Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κύριοι καλησπέρα,

Σε ένα yaris με 217K km ακούγεται θόρυβος πίσω ΜΟΝΟ στο φρενάρισμα ,όχι συνεχόμενος αλλά με διακοπές οι οποίες διακοπές όσο σταματάει το αμάξι σταματάνε αντίστοιχα,παράδειγμα πως γυρνάς τον τροχό της τύχης στο αντίστοιχο τηλεπαιχνίδι και ακούγεται αυτό το γκουπ γκουπ όταν βρίσκει ε κάτι κάτι αντίστοιχο,σαν δηλαδή κάτι να βρίσκει κάπου.Το κάνει και σε νεκρά  (σε κίνηση) και ΜΟΝΟ όταν πατάς φρένο να σταματήσεις,άρα δεν είναι τα ρουλεμάν τροχού (τα οποία είχαν αντικατασταθεί κιόλας λόγω φυσιολογικής φθοράς),φαντάζομαι τα ταμπούρα πίσω ;; δεν είχαν αλλαχθεί ποτέ.Το καλοκαίρι πάντως άλλαξα τις σιαγώνες πίσω σε αντιπροσωπεία.Τι λέτε ;

Δημοσ.

εφόσον άλλαξες σιαγώνες πίσω το καλοκαίρι αυτός που τις άλλαξες θα έπρεπε να σε ενημερώσει αν είδε φθορές-γραμμώσεις ή κάποιο άλλο θέμα στους πισω τροχούς.

τα ρουλεμάν αν είναι μικρό το πρόβλημα δεν ακούγονται πάντα σε κίνηση οπότε μην το αποκλείεις. είναι και τα χιλιόμετρα αρκετά και θα ήταν ένα πιθανό σενάριο.

 

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, greekfragma είπε

εφόσον άλλαξες σιαγώνες πίσω το καλοκαίρι αυτός που τις άλλαξες θα έπρεπε να σε ενημερώσει αν είδε φθορές-γραμμώσεις ή κάποιο άλλο θέμα στους πισω τροχούς.

τα ρουλεμάν αν είναι μικρό το πρόβλημα δεν ακούγονται πάντα σε κίνηση οπότε μην το αποκλείεις. είναι και τα χιλιόμετρα αρκετά και θα ήταν ένα πιθανό σενάριο.

Η αντιπροσωπεία τις άλλαξε δεν μου ανέφερε κάτι άλλο.Ο θόρυβος είναι ακριβώς αυτός στο βίντεο παρακάτω.Ευχαριστώ.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα πας ξανά εκεί που τα άλλαξες και θα τα ανοίξουν μπροστά σου. Λογικά θα δεις ανομοιομορφίες εσωτερικά των ταμπούρων στα τύμπανα των φρένων. Αυτός που τα άλλαξε δεν έκανε σωστή δουλειά ή αμέλησε να σου πει οτι σύντομα θα χρειαστεί να καθαριστεί και τριφτεί η επιφάνεια των ταμπούρων σωστά με γυαλόχαρτο.

άλλο ενδεχόμενο είναι να μην έσφιξε ομοιόμορφα όταν τα έδεσε και ο τροχός εσωτερικά να έκανε μια μικρή καμπυλότητα.

το άνοιγμα και το καθάρισμα πάντως και γυαλοχαρτάρισμα δε το γλιτώνεις.

το χειρόφρενο πότε το έλεγξες τελευταία φορά;

Επεξ/σία από greekfragma
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, greekfragma είπε

Θα πας ξανά εκεί που τα άλλαξες και θα τα ανοίξουν μπροστά σου. Λογικά θα δεις ανομοιομορφίες εσωτερικά των ταμπούρων στα τύμπανα των φρένων. Αυτός που τα άλλαξε δεν έκανε σωστή δουλειά ή αμέλησε να σου πει οτι σύντομα θα χρειαστεί να καθαριστεί και τριφτεί η επιφάνεια των ταμπούρων σωστά με γυαλόχαρτο.

άλλο ενδεχόμενο είναι να μην έσφιξε ομοιόμορφα όταν τα έδεσε και ο τροχός εσωτερικά να έκανε μια μικρή καμπυλότητα.

το άνοιγμα και το καθάρισμα πάντως και γυαλοχαρτάρισμα δε το γλιτώνεις.

το χειρόφρενο πότε το έλεγξες τελευταία φορά;

Έχω κλείσει ήδη ραντεβού για να το πάω εκεί (εννοείται ότι θα τους το πήγαινα πάλι),πάντως σε ότι μηχανικό και να πήγαινα είτε εκτός αντιπροσωπείας η εντός το μόνο που παρατηρούσα στα service όσον αφορά τα ταμπούρα πίσω ήταν ένα ψέκασμα με καθαριστικό φαντάζομαι , και τίποτα παραπάνω.

Ερώτηση ξέρουμε ότι τα ταμπούρα κρατάνε για πολλά χρόνια και σε συνδυασμό με το γεγονός ότι είχα αλλάξει τις σιαγώνες τι άλλο θα μπορούσε να θέλει αλλαγή ; 

Για το χειρόφρενο το μόνο που γινόταν στα προβλεπόμενα service ήταν σφίξιμο και τίποτα άλλο ; υπάρχει περίπτωση να "βρίσκει" κάτι από εκεί ;

Δημοσ.

θα μπορούσαν να θέλουν αλλαγή τα ελατήρια των ταμπούρων. αν έχουν μαλακώσει με τα χρόνια δεν τραβάνε πλήρως πίσω το μηχανισμό και ψιλοακουμπάνε.

για το χειρόφρενο μπορεί να θέλει καθάρισμα λάδωμα και το μοχλικό του.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Dark_Nightfall είπε

Ο θόρυβος είναι ακριβώς αυτός στο βίντεο παρακάτω.

Ο συγκεκριμένος θόρυβος μου θυμίζει λασκαρισμένα μπουλόνια.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Ο συγκεκριμένος θόρυβος μου θυμίζει λασκαρισμένα μπουλόνια.

Τα τσέκαρα μόλις ήταν κομπλέ,δεν φάνηκε κάτι,το μόνο που παρατηρώ ήταν όταν κοπανάω με το πόδι το (πίσω οδηγού) λάστιχο (και την ζάντα) ακούγεται ένας ελαφρύς μεταλλικός θόρυβος σαν να βρίσκουν μεταλλικά αντικείμενα μεταξύ τους κάτι που δεν ακούγεται στην πίσω ρόδα του συνοδηγού με την αντίστοιχη δοκιμή ,δεν ξέρω αν σχετίζεται μήπως κάτι στο ταμπούρο δεν έχει "κάτσει" καλά και παίζει ;

Επεξ/σία από Dark_Nightfall
Δημοσ.

ο μηχανισμός του ταμπούρου σου έχει το θέμα εσωτερικά ή στα ελατήρια ή σε κάποιο κομμάτι που τα δένει μεταξύ τους.

εφόσον το κλοτσάς και ακούγεται είναι σίγουρα εκεί

δες το βίντεο στο σημείο που το ανοίγει.

 

Δημοσ.

Εντωμεταξύ το μεσημέρι μου το έκανε,στο δρόμο για την αντιπροσωπεία μου το έκανε,τους το έκανε και σε αυτούς τώρα το βράδυ που πετάχτηκα για μια δουλειά δεν είχε καθόλου θόρυβο🤣

Δημοσ.

Ειχα το ιδιο θεμα σε σχετικα δυνατο φρεναρισμα μετα απο αλλαγη σε σιαγονες και ειχε ως εξης: το μαρκουτσι του φρενου σε καποιο σημειο εχει ενα λαστιχο που παει και μπαινει σε μια εσοχη ωστε να εχει μια στανταρ θεση, σαν πιαστρακι ειναι. Ειχε βγει αυτο απο τη θεση του γιατι σε κατι εμποδιζε μιας και εγιναν και καποιες ακομα εργασιες και οταν ξαναμπηκε, μπηκε με "λαθος" καμπιλη απο αυτη που επρεπε και σε συνδιασμο οτι μαλλον δεν ειχε πιασει καλα στο γατζακι εφυγε απο τη θεση του και ηταν στον αερα. Οταν εσυ πατας φρενο τα σωληνακια αυτα μεσα τους ανεβαζουν πιεση και αν εχουν καμπιλες "τεντονουν" οποτε κουνιουνται και λιγο. Στο λιγο πιο δυνατο φρεναρισμα λοιπον, αλλαζε θεση απο την πιεση το μαρκουτσι και ακουμπαγε στα αντιβαρα της ζαντας. Ακουγοταν αντιστοιχα ενας τετοιος θορυβος.. βγηκε μπηκε στη θεση του, δεν ειχε φθορες παρα μονο τελειως επιφανειακα και τελος καλο ολα καλα. Εννοειται ριξε και μια ματια στα ταμπουρα μεσα γιατι οπως σου ειπαν θα ειναι εμφανης η φθορα αν ειναι απο εκει... 

Δημοσ.
Στις 27/10/2020 στις 12:41 ΠΜ, nick#18 είπε

Ειχα το ιδιο θεμα σε σχετικα δυνατο φρεναρισμα μετα απο αλλαγη σε σιαγονες και ειχε ως εξης: το μαρκουτσι του φρενου σε καποιο σημειο εχει ενα λαστιχο που παει και μπαινει σε μια εσοχη ωστε να εχει μια στανταρ θεση, σαν πιαστρακι ειναι. Ειχε βγει αυτο απο τη θεση του γιατι σε κατι εμποδιζε μιας και εγιναν και καποιες ακομα εργασιες και οταν ξαναμπηκε, μπηκε με "λαθος" καμπιλη απο αυτη που επρεπε και σε συνδιασμο οτι μαλλον δεν ειχε πιασει καλα στο γατζακι εφυγε απο τη θεση του και ηταν στον αερα. Οταν εσυ πατας φρενο τα σωληνακια αυτα μεσα τους ανεβαζουν πιεση και αν εχουν καμπιλες "τεντονουν" οποτε κουνιουνται και λιγο. Στο λιγο πιο δυνατο φρεναρισμα λοιπον, αλλαζε θεση απο την πιεση το μαρκουτσι και ακουμπαγε στα αντιβαρα της ζαντας. Ακουγοταν αντιστοιχα ενας τετοιος θορυβος.. βγηκε μπηκε στη θεση του, δεν ειχε φθορες παρα μονο τελειως επιφανειακα και τελος καλο ολα καλα. Εννοειται ριξε και μια ματια στα ταμπουρα μεσα γιατι οπως σου ειπαν θα ειναι εμφανης η φθορα αν ειναι απο εκει... 

Ύποπτο καθώς και εγώ το καλοκαίρι είχα αλλάξει τις σιαγώνες το καλοκαίρι βέβαια δεν θα έπρεπε να μου το κάνει έστω μετά από λίγες μέρες ; anyway ευχαριστώ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...