Tifa_LockHeart Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 4 λεπτά πριν, gtsoui είπε Βασικά το diorama είναι για το sequel, αλλά μικρή σημασία έχει. Ευχαριστώ πολύ!
dimitrissa Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Δημοσ. 24 Ιανουαρίου Ξεκινάω με ένα παιχνίδι που δεν είχα ασχοληθεί ποτέ αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα ! Θα το λιώσω το ΣΚ που έρχεται 🙂😁 2
Tifa_LockHeart Δημοσ. 27 Ιανουαρίου Δημοσ. 27 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Τερμάτισα με πολύ μεγάλη καθυστέρηση, λες και είμαι σε άλλον πλανήτη θα έλεγε κανείς, το Cyberpunk 2077. Το αγόρασα day one , με όλο το hype που είχε δημιουργηθεί. Δεν είχα ανοίξει καν όμως την συσκευασία, λόγω του ότι είχα ακόμα PS4 και άκουγα συνέχεια γύρω μου τα χειρότερα και έβλεπα ότι δεν ήταν έτοιμο... Επηρεάστηκα και το άφησα να κάθεται στο ράφι, για λόγους συλλογής. Είχα στεναχωρεθεί που δεν πήγε καλά, αλλά κάπου πίσω στο μυαλό μου πίστευα ότι μπορεί κάποτε να φτιάξει. Και δικαιώθηκα. Φέτος, 2024 πλέον, με το 2.1 patch και το DLC Phantom Liberty, έπαιξα για πρώτη φορά Cyberpunk 2077 σε Playstation 5... Δεν έχω λόγια! Είναι πραγματικά BREATHTAKING!😅 Δεν μου είναι εύκολο να εξηγήσω τί μου πρωτοάρεσε, πολλά έχουν υποθεί ξανά και ξανά από άλλους για αυτό δεν θα πω τα ίδια. Αλλά πραγματικά επειδή, έχω παίξει πάρα πολλά παιχνίδια τα τελευταία χρόνια, το παιχνίδι ξεχωρίζει από χιλιόμετρα σαν την μύγα μέσα στο γάλα, με την καλή έννοια. Είναι τόσο ξεχωριστό σε ότι κάνει, που το βάζω στο top 10 παιχνιδιών που έχω παίξει. Σενάριο και σκηνοθεσία εκπληκτικό, με ερμηνείες, μουσική και γραφικά που δεν ξέρεις τί να πρωτοπείς! Είμαι από εκείνους που λόγω του ότι παίζω με controller (είμαι κονσολάς) όλα τα fps πάντα τα αποφεύγω λόγω του ότι με δυσκολεύει η στόχευση και δεν μπορώ να υπολογίσω το άλμα του χαρακτήρα , ειδικά όταν πρέπει να κάνεις παρκούρ και να πηδήξεις από πλατφόρμα σε πλατφόρμα. Το Cyberpunk με έκανε να αναιρέσω τελείως αυτήν την άποψη που είχα μέχρι τώρα και θα αλλάξω ρότα από εδώ και στο εξής. Άριστος χειρισμός, ευχάριστος και πορωτικός! Είδα ότι μπορούσα να δω , του έδωσα περίπου 80 ώρες μέχρι τώρα και είδα 5 διαφορετικά endings αν δεν κάνω λάθος (μπορεί και 4) και είμαι στο να αρχίσω τώρα και το Phantom Liberty, απλώς κάνω σκούπα ότι έχει μείνει στον χάρτη για να πάρω και την πλατίνα του παιχνιδιού. Σαν επίλογο, έχω να πω ότι δεν θέλω να φανταστώ πόσο δύσκολο πρέπει να ήταν να παίξεις το παιχνίδι όταν είχε βγει με όλα αυτά τα bugs που έδειχναν ότι είχε. Εγώ εν έτη πάντως 2024, μετά το 2.1 Patch και πάλι συνάντησα προβλήματα στο παιχνίδι. Είχα ένα κρασάρισμα, είχα 2-3 side quests που δεν μπορούσαν να ολοκληρωθούν γιατί άλλες φορές το NPC χανόνταν μέσα σε τοίχους, άλλες φορές δεν έκανε trigger και άλλες φορές απλά η αποστολή δεν τελείωνε ποτέ ακόμα και αν είχα ολοκληρώσει το quest. Έμενε καρφιστσωμένη στα to do μέχρι που έκλεινα και άνοιγα ξανά το παιχνίδι και κάποια στιγμή ξεκολλούσε. Ενοχλητικό και έχανες από το immersion πάρα πολύ, επαναλαμβάνω ότι δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι πώς θα μπορούσε κάτι τέτοιο να συμβαίνει στο main game και να χάνεις βασική αποστολή του παιχνιδιού και να πρέπει να την επαναλάβεις μέχρι να ξεκολλήσει. Παραθέτω ένα λινκ με εικόνες που τράβηξα καθώς έβλεπα κωμικοτραγικά bugs , που πραγματικά με κάνανε να γελάσω.