Προς το περιεχόμενο

Τι τερμάτισα πρόσφατα και πώς μου φάνηκε (Console Games Version)


jerry banana

Προτεινόμενες αναρτήσεις

25 λεπτά πριν, BadIndian είπε

Beyond two souls / 9 monkeys of shaolin 


Θα ξεκινήσω με το Beyond, το οποίο μου σύστησαν ως story driven παιχνίδι, εξ αιτίας της αγάπης μου για το TLOU. Αναμφισβήτητα πρόκειται περί ιδιαίτερου τίτλου, με «βαρύ» συναισθηματικό υπόβαθρο, που όμως δεν καταφέρνει σε κανένα σημείο να φτάσει το The last, δραματουργικά και συγκινησιακά. Η ιστορία της Jodie (και του Aiden) είναι  αν μη τι άλλο πρωτότυπη, ενδιαφέρουσα, συγκινητική, αν και μοιάζει κάποιες φορές επιτηδευμένη, μυστηριώδης ωστόσο και δοσμένη με φοβερές ερμηνείες. Παρά την παρουσία του τιτανοτεράστιου William Dafoe, ο οποίος ερμηνεύει αρκετά καλά τον χαρακτήρα του, ίσως όμως λίγο προβλέψιμα, την παράσταση ομολογουμένως κλέβει η ερμηνεία της Ellen Page ως Jodie. Ως πρότυπο αντιήρωα, η ζωή της Jodie μόνο εύκολη δεν είναι, αφού κουβαλάει την ευχή και κατάρα του Aiden, μιας οντότητας με την οποία είναι «συνδεδεμένη» με κάποιο μαγικό τρόπο και της δίνει την «ιδιαίτερη» δύναμη στην ιστορία και διττή προσωπικότητα. Σίγουρα ο χειρισμός του Aiden είναι ο πιο ενδιαφέρον από άποψη gameplay, παρά τα μικροπροβληματάκια σταθερότητας της κάμερας που αντιμετώπισα, όμως το ταξίδι της Jodie είναι αυτό, που θα μας φέρει αντιμέτωπους με ακραίες και πρωτόγνωρες καταστάσεις. Το γεγονός πως τα κεφάλαια της ζωής της προσφέρονται στον παίχτη ανακατεμένα χρονικά, βοηθάει στην όμορφη εξέλιξη της πλοκής και στο ξεδίπλωμα των χαρακτήρων, που θα γνωρίσουμε στην πορεία και θα μας προσφέρουν δράση και επιλογές. Προσωπικά μου άρεσε το γεγονός, πως στο τέλος κάθε κεφαλαίου οι επιλογές του παίχτη αναφέρονται και μας παρουσιάζεται η δημοφιλία των επιλογών μας, σε σχέση με τους υπόλοιπους παίχτες, στο ανάλογο ποσοστό. Παρά την δυνατότητα για πολλές επιλογές που δίνονται στον παίχτη, προσωπικά και με ελάχιστες εξαιρέσεις της ιστορίας, δεν είμαι πεπεισμένος πως αυτές μπορούν να παίξουν σημαντικό ρόλο στην τελική διαμόρφωση της έκβασης της ιστορίας της Jodie, χωρίς εν τούτοις αυτό να επηρρεάσει το δέσιμο μου με τον χαρακτήρα. Από εκεί και πέρα η ανθρωπογεωγραφία που μας παρουσιάζεται στα διάφορά μέρη που θα επισκεφτούμε είναι πολύ πειστική, όμορφη και ενδιαφέρουσα. Αναφορικά με το σύστημα μάχης και το παιχνίδι δράσης, με ξένισε μόνο η χρήση του δεξιού μοχλού και με δυσκόλεψε αρχικά στο όποιο combat παρουσιάστηκε, ωστόσο δεν είναι κάτι που δεν ξεπερνιέται. Η κάλυψη-απόκρυψη (stealth) βοήθησε, όμως δεν παίζει βασικό ρόλο στην δράση, αν και κάποιες στιγμές θα απαιτηθεί. Γενικά ένα πλούσιο παιχνίδι απ’όλες τις απόψεις με μοναδική ένσταση την replayability αξία του. Το playthrough μου έφαγε περί τις 25 ώρες και σίγουρά υπήρξε απολύτως ομαλό, χωρίς προβλήματα στον τεχνικό τομέα και χωρίς να αντιμετωπίσω κάποιο bug ή glitch. Το παιχνίδι παίχτηκε σε ps4 από την συλλογή Beyond two souls & Heavy Rain collection.


Και περνάω και στο  9 Monkeys of Shaolin το οποίο είναι ένα αρκετά διασκεδαστικό μαχητικό πλάγιας κύλισης τηρώντας απλά τα βασικά για αυτά τα παιχνίδια. Ο Wei Cheng, χαρακτήρας που ενσαρκώνουμε, εντάσσεται στις τάξεις των saolin μοναχών, μαθαίνει τις τεχνικές τους, αντλεί πληροφορίες και κάνει νέους φίλους ούτως ώστε να καταφέρει να αντιμετωπίσει τις ορδές των αντιπάλων που θα χρειαστεί για να σώσει το μυστικό της δύναμης. Όσο αυξάνονται οι ικανότητες μας  και αφομοιώνουμε το απλό σύστημα μάχης του παιχνιδιού, τόσο πιο εύκολα γίνονται τα πράγματα, τουλάχιστον στο normal επιπέδο που το έπαιξα. Στα μειονεκτήματα του η έλλειψη ποικιλίας όπλων και εξοπλισμού, τον οποίο άλλαξα μόνο μία φορά στην αρχή και με αυτόν τερμάτισα και το προκλητικό final boss. Τα περιβάλλοντα είχαν ποικιλία ομολουγουμένως και καλό σχεδιασμό για τα επίπεδα του παίχτη, χωρίς να μοιάζουν μεταξύ τους, με απλά αλλά ευκρινή γραφικά. Γενικά ένα πολύ basic side scrolling beat em up, αλλά «τίμιο», διασκεδαστικό, σύντομο, καλοσχεδιασμένο και χωρίς προβλήματα, στις ούτε 20 ώρες παιχνιδιού που απαιτήθηκαν για τον τερματισμό. Δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο να ξαναπαιχτεί σε μεγαλύτερο επίπεδο δυσκολίας, αλλά δεν με πείθει τουλάχιστον προς το παρόν. Μεγάλη έκπληξη για εμένα πάντως αποτελεί η μουσική του επένδυση, που είναι πολύ καλύτερη του αναμενομένου και τηρουμένων των αναλογιών για μαχητικό. Παίχτηκε η βασική έκδοση του παιχνιδιού σε ps4.
 

ωραίος! 9 monkeys παίζεται και σε διπλό coop online/local νομίζω; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

24 λεπτά πριν, rodosf1 είπε

ωραίος! 9 monkeys παίζεται και σε διπλό coop online/local νομίζω; 

Δεν ξέρω, γτ δεν παίζω coop καθόλου. Με μεγάλη επιφύλαξη νομίζω όμως ότι πράγματι υπήρχε η επιλογή για online multiplayer, απλά δεν ήταν η δική μου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, BadIndian είπε

Beyond two souls / 9 monkeys of shaolin 


Θα ξεκινήσω με το Beyond, το οποίο μου σύστησαν ως story driven παιχνίδι, εξ αιτίας της αγάπης μου για το TLOU. Αναμφισβήτητα πρόκειται περί ιδιαίτερου τίτλου, με «βαρύ» συναισθηματικό υπόβαθρο, που όμως δεν καταφέρνει σε κανένα σημείο να φτάσει το The last, δραματουργικά και συγκινησιακά. Η ιστορία της Jodie (και του Aiden) είναι  αν μη τι άλλο πρωτότυπη, ενδιαφέρουσα, συγκινητική, αν και μοιάζει κάποιες φορές επιτηδευμένη, μυστηριώδης ωστόσο και δοσμένη με φοβερές ερμηνείες. Παρά την παρουσία του τιτανοτεράστιου William Dafoe, ο οποίος ερμηνεύει αρκετά καλά τον χαρακτήρα του, ίσως όμως λίγο προβλέψιμα, την παράσταση ομολογουμένως κλέβει η ερμηνεία της Ellen Page ως Jodie. Ως πρότυπο αντιήρωα, η ζωή της Jodie μόνο εύκολη δεν είναι, αφού κουβαλάει την ευχή και κατάρα του Aiden, μιας οντότητας με την οποία είναι «συνδεδεμένη» με κάποιο μαγικό τρόπο και της δίνει την «ιδιαίτερη» δύναμη στην ιστορία και διττή προσωπικότητα. Σίγουρα ο χειρισμός του Aiden είναι ο πιο ενδιαφέρον από άποψη gameplay, παρά τα μικροπροβληματάκια σταθερότητας της κάμερας που αντιμετώπισα, όμως το ταξίδι της Jodie είναι αυτό, που θα μας φέρει αντιμέτωπους με ακραίες και πρωτόγνωρες καταστάσεις. Το γεγονός πως τα κεφάλαια της ζωής της προσφέρονται στον παίχτη ανακατεμένα χρονικά, βοηθάει στην όμορφη εξέλιξη της πλοκής και στο ξεδίπλωμα των χαρακτήρων, που θα γνωρίσουμε στην πορεία και θα μας προσφέρουν δράση και επιλογές. Προσωπικά μου άρεσε το γεγονός, πως στο τέλος κάθε κεφαλαίου οι επιλογές του παίχτη αναφέρονται και μας παρουσιάζεται η δημοφιλία των επιλογών μας, σε σχέση με τους υπόλοιπους παίχτες, στο ανάλογο ποσοστό. Παρά την δυνατότητα για πολλές επιλογές που δίνονται στον παίχτη, προσωπικά και με ελάχιστες εξαιρέσεις της ιστορίας, δεν είμαι πεπεισμένος πως αυτές μπορούν να παίξουν σημαντικό ρόλο στην τελική διαμόρφωση της έκβασης της ιστορίας της Jodie, χωρίς εν τούτοις αυτό να επηρρεάσει το δέσιμο μου με τον χαρακτήρα. Από εκεί και πέρα η ανθρωπογεωγραφία που μας παρουσιάζεται στα διάφορά μέρη που θα επισκεφτούμε είναι πολύ πειστική, όμορφη και ενδιαφέρουσα. Αναφορικά με το σύστημα μάχης και το παιχνίδι δράσης, με ξένισε μόνο η χρήση του δεξιού μοχλού και με δυσκόλεψε αρχικά στο όποιο combat παρουσιάστηκε, ωστόσο δεν είναι κάτι που δεν ξεπερνιέται. Η κάλυψη-απόκρυψη (stealth) βοήθησε, όμως δεν παίζει βασικό ρόλο στην δράση, αν και κάποιες στιγμές θα απαιτηθεί. Γενικά ένα πλούσιο παιχνίδι απ’όλες τις απόψεις με μοναδική ένσταση την replayability αξία του. Το playthrough μου έφαγε περί τις 25 ώρες και σίγουρά υπήρξε απολύτως ομαλό, χωρίς προβλήματα στον τεχνικό τομέα και χωρίς να αντιμετωπίσω κάποιο bug ή glitch. Το παιχνίδι παίχτηκε σε ps4 από την συλλογή Beyond two souls & Heavy Rain collection.


Και περνάω και στο  9 Monkeys of Shaolin το οποίο είναι ένα αρκετά διασκεδαστικό μαχητικό πλάγιας κύλισης τηρώντας απλά τα βασικά για αυτά τα παιχνίδια. Ο Wei Cheng, χαρακτήρας που ενσαρκώνουμε, εντάσσεται στις τάξεις των saolin μοναχών, μαθαίνει τις τεχνικές τους, αντλεί πληροφορίες και κάνει νέους φίλους ούτως ώστε να καταφέρει να αντιμετωπίσει τις ορδές των αντιπάλων που θα χρειαστεί για να σώσει το μυστικό της δύναμης. Όσο αυξάνονται οι ικανότητες μας  και αφομοιώνουμε το απλό σύστημα μάχης του παιχνιδιού, τόσο πιο εύκολα γίνονται τα πράγματα, τουλάχιστον στο normal επιπέδο που το έπαιξα. Στα μειονεκτήματα του η έλλειψη ποικιλίας όπλων και εξοπλισμού, τον οποίο άλλαξα μόνο μία φορά στην αρχή και με αυτόν τερμάτισα και το προκλητικό final boss. Τα περιβάλλοντα είχαν ποικιλία ομολουγουμένως και καλό σχεδιασμό για τα επίπεδα του παίχτη, χωρίς να μοιάζουν μεταξύ τους, με απλά αλλά ευκρινή γραφικά. Γενικά ένα πολύ basic side scrolling beat em up, αλλά «τίμιο», διασκεδαστικό, σύντομο, καλοσχεδιασμένο και χωρίς προβλήματα, στις ούτε 20 ώρες παιχνιδιού που απαιτήθηκαν για τον τερματισμό. Δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο να ξαναπαιχτεί σε μεγαλύτερο επίπεδο δυσκολίας, αλλά δεν με πείθει τουλάχιστον προς το παρόν. Μεγάλη έκπληξη για εμένα πάντως αποτελεί η μουσική του επένδυση, που είναι πολύ καλύτερη του αναμενομένου και τηρουμένων των αναλογιών για μαχητικό. Παίχτηκε η βασική έκδοση του παιχνιδιού σε ps4.
 

Ισως το γνωριζεις, ομως η εταιρεια που εχει φτιαξει το beyond, εχει φτιαξει προφανως και το Heavy Rain (αφου ειναι στην ιδια συλλογη), αλλα και το Detroit become Human.

Για εμενα, αν και ωραιο το Beyond, θεωρω πως ειναι το πιο αδυναμο απο τα τρια. Εφοσον σου αρεσε παντως, δοκιμασε να παιξεις και τα αλλα δυο, αν δεν το εχεις κανει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 31/5/2023 στις 12:42 ΜΜ, MadMike7 είπε

Jedi Survivor αλλά με τόσα θέματα δεν το ευχαριστήθηκα. Ίσως σε 5 με 6 μήνες να σταθεροποιηθεί η φάση του.

 

Σε ποιά πλατφόρμα το έπαιξες και είχε τα θέματα που αναφέρεις γιατί σκέφτομαι να το πάρω για PS5. 

Shadows of Rose

Μετά από καιρό που είχα τελειώσει το Resident Village, είχα αφήσει στην άκρη το DLC που χθες σε κανένα 4ωρο το πολύ το τελείωσα. Ένα γεμάτο DLC , ολόκληρο παιχνίδι με δικούς του νέους χειρισμούς , ευπρόσδεκτους. Όμορφα γραφικά και δεν ξέρω για τους υπόλοιπους αλλά εμένα μου φάνηκε πιο τρομακτικό και από το RES7 και από το RES8. 

Μου άρεσε πολύ καλή εμπειρία και επίσης,  η τιμή σε σχέση με την διάρκεια. Αγόρασα την Gold Edition (αν δεν κάνω λάθος στην ονομασία) , που έδινε το Village με την επιλογή 3rd person αλλά και τα Expansions. Αν δεν έβγαινε σε 3rd person το RES8 δεν θα το έπαιζα ποτέ, πολύ καλή σκέψη να δίνεται αυτή η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε FPS ή 3rd person.

Το είχα πρωτοδεί στο Evil Within 2 και είχα σκεφτεί ότι έτσι είναι ιδανικός τρόπος να δώσεις ένα παιχνίδι στο κοινό και να μην το διχάσεις αλλά και να μην το χάσεις . Εγώ για παράδειγμα ζορίστηκα πάρα πολύ με το RES7 και έτσι αποφάσισα να μην πάρω το Village για αυτόν τον λόγο, μέχρι που βγήκε το Update και με βόλεψε. 

LEGO Horizon Zero Dawn : Tallneck 1222 pieces

Εδώ ξέρω ότι μιλάμε για κάτι διαφορετικό από video game, και αν θεωρείτο τόσο εκτός θέματος ας διαγραφεί από τον διαχειριστή. Για μένα η συναρμολόγηση αυτής της συλλεκτικής φιγούρας, για μένα ήταν πραγματικά, κάτι σαν ένας άλλος τερματισμός ακόμα ενός παιχνιδιού της αγαπημένης μου σειράς Horizon! 

Υπέροχη διαδικασία την προτείνω ανεπιφύλακτα στους λάτρεις του παιχνιδιού να ψάξουν να το αγοράσουν . Εμένα μου πήρε σε χαλαρό ρυθμό που το πήγαινα κοντά στις 12 ώρες. Το αποτέλεσμα έχει εκτός από την μοναδικότητα μιας και δεν μπορείς να βρεις τέτοια φιγούρα έτοιμη, έχει και το όμορφο του ότι ξέρεις ότι το συναρμολόγησες εσύ. Θα έχω να το θυμάμαι καθώς το βλέπω στολισμένο και τις ώρες που πέρασαμε με τον γιο μου μέχρι να το στήσουμε. 

 

resident-evil-village-shadows-of-rose-dlc-button-1-1655250123777.jpg

1685777400594.jpg

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Tifa_LockHeart είπε

Σε ποιά πλατφόρμα το έπαιξες και είχε τα θέματα που αναφέρεις γιατί σκέφτομαι να το πάρω για PS5. 

Shadows of Rose

Μετά από καιρό που είχα τελειώσει το Resident Village, είχα αφήσει στην άκρη το DLC που χθες σε κανένα 4ωρο το πολύ το τελείωσα. Ένα γεμάτο DLC , ολόκληρο παιχνίδι με δικούς του νέους χειρισμούς , ευπρόσδεκτους. Όμορφα γραφικά και δεν ξέρω για τους υπόλοιπους αλλά εμένα μου φάνηκε πιο τρομακτικό και από το RES7 και από το RES8. 

Μου άρεσε πολύ καλή εμπειρία και επίσης,  η τιμή σε σχέση με την διάρκεια. Αγόρασα την Gold Edition (αν δεν κάνω λάθος στην ονομασία) , που έδινε το Village με την επιλογή 3rd person αλλά και τα Expansions. Αν δεν έβγαινε σε 3rd person το RES8 δεν θα το έπαιζα ποτέ, πολύ καλή σκέψη να δίνεται αυτή η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε FPS ή 3rd person.

Το είχα πρωτοδεί στο Evil Within 2 και είχα σκεφτεί ότι έτσι είναι ιδανικός τρόπος να δώσεις ένα παιχνίδι στο κοινό και να μην το διχάσεις αλλά και να μην το χάσεις . Εγώ για παράδειγμα ζορίστηκα πάρα πολύ με το RES7 και έτσι αποφάσισα να μην πάρω το Village για αυτόν τον λόγο, μέχρι που βγήκε το Update και με βόλεψε. 

LEGO Horizon Zero Dawn : Tallneck 1222 pieces

Εδώ ξέρω ότι μιλάμε για κάτι διαφορετικό από video game, και αν θεωρείτο τόσο εκτός θέματος ας διαγραφεί από τον διαχειριστή. Για μένα η συναρμολόγηση αυτής της συλλεκτικής φιγούρας, για μένα ήταν πραγματικά, κάτι σαν ένας άλλος τερματισμός ακόμα ενός παιχνιδιού της αγαπημένης μου σειράς Horizon! 

Υπέροχη διαδικασία την προτείνω ανεπιφύλακτα στους λάτρεις του παιχνιδιού να ψάξουν να το αγοράσουν . Εμένα μου πήρε σε χαλαρό ρυθμό που το πήγαινα κοντά στις 12 ώρες. Το αποτέλεσμα έχει εκτός από την μοναδικότητα μιας και δεν μπορείς να βρεις τέτοια φιγούρα έτοιμη, έχει και το όμορφο του ότι ξέρεις ότι το συναρμολόγησες εσύ. Θα έχω να το θυμάμαι καθώς το βλέπω στολισμένο και τις ώρες που πέρασαμε με τον γιο μου μέχρι να το στήσουμε. 

 

resident-evil-village-shadows-of-rose-dlc-button-1-1655250123777.jpg

1685777400594.jpg

PS5 φίλε μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έπαιξα το Haven. Ωραίο story driven παιχνίδι επιστημονικής φαντασίας, με αρκετά απλοϊκό gameplay. Οι Kay και Yu το έχουν σκάσει από τον πλανήτη τους, ώστε να μπορέσουν να ζήσουν μαζί και όχι με τους επιλεγμένους για αυτούς συντρόφους. 

Σαν ιστορία αυτή καθ'αυτή δεν είναι κάτι το τρομερό, αλλά η παρουσίαση της σχέσης του ζευγαριού είναι πολύ καλά δοσμένη. Οι ερμηνείες των ηθοποιών και γενικά οι διάλογοι τους, βγάζουν μια φυσικότητα που πολύ σπάνια συναντάς σε βιντεοπαιχνίδι. Αυτό είναι και το ένα από τα δύο μεγάλα ατού του παιχνιδιού. Το άλλο είναι η καταπληκτική μουσική από τους μάστερ στην ηλεκτρονική, Γάλλους. Τη μουσική συγκεκριμένα την ακούω από όταν είχε πρωτοκυκλοφορησει το παιχνίδι και είναι πραγματικά φοβερή. Από αυτήν κυρίως κατέληξα να το παίξω στο τέλος.

Αρκετά κατώτερο είναι το gameplay, αφού είναι αρκετά μονότονο με επαναλαμβανόμενες turn based μάχες, που όμως δεν με κούρασαν, μιας και είναι λίγες σχετικά σε αριθμό, ενώ και η συνολική διάρκεια του παιχνιδιού είναι γύρω στις 15 ώρες.

 

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τερματιστηκε το Ratchet&Clank Rift Apart στο ps5. 

Ο τεχνικος τομεας του παιχνιδιου ειναι ενα απο τα βασικα του οπλα με αρκετες επιλογες για τον χρηστη, αναλογα με την τηλεοραση που εχει. Εγω επαιξα στο quality mode αλλα στα 120hz και το παιχνιδι ετρεχε αψογα. Αν και τα γραφικα του ειναι φοβερα, δεν θεωρω οτι εχει τα καλυτερα απο καθε αλλο σε αυτη τη γενεα.

Απο αποψη gameplay τωρα, ειναι ενα σχετικα απλο action παιχνιδι με καποια platform στοιχεια. Διαφορες με το πρωτο της σειρας δεν εχει, τουλαχιστον οσο θυμαμαι εγω. Ισως καποια οπλα να ειναι καινουρια αλλα δεν θυμαμαι κατι αλλο τρανταχτο. Νεο στοιχειο φυσικα ειναι οτι κατα την διαρκεια του παιχνιδιου παιζεις σε καποιες αποστολες διαφορετικο χαρακτηρα. 

Δεν ειναι μεγαλο σε διαρκεια, ουτε φυσικα open world. Υπαρχει μια υποτυπωδης εξερευνηση στους πλανητες που επισκεπτεσαι με βασικο σκοπο την συλλογη armor, οπου καθε σετ απαρτιζεται απο 3 κομματια και δινουν διαφορετικα passive bonuses, η απλα collectible αντικειμενων. Ακομα και αν καποιος αποφασισει να βρει τα παντα σε καθε πλανητη, δεν θα του παρει ωρα καθως τα αντικειμενα αυτα ειναι σχετικα ευκολο να βρεθουν. 

Γενικα μου αφησε πολυ καλες εντυπωσεις, περισσοτερο λογω της πολυ υψηλης ποιοτητας του παρα λογω του gameplay, που οπως προειπα ειναι αρκετα απλοικο. Θεωρω δηλαδη οτι πιο πολυ θα συνεπαρει τον χρηστη το πολυ υψηλο production value παρα οι μηχανισμοι του η κοσμος του. 

Εν κατακλειδι, πιστεύω οτι ειναι ενα καλο παιχνιδι που αξιζει να ειναι στη συλλογη κατόχων ps5, αλλα δεν ξερω αν αξιζει το full price σε σχεση με αυτα που προσφερει. 

Επεξ/σία από gtsoui
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τερματίστηκε το Mutant Year Zero: Road to Eden στο series x ένα turn based tactics παιχνίδι στα χνάρια xcom, triangle strategy κτλ αλλά με μια σημαντική ιδιομορφία.

Στα προαναφερθέντα παιχνίδια μεταβαίνεις στις πίστες λόγω αποστολών που αναλαμβάνεις,οι οποίες πίστες δεν έχουν συνέχεια μεταξύ τους και όλος ο χάρτης τους είναι ουσιαστικά το πεδίο της μάχης, με turn based combat από την αρχή.

Στο Mutant Year Zero περιηγείται ο παίκτης στον χάρτη σε real time μεταξύ των περιοχών του, σαν να παίζει παιχνίδια τύπου Diablo. Στις διάφορες τοποθεσίες του παιχνιδιού η εξερεύνηση αποσκοπεί αποκλειστικά και μόνο στην εύρεση υλικών προκειμένου να προβεί σε upgrades καθώς και σε κάποια logs που διηγούνται γεγονότα του γενικότερου story. 

Οι turn based tactics μάχες ξεκινάνε μόνο αν θελήσει ο παίκτης να αντιμετωπίσει τους εχθρούς της κάθε τοποθεσίας. Αυτό βοηθάει στην δυσκολία των encounters, καθώς μπορεί ο παίκτης να εμπλακεί στις μάχες όπως επιθυμεί (για παράδειγμα να σκοτώσει με αθόρυβα όπλα κάποιον εχθρό), ώστε η κυρίως μάχη να είναι πιο εύκολη.

Στο παιχνίδι χειρίζεσαι μια ομάδα μεταλλαγμένων η οποία απαρτίζεται από συνολικά πέντε, εκ των οποίων μόνο τρεις μπορείς να έχεις στο ενεργό party σου. Η εναλλαγή φυσικά γίνεται κατά βούληση, όχι όμως κατά την διάρκεια των μαχων.

Όλοι οι χαρακτήρες έχουν passive και active skills τα οποία αποκτώνται μέσω experience points.Τα active skills χωρίζονται σε 2 κατηγορίες τα minor και major mutations και γενικά, ένας χαρακτήρας μπορεί να έχει συνολικά μέχρι τρία ενεργά mutations. Το καλό είναι ότι μπορείς να τα αλλάζεις κατά βούληση ανάλογα με τα διαφορετικά encounters.

Εδώ να πω ότι δεν μου πολυαρεσε η γενική διάρθρωση των skills καθώς παρατήρησα ότι όλοι οι χαρακτήρες σου έχουν αρκετά skills που είναι παρομοια. Θεωρώ δηλαδή ότι δεν υπάρχει πολύ καλή διαφοροποίηση μεταξύ των μεταλλαγμένων.

Στα υπόλοιπα, μπορείς όπως σε παρόμοια παιχνίδια να αποκτάς νέο όπλα και πανοπλίες, διαφορετικά είδη χειροβομβίδων, καθώς και να προβείς σε αναβαθμίσεις του εξοπλισμού σου. 

Στα της δυσκολίας, μπορώ με βεβαιότητα να πω πως με δυσκόλεψε περισσότερο από αλλά του είδους. Ωραία γραφικά και ήχος, δεν έχω κάτι αρνητικό για τον τεχνικό τομέα.

Γενικά μου άρεσε πολύ, μιας και είμαι φανατικός αυτού του είδους. Έχω ήδη σταμπαρει φυσικά το Miasma Chronicles που κυκλοφόρησε πρόσφατα και είναι παρόμοιο παιχνίδι. Μιας και ήρθε η σειρά του ps5 ξανά, είναι πολύ πιθανό να αγοράσω αυτό!

 

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, gtsoui είπε

Τερματίστηκε το Mutant Year Zero: Road to Eden..

Προσωπικά αυτό που μου άρεσε περισσότερο στο παιχνίδι ήταν το σύμπαν και οι χαρακτήρες του και λιγότερο το gameplay. Όχι γιατί δεν ήταν καλό, αλλά γιατί το ένιωθα πολύ επαναλαμβανόμενο μέχρι το τέλος (κάτι που δεν παθαίνω στον ίδιο βαθμό σε ένα xcom για παράδειγμα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, stevenfins είπε

Προσωπικά αυτό που μου άρεσε περισσότερο στο παιχνίδι ήταν το σύμπαν και οι χαρακτήρες του και λιγότερο το gameplay. Όχι γιατί δεν ήταν καλό, αλλά γιατί το ένιωθα πολύ επαναλαμβανόμενο μέχρι το τέλος (κάτι που δεν παθαίνω στον ίδιο βαθμό σε ένα xcom για παράδειγμα).

Θα περίμενα το xcom να καταντήσει κάπως επαναλαμβανόμενο γιατί θυμάμαι μπορεί να τραβήξει αρκετά. Αν και έχω πολύ καιρό να παίξω τη σειρά, μπορεί το τελευταίο να ήταν το terror from the deep.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τελείωσα το Resident Evil 4 Remake στο PS5. Δεν κατάλαβα ποτέ γιατί θεωρείται ένα από τα καλύτερα παιχνίδι της χρονιάς, αν όχι όλων των εποχών. Απλά συμπαθητικό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, sotirisl είπε

Μόλις τελείωσα το Resident Evil 4 Remake στο PS5. Δεν κατάλαβα ποτέ γιατί θεωρείται ένα από τα καλύτερα παιχνίδι της χρονιάς, αν όχι όλων των εποχών. Απλά συμπαθητικό.

Δεν θεωρείται ένα απο τα καλύτερα παιχνίδια όλων των εποχών

Θεωρείται ένα απο τα καλύτερα ρέζι και για πολλούς ίσως το καλύτερο ρέζι

Επεξ/σία από firepc
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, sotirisl είπε

Μόλις τελείωσα το Resident Evil 4 Remake στο PS5. Δεν κατάλαβα ποτέ γιατί θεωρείται ένα από τα καλύτερα παιχνίδι της χρονιάς, αν όχι όλων των εποχών. Απλά συμπαθητικό.

αυτά τα remake/remastered κλπ αν δεν έχεις παίξει ενα game οκ, αν όμως το έχω τερματίσει κ ξέρω στόρι, τοποθεσίες κλπ, ποιος ο λόγος να το ξαναπιάσουμε, για τα καλύτερα textures μόνο, είναι αυτός λόγος; 

Το συγκεκριμένο το έχω από παλιά κ ακόμη δεν το έχω πιάσει να πω την αλήθεια. Σαν στορι κ gameplay, ποια είναι η γνώμη σου; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, rodosf1 είπε

αυτά τα remake/remastered κλπ αν δεν έχεις παίξει ενα game οκ, αν όμως το έχω τερματίσει κ ξέρω στόρι, τοποθεσίες κλπ, ποιος ο λόγος να το ξαναπιάσουμε, για τα καλύτερα textures μόνο, είναι αυτός λόγος; 

Το συγκεκριμένο το έχω από παλιά κ ακόμη δεν το έχω πιάσει να πω την αλήθεια. Σαν στορι κ gameplay, ποια είναι η γνώμη σου; 

Εγώ θα συμπληρώσω ότι τα Remakes έχουν πολλούς λόγους για να υπάρχουν και ο πιο σημαντικός για μένα είναι για να μπορέσει ο νέος χρήστης να ξαναζήσει παιχνίδια που δεν έζησε λόγω ηλικίας είτε λόγω καταστάσεων ,όπως είπες.

Εγώ για παράδειγμα που απουσιάζα καιρό από την gaming εποχή PS2 μέχρι που ξανα έπιασα PS4 στα χέρια μου , είναι μεγάλη ευκολία να έχω παιχνίδια που δεν έπαιξα ποτέ στην καλύτερη δυνατή κατάσταση.

[Μην πιάσουμε το RES4 και το Last of Us 1 που βγαίνουν σε όλες τις κονσόλες, εδώ γίνεται για όλους τους υπόλοιπους λόγους η κατάσταση επανακυκλοφορία 😁 ]

Εγώ για παράδειγμα τώρα που θα βγει Metal Gear 3 , θα έχω την δυνατότητα να παίξω κάτι το οποίο έχασα όπως επίσης έγινε με το Demons Souls Remake. Εγώ PS3 δεν είχα καν! Που να το παίξω αυτό το διαμάντι ? Τώρα μπορώ.

Τα Remakes είναι υπερσημαντικά για τον καθένα για διαφορετικό λόγο, μπορεί άνετα οποιοσδήποτε να μην τα αγοράσει από το να θέλει να σταματήσουν ,αλλά τέλος πρέπει φυσικά οι εταιρείες να μην επαναπαύονται με την αναβίωση του παρελθόντος και να βγαζουν και νέες ιδέες. 

 

12 ώρες πριν, sotirisl είπε

Μόλις τελείωσα το Resident Evil 4 Remake στο PS5. Δεν κατάλαβα ποτέ γιατί θεωρείται ένα από τα καλύτερα παιχνίδι της χρονιάς, αν όχι όλων των εποχών. Απλά συμπαθητικό.

Για τα Resident νομίζω υπάρχουν αυτοί που αγάπησαν τα πρώτα με την σταθερή κάμερα και οτιδήποτε άλλο το καταδικάζουν και υπάρχουν και αυτοί που δεν είναι τόσο συναισθηματικά δεμένοι με τα πρώτα και παίζουν όλα με τον ίδιο εντυπωσιασμό. 

Το 4ρι άλλαξε το τί νομίζαμε ότι θα είναι το Resident Evil σαν σειρά. Έγινε ξαφνικά ένα Action game με κλωτσίδια γυριστά αλλά Τσακ Νόρις και ανατινάξεις με κόκκινα βαρέλια και τώρα πρόσφατα με Parry κρατώντας μαχαίρι πάνω σε έναν αλυσοπρίονο!

Διαλέγεις και παίρνεις είναι η κατάσταση. Τελείως υποκειμενικό πιο είναι καλύτερο... 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελείωσα 2 πολύ μεγάλες κυκλοφορίες στην Demo Version , που τόσο πολύ μας έλλειψε από εποχή PSone με τα Demo του Playstation Magazine.

Lies of P [ demo] :

Άλλο ένα souls game όχι από την μαμά Fromsoftware, αλλά από μια εταιρεία που φαίνεται να αγαπάει πολύ αυτό που κάνει και το κάνει καλά. Έδειξε ότι είχε το θάρρος 2 μήνες σχεδόν πριν την κυκλοφορία να βγάλει ένα βαρβάτο demo κοντά στις 2 ώρες , με 2 bosses ,γύρω στις 2 περιοχές και 3 όπλα να διαλέξεις. Όμορφα γραφικά, περίεργοι και πρωτόυποι εχθροί και φυσικά το παραμύθι του Πινόκιο έχει πάει περίπατο αλλά υπάρχει κάπου στο πολύ βάθος με πολύ επεξεργασία. Ο χειρισμός μου φάνηκε καλός και στιβαρός αν εξαιρέσω κάπου το dodge το οποίο δεν φάνηκε να δουλεύει πάντα ή ίσως να μην μπορώ εγώ ακόμα να το δαμάσω. Αν κάτι μου έλλειψε είναι η ασπίδα ή έστω κάποιο deflect σε φάση bloodborne που είχες το πιστόλι για critical attack . [ μερικοί έγραψαν  ότι γίνεται στις κόκκινες επιθέσεις και μετά από τελειο συγχρονισμό πατώντας R2 παρατεταμένα, πράμα που το δοκίμασα και δεν έπιασα όπως επίσης δεν το διάβασα σε κάποιο tutorial του demo. Είναι νωρίς όμως μέχρι την τελική κυκλοφορία έχουμε να δούμε από ότι φαίνεται πολλά/ ]

Πολύ καλή φάση το free demo και ανεπιφυλακτα Must play ειδικά για souls fans που ανυπομονούσαμε να ακούσουμε κάτι σε όλα αυτά τα φεστιβάλ που μόνο με άδειο καλάθι μας άφησαν. Το τελείωσα και περιμένω το full game. 

 

Final Fantasy 16 [Demo] 

2ο παιχνίδι που τελειώσα είναι το FF16 Demo , που ήταν το κερασάκι στην τούρτα. Αρκετές ώρες demo, κοντάς στις 4-5 αν θυμάμαι καλά. Οι αμφιβολίες μου για το παιχνίδι αυτό είχαν φουσκώσει τόσο πολύ , παρόλο που είχα δει τόσα εκτεταμένα gameplays video, μπορώ να πω ότι με έιχαν προβληματίσει ακόμα περισσότερο μη ξέροντας τί να περιμένω. 

Και εκεί που ήμουν σίγουρος πλέον ότι δεν το αγοράσω day one, ήρθε το νέο ότι όχι μόνο θα βλέπουμε 1 ώρα gameplay απο την SquareEnix, αλλά θα σας δώσουμε να παίξετε και 4 ώρες από το βασικό παιχνίδι!!! 

Είναι τρελοί οι Γιαπωνέζοι! 

Δεν ξέρω αν θα είναι έτσι το παιχνίδι στην τελική μορφή του, αλλά αν είναι έτσι διαφέρει παρασάγγας από το 7 , οπού η μάχη ήταν ένας πανέμορφος συνδυασμός από action αλλά και στρατηγικής. Στο demo του 16 απουσιάζει τελείως το θέμα elements και weakness αντιπάλων και θα το έλεγα σαν ένα hack 'n' slash 3ου προσώπου με έντονα χρώματα παντού , εύκολο εώς και παιδικό χειρισμό και ένα μεγάλο μέρος του σε μεγάλα cinematic για την αναγκαστική ξεδίπλωση του τρελιάρικου όπως συνηθίζουν Lore σε αυτές τις τζαπανίλες.

Κατάφερα σπαμάρωντας μόνο το τετράγωνο να εξουδετερώσω όλους τους εχθρούς , που και που κανένα evade που τις περισσότερες φορές έβγαινε σωστά γιατί το ήθελα να το κάνω και τις υπόλοιπες έβγαινε και κατα λάθος σωστό λόγο τύχης. Λίγες φορές έφαγα damage και ίσως το έκαναν επίτηδες έτσι, για να μην στεναχωρέσουν το νεο κοινό και να τους φανει εύκολο? Ποιος ξέρει! 

Γενικά είμαι σε μια φάση που οι αμφιβολίες μου για αυτό το παιχνίδι αντι να μου λυθούν με μπερδέψαν ακόμα περισσότερο. Τώρα δεν ξέρω καν αν θα έιναι RPG , πιο πολύ για Devil May Cry μου κάνει παρά για FF. 

Τέλος, κακή εώς κάκιστη η απόδοση του στο PS5.

Τί είναι καλά γραφικά το έχουμε δει στο PS5 με Horizon ,Gran Turismo, Demons Souls. Το FF16 δεν ειναι άσχημα τα γραφικά του , αλλά όχι , δεν είναι στο επίπεδο που τόσο θα έπρεπε να είναι. Ακόμα και το FF7 Remake μου έδειχνε πιο καλό , γιατί τότε ήταν και στην προηγούμενη γενιά και το δικαιολογούσα. Αυτό όμως? Και τί ήταν αυτό το συνεχόμενο Framedrop μου τάραξε τα μάτια, σε Quality mode δεν το συζητάμε το Motion Blur σε πιανει ναυτία...

Το περπάτημα επίσης του χαρακτήρα τρελά αδύναμο, φτερό στο αέρα.Καθόλους στιβαρός χαρακτήρας.  Δοκιμάστε να κάνετε σβούρες γύρω από τον εαυτό σας σε στυλ souls game, να δείτε γέλιο. Και το animation του άλματος? Τί φάση Super Mario μου θύμισε. Κρίμα! 

PS5 Exclusive, τόσο promotion και παραδίδει demo λίγο πριν την κυκλοφορία έτσι? Δεν ξέρω τί να περιμένω με πιο update μπορεί να σωθεί το perfomance αλλά εγώ ευχαριστώ δεν θα πάρω αυτό το παιχνίδι στα σίγουρα τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας του. Μαζί με το Jedi Survivor έχουν μπει στην αναμονή για να τα πάρω όταν γίνουν πραγματικά έτοιμά για χρήση. Μέχρι τότε έχω να παίζω παιχνίδια που είναι έτοιμα. 

Σε γενικές γραμμές δεν ξέρω τι να πω. Μου άρεσε σαν ένα απλό hack 'n' slash της σειράς με ένα 6/10,  όχι να το κρίνω όμως σαν ένα RPG σε στυλ FF7. Δεν μένω έκπληκτος πάντως , μετά την μεγάλη χαρά που πήρα με το FF7 Remake , έφαγα την πρώτη ξενέρα με το FF15 και μάλλον η ιστορία θα συνεχιστεί με το FF16. 

 

 

 

836687-the-lies-of-p-le-point-sur-le-jeu-souls-like-inspire-de-pinocchio.jpg

final-fantasy-16-has-gone-gold_7fa7.jpg

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...