Προς το περιεχόμενο

αναμονή σε τηλεφωνική εξυπηρέτηση


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, 

Τις τελευταίες μέρες είχα θεματάκια με το internet στο σπίτι.
Συγκεκριμένα επαναλμβανόμενες αποσυνδέσεις .. που δεν σε αφήνουν ούτε να δουλέψεις , ούτε να ευχαριστηθείς ελεύθερο χρόνο(online gaming). 
Έτσι πήρα τον πάροχό μου για να λύθει το πρόβλημα. Την πρώτη φορά περίμενα στην αναμονή 10 λεπτά, έγινε η συνεννόηση και ήρθε τεχνικός σπίτι. 
Το πρόβλημα συνεχίζεται και από τότε έχω προσπάθήσει 2 φορές να βγάλω άκρη , στο πρώτο τηλ 60 λεπτά αναμονή και στο δεύτερο 30 λεπτά χωρίς κανένα αποτέλεσμα.
Οκ το έχεις σε ανοιχτή ακρόαση και περιμένεις κάνοντας άλλες δουλειές .. αλλά πως γίνεται τόσο μεγάλη αναμονή ? 
Τα τελευταία χρόνια δεν είχα κάποιο θέμα ευτυχώς και δεν χρειάστηκε ποτέ να δοκιμάσω τις αντοχές μου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τυχαίνει. Μου έχει συμβεί να περιμένω 5 λεπτά, μου έχει συμβεί και 40 plus... είναι και να σου κάτσει.

Spoiler

Συνήθως υπάρχει φόρμα στο site του παρόχου ώστε να σε καλέσουν αυτοί.

 

Επεξ/σία από giorgos4ever
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι πάροχο έχεις;;; Τα ίδια θέματα και εγώ με τον ΟΤΕ τις τελευταίες μέρες. Στο σάιτ τους έχει φόρμα όπου αφήνεις το τηλέφωνο σου και σε περνούν. Εμένα με έπαιρναν την επόμενη μέρα στις 8:30 το πρωί. Αλλά στον αριθμό που έχουν για δήλωση βλάβης, δεν είχα αναμονή πάνω από 2-3 λεπτά και εχθές και σήμερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι βασικά τα διαστήματα. Όταν βλέπεις κακές καιρικές συνθήκες σε κάποιο σημείο της Ελλάδας, πχ τη προηγούμενη βδομάδα Κρήτη, πιο πριν Κεφαλλονιά, Ζάκυνθος κτλ με τον Ιανό γίνονται πάρα πολλές ζημιές, καίγονται ρούτερ, καταστρέφονται καλώδια κτλ και όλοι αυτοί παίρνουν τηλέφωνο στο τηλεφωνικό κέντρο για να εξυπηρετηθούν και γι αυτό οι αναμονές. Δοκίμασε αν μπορείς να αφήσεις στοιχεία για να μπορέσει να σε καλέσει πίσω κάποιος από τον πάροχο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΟΤΕ έχω.. θα το δοκιμάσω έτσι. 
πάντως είναι εκνευριστικά μεγάλο διάστημα τα 30+ λεπτά.. και πληρώνεις και την κλήση κάποια σεντς. 
πάντως τόσα χρόνια δεν θυμάμαι το παραμικρό , τώρα ήρθαν υποτίθεται δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα , έφυγαν και επαναλαμβάνεται. 
Ευτυχώς με κάποιο τρόπο επιβεβαίσαν τις αποσυνδέσεις (ότι πραγματικά συμβαίνει). 

Ελπίζω να λυθεί σύντομα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, stelios_2809 είπε

ΟΤΕ έχω.. θα το δοκιμάσω έτσι. 
πάντως είναι εκνευριστικά μεγάλο διάστημα τα 30+ λεπτά.. και πληρώνεις και την κλήση κάποια σεντς. 
πάντως τόσα χρόνια δεν θυμάμαι το παραμικρό , τώρα ήρθαν υποτίθεται δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα , έφυγαν και επαναλαμβάνεται. 
Ευτυχώς με κάποιο τρόπο επιβεβαίσαν τις αποσυνδέσεις (ότι πραγματικά συμβαίνει). 

Ελπίζω να λυθεί σύντομα

Για ΟΤΕ δοκίμασε να πάρεις το 13788 που νομίζω δεν έχει χρέωση από κανένα δίκτυο. https://www.newsbomb.gr/oikonomia/story/937185/aytoi-einai-oi-dorean-5psifioi-arithmoi-ypostirixis-ton-paroxon-tilefonias

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο πάροχος εξασφαλίζει οτι διαθέτει κατάλληλους μηχανισμούς και επαρκή αριθμό προσωπικού το οποίο ασχολείται με την εξυπηρέτηση των καταναλωτών του και την τεχνική τους υποστήριξη, ώστε όταν ο καταναλωτής  καλεί  το  τηλεφωνικό κέντρο υποστήριξης του παρόχου να μην μένει σε υπερβολική αναμονή, με την επιφύλαξη της παραγράφου 2, η οποία συνιστάται να μην ξεπερνά τα πέντε λεπτά. Υποβάλλετε στη εταιρεία γραπτή καταγγελία.        

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, stelios_2809 είπε

Καλησπέρα, 

Τις τελευταίες μέρες είχα θεματάκια με το internet στο σπίτι.
Συγκεκριμένα επαναλμβανόμενες αποσυνδέσεις .. που δεν σε αφήνουν ούτε να δουλέψεις , ούτε να ευχαριστηθείς ελεύθερο χρόνο(online gaming). 
Έτσι πήρα τον πάροχό μου για να λύθει το πρόβλημα. Την πρώτη φορά περίμενα στην αναμονή 10 λεπτά, έγινε η συνεννόηση και ήρθε τεχνικός σπίτι. 
Το πρόβλημα συνεχίζεται και από τότε έχω προσπάθήσει 2 φορές να βγάλω άκρη , στο πρώτο τηλ 60 λεπτά αναμονή και στο δεύτερο 30 λεπτά χωρίς κανένα αποτέλεσμα.
Οκ το έχεις σε ανοιχτή ακρόαση και περιμένεις κάνοντας άλλες δουλειές .. αλλά πως γίνεται τόσο μεγάλη αναμονή ? 
Τα τελευταία χρόνια δεν είχα κάποιο θέμα ευτυχώς και δεν χρειάστηκε ποτέ να δοκιμάσω τις αντοχές μου. 

Άσχετο αλλά θέλω να το πω, μου έχει στείλει μήνυμα η Γενική Ταχυδρομική στο Μαρούσι να τους πάρω τηλέφωνο να συνεννοηθώ για την παράδοση του δέματος, περίμενα 1.5 ώρα στο τηλέφωνο και δεν το είχαν σηκώσει, πήγα από εκεί με το κινητό στο χέρι "στην αναμονή" και τους ρώτησα αν σηκώνει κανένας τα τηλέφωνα και μου είπαν "Φυσικά", τους έδειξα την οθόνη που έγραφε πόση ώρα περιμένω και μου λέει να ξέρετε δεν προλαβαίνουμε. ☠️

Μια άλλη φορά, πάλι με αυτούς, έπαιρνα στα κεντρικά τους και τους έλεγα δεν μπορώ να τους βρω, πείτε τους να με πάρουν τηλέφωνο και αυτοί (από το υποκατάστημα στο Μαρούσι) μου έστελναν SMS να τους καλέσω 😢

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τις μεγαλύτερες αναμονες νομίζω τις εχω φάει περιμένοντας το τηλέφωνο εξυπηρέτησης πελατών του κωτσοβολου. Σε παροχους οτεδες κτλ, το μεγιστο που έχω παραμείνει πρέπει να είναι κανένα 15-20 λεπτο, δεν θα καθομουν να περιμένω παραπσνω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, seventh_son είπε

Για ΟΤΕ δοκίμασε να πάρεις το 13788 που νομίζω δεν έχει χρέωση από κανένα δίκτυο. https://www.newsbomb.gr/oikonomia/story/937185/aytoi-einai-oi-dorean-5psifioi-arithmoi-ypostirixis-ton-paroxon-tilefonias

Και εγώ εδώ πήρα 2 φορές (εχθές και σήμερα) και το σήκωσαν σχεδόν αμέσως. Και είναι και δωρεάν. 

Επίσης αν είστε οικιακοί πελάτες και σας βολεύει, δοκιμάστε να καλέσετε σε ώρες και μέρες που είναι κλειστές οι εταιρείες και τα καταστήματα. Πολύ πιθανόν να σας απαντήσουν πιο γρήγορα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, stelios_2809 είπε

αλλά πως γίνεται τόσο μεγάλη αναμονή ? 

Επειδή έχω φίλο σε τέτοια δουλειά.

Θα εκπλαγείς αν μάθεις πόσοι είναι αυτοί που παίρνουν για εντελώς άσχετο/γελοίο λόγο. Αν η συνδρομητική τηλεόραση έχει 4k λειτουργία, αν η περιοχή υποστηρίζει VDSL/Fiber (κάτι που μπορείς να βρεις στο Site καθε παρόχου αν βάλεις τηλ/διεύθυνση), φυσικά να έχει ένα πρόβλημα και να κάθετε για κανα μισάωρο να βρίζει τον υπάλληλο/ζητάει προϊστάμενο. Μέχρι και να πάρει για ένα απλό πρόβλημα και να το γυρίσει σε κουβεντούλα (σημείωση ότι οι υπάλληλοι δεν μπορούν να το κλείνουν στα μούτρα).

Επίσης είναι και οι είτε μεγάλοι σε ηλικία άνθρωποι είτε νέοι που απλά δεν το έχουν με την τεχνολογία που παίρνουν τηλέφωνο για να τους κάνουν ένα απλό Restart στο Router ή οδηγίες για το πως να συνδέσουν το Laptop στο Internet. Αν και αυτοί εννοείται δεν κάνουν κάτι κακό, δεν είναι υποχρεωμένοι όλοι να ξέρουν από τεχνολογία. 

Βάλε λοιπόν όλους αυτούς, συν όσους παίρνουν επειδή έχουν πραγματικό πρόβλημα και καταλαβαίνεις γιατί αυτές οι αναμονές. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως με τη fortnet ποτέ δεν είχα τέτοιο πρόβλημα. Δεν θυμάμαι ποτέ η αναμονή να έχει ξεπεράσει τα 5 λεπτά.

Στο παρελθόν έπαιρνα και συχνά γιατί είχα το ίδιο πρόβλημα με συχνές αποσυνδέσεις. Από τότε που έκανα αναβάθμιση από 24άρα σε 50άρα και μου έδωσαν το καινούργιο τους μόντεμ-ρούτερ (πάει κανένας χρόνος) δεν θυμάμαι να είχα αποσύνδεση.Οπότε συμπεραίνω ότι η κύρια αιτία για τις αποσυνδέσεις παλιά ήταν το ρούτερ τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/10/2020 στις 3:33 ΠΜ, BlueBlade είπε

Επειδή έχω φίλο σε τέτοια δουλειά.

Θα εκπλαγείς αν μάθεις πόσοι είναι αυτοί που παίρνουν για εντελώς άσχετο/γελοίο λόγο. Αν η συνδρομητική τηλεόραση έχει 4k λειτουργία, αν η περιοχή υποστηρίζει VDSL/Fiber (κάτι που μπορείς να βρεις στο Site καθε παρόχου αν βάλεις τηλ/διεύθυνση), φυσικά να έχει ένα πρόβλημα και να κάθετε για κανα μισάωρο να βρίζει τον υπάλληλο/ζητάει προϊστάμενο. Μέχρι και να πάρει για ένα απλό πρόβλημα και να το γυρίσει σε κουβεντούλα (σημείωση ότι οι υπάλληλοι δεν μπορούν να το κλείνουν στα μούτρα).

Επίσης είναι και οι είτε μεγάλοι σε ηλικία άνθρωποι είτε νέοι που απλά δεν το έχουν με την τεχνολογία που παίρνουν τηλέφωνο για να τους κάνουν ένα απλό Restart στο Router ή οδηγίες για το πως να συνδέσουν το Laptop στο Internet. Αν και αυτοί εννοείται δεν κάνουν κάτι κακό, δεν είναι υποχρεωμένοι όλοι να ξέρουν από τεχνολογία. 

Βάλε λοιπόν όλους αυτούς, συν όσους παίρνουν επειδή έχουν πραγματικό πρόβλημα και καταλαβαίνεις γιατί αυτές οι αναμονές. 

Βάλε στους παραπάνω πελάτες και αυτούς που θέλουν από το WiFi να πιάνουν το μέγιστο και αλλάζουν όλα τα κανάλια για την ταχύτητα της γραμμής. Έχω πετύχει γνωστό μου να το κάνει ο οποίος παραπονιόταν για την καθυστέρηση μάλιστα στην αναμονή. Στο τέλος του έδειξα εγω πως να αλλάζει μέσα από το ρουτερ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά από ακόμα 2 αποτυχημένες προσπάθειες με μεγάλη αναμονή , δοκίμασα μέσω chat και κατάφερα να δηλώσω τη βλάβη .. μου ήρθε μήνυμα και εκ νέου περιμένω να έρθει τεχνικός. 
 

αφου δε φταίει η περιοχή , δεν φταίει η πολυκατοικία , ελπίζω να είναι απλά το router. διαφορετικά δεν θα το αντέξω 🙈

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...