xtrmsnpr Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα, ένα νέο Laptop που αγόρασα τον Γενάρη που μας πέρασε από το Πλαίσιο OMEN by HP 15-dc1014nv, πέθανε το ένα fan του και πετάει σφάλματα το bios και λογικό να ανεβάζει θερμοκρασίες. Το έχω κάνει register έχω ακόμα 2 χρόνια +2μηνες εγγύηση, το βλέπω αυτό κανονικά. Προσπαθώ μέσα από το site της HP να βρω το τηλέφωνο εξυπηρέτησης πελατών, αλλά δεν με πάει σε μια σελίδα που γράφει: Αναφορά σε κείμενο Η HP δεν παρέχει πλέον υπηρεσίες για αυτό το προϊόν. Μπορείτε να αναζητήσετε πιθανές λύσεις στην τοποθεσία web υποστήριξης. Τραγικότατο θα πω. Υπάρχει κάπου το τηλέφωνο να πάρω να ρωτήσω τί μπορώ να κάνω. Βλέπω ότι έχουν βγάλει βίντεο με συγκεκριμένη την αλλαγή του αριστερού fan- όπως και το δικό μου που χάλασε-μάλλον γνωστό ότι ήταν ελατωματικό. Μήπως και στέλνουν να το αλλάξω εγω χωρίς να επηρεαστεί η εγγύηση, μιας και για εγκατάσταση έξτρα ram δεν έχανες εγγύηση πχ. Ώστε να γλιτώσω να το στέλνω στο Πλαίσιο. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. edit βρήκα αυτό https://www8.hp.com/gr/el/contact-hp/phone-assist.html , θα καλέσω το πρώι είναι τρομερά προβληματικό το support της HP..Δε παίζει να με ξαναδουν για πελάτη τους, ticket έκανα μέσα από την σελίδα τους και μου το έκλεισαν γιατί "δεν το έκανα στο αρμόδιο τμήμα", ενώ το ίδιο το site κάνει redirect εκεί.. Επεξ/σία 4 Νοεμβρίου 2020 από xtrmsnpr 1
David20 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2020 Στις 4/11/2020 στις 7:28 ΜΜ, xtrmsnpr είπε Καλησπέρα, ένα νέο Laptop που αγόρασα τον Γενάρη που μας πέρασε από το Πλαίσιο OMEN by HP 15-dc1014nv, πέθανε το ένα fan του και πετάει σφάλματα το bios και λογικό να ανεβάζει θερμοκρασίες. Το έχω κάνει register έχω ακόμα 2 χρόνια +2μηνες εγγύηση, το βλέπω αυτό κανονικά. Προσπαθώ μέσα από το site της HP να βρω το τηλέφωνο εξυπηρέτησης πελατών, αλλά δεν με πάει σε μια σελίδα που γράφει: Τραγικότατο θα πω. Υπάρχει κάπου το τηλέφωνο να πάρω να ρωτήσω τί μπορώ να κάνω. Βλέπω ότι έχουν βγάλει βίντεο με συγκεκριμένη την αλλαγή του αριστερού fan- όπως και το δικό μου που χάλασε-μάλλον γνωστό ότι ήταν ελατωματικό. Μήπως και στέλνουν να το αλλάξω εγω χωρίς να επηρεαστεί η εγγύηση, μιας και για εγκατάσταση έξτρα ram δεν έχανες εγγύηση πχ. Ώστε να γλιτώσω να το στέλνω στο Πλαίσιο. Ευχαριστώ εκ των προτέρων. edit βρήκα αυτό https://www8.hp.com/gr/el/contact-hp/phone-assist.html , θα καλέσω το πρώι είναι τρομερά προβληματικό το support της HP..Δε παίζει να με ξαναδουν για πελάτη τους, ticket έκανα μέσα από την σελίδα τους και μου το έκλεισαν γιατί "δεν το έκανα στο αρμόδιο τμήμα", ενώ το ίδιο το site κάνει redirect εκεί.. Το τηλεφωνο που παραθετεις στο link το εχω παρει πολλες φορες,και με εχουν εξυπηρετησει πολυ καλα .Τωρα ,τι σκηνικα σε τυχανε ,οκ,δεν αντιλεγω ,αλλα λογικα σε αυτο το τηλ θα σου δοθουν λυσεις.. 2
xtrmsnpr Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 29 Νοεμβρίου 2020 Στις 5/11/2020 στις 11:55 ΜΜ, David20 είπε Το τηλεφωνο που παραθετεις στο link το εχω παρει πολλες φορες,και με εχουν εξυπηρετησει πολυ καλα .Τωρα ,τι σκηνικα σε τυχανε ,οκ,δεν αντιλεγω ,αλλα λογικα σε αυτο το τηλ θα σου δοθουν λυσεις.. με τα πολλά ναι. Έβγαλα άκρη με αυτό το τηλέφωνο. Το έστειλα το laptop το επισκεύασαν και ήρθε πριν 3 μέρες πίσω μετά από 2 βδομάδες αναμονή. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα