Vasilis219 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 Τον τελευταίο καιρό δεν μπορώ να κάνω κατάθεση σε οποιοδήποτε ατμ. Συνεχώς μου εμφανίζει την δικαιολογία "η συναλλαγή ακυρώθηκε". Εχει αλλάξει κάτι στις καταθέσεις και δεν το ξέρω?
TechnoState Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 .... λειτουργούν κανονικά. Τόσο οι on-line καταθέσεις όσο κ κάποιες πληρωμές που έκανα. (Σήμερα αλλά κ μέσα στο σαβ/κο). Απευθύνσου σε κατάστημα ή call center. Βεβαιώσου ότι δεν έχεις inactive λογ/σμό. Ότι έχεις επικαιροποιημένα έγγραφα/στοιχεία. Ότι η κάρτα σου δεν αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα. 1
giorgos4ever Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 Μια απο τα ίδια, τελικά πήγα σε atm με φάκελο (ναι υπάρχουν ακόμα) και ησύχασα. 1
Menelaos83 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Και μενα τα ιδια και ακριβως τα ιδια σε φιλο μου.Πεταει εξω τη καρτα και λεει η συναλλαγη ακυρωθηκε.Επισης η καρτα ειναι οκ τα στοιχεια μου ενημερωμενα και ο λογαριασμος ενεργος. Μιλησα με call center και την στιγμη που πηγα να κανω την καταθεση μαλλον υπηρχε θεμα.Τωρα ποσο συμπτωση να υπηρχε θεμα και το σαββατο και την κυριακη.... Επεξ/σία 2 Νοεμβρίου 2020 από Menelaos83 1
panosno1com Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 εμενα το κανει αυτο αν προσπαθησω Σ/Κ , καθημερινες δεν εχω θεμα μεχρι στιγμης
L34x88iT Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2020 Εγω που ειχα μιλησει με support, τις περισσοτερες φορες μπλοκαρει το μηχανημα, γιατι πανε καποιοι να κανουν καταθεση με κερματα, χρηματα με συνδετηρες κλπ και το χαλανε. Απλα τα ΣΚ ειναι πιο εντονο το φαινομενο γιατι δεν υπαρχει καποιος να τα «καθαρισει» 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα