Προς το περιεχόμενο

Τι θα κάνατε στη θέση μου με αυτόν τον εξωτερικό δίσκο;


flick

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Black Friday του 2018 είχα αγοράσει έναν Westen Digital My Elements 4 TB από προσφορά του Πλαισίου. Η εγγύηση που δίνει η WD για τον συγκεκριμένο είναι 2 χρόνια αλλά η καταχώρηση (και νομίζω και η απόδειξη, πρέπει να την βρω), σίγουρα έλεγε “3 Χρόνια Εγγύηση Πλαίσιο”.
Τον δίσκο γενικά δεν τον έχω χρησιμοποιήσει πολύ, τον περισσότερο καιρό κάθεται απλά σε ένα συρτάρι, καμία κακουχία. Εδώ και κάτι μήνες όμως, έχει αρχίσει να γίνεται όλο και πιο δύσκολο να τον δουν Computer και PS4, έχει σχεδόν αποκλειστικά παιχνίδια, γι’ αυτό και δικαιολογείται μια κάποια χαλαρότητα που έχω σε όλο το post, του τύπου: “ιδανικά δεν θα ήθελα να τα χάσω και θα είναι ψιλομανούρα, αλλά δεν περιέχει και το μόνο αντίγραφο βιντεοσκόπησης μπλε, ιπτάμενου δράκου που εθεάθη ποτέ στον Αττικό ουρανό caught on tape (αυτό το έχω backup στο cloud!) aka θα ζήσω και αν χαθούν…
Συγκεκριμένα, το πρόβλημα εντοπίζεται στον usb connector που χρειάζεται να του δίνεις προοδευτικά όλο και μεγαλύτερη πίεση στο καλώδιο για να δουλέψει ο δίσκος (φυσικά δοκίμασα και άλλο usb καλώδιο). Τελευταία, έχει συνδεθεί με αρκετή υπομονή και μερικές φορές μάλιστα έχει αποσυνδεθεί μετά από 2-3 λεπτά (που προφανώς έχει χαλαρώσει η πίεση; ), με ότι σημαίνει αυτό για τα δεδομένα σε περίπτωση που μετέφερα κάτι.
Νομίζω, διαβάζω και πιστεύω πως θα συμφωνήσετε και εσείς, πως είναι προφανές πως κάποια στιγμή, μάλλον σύντομα, δεν θα κάνει καθόλου επαφή ο connector, που σημαίνει και αντίο δεδομένα. Δεδομένου πως σύντομα κλείνουμε τα 2 χρόνια, τι θα ήταν καλύτερο να κάνω;

1). Ιδανικά θα ήθελα να τον επιστρέψω στο Πλαίσιο και να μου τον αντικαταστήσουν άμεσα όπως έχω ακούσει πως κάνουν κάποιες φορές. Φοβάμαι όμως μήπως επειδή δεν είναι εντελώς 100% dead ακόμη, απλά τον πιέσει με δύναμη ο τεχνικός, συνδεθεί και αρνείται να μου τον αλλάξει λέγοντας πως ο δίσκος είναι μια χαρά. Παίζει αυτό; Μήπως σε αυτή την περίπτωση να… ταλαιπωρήσω λίγο τον usb connector για να επιταχύνω τη διαδικασία του μοιραίου; rolleyes.gif

2). Νομίζω πως υπάρχει πάντα η εναλλακτική να στείλω τον δίσκο κατευθείαν στη WD, σωστά; Θεωρητικά αυτό ελαχιστοποιεί την πιθανότητα άρνησης αλλά
α). Διαβάζω πως είθισται να στέλνει refurbished δίσκους η WD β). Νομίζω πως επιβαρύνομαι με τα ταχυδρομικά να τον στείλω. γ). Η όλη διαδικασία θα πάρει αρκετό καιρό, ειδικά τώρα με τον Covid-19. δ). Αν αρνηθούν, ο δίσκος μένει εκεί και ε). Χάνω τον +1 χρόνο εγγύηση του Πλαισίου, τόσο από αυτόν, όσο και από τον δίσκο με τον οποίο θα αντικατασταθεί, ΑΝ (και αυτό για κάποιο λόγο πιστεύω πως είναι ένα μεγάλο αν…), το Πλαίσιο είναι εν έτει 2020 σοβαρό με τις εγγυήσεις του (δεν έχω καθόλου εικόνα), ειδικά αν μιλάμε για +1 χρόνο από αυτόν που δίνει η εταιρεία συν και πάλι επειδή μιλάμε για έναν δίσκο που technically, θεωρητικά, δουλεύει ακόμη…

3). Επειδή 4 ΤΒ δεν γίνονται εύκολα backup και σκέφτομαι μήπως φάω άκυρο συν την όλη μανούρα να πω την αλήθεια, (τηρούμε και ένα κάποιο social distancing…), μήπως απλά να τον κρατήσω και να του κάνω όσο πιο προσεκτική χρήση μπορώ (soldering δεν παίζει), ευελπιστώντας να μην με αφήσει σύντομα, δείχνοντας καλή πίστη πως το Πλαίσιο θα τιμήσει τα 3 χρόνια; (γιατί δεν θέλω να χάσω και την εγγύηση στο τέλος). Σε περίπτωση που δίνω την εντύπωση δυσπιστίας είναι επειδή όντως ισχύει… όπως ισχύει και πως ο ίδιος πιστεύω πως αυτό το τελευταίο δεν είναι και η καλύτερη ιδέα…

Τι θα κάνατε στη θέση μου και γιατί; Ευχαριστώ.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν είναι 3,5'' το φτιάχνεις και μόνος σου σφίγγοντας λίγο το θηλυκό usb, αν όμως είναι δυομισάρης δεν μπορείς να το κάνεις χωρίς να τον ανοίξεις και να χάσεις την εγγύηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...