Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Το τεκμήριο διαβίωσης είναι ένας έμμεσος τρόπος για να υπολογιστεί το φορολογητέο εισόδημα, αν το σύνολο των τεκμηρίων διαβίωσης ξεπερνά το εισόδημα που δηλώνεις τότε φορολογείσαι βάση τεκμηρίων. Για αυτό ακριβώς για να μπορέσει να "μεταφράσει" κάποιος το τεκμήριο διαβίωσης σε έξοδα, θα πρέπει να του έχεις δώσει όλες τις λεπτομέρειες και για κάθε τεκμήριο που θα σε βαρύνει, αλλά και για κάθε εισόδημα σου.

Όσο για τον φόρο πολυτελείας αυτός επιβάλλεται σε αυτοκίνητα ηλικίας έως 10 ετών, αλλά δεν πληρώνουν όλα το ίδιο, για 1.929-2.500cc ανέρχεται στο 5% του ύψους του τεκμηρίου που έχει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

Επίσης έχουν πει ότι φέτος θα είναι η τελευταία φορά που θα πληρωθεί φόρος πολυτελείας, καθώς επίσης ότι τα τεκμήρια σταδιακά θα καταργηθούν.

Άμα άμα το εισόδημα ξεπερνά τα τεκμήρια, τότε δεν υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση; Πέρα από τα 5% του τεκμηρίου, 440 ευρώ λοιπόν για 2000 κυβικά. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Papakaliati είπε

Άμα άμα το εισόδημα ξεπερνά τα τεκμήρια, τότε δεν υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση; Πέρα από τα 5% του τεκμηρίου, 440 ευρώ λοιπόν για 2000 κυβικά. 

Αυτό το "επιπλέον επιβάρυνση" μπερδεύει, το τεκμήριο δεν είναι σίγουρο ότι σε επιβαρύνει με έξοδα, πάμε μία ακόμα λέγοντας τα όλα με το όνομα τους:

Το σύνολο των τεκμηρίων σου ας πούμε πως είναι 15.000€. Αν δηλώσεις εισόδημα 20.000€ τότε θα φορολογηθείς για 20.000€, αν δηλώσεις κάτω από 15.000€ τότε θα φορολογηθείς για 15.000€. Αυτός ο φόρος που θα πληρώσεις λόγω εισοδήματος, άσχετα αν βασιστεί σε δηλωθέν ή σε τεκμαρτό, λέγεται φόρος εισοδήματος. Και ο φόρος εισοδήματος που θα πληρώσεις ΔΕΝ μπορεί να υπολογιστεί αν δεν γνωρίζεις και όλα τα τεκμήρια σου αλλά και το εισόδημα σου.

Επίσης τα 440€ στην περίπτωση που το αυτοκίνητο είναι 2.000cc και έως 5 ετών, αν είναι 2.000cc και από 6 έως 10 ετών τότε πέφτει στα 308€, και αυτό το ποσό λέγεται φόρος πολυτελείας. Ο φόρος πολυτελείας είναι στάνταρ, επηρεάζεται μόνο από τα κυβικά και την ηλικία του αυτοκινήτου.

Ελπίζω τώρα να κατάλαβες.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

Αυτό το "επιπλέον επιβάρυνση" μπερδεύει, το τεκμήριο δεν είναι σίγουρο ότι σε επιβαρύνει με έξοδα, πάμε μία ακόμα λέγοντας τα όλα με το όνομα τους:

Το σύνολο των τεκμηρίων σου ας πούμε πως είναι 15.000€. Αν δηλώσεις εισόδημα 20.000€ τότε θα φορολογηθείς για 20.000€, αν δηλώσεις κάτω από 15.000€ τότε θα φορολογηθείς για 15.000€. Αυτός ο φόρος που θα πληρώσεις λόγω εισοδήματος, άσχετα αν βασιστεί σε δηλωθέν ή σε τεκμαρτό, λέγεται φόρος εισοδήματος. Και ο φόρος εισοδήματος που θα πληρώσεις ΔΕΝ μπορεί να υπολογιστεί αν δεν γνωρίζεις και όλα τα τεκμήρια σου αλλά και το εισόδημα σου.

Επίσης τα 440€ στην περίπτωση που το αυτοκίνητο είναι 2.000cc και έως 5 ετών, αν είναι 2.000cc και από 6 έως 10 ετών τότε πέφτει στα 308€, και αυτό το ποσό λέγεται φόρος πολυτελείας. Ο φόρος πολυτελείας είναι στάνταρ, επηρεάζεται μόνο από τα κυβικά και την ηλικία του αυτοκινήτου.

Ελπίζω τώρα να κατάλαβες.

Οκ, νομίζω είναι όλα κομπλέ τώρα. Προφανώς και εγώ διάβασα τα ΄καταργείται ο φόρος πολυτελείας΄, αλλά μέχρι να το δούμε, άλλου παπά ευαγγέλιο. Ο λόγος που το ψάχνω για 2000 κυβικα, είναι ότι λόγο του επαναπατρισμού έχεις ένα σημαντικό κέρδος, και μάλιστα προσανατολιζομαι και σε υβριδικό, στα οποία τα 2000 cc είναι σχεδόν πάντα o νομος. Δεν εχω καταλειξει ακομη καπου, ουτε καν υπαρχει στην ημερομηνια επιστροφης. Αλλα επειδη το αμαξι πρεπει να ειναι στην κατοχη σου τουλαχιστον 6 μηνες, η αγορα δεν μπορει να γινει τελευταια στιγμη.   

Δημοσ.

Υβριδικά υπάρχουν και με 1600 και 1800 αοβπολλες εταιρειες μέχρι και με diesel πάλι κάτω απο τα 2 λίτρα, όπως τα Kia/Hyundai.

 

Δίλιτρο και υβριδικό σημαίνει αμάξι μεγαλύτερου όγκου που μπορεί να είναι και κατηγορίας Toyota  RAV4 ή και  πολύ ανώτερα όπως Mercedes GLC,  Volvo XC90, Range Rover ..

Αν εξαιρέσει κανείς το RAV4, στα άλλα οχήματα των 80 και 120.000 ευρω 1.000 ευρώ καπέλο τον χρόνο είναι ψιχουλα.

 

Κανονικά πρέπει τον φόρο πολυτελείας να τον συμψηφισουν με φόρο ιπποδύναμης. Έχει αφήσει η τεχνολογία τους νομοθέτες δεκαετίες πίσω με 1.000 κυβικά στα 150 άλογα, 1200 κυβικά με 180, 1400 με 200++ στα 3,5 και 4 μέτρα hatchback που προ εικοσαετίας έπιανες μόνο με premium δίλιτρα αν όχι τρίλιτρα των 5 μέτρων 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Krepalidis είπε

Υβριδικά υπάρχουν και με 1600 και 1800 αοβπολλες εταιρειες μέχρι και με diesel πάλι κάτω απο τα 2 λίτρα, όπως τα Kia/Hyundai.

Δίλιτρο και υβριδικό σημαίνει αμάξι μεγαλύτερου όγκου που μπορεί να είναι και κατηγορίας Toyota  RAV4 ή και  πολύ ανώτερα όπως Mercedes GLC,  Volvo XC90, Range Rover ..

Αν εξαιρέσει κανείς το RAV4, στα άλλα οχήματα των 80 και 120.000 ευρω 1.000 ευρώ καπέλο τον χρόνο είναι ψιχουλα.

Κανονικά πρέπει τον φόρο πολυτελείας να τον συμψηφισουν με φόρο ιπποδύναμης. Έχει αφήσει η τεχνολογία τους νομοθέτες δεκαετίες πίσω με 1.000 κυβικά στα 150 άλογα, 1200 κυβικά με 180, 1400 με 200++ στα 3,5 και 4 μέτρα hatchback που προ εικοσαετίας έπιανες μόνο με premium δίλιτρα αν όχι τρίλιτρα των 5 μέτρων 

Ειδικά στα σύγχρονα 2λιτρα, που δεν στοχεύουν προφανώς στις επιδόσεις, αλλά στην οικονομία και τους χαμηλούς ρύπους. Αλλά προφανώς, η φάση είναι γιολο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...