Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 ώρες πριν, dieksodo είπε

να εξηγησουμε μερικα απλα πραγματακια γιατι μερικοι εδω περα εχουν παρεξηγησει την κατασταση

[.................................]

αρα καποιος πρεπει να πληρωσει

 η λογικη "μα να πληρωσει το κρατος" σημαινει παλι εσυ θα πληρωσεις

η διαφορα ειναι πως ο κρητικος θα πληρωνει για την εγνατια ενω ειναι 1000 χιλιομετρα μακρια με σκατοδρομους

[..............................]

Γενικά τα λες σωστά (αν και τα γράφεις λίγο κουραστικά από άποψη μορφοποίησης) αλλά αγνοεί κάτι βασικό το post σου. Το τί θα επιλέγουμε να πληρώνει ο Κρητικός και τί όχι, είναι ένα βασικό ζήτημα πολιτικής και όχι ζήτημα οικονομικής επιστήμης. Ο Κρητικός πληρώνει το Νοσοκομείο Καβάλας, τα σχολεία στην Καβάλα, την κρατική επιχορήγηση στον Δήμο Καβάλας, τα βουλευτικά έξοδα του Βουλευτή Καβάλας, τα χρέη της ΔΕΗ για τη λειτουργία του δικτύου της Καβάλας, την Πυροσβεστική Υπηρεσία της Καβάλας, τους fit αστυνομικούς που κάνουν αμερόληπτους ελέγχους για μέτρα COVID στην Καβάλα κ.ο.κ. Το τί απο αυτά θα πληρώνει ο Κρητικός και τί όχι, δεν είναι θέμα εφικτού, δεν είναι θέμα επιστήμης, είναι θέμα πολιτικής και επικοινωνίας

  • Like 1
  • Απαντ. 100
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
19 ώρες πριν, cmvrgr είπε

Σωστός. Άσε που είμαστε η μοναδική χώρα που εάν έχεις επιβατικό με ύψος πάνω από 2.20 πληρώνουμε για φορτηγό. Ομοίως και για αυτούς που έχουν αυτοκινούμενα που σε όλη την Ευρώπη πληρώνουν ως ΙΧ και εδώ ομοίως ως φορτηγά.

Η γεφυρα Ριο-Αντίριο έχει όριο 2.00 μέτρα.

Δημοσ.
10 ώρες πριν, AristidisZ είπε

Υπάρχει και μια άλλη διαφορά

Στην Ελβετία για να πάρεις το τραμ να κάνεις μια απόσταση 2 χλμ θες 8-9 φράγκα (κάνα 8άρι ευρώ)

Και για να πετάξεις τα σκουπίδια πρέπει να αγοράσεις σακούλα από το δήμο που κάνει κάνα 3άρι 

Και για να κάνεις ένα κούρεμα θες κάνα 40άρι

Αν δε θες να φας κάνα μεσημέρι έξω, μια σαλάτα ένα πιάτο φαί και μια μπύρα έχουν ένα πενηντάρικο

Αλλά ΟΚ, τα διόδια είναι τσάμπα

Δεν θα χα θέμα να τα πληρώνω αν έπαιρνα τα 8πλάσια από τώρα. Τόσο είναι ο μισθός στην Ελβετία.

Δημοσ.
10 ώρες πριν, fotisdra είπε

Όταν κάνεις αίτηση δηλώνεις σε τι όχημα και πινακίδα αντιστοιχεί , μια χαρά θα λειτουργεί κάνε ένα  τηλεφώνημα να είσαι σίγουρος . Εγώ έκανα eway που δίνει και yellows όταν χρησιμοποιείται κάρτα της τράπεζας Πειραιώς πιστεύω από τις 3:30 ώρες που κάνω για το χωριό θα πέσω στις 3:15

https://www.olympiaodos.gr/operation/O-pass/
Οι μοτοσυκλέτες για λόγους ασφάλειας περνούν μόνο από τις λωρίδες με υπάλληλο και τα Μηχανήματα Αυτόματης Πληρωμής της Ολυμπίας Οδού


Η αττική οδός έχει.
Αλλά εγώ για την Ολυμπία ήθελα...

Δημοσ.
7 hours ago, esertas said:

@dieksodo εξήγησε και κάτι ακόμα. Γιατί έκαναν τέτοιες συμβάσεις με το κράτος έτσι ώστε αν δεν περνάνε πολλά αυτοκίνητα να πληρώνει την διαφορά το κράτος δηλ. εμείς;

απαντησις : γιατι οι συμφωνιες ειναι λεοντιες. δηλαδη αυτο που λεμε η εταιρια παιρνει τη μεριδα του λεοντος

σε πεζοδρομιακα ελληνικα αυτο σημαινει πως επειδη ζουμε σε κρατος μπου$#%λο για να φτιαξεις οχι  δρομο αλλα περιπτερο 8ελεις 40 αδειες ικαι δικιαοολογιτικα. οποτε στο δρομο θες διαγωνισμους και ξανα διαγωνισμους και μετα οταν κερδισεις το διαγωνισμο ο αντιπαλος σε παει δικαστηρια και αφου φας 2 χρονια δικες σε παει εφεση και αν δεν εχεις πτωχευσει μπορεις να ξεκινησεις. μπορεις? φυσικα και οχι. πρεπει να φτιαξεις παραπλευρο δρομο οσο κανεις εργα οποτε μετα κιαλλος διαγωνισμος και αλλα δικαστηρια. και εκει που φτιαχνεις τον διπλανο σκανε και δικαστηρια απο γυρω δημαρχους που δεν εχεις λαδωσει οποτε διαμαρτυρονται για την καρδερινα της περιοχης ξερωγω. μετα σκανε κκε και οικολογοι και τελοσπαντων αν δεν εχεις αγορασει ΔΟΛ ΜΕΓΚΑ και καμια 40αρια δημοσιογραφους και πολιτικους δουλεια δεν θα κανεις ουτε σε 20 χρονια. εντωμεταξυ με πολλες προσπαθειες εχεις αρχισει τις εργασιες αλλα ερχεται ξερωγω εκλογες βγαινει συρριζα και παγωνει τις συμβασεις γιατι ξερωγω τις υπεγραψαν οι "παλιοι διεφθαρμενοι". το αστειο ειναι πως οι νεοι μπορει να ειναι οι παλιοι μασκαρεμενοι (ξερωγω σπιρτζης = πασοκ) και ο λογος ειναι απλως οτι θες να πεταξεις τον παλιο εργολαβο που ειναι πασοκ (ξερωγω μπομπολας) για να βαλεις τον δικο σου συρριζα (ξερω γω καλογριτσας). τελικα βαζεις τον δικο σου ο οποιος προσπαθει να παρει δανειο αλλα δεν εχει τιποτα για εγγυηση μονο κατι βοσκοτοπια και οι εργασιες δεν τραβανε

 

tl:dr 

 

τελικα αν καποιος προθυμοποιηθει να σου φτιαξει δρομο επειδη δεν θελει να μπλεξει με τα παραπανω θα σου πει θελω συμβαση λεοντια αλλιως προτιμω να παω σε μια σοβαροτερη χωρα

 

 

3 hours ago, Abudi said:

Γενικά τα λες σωστά (αν και τα γράφεις λίγο κουραστικά από άποψη μορφοποίησης) αλλά αγνοεί κάτι βασικό το post σου. Το τί θα επιλέγουμε να πληρώνει ο Κρητικός και τί όχι, είναι ένα βασικό ζήτημα πολιτικής και όχι ζήτημα οικονομικής επιστήμης. Ο Κρητικός πληρώνει το Νοσοκομείο Καβάλας, τα σχολεία στην Καβάλα, την κρατική επιχορήγηση στον Δήμο Καβάλας, τα βουλευτικά έξοδα του Βουλευτή Καβάλας, τα χρέη της ΔΕΗ για τη λειτουργία του δικτύου της Καβάλας, την Πυροσβεστική Υπηρεσία της Καβάλας, τους fit αστυνομικούς που κάνουν αμερόληπτους ελέγχους για μέτρα COVID στην Καβάλα κ.ο.κ. Το τί απο αυτά θα πληρώνει ο Κρητικός και τί όχι, δεν είναι θέμα εφικτού, δεν είναι θέμα επιστήμης, είναι θέμα πολιτικής και επικοινωνίας

 

δεν ειναι το ιδιο. σχολεια υπαρχουν παντου. πυροσβεστικες υπαρχουν παντου , βουλευτες υπαρχουν παντου. αυτοκινητοδρομοι ομως δεν υπαρχουν παντου. αρα προφανως ειναι αδικια. το οτι πολιτικα εχεις δικαιωμα να ψηφισεις να φας τα λεφτα των αλλων δεν σημαινει πως ειναι και ηθικο. καλο ειναι λοιπον να αποκεντρωποιησεις καποια πραγματα σταδιακα απο το κρατος στις περιφερειες απο τις περιφερειες στου δημους και στο τελος στον καθενα ατομικα. αργα η γρηγορα θα πρεπει να γινει και για νοσοκομεια και σχολεια και ΔΕΗ και πυροσβεστικες αλλα τουλαχιστον στους δρομους ειναι ευκολοτερο και απλουστερο. προφανως στην περιπτωση του στρατου ειναι δυσκολοτερο. δεν μπορεις να πεις στον αθηναιο μην πληρωσεις για F16 να πληρωσει μονο ο χιωτης.

7 hours ago, butters said:

Συγγνώμη αλλά αυτό το στηρίζεις κάπου; Ή είναι δική σου εικασία;

Η χρήση ενός pass σε διόδια άλλης εταιρείας δε θα έχει κάποιο επιπλέον κόστος πέρα από αυτό της διέλευσης, σωστά;

 

αν βαλεις διοδια στην κηφησιας 5 ευρω ειμαι σιγουρος 400% πως θα ειναι μισοαδεια 

3 hours ago, kostasgpa said:

Δεν θα χα θέμα να τα πληρώνω αν έπαιρνα τα 8πλάσια από τώρα. Τόσο είναι ο μισθός στην Ελβετία.

σημειωσις: ο μισθος εξαρταται απο την παραγωγικοτητα καποιου και οχι απο τις καταναλωτικες του αναγκες

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
20 ώρες πριν, dieksodo είπε

 

 

να εξηγησουμε μερικα απλα πραγματακια γιατι μερικοι εδω περα εχουν παρεξηγησει την κατασταση

οχι δεν εχουμε χουντα ουτε δοσιλογους

 

ενας δρομος για να φτιαχτει κοστιζει λεφτα

κανεις δεν εχει ορεξη να αγορασει χιλιαδες τονους τσιμεντο και πισσα για την ψυχη της μανας του

αρα καποιος πρεπει να πληρωσει

 η λογικη "μα να πληρωσει το κρατος" σημαινει παλι εσυ θα πληρωσεις

η διαφορα ειναι πως ο κρητικος θα πληρωνει για την εγνατια ενω ειναι 1000 χιλιομετρα μακρια με σκατοδρομους

τωρα

θα πει καποιος

"ναι αλλα φτιαχτηκε η αττικη οδος γιατι να πληρωνουμε ακομα?"

παμε να ξαναεξηγησουμε τα βασικα

η αττικη οδος κοστιζει πολλα λεφτα

καποιος την καθαριζει

καποιος τη φωτιζει

αν χαλασει μια λαμπα δε θα πας στο σκλαβενιτη με 3 ευρω να την φτιαξεις

θες γερανους

ο γερανος κοστιζει

ο τυπας που ιθα οδηγησει το γερανο κοστιζει

η ασφαλεια του να ανεβει 20 μετρα επισης κοστιζει

η παλια λαμπα που επεσε και εσπασαν γυαλια πρεπει να καθαρισει 

δε θα παει μια καθαριστρια με ενα ξεσκονοπανο

συνεπως

οπως στο σπιτι σου πληρωνεις και αφου το φτιαξεις ετσι και ο δρομος δεν το φτιαχνεις και αντε γεια

αλλιως θα καταντησει σαν τους δημοσιους που τα  μσια φωτα δε δουλευουν και εχεις σαμαρακια

 

 

παμε μετα

ναι αλλα ερχεται το 2ο επιχειρημα που λεει "ναι αλλα πρεπει να ειναι τοσο ακριβο το διοδιο?"

ναι πρεπει

 

γιατι αν γινει φτηνο δε σε συμφερει

 

ναι για σενα μιλαω καγκουρα που λες τι ωραια που θα ηταν να πληρωνω 1 ευρω στην αττικη οδο θα πηγαινα καθε μερα

οχι

γιατι αν ηταν 1 ευρω θα πηγαινε η μιση ελλαδα

και η αττικη οδος θα γεμιζε σαν την κηφησιας

οχι δεν θα ηταν καλυτερα

 

 

και παμε και στο τριτο επιχειρημα που λεει

"ναι αλλα το συνταγμα της χωρας διασφαλιζει την ελεηυθερη μετακοινηση στην επικρατεια και φορο ζηταγαν μονο επι τουρκοκρατιας που δε σε αφηναν οι τσιφλικαδες να περασεις να πας στον αλλο νομο και χουντα δοσιλογοι και ολα ειναι σχεδιο του σορος¨"

 

οχι

το συνταγμα σου επιτρεπει πραγματι να πας αθηνα θεσσαλονικη χωρις να πληρωσεις

μπορεις να πας απο τις διπλανες τοπικες οδους

θα σου παρει 2 χρονια θα οδηγεις με 60 μεσα απο χωρια αλλα θα φτασεις

και στην πελλοπονησο μπορεις να πας απο την κακια σκαλα

και στο αεροδρομιοο μπορεις να πας απο λαυριου

 

αρα ναι η ελευθερη μετακοινηση στην επικρατια διασφαλιζεται

αρα  το συνταγμα τηρηται

στο ΔΡΟΜΟ ΜΟΥ ομως που εφτιαξα και πληρωσα εγω θα πληρωσεις για να μπεις

και λογικες τυπου δεν πληρωνω και σηκωνω μπαρες τυπου ζωη κω/λου και μπαξ μπανι τελειωσανε

 

 

Αυτά είναι παπαρολογίες, μέχρι να μας δείξεις πόσο κοστίζει αυτός που αλλάζει τις λάμπες, και πόσα βγάζεις από τα διόδια.

"Έσοδα - έξοδα" λέγεται.

Δημοσ.
13 ώρες πριν, dieksodo είπε

[................................]

δεν ειναι το ιδιο. σχολεια υπαρχουν παντου. πυροσβεστικες υπαρχουν παντου , βουλευτες υπαρχουν παντου. αυτοκινητοδρομοι ομως δεν υπαρχουν παντου. αρα προφανως ειναι αδικια. το οτι πολιτικα εχεις δικαιωμα να ψηφισεις να φας τα λεφτα των αλλων δεν σημαινει πως ειναι και ηθικο. καλο ειναι λοιπον να αποκεντρωποιησεις καποια πραγματα σταδιακα απο το κρατος στις περιφερειες απο τις περιφερειες στου δημους και στο τελος στον καθενα ατομικα. αργα η γρηγορα θα πρεπει να γινει και για νοσοκομεια και σχολεια και ΔΕΗ και πυροσβεστικες αλλα τουλαχιστον στους δρομους ειναι ευκολοτερο και απλουστερο. προφανως στην περιπτωση του στρατου ειναι δυσκολοτερο. δεν μπορεις να πεις στον αθηναιο μην πληρωσεις για F16 να πληρωσει μονο ο χιωτης.

[..............................]

Αυτό που προσπαθώ να σου πω είναι οτι αυτό που υποστηρίζεις δεν είναι θεσφατο. Το ποιός θα πληρώνει τί και γιατί είναι θέμα πολιτικής και μόνο. Καταλαβαίνω τί λες, πιστεύω καταλαβαίνεις τί λέω κι εγώ οπότε let's leave it at that, μιας και μπαίνουμε σε άλλα χωράφια.


Επίσης, όσοι διαφωνείτε με τον παραπάνω για το οτι οι τιμές των διοδίων δεν ορίζονται και από μια στρατηγική περί επιπέδου εξυπηρέτησης. Σας απαντώ οτι είστε εντελώς λάθος. Το barrier of entry που είναι το κόστος χρήσης της υπηρεσίας, εξυπηρετεί και άλλους σκοπούς πέραν της μεγιστοποίησης του μεικτού κέρδους. Θα με θυμηθείτε σε λίγα χρόνια που θα έχουμε αστικά διόδια στην Αθήνα για να περιοριστεί η ηχορύπανση και ο περιβαλλοντικός φόρτος

Δημοσ.
11 hours ago, Xarh said:

Αυτά είναι παπαρολογίες, μέχρι να μας δείξεις πόσο κοστίζει αυτός που αλλάζει τις λάμπες, και πόσα βγάζεις από τα διόδια.

"Έσοδα - έξοδα" λέγεται.

 

δεν χρειαζεται να το δειξω εγω. ο διαγωνισμος το εδειξε. αν θεωρεις πως υπαρχει περιθωριο μειωσης μεγαλυτερο και οτι βγαζουν παρα πολλα θα μπορουσες να πας στο διαγωνισμο και να προτεινεις να αναλαβεις το εργο εσυ με φτηνοτερο κομιστρο

 

 

10 hours ago, Abudi said:


Επίσης, όσοι διαφωνείτε με τον παραπάνω για το οτι οι τιμές των διοδίων δεν ορίζονται και από μια στρατηγική περί επιπέδου εξυπηρέτησης. Σας απαντώ οτι είστε εντελώς λάθος. Το barrier of entry που είναι το κόστος χρήσης της υπηρεσίας, εξυπηρετεί και άλλους σκοπούς πέραν της μεγιστοποίησης του μεικτού κέρδους. Θα με θυμηθείτε σε λίγα χρόνια που θα έχουμε αστικά διόδια στην Αθήνα για να περιοριστεί η ηχορύπανση και ο περιβαλλοντικός φόρτος

 

ακριβως

το κοστος διοδιων ειναι σαν το 5ευρω στα νοσοκομεια. δεν μπηκε τοσο για να κερδισουν τα νοσοκομεια 5 ευρω αλλα για αντικινητρο να μην πηγαινει ο αλλος για τσιμπημα μελισσας ζαλαδα απο ποτο ή γιατι νομιζει οτι ειναι καφενειο

Δημοσ.

Στο e-pass που είμαι συνδρομητής και στέλνουν συχνά mail για λογαριασμούς, αυτή τη φορά καμία πληροφορία.

Στις 3/11/2020 στις 7:41 ΠΜ, eko13 είπε

Σαν την απλ ένα πράγμα... Πράγματα που θα έπρεπε να είναι αυτονόητα, όταν τελικα τα κάνουν το θεωρούν πρωτοπορία... 

Σαν τη Τουρκία εδώ και χρόνια εννοείς.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και μια μόνιμη απορία που έχω εδώ και χρόνια (αφου δεν μπόρεσε κανείς να μου την τεκμηριώσει εγγράφως βλ. ΦΕΚ): Τα διόδια που πληρώνω σε κάθε σταθμό είσπραξης είναι:

α) για τα χιλιόμετρα που έχω διανύσει;

ή β) για τη χιλιομετρική απόσταση που θα διανύσω;

Περιμένω τεκμηρίωση με λινκ.

Επεξ/σία από Volsatha13

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...