gbras Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Καλησπέρα σε όλους . Εχω την σκέψη αν αξίζει η αγορα μιας άδειας ταξί ως επένδυση , αφενός για να προσφέρει κάποιο σταθερό έσοδο ως ενοίκιο . Και αργότερα αν πάνε πολύ στραβά τα πράγματα να χρησιμοποιηθεί και ως βιοποριστικό μέσο . Ποια είναι η γνώμη σας ; Κυρίως όσον είναι κάτοχοι και επαγγελματίες οδηγοί . Οκ ξέρω ότι η εποχή τώρα δεν είναι καλή από την άλλη δεν θα είναι έτσι για πάντα . Και ίσως τώρα από την άλλη να είναι πιο εύκολο να αγοραστεί μια άδεια σε πιο καλή τιμή από το παρελθόν .
NikosKallithea Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Αλήθεια ποσο εχει μια ολόκληρη αδεια σκέτη χωρις το αυτοκίνητο
george1807 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 26 λεπτά πριν, gbras είπε Καλησπέρα σε όλους . Εχω την σκέψη αν αξίζει η αγορα μιας άδειας ταξί ως επένδυση , αφενός για να προσφέρει κάποιο σταθερό έσοδο ως ενοίκιο . Και αργότερα αν πάνε πολύ στραβά τα πράγματα να χρησιμοποιηθεί και ως βιοποριστικό μέσο . Ποια είναι η γνώμη σας ; Κυρίως όσον είναι κάτοχοι και επαγγελματίες οδηγοί . Οκ ξέρω ότι η εποχή τώρα δεν είναι καλή από την άλλη δεν θα είναι έτσι για πάντα . Και ίσως τώρα από την άλλη να είναι πιο εύκολο να αγοραστεί μια άδεια σε πιο καλή τιμή από το παρελθόν . Και αν σε 2 χρόνια ανοιχτεί το επάγγελμα τι; 2
Ukforthemoment Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Οχι,μακρυά.Επένδυση σε αέρα είναι . 7
papoys1 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2020 Ελληνικά μονοπώλια και μετά κάποιοι με λένε παράνομο επειδή γεμίζω τις φιάλες υγραερίου από το πρατήριο λες και δεν πληρώνω ΦΠΑ και δεν το πληρώνω στη διπλάσια τιμή από τα μονοπώλια. Κάποια στιγμή θα ανοίξει όπως με τα βυτία βόθρων εδώ στη χαβούζα της Αττικής τα Μεσόγεια.Είχε 180.000 χιλιάδες και τώρα έχει 1.000.Αποτέλεσμα πέσανε λίγο οι τιμές και έτσι είχαν κέρδος 300.000 κάτοικοι και όχι 50-100 που είχαν τις άδειες. Όπως πρέπει να γίνει με όλα τα μονοπώλια. Όλοι πρέπει να έχουν ίσες ευκαιρίες. Οπότε είναι ρίσκο να δώσεις σήμερα 70.000 π.χ. για μία άδεια και σε δύο χρόνια να έχει 1.000. 11
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2020 Αν σκεφτεις οτι πριν μερικα χρονια σε επαρχιακες πολεις μια αδεια ταξι εφτανε να πουλιεται 250.000 ευρω και σημερα τα εχουνε <<τακαρει>> θα παρεις απαντηση στο ερωτημα σου.
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2020 @gbras άγνωστο ...χρόνια τώρα λένε για άνοιγμα... αν βρήκες πολύ χαμηλή τιμή, και βρεις άτομο να δώσει υψηλό ενοίκιο , καλό ακούγεται
spectaculator Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2020 Άδειες ταξί δεν εκδίδονται πλέον. Σύντομα θα πάψουν να είναι και μεταβιβάσιμες καθώς η ΕΕ υποχρεώνει την Ελλάδα να ανοίξει και αυτή την αγορά. Πολλά χρήματα, για μοναδική επένδυση δεν αξίζει τον κόπο και το χρήμα. 5
WireFire Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2020 Ηδη βαρανε μυγες οι ταριφες και δημιουργουν και προβλημα στην κινηση. Φανταστειτε να μπουν κι αλλοι στον κλαδο τι θα γινει. 2
masteripper Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Έκανες ερώτηση στο πλέον "εχθρικό" χώρο. Η αλήθεια είναι ότι σίγουρα μέχρι πριν από χρόνια ήταν απόλυτα ισοδύναμη με την αγορά ενός ακινήτου. Τώρα επειδή η δουλειά έχει πέσει απίστευτα δεν είναι σίγουρο ότι αξίζει... Όσον αφορά το "μονοπώλιο"....όσο "μονοπώλιο" είναι να έχεις το δικό σου σπίτι τόσο "μονοπώλιο" είναι και η άδεια ταξί...τόσο απλά. Δυστυχώς υπάρχουν άνθρωποι που έχουν πάει σχολείο και ακόμα δεν το καταλαβαίνουν... Με τα ίδια λεφτά που κάποιος αγόραζε 1 διαμέρισμα με τα ίδια λεφτά αγόραζε 1 άδεια ταξί....με την διαφορά ότι αυτός που αγόραζε το διαμέρισμα είχε κάποια εργασία "εξασφαλισμένη" και μπορούσε να εξοφλεί/αντέξει την συγκεκριμένη επένδυση αγορά ... ο "κακός" ο άλλος που αγόραζε την άδεια ...δεν είχε δουλειά και απλώς βρήκε 1 τρόπο να βγάλει το ψωμί του. Επειδή σίγουρα θα πεταχτούν οι απανταχού "πιστοί" της Uber και των συναφών... μην συγκρίνεται ανόμοια πράγματα....όπως εσύ θέλεις να έχεις την "ελευθερία" να πείς τα "βρωμοταξί" και "ζήτω" η Uber ...με ακριβώς παρόμοια λογική "εγώ" θα πρέπει να σου χτυπήσω 1 πρωί την πόρτα, να μπω στο σπίτι σου και να σου πω "εγώ θα μείνω σε αυτό το δωμάτιο και εσύ κόψε τον λαιμό σου" Το ότι υπάρχει μια ασαφής/αμαρτωλή ιστορία αυτό πρέπει να σταματήσει πια να αναμοχλεύεται σαν πιπίλα...και εσείς έχετε κάποια χωραφάκια από εποχή Τουρκοκρατίας αλλά δεν ήρθε κανένας να σε ρωτήσει πως τι και γιατί ο δικός σου προπροπάππους τα είχε τακιμιάσει με τον εκάστοτε αγά και να σου ζητήσει τα ρέστα...οπότε ξεκολλήστε λίγο. Μια δουλειά είναι ..όπως να ανοίξεις μια καφετέρια, 1 σουβλατζίδικο ...και πάει λέγοντας. Επεξ/σία 27 Οκτωβρίου 2020 από masteripper 5 16 2
squib Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2020 2 ώρες πριν, masteripper είπε Έκανες ερώτηση στο πλέον "εχθρικό" χώρο. Η αλήθεια είναι ότι σίγουρα μέχρι πριν από χρόνια ήταν απόλυτα ισοδύναμη με την αγορά ενός ακινήτου. Τώρα επειδή η δουλειά έχει πέσει απίστευτα δεν είναι σίγουρο ότι αξίζει... Όσον αφορά το "μονοπώλιο"....όσο "μονοπώλιο" είναι να έχεις το δικό σου σπίτι τόσο "μονοπώλιο" είναι και η άδεια ταξί...τόσο απλά. Δυστυχώς υπάρχουν άνθρωποι που έχουν πάει σχολείο και ακόμα δεν το καταλαβαίνουν... Με τα ίδια λεφτά που κάποιος αγόραζε 1 διαμέρισμα με τα ίδια λεφτά αγόραζε 1 άδεια ταξί....με την διαφορά ότι αυτός που αγόραζε το διαμέρισμα είχε κάποια εργασία "εξασφαλισμένη" και μπορούσε να εξοφλεί/αντέξει την συγκεκριμένη επένδυση αγορά ... ο "κακός" ο άλλος που αγόραζε την άδεια ...δεν είχε δουλειά και απλώς βρήκε 1 τρόπο να βγάλει το ψωμί του. Επειδή σίγουρα θα πεταχτούν οι απανταχού "πιστοί" της Uber και των συναφών... μην συγκρίνεται ανόμοια πράγματα....όπως εσύ θέλεις να έχεις την "ελευθερία" να πείς τα "βρωμοταξί" και "ζήτω" η Uber ...με ακριβώς παρόμοια λογική "εγώ" θα πρέπει να σου χτυπήσω 1 πρωί την πόρτα, να μπω στο σπίτι σου και να σου πω "εγώ θα μείνω σε αυτό το δωμάτιο και εσύ κόψε τον λαιμό σου" Το ότι υπάρχει μια ασαφής/αμαρτωλή ιστορία αυτό πρέπει να σταματήσει πια να αναμοχλεύεται σαν πιπίλα...και εσείς έχετε κάποια χωραφάκια από εποχή Τουρκοκρατίας αλλά δεν ήρθε κανένας να σε ρωτήσει πως τι και γιατί ο δικός σου προπροπάππους τα είχε τακιμιάσει με τον εκάστοτε αγά και να σου ζητήσει τα ρέστα...οπότε ξεκολλήστε λίγο. Μια δουλειά είναι ..όπως να ανοίξεις μια καφετέρια, 1 σουβλατζίδικο ...και πάει λέγοντας. δλδ όταν αγοράζεις μια άδεια πας σε συμβολαιογράφο , γίνεται συμβόλαιο , ελέγχεται η νομιμότητα της συναλλαγής κλπ όπως στο ακίνητο ή κάποιος σου ζητάει αέρα επειδή θες να τον πληρώσεις? Συνέπεια αυτού είναι με την αλλαγή της αγοράς ο αέρας να μην έχει καμμία εμπορική αξία αλλά η άδεια μένει δική σου όπως και το ακίνητο αντίστοιχα. Συνεπώς εάν αγόρασες φτηνά και τα έβγαλες είσαι κερδισμένος, εάν αγοράσεις τώρα και ακριβά ίσως να μη μπορέσεις να κάνεις απόσβεση.
Super Moderators Δημοφιλής ανάρτηση Snoob Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2020 Super Moderators Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2020 Σε αυτή την αγορά, με παντελώς αόριστο ορίζοντα για να απεμπλακούμε από την περιπέτεια της πανδημίας, με κίνδυνο ανά πάσα στιγμή να επιβληθούν αυστηρότεροι περιορισμοί (και η πορεία παγκοσμίως δεν δείχνει καμία κάμψη των κρουσμάτων, ούτε καν σταθεροποίηση), με τη νυχτερινή βάρδια νεκρή λόγω των μέτρων, με τα ταξί να σχηματίζουν ουρές και με τα διαθέσιμα εισοδήματα να περιορίζονται, δεν θα το σκεφτόμουν καθόλου. Τώρα, να λυπηθώ τους ταξιτζήδες, λυπάμαι, αλλά όχι. Επί χρόνια λυμαίνονταν το χώρο, απολάμβαναν αισχρά χαμηλούς φορολογικούς συντελεστές, παρανομούσαν απροκάλυπτα με τις πολλαπλές κούρσες, έκλειναν δρόμους, για να περιφρουρήσουν το τσιφλίκι τους. Είχε φτάσει μια άδεια να στοιχίζει μια περιουσία. Κι έμπαινες μέσα και τα ταξί ήταν μέσα στη μπίχλα. Έξτρα μπόνους οι πινακίδες που απαγόρευαν το κάπνισμα κι είχαν κιτρινίσει από τα τσιγάρα του ταξιτζή. Και, όχι, δεν ήταν μια "μειοψηφία" αυτοί. Μειοψηφία ήταν οι σωστοί επαγγελματίες. Αρκετά με το μύθο των "λίγων κακών" που χαλάσανε το όνομα του χώρου. Υ.Γ. Κάποια στιγμή, σε αυτό το μόρφωμα που καταχρηστικά ονομάζουμε κράτος, χρήσιμο θα ήταν να πάψει μια παρανομία να αποτελεί δικαιολογία για μια άλλη παρανομία. Το "πριν ασχοληθείτε με τη δική μου λαμογιά διορθώστε όοοοοοολα τα άλλα" ήταν, είναι και θα παραμείνει το διαχρονικό "επιχείρημα" κάθε συντεχνίας που αγωνίζεται ώστε να μην αλλάξει τίποτε. Υ.Γ.2 Ούτε Uber οδηγώ/χρησιμοποιώ, ούτε χωράφια από τους αγάδες έχω. 55 1
masteripper Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, squib είπε δλδ όταν αγοράζεις μια άδεια πας σε συμβολαιογράφο , γίνεται συμβόλαιο , ελέγχεται η νομιμότητα της συναλλαγής κλπ όπως στο ακίνητο ή κάποιος σου ζητάει αέρα επειδή θες να τον πληρώσεις? Συνέπεια αυτού είναι με την αλλαγή της αγοράς ο αέρας να μην έχει καμμία εμπορική αξία αλλά η άδεια μένει δική σου όπως και το ακίνητο αντίστοιχα. Συνεπώς εάν αγόρασες φτηνά και τα έβγαλες είσαι κερδισμένος, εάν αγοράσεις τώρα και ακριβά ίσως να μη μπορέσεις να κάνεις απόσβεση. Συμβολαιογράφος ..ΚΑΝΟΝΙΚΑ και με τον νόμο...η μεταβίβαση πριν απο κάποιο καιρό ήταν 1 3χίλιαρο αν θυμάμαι καλά. Για τα υπόλοιπα..όποιος δεν έχει δουλέψει ..δεν μπορεί να καταλάβει...καθώς έξω απο τον χορό πολλά τραγούδια. Επεξ/σία 27 Οκτωβρίου 2020 από masteripper
squib Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2020 1 λεπτό πριν, masteripper είπε Συμβολαιογράφος ..ΚΑΝΟΝΙΚΑ και με τον νόμο...η μεταβίβαση πριν απο κάποιο καιρό ήταν 1 3χίλιαρο αν θυμάμαι καλά. ναι αλλά η άδεια δεν έκανε 3000. Τα υπόλοιπα χρήματα?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα