Προς το περιεχόμενο

Τι τερμάτισα πρόσφατα και πώς μου φάνηκε (Console Games Version)


jerry banana

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 λεπτά πριν, Tifa_LockHeart είπε

Είχα ξεκινήσει το Resident Evil 4 Remake αρχές που βγήκε, αλλά το σταμάτησα γρήγορα μιας και ήρθε στα χέρια μου το Final Fantasy XVI. Γνώρισα την σειρά από το Remake του 7 κόλλησα με την Tifa, και βλέποντας το gameplay του το ερωτεύτηκα. Πίστευα ότι έτσι θα είναι όλα και έτσι πήρα και το XV , αλλά τα πράματα δεν ήταν όσο ευχάριστα περίμενα. Παρόλαυτα έδωσα άλλη μια ευκαιρία και πήρα και το XVI. Τώρα πια πιστεύω ότι ήταν τυχαίο αυτό το θαύμα που έγινε στο FFVII Remake και δεν θα επαναληφθεί μέχρις ότου κυκλοφορήσει το Part 2 από το FFVII. 

Στο 16 που πραγματικά μαζοχιστικά θα χαρακτήριζα την υπομονή μου, το ξεζουμισα αφήνοντας μόνο ένα τρόπαιο αυτό του να το παίξω όλο από την αρχή στο Final fantasy mode. Του έδωσα κοντά στις 80+ ώρες και πάλι δεν ταιριάζει ο χρόνος που του αφιέρωσα με την αρνητική μου τελική εντύπωση. 

Προσπάθεια για ενθουσιασμό και μόνο. Τρομερές μάχες αλλά σε πήγαιναν στην κορυφή και μετά σε έσβηναν με τεράστια cutscenes που παρακαλούσα να με αφήσει να παίξω. Έκανα δύο βήματα χαρούμενος ότι θα παίξω και πάλι cutscenes. Δεν λέω, καλό το lore αλλά μέτρο... Έχασα μόνο δύο φορές σε όλο το game χωρίς talismans βοήθειας και easy mode και δεν είμαι καν μέτριος παίκτης. Οι εχθροί αδύναμοι καθόλου σε στυλ Final fantasy. Είναι τώρα φάση εχθρός κλασικός, εκείνες οι μπάλες φωτιάς και μπορείς να τις σκοτώσεις με φωτιά και να πάθουν damage ίδιο με το αν τις χτυπήσεις με οποιοδήποτε στοιχείο ή με σπαθί. Στατιστικά αυτόματα να ανεβαίνουν και RPG να λείπει τελείως. Hack n slash τίτλος με τεράστια cutscenes. 

Ειδικά μετά από ένα σημείο που αποκτάς ένα συγκεκριμένο ability από ένα Eikon είσαι άτρωτος. Σχεδόν μετά από μια μεγάλη μάχη που γίνεται στην μέση το παιχνίδι έπρεπε να τελειώσει μιας και το τέλος ήταν αναμενόμενο. Από τα μαλλιά το τραβούσαν και τα side quests ασχολιαστα αδιάφορα. 

Σίγουρα η μουσική από τα πιο δυνατά σημεία μαζί με τις μεγάλες μάχες αλλά ως εκεί. Ο Ρυθμός μου φάνηκε ότι είχε τεράστια σκαμπανεβάσματα και με την τεράστια κοιλιά με έχασε. Περίμενα πως και πως να τελειώσει μπας και γίνει κάτι δυνατό και αλλάξω γνώμη. Αλλά τίποτα.

Στα καπάκια αφού τελείωσα και έκανα delete το παιχνίδι έμαθα ότι έκαναν ένα update για τον τραγικό τεχνικό τομέα που ούτε 60 δεν έπιανε σε performance mode με συνεχώς να πέφτει σε ενοχλητικό βαθμό. Δεν ξέρω αν σώζεται τεχνικα αυτό το παιχνίδι.

Είπα για σβήσιμο να συνεχίσω το Resident Evil 4 Remake που πραγματικά παρόλο το b movie του πράγματος, ότι έχει αναλάβει να κάνει το κάνει τέλεια ρε συ. Σου λέει φίλε μου εγώ θα σου δώσω έναν τύπο που θα κάνει parry αλυσοπρίονο και θα πυροβολας μεγάλες μυγες σε κόκκινα βαρέλια αλλά ναι το κάνει καλά, είναι μικρό και δεν βαριέσαι. Μια χαρά δουλεύει και το performance mode και στην τελική διασκέδασα πολύ περισσότερο από ότι στο Final Fantasy XVI που απλά το αντιμετώπισα σαν κάτι πολύ μεγαλύτερο από ότι πράγματι ήταν έστω για μένα.

Η εναλλαγή μικρού/μεγάλου Game είναι νομίζω το καλύτερο μοτίβο για να μην κουράζεται κάνεις. Αν βέβαια πέσεις σε κουραστικό Game των 80+ ωρών... κουράγιο. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

6 λεπτά πριν, rodosf1 είπε

Η εναλλαγή μικρού/μεγάλου Game είναι νομίζω το καλύτερο μοτίβο για να μην κουράζεται κάνεις. Αν βέβαια πέσεις σε κουραστικό Game των 80+ ωρών... κουράγιο. 

Και διαφορετικά είδη θέλει όχι μόνο μέγεθος. Εχω τόσο καιρό το Dead Space Remake στην αναμονή τόσο καιρό και δεν το βάζω γιατί έπαιξα προσφάτως το Callisto Protocol το οποίο επίσης κατά ευχαριστήθηκα και τώρα παίζω και το DLC του.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Armored Core VI στο PS5.

Αν μου έλεγε κάποιος πριν από λίγο καιρό να παίξω παιχνίδι με mechs θα τον στραβοκοιτούσα γιατί δεν είναι του γούστου μου. Επειδή το συγκεκριμένο είχε υπογραφή FromSoftware είπα να το δοκιμάσω και ανταμείφθηκα πλήρως, σε βαθμό που έχω γεμίσει wallpapers με mechs. 😆

Το παιχνίδι διαδραματίζεται στον πλανήτη Rubicon 3, στον οποίο προσεδαφίζεσαι κατ'όπιν εντολής και καθοδήγησης ενός τύπου για τον οποίο δεν γνωρίζεις πρακτικά τίποτα. Στον πλανήτη μαίνεται πόλεμος για την εκμετάλλευση μιας ουσίας με το όνομα Coral η οποία χρησιμοποιείται για την τροφοδότηση κάθε λογής μηχανής (Κυρίως όπλων). Αναλαμβάνεις αποστολές κυριολεκτικά για τους highest bidders ασχέτως ποια εταιρία εκπροσωπούν. Όποιος δίνει τα περισσότερα, κάνεις το θέλημά του και στην επόμενη αποστολή μπορεί να τους γυρίσεις την πλάτη μόνο και μόνο επειδή σε προσέγγισε κάποιος με μεγαλύτερο πορτοφόλι.

Στα πρώτα ένα-δυο chapters η κατεύθυνσή σου δεν είναι ξεκάθαρη, αλλά από το τρίτο αρχίζεις να καταλαβαίνεις όλο και περισσότερα και να δίνονται απαντήσεις σε κάποια ερωτήματά σου. Στα τελευταία chapters έχεις να λάβεις κάποιες αντικρουόμενες αποφάσεις, από τις οποίες εξαρτάται και το ending του παιχνιδιού. Έχει τρία διαφορετικά endings με το True να είναι εφικτό μόνο στο NG++.

Ενώ όλο το story του ξετυλίγεται μέσα από briefings και διαλόγους μέσα στις αποστολές, το ACVI είναι το πρώτο FromSoftware game που παίζω, με τόσο ξεκάθαρη και κατανοητή ιστορία. Ενώ δεν συναντάς ποτέ τους χαρακτήρες με τους οποίος διασταυρώνεσαι (Με κάποιους συναναντάς τα AC τους), είναι η πρώτη φορά που νοιάζομαι να τους βοηθήσω να πετύχουν τους στόχους τους. (Όχι όλους, ξέρει αυτός 😆)

Η δυσκολία του παιχνιδιού είναι αρκετά μεγάλη και κάποιοι μπορεί να νιώσουν αρκετές φορές ότι πέφτουν σε τοίχο. Το πλεονέκτημα σε σχέση με τα Souls είναι πως μπορείς εύκολα να farmάρεις credits και να αλλάξεις μέσα στην αποστολή το build σου. Υπάρχουν δυο τρία builds αρκετά σπασμένα, που μπορούν να σας φτάσουν μέχρι τους τίτλους τέλους.

Σειρά έχει τώρα το Starfield στο Series X, αρκεί να βρω αρκετό χρόνο. Είμαι και φτιαγμένος από το ACVI με το όλο SciFi vibe, οπότε συνεχίζω στο ίδιο mood. 😄

Επεξ/σία από Charismo
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τερματίστηκε το Oxenfree στο nintendo switch. 

Στο παιχνίδι χειρίζεσαι μια κοπέλα, την Alex η οποία επισκέπτεται ένα νησί με την παρέα της και καταλάθος μέσω ραδιοκυμάτων σε μια σπηλια, ανοίγει μια παράλληλη διάσταση με φαντάσματα. 

Η οπτική του παιχνιδιού και ο χειρισμός του είναι σε στυλ 2d platform game αλλά φυσικά το gameplay κομμάτι του δεν έχει καμία σχέση με το είδος.

Είναι ένα ιδιόμορφο adventure game και αυτό διότι δεν έχει ουσιαστικά καθόλου γρίφους να επιλύσεις ούτε inventory system και επίσης είναι σχεδόν μηδαμινή η επίδραση σου με το περιβάλλον. Εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων δεν ξεκινάς καν διαλόγους με τους άλλους χαρακτηρες.

Ο τρόπος που εκτυλίσσεται η ιστορία του Oxenfree και το gameplay κατά βάση είναι μέσω των διαλόγων, οπου θα πρέπει να διαλέγει ο παικτης κάποια απάντηση, έναν συγκεκριμένο τρόπο αντίδρασης. Δεν γνωρίζω αν οι απαντήσεις σου πραγματικά οδηγούν σε διαφορετικά αποτελέσματα στο παιχνίδι, ούτε αν επηρεάζουν τον τερματισμό του αλλά σε κάθε περιπτωση, αυτό είναι στην συντριπτική του πλειοψηφία το gameplay του Oxenfree.

Το παιχνίδι δεν έχει κάποιο ψεγάδι επί της ουσίας, εκτός και αν δεν αρέσει σε κάποιον η ιστορία του. Είναι από τα είδη παιχνιδιών που είτε αρέσουν σε κάποιον είτε όχι. Δεν ξέρω αν θεωρείται walking simulator, ορισμός ο οποίος θεωρώ έχει μια υποτιμητική νότα. 

Τα γραφικά του είναι σε pixel μορφή και δεν επιδεχονται κριτικής, το voice acting όμως είναι πολύ υψηλού επιπέδου. Είναι επίσης αρκετά μικρό σε διάρκεια, πρέπει να μου πήρε 4 με 5 ώρες το πολύ.

Σε γενικές γραμμές πάντως μου άρεσε, χωρίς να ξετρελαθω καθώς δεν είμαι ένθερμος φαν τέτοιων παιχνιδιών.

Παρ'ολα αυτά και μιας και ήρθε η σειρά του ps5,  ξεκίνησα από χθες μια πρόσφατη κυκλοφορία σε παρόμοιο στυλ, δηλαδή story driven παιχνίδι. Οι εντυπώσεις μου σε λίγες μέρες..

Επεξ/σία από gtsoui
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, gtsoui είπε

Δεν ξέρω αν θεωρείται walking simulator, ορισμός ο οποίος θεωρώ έχει μια υποτιμητική νότα. 

Αν και νομίζω ότι αρχικά ήταν αρκετά υποτιμητικός ο ορισμός ενός παιχνιδιού ως walking simulator, πιστεύω πως τα τελευταία χρόνια έχει ψιλό αλλάξει σαν νοοτροπία. Στο steam κιόλας αν θυμάμαι καλά, υπάρχει και ως tag για να τα περιγράψει. Προσωπικά, μπορώ να πω ότι έχει γίνει ένα από τα αγαπημένα μου είδη.

Για όποιον ενδιαφέρεται πάντως, το Oxenfree 2 έχει κυκλοφορήσει για τους συνδρομητές του netflix.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τερματίστηκε το Fort Solis στο ps5, ένα story driven «adventure» game, προοπτικής 3ου προσώπου.

Το παιχνίδι διαδραματίζεται στον πλανήτη Άρη, όπου καλείσαι να διερευνήσεις τον λόγο που η βάση Solis μπήκε σε καραντίνα. 

Ξεκινάμε εντυπώσεις από τα γραφικά. Νομίζω είναι σε unreal 5 και ενδεχομένως και χωρίς πολύ σκέψη, έχει από τα καλύτερα γραφικά που έχω δει σε αυτή την γενιά, ειδικά στους εσωτερικούς χώρους (όπου διαδραματίζεται και η πλειοψηφία του παιχνιδιού) μαζί με το Callisto Protocol. 

Έχει την κλασική επιλογή που έχουμε συνηθίσει πλέον, μεταξύ performance ή quality και γνωρίζοντας εκ των προτέρων τι είδους παιχνίδι είναι, δεν βρήκα προσωπικά λόγο να παίξω στα 60 fps και επέλεξα το quality. 

Ο ήχος επίσης είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα όπως και το voice acting. 

Το gameplay του παιχνιδιού και η αλληλεπίδραση με το περιβάλλον, αφορά αποκλειστικά την συλλογή στοιχείων για τα γεγονότα που διαδραματιστηκαν στην βάση, μέσω audio και video logs που βρίσκεις διάσπαρτα στους χώρους του Solis. Επίσης, έχει και κάποια action sequences τα οποία λειτουργούν μέσω quick time events και τα οποία τα βρήκα λίγο δύσκολα. 

Στα αρνητικά του παιχνιδιού, ή τέλος πάντων κάποια στοιχεία που ενδεχομένως να μην αρέσουν σε κάποιους αναφέρω τα εξής:

Ο χειρισμός του κυρίως χαρακτήρα είναι κάποιες φορές δύστροπος και όταν θέλεις να κάνεις πλήρη περιστροφή για να πας προς την αντίθετη κατεύθυνση, μπορεί να αποπροσανατολιστείς για λίγο. 

Ένα στοιχείο επίσης που δέχθηκε σκληρή κριτική το παιχνίδι είναι το γεγονός ότι δεν μπορείς να τρέξεις καθόλου, αλλά μόνο περπατάς, κάτι που μπορεί να εκνευρίσει τον παίκτη και να κάνει την εξερεύνηση κουραστική. Προσωπικά όμως, μιας και το παιχνίδι είναι 3rd person και αυτού του στυλ, θεωρώ ότι δεν θα του ταίριαζε να τρέχεις καθόλου. Εάν ήταν προοπτικής πρώτου προσώπου, θα μπορούσε να είχε μια πιο γρήγορα κίνηση στο περπάτημα, αλλά σε τρίτο πρόσωπο ενδεχομένως να έμοιαζε αφύσικη και να χάλαγε το immersion. 

Τέλος, το παιχνίδι δεν έχει καθόλου το στοιχείο του τρόμου. Καταλαβαίνω ότι δεν χρειάζεται κάθε παιχνίδι αυτού του στυλ να έχει το στοιχείο του μεταφυσικού, ή να υπάρχει κάτι που σε να κυνηγάει να σε σκοτώσει, αλλά παρ’ όλα αυτά δεν έχει καθόλου σασπένς, δεν νιώθεις ότι είσαι σε ένα αφιλόξενο περιβάλλον και δεν νιώθεις καμία απειλή κανενός είδους. Ακόμα και όταν το παιχνίδι από τα μέσα και μετά αλλάζει νότα, δεν κατάφερε σε μένα προσωπικά να με κάνει να νιώσω έστω και άβολα.

Το Fort Solis είναι επίσης μικρό σε διάρκεια, 5-7 ώρες το πολύ. Αν και το συνολικό presentation είναι επιπέδου ΑΑΑ ευτυχώς δεν έχει premium τιμή, κάτι που σε συνδυασμό με την διάρκειά του θα ήταν πιστεύω απαγορευτικό για την αγορά του.

Εγώ προσωπικά, ευχαριστήθηκα το Fort Solis παρόλο που έλαβε πολύ αρνητικές κριτικές. 

Τώρα λοιπόν, γυρνάμε στο series x όπου και θα ξεκινήσω το Lies of P που βγαίνει στις 12/09 και είναι και στο gamepass! Αν και πρέπει να πω, έχει δημιουργηθεί ένα «θεματάκι».. Καθώς χάζευα χθες ένα από τα αγαπημένα μου κανάλια στο youtube, τον Metal Jesus Rocks (είναι συλλέκτης boxed παιχνιδιών) είδε η γυναίκα μου το PowerWash Simulator το οποίο αγόρασε στο playstation και το έχει λιώσει από χθες!!

Επεξ/σία από gtsoui
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, gtsoui είπε

Θα την τσακίσω!

μιλάμε για τέρμα εθιστικο game, το έχω τερματίσει κ μαζί με παρέα που λιώσαμε με τα πιεστικά για ωωωωωρες, έχει γέλιο κ είναι χαλαρωτικό. Είναι φαινόμενο κ πολλοί το ξεκινησαν(με) για πλάκα κ φάγαμε δεκάδες ώρες στο πλύσιμο! 

Στα dlc του δίνει και κάποιες εξτρα πίστες πχ το... βυθό του μπικίνι κ κατι τέτοια. Δεν έφτασα μέχρι εκεί, φτάνει το κανονικό game! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...