πονηρή η ζημιά αλλάχτηκε και μια λάμπα που είχα καμένη και με 30 ευρώ καθάρισα. Ευτυχώς γιατί είχα αγχωθεί πολύ.

Όπως μου είπαν είναι κάτι που μπορεί να συμβεί και δικαιολογείται από τα 312.000 χιλιόμετρα ως φυσιολογική φθορα.

Δημοσ.

Και μιας και το βρήκατε, ας ρωτήσω κάτι πιο δύσκολο πριν το πάω μάστορα....Το πρωί σε κρύα εκκίνηση γύρω στους 10 βαθμους πρόπερσι είχα ρελαντί στις 1000 στροφές,πέρσυ στις 750 και φέτος στις 500 όπου τρέμει ολόκληρο...Πιθανές βλαβες;

Δημοσ.

Αυτό γίνεται μόνο το πρωί που είναι κρύο;;; Αργότερα που είναι ζεστό ανεβάζει κανονικά στροφές στο ρελαντί;;;;

Οι στροφές σε όσους έχουν υγραέριο επηρεάζονται και από τις βαλβίδες. Όσα δεν έχουν αυτορυθμιζόμενες πρέπει να ρυθμίζονται σε κάποια χιλιόμετρα.

Νερά είναι εντάξει ή μήπως έχεις κάποια απώλεια;;; 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, stefan123 είπε

Και μιας και το βρήκατε, ας ρωτήσω κάτι πιο δύσκολο πριν το πάω μάστορα....Το πρωί σε κρύα εκκίνηση γύρω στους 10 βαθμους πρόπερσι είχα ρελαντί στις 1000 στροφές,πέρσυ στις 750 και φέτος στις 500 όπου τρέμει ολόκληρο...Πιθανές βλαβες;

Σύστημα ρελαντί.

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, stefan123 είπε

Και μιας και το βρήκατε, ας ρωτήσω κάτι πιο δύσκολο πριν το πάω μάστορα....Το πρωί σε κρύα εκκίνηση γύρω στους 10 βαθμους πρόπερσι είχα ρελαντί στις 1000 στροφές,πέρσυ στις 750 και φέτος στις 500 όπου τρέμει ολόκληρο...Πιθανές βλαβες;

Εγω θα έλεγα βαλβίδα ρελαντί . Σε εμένα είχε διορθωθεί με λύσιμο όλης της πεταλούδας , σχολαστικό καθάρισμα , και επανατοποθέτηση . Άλλαξα και τη φλάντζα της όπως και το κολλάρο απο την πεταλούδα μέχρι και το φιλτροκούτι . Ήταν φυσιολογική φθορά το αμάξι είχε και 350.000+

Υπ οψιν εάν έχεις ηλεκτρονική πεταλούδα γκαζιού να διευκρινήσεις εάν χρειάζεται μηδενισμό με διαγνωστικό . Εμένα ήταν με ντίζα.

6 ώρες πριν, papoys1 είπε

Μόλις γύρισα από συνεργείο (Καλογρίτσα) .Λοιπόν πέσατε και οι δύο πολύ κοντά.΄Έτσι για γνώση.

Η ζημιά ήταν στον αισθητήρα ή μάτι στροφάλου πως το λένε.Δεν είχε βλάβη ο αισθητήρας αλλά είχε λιώσει το καλώδιο που  πάει σε αυτόν τον αισθητήρα και φυσικά δεν έδινε εντολή για καύσιμο. Μικρή αλλά πολύ πονηρή η ζημιά αλλάχτηκε και μια λάμπα που είχα καμένη και με 30 ευρώ καθάρισα. Ευτυχώς γιατί είχα αγχωθεί πολύ.

Όπως μου είπαν είναι κάτι που μπορεί να συμβεί και δικαιολογείται από τα 312.000 χιλιόμετρα ως φυσιολογική φθορα.

Και τι έκαναν σου άλλαξαν το καλώδιο όλο ή το ματίσαν και το έκοψαν ποιο κοντό και το ξαναενώσαν με τη φίσα ; 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, stefan123 είπε

Το πρωί μόνο έχει το θέμα..Μετά όλα οκ 

Νερα είναι μια χαρά 

Ενδεχομένως τότε κάποιος αισθητήρας ρελαντί ή κάποιος άλλος που το πρωί στέλνει λάθος ενδείξεις μετά που ζεσταθεί λειτουργεί κανονικά. Το έχουν οι κρύοι αισθητήρες και έχω ακούσει ότι για να τους ελέγξουν για σωστή λειτουργία με ειδικό μηχάνημα τους πυρώνουν με κάποιο μέσο και μετά παίρνουν ένδειξη.

4 ώρες πριν, meletis_m είπε

 

Και τι έκαναν σου άλλαξαν το καλώδιο όλο ή το ματίσαν και το έκοψαν ποιο κοντό και το ξαναενώσαν με τη φίσα ; 

Το αλάξανε με καινούργιο μου είπανε. Τώρα είναι κάποιο απλό καλώδιο που βάλανε αυτοί ή το αγοράσανε έτοιμο δε ρώτησα. Από εκεί και πέρα ο λόγος τους γιατί δεν ξέρω και που βρίσκεται να ελέγξω. Από την άλλη το ότι καθάρισα με ένα 30άρι (άλλαξαν και μία λάμπα που ήταν καμένη) και το ίδιο να ματίσανε δε με απασχολεί.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...