imvrios Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 @Ίων Δραγούμης σβήσε το όνομα της, δεν έχεις συγκατάθεση να κοινοποιείς προσωπικά δεδομένα και δε ξέρεις σε τι μπορείς να την εκθέτεις. Προσοχή με αυτά.
manosfp Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Αν στείλω τις ανεκτελεστες παραγγελίες μου από κωτσο θα πρέπει να μου τον μεταβιβασουν ολόκληρο! Εύγε από μένα! 2 1
xRattle Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 8 λεπτά πριν, neosstoforum είπε Αν δεν μπορούν να καταμετρήσουν έστω το απόθεμα τους καλύτερα να κατεβάσουν τα ρολά. Δεν γίνεται κάθε φορά να συμβαίνει το ίδιο. Δεν είναι ότι δεν μπορούν να καταμετρήσουν το απόθεμα τους. Πολλές φορές δεν έχουν το προϊόν στις αποθήκες τους και μπορεί να μην έχει περάσει και ποτέ από το φυσικό κατάστημα αλλά δουλεύουν με τις παραγγελίες που έρχονται και βασίζονται στο ότι ο προμηθευτής τους θα έχει διαθεσιμότητα και δεν τους έχει δώσει λάθος ποσότητες και στην ταχύτητα των μεταφορικών για να μην σε καθυστερήσουν σα καταναλωτή . Απλά κάποιες φορές όλο αυτό δεν δουλεύει
verylife78 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 η δικη μου περιπετεια και οι απαντησεις που πηρα
DeareN Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Απειρες παραγγελίες απο Κωτσοβολο ακόμη και σήμερα ενώ γράφει αμεσα διαθέσιμο μετά αλλάζουν σε αναμονή παραλαβής με αόριστο χρόνο παράδοσης Την εχω πάθει και εγώ και δυστυχώς πολλές φορές αναγκαστικά παραγγελνω απο εκεί λόγω καταστήματος στην περιοχή μου (επαρχια) και έλλειψης των υπολοίπων μεγάλων αλυσίδων. Εδώ και μια πρόσφατη τέτοια περίπτωση https://techblog.gr/b2b/oneplus-nord-se-peripeteies-osoi-tsimpisan-tin-prosfora-apo-kotsovolo/
Ίων Δραγούμης Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 5 λεπτά πριν, imvrios είπε @Ίων Δραγούμης σβήσε το όνομα της, δεν έχεις συγκατάθεση να κοινοποιείς προσωπικά δεδομένα και δε ξέρεις σε τι μπορείς να την εκθέτεις. Προσοχή με αυτά. Υπέρ ευχαριστώ για την επισήμανση. Είμαι σε φάση σοκ από όλα αυτά. Μπράβο μας που καταφέραμε κάτι τέτοιο. Λογικά θα μας προσέχουν ΠΟΛΥ περισσότερο εφεξής και θα κάνω το ίδιο και για το media markt που σε αυτό έζησα ΜΑΚΡΑΝ την χειρότερή μου εμπειρία ηλεκτρονικής αγοράς. 1
KoreanW Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 5 minutes ago, Ίων Δραγούμης said: Το πρώτο μου σοκ ήταν πριν λίγο όταν μου εστάλει κι εμένα ένα ε-μέιλ από μια κ.Μαρίτα Βερούτη, ενημερωνοντάς με πως για τη καταγγελία που είχα κάνει και εγώ (για άλλο θέμα) ο Κώτσο θα φάει χρηματικό πρόστιμο 20.000. Τώρα βλέπω ότι ανοίχτηκε και αυτό το θέμα και τρώω το 2ο μου σοκ. Άραγε έφαγε 20 χιλιάρικα από τη δική μου καταγγελία και άλλα 20 από του TS;; 27 minutes ago, SeNNinhA said: " ΘΕΜΑ: «Καταγγελίες καταναλωτών» ΣΧΕΤΙΚΟ: Οι υπ’ αρ. πρωτ. 128563 - 30/11/2018, 128929 - 03/12/2018, 129260 - 03/12/2018 καταγγελίες καταναλωτών. Αναφερόμενοι στο περιεχόμενο των ως άνω καταγγελιών τις οποίες σας αποστέλλουμε σε φωτοαντίγραφο, παρακαλούμε να μας γνωρίσετε εντός δέκα (10) ημερών από τη λήψη του παρόντος τις απόψεις και ενέργειές σας για τη διευθέτηση του προβλήματος (υπ’ όψιν Μ. Βερούτη) με παράλληλη ενημέρωση των καταναλωτών. Σας εφιστούμε την προσοχή στις διατάξεις του Νόμου 2251/94 (Φ.Ε.Κ. 191/Α//16-11-1994) «Περί Προστασίας Καταναλωτών» όπως αυτές τροποποιήθηκαν και ισχύουν." Σήμερα 26/10/2020 μετά από 2 ολόκληρα χρόνια η Γραμματεία Προστασίας Καταναλωτη με ενημέρωσε ότι επιβλήθηκε πρόστιμο 20.000€. "Σχετικά με καταγγελία σας στη Δ/νση Προστασίας Καταναλωτή, σας ενημερώνουμε ότι με την υπ’ αρ. πρωτ. 100191/25-9-20 Απόφαση της Υπηρεσίας μας, επιβλήθηκε χρηματικό πρόστιμο ύψους 20.000 ευρώ στην εταιρεία Dixons South-East Europe ΑΕΒΕ (ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ). Εκ του Τμήματος Καταναλωτικών Προϊόντων Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή" Τα γράφω εδώ αυτά ως ένα παράδειγμα ότι καλό ειναι να κυνηγάμε τα δικαιώματα μας. Οι ακυρώσεις παραγγελιών από όλες τις αλυσίδες έχουν γίνει πια κανόνας και όχι εξαίρεση. Είναι η παγωμένη τακτική τους χωρίς καμία τιμωρία. Μπορεί να αναφέρεται ο Κωτσοβολος αλλά ισχύει πια για όλους. Ή νομοθεσία υπάρχει. Μπειτε στο site της Γραμματείας Προστασίας Καταναλωτή και στείλτε την καταγγελία σασ. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εννοείται ελεύθερα τα παραπάνω επισυναπτωμενα για να πιέσετε τις εταιρείες να σας στείλουν τα προϊόντα που δεσμεύτηκαν να σας πουλήσουν. Φιλικά. Από ό,τι φαίνεται, η απόφαση δεν αφορά μόνο την καταγγελία του TS αλλά ένα πακέτο από 3 καταγγελίες (υπ’ αρ. πρωτ. 128563 - 30/11/2018, 128929 - 03/12/2018, 129260 - 03/12/2018 καταγγελίες καταναλωτών). Η απόφαση είναι μια απάντηση σε απόψεις που έχουν κατά καιρούς εκφραστεί στο παρόν φόρουμ κατά τις οποίες ένας καταναλωτής που διεκδικεί το δίκιο του είναι λίγο πολύ «απατεώνας που θέλει να εκμεταλλευτεί το μαγαζί». Είθε τα πρόστιμα να πέσουν όχι μόνο σε μεγάλες αλυσίδες αλλά και στο φαρ ουέστ του συνόλου της αγοράς (σκρουτζομάγαζα, μικρομεσαιομάγαζα κλπ) που δεν εννοεί να συμμορφώνεται με την καταναλωτική νομοθεσία. Και ειθε να κλείσουν οι τρύπες της νομοθεσίας κάποτε (ΙΚΕ κλπ). 7
neosstoforum Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 4 λεπτά πριν, xRattle είπε Δεν είναι ότι δεν μπορούν να καταμετρήσουν το απόθεμα τους. Πολλές φορές δεν έχουν το προϊόν στις αποθήκες τους και μπορεί να μην έχει περάσει και ποτέ από το φυσικό κατάστημα αλλά δουλεύουν με τις παραγγελίες που έρχονται και βασίζονται στο ότι ο προμηθευτής τους θα έχει διαθεσιμότητα και δεν τους έχει δώσει λάθος ποσότητες και στην ταχύτητα των μεταφορικών για να μην σε καθυστερήσουν σα καταναλωτή . Απλά κάποιες φορές όλο αυτό δεν δουλεύει Μπορούν πολύ απλά αν ο προμηθευτής τους πει π.χ. έχω 100 κομμάτια να μπλοκάρουν τη δυνατότητα παραγγελίας όταν φτάσουν αυτόν τον αριθμό. Τώρα αν ο προμηθευτής εξυπηρετεί και άλλα καταστήματα τότε εκεί μπλέκεται λίγο το θέμα, αλλά και πάλι υπάρχουν λύσεις.
iliasmach Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Εύγε από μένα, αν όλοι οι καταναλωτές έκαναν το ίδιο σε αντίστοιχες περιπτώσεις, οι εταιρείες δεν θα έκαναν αυτά που κάνουν τόσο εύκολα. Το μόνο που μου κάνει εντύπωση και με θλίβει είναι το απαράδεκτα μεγάλο χρονικό που χρειάστηκε μέχρι να επιβληθεί το πρόστιμο.
powerslave7 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Τα ιδια μου εκανε το media markt με εναν απορροφητηρα. Αφου ελεγε οτι ηταν διαθεσιμος, τον αγορασα-τον πληρωσα μεσω καρτας... αρχικα μου ειπαν οτι δεν ειναι στο μαγαζι της Συγγρου και πρεπει να ερθει απο αλλο υποκαταστημα, την αλλη βδομαδα οτι ειχαν θεματα με τα δρομολογια... την 3η βδομαδα το προοιον εξαφανιστηκε ΤΕΛΕΙΩΣ απο το site και αγνωστο το ποτε θα ξαναπαραλαμβαναν. Καμια ενημερωση δεν ειχα , μονο μετα απο δικα μου τηλεφωνα με αναμονη αρκετης ωρας κτλ. Φυσικα πηρα τα χρηματα πισω και το πηρα απο αλλου αλλα να ευχαριστησω το φιλο γιατι μου εδωσε το εναυσμα να κανω και εγω επωνυμη καταγγελια για το γεγονος. Οι πρακτικες της πουστιας και της κοροιδιας δεν προκειται να τελιωσουν ποτε αλλα οσοι το κανουν να πληρωσουν μπας και αλλαξουν. 1
imvrios Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Μπράβο για τις ενέργειες σου. Τώρα, αφενός δε ξέρουμε αν ο Κωτσόβολος θα προσφύγει στα δικαστήρια για το πρόστιμο ή θα πληρώσει και αφετέρου είναι περισσότερο συμβολικό για το μέγεθος του και το τζίρο του, σαν προειδοποίηση περισσότερο. 1 1
Ίων Δραγούμης Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, KoreanW είπε Από ό,τι φαίνεται, η απόφαση δεν αφορά μόνο την καταγγελία του TS αλλά ένα πακέτο από 3 καταγγελίες (υπ’ αρ. πρωτ. 128563 - 30/11/2018, 128929 - 03/12/2018, 129260 - 03/12/2018 καταγγελίες καταναλωτών). Η απόφαση είναι μια απάντηση σε απόψεις που έχουν κατά καιρούς εκφραστεί στο παρόν φόρουμ κατά τις οποίες ένας καταναλωτής που διεκδικεί το δίκιο του είναι λίγο πολύ «απατεώνας που θέλει να εκμεταλλευτεί το μαγαζί». Είθε τα πρόστιμα να πέσουν όχι μόνο σε μεγάλες αλυσίδες αλλά και στο φαρ ουέστ του συνόλου της αγοράς (σκρουτζομάγαζα, μικρομεσαιομάγαζα κλπ) που δεν εννοεί να συμμορφώνεται με την καταναλωτική νομοθεσία. Και ειθε να κλείσουν οι τρύπες της νομοθεσίας κάποτε (ΙΚΕ κλπ). Το δικό μου μέιλ αναφέρει υπ'αρ. πρωτ. 100191/25-9-20. Οπότε μιλάμε για 4 επί 20.000;;; εγώ αν θυμάμαι καλά είχα κάνει καταγγελία για κάτι BEATS ακουστικά που μου είχαν ακυρώσει. Επεξ/σία 26 Οκτωβρίου 2020 από Ίων Δραγούμης
ekkli Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 16 λεπτά πριν, verylife78 είπε η δικη μου περιπετεια και οι απαντησεις που πηρα απίστευτες απαντήσεις από συμφορουμίτες, χάνω την πίστη μου στο ανθρώπινο είδος. Νομίζω ότι οι συνθήκες μπανανίας που επικρατούν στο ηλεκτρονικό εμπόριο και όχι μόνο (και στην κοινωνία γενικότερα, που τα λεφτά κάνουν τους ανθρώπους) μας έχουν κάνει να ξεχάσουμε βασικές αρχές του ίδιο του καπιταλισμού και τι σημαίνει κανονική κατάσταση της αγοράς. Μας έχουν εκπαιδεύσει ότι και να μας κοροϊδεύουν δεν τρέχει κάτι, πως κάνεις έτσι, σιγά τώρα, προχώρα στην ζωή σου κλπ κλπ. Ελπίζω θέματα όπως αυτό που γράφουμε τώρα να μας επαναφέρει λίγο και να καταλάβουμε πως πρέπει να είναι τα πράγματα. Παρότι επίσης φοβάμαι ότι αυτά τα πρόστιμα γράφονται στο χιόνι, η ηθική δικαίωση και μόνο είναι αρκετή για να ξέρουμε πως πρέπει να δουλεύει η αγορά. 3
JaguarOne Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 32 λεπτά πριν, xRattle είπε Δεν είναι ότι δεν μπορούν να καταμετρήσουν το απόθεμα τους. Πολλές φορές δεν έχουν το προϊόν στις αποθήκες τους και μπορεί να μην έχει περάσει και ποτέ από το φυσικό κατάστημα αλλά δουλεύουν με τις παραγγελίες που έρχονται και βασίζονται στο ότι ο προμηθευτής τους θα έχει διαθεσιμότητα και δεν τους έχει δώσει λάθος ποσότητες και στην ταχύτητα των μεταφορικών για να μην σε καθυστερήσουν σα καταναλωτή . Απλά κάποιες φορές όλο αυτό δεν δουλεύει ... όχι!! Άμεσα διαθέσιμο, σημαίνει το έχω στην κατοχή μου, όχι το έχει ο προμηθευτής στην κατοχή του και μπορεί να μου το δώσει γρήγορα. 3 1
afragorn Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Έτσι μπράβο, μη κωλώνετε να κάνετε καταγγελίες εφόσον νιώθετε ότι σας κοροιδεύουν. Είχα κάνει φοιτητής στη Γενική Ταχυδρομική για δέματα που τάχα μου "άφηναν σημείωμα" και μετά με έπαιρναν τηλέφωνο από το νομικό τμήμα τους να τη πάρω πίσω γιατί αυτομάτως με τη καταγγελία χρεώνονταν 3000€ πρόστιμο (δε ξέρω αν έλεγε παπάτζες, αλλά τη δουλειά μου την έκανα). Από τότε μια χαρά με έβρισκαν. Λίγο υπομονή θέλει γιατί τρως χρόνο. Τίποτα άλλο! Αλλά η ηθική ικανοποίηση είναι κάβλα! Επεξ/σία 26 Οκτωβρίου 2020 από afragorn 8
Προτεινόμενες αναρτήσεις