Ακόμα δηλαδή μετά από τόσο καιρό και διορθώσεις, που κάνανε πολύ μεγάλο κόπο πάλι υπάρχουν πολλά που μπορούν να διορθωθούν. Μακάρι να είχα σκεφτεί να τραβήξω και βίντεο κάποιους εχθρούς που εκτινάσονταν στον ουρανό ή κάνανε επιληπτικές κρίσεις με μισό σώμα μέσα στην άσφαλτο και πόδια κολλήμένα στον αέρα 😁 https://drive.google.com/drive/folders/1sN9JPwV1RRPT8PajtR9Bad7edImSsOhM?usp=drive_link Επεξ/σία 27 Ιανουαρίου από Tifa_LockHeart 6
Brazhlias Δημοσ. 27 Ιανουαρίου Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 1 ώρα πριν, Tifa_LockHeart είπε Τερμάτισα με πολύ μεγάλη καθυστέρηση, λες και είμαι σε άλλον πλανήτη θα έλεγε κανείς, το Cyberpunk 2077. Το αγόρασα day one , με όλο το hype που είχε δημιουργηθεί. Δεν είχα ανοίξει καν όμως την συσκευασία, λόγω του ότι είχα ακόμα PS4 και άκουγα συνέχεια γύρω μου τα χειρότερα και έβλεπα ότι δεν ήταν έτοιμο... Επηρεάστηκα και το άφησα να κάθεται στο ράφι, για λόγους συλλογής. Είχα στεναχωρεθεί που δεν πήγε καλά, αλλά κάπου πίσω στο μυαλό μου πίστευα ότι μπορεί κάποτε να φτιάξει. Και δικαιώθηκα. Φέτος, 2024 πλέον, με το 2.1 patch και το DLC Phantom Liberty, έπαιξα για πρώτη φορά Cyberpunk 2077 σε Playstation 5... Δεν έχω λόγια! Είναι πραγματικά BREATHTAKING!😅 Δεν μου είναι εύκολο να εξηγήσω τί μου πρωτοάρεσε, πολλά έχουν υποθεί ξανά και ξανά από άλλους για αυτό δεν θα πω τα ίδια. Αλλά πραγματικά επειδή, έχω παίξει πάρα πολλά παιχνίδια τα τελευταία χρόνια, το παιχνίδι ξεχωρίζει από χιλιόμετρα σαν την μύγα μέσα στο γάλα, με την καλή έννοια. Είναι τόσο ξεχωριστό σε ότι κάνει, που το βάζω στο top 10 παιχνιδιών που έχω παίξει. Σενάριο και σκηνοθεσία εκπληκτικό, με ερμηνείες, μουσική και γραφικά που δεν ξέρεις τί να πρωτοπείς! Είμαι από εκείνους που λόγω του ότι παίζω με controller (είμαι κονσολάς) όλα τα fps πάντα τα αποφεύγω λόγω του ότι με δυσκολεύει η στόχευση και δεν μπορώ να υπολογίσω το άλμα του χαρακτήρα , ειδικά όταν πρέπει να κάνεις παρκούρ και να πηδήξεις από πλατφόρμα σε πλατφόρμα. Το Cyberpunk με έκανε να αναιρέσω τελείως αυτήν την άποψη που είχα μέχρι τώρα και θα αλλάξω ρότα από εδώ και στο εξής. Άριστος χειρισμός, ευχάριστος και πορωτικός! Είδα ότι μπορούσα να δω , του έδωσα περίπου 80 ώρες μέχρι τώρα και είδα 5 διαφορετικά endings αν δεν κάνω λάθος (μπορεί και 4) και είμαι στο να αρχίσω τώρα και το Phantom Liberty, απλώς κάνω σκούπα ότι έχει μείνει στον χάρτη για να πάρω και την πλατίνα του παιχνιδιού. Σαν επίλογο, έχω να πω ότι δεν θέλω να φανταστώ πόσο δύσκολο πρέπει να ήταν να παίξεις το παιχνίδι όταν είχε βγει με όλα αυτά τα bugs που έδειχναν ότι είχε. Εγώ εν έτη πάντως 2024, μετά το 2.1 Patch και πάλι συνάντησα προβλήματα στο παιχνίδι. Είχα ένα κρασάρισμα, είχα 2-3 side quests που δεν μπορούσαν να ολοκληρωθούν γιατί άλλες φορές το NPC χανόνταν μέσα σε τοίχους, άλλες φορές δεν έκανε trigger και άλλες φορές απλά η αποστολή δεν τελείωνε ποτέ ακόμα και αν είχα ολοκληρώσει το quest. Έμενε καρφιστσωμένη στα to do μέχρι που έκλεινα και άνοιγα ξανά το παιχνίδι και κάποια στιγμή ξεκολλούσε. Ενοχλητικό και έχανες από το immersion πάρα πολύ, επαναλαμβάνω ότι δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι πώς θα μπορούσε κάτι τέτοιο να συμβαίνει στο main game και να χάνεις βασική αποστολή του παιχνιδιού και να πρέπει να την επαναλάβεις μέχρι να ξεκολλήσει. Παραθέτω ένα λινκ με εικόνες που τράβηξα καθώς έβλεπα κωμικοτραγικά bugs , που πραγματικά με κάνανε να γελάσω.Ακόμα δηλαδή μετά από τόσο καιρό και διορθώσεις, που κάνανε πολύ μεγάλο κόπο πάλι υπάρχουν πολλά που μπορούν να διορθωθούν. Μακάρι να είχα σκεφτεί να τραβήξω και βίντεο κάποιους εχθρούς που εκτινάσονταν στον ουρανό ή κάνανε επιληπτικές κρίσεις με μισό σώμα μέσα στην άσφαλτο και πόδια κολλήμένα στον αέρα 😁 https://drive.google.com/drive/folders/1sN9JPwV1RRPT8PajtR9Bad7edImSsOhM?usp=drive_link Αυτό παίζω τώρα σε ps5. Δεν μπορώ να πω πως με ενοχλούν ιδιαίτερα τα bugs, αλλά από την άλλη δεν βλέπω και κάτι που να με αφήνει άφωνο. Δεν λέω πως είναι κακό παιχνίδι, είναι πολύ εντυπωσιακός ο κόσμος του, ωραία γραφικά, πολλοί NPC's που λειτουργούν αυτόνομα, όμως μου φαίνεται λίγο "κούφιο". Στις 15 ώρες που είμαι αυτή τη στιγμή, δεν θα πω πως δεν αξίζει να το παίξει κάποιος αλλά δεν είναι και ένα παιχνίδι που θα μου μείνει αξέχαστο. Μέχρι στιγμής αυτό, αν αλλάξει η άποψη μου θα επανέλθω. Κατά τα άλλα, μπράβο τους γιατι η βασική έκδοση που έδωσαν ήταν υπέροχη, με χάρτες, καρτ ποσταλ, αυτοκόλλητα, slip case. 1
kavadias Δημοσ. 27 Ιανουαρίου Δημοσ. 27 Ιανουαρίου παιδιά επειδή και γω λέω να το πιάσω αυτό, σε PC ή series X? την παλεύει ο FPS χειρισμός με το κοντρόλερ; ήμουν έτοιμος να το ξεκινήσω σε PC αλλά τα καλά λόγια του @Tifa_LockHeart για το χειρισμό με το χειριστήριο με βάλαν σε δίλημμα. βοηθάει το aim assist κλπ.?
Tifa_LockHeart Δημοσ. 27 Ιανουαρίου Δημοσ. 27 Ιανουαρίου 15 λεπτά πριν, kavadias είπε παιδιά επειδή και γω λέω να το πιάσω αυτό, σε PC ή series X? την παλεύει ο FPS χειρισμός με το κοντρόλερ; ήμουν έτοιμος να το ξεκινήσω σε PC αλλά τα καλά λόγια του @Tifa_LockHeart για το χειρισμό με το χειριστήριο με βάλαν σε δίλημμα. βοηθάει το aim assist κλπ.? Πιο αμπαλος στο στόχο από μένα δεν παίζει να είσαι. Τα πήγα περίφημα, δεν νευρίασα στιγμή ούτε ένιωσα ότι κάτι μου λείπει πραγματικά. 1
SergioX Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Δημοσ. 28 Ιανουαρίου On 27/01/2024 at 10:22, Tifa_LockHeart said: Τερμάτισα με πολύ μεγάλη καθυστέρηση, λες και είμαι σε άλλον πλανήτη θα έλεγε κανείς, το Cyberpunk 2077. Το αγόρασα day one , με όλο το hype που είχε δημιουργηθεί. Δεν είχα ανοίξει καν όμως την συσκευασία, λόγω του ότι είχα ακόμα PS4 και άκουγα συνέχεια γύρω μου τα χειρότερα και έβλεπα ότι δεν ήταν έτοιμο... Επηρεάστηκα και το άφησα να κάθεται στο ράφι, για λόγους συλλογής. Είχα στεναχωρεθεί που δεν πήγε καλά, αλλά κάπου πίσω στο μυαλό μου πίστευα ότι μπορεί κάποτε να φτιάξει. Και δικαιώθηκα. Φέτος, 2024 πλέον, με το 2.1 patch και το DLC Phantom Liberty, έπαιξα για πρώτη φορά Cyberpunk 2077 σε Playstation 5... Δεν έχω λόγια! Είναι πραγματικά BREATHTAKING!😅 Δεν μου είναι εύκολο να εξηγήσω τί μου πρωτοάρεσε, πολλά έχουν υποθεί ξανά και ξανά από άλλους για αυτό δεν θα πω τα ίδια. Αλλά πραγματικά επειδή, έχω παίξει πάρα πολλά παιχνίδια τα τελευταία χρόνια, το παιχνίδι ξεχωρίζει από χιλιόμετρα σαν την μύγα μέσα στο γάλα, με την καλή έννοια. Είναι τόσο ξεχωριστό σε ότι κάνει, που το βάζω στο top 10 παιχνιδιών που έχω παίξει. Σενάριο και σκηνοθεσία εκπληκτικό, με ερμηνείες, μουσική και γραφικά που δεν ξέρεις τί να πρωτοπείς! Είμαι από εκείνους που λόγω του ότι παίζω με controller (είμαι κονσολάς) όλα τα fps πάντα τα αποφεύγω λόγω του ότι με δυσκολεύει η στόχευση και δεν μπορώ να υπολογίσω το άλμα του χαρακτήρα , ειδικά όταν πρέπει να κάνεις παρκούρ και να πηδήξεις από πλατφόρμα σε πλατφόρμα. Το Cyberpunk με έκανε να αναιρέσω τελείως αυτήν την άποψη που είχα μέχρι τώρα και θα αλλάξω ρότα από εδώ και στο εξής. Άριστος χειρισμός, ευχάριστος και πορωτικός! Είδα ότι μπορούσα να δω , του έδωσα περίπου 80 ώρες μέχρι τώρα και είδα 5 διαφορετικά endings αν δεν κάνω λάθος (μπορεί και 4) και είμαι στο να αρχίσω τώρα και το Phantom Liberty, απλώς κάνω σκούπα ότι έχει μείνει στον χάρτη για να πάρω και την πλατίνα του παιχνιδιού. Σαν επίλογο, έχω να πω ότι δεν θέλω να φανταστώ πόσο δύσκολο πρέπει να ήταν να παίξεις το παιχνίδι όταν είχε βγει με όλα αυτά τα bugs που έδειχναν ότι είχε. Εγώ εν έτη πάντως 2024, μετά το 2.1 Patch και πάλι συνάντησα προβλήματα στο παιχνίδι. Είχα ένα κρασάρισμα, είχα 2-3 side quests που δεν μπορούσαν να ολοκληρωθούν γιατί άλλες φορές το NPC χανόνταν μέσα σε τοίχους, άλλες φορές δεν έκανε trigger και άλλες φορές απλά η αποστολή δεν τελείωνε ποτέ ακόμα και αν είχα ολοκληρώσει το quest. Έμενε καρφιστσωμένη στα to do μέχρι που έκλεινα και άνοιγα ξανά το παιχνίδι και κάποια στιγμή ξεκολλούσε. Ενοχλητικό και έχανες από το immersion πάρα πολύ, επαναλαμβάνω ότι δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι πώς θα μπορούσε κάτι τέτοιο να συμβαίνει στο main game και να χάνεις βασική αποστολή του παιχνιδιού και να πρέπει να την επαναλάβεις μέχρι να ξεκολλήσει. Παραθέτω ένα λινκ με εικόνες που τράβηξα καθώς έβλεπα κωμικοτραγικά bugs , που πραγματικά με κάνανε να γελάσω.Ακόμα δηλαδή μετά από τόσο καιρό και διορθώσεις, που κάνανε πολύ μεγάλο κόπο πάλι υπάρχουν πολλά που μπορούν να διορθωθούν. Μακάρι να είχα σκεφτεί να τραβήξω και βίντεο κάποιους εχθρούς που εκτινάσονταν στον ουρανό ή κάνανε επιληπτικές κρίσεις με μισό σώμα μέσα στην άσφαλτο και πόδια κολλήμένα στον αέρα 😁 https://drive.google.com/drive/folders/1sN9JPwV1RRPT8PajtR9Bad7edImSsOhM?usp=drive_link Θα συμφωνήσω 100% με ο,τι λες.Και εγω το ειχα παρει,(10 ευρω το disc edition) την εποχή που είχε φάει κράξιμο και ban απο το psn αλλα δεν το ειχα ανοιξει καν λόγω bugs στο ps4.Τωρα στο ps5 ειναι χάρμα οφθαλμών.Bugs δεν εχω συναντησει παρά μόνο είναι για γέλια η κυκλοφορία των αμαξιών στους δρόμους:τρακαρουν συνέχεια μεταξύ τους,καθονται ακινητοποιημένα χωρίς λόγο ενω είναι πράσινο το φανάρι...Εχω παίξει 30 ωρες περίπου και το απολαμβάνω...
dekulinkgr Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Δημοσ. 28 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Τέλος το prince of persia:the lost crown.Αρκετο καλο metroidvania,που ομως υστερει σε σχεση με το hollow knight και το σχετικα προσφατο metroid dread.Αυτο οφειλεται κυριως στην ατμοσφαιρα και τον κοσμο του που δεν με "ρουφηξε" οπως τα αλλα δυο. Στα θετικα οι δυναμεις που αποκτας,το combat και η μουσικη. Στα αρνητικα ο κοσμος του που οπως ανεφερα δεν βοηθαει στην ατμοσφαιρα του παιχνιδιου.Επισης το traversal που καπως ειναι κουραστικο. Οσοι ειστε fan του ειδους παντως πρεπει να το παιξετε,κυριως για να σας βαλει σε mood τωρα που θα βγει και το silksong τον αλλο μηνα🤪 Επεξ/σία 28 Ιανουαρίου από dekulinkgr 5
gtsoui Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Δημοσ. 28 Ιανουαρίου Τερματίστηκε στο ps5 το Star Ocean: First Departure R. Είχα βάλει στόχο την συγκεκριμένη σειρά εδώ και καιρό και έψαξα να βρω όλα τα παιχνίδια του franchise που έχουν βγει. Το πρώτο διαθέσιμο που βρήκα στο store ήταν το συγκεκριμένο, ως remake απ' ότι κατάλαβα. Είναι ένα jrpg με ένα ιδιόμορφο στυλ μάχης που δεν είχα συναντήσει ποτέ μου, το οποίο, κακά τα ψέματα, σε πολλά σημεία δείχνει τα χρόνια του και αυτό μπορεί να αποθαρρύνει κάποιους που θα το παίξουν σήμερα. Τα γραφικά του στις πόλεις και σε κάποια dungeon είναι αρκετά κοντά σε σύγχρονα παιχνίδια με pixel γραφικά και δείχνουν πολύ όμορφα. Στο world map όμως και στις μάχες ( τα δύο σημεία που περνάς τον περισσότερο χρόνο), δείχνουν ότι πρόκειται για παλιά κυκλοφορία όπως στις εικόνες που παραθέτω. Οπως προείπα, αν και έχω παίξει αρκετά jrpg, περίμενα να έχει ένα turn based σύστημα μάχης, κάτι που δεν ισχύει. Μεταφερεσαι μεν σε ξεχωριστή οθόνη, που αποτελεί το πεδίο της μάχης, αλλά το παιχνίδι στο σημείο αυτό μοιάζει σαν τα παλιά beat em ups. Εδώ να πω πως στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων, οι μάχες είναι random encounters και δεν βλέπεις τους εχθρούς να περιφέρονται στον κόσμο του. Το group σου αποτελείται από 4 χαρακτήρες που μπορείς να διαλέξεις ανάμεσα από κάμποσους που βρίσκεις στο ταξίδι σου, με ξεχωριστά skills ο καθένας, σύστημα εξοπλισμού και φυσικά το lvl up το οποίο μου άρεσε αρκετά. Έχεις να επιλέξεις μεταξύ πολλών skills, τα οποία όχι μόνο αυξάνουν κάποια στατιστικά αλλά χρησιμεύουν και σε άλλα πράγματα, όπως crafting, την δυνατότητα να αναγνωρίζεις αντικείμενα που βρίσκεις και άλλα πολλά. Στις μάχες μπορείς να χειριστείς όποιον χαρακτήρα θέλεις και όλοι οι υπόλοιποι δρουν μέσω της AI του παιχνιδιού, την οποία μπορείς να σεταρεις για κάθε έναν ξεχωριστά. Καθώς το παιχνίδι διατηρεί την old school νοοτροπία του, μην περιμένει κανείς διευκολύνσεις σε πολλά πράγματα. Δεν υπάρχει quest system, ούτε φυσικά έχει κάποιο tutorial.. Προς το τέλος του παιχνιδιού -και αφού έφτασα σε ένα συγκεκριμένο dungeon- παρατήρησα ένα κατακόρυφο difficulty spike, καθώς δεν έκανα καθόλου damage και πέθαιναν όλοι πολύ γρήγορα..αποτέλεσμα αυτών ήταν να βρω συμβουλή στο ίντερνετ. Έτσι έμαθα λοιπόν, πως το crafting στο παιχνίδι είναι προαπαιτούμενο για να προχωρήσεις, κάτι το οποίο δεν είχα προσέξει καθόλου και που ήρθε να με εκδικηθεί στο τέλος! Καλό είναι λοιπόν, για όποιον ξεκινήσει το παιχνίδι, να βρει ποια skills σου δίνουν τη δυνατότητα να φτιάξεις όπλα, πανοπλίες και αξεσουάρ σχετικά νωρίς στο παιχνίδι για να εξοικειωθεί με τους συγκεκριμένους μηχανισμούς. Μην ξεχάσω να αναφέρω φυσικά το πολύ ωραίο σενάριο που συνδυάζει fantasy με sci fi. Δεν το περίμενα καθόλου και μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα. Εν κατακλείδι, ένα παιχνίδι που ευχαριστήθηκα πάρα πολύ και το οποίο συνιστώ στους λάτρεις των jrpg, με την επιφύλαξη πάντα της old school νοοτροπίας του που μπορεί να απωθήσει κάποιον. 5 1
Mitroglou7 Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 12 ώρες πριν, gtsoui είπε Τερματίστηκε στο ps5 το Star Ocean: First Departure R. Είχα βάλει στόχο την συγκεκριμένη σειρά εδώ και καιρό και έψαξα να βρω όλα τα παιχνίδια του franchise που έχουν βγει. Το πρώτο διαθέσιμο που βρήκα στο store ήταν το συγκεκριμένο, ως remake απ' ότι κατάλαβα. Είναι ένα jrpg με ένα ιδιόμορφο στυλ μάχης που δεν είχα συναντήσει ποτέ μου, το οποίο, κακά τα ψέματα, σε πολλά σημεία δείχνει τα χρόνια του και αυτό μπορεί να αποθαρρύνει κάποιους που θα το παίξουν σήμερα. Τα γραφικά του στις πόλεις και σε κάποια dungeon είναι αρκετά κοντά σε σύγχρονα παιχνίδια με pixel γραφικά και δείχνουν πολύ όμορφα. Στο world map όμως και στις μάχες ( τα δύο σημεία που περνάς τον περισσότερο χρόνο), δείχνουν ότι πρόκειται για παλιά κυκλοφορία όπως στις εικόνες που παραθέτω. Οπως προείπα, αν και έχω παίξει αρκετά jrpg, περίμενα να έχει ένα turn based σύστημα μάχης, κάτι που δεν ισχύει. Μεταφερεσαι μεν σε ξεχωριστή οθόνη, που αποτελεί το πεδίο της μάχης, αλλά το παιχνίδι στο σημείο αυτό μοιάζει σαν τα παλιά beat em ups. Εδώ να πω πως στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων, οι μάχες είναι random encounters και δεν βλέπεις τους εχθρούς να περιφέρονται στον κόσμο του. Το group σου αποτελείται από 4 χαρακτήρες που μπορείς να διαλέξεις ανάμεσα από κάμποσους που βρίσκεις στο ταξίδι σου, με ξεχωριστά skills ο καθένας, σύστημα εξοπλισμού και φυσικά το lvl up το οποίο μου άρεσε αρκετά. Έχεις να επιλέξεις μεταξύ πολλών skills, τα οποία όχι μόνο αυξάνουν κάποια στατιστικά αλλά χρησιμεύουν και σε άλλα πράγματα, όπως crafting, την δυνατότητα να αναγνωρίζεις αντικείμενα που βρίσκεις και άλλα πολλά. Στις μάχες μπορείς να χειριστείς όποιον χαρακτήρα θέλεις και όλοι οι υπόλοιποι δρουν μέσω της AI του παιχνιδιού, την οποία μπορείς να σεταρεις για κάθε έναν ξεχωριστά. Καθώς το παιχνίδι διατηρεί την old school νοοτροπία του, μην περιμένει κανείς διευκολύνσεις σε πολλά πράγματα. Δεν υπάρχει quest system, ούτε φυσικά έχει κάποιο tutorial.. Προς το τέλος του παιχνιδιού -και αφού έφτασα σε ένα συγκεκριμένο dungeon- παρατήρησα ένα κατακόρυφο difficulty spike, καθώς δεν έκανα καθόλου damage και πέθαιναν όλοι πολύ γρήγορα..αποτέλεσμα αυτών ήταν να βρω συμβουλή στο ίντερνετ. Έτσι έμαθα λοιπόν, πως το crafting στο παιχνίδι είναι προαπαιτούμενο για να προχωρήσεις, κάτι το οποίο δεν είχα προσέξει καθόλου και που ήρθε να με εκδικηθεί στο τέλος! Καλό είναι λοιπόν, για όποιον ξεκινήσει το παιχνίδι, να βρει ποια skills σου δίνουν τη δυνατότητα να φτιάξεις όπλα, πανοπλίες και αξεσουάρ σχετικά νωρίς στο παιχνίδι για να εξοικειωθεί με τους συγκεκριμένους μηχανισμούς. Μην ξεχάσω να αναφέρω φυσικά το πολύ ωραίο σενάριο που συνδυάζει fantasy με sci fi. Δεν το περίμενα καθόλου και μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα. Εν κατακλείδι, ένα παιχνίδι που ευχαριστήθηκα πάρα πολύ και το οποίο συνιστώ στους λάτρεις των jrpg, με την επιφύλαξη πάντα της old school νοοτροπίας του που μπορεί να απωθήσει κάποιον. Ερώτηση γιατί το έχω στο backlog μου αλλά με ερωτηματικό. Το σύστημα μάχης είναι button-mash και γίνεται στην οθόνη ο κακός χαμός? Είναι πχ. σαν τα Tales τα παιχνίδια που τα σιχάθηκα για αυτό το λόγο (αν τα έχεις παίξει)? Έχω διαβάσει τα καλύτερα για το παιχνίδι και περιέργως δεν έχω παίξει το αρχικό αλλά το σύστημα μάχης που βλέπω να έχει μου φαίνεται λίγο κάπως.
gtsoui Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Δημοσ. 29 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 28 λεπτά πριν, Mitroglou7 είπε Ερώτηση γιατί το έχω στο backlog μου αλλά με ερωτηματικό. Το σύστημα μάχης είναι button-mash και γίνεται στην οθόνη ο κακός χαμός? Είναι πχ. σαν τα Tales τα παιχνίδια που τα σιχάθηκα για αυτό το λόγο (αν τα έχεις παίξει)? Έχω διαβάσει τα καλύτερα για το παιχνίδι και περιέργως δεν έχω παίξει το αρχικό αλλά το σύστημα μάχης που βλέπω να έχει μου φαίνεται λίγο κάπως. Το σύστημα μάχης είναι σε real time και εκτός από απλό χτύπημα, μπορείς με τα L1 και R1 να κάνεις τα skills που έχεις σεταρει. Μοιάζει όπως είπα σαν παλιά beat em ups σαν το Golden Axe πχ, αλλά χωρίς να έχει το fluidity των παιχνιδιών αυτών. Αλλά button mashing δεν παρατήρησα να σου πω την αλήθεια..οι μάχες κρατάνε λίγα δευτερόλεπτα πάντα. Δεν είναι σαν το Arise (το οποίο έχω παίξει) που γίνεται ψιλοχαμος όπως είπες. Τα ερωτηματικά είναι η έλλειψη επεξηγήσεων σχετικά με τους μηχανισμούς του, τα πολύ συχνά random encounters, τέτοια πράγματα. Επεξ/σία 29 Ιανουαρίου από gtsoui 1
MrZeroGR Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Τερμάτισα με το ταίρι το A Way Out. Ουσιαστικά πρόκειται για το 1ο παιχνίδι της ομάδας της ΕΑ που έφτιαξε το εξαιρετικό It Takes Two. Από τα θετικά του παιχνιδιού είναι ότι οι δημιουργοί είχαν κάπου να πατήσουν και να μάθουν πράγματα προκείμενου να παρουσιάσουν το σχεδόν άρτιο it Takes Two. Ωστόσο, εάν εξαιρέσεις 2-3 σκηνές προς το τέλος που ήρθαν από εκεί που δεν το περιμένεις (ή μπορεί και να το περιμένεις εάν βλέπεις πολλές αστυνομικές ή στυλ Shawshank Redemption) το παιχνίδι στις 6-6,5 ώρες του δεν έχει να σου δώσει πολλά. Η φυλακή διαρκεί αρκετά λίγο (για εμένα) και όλα τα υπόλοιπα δεν είναι άξια θαυμασμού. Τεχνικά δεν είναι κάτι το ενδιαφέρον, οι ερμηνείες είναι ΟΚ, από μουσική δεν λέει κάτι ενώ και το shooting κομμάτι δεν διεκδικεί δάφνες... όπως και να χει για 1-2 απογεύματα, εάν δεν έχετε τίποτα άλλο να παίξετε και υπάρχει και στο GamePass απλά κάντε το ένα πέρασμα... 5.5/10 από εμένα ελέω κάποιων ωραίων ιδεών. Συνεχίζω με Little Nightmares 2 και ακούω προτάσεις για Couch co-op games σε XBOX X 2
dekulinkgr Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Δημοσ. 29 Ιανουαρίου 2 ώρες πριν, MrZeroGR είπε Τερμάτισα με το ταίρι το A Way Out. Ουσιαστικά πρόκειται για το 1ο παιχνίδι της ομάδας της ΕΑ που έφτιαξε το εξαιρετικό It Takes Two. Από τα θετικά του παιχνιδιού είναι ότι οι δημιουργοί είχαν κάπου να πατήσουν και να μάθουν πράγματα προκείμενου να παρουσιάσουν το σχεδόν άρτιο it Takes Two. Ωστόσο, εάν εξαιρέσεις 2-3 σκηνές προς το τέλος που ήρθαν από εκεί που δεν το περιμένεις (ή μπορεί και να το περιμένεις εάν βλέπεις πολλές αστυνομικές ή στυλ Shawshank Redemption) το παιχνίδι στις 6-6,5 ώρες του δεν έχει να σου δώσει πολλά. Η φυλακή διαρκεί αρκετά λίγο (για εμένα) και όλα τα υπόλοιπα δεν είναι άξια θαυμασμού. Τεχνικά δεν είναι κάτι το ενδιαφέρον, οι ερμηνείες είναι ΟΚ, από μουσική δεν λέει κάτι ενώ και το shooting κομμάτι δεν διεκδικεί δάφνες... όπως και να χει για 1-2 απογεύματα, εάν δεν έχετε τίποτα άλλο να παίξετε και υπάρχει και στο GamePass απλά κάντε το ένα πέρασμα... 5.5/10 από εμένα ελέω κάποιων ωραίων ιδεών. Συνεχίζω με Little Nightmares 2 και ακούω προτάσεις για Couch co-op games σε XBOX X Προσωπικα μου αρεσε περισσοτερο απο το it takes two που το παρατησα στην μεση. Το πρωτο παιχνιδι ομως της hazelight ειναι το εξαιρετικο brothers:a tale of two sons.Για μενα το καλυτερο τους παιχνιδι.Νομιζω δεν ειναι co-op αλλα το θεωρω κορυφη στο πως θες να πεις μια ιστορια μεσω του gameplay.Το τελος ειδικα ειναι γροθια στο στομαχι.Θα βγει τωρα και remake τον Φλεβαρη. 1
MrZeroGR Δημοσ. 29 Ιανουαρίου Δημοσ. 29 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 49 minutes ago, dekulinkgr said: Προσωπικα μου αρεσε περισσοτερο απο το it takes two που το παρατησα στην μεση. Το πρωτο παιχνιδι ομως της hazelight ειναι το εξαιρετικο brothers:a tale of two sons.Για μενα το καλυτερο τους παιχνιδι.Νομιζω δεν ειναι co-op αλλα το θεωρω κορυφη στο πως θες να πεις μια ιστορια μεσω του gameplay.Το τελος ειδικα ειναι γροθια στο στομαχι.Θα βγει τωρα και remake τον Φλεβαρη. To Remake ίσως το τιμήσω. Κάπως γνωστό παιχνίδι το A tale of Two Sons. Στη πλειάδα παιχνιδιών (κυρίως του 360 βέβαια) που γέμισα τη ψηφιακή μου συλλογή με τα Games With Gold... Για το It Takes Two θα σου πρότεινα να του δώσεις άλλη μία ευκαιρία.Μέσα στα 10 καλύτερα παιχνίδια εκείνης της χρονιάς, με πολύ όμορφο εικαστικό και ιδέες. Επεξ/σία 29 Ιανουαρίου από MrZeroGR
BillT Δημοσ. 30 Ιανουαρίου Δημοσ. 30 Ιανουαρίου αξίζει λέτε να περιμένει κανείς το remake του a tale of two sons ή και το original για μένα που δεν δίνω ιδιαίτερη σημασία στα γραφικά θα είναι μια χαρά? Γενικά ποια είναι η πολιτική τιμολόγησης και διάθεσης των remake? Υπάρχει περίπτωση δηλαδή να δίνεται δωρεάν ή με έκπτωση στους κατόχους του original παιχνιδιού? 3 ευρώπουλα το έχει το eneba από Αργεντινή γι' αυτό ρωτάω... Είμαι πολύ φρέσκος στον χώρο και προσωπικά παρακαλουθώ το νήμα για να μαθαίνω τέτοιου είδους παιχνίδια καθώς τα πρωτοκλασσάτα RPG, FPS κτλ δεν είναι του γούστου μου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα