Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έπαιξα το Abzu. Μπορεί κανείς να πει πως είναι σαν το Journey στο νερό (δεν έχει online κομμάτι βέβαια), χωρίς όμως να το φτάνει ποιοτικά, κατά την άποψή μου. Παρόλα αυτά, το παιχνίδι είναι πανέμορφο με ωραία μουσική (για ακόμη μια φορά Austin Wintory ο συνθέτης) και με το δίωρο που μου πήρε, να κυλάει σαν νερό. Μόνο μείον η κάμερα που μέχρι το τέλος δεν μπόρεσα με τίποτα να συνηθίσω. 

  • Like 3
  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 ώρες πριν, stevenfins είπε

Έπαιξα το Abzu. Μπορεί κανείς να πει πως είναι σαν το Journey στο νερό (δεν έχει online κομμάτι βέβαια), χωρίς όμως να το φτάνει ποιοτικά, κατά την άποψή μου. Παρόλα αυτά, το παιχνίδι είναι πανέμορφο με ωραία μουσική (για ακόμη μια φορά Austin Wintory ο συνθέτης) και με το δίωρο που μου πήρε, να κυλάει σαν νερό. Μόνο μείον η κάμερα που μέχρι το τέλος δεν μπόρεσα με τίποτα να συνηθίσω. 

Συμφωνώ μέχρι κεραίας! Η κάμερα σε ορισμένα σημεία ήταν ό,τι χειρότερο.

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, gust είπε

AΑκριβώς με την ίδια σειρά τα έπαιξα και εγώ αυτα΄τα δύο με ίδιες οικογενειακε΄ς υποχρεώσεις.....Ελπίζω να παίζεις στο switch τουλάχιστον για να ξεκλέβεις καλύτερα τον χρόνο!

Μπαααα,ποιό switch...ps4 και αυτό τις βραδυνές ώρες,απο 22.30 κ μετά

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάει και το τελευταίο των τεραστίων παιχνιδιών(οκ μένει το φαντασματάκι από τη Τσουχίμα αλλά δε ξέρω πότε θα το δώσουν δωρεάν :P οπότε μάλλον θα αργήσω να το δω και να το παίξω)της Sony:GOW πλατινένιο.

Πολύ ωραία ιστορία και προφανώς αρκετά ψαγμένο και ανώτερο από τα προηγούμενα stories(οκ το GoW2 ήταν σε φανταστικό λβλ επίσης).

Θεωρώ ότι αδικείται το παιχνίδι και αν γινόταν στο τέλος της γενιάς θα βλέπαμε ακόμα ανώτερα πράγματα. Κλασικά GOW gameplay stuff:σφάξιμο μέχρι να πέσει ο ήλιος. Ωραίοι χάρτες καλό μέγεθος αυτών και αρκετά ενδιαφέροντα τα ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ quests και έεεενααα μικρό κλικ ενδιαφέροντος σε καποιας παζλ. Πάντως θα προτιμούσα περισσότερα Q αντί να χρειαζόταν σε κάποια σημεία επανάληψη των βασιλείων επί χχ φορές. 

Αισθάνομαι λίγο άσχημα βέβαια που έχω τις 2 πλατίνες σε Horizon + GOW και όχι στ TLOU2 αλλά το συγκεκριμένο θέλει και 2η φορά και η αλήθεια είναι δεν έχω πολύ όρεξη να ασχοληθώ 2η φορά με το ίδιο παιχνίδι.

Θα χρειαστώ ένα αρκετά καλό μικρό παιχνίδι τώρα για να προσπεράσω το GOW(κάτι σαν το brothers μαξ 2 μέρες, δυο ΑΝΤΕ ΒΙΑ τρία 3ωρακια)για να χαλαρώσω και να δω τι άλλο από τη βιβλιοθήκη μπορεί να με τραβήξει τη προσοχή. Αν και η σειρά είναι ένας από τους βασικούς λόγους που αγόρασα το PS5 ομολογώ ότι ευχαριστήθηκα τόσο και τα Horizon+TLOU2 που απλά μένω με ένα αίσθημα ικανοποίησης και απλά γεμάτος(θεωρώ ότι τα σαγόνια θα πέσουν στο ράγκναροκ. Δλδ πάντα το GOW με άφηνε με ένα super wow feeling. Ίσως επειδή ήταν λιγότερο το σφάξιμο εδώ και κάποιες φορές ήθελε και μια στρατηγική να με κούρασε ένα κλικ αλλά σήμερα που το σκέφτομαι έμεινα ικανοποιημένος). Καλό σύστημα μάχης(αν και αρκετές φορές μπέρδευα τις κινήσεις που γινόντουσαν με το L2 αντί του L1),αρκετά ωραία τοπία καλό lore. Ευχάριστα όλα.

Επεξ/σία από shadowfax-1-
  • Like 3
Δημοσ.

Τελείωσα και το Shin Megami Tensei Devil Summoner 2 Raidou Kuzunoha vs King Abaddon.Εξαιρετικό παιχνίδι όπως και το πρώτο.Ελπίζω αυτά τα τέσσερα παιχνίδια του ps2 Digital Devil Saga 1& 2 και Devil Summoner Raidou Kuzunoha vs The Soulless Army & 2 vs King Abaddon να τα βγάλουν κάποια στιγμή σε remastered εκδόσεις όπως έκαναν με το Lucifer's Call γιατί αξίζουν.

  • Like 3
Δημοσ.

Έπαιξα το Dying Light. Ήθελα πολλά χρόνια να το δοκιμάσω μιας και άκουγα καλά πράγματα, παρόλο που τα αρκετά παρόμοια Dead Island με είχαν αφήσει αδιάφορο. Στην αρχή το παιχνίδι μου άρεσε αρκετά, μιας και ήταν τόσο σκοτεινό, όσο έπρεπε. Τις πρώτες φορές ειδικά που νύχτωνε και άρχιζε το κυνηγητό η αδρεναλίνη ανέβαινε κατακόρυφα. Μεγάλο συν φυσικά ήταν το παρκούρ στο όλο πακέτο.

Η συνέχεια όμως δεν ήταν ίδια. Η πλοκή του παιχνιδιού είναι κάτω του μετρίου, με έναν πρωταγωνιστή που ποτέ δεν συμπάθησα (ειδικά μετά από μια επιλογή που έκανε κατά τις πρώτες ώρες), τα side quests είναι ως επί το πλείστον fetch quests, ενώ ακόμη και η νύχτα στο τέλος χάνει το ενδιαφέρον της σε μεγάλο βαθμό. 

Spoiler

Αυτό που με νευρίασε πολύ, ήταν ότι στο τέλος, ενώ πήγα με τα καλύτερα μου όπλα, που φύλαγα ο ανόητος τόσες ώρες, έτοιμος για μια μεγάλη μάχη με ζόμπι και ανθρώπους, το παιχνίδι τελείωσε με ένα τραγικό QTE.

Ξεκίνησα λίγο και το The Following, που είναι το DLC μετά το τέλος του παιχνιδιού και λαμβάνει χώρα στην εξοχή με την προσθήκη buggy για τη μετακίνηση σου. Δεν άντεξα όμως να κάνω πάλι όλα τα υπόλοιπα και τελικά να το ολοκληρώσω. 

Spoiler

Η εμπειρία του παιχνιδιού μου θύμισε αυτή του AC Origins. Ενώ στην αρχή ήμουν αρκετά ενθουσιασμένος και έπαιζα με όρεξη, στο τέλος έφτασα να παρακαλώ να τελειώσει. Το Origins παρόλο που έχω γύρω στα τρία χρόνια που το τελείωσα, ακόμα τρομάζω στην ιδέα του να ξεκινήσω το ακόμη μεγαλύτερο Odyssey. Κάτι παρόμοιο βλέπω να γίνεται και με το Dying Light 2.

   

 

  • Like 3
Δημοσ.

Τερματιστηκαν τα εξης

Ara Fell στο Switch. Πολυ ωραιο turn based rpg σε στυλ των παλιων 16bit! Μου αρεσε παρα πολυ καθως ξεφευγει λιγο απο τα στανταρ που βλεπεις σε πολλα παιχνιδια τετοιου ειδους.

Βασικα στην αρχη ηταν να αγορασω το καινουριο που κυκλοφορησε πριν λιγες μερες Rise of the third Power αλλα διαβασα οτι το Ara Fell ειναι της ιδιας εταιρειας και θεωρειται ας το πουμε προκατοχος του, οποτε πηρα αυτο. Το παιχνιδι δεν εχει random encounters που για καποιους ειναι εκνευριστικο, αλλα οι εχθροι περιφερονται στον χαρτη με συγκεκριμενα patterns και τους οποιους μπορεις ευκολα αν θες να προσπερασεις. Επισης, χειριζομενος ενα party 4 χαρακτηρων, δεν εχει να κανεις νεα recruits η τιποτα τετοιο καθως και δεν υπαρχει η εννοια νεου εξοπλισμου. Ολα τα οπλα και η πανοπλια καθως και τα accessories τα εχεις απο την αρχη και απλα τα αναβαθμιζεις με materials που βρισκεις ειτε διασπαρτα στον κοσμο η μετα απο τις μαχες. Δεν ειναι ιδιαιτερα μεγαλο σε διαρκεια και ουτε χρειαζεται στην default δυσκολια να κανεις farming προκειμενου να βγαλεις καποιες μαχες.

Infernax στο Series X. Παμε ακομα πιο πισω σε εποχη και στα 8bit! Τουλαχιστον τα γραφικα του ετσι μου μοιαζουν! Ενα καταπληκτικο παιχνιδι αλα castlevania το οποιο συστηνω ανεπιφυλακτα! Στην αρχη ηταν να το αγορασω και αυτο στο switch αλλα μιας και βγηκε στο gamepass ηταν ευκαιρια. Η υποθεση φερνει λιγο σε lovecraft αλλα φυσικα η δυναμη του παιχνιδιου ειναι αλλου. Να πω την αληθεια ημουν λιγο φλωρος καθως μετα απο την normal δυσκολια και μετα απο καποιους θανατους, αλλαξα σε casual κατι το οποιο δεν κανω σχεδον ποτε. Απλα με ψιλοξενερωνει ο μηχανισμος του να χανεις xp και gold στα παιχνιδια.

Και τωρα τι επεται?? Μα φυσικα ps5. Το οποιο εχει αραχνιασει κυριως λογω του switch oled που αγορασα προσφατα και το χω παραμελησει....Ναι ξερω, βγαινει το νεο horizon. Εγω ομως επειδη δεν βιαζομαι καθολου, παω κοντρα στο κυμα και μολις αγορασα τα uncharted καθως δεν τα χω παιξει ποτε. Δεν ξερω αν θα τα παρω σβαρνα η οχι, αλλα θα επιστρεψω σχετικα συντομα μολις τερματισω το πρωτο.

Γενικα τι εχω στα τεφτερια μου? Γινεται ενας χαμος.... 5 uncharted, το ratchet and clank και το νεο horizon για το ps5. Edge of eternity, shadow warrior 3 και pathfinder: wrath of the righteous (εκει θα κανετε καιρο να με δειτε να γραφω!) στο series x...και φυσικα project triangle στο switch (αλλο καψιμο εκει) και επισης παααααρα πολλα beat em ups αλα Final Fight που εχω σταμπαρει για το switch!

Αυτα λοιπον... ο nathan drake με περιμενει!

  • Like 6
Δημοσ.
21 ώρες πριν, gtsoui είπε

Τερματιστηκαν τα εξης

Ara Fell στο Switch. Πολυ ωραιο turn based rpg σε στυλ των παλιων 16bit! Μου αρεσε παρα πολυ καθως ξεφευγει λιγο απο τα στανταρ που βλεπεις σε πολλα παιχνιδια τετοιου ειδους.

Βασικα στην αρχη ηταν να αγορασω το καινουριο που κυκλοφορησε πριν λιγες μερες Rise of the third Power αλλα διαβασα οτι το Ara Fell ειναι της ιδιας εταιρειας και θεωρειται ας το πουμε προκατοχος του, οποτε πηρα αυτο. Το παιχνιδι δεν εχει random encounters που για καποιους ειναι εκνευριστικο, αλλα οι εχθροι περιφερονται στον χαρτη με συγκεκριμενα patterns και τους οποιους μπορεις ευκολα αν θες να προσπερασεις. Επισης, χειριζομενος ενα party 4 χαρακτηρων, δεν εχει να κανεις νεα recruits η τιποτα τετοιο καθως και δεν υπαρχει η εννοια νεου εξοπλισμου. Ολα τα οπλα και η πανοπλια καθως και τα accessories τα εχεις απο την αρχη και απλα τα αναβαθμιζεις με materials που βρισκεις ειτε διασπαρτα στον κοσμο η μετα απο τις μαχες. Δεν ειναι ιδιαιτερα μεγαλο σε διαρκεια και ουτε χρειαζεται στην default δυσκολια να κανεις farming προκειμενου να βγαλεις καποιες μαχες.

Infernax στο Series X. Παμε ακομα πιο πισω σε εποχη και στα 8bit! Τουλαχιστον τα γραφικα του ετσι μου μοιαζουν! Ενα καταπληκτικο παιχνιδι αλα castlevania το οποιο συστηνω ανεπιφυλακτα! Στην αρχη ηταν να το αγορασω και αυτο στο switch αλλα μιας και βγηκε στο gamepass ηταν ευκαιρια. Η υποθεση φερνει λιγο σε lovecraft αλλα φυσικα η δυναμη του παιχνιδιου ειναι αλλου. Να πω την αληθεια ημουν λιγο φλωρος καθως μετα απο την normal δυσκολια και μετα απο καποιους θανατους, αλλαξα σε casual κατι το οποιο δεν κανω σχεδον ποτε. Απλα με ψιλοξενερωνει ο μηχανισμος του να χανεις xp και gold στα παιχνιδια.

Και τωρα τι επεται?? Μα φυσικα ps5. Το οποιο εχει αραχνιασει κυριως λογω του switch oled που αγορασα προσφατα και το χω παραμελησει....Ναι ξερω, βγαινει το νεο horizon. Εγω ομως επειδη δεν βιαζομαι καθολου, παω κοντρα στο κυμα και μολις αγορασα τα uncharted καθως δεν τα χω παιξει ποτε. Δεν ξερω αν θα τα παρω σβαρνα η οχι, αλλα θα επιστρεψω σχετικα συντομα μολις τερματισω το πρωτο.

Γενικα τι εχω στα τεφτερια μου? Γινεται ενας χαμος.... 5 uncharted, το ratchet and clank και το νεο horizon για το ps5. Edge of eternity, shadow warrior 3 και pathfinder: wrath of the righteous (εκει θα κανετε καιρο να με δειτε να γραφω!) στο series x...και φυσικα project triangle στο switch (αλλο καψιμο εκει) και επισης παααααρα πολλα beat em ups αλα Final Fight που εχω σταμπαρει για το switch!

Αυτα λοιπον... ο nathan drake με περιμενει!

Ολα μαζι τα uncharted δεν ξερω αν θα μπορεσεις να τα πας σερι, αλλα επειδη ειναι αρκετα ευχαριστα, καθολου "βαρια" και οχι και τοσο μεγαλα σε διