Προς το περιεχόμενο

Παρμπρίζ χτυπημένο από πέτρα


ScooterSuzas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 ώρες πριν, INFLUENCER είπε

Στο BMW εσπασε το τζαμι απο πετρα. Βασικα εκανε μια μικρη ρωγμη 3 εκατοστα και επειτα ηταν καλοκαιρι που το βαρεσε η ζεστη και ανοιξε στα 30 εκατοστα μετα απο μερικα λεπτα. Ωστοσο να αναφερω πως τα τζαμια της BMW ειναι διπλα οποτε το εξω ειχε ρωγμη, το απο μεσα ηταν αθικτο.

Απο την ασφαλιστικη εχω 1000 ευρω καλυψη θραυση κρυσταλλων και μου τοποθετησαν χωρις να πληρωσω τιποτα αυθεντικο της BMW στη Car Glass (το πηραν απο τη BMW ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ). Κανονισα την μεταφορα καθως ειχαν αποθεμα 😁. Σε ελαχιστο χρονο το οχημα ηταν εκ νεου ετοιμο.

Μην βαλεται OEM γιατι μετα ξεχαστε τα γνησια παραθυρα στο οχημα σας. Καθως στην αντικατασταση θα πρεπει να ειναι ολα γνησια πχ της ΒΜW.  Εαν εστω και ενα γυαλινο δεν ειναι τοτε χανεται την δυνατοτητα να βαλεται γνησιο γυαλι.

BMW μπρος παρ μπριζ με εργατικα 550 ευρω - δεν πληρωσα τιποτα

ΟΕΜ μπρος παρ μπριζ με εργατικα 320 ευρω

Διπλά τζάμια;Θωρακισμένη είναι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 hours ago, Ukforthemoment said:

Διπλά τζάμια;Θωρακισμένη είναι;

προφανως εννοει laminated.και μαλλον ολοι κατασκευαστες χρησιμοποιουν αυτο στο μπροστινο παρπριζ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, tzotzo είπε

προφανως εννοει laminated.και μαλλον ολοι κατασκευαστες χρησιμοποιουν αυτο στο μπροστινο παρπριζ

Αν εννοει αυτό ολοι τέτοιο έχουν και δεν το έχω ακούσει ποτέ σαν  διπλό τζάμι https://en.wikipedia.org/wiki/Laminated_glass 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επανέρχομαι για feedback αφού τοποθετήθηκε παρμπρίζ στην GLASSDRIVE στο FORD FOCUS MK1 (2003)

Ξεκινώ από την τοποθέτηση και τις οδηγίες-εξηγήσεις που μου δόθηκαν.

Το αυτοκίνητο αφέθηκε στις 9:30 το πρωί και στις 12:00 μεσημέρι ήταν έτοιμο. Με ενημέρωσαν πως το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί στην πόλη, αλλά όχι σε ταξίδι. Πλύσιμο από την επόμενη ημέρα.   Η τοποθέτηση φαινομενικά είναι μια χαρά, μένει να δοκιμαστεί σε δυνατές βροχές.

 

Καθρέπτης: Προσπαθώντας να καλιμπράρω τον καθρέπτη όταν το παρέλαβα, διαπίστωσα πως η μπίλια είναι λίγο πιο χαλαρή, ο καθρέπτης μετακινείται πιο εύκολα από πριν.

 

Παρμπρίζ:
Το εργοστασιακό παρμπρίζ (saint-gobain sekurit)  που αφαιρέθηκε είναι των παρακάτω στοιχείων.

Spoiler


IMG_20241024_104139.jpg.894f638cee8f525517e137a154ae445a.jpg

Από το DOT προκύπτει ως χώρα εργοστασίου κατασκευής η Γερμανία, ενώ από το "Ε" προκύπτει πως η χώρα πιστοποίησης είναι η Γαλλία.

Spoiler


2024-10-29160120.jpg.7251f6280a62f4a3b221538e8cdac9c0.jpg2024-10-29160516.jpg.70c07bff7b3de31b5d7f2fc17ce9c74b.jpg

 

Ανταλλακτικό παρμπρίζ:
Τα στοιχεία του είναι αυτά.

Spoiler


IMG_20241029_153536.jpg.e5f5ae55dc7810d218c154e110a437d3.jpgIMG_20241029_153537.jpg.fb9c59d78aea0ee59c1d2db90c37f320.jpg

Όπου προκύπτει πως η χώρα εργοστασίου κατασκευής είναι η Ισπανία και η χώρα πιστοποίησης του παρμπρίζ, επίσης η Ισπανία.

Spoiler


2024-10-29160049.jpg.ce62445bbfceb4f5c748cdbd0bfdc621.jpg2024-10-29160516.jpg.70c07bff7b3de31b5d7f2fc17ce9c74b.jpg

 

Εντυπώσεις /  διαπιστώσεις:

Το πρώτο πράγμα που έλεγξα όταν μπήκα μέσα στο αυτοκίνητο είναι οι κυματισμοί. Αυτοί υπάρχουν σε όλο το παρμπρίζ σε 3-4 σημεία. όμως για να γίνουν αντιληπτοί, πρέπει να τους ψάξεις με προσοχή σταματημένος και κουνώντας το κεφάλι σου δεξιά-αριστερά. Κατά την οδήγηση με το background να μετατοπίζεται, σε ένα αυτοκίνητο που κινείται με τους κραδασμούς οδοστρώματος κλπ, δεν μπορείς να τους αντιληφθείς. Μην φανταστείτε μεγάλους κυματισμούς, αν δεν προσπαθήσεις να το δεις, δεν το βλέπεις, ούτε σταματημένος.

Απόχρωση (tint):

Κατά την οδήγηση προς το σπίτι με ηλιοφάνεια, είχα την αίσθηση πως κάτι παίζει με την απόχρωση.  Στα σήματα του παλιού αναγράφεται το "tinted 2", ενώ στο νέο το "tinted 3".  Έψαξα στο ίντερνετ να εντοπίσω τι σημαίνουν οι κωδικοί (2 και 3) όμως λόγω πίεσης χρόνου δεν βρήκα κάτι προς ώρας. Η διαπίστωση με τα μάτια μου μου έδειξε πως τα εργοστασιακά πλαϊνά τζάμια, μου δίνουν ένα πιο πράσινο tint. Αυτή η διαφορετική απόχρωση, μου δίνει την αίσθηση πως το νέο παρμπρίζ που δεν πρασινίζει τόσο, είναι ανεπαίσθητα πιο φωτεινό, ή είναι placebo λόγω της διαφορετικής απόχρωσης του. Ήμουν κουρασμένος στα μάτια, δεν μπόρεσα να καταλάβω αν το νέο παρμπρίζ που δεν είναι τόσο πράσινο, εάν είναι ουδέτερο γκρι ή μπλε. Πάντως μου δίνει την αίσθηση πως είναι ελαχιστότατα πιο φωτεινό, αφού έκοβε λίγο λιγότερο την αντηλιά της ασφάλτου.  Κι εδώ μην φανταστείτε μεγάλες διαφορές. Αν, ΑΝ κόβει λιγότερο φως, αυτό είναι ιδιαίτερα ανεπαίσθητο.
Βάζω από κάτω μια ενδεικτική φωτό, με την κάμερα του κινητού να βλέπει μέσα από το νέο παρμπρίζ και από το τζάμι του οδηγού ταυτόχρονα και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα. (όπως το κατέγραψε ο φακός της κάμερας βέβαια)

Spoiler


IMG_20241029_152645.jpg.ab8b1dea313d6062f46b93c6f93fd43a.jpgIMG_20241029_152650.jpg.00daccfe11ee94e4ce8d7b535589b406.jpg

 

Και τώρα η απορία:  Πειράζει να βάλει κάποιος ΟΕΜ παρμπρίζ σε σχέση με το εργοστασιακό. ?

(προσωπική υποκειμενική άποψη)

Αν έχετε ένα παλιό αυτοκίνητο  10-20 ετών (όπως κι εγώ), τότε όχι μόνο δεν πειράζει, αλλά ούτε που θα το σκεφτείτε καθόλου. Αν αγοράσατε το νέο σας αυτοκίνητο και είστε πολύ ψείρας και αρχίσετε να κοιτάζετε το νέο παρμπρίζ με μεγεθυντικό φακό, τότε....Χμ !

Εγώ όλα τα παραπάνω έκατσα και τα έψαξα μόνο και μόνο για το feedback. Δεν με ενόχλησε απολύτως τίποτα, όλα δείχνουν καλά και οι όποιες διαφορές υπάρχουν, είναι τόσο αμελητέες, που δεν θεωρώ πως θα έχετε πρόβλημα. 

Και θα κλείσω με τούτο:  Πριν παραδώσω το αυτοκίνητο για αντικατάσταση παρμπριζ, για πρώτη φορά στη ζωή μου, έκατσα και έψαξα αν στο εργοστασιακό υπήρχαν ελαττώματα. Ε λοιπόν με τη μέθοδο μετακίνησης του κεφαλιού δεξιά αριστερά, ανακάλυψα πως στην πλευρά του συνοδηγού, ακριβώς ευθεία μπροστά του, υπήρχε κυματισμός, όπου πότε μέχρι τώρα δεν τον είχα δει.

Πιστεύω λοιπόν πως αν δεν είχα μπει στη φάση να ποστάρω εδώ, ούτε στο νέο παρμπρίζ θα έβλεπα κάτι. Δοκιμάστε και στα δικά σας τα εργοστασιακά να δείτε αν υπάρχει σε κάποιο σημείο κυματισμός. Ίσως εκπλαγείτε.

Συγνώμη για την προχειρότητα του ελέγχου και των φωτογραφιών που έκανα, πιέζομαι από χρόνο αυτές τις μέρες και ποστάρω λίγες ώρες μετά την παραλαβή.  Αν συντρέξει λόγος, θα επανέλθω.

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ευχαριστουμε για το feedback,λεπτομερεστατη αναλυση.

Μπραβο που χαιρεσαι και προσεχεις το αμαξι σου και λιγο πιο παλιο που ειναι.

Ελπιζω να εμεινες ευχαριστημενος απο την συσταση του συνεργειου, που εκανα, και να εχεις απροβληματιστα χιλιομετρα.



 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, tzotzo είπε

Σε ευχαριστουμε για το feedback,λεπτομερεστατη αναλυση.

Μπραβο που χαιρεσαι και προσεχεις το αμαξι σου και λιγο πιο παλιο που ειναι.

Ελπιζω να εμεινες ευχαριστημενος απο την συσταση του συνεργειου, που εκανα, και να εχεις απροβληματιστα χιλιομετρα.



 

Το συνεργείο άψογο και εξ αρχής μιλώντας με τον μάστορα, έφυγε εντελώς το όποιο άγχος. (μου εξήγησε και μερικά πράγματα για τις κόλλες, την άμεση μετακίνηση και τι ουσιαστικά προσέχουμε κλπ) Σε ευχαριστώ και δημόσια για την υπόδειξη που  με βοήθησε.   c010.gif

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...