Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το μεγάλο πρόβλημα κάθε συσκευής VR ίσως βρει τη λύση του μετά από κοινή ανακοίνωση της Samsung και του πανεπιστημιού του Stanford.

Αυτή αναφέρει ότι προχώρησαν σε κοινή ανάπυξη μιας νέας OLED τεχνολογίας που υποστηρίζει αναλύσεις έχεις 10.000 pixels ανά ίντσα, ένας αριθμός αρκετά μεγαλύτερος από ότι ισχύει μέχρι σήμερα από οποιοαδήποτε εμπορική πρόταση όπως το Oculus Quest 2. Η νέα OLED τεχνολογία σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, χρησιμοποιεί μια ειδική στρώση φιλμ για να εκπέμψει λευκό φως μεταξύ δύο ανακλαστικών στρωμάτων, το ένα ασημί και το άλλο από ανακλαστικό μέταλλο που φέρει εξαιρετικά μικρούς κυματοειδείς σχηματισμούς. Η σχεδίαση αυτή επιτρέπει πολύ υψηλότερη πυκνότητα pixel απ' οτι ισχύσει στα RGB OLED smartphones, χωρίς να υπάρχει το πρόβλημα με τη φωτεινότητα, τουλάχιστον στο βαθμό που υπάρχει με τα λευκά OLED σε μερικές τηλεοράσεις. 

Μια τέτοια λύση φαντάζει ιδανική για VR και AR μοντέλα από τη στιγμή που δημιουργούν μια «τέλεια» εικόνα χωρίς να μπορεί ο χρήστης να διακρίνει ξεχωριστά pixel και το γνωστό "screen door effect" από τη στιγμή που η οθόνη είναι τόσο κοντά στα μάτια του. Φυσικά από τη δημιουργία μέχρι την εμπορική της εκμετάλλευση, μπορεί να απέχουν πολλά χρόνια ενώ ήδη η Samsung γνωρίζουμε ότι αναπτύσσει μια οθόνη «πλήρους μεγέθους» η οποία θα διαθέτει 10.000ppi.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Ναι το πρόβλημα της ανάλυσης λύθηκε. Το πρόβλημα της δύναμης που χρειάζεται για αυτή την ανάλυση θα πάρει χρόνια...

  • Like 4
  • Sad 1
Δημοσ.

βασικά τώρα με το dlss το 4k και high refresh έγινε πλέον εφικτό οπότε δεν μου φαίνεται απίθανο σε 6 χρόνια να έχουμε 8k high refresh και σε 10 να είναι mainstream

  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, playfsx είπε

βασικά τώρα με το dlss το 4k και high refresh έγινε πλέον εφικτό οπότε δεν μου φαίνεται απίθανο σε 6 χρόνια να έχουμε 8k high refresh και σε 10 να είναι mainstream

Πάντως σίγουρα τα παιδάκια που είναι δημοτικό τώρα, όταν θα είναι 40, θα ζούν σε απίστευτους εικονικούς κόσμους και πολύ πιθανών να δουλεύεις πια μέσα σε αυτούς...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Retromaniac είπε

Ναι το πρόβλημα της ανάλυσης λύθηκε. Το πρόβλημα της δύναμης που χρειάζεται για αυτή την ανάλυση θα πάρει χρόνια...

 

Η προσιτή (retail) τιμή στο καταναλωτικό κοινό θα πάρει χρόνια.

Η δύναμη υπάρχει άπλετη σε επαγγελματικό επίπεδο.

RTX Server με 1TB RAM, 2x XEON Gold 6248 20C/40T, 10x Quadro RTX8000 και InfiniBand Fabric στα ~€ 70Κ.

Και είναι (σχετικό βέβαια) ψίχουλα για μεγάλα projects σε B2B επίπεδο οι επενδύσεις αυτής της τάξης, μιας και υπάρχει συγκεκριμένο scope και ROI.

 

Consumer εφαρμογές που θα απαιτήσουν προδιαγραφές επαγγελματικού εξοπλισμού, το μόνο αποτέλεσμα που μπορεί να φέρουν είναι την ένταξη αυτού στο retail segment, με τη μείωση τιμών ως συνέπεια, και την περαιτέρω επιτάχυνση της ανάπτυξης στο φάσμα αυτών των τεχνολογιών.

Αν σε 2 χρονάκια θα μπορείς με 2 χιλιάρικα να πάρεις GPU που σήμερα κοστίζει 10, ή με 10 ένα σύστημα που σήμερα κοστίζει 70, το σενάριο αυτό θα γίνει πραγματικότητα μόνο με τέτοιου είδους διεισδύσεις στην αγορά.

 

Υπόψιν ότι εδώ μιλάμε για panels <11x4x5 inches, τύπου VR Headset. Ακόμη και 11x4 inch να ήταν τα panels μέσα σε αυτά (που δεν είναι τόσα), μιλάμε για 440Κ pixels.

Επεξ/σία από snapshot-
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, snapshot- είπε

Η προσιτή (retail) τιμή στο καταναλωτικό κοινό θα πάρει χρόνια.

Η δύναμη υπάρχει άπλετη σε επαγγελματικό επίπεδο.

RTX Server με 1TB RAM, 2x XEON Gold 6248 20C/40T, 10x Quadro RTX8000 και InfiniBand Fabric στα ~€ 70Κ.

Και είναι (σχετικό βέβαια) ψίχουλα για μεγάλα projects σε B2B επίπεδο οι επενδύσεις αυτής της τάξης, μιας και υπάρχει συγκεκριμένο scope και ROI.

Consumer εφαρμογές που θα απαιτήσουν προδιαγραφές επαγγελματικού εξοπλισμού, το μόνο αποτέλεσμα που μπορεί να φέρουν είναι την ένταξη αυτού στο retail segment, με τη μείωση τιμών ως συνέπεια, και την περαιτέρω επιτάχυνση της ανάπτυξης στο φάσμα αυτών των τεχνολογιών.

Αν σε 2 χρονάκια θα μπορείς με 2 χιλιάρικα να πάρεις GPU που σήμερα κοστίζει 10, ή με 10 ένα σύστημα που σήμερα κοστίζει 70, το σενάριο αυτό θα γίνει πραγματικότητα μόνο με τέτοιου είδους διεισδύσεις στην αγορά.

Υπερβολές. Μέχρι το 2025 θα έχουμε τρομερό standalone VR/AR σε προσιτές τιμές. To Quest 2 έχει τη δύναμη του Xbox One, roughly speaking.

Επεξ/σία από whoever81
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Retromaniac είπε

Πάντως σίγουρα τα παιδάκια που είναι δημοτικό τώρα, όταν θα είναι 40, θα ζούν σε απίστευτους εικονικούς κόσμους και πολύ πιθανών να δουλεύεις πια μέσα σε αυτούς...

Μεσα επεσες σε 34 χρονια .

Επεξ/σία από busellatos

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...