Chaos3X Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Καλησπέρα παίδες, αγόρασαν ένα παιχνίδι, μέσω PayPal, συγκεκριμένα το Kena, από G2A, όμως δεν το παρατήρησα σωστά και έλεγε ότι ήταν steam account, όχι steam key. Είναι το παιχνίδι σε έναν λογαριασμό ήδη ενεργοποιημένο δηλαδή. Με το που το κατάλαβα έστειλα απευθείας μήνυμα στον seller, για refund ή έστω να μου στείλουν ένα steam key, και ας πληρώσω κάτι παραπάνω, ομως δεν το δέχονται, μου λένε ότι, πλήρωσα και πήρα το αγαθό που είχε η περιγραφή. Του είπα ότι έκανα λάθος και είναι δικαίωμα μου να ζητήσω refund , λεπτά αφού κατάλαβα τι έγινε. Όμως δεν το δέχονται. Για την ιστορία 21€ πλήρωσα. Γνωρίζει κανείς πως αλλιώς μπορώ να κινηθώ;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GreekMonkey Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Προσοχή στο Gamivo μην έχετε ενεργοποιημένη την υπηρεσία Gamivo Smart. Την πάτησα τον πρώτο μήνα και χρεώθηκα. Αν έχετε κάνει σύνδεση τσεκάρετέ το 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spirit)earth)aflame Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου Πρόσφατα άλλαξαν το UI τους και είναι πιο εύκολο να την πατήσεις. Την έπαθα πριν κανά 2μηνο και γω και αν θυμάμαι καλά το έβγαλα μέσω το chatbot τους. Εύκολο ήταν όταν το βρήκα πώς, και δε με ξαναχρέωσε. Τριπλοτσεκάρετε πριν αγοράσετε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xtrmsnpr Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου Μέλος Share Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 17 ώρες πριν, Chaos3X είπε Καλησπέρα παίδες, αγόρασαν ένα παιχνίδι, μέσω PayPal, συγκεκριμένα το Kena, από G2A, όμως δεν το παρατήρησα σωστά και έλεγε ότι ήταν steam account, όχι steam key. Είναι το παιχνίδι σε έναν λογαριασμό ήδη ενεργοποιημένο δηλαδή. Με το που το κατάλαβα έστειλα απευθείας μήνυμα στον seller, για refund ή έστω να μου στείλουν ένα steam key, και ας πληρώσω κάτι παραπάνω, ομως δεν το δέχονται, μου λένε ότι, πλήρωσα και πήρα το αγαθό που είχε η περιγραφή. Του είπα ότι έκανα λάθος και είναι δικαίωμα μου να ζητήσω refund , λεπτά αφού κατάλαβα τι έγινε. Όμως δεν το δέχονται. Για την ιστορία 21€ πλήρωσα. Γνωρίζει κανείς πως αλλιώς μπορώ να κινηθώ;; είναι πονηροί, γράφουν δε φέρουν ευθήνη και ότι ο seller μόνο αν αποφασίσει να στο δώσει. https://supporthub.g2a.com/marketplace/en/Problem-Solving/i-purchased-the-wrong-item-wrong-platform-region-version-or-multiple-copies-what-can-i-do Κοινώς αν ο seller σου λέει όχι τώρα, απλώς rip 21€. 17 ώρες πριν, GreekMonkey είπε Προσοχή στο Gamivo μην έχετε ενεργοποιημένη την υπηρεσία Gamivo Smart. Την πάτησα τον πρώτο μήνα και χρεώθηκα. Αν έχετε κάνει σύνδεση τσεκάρετέ το καλό - χρυσό το gamivo, αλλά αυτό το smart που πάει ντε και καλά να στο ενεργοποιήσει είναι τρομερά σάπια κίνηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chaos3X Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 10 λεπτά πριν, xtrmsnpr είπε είναι πονηροί, γράφουν δε φέρουν ευθήνη και ότι ο seller μόνο αν αποφασίσει να στο δώσει. https://supporthub.g2a.com/marketplace/en/Problem-Solving/i-purchased-the-wrong-item-wrong-platform-region-version-or-multiple-copies-what-can-i-do Κοινώς αν ο seller σου λέει όχι τώρα, απλώς rip 21€. Unfortunately RIP. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα