Δημοφιλής ανάρτηση SeNNinhA Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Κι όμως μετά από 2 χρονια υπήρξε έστω μια ηθική δικαίωση. Συνέβη κλασικά ότι συμβαινει κατά κόρον σήμερα με όλες τις μεγάλες αλυσίδες. Κανεις παραγγελία, καταχωρείται κανονικά και μετά στην ακυρώνουν. Οχι. Όπως έχω πει πολλές φορές εδώ αυτό είναι παράνομο και αποτελεί εξαπάτηση του καταναλωτή. Για τους δύσπιστους μολις μου ήρθε μυνημα ότι επιβλήθηκε πρόστιμο 20.000 €στον Κωτσοβολο σε σχετική περίπτωση μετά από δική μου καταγγελία. Οπότε η συμβουλή μου είναι να το κυνηγάτε και εσείς κάθε φορά μπας και σταματήσει κάποτε όλο αυτό. Παραθέτω τα σχετικά emails: Ή καταγγελία έγινε στις 30/11/2018 (πριν 2 χρονια) για ακύρωση παραγγελίας. Αφού ξόδεψα περί τισ 2 ώρες στο τηλέφωνο προσπαθώντας να βρω μια άκρη (που δεν βρηκα) τους ενημέρωσα ότι θα γίνει η σχετική καταγγελία προς την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Δεν έδωσαν φυσικά σημασία και προχώρησα. 1) Το παρακάτω είναι αυτούσια η καταγγελία μέσα από το αυτοματοματοποιημενο συστημα της Γραμματείας Καταναλωτη διαλεγοντας την σωστή κατηγορία (θα την δείτε στο τέλος του αρακατω email. " Στοιχεία Αναφερόμενης Επιχείρησης Επωνυμία:ΚΟΤΣΩΒΟΛΟΣ Διεύθυνση (Οδός, Αριθμός, Τ.Κ., Περιοχή):Ηλεκτρονικο καταστημα Τηλέφωνο: 210289999 Fax: Email: Αρμόδιος: Είδος εργασιών: Χώρα Εμπόρου: Ελλάδα Περιγραφή του προβλήματος: Στις 20.11.2018 μεσω του ηλεκτρονικου καταστηματος αγορασα δυο τεμαχια απο το προιον "WD My Passport 4TB 2.5" Black HDD Εξωτερικός Σκληρός Δίσκος" το οποιο στο ηλεκτρονικο καταστημα φαινοταν ως "ΑΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ" σε στοκ. Η παραγγελια για την ολοκληρωση της εξοφλήθηκε αμεσα μεσω χρεωστικης καρτας και ελαβα αντιστοιχο e-mail επιβεβαιωσης το υπαρχει διαθεσιμο. Ομως μεχρι σημερα 30/11/2018 δεν είχα λαβει πληροφοριες για την αποστολη του προιοντος οπου μετα απο τηλεφωνικη μου επικοινωνια (με δικη μου πρωτοβουλια) μου ανεφεραν την μη διαθσιμοτητα του προιοντος με αγνωστη περιοδο αναμονης. Σημερα 30/11/2018 ελαβα το παρακάτω ενημερωτικο SMS "Η παραγγελία σας θα καθυστερήσει λόγω αναβολης παραλαβης της απο τον προμηθευτη μας. Μολις τα προιοντα σας παραληφθουν θα σας ενημερώσουμε αμεσα." Η παραπανω τακτικη αποτελεί ξεκαθαρα ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ μου ως καταναλωτή. Αγορασα ενα προιον το οποιο χαρακτηριζοταν ως αμεσα διαθεσιμο, αφενώς δεσμευοντας τα χρηματα της αγορας μου εως σήμερα προκαταβαλοντας το συνολο του ποσου και αφετερου και κυριότερο ταυτοχρόνως χάνοντας την δυνατότητα για επιλογή αγοράς αντιστοιχου προϊόντος το οποιο βρισκόταν σε σχετική αντίστοιχη προσφορά σε ανταγωνιστικο καταστήμα την στιγμη της συναλλαγής. Επίσης η μη διαθεσιμότητα του προϊόντος μου δημιουργει προβλημα ως επαγγελματια μιας και η επιλογη προϊοντος αμεσα διαθεσιμου ηταν ενα απο τα κριτηρια επιλογής προμηθευτη και προιόντος. Η διαθεσιμη επιλογή της ακυρωσης της παραγγελίας και επιστροφής χρημάτων μου δημιουργεί ΖΗΜΙΑ μιας και δεν μπορω αυτη την χρονικη στιγμη να προμηθευτώ αντιστοιχο προιον χωρις επιπλεον κοστος. Κατι το οποιο ηταν απολυτως εφικτο την στιγμη της αρχικης αγορας. Η επιλογη για επιλογη αλλου προϊοντος της ίδιας εταιρειας, ποιοτητας και χαρακτηριστικων χωρις επιπλεον κοστος δεν μου εχει δωθει. Η παραπανω πρακτικη πωλήσεως προϊοντων ως αμεσα διαθεσιμε σε στοκ αποτελει ξεκάθαρα ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ του καταναλωτη που δημιουργει σαφεστατη ζημια ως προς τον χρονο και το κοστος στον καταναλωτη. Οι αιτιασεις περι κακης λειτουργιας του συστηματος δεν θεωρουνται αποδεκτες μιας και ειναι υποχρεωση του εκαστοτε πωλητη να εξασφαλιζει την σωστη λειτουργια του συστηματος πωλησης του. Σε αντιθετη περιπτωση επιβαλεται να αποζημιωνει τον καταναλωτη που τον εμπιστευτηκε για καθε ζημια που υπεστη για την δικη του αμελεια. Η δικη μου περιπτωση δεν αποτελει μοναδικη και ειναι μια απο τις πολλες για το ιδιο αντικειμενο στην συγκεκριμενη χρονικη περιοδο και απο τον συγκεκριμενο πωλητη. Αποτελει μαλιστα παγια τακτικη του διαχρονικα συμφωνα με τις αιτιασεις του τμηματος εξυπηρετησης του ιδιου. Παρακαλω για τις ενεργειες σας Τομεακές πληροφορίες Κατηγορία: Καταναλωτικά Αγαθά 1.15. Αγαθά τεχνολογιών πληροφοριών & επικοινωνιών Είδος καταγγελίας: Παράδοση αγαθών/Παροχή υπηρεσιών 2.4. Μη διαθεσιμότητα/Μη πρόσβαση7.8. Άλλες αθέμιτες εμπορικές πρακτικές Μέθοδος Πώλησης: 61.3 Πολυκαταστήματα Επισυναπτόμενο αρχείο: 5c010c58574b5-Gmail - Παραγγελία στο www.kotsovolos.gr.pdf Σας γνωρίζουμε ότι η καταγγελία σας παρελήφθη και εξετάζεται από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Η αρμόδια Διεύθυνση προβαίνει σε ταξινόμηση των καταγγελιών ανάλογα με τη βαρύτητα των καταγγελλόμενων παραβάσεων και προχωρά σε περαιτέρω έλεγχο και επεξεργασία όσων κρίνει αναγκαίο να διερευνηθούν, σύμφωνα με το άρθρο 13β του ν. 2251/94 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει. Για την περαιτέρω διερεύνηση λαμβάνονται υπόψη μια σειρά από κριτήρια και μεταξύ άλλων η ανάγκη προστασίας του δημοσίου συμφέροντος, οι πιθανές επιπτώσεις στο καταναλωτικό κοινό από την καταγγελλόμενη συμπεριφορά καθώς και το αποτέλεσμα που προσδοκάται από την παρέμβαση της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή στη συγκεκριμένη υπόθεση." Σε συνέχεια της καταγγελίας έλαβα ενημερωτικό email και στις 8/2/2019 κοινοποίηση του εγγράφου της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή προς Κωτσοβολο που ζητάει διευκρινήσεις. Οπως θα παρατηρήσετε υπήρξαν 3 παρόμοιες καταγγελίες που αναφερονται στο έγγραφο. Όσο περισσότερες τόσο το καλύτερο. " ΘΕΜΑ: «Καταγγελίες καταναλωτών» ΣΧΕΤΙΚΟ: Οι υπ’ αρ. πρωτ. 128563 - 30/11/2018, 128929 - 03/12/2018, 129260 - 03/12/2018 καταγγελίες καταναλωτών. Αναφερόμενοι στο περιεχόμενο των ως άνω καταγγελιών τις οποίες σας αποστέλλουμε σε φωτοαντίγραφο, παρακαλούμε να μας γνωρίσετε εντός δέκα (10) ημερών από τη λήψη του παρόντος τις απόψεις και ενέργειές σας για τη διευθέτηση του προβλήματος (υπ’ όψιν Μ. Βερούτη) με παράλληλη ενημέρωση των καταναλωτών. Σας εφιστούμε την προσοχή στις διατάξεις του Νόμου 2251/94 (Φ.Ε.Κ. 191/Α//16-11-1994) «Περί Προστασίας Καταναλωτών» όπως αυτές τροποποιήθηκαν και ισχύουν." Σήμερα 26/10/2020 μετά από 2 ολόκληρα χρόνια η Γραμματεία Προστασίας Καταναλωτη με ενημέρωσε ότι επιβλήθηκε πρόστιμο 20.000€. "Σχετικά με καταγγελία σας στη Δ/νση Προστασίας Καταναλωτή, σας ενημερώνουμε ότι με την υπ’ αρ. πρωτ. 100191/25-9-20 Απόφαση της Υπηρεσίας μας, επιβλήθηκε χρηματικό πρόστιμο ύψους 20.000 ευρώ στην εταιρεία Dixons South-East Europe ΑΕΒΕ (ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ). Εκ του Τμήματος Καταναλωτικών Προϊόντων Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή" Τα γράφω εδώ αυτά ως ένα παράδειγμα ότι καλό ειναι να κυνηγάμε τα δικαιώματα μας. Οι ακυρώσεις παραγγελιών από όλες τις αλυσίδες έχουν γίνει πια κανόνας και όχι εξαίρεση. Είναι η παγωμένη τακτική τους χωρίς καμία τιμωρία. Μπορεί να αναφέρεται ο Κωτσοβολος αλλά ισχύει πια για όλους. Ή νομοθεσία υπάρχει. Μπειτε στο site της Γραμματείας Προστασίας Καταναλωτή και στείλτε την καταγγελία σασ. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εννοείται ελεύθερα τα παραπάνω επισυναπτωμενα για να πιέσετε τις εταιρείες να σας στείλουν τα προϊόντα που δεσμεύτηκαν να σας πουλήσουν. Φιλικά. Επεξ/σία 26 Οκτωβρίου 2020 από SeNNinhA 156 35
stial Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Απίστευτα πράγματα. Επεξ/σία 26 Οκτωβρίου 2020 από stial
verylife78 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 οταν πριν λιγο επαθα το ιδιο ...επεσαν ολοι να με φανε γιατι δεν πληρωσα τιποτα και τι να κανουμε αυτα συμβαινουν και παρτο απο αλλου και αλλα τετοια Φυσικα ηταν απο τον κοτσοβολο... οποτε αισθανομαι και εγω λιγο καλυτερα τωρα που υπαρχει καποιος που με καταλαβαινει ... και το κυνηγησε παραπανω απο εμενα, γιατι εγω απλα ουτε το χρονο ειχα και εχω ουτε την ορεξη 9 1
SeNNinhA Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 4 λεπτά πριν, stial είπε Απίστευτα πράγματα. Συμβαίνουν κάθε μέρα όπως διαπιστώνεις. Δεν θα σταματήσουν εάν δεν το κυνηγάτε ΟΛΟΙ 3 1
k_dinos Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Αν ίσχυε αυτό και για τους υπόλοιπους, με τα 20χιλιαρα που θα μάζευε το κράτος θα κάλυπτε και το δημόσιο χρέος 2
HERTHAN Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Μόλις τώρα, k_dinos είπε Αν ίσχυε αυτό και για τους υπόλοιπους, με τα 20χιλιαρα που θα μάζευε το κράτος θα κάλυπτε και το δημόσιο χρέος Nαι και θα γινομασταν Μονακο την αλλη μερα. 2
lefta_yparxoun Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 έχω κάνει και εγώ αντίστοιχη καταγγελία για άλλο ηλεκτρονικό κατάστημα, πριν από 3 μήνες περίπου. Σκεφτόμουν να ενοχλήσω για να μάθω τι έγινε αλλά τώρα καταλαβαίνω ότι η διαδικασία είναι πολύ χρονοβόρα. Το σημαντικό βέβαια είναι ότι στην περίπτωσή μας έπεσε το πρόστιμο. Μπράβο στον καταγγέλοντα, αν κάνουμε όλοι το ίδιο θα στρώσουν γρήγορα τα πράγματα. 5
Turbani Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Φαντασου ολο αυτο να γινοταν μεσα σε 2-3 μηνες(Γιατι 2 χρονια μου φαινεται πολυ μεγαλο χρονικο διαστημα.)Ποσα πιο στα "οπα οπα" θα μας ειχαν τους καταναλωτες?(Πες οχι σε συμπεριφορα απεναντι μας αλλα θα προσεχανε διπλα-τριπλα τιμες/διαθεσιμοτητα). Και η ερώτηση λοιπον, ειναι η γραφειοκρατια της Ελλαδαρας που καθυστερει την διαδικασια απο το να γινει σε πολυ μικροτερο χρονικο διαστημα?Γιατι παιρνει τοσο καιρο? Επεξ/σία 26 Οκτωβρίου 2020 από Turbani 2
gorillas Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Ίδια ακριβώς περίπτωση και εγώ. Αλλά ευτυχώς στο άκουσμα "καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή" μου έστειλαν το προϊόν στην αρχική τιμή. Μπράβο φίλε μου! 1
Επισκέπτης Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 15 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε Κι όμως μετά από 2 χρονια υπήρξε έστω μια ηθική δικαίωση. Συνέβη κλασικά ότι συμβαινει κατά κόρον σήμερα με όλες τις μεγάλες αλυσίδες. Κανεις παραγγελία, καταχωρείται κανονικά και μετά στην ακυρώνουν. Οχι. Όπως έχω πει πολλές φορές εδώ αυτό είναι παράνομο και αποτελεί εξαπάτηση του καταναλωτή. Για τους δύσπιστους μολις μου ήρθε μυνημα ότι επιβλήθηκε πρόστιμο 20.000 €στον Κωτσοβολο σε σχετική περίπτωση μετά από δική μου καταγγελία. Οπότε η συμβουλή μου είναι να το κυνηγάτε και εσείς κάθε φορά μπας και σταματήσει κάποτε όλο αυτό. Παραθέτω τα σχετικά emails: Ή καταγγελία έγινε στις 30/11/2018 (πριν 2 χρονια) για ακύρωση παραγγελίας. Αφού ξόδεψα περί τισ 2 ώρες στο τηλέφωνο προσπαθώντας να βρω μια άκρη (που δεν βρηκα) τους ενημέρωσα ότι θα γίνει η σχετική καταγγελία προς την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Δεν έδωσαν φυσικά σημασία και προχώρησα. 1) Το παρακάτω είναι αυτούσια η καταγγελία μέσα από το αυτοματοματοποιημενο συστημα της Γραμματείας Καταναλωτη διαλεγοντας την σωστή κατηγορία (θα την δείτε στο τέλος του αρακατω email. " Στοιχεία Αναφερόμενης Επιχείρησης Επωνυμία:ΚΟΤΣΩΒΟΛΟΣ Διεύθυνση (Οδός, Αριθμός, Τ.Κ., Περιοχή):Ηλεκτρονικο καταστημα Τηλέφωνο: 210289999 Fax: Email: Αρμόδιος: Είδος εργασιών: Χώρα Εμπόρου: Ελλάδα Περιγραφή του προβλήματος: Στις 20.11.2018 μεσω του ηλεκτρονικου καταστηματος αγορασα δυο τεμαχια απο το προιον "WD My Passport 4TB 2.5" Black HDD Εξωτερικός Σκληρός Δίσκος" το οποιο στο ηλεκτρονικο καταστημα φαινοταν ως "ΑΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ" σε στοκ. Η παραγγελια για την ολοκληρωση της εξοφλήθηκε αμεσα μεσω χρεωστικης καρτας και ελαβα αντιστοιχο e-mail επιβεβαιωσης το υπαρχει διαθεσιμο. Ομως μεχρι σημερα 30/11/2018 δεν είχα λαβει πληροφοριες για την αποστολη του προιοντος οπου μετα απο τηλεφωνικη μου επικοινωνια (με δικη μου πρωτοβουλια) μου ανεφεραν την μη διαθσιμοτητα του προιοντος με αγνωστη περιοδο αναμονης. Σημερα 30/11/2018 ελαβα το παρακάτω ενημερωτικο SMS "Η παραγγελία σας θα καθυστερήσει λόγω αναβολης παραλαβης της απο τον προμηθευτη μας. Μολις τα προιοντα σας παραληφθουν θα σας ενημερώσουμε αμεσα." Η παραπανω τακτικη αποτελεί ξεκαθαρα ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ μου ως καταναλωτή. Αγορασα ενα προιον το οποιο χαρακτηριζοταν ως αμεσα διαθεσιμο, αφενώς δεσμευοντας τα χρηματα της αγορας μου εως σήμερα προκαταβαλοντας το συνολο του ποσου και αφετερου και κυριότερο ταυτοχρόνως χάνοντας την δυνατότητα για επιλογή αγοράς αντιστοιχου προϊόντος το οποιο βρισκόταν σε σχετική αντίστοιχη προσφορά σε ανταγωνιστικο καταστήμα την στιγμη της συναλλαγής. Επίσης η μη διαθεσιμότητα του προϊόντος μου δημιουργει προβλημα ως επαγγελματια μιας και η επιλογη προϊοντος αμεσα διαθεσιμου ηταν ενα απο τα κριτηρια επιλογής προμηθευτη και προιόντος. Η διαθεσιμη επιλογή της ακυρωσης της παραγγελίας και επιστροφής χρημάτων μου δημιουργεί ΖΗΜΙΑ μιας και δεν μπορω αυτη την χρονικη στιγμη να προμηθευτώ αντιστοιχο προιον χωρις επιπλεον κοστος. Κατι το οποιο ηταν απολυτως εφικτο την στιγμη της αρχικης αγορας. Η επιλογη για επιλογη αλλου προϊοντος της ίδιας εταιρειας, ποιοτητας και χαρακτηριστικων χωρις επιπλεον κοστος δεν μου εχει δωθει. Η παραπανω πρακτικη πωλήσεως προϊοντων ως αμεσα διαθεσιμε σε στοκ αποτελει ξεκάθαρα ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ του καταναλωτη που δημιουργει σαφεστατη ζημια ως προς τον χρονο και το κοστος στον καταναλωτη. Οι αιτιασεις περι κακης λειτουργιας του συστηματος δεν θεωρουνται αποδεκτες μιας και ειναι υποχρεωση του εκαστοτε πωλητη να εξασφαλιζει την σωστη λειτουργια του συστηματος πωλησης του. Σε αντιθετη περιπτωση επιβαλεται να αποζημιωνει τον καταναλωτη που τον εμπιστευτηκε για καθε ζημια που υπεστη για την δικη του αμελεια. Η δικη μου περιπτωση δεν αποτελει μοναδικη και ειναι μια απο τις πολλες για το ιδιο αντικειμενο στην συγκεκριμενη χρονικη περιοδο και απο τον συγκεκριμενο πωλητη. Αποτελει μαλιστα παγια τακτικη του διαχρονικα συμφωνα με τις αιτιασεις του τμηματος εξυπηρετησης του ιδιου. Παρακαλω για τις ενεργειες σας Τομεακές πληροφορίες Κατηγορία: Καταναλωτικά Αγαθά 1.15. Αγαθά τεχνολογιών πληροφοριών & επικοινωνιών Είδος καταγγελίας: Παράδοση αγαθών/Παροχή υπηρεσιών 2.4. Μη διαθεσιμότητα/Μη πρόσβαση7.8. Άλλες αθέμιτες εμπορικές πρακτικές Μέθοδος Πώλησης: 61.3 Πολυκαταστήματα Επισυναπτόμενο αρχείο: 5c010c58574b5-Gmail - Παραγγελία στο www.kotsovolos.gr.pdf Σας γνωρίζουμε ότι η καταγγελία σας παρελήφθη και εξετάζεται από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Η αρμόδια Διεύθυνση προβαίνει σε ταξινόμηση των καταγγελιών ανάλογα με τη βαρύτητα των καταγγελλόμενων παραβάσεων και προχωρά σε περαιτέρω έλεγχο και επεξεργασία όσων κρίνει αναγκαίο να διερευνηθούν, σύμφωνα με το άρθρο 13β του ν. 2251/94 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει. Για την περαιτέρω διερεύνηση λαμβάνονται υπόψη μια σειρά από κριτήρια και μεταξύ άλλων η ανάγκη προστασίας του δημοσίου συμφέροντος, οι πιθανές επιπτώσεις στο καταναλωτικό κοινό από την καταγγελλόμενη συμπεριφορά καθώς και το αποτέλεσμα που προσδοκάται από την παρέμβαση της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή στη συγκεκριμένη υπόθεση." Σε συνέχεια της καταγγελίας έλαβα ενημερωτικό email και στις 8/2/2019 κοινοποίηση του εγγράφου της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή προς Κωτσοβολο που ζητάει διευκρινήσεις. Οπως θα παρατηρήσετε υπήρξαν 3 παρόμοιες καταγγελίες που αναφερονται στο έγγραφο. Όσο περισσότερες τόσο το καλύτερο. " ΘΕΜΑ: «Καταγγελίες καταναλωτών» ΣΧΕΤΙΚΟ: Οι υπ’ αρ. πρωτ. 128563 - 30/11/2018, 128929 - 03/12/2018, 129260 - 03/12/2018 καταγγελίες καταναλωτών. Αναφερόμενοι στο περιεχόμενο των ως άνω καταγγελιών τις οποίες σας αποστέλλουμε σε φωτοαντίγραφο, παρακαλούμε να μας γνωρίσετε εντός δέκα (10) ημερών από τη λήψη του παρόντος τις απόψεις και ενέργειές σας για τη διευθέτηση του προβλήματος (υπ’ όψιν Μ. Βερούτη) με παράλληλη ενημέρωση των καταναλωτών. Σας εφιστούμε την προσοχή στις διατάξεις του Νόμου 2251/94 (Φ.Ε.Κ. 191/Α//16-11-1994) «Περί Προστασίας Καταναλωτών» όπως αυτές τροποποιήθηκαν και ισχύουν." Σήμερα 26/10/2020 μετά από 2 ολόκληρα χρόνια η Γραμματεία Προστασίας Καταναλωτη με ενημέρωσε ότι επιβλήθηκε πρόστιμο 20.000€. "Σχετικά με καταγγελία σας στη Δ/νση Προστασίας Καταναλωτή, σας ενημερώνουμε ότι με την υπ’ αρ. πρωτ. 100191/25-9-20 Απόφαση της Υπηρεσίας μας, επιβλήθηκε χρηματικό πρόστιμο ύψους 20.000 ευρώ στην εταιρεία Dixons South-East Europe ΑΕΒΕ (ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ). Εκ του Τμήματος Καταναλωτικών Προϊόντων Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή" Τα γράφω εδώ αυτά ως ένα παράδειγμα ότι καλό ειναι να κυνηγάμε τα δικαιώματα μας. Οι ακυρώσεις παραγγελιών από όλες τις αλυσίδες έχουν γίνει πια κανόνας και όχι εξαίρεση. Είναι η παγωμένη τακτική τους χωρίς καμία τιμωρία. Μπορεί να αναφέρεται ο Κωτσοβολος αλλά ισχύει πια για όλους. Ή νομοθεσία υπάρχει. Μπειτε στο site της Γραμματείας Προστασίας Καταναλωτή και στείλτε την καταγγελία σασ. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εννοείται ελεύθερα τα παραπάνω επισυναπτωμενα για να πιέσετε τις εταιρείες να σας στείλουν τα προϊόντα που δεσμεύτηκαν να σας πουλήσουν. Φιλικά. BRAVO!!!!!!!!!
Vasilis 07 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Για να σφίξουν λίγο οι κ….. Πριν μερικές μέρες συγγενικό πρόσωπο αγόρασε ηλεκτρονικά από κατάστημα επίπλων (όχι ειδική παραγγελία) και στην προσπάθεια επιστροφής το κατάστημα απάντησε ότι ηλεκτρονικές αγορές δεν γίνονται δεκτές!!!
neosstoforum Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Αν δεν μπορούν να καταμετρήσουν έστω το απόθεμα τους καλύτερα να κατεβάσουν τα ρολά. Δεν γίνεται κάθε φορά να συμβαίνει το ίδιο.
x_revenge Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Ο χρονος που χρειαστηκε για να γινει κατι ειναι τραγικος αλλα ας λεμε καλα και μονο που υπαρχει και κατι τετοιο στη χωρα που ζουμε. Μπραβο και σε σενα που τους κυνηγησες.
mike299 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Είχα την εντύπωση ότι δεν ευθύνονται για"λάθος" του συστήματος. Εάν ισχύει και για τις "λάθος" τιμές, έχει να πέσει πολύ καταγγελία. Άντε να μάθουν και μερικοί που το έχουν κάνει σύστημα. Είναι φανερό πάντως ότι η ύπαρξη επιπλέον καταγγελιών για το ίδιο θέμα ενίσχυσε την ισχύ της καταγγελίας. Οπότε όλοι πρέπει να αντιδρούμε, ακόμα και εάν δεν έχουμε άμεσα οφέλη Επεξ/σία 26 Οκτωβρίου 2020 από mike299 6
Ίων Δραγούμης Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Το πρώτο μου σοκ ήταν πριν λίγο όταν μου εστάλει κι εμένα ένα ε-μέιλ από μια κυρία xxxxxxxxxxxxx ενημερωνοντάς με πως για τη καταγγελία που είχα κάνει και εγώ (για άλλο θέμα) ο Κώτσο θα φάει χρηματικό πρόστιμο 20.000. Τώρα βλέπω ότι ανοίχτηκε και αυτό το θέμα και τρώω το 2ο μου σοκ. Άραγε έφαγε 20 χιλιάρικα από τη δική μου καταγγελία και άλλα 20 από του TS;; Επεξ/σία 26 Οκτωβρίου 2020 από Ίων Δραγούμης 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις