Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 ώρες πριν, koutport είπε

Επρεπε να περασουν 20 χρονια...ΟΚ δε πειραζει ολα καλα!

ναι αλλα εγινε καλη δουλειά 😄

  • Like 1
  • Απαντ. 100
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, Express83 είπε

Ελβετια ενιαιο τελος χρησης εθνικων δικτυων ειναι 40 φραγκα (36 ευρω) η vignette που πληρωνεις απαξ (!) το χρονο.

Οποτε ερχομαστε Ελλαδα και μετακινουμαστε στο εθνικο οδικο δικτυο πληρωνω τα 36 ευρω για να παω Καλαματα και να γυρισω. Απαραδεκτο και απορω πως ο κοσμος δεν αντιδραει σε αυτη την εξοφθαλμη πρακτικη απομειωσης του διαθεσιμου εισοδηματος του.

 

Υπάρχει μια ειδοποιός διάφορα, στην Ελβετία φαντάζομαι οι δρόμοι θα γίνονται με κρατικά χρήματα. Στην Ελλάδα τους μεγαλύτερους αυτοκινητόδρομους τους έχει δώσει παραχώρηση δηλαδή (θεωρητικά) βάζει τα χρήματα ο εργολάβος και τα παίρνει σταδιακά από τα διόδια. Στην πράξη βέβαια πάντα βγαίνει ωφελημένος ο εργολάβος αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία...

  • Like 2
Δημοσ.

Για να έχεις την έκπτωση κάθε οδού πρέπει να έχεις τον πομποδέκτη της συγκεκριμένης οδού;

Δηλαδή πάλι πρέπει να τα έχεις όλα μαζί σου.

Ε, στην Ελλάδα δεν είμαστε;

Μπ...λο τα έκαναν πάλι...

  • Like 1
Δημοσ.

Πέρα από το λάθος που έχουν τα διόδια να βρίσκονται μέσα στον αυτοκινητόδρομο, τα νέα δεδομένα των e-pass είναι θετικά εφόσον δεν χαθούν θέσεις εργασίας. Έτυχε να χρησιμοποιήσω για πρώτη φορά το fast pass μέσα στο ΣΚ για ένα μεγάλο ταξίδι και μου έλυσε πραγματικά τα χέρια. Άμεση φόρτιση μέσω της εφαρμογής (για την ακρίβεια κάνει 20 λεπτά να ενημερωθεί το υπόλοιπο) και ελέγχεις το υπόλοιπό σου ανά πάσα στιγμή. Το έβγαλα πρόσφατα γιατί είχα διαβάσει για την εν λόγω ενοποίηση. Από εκεί και πέρα το επόμενο βήμα είναι να καταργηθούν τα διόδια μέσα στους αυτοκινητοδρόμους και να πληρώνουμε για όσα χλμ κάνουμε σαν πολιτισμένοι Ευρωπαίοι (το οποίο βέβαια είναι μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα μιας και τα διόδια να κοστίζουν παραπάνω είτε σε μικρές είτε σε μεγάλες διαδρομές).

  • Like 1
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, eko13 είπε

Υπάρχει μια ειδοποιός διάφορα, στην Ελβετία φαντάζομαι οι δρόμοι θα γίνονται με κρατικά χρήματα. Στην Ελλάδα τους μεγαλύτερους αυτοκινητόδρομους τους έχει δώσει παραχώρηση δηλαδή (θεωρητικά) βάζει τα χρήματα ο εργολάβος και τα παίρνει σταδιακά από τα διόδια. Στην πράξη βέβαια πάντα βγαίνει ωφελημένος ο εργολάβος αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία...

Υπάρχει και μια άλλη διαφορά

Στην Ελβετία για να πάρεις το τραμ να κάνεις μια απόσταση 2 χλμ θες 8-9 φράγκα (κάνα 8άρι ευρώ)

Και για να πετάξεις τα σκουπίδια πρέπει να αγοράσεις σακούλα από το δήμο που κάνει κάνα 3άρι 

Και για να κάνεις ένα κούρεμα θες κάνα 40άρι

Αν δε θες να φας κάνα μεσημέρι έξω, μια σαλάτα ένα πιάτο φαί και μια μπύρα έχουν ένα πενηντάρικο

Αλλά ΟΚ, τα διόδια είναι τσάμπα

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.

Εγω εχω o-pass της Ολυμπιας οδου και μπορουσα να το χρησιμοποιησω τοσο στην Αττικη οδο, οσο και στον Μορεα. Εχω την αισθηση πως μπορω και στη γεφυρα Ριο-Αντιρριο, αλλα δεν το εχω δοκιμασει.

Ισως να μην μπορουσαν να χρησιμοποιησουν ολοι ολες τις οδους με το ιδιο e-pass, αλλα δεν μιλαμε για καμια καινουργια υπηρεσια, απλα ισως αυτη επεκταθηκε.

Εκτος αν διαβασα εγω κατι λαθος και δεν καταλαβα την ειδηση.

  • Like 1
Δημοσ.

Διαβάζω αρκετούς να γράφουν για "ανανέωση" και το συμπέρασμα που έβγαλα κι εγώ επισκεπτόμενος το site της Αττικής Οδού, είναι πως πρόκειται για συνδρομή. Είχα πάντα την εντύπωση οτι αυτά τα e-pass συστήματα, μπορούσαν να λειτουργούν απλά π.χ. φορτώνοντας 100 ευρώ και έπειτα να τρως από εκείνα ανάλογα τις διελεύσεις. Αυτό δεν είναι ακριβές; Δεν μπορεί να γίνει με το νέο σύστημα;


Επίσης, διαβάζω στο άρθρο του insomnia το παρακάτω

Αναφορά σε κείμενο

Επομένως, ίσως είναι βολικότερο να βρίσκεται στο παρμπρίζ ο πομποδέκτης π.χ. της Αττικής Οδού για κάποιον που καθημερινά περνάει από εκεί για να πάει στη δουλειά του και ο πομποδέκτης να αλλαχτεί επί τόπου αν ο οδηγός γνωρίζει πως η διαδρομή πρόκειται να τον οδηγήσει σε δίκτυο με διαφορετικό πάροχο.


Αυτό δεν καταργεί όλο το νόημα της ενοποίησης του συστήματος;

Εξηγήστε μου κάποιος, δεν έχω ασχοληθεί ποτέ (και έτσι όπως το κόβω, πάλι δε βλέπω να ασχολούμαι, αλλά θα ξεφορτώνομαι μπρούτζινα)

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Brazhlias είπε

Εγω εχω o-pass της Ολυμπιας οδου και μπορουσα να το χρησιμοποιησω τοσο στην Αττικη οδο, οσο και στον Μορεα. Εχω την αισθηση πως μπορω και στη γεφυρα Ριο-Αντιρριο, αλλα δεν το εχω δοκιμασει.

Ισως να μην μπορουσαν να χρησιμοποιησουν ολοι ολες τις οδους με το ιδιο e-pass, αλλα δεν μιλαμε για καμια καινουργια υπηρεσια, απλα ισως αυτη επεκταθηκε.

Εκτος αν διαβασα εγω κατι λαθος και δεν καταλαβα την ειδηση.

Όπως το λες είναι απλά επεκτάθηκε και στο κομμάτι από Αθήνα μέχρι Λαμία(συγκεκριμένα τις Ράχες) το οποίο ήταν το μόνο που δεν συνεργαζόταν εως τώρα,καμία άλλη αλλαγή.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, kurkosdr είπε


έτσι πήγε στα 6 λεπτά το χιλιόμετρο. Ναι, έβαλαν ανώτατο ΦΠΑ στα διόδια... Έχουν βλέπεις ορισμένα "δικά τους παιδιά" να φροντίσουν (και να βγάλουν στη σύνταξη 15 χρόνια πρόωρα) και για αυτό έχουν έξοδα ως κυβέρνηση... Και μιλάω για όλες τις κυβερνήσεις της μεταπολίτευσης.

 

Πως υπολογίζεις τα 6 λεπτά; Τα διόδια ειναι ανα μαξ 50χλμ και κοστίζουν μέσο όρο 2€

Aν υπολογίζεις τα φρένα και γκάζια που επίσης σου στοιχίζουν, οπως επίσης και την ψυχολογική φθορά απο την κίνηση που προκαλούν, μας κοστίζουν πολλαπλάσια.

Επεξ/σία από Vagosman
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Abudi είπε

Διαβάζω αρκετούς να γράφουν για "ανανέωση" και το συμπέρασμα που έβγαλα κι εγώ επισκεπτόμενος το site της Αττικής Οδού, είναι πως πρόκειται για συνδρομή. Είχα πάντα την εντύπωση οτι αυτά τα e-pass συστήματα, μπορούσαν να λειτουργούν απλά π.χ. φορτώνοντας 100 ευρώ και έπειτα να τρως από εκείνα ανάλογα τις διελεύσεις. Αυτό δεν είναι ακριβές; Δεν μπορεί να γίνει με το νέο σύστημα;


Επίσης, διαβάζω στο άρθρο του insomnia το παρακάτω


Αυτό δεν καταργεί όλο το νόημα της ενοποίησης του συστήματος;

Εξηγήστε μου κάποιος, δεν έχω ασχοληθεί ποτέ (και έτσι όπως το κόβω, πάλι δε βλέπω να ασχολούμαι, αλλά θα ξεφορτώνομαι μπρούτζινα)

Βαζεις χρηματα και σου αφαιρουν το αντιστοιχο ποσο ανα διελευση, δεν υπαρχει συνδρομη.

Ή ισως υπαρχει καποιο προγραμμα (δεν το γνωριζω), αλλα δεν ειναι υποχρεωτικο, μπορεις να φορτωνεις οπως λες στο παραδειγμα σου.

Η ουσιαστικη αλλαγη θα ηταν να μπορεις να χρησιμοποιεις εναν πομποδεκτη για ολα τα διοδια και να μπορεις να παρεις και τις αναλογες εκπτωσεις. 

 

5 λεπτά πριν, leonhonda είπε

Όπως το λες είναι απλά επεκτάθηκε και στο κομμάτι από Αθήνα μέχρι Λαμία(συγκεκριμένα τις Ράχες) το οποίο ήταν το μόνο που δεν συνεργαζόταν εως τώρα,καμία άλλη αλλαγή.

Θενκς, γιατι οπως διαβασα το αρθρο, λεω τι γινεται; Πως περναω τοσα χρονια με ενα e-pass; :P 

  • Like 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Υπάρχει και μια άλλη διαφορά

Στην Ελβετία για να πάρεις το τραμ να κάνεις μια απόσταση 2 χλμ θες 8-9 φράγκα (κάνα 8άρι ευρώ)

Και για να πετάξεις τα σκουπίδια πρέπει να αγοράσεις σακούλα από το δήμο που κάνει κάνα 3άρι 

Και για να κάνεις ένα κούρεμα θες κάνα 40άρι

Αν δε θες να φας κάνα μεσημέρι έξω, μια σαλάτα ένα πιάτο φαί και μια μπύρα έχουν ένα πενηντάρικο

Αλλά ΟΚ, τα διόδια είναι τσάμπα

Ναι αλλά δεν μας είπες τι μισθό παίρνουν στην Ελβετία  ... Ξέρεις κάτι ; Για πες, για πες...

Δημοσ.
8 ώρες πριν, kurkosdr είπε


Ναι, είμαστε η μόνη χώρα παγκοσμίως (και όχι "παγκόσμιος",  δεν μιλάμε για τον πόλεμο παιδάκι μ') που παράγει διόδια, και φυσικά το σύστημα e-pass το εφηύρε η ΝΤΠ του Bill Gates μόνο για την πάρτη μας.

Η ιδέα ότι ένας οδηγός στη Ρόδο (που μετακινείται κυρίως στους επαρχιακούς δρόμους του νησιού) ή ένας ηλικιωμένος οδηγός στη Γλυφάδα (που κάνει κυρίως αστικές μετακινήσεις) μπορεί να μη θέλει να επιδοτεί τη συντήρηση της Εγνατίας οδού ώστε να είναι τζάμπα για τον κάθε Τούρκο νταλικέρη, σου πέρασε ποτέ από το μυαλό; Δεν είδατε πως η Εγνατία έγινε ένα μάτσο χάλια (από άποψη συντήρησης) μέσα σε 10 χρόνια επειδή όλη η Μ. Ασία τον χρησιμοποιούσε χωρίς να πληρώνει ούτε ευρώ για συντήρηση; Οι αυτοκινητόδρομοι κοστίζουν. Ο μόνος δρόμος που δεν θα έπρεπε να έχει διόδια αλλά δυστυχώς έχει είναι η Αττική Οδός (όντας αστικός αυτοκινητόδρομος και σχετικά μικρός). Ευτυχώς μπορείς να τον αποφύγεις με το Google Maps.
 

  

Πάντως, με εξαίρεση την πανάκριβη γέφυρα Ρίου-Αντίρριου και την επίσης πανάκριβη (ανά χμλ) Αττική Οδό, η αρχική τιμή, 4 λεπτά το χιλιόμετρο, ήταν μεν τσιμπημένη σε σχέση με την γειτονική Ιταλία αλλά όχι εξωφρενικά. Το πρόβλημα είναι ότι κάποιοι στην κυβέρνηση αποφάσισαν να βάλουν ΦΠΑ και μάλιστα ανώτατο πάνω στην αρχική τιμή, και έτσι πήγε στα 6 λεπτά το χιλιόμετρο. Ναι, έβαλαν ανώτατο ΦΠΑ στα διόδια... Έχουν βλέπεις ορισμένα "δικά τους παιδιά" να φροντίσουν (και να βγάλουν στη σύνταξη 15 χρόνια πρόωρα) και για αυτό έχουν έξοδα ως κυβέρνηση... Και μιλάω για όλες τις κυβερνήσεις της μεταπολίτευσης.

Ο Τουρκος νταλικέρης μεταφερει Ελληνικα προιοντα που εξάγονται στην Τουρκια (εξαγουμε στην Τουρκια περισσοτερα απο οσα εισαγουμε) δηλαδη δινει δουλεια σε χιλιαδες Ελληνες που με τους φορους τους και τις εισφορες τους πληρωνονται οι συνταξεις!!!!!!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...