Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τον τελευταίο καιρό δεν μπορώ να κάνω κατάθεση σε οποιοδήποτε ατμ. Συνεχώς μου εμφανίζει την δικαιολογία "η συναλλαγή ακυρώθηκε". Εχει αλλάξει κάτι στις καταθέσεις και δεν το ξέρω? 

Δημοσ.

.... λειτουργούν κανονικά.

Τόσο οι on-line καταθέσεις όσο κ κάποιες πληρωμές που έκανα.

(Σήμερα αλλά κ μέσα στο σαβ/κο).

Απευθύνσου σε κατάστημα ή call center.

Βεβαιώσου ότι δεν έχεις inactive λογ/σμό.

Ότι έχεις επικαιροποιημένα έγγραφα/στοιχεία.

Ότι η κάρτα σου δεν αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και μενα τα ιδια και ακριβως τα ιδια σε φιλο μου.Πεταει εξω τη  καρτα και λεει η συναλλαγη ακυρωθηκε.Επισης η καρτα ειναι οκ τα στοιχεια μου ενημερωμενα και ο λογαριασμος ενεργος.

Μιλησα με call center και την στιγμη που πηγα να κανω την καταθεση μαλλον υπηρχε θεμα.Τωρα ποσο συμπτωση να υπηρχε θεμα και το σαββατο και την κυριακη....

Επεξ/σία από Menelaos83
  • Like 1
Δημοσ.

Εγω που ειχα μιλησει με support, τις περισσοτερες φορες μπλοκαρει το μηχανημα, γιατι πανε καποιοι να κανουν καταθεση με κερματα, χρηματα με συνδετηρες κλπ και το χαλανε. Απλα τα ΣΚ ειναι πιο εντονο το φαινομενο γιατι δεν υπαρχει καποιος να τα «καθαρισει»

  • Like 1
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...