Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 minutes ago, dimitrissa said:

Καλησπέρα σε όλους, πρώτη φορά γράφω στο συγκεκριμένο θέμα. Έχω εδώ και 2 χρόνια ένα ps5 και έχω θυμηθεί τα παλιά μου μιας και είχα να ασχοληθώ απο εποχές ps3. 

Πρόσφατα τερμάτισα το Spiderman 2 το οποίο μου άρεσε πολύ σε σημείο που πήρα τη πρώτη μου πλατίνα! Επειτα συνεχίζω με το Assassin's creed mirage το οποίο με γύρισε στα παλιά Assassin's και είναι ένα ωραίο, ευχαριστό αρκετά game. Δυστυχώς δεν έχω παίξει κάποιο απο τα υπόλοιπα των τελευταίων ετών για να συγκρίνω.

Σήμερα αγόρασα από γνωστή αλυσίδα στα 39,99€ το Resident Evil 4! Οπότε θα συνεχίσω εκεί αν και δεν έχω ασχοληθεί ποτε με κάποιο της σειράς. 

 

Να είστε καλά :) 

 

Εν μερη ζηλεύω που θα ζησεις ενα last of us ενα τσουσιμα ισως ενα bloodborne πολυ αργότερα. Ενα dearh stranding καποια batman το zero dawn .. κ μετα θυμαμαι ποσο χρονων είμαι κ αγχώνομαι που δεν θα πρεπε να εχω χρονο για τετοια διαολια

Επεξ/σία από sndev
  • Haha 1
  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λοιπον! Έλιωσα -ειδικά το ΣΚ που μας πέρασε, το Ghostwire Tokyo στο PS5. Αν και αρκετά επαναλαμβανόμενο, μου έδωσε μια ιδιαίτερη ευχαρίστηση παίζοντας το. Είχε και εύκολη (και λίγο μπερδεμένη) πλατίνα όποτε γιατί όχι; Το διασκέδασα πολύ. Το συνιστώ, αλλά αν δεν σας αρέσει το grinding, αποφύγετε το. 

Σημερα ξεκίνησα το Nier Replicant (το έχει στο ps plus extra). Έχω παίξει το Nier PS3 και το Nier Automata με ΠΟΛΥ ΠΑΘΟΣ. 

2 ώρες πριν, dimitrissa είπε

 

Σήμερα αγόρασα από γνωστή αλυσίδα στα 39,99€ το Resident Evil 4! Οπότε θα συνεχίσω εκεί αν και δεν έχω ασχοληθεί ποτε με κάποιο της σειράς. 

 

Να είστε καλά :) 

 

Έπαιξα το RE: Village πρώτο από όλα και ενθουσιάστηκα! Μετά έπιασα το zero, και το ένα! Μιλάμε τρελή πόρωση! Έχω αγοράσει και το 2 και το 3 και περιμένω να χειμωνιάσει να τα παίξω.
 

Πραγματικά θα ενθουσιαστείς αν ασχοληθείς με όλη την σειρά! Πιάσε και τα Silent Hill! 

ΥΓ: Δεν περίμενα ποτε στη ζωή μου ότι θα τερματίσω και το RE: Biohazard γιατί είναι πολύ χ€σιμο! 🤣🤣🤣

Επεξ/σία από sp3cial
  • Like 2
Δημοσ.
Στις 20/11/2023 στις 11:17 ΜΜ, sndev είπε

Εν μερη ζηλεύω που θα ζησεις ενα last of us ενα τσουσιμα ισως ενα bloodborne πολυ αργότερα. Ενα dearh stranding καποια batman το zero dawn .. κ μετα θυμαμαι ποσο χρονων είμαι κ αγχώνομαι που δεν θα πρεπε να εχω χρονο για τετοια διαολια

Σε νιώθω χχααχα! Η αλήθεια είναι πως tlou και Tsushima έπαιξα και είναι στο τοπ μου. Από τα υπόλοιπα, μόνο το blood borne ξεκινησα μέχρι που εφαγα τοσο ξυλο που το εκλεισα νωρις :D 

Στις 21/11/2023 στις 1:31 ΠΜ, sp3cial είπε

Λοιπον! Έλιωσα -ειδικά το ΣΚ που μας πέρασε, το Ghostwire Tokyo στο PS5. Αν και αρκετά επαναλαμβανόμενο, μου έδωσε μια ιδιαίτερη ευχαρίστηση παίζοντας το. Είχε και εύκολη (και λίγο μπερδεμένη) πλατίνα όποτε γιατί όχι; Το διασκέδασα πολύ. Το συνιστώ, αλλά αν δεν σας αρέσει το grinding, αποφύγετε το. 

Σημερα ξεκίνησα το Nier Replicant (το έχει στο ps plus extra). Έχω παίξει το Nier PS3 και το Nier Automata με ΠΟΛΥ ΠΑΘΟΣ. 

Έπαιξα το RE: Village πρώτο από όλα και ενθουσιάστηκα! Μετά έπιασα το zero, και το ένα! Μιλάμε τρελή πόρωση! Έχω αγοράσει και το 2 και το 3 και περιμένω να χειμωνιάσει να τα παίξω.
 

Πραγματικά θα ενθουσιαστείς αν ασχοληθείς με όλη την σειρά! Πιάσε και τα Silent Hill! 

ΥΓ: Δεν περίμενα ποτε στη ζωή μου ότι θα τερματίσω και το RE: Biohazard γιατί είναι πολύ χ€σιμο! 🤣🤣🤣

Ωχ κατάλαβα, καλά θα περάσω :) Θα στείλω εντυπώσεις , σας ευχαριστώ πολύ!

Δημοσ.

Τερματιστηκε το Wrestlequest στο Nintendo switch, ενας turn based indie τιτλος, με θέμα, όπως υποδηλωνει και το ονομα του, το wrestling.


Στο παιχνιδι υποδυεσαι δυο διαφορετικους ηρωες που σκοπο εχουν να εκπληρωσουν το ονειρο τους, να γινουν δηλαδη οι καλυτεροι wrestlers και ο ελεγχος των οποιων εναλασσεται κατά την διαρκεια της ιστοριας. Οι χαρακτηρες του παιχνιδιου, δεν είναι ζωντανα οντα, αλλα πλαστικες φιγουρες στον λεγομενο κοσμο του toybox.

2023112116034600-3BD3E39B3316A0F7D4C4BC8FB8985291.jpg.cc75657bf1f823c8c08835b0808eb864.jpg


Στην διαδρομη σου φυσικα, πλαισιωνεσαι και με αλλους, διαμορφωνοντας ένα group με μαξιμουμ 3 ατομα ενεργα στις μαχες. Κατά την διαρκεια των μαχων, δεν μπορεις να αλλαξεις μελη και να χρησιμοποιησεις καποιον που είναι εκτος του ενεργου party αλλα υπαρχουν στιγμες που θα πρεπει να χωρισεις το group σου, οπου μπορεις να λαμβανεις τον ελεγχο του καθενος ξεχωριστου party κατά βουληση. Αυτο συνηθως γινεται σε περιοχες που προκειμενου να προχωρησεις θα χρειαστουν συνδυαστικες κινησεις μεταξυ των ξεχωριστων ομαδων, για παραδειγμα να εξουδετερωσεις με μια ομαδα μια παγιδα ώστε να ανοιξει ο δρομος στην άλλη.


Οι μαχες, που όπως ειπα είναι turn based, ξεκινανε με το που ερθεις σε επαφη με καποιον εχθρο, οπου και μεταφερεσαι παντα στο ρινγκ. 

2023111909520100-3BD3E39B3316A0F7D4C4BC8FB8985291.jpg.34671cc57746450f4f59e55fad3cae45.jpg

Στην διαθεση σου εχεις απλα χτυπηματα καθως και φυσικα skills. Αυτά μπορει να είναι ειτε του κάθε χαρακτηρα μεμονωμενα η μπορεις να κανεις και τα tag team skills τα οποια προϋποθετουν την συμμετοχη και αλλων χαρακτηρων και που χρησιμοποιουν περισσοτερα AP (το οποιο λειτουργει κατι σαν mana). 


Ένα άλλο χαρακτηριστικο των μαχων είναι το hype meter. Προκειται για μπαρα η οποια γεμιζει με κάθε σου ενεργεια, και σε καθορισμενα επιπεδα, λαμβανεις ειτε καποια buffs ειτε σου ξεκλειδωνουν συγκεκριμενα skills. To hype αυξανεται ακομα  περισσοτερο αναλογα με τα skills που χρησιμοποιει ο κάθε ηρωας τα οποια συνδεονται με την ειδικοτητα που εχεις επιλεξει για τον καθενα. Για παραδειγμα, αν ενας χαρακτηρας εχει skills που κανει debuffs στους εχθρους, του αναθετεις την ιδιοτητα που αυξανει το hype κάθε φορα που κανει επιτυχως τα debuffs. Αρα λοιπον, θα πρεπει να ελεγχεις τα skills του κάθε χαρακτηρα και αναλογα με το τι κανουν και φυσικα τον τροπο παιχνιδιου που θες, να αναθετεις στην ομαδα σου τους καταλληλους ρολους.

2023112108582600-3BD3E39B3316A0F7D4C4BC8FB8985291.jpg.6d43335c7ade698126b00cd89d56111d.jpg

Το lvl up συστημα του παιχνιδιου είναι σχετικα απλο, οπου εκτος της καλυτερευσης των στατιστικων σου, ξεκλειδωνονται και skills σε κάθε επιπεδο. 

Επισης εχει αρκετα εκτεταμενο συστημα εξοπλισμου, καθως αν θυμαμαι καλα, υπαρχουν 6-7 slots για τον κάθε χαρακτηρα σου για να κανεις equip αντικειμενα. 

Ένα στοιχειο που δεν μου αρεσε πολύ, είναι το prompt συστημα που υπαρχει στις μαχες. Πολλες φορες, ειτε για να αυξησεις το damage που κανεις, ειτε να αποφυγεις τελειως ένα χτυπημα ειτε για να πετυχει το skill σου, θα πρεπει να πατησεις το σωστο κουμπι στην καταλληλη στιγμη, κατι στο οποιο ομολογω δεν ειμαι καθολου καλος. Το θεμα είναι ότι η αποτυχια στο συγκεκριμενο κομματι, μπορει να δυσκολεψει τις μαχες. 


Επισης -και κατι που μου εκανε εντυπωση- η αποδοση του παιχνιδιου δεν ηταν καθολου καλη. Πολλες φορες και κατά την περιηγηση στον κοσμο, εχανε frames η τελος παντων, κολλαγε στιγμιαια. Δεν περιμενα σε παιχνιδι με retro γραφικα να εχει τετοια αποδοση, ακομα και στο switch.

Τελος, το παιχνίδι crashαρε πολύ συχνά, κάτι πολύ εκνευριστικο, ειδικά όταν αυτό συμβαίνει στο τέλος μιας μάχης.

Σε γενικες γραμμες αποκομισα πολύ θετικες εντυπωσεις από το Wrestlequest. 
Σειρα τωρα το ps5 οπου με ένα χρονο καθυστερηση σχεδον, ξεκιναω το Hogwarts Legacy. Επισης, μαλλον συντομα μπαινει και 4ο μηχανημα στο rotation, το steam deck το οποιο το θελω αποκλειστικα για να παιζω point and click adventure παιχνιδια που είναι και η μεγαλη μου αγαπη. Απλα εχω ενδοιασμους, καθως δεν ξερω ακομα αν χρειαζομαι την oled εκδοση για να παιζω για παραδειγμα το Legend of Kyrandia …η και κατά ποσο θα με βολευει ο χειρισμος…

  • Like 7
Δημοσ.

Death Stranding. Χαίρομαι που την παθαίνω δεύτερη φορά και δίνω ευκαιρία σε παιχνίδι που δεν θα αγόραζα ποτέ, να το παίξω από τα δωρεάν και να πω "Τι παιχνιδάρα είναι αυτή". Το άλλο ήταν το Bloodborne που το έπαιξα από τα δωρεάν (πρώτο Souls παιχνίδι), το αγόρασα και το πλατίνιασα. Walking Simulator; Ίσως. Πόσα όμως παιχνίδια δεν σε βάζουν σε ανούσια quest και τρέχεις σαν χαζός τριγύρω για να μαζέψεις παπαρουνες. Ως ιδέα εντυπωσιακό με τα BT's, την βροχή και όλα. Γραφικά στο ταπεινό PS4 εντυπωσιακά. Συν την καταπληκτική ιστορία και μουσική. Fan Metal Gear ποτέ δεν ήμουν αλλά μπράβο στον δημιουργό.

  • Like 7
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Assassins Creed Mirage

Τερμάτισα το Mirage στο PS5 μετά από 24ώρες χωρίς να ασχοληθώ πολύ και με τα γύρω γύρω. Πήγαινα κυρίως για την βασική απόστολή ,σε μεσσαίο επίπεδο δυσκολίας, σε Perfomance Mode και έφτασα στο τέλος με κοντά 60% ολοκλήρωση στα τρόπαια που ποτέ δεν τα κυνήγησα, ότι έβγαινε καθώς έπαιζα. Δεν νομίζω ότι θα είναι και δύσκολη η πλατίνα του, όσο κουραστική.

assassins-creed-mirage-official-basim-th

ΘΕΤΙΚΑ

1. Το σκαρφάλωμα και το παρκούρ έγιναν κάπως πιο καλά από το Valhalla και πλέον χρειάζεται και λίγο να προσπαθήσεις για να το πετύχεις. Δεν τρέχεις απλά και σκαρφαλώνει αυτοματα παντού. Θέλει ακόμα δουλειά , αλλά έδειξαν ότι προσπάθησαν κ κάπως βελτιώθηκαν σε αυτόν τον τομέα.
2. Ο ήχος είναι πάρα πολύ ωραίος, σε συνδυασμό με τα 3D Pulse έχεις τον απόλυτο έλεγχο από που ακούγεται το κάθετι και εντύπωση μου έκανε το πόσο μεγάλο ρόλο παίζει αν αλλάξεις από τις ρυθμίσεις την προτεταιραιότητα ,που θες να δώσεις στους διαλόγους. Μπορείς για παράδειγμα ,να εστιάσεις περισσότερο στους διαλόγους (όχι μόνο αυτούς που ακούς όταν μιλάς με κάποιο NPC ) αλλά και να ακούσεις πιο ξεκάθαρα και σε μεγαλύτερη ένταση , τυχαίους διαλόγους από τα γύρω NPC's , που μερικές φορές μπορούν να σου δώσουν σημαντικές πληροφορίες, για Side Quests ή για την Main Quest που ακόμα ακολουθείς ακόμα και για το αν είσαι σε κατάσταση καταδίωξης, που ενημερώνεσαι από τις φωνές , που είναι ο τυπάς που σε κυνηγά!
3. Κλασικά μεγάλο θέαμα με όλα τα παιχνίδια της Ubisoft, είναι οι πανέμορφοι κόσμοι που προσφέρουν . Άλλος ένας λόγος παραπάνω στο Mirage, όπου συγκριτικά με τα 3 τελευταία τους, είναι πιο ματζόβολο και για τα δικά μου γούστα , μου αρέσει που δεν είναι τεράστιο και καταφέραν να φτιάξουν έναν πανέμορφο και γεμάτο κόσμο, που πραγματικά χαίρεσαι να τον περπατάς. Ωραίου φωτισμοί, ωραία γραφικά και οι κινήσεις του σώματος αρκετά φυσιολογικές για παιχνίδι Assassins.

Level-Fast-AC-Mirage.png?w=1200
4. Με εντυπωσίασε ο τρόπος που επέλεξαν να παρουσιάσουν την πρόοδο που κάνεις με τα main quests. Δεν στο δίνει στο πιάτο , ούτε φυσικά πρέπει να λύσεις καμιά εξίσωση. Είναι κάπου στο περίπου , όσο ζητάς ίσα για να παίρνεις μια μικρή δόση έρευνας,σε φάση ψιλοντετεκτιβ. Μαζεύεις στοιχεία , ξεκλειδώνεις την επόμενη μικρή σου αποστολή, που με την πάροδο του χρόνου, οδηγεί προς την πιο μεγάλη αποστολή και ούτω καθεξής. Ωραίος τρόπος, ενδιαφέρον θα τολμούσα να πω, όχι παρθενογένεσις !!! spoiler ->

Spoiler

Κάτι τέτοιο νομίζω είχα δει με την αναζήτηση και δολοφονία των Cultists και των μελών του Order και στο Origins και στο Odyssey, (δεν θυμάμαι τί παιζόνταν στο Valhalla)

.
5. Κάποιος θα το έβαζε στα αρνητικά του τίτλου, αλλά εγώ το βρήκα πολύ καλό. Μειώθηκαν κατά πολύ τα εικονίδια στον χάρτη και μαζί με αυτά και ο ίδιος ο χάρτης που πλέον είναι ένας φιλικός χάρτης να τον διανύσεις και χωρίς την ανάγκη για fast travel από την μια αποστολή στην άλλη.

Spoiler

assassins-creed-mirage_20231004151358.jp

Ερωτηματικά, θαυμαστικά και λογής λογής πραματακια που έλαμπαν και έπρεπε να πας να δεις τί είναι ανακαλύπτοντας περισσότερες φορές ότι είναι κάτι δευτεροτρίτο παρακλάδι που ουδεμίαν σχέση έχει με το παιχνίδι, απλά είναι εκεί για να γεμίσει τον χάρτη και το μέγεθος του παιχνιδιού , ναι από αυτά απαλχθηκε το Mirage. Αναβαθμίσεις πάλι όπλων, στολών και άλλων εργαλείων του Basim τερματίζουν πολύ σύντομα και ναι και αυτό μου άρεσε πολύ....

ΑΡΝΗΤΙΚΑ

1.Ενώ τα γραφικά και ο κόσμος γύρω όπως ανέφερα είναι από τα δυνατά σημεία του παιχνιδιού, τα πρόσωπα των ηρώων αλλά και οι εκφράσεις τους πραγματικά είναι μερικές φορές λες και τις είχαν ετοιμάσει πριν από χρόνια , τις είχαν σε ένα ντουλάπι και με την κυκλοφορία του Mirage, είπαν να τις βγάλουν και να τις χρησιμοποιήσουν άνευ ρετουσαρίσματος. Δεν ξέρω αν κάνω λάθος, αλλά με χτύπησε πολύ άσχημα στις πρώτες ώρες, ειδικά σε κοντινά cutscenes, που έβλεπα πρόσωπα από άλλη γενιά γραφικών.assassins-creed-mirage-alamut-basim.jpg Δεν έκαναν καλό ταίριασμα με το όλο του παιχνιδιού. Αν δεν κάνω λάθος (έχει περάσει καιρός από τότε) , νομίζω ότι δεν υπήρχε τόσο έντονο το πρόβλημα με τις εκφράσεις στο Valhalla, χωρίς να έχουν κεντήσει και εκεί, απλά το αναφέρω ως μέτρο σύγκρισης με έναν παλαιότερο τίτλο.
2. ΑΙ !!! Βρε καλή μου Ubisoft, πας να φτιάξεις ένα παιχνίδι που να είναι προσανατολισμένο στο stealth ενώ έχεις αποδείξει καιρό τώρα ότι δεν μπορείς να το κάνεις πετυχημένα. Στο Mirage έγινε με παταγώδη αποτυχία. Συστήματα απαρχαιωμένα τα βλέπουμε για άλλη μια φορά και όχι μόνο τα βλέπουμε ξανά, τα βλέπουμε να συνεχίζουν να μην δουλεύουν ΠΑΛΙ... Παραδείγματα να ρίχνεις βόμβα καπνού σε 3 οι 2 απο δαύτους να παθαίνουν ασθμα και ο 3ος που δεν απέχει 2 βήματα να κοιτάει από την άλλη και να μην ακούει τίποτα, αχάμπαρος. Σκοτώνεις 50 φύλακες ,μπαινεις σε έναν θάμνο, όλα καλά ξεχνάν τα πάντα, κάτι σαν τους ψηφοφόρους την ώρα της κάλπης. Γενικά η αχαμπαροσύνη στο παιχνίδι παίζει ΠΑΑΑΑΡΑ πολυ, σε μεγάλη συχνότητα.
3. Μίλησα για την αποτυχημένη ΑΙ πριν και για το αναποτελεσμάτικο stealth του παιχνιδιού αλλά θα πάω και στην άλλη μικρή πινελιά που βάλαν σαν κερασάκι που είναι και οι melee επιθέσεις.Φυσικά μια μικρή δόση parry έτσι γιατί μπορούμε και το κάνουν όλοι πλέον! (fromsoftware ιωση έγινες) Τί να πω, ανάλογα με τις προσδοκίες του καθενός μεγαλώνει/μικραίνει αναλόγως και η απογοήτευση. 2-3 κινήσεις όλες και όλες, συγκεκριμένα movesets και finishing moves και το κυκλοφορήσαν έτσι εκεί έξω ,να στέκεται να το αγοράσει το gaming κοινό. Δεν θα ξεχάσω μια φορά, ήμουν σε μια ταράτσα , μου την πέσανε καμια 20ρια , μπορεί και παραπάνω δεν θυμάμαι, και πολύ απλά ακίνητος περίμενα. Μπάστακας ρε συ, ξυλάγγουρο. Κίτρινο -> Parry Κόκκινο -> Dodge. Πόση ώρα ,χωρίς lock. Ανευ κόπου απλά περίμεναν υπομονετικά , έκαστος να κάνει την κίνηση του και να σερβιριστεί εκ μέρους μου η ανάλογη counter attack. Αχ, πολύ ουδέτερα συναισθήματα, ένιωσα να βουλιάζω αρκετές στιγμές...615vB6HLv9L._AC_UF894,1000_QL80_.jpg
4. Σενάριο. Έκατσα στην αρχή να δω τί παίζει. Όχι αλήθεια έκατσα , λέω ο Basim φάνηκε σημαντικός από ότι έδειξε μέχρι τώρα για να μάθω την αρχή του. Χμ νιε! 3-4 αποστολές ισως και λίγο παραπάνω αλλά μέχρι εκεί... Skip διαλόγους μέχρι να πέσουν τα credits. Και στο τέλος, "...πολύ νόημα να 'ούμε..." , που έλεγε και ο Χάρρυ Κλυν!!!%CE%9A%CE%9B%CE%99%CE%9D-1.jpg .

Θα μπορούσε να χτίσει με μεγαλύτερο ενδιαφέρον το παρελθόν του Basim, που είχε δείξει καλό χτίσιμο στο Valhalla. Δεν κατάφερε με τίποτα να με γραπώσει ο χαρακτήρας όπως δεν κατάφερε να το κάνει και η Kassandra/Alexios. Με τον/την Eivor κάτι είχε γίνει και ακόμα περισσότερο ,με τον Bayek αν δεν κάνω λαθος το όνομά του. Απλά έπαιζα το game έτσι για την πλάκα, χαλάρωση και επειδή το αγόρασα!
5. Κλασικά ένας σκασμός από πράματα που μπορείς να αγοράσεις μέσα με αληθινό χρήμα. Πόσο πραγμάτικα περίεργος είμαι να δω από κοντά έναν άνθρωπο που δίνει λεφτά σε τέτοια πράματα, και να δω πώς μπορεί να είναι στην καθημερινότητα του.

Προσπάθησαν να πουλήσουν ότι επέστρεψαν στα παλιά παιχνίδια, αλλά δεν νομίζω ότι πήγε καλά αυτό, αλλά ούτε νομίζω ότι και οι ίδιοι το ήθελαν πλήρως.

Εμένα προσωπικά τα παλιά δεν μου άρεσαν ποτέ, το νέο στυλ τους το βρήκα πιο πολύ στα γούστα μου και το Mirage κινείται εκ του ασφαλούς σε πολλές επιλογές που έκανε.

Ανετότατα θα μπορούσε να έιναι ένα DLC του οποιοδήποτε από τα 3 προηγούμενα. Κάποιο θυμάμαι με το Season Pass έδινε έναν σκασμό από επεισόδια, με ένα από αυτά να αναφέρει μια ιστορία με hidden ones και Templars. Κάπως έτσι νομίζω θα χωρούσε και αυτο σφήνα και το κάνανε παιχνίδι.

Τέλοσπαντων. Το παιχνίδι παικτικά , είναι ότι ήταν η rebbot τριλογία άνευ διακλαδώσεων με abilities, στολές και περιττά για μένα πράματα που συνάντησα στα προηγούμενα. Έχει προσπαθήσει να τονίσει απλά το stealth , που όπως έιπα δεν τα πάει περίφημα.

Αντιμετώπισα πολλά dropframes ιδίως σε cutscenes που γινόνταν πάρτυ. Μάλιστα μερικές φορές, όταν επέστρεφα από το eagle vision σε κανονικό Mode, υπήρχε ένα δυσάρεστο εφέ σαν να έσπαγε για λίγο η εικόνα (screen tearing) , κολλούσε για δεύτερα, πέφταν απότομα κατά πολύ τα frames και όλα αυτά σε πολύ γρήγορο χρόνο , αλλά μου συνέβη πολλές φορές χωρίς να είναι κάτι φυσικά να με κάνει να κατηγορήσω το παιχνίδι,απλά το αναφέρω. Όυτως ή άλλως ξέρουμε όλοι ότι είναι Ubisoft game, πάντα μετά από χρόνο είναι σχετικά playable 100%. Εγώ πήρα το ρίσκο και το έπαιξα Νοέμβρη 2023, οπότε καλά να πάθω.

Δεν περίμενα πολλά , δεν πήρα πολλά είμαστε πάτσι!

Επεξ/σία από Tifa_LockHeart
  • Like 7
  • Thanks 3
Δημοσ.

Μόλις ξεμπέρδεψα με το lies of P. 
Λέω ξεμπέρδεψα γιατί πραγματικά κάπως έτσι νιώθω με αυτό το roller coaster για παιχνίδι.

Ξεκίνησα σαν φαν των soulslike να δώ πώς είναι. Το setting στην αρχή δε μου άρεσε ΚΑΘΟΛΟΥ αλλα το gameplay ήταν τίμιο οπότε το συνέχισα. Προχώρησα, μπήκα στη λογική του παιχνιδιού, έκανα τα όπλα μου, τα arms μου τα build μου, όλα καλά.

Ευτυχώς το κατα τα άλλα αηδιαστικό hextech σκηνικό άλλαξε άρδην στα μισα του παιχνιδιού οπότε μετά το πήγα τρένο και το ευχαριστήθηκα πάρα πολύ. Και πήγαινα.. και πήγαινα... και κάποια στιγμή είχε τον ατέλειωτο. Ένα παιχνίδι που ήταν πολύ ευχάριστο, ένιωθα οτι κατέληξε να είναι αγγαρεία - αλλα συνέχισα.

Φτάνω τελος πάντων στον ένα τερματισμό του παιχνιδιού, κάνω το save scum μου για να μη κάνω παραπάνω playthroughs για το platinum και πάω για τον δεύτερο [...]

Spoiler

Κάνω refuse τον gepetto και ξεκινάει το nameless puppeeeeeet.

ΟΚ το phase 1 είναι νορμάλ και τίμιο. Με λίγο practice, παρόλα τα delayed attacks, μπορείς να τον βγάλεις χωρίς να φάς καν damage.
Έλα όμως που (φυσικά) είχε και phase 2. Για να μη πολυλογώ, το phase 2 ήταν ΑΗΔΙΑ. Έχω παίξει όλα τα soulborne και δεν έχω σκεφτεί ποτέ να παρατήσω παιχνίδι αλλα αυτό με έφτασε στα όρια μου.

Είναι αδύνατο να παίξεις το fight πατώντας απλά τα κουμπάκια σου όπως όλο το υπολοιπο παιχνίδι. Ναι οκ υπάρχουν κάτι ασιάτες τυρέμποροι με το dragon sword αλλα μιλάμε για λογικά πράγματα. Δεν είναι τυχαίο που όλα μα όλα τα βίντεο ονλαιν τον παίζουν με throwables.

Έτσι λοιπόν μια πολύ ωραία εμπειρία ψιλοκαταστράφηκε απο αυτό το optional boss για το οποίο χρειάστηκε να κάνω respec και να φαρμάρω throwables ώστε να τον cheesάρω απο μακριά. Απίστευτο ξενέρωμα ο επίλογος και πολύ κακή επίγευση σε ένα κατα τα άλλα πολύ καλοφτιαγμένο παιχνίδι

Είναι επίσης ξεκάθαρο οτι αντέγραψαν ΞΕΡΑ κάποιο απο το moveset του saint isshin χωρίς όμως να το αντιγράψουν σωστά...

Στον αντίποδα έχω το τελευταίο boss του thymesia που αν και πολύ πιο δύσκολο ήταν απίστευτα rewarding γιατί σε έβαζε να παίζεις τέλεια το παιχνίδι για να γίνεις master σε όλα τα skills που σου έχουν δωθεί ή το τελευταίο boss του sekiro που αντίστοιχα αν και ΠΑΝΔΥΣΚΟΛΟ ήταν τίμιο και το πιο αξιομνημόνευτο boss όλων των παιχνιδιών του είδους.

Στα του παιχνιδιού τώρα.
Είναι ένας καθαρός bloodborne κλώνος σε όλα του. Απο αισθητική μέχρι gameplay είναι ένα και το αυτό με κάποια μικρά twists εδώ και εκεί. Το πρόβλημα έρχεται όταν εισάγει το parry (γιατί πρέπει να βάλουμε και λίγο sekiro βρε αδερφέ) και δεν κάνει καθόλου καλή δουλειά σε αυτό. Τα περισσότερα attacks είναι delayed και πάνε εντελώς κόντρα στη φυσική ροή της μάχης, κάνοντας την όλη εμπειρία... μεχ. Και το thymesia εισήγαγε parry αλλα το εφάρμοσε σχεδόν αψεγάδιαστα, κάνοντας τις κινήσεις να βγαίνουν φυσικά.

Εδώ μιλάμε για κάτι που πάει κόντρα στο ένστικτο και στο ρυθμό. Τέλος πάντων το parry στο παιχνίδι είναι κυριολεκτικά hit or miss. Δεν μπορείς να είσαι consistent και τα animations των εχθρών δε βοηθάνε καθόλου. Έχουν πολύ μεγάλα winding phases και μετά ένα ξαφνικό sweep. Άλλα αντι άλλων και μάχες που δε νιώθεις οτι είναι τίμιες. Όχι οτι το παιχνίδι είναι δύσκολο - αν εξαιρέσεις το boss στο spoiler δε νομίζω να πέθανα πάνω απο 2-3 φορές κάπου. Αλλα παρόλα αυτά η αίσθηση που σου αφήνει κάποιες φορές, είναι φθηνίλας.. 

Τέλος πάντων ανάμεικτα συναισθήματα. Εύκολο soulsborne για να εισάγει κάποιον στον είδος με πολλά προβληματάκια που ελπίζω οτι θα λυθούν στο επόμενο. Γιατί πραγματικά αν αλλάξεις λίγο το setting και διορθώσεις κάποια βασικά πράγματα στις μάχες, βλέπει άνετα στα μάτια τα υπόλοιπα της σειράς.

  • Like 6
Δημοσ.
1 ώρα πριν, klainmaingr είπε

Μόλις ξεμπέρδεψα με το lies of P. 
Λέω ξεμπέρδεψα γιατί πραγματικά κάπως έτσι νιώθω με αυτό το roller coaster για παιχνίδι.

Ξεκίνησα σαν φαν των soulslike να δώ πώς είναι. Το setting στην αρχή δε μου άρεσε ΚΑΘΟΛΟΥ αλλα το gameplay ήταν τίμιο οπότε το συνέχισα. Προχώρησα, μπήκα στη λογική του παιχνιδιού, έκανα τα όπλα μου, τα arms μου τα build μου, όλα καλά.

Ευτυχώς το κατα τα άλλα αηδιαστικό hextech σκηνικό άλλαξε άρδην στα μισα του παιχνιδιού οπότε μετά το πήγα τρένο και το ευχαριστήθηκα πάρα πολύ. Και πήγαινα.. και πήγαινα... και κάποια στιγμή είχε τον ατέλειωτο. Ένα παιχνίδι που ήταν πολύ ευχάριστο, ένιωθα οτι κατέληξε να είναι αγγαρεία - αλλα συνέχισα.

Φτάνω τελος πάντων στον ένα τερματισμό του παιχνιδιού, κάνω το save scum μου για να μη κάνω παραπάνω playthroughs για το platinum και πάω για τον δεύτερο [...]

  Απόκρυψη περιεχομένων

Κάνω refuse τον gepetto και ξεκινάει το nameless puppeeeeeet.

ΟΚ το phase 1 είναι νορμάλ και τίμιο. Με λίγο practice, παρόλα τα delayed attacks, μπορείς να τον βγάλεις χωρίς να φάς καν damage.
Έλα όμως που (φυσικά) είχε και phase 2. Για να μη πολυλογώ, το phase 2 ήταν ΑΗΔΙΑ. Έχω παίξει όλα τα soulborne και δεν έχω σκεφτεί ποτέ να παρατήσω παιχνίδι αλλα αυτό με έφτασε στα όρια μου.

Είναι αδύνατο να παίξεις το fight πατώντας απλά τα κουμπάκια σου όπως όλο το υπολοιπο παιχνίδι. Ναι οκ υπάρχουν κάτι ασιάτες τυρέμποροι με το dragon sword αλλα μιλάμε για λογικά πράγματα. Δεν είναι τυχαίο που όλα μα όλα τα βίντεο ονλαιν τον παίζουν με throwables.

Έτσι λοιπόν μια πολύ ωραία εμπειρία ψιλοκαταστράφηκε απο αυτό το optional boss για το οποίο χρειάστηκε να κάνω respec και να φαρμάρω throwables ώστε να τον cheesάρω απο μακριά. Απίστευτο ξενέρωμα ο επίλογος και πολύ κακή επίγευση σε ένα κατα τα άλλα πολύ καλοφτιαγμένο παιχνίδι

Είναι επίσης ξεκάθαρο οτι αντέγραψαν ΞΕΡΑ κάποιο απο το moveset του saint isshin χωρίς όμως να το αντιγράψουν σωστά...

Στον αντίποδα έχω το τελευταίο boss του thymesia που αν και πολύ πιο δύσκολο ήταν απίστευτα rewarding γιατί σε έβαζε να παίζεις τέλεια το παιχνίδι για να γίνεις master σε όλα τα skills που σου έχουν δωθεί ή το τελευταίο boss του sekiro που αντίστοιχα αν και ΠΑΝΔΥΣΚΟΛΟ ήταν τίμιο και το πιο αξιομνημόνευτο boss όλων των παιχνιδιών του είδους.

Στα του παιχνιδιού τώρα.
Είναι ένας καθαρός bloodborne κλώνος σε όλα του. Απο αισθητική μέχρι gameplay είναι ένα και το αυτό με κάποια μικρά twists εδώ και εκεί. Το πρόβλημα έρχεται όταν εισάγει το parry (γιατί πρέπει να βάλουμε και λίγο sekiro βρε αδερφέ) και δεν κάνει καθόλου καλή δουλειά σε αυτό. Τα περισσότερα attacks είναι delayed και πάνε εντελώς κόντρα στη φυσική ροή της μάχης, κάνοντας την όλη εμπειρία... μεχ. Και το thymesia εισήγαγε parry αλλα το εφάρμοσε σχεδόν αψεγάδιαστα, κάνοντας τις κινήσεις να βγαίνουν φυσικά.

Εδώ μιλάμε για κάτι που πάει κόντρα στο ένστικτο και στο ρυθμό. Τέλος πάντων το parry στο παιχνίδι είναι κυριολεκτικά hit or miss. Δεν μπορείς να είσαι consistent και τα animations των εχθρών δε βοηθάνε καθόλου. Έχουν πολύ μεγάλα winding phases και μετά ένα ξαφνικό sweep. Άλλα αντι άλλων και μάχες που δε νιώθεις οτι είναι τίμιες. Όχι οτι το παιχνίδι είναι δύσκολο - αν εξαιρέσεις το boss στο spoiler δε νομίζω να πέθανα πάνω απο 2-3 φορές κάπου. Αλλα παρόλα αυτά η αίσθηση που σου αφήνει κάποιες φορές, είναι φθηνίλας.. 

Τέλος πάντων ανάμεικτα συναισθήματα. Εύκολο soulsborne για να εισάγει κάποιον στον είδος με πολλά προβληματάκια που ελπίζω οτι θα λυθούν στο επόμενο. Γιατί πραγματικά αν αλλάξεις λίγο το setting και διορθώσεις κάποια βασικά πράγματα στις μάχες, βλέπει άνετα στα μάτια τα υπόλοιπα της σειράς.

Θα διαφωνήσω για το Final boss μόνο. Είναι απαιτητικό αλλά όχι τόσο δραματικό. Και ναι, γίνεται άνετα μάχη και μάλιστα καλή χωρίς κλεψιες. Έχω απόδειξη την μάχη μου μαζί του και Ng και Ng+ στο YouTube, George Patsonas βάλε να δεις πώς κινήθηκα,χωρίς να είμαι κανένας Κινέζος βρυκόλακας. Ίσα ίσα 40ρης με αρθρίτιδα είμαι, σχετικά πολύ αργός παίκτης souls θα με χαρακτήριζα. Απλώς έπαθα σοκ και δέος με το Lies of P σε όλους τους τομείς του, οπότε ίσως αυτό ήταν η κινητήρια δύναμη για να με κάνει να είμαι καλός στην μάχη του Lies of P.

Αν μπορώ να πω ότι με δυσκόλεψε Boss ήταν η ΚυραLaxasia, που την έβγαλα μόνο με βοήθεια στο Ng+ .

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το πρωτο phase το έβγαλα στην τελική χωρις damage. Το δευτερο μονο με throwables.. Δυστυχως το recording ηταν μονο ενα λεπτο αλλα η ιδεα ηταν αυτή. Με το που γύρισα σε αυτο το cheese βγήκε με το δευτερο try.

https://www.xbox.com/play/media/LC6k8kxiBU

Ειδα το βιντεο σου. Κανεις τα παντα facetank γιατι εισαι overlevel οποτε πραγματικά η μάχη γίνεται trivial. Εγω ειχα το μισο health bar σου και φαντάζομαι το ιδιο κ σε gear/stats/amulets. Οποτε καθε χιτ πονούσε.

Αυτο που μου ελειψε είναι η δυνατότητα να κανεις κατι σαν αυτο 

Spoiler

Το κάνει να φαίνεται εύκολο αλλα δεν είναι. Γι αυτό και όλοι παθαίνουν αμόκ στα comments. Αν τα parry windows ήταν σωστά δομημένα σα το σεκιρο θα ήταν κάτι "ΟΚ". Αλλα εδώ ο φίλος στο βίντεο έκαψε εγκέφαλο (ή τρολλάρει με κάποιο μοντ)

Αν το παιχνίδι δεν ηταν τοσο mid θα μπορούσε να γινει αυτό χωρις το dragon's sword το οποίο είναι το μονο που κανει την ολη φαση ανεκτή. Αυτός ειναι πραγματικά εντυπωσιακός αλλά δε θα έπρεπε να εισαι ειτε κορεατης, ειτε λαρισαιος τυρεμπορας ειτε οβερλεβελ για να βγαλεις ενα μπος. 

Γενικά σπάνια γκρινιαζω για boss αλλα αυτο με τσατισε αφάνταστα λόγω των παραπάνω. Τέλος πάντων. Τέλος καλό. Το μονο που μου τη σπαει λιγο είναι οτι έχασα την ορεξη για ένα ακομα run για το 100%. Αλλα δε πειράζει, πάμε για άλλα.

Επεξ/σία από klainmaingr
  • Like 1
Δημοσ.

εμένα το Lies of Pi παρότι μ άρεσε πάρα πολύ αισθητικά το παράτησα στο 3ο-4ο boss. Δεν είμαι familiar με soulslike - ότι πιο κοντινό έχω τερματίσει σ αυτό το στυλ μάχης, τα Jedi χωρίς προβλήματα. Αλλά στο Lies, δεν έβγαζα Parry ούτε με Υπεύθυνη Δήλωση, και το χειρότερο ότι δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί. Μετά έπιασα αυτό που λεει ο klainmain οτι όντως ειναι σαν να κάνουν "προσποίηση" ολο το animation και να στα σκάνε 100ms αργότερα απ' οτι φαίνεται απ' το animation.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, kavadias είπε

εμένα το Lies of Pi παρότι μ άρεσε πάρα πολύ αισθητικά το παράτησα στο 3ο-4ο boss. Δεν είμαι familiar με soulslike - ότι πιο κοντινό έχω τερματίσει σ αυτό το στυλ μάχης, τα Jedi χωρίς προβλήματα. Αλλά στο Lies, δεν έβγαζα Parry ούτε με Υπεύθυνη Δήλωση, και το χειρότερο ότι δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί. Μετά έπιασα αυτό που λεει ο klainmain οτι όντως ειναι σαν να κάνουν "προσποίηση" ολο το animation και να στα σκάνε 100ms αργότερα απ' οτι φαίνεται απ' το animation.

Και μένα παρόλο που το τερμάτισα αυτό με κούρασε πολύ. Το να δημιουργούν fake difficulty επειδή όλα τα attacks είναι delayed δε το θεωρώ σοβαρό design. Είναι ο λόγος που καταλαβαίνεις ότι το παιχνίδι δε το έφτιαξε η FromSoftware αλλά ένα αρκετά μικρότερο studio.

  • Like 3
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε

Και μένα παρόλο που το τερμάτισα αυτό με κούρασε πολύ. Το να δημιουργούν fake difficulty επειδή όλα τα attacks είναι delayed δε το θεωρώ σοβαρό design. Είναι ο λόγος που καταλαβαίνεις ότι το παιχνίδι δε το έφτιαξε η FromSoftware αλλά ένα αρκετά μικρότερο studio.

Άδικη σύγκριση με την From διοτι είναι πολύ πιο μεγάλη εταιρεία με χρόνια στο είδος, ενώ η NeowiZ πρώτη προσπάθεια της και κοιτάει μέσα στα μάτια την From και εκείνη ιδρώνει. Τέτοια γραφικά με gameplay ακόμα δεν είδαμε ούτε ακόμα στο Elden Ring, που μιας και το ανέφερα, και εκεί είχε delayed attacks ΣΥΝΕΧΕΙΑ! Αλλά ναι εκεί δεν λέμε τίποτα, γιατί είναι from. Δεν λέμε για την αρχαία μηχανή γραφικών που χρησιμοποιεί δέκα χρόνια τώρα, απλά λέμε εκεί την διακαιολογια έχει χειρισμό καλο κ σβήνονται όλες οι αμαρτίες. Μέρα έρχεται η υπερβολική προσπάθεια της NeowiZ, βγάζει το Lies of P με υπέρ γραφικά και χειρισμό και βγάζουμε τσουγκράνες γιατί απλά δεν μας βγαίνει το parry.Παιδιά ας αφήσουμε στην άκρη ότι την γουστάρουμε και είμαστε φανατικοί και να μιλάμε τα σύκα σύκα και την σκάφη, σκάφη. 

  • Like 1
Δημοσ.
47 λεπτά πριν, Tifa_LockHeart είπε

Άδικη σύγκριση με την From διοτι είναι πολύ πιο μεγάλη εταιρεία με χρόνια στο είδος, ενώ η NeowiZ πρώτη προσπάθεια της και κοιτάει μέσα στα μάτια την From και εκείνη ιδρώνει. Τέτοια γραφικά με gameplay ακόμα δεν είδαμε ούτε ακόμα στο Elden Ring, που μιας και το ανέφερα, και εκεί είχε delayed attacks ΣΥΝΕΧΕΙΑ! Αλλά ναι εκεί δεν λέμε τίποτα, γιατί είναι from. Δεν λέμε για την αρχαία μηχανή γραφικών που χρησιμοποιεί δέκα χρόνια τώρα, απλά λέμε εκεί την διακαιολογια έχει χειρισμό καλο κ σβήνονται όλες οι αμαρτίες. Μέρα έρχεται η υπερβολική προσπάθεια της NeowiZ, βγάζει το Lies of P με υπέρ γραφικά και χειρισμό και βγάζουμε τσουγκράνες γιατί απλά δεν μας βγαίνει το parry.Παιδιά ας αφήσουμε στην άκρη ότι την γουστάρουμε και είμαστε φανατικοί και να μιλάμε τα σύκα σύκα και την σκάφη, σκάφη. 

Μα έγραψα ότι είναι μικρότερο studio και ότι αυτό φαίνεται.

Στο Elden Ring τα Delayed attacks όντως υπήρχαν αλλά δε θυμάμαι να με ταλαιπωρούν τόσο. Μπορεί επειδή υπήρχε ασπίδα. Ή να ήταν πιο generous τα iframes του dodge σε σχέση με αυτά του parry στο Lies of P. Ή να ήταν πιο ευανάγνωστα τα χτυπήματα. Ή τα combos των bosses να ήταν καλύτερα.

Δε ξέρω ακριβώς τι ήταν αλλά το flow στο combat στο Elden Ring μου φάνηκε απείρως πιο polished. Άσε που μια πιο δίκαιη σύγκριση θα ήταν με το Sekiro όπου απλά δε τα θεωρώ καν κοντά.

Το Lies of P το ευχαριστήθηκα πολύ αλλά για τους λόγους μου αναφέρω το θεωρώ παιχνίδι του 8-9/10 και όχι 10/10 όπως τα της FS. Δε νομίζω ότι η άποψή μου είναι τόσο τραβηγμένη.

Για την FS μπορώ να κάτσω να τη κράξω άπειρα για την τεμπελιά της και για το δηθενισμό της σε επίπεδο story/storytelling και τη κάλυψη του μέσω "lore" αλλά σε επίπεδο gameplay δε μπορώ να της προσάψω κάτι. Για τα γραφικά οκ δεκτό αλλά για μένα προσωπικά αδιάφορο.

  • Like 3
Δημοσ.

Τα ιδια και εγω.

Λατρης των souls , πεταγα απο την χαρα μου για το lies αλλα μου εβγαλε αυτην την "τεχνιτή" δυσκολία που αναφερθηκε πιο πανω και το παρατησα.

Στις From τα bosses ηταν χορογραφία η μάχη ενω εδω βασιζοσουν στα αντανακλαστικά σου και να μην κάνεις λαθος σε lengthy μαχες. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους! Τελείωσα το unravel two στο switchακι, παιζόταν μόνο βράδυ με απόλυτη ησυχία και σκοτάδι , το αναφέρω αυτό γιατί εμπειρία σου δίνει ο τρόπος, το μέσω που παίζεις. Πρόκειται για ένα puzzle platformer πολύ όμορφο παιχνίδι και με πάρα πολύ ωραίες μελωδίες βιολιού που ανεβάζουν την ένταση αναλόγως με τις περιστάσεις. Από χειρισμό, που είναι και ο πυρήνας του παιχνιδιού, είναι έξυπνος χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες, πολύ "λογικός". Σαν πλοκή δεν είναι κάτι σπουδαίο αλλά έχουν κάνει κάτι έξυπνο βλέποντας live στο backround την ιστορία δύο παιδιών.

Για όποιον δεν έχει ασχοληθεί με το ξεχασμένο unravel two είναι μια καλή ευκαιρία, πρέπει να είναι και σε έκπτωση στη Nintendo eshop αυτές τις μέρες.

Επεξ/σία από koboloy
  • Like 6

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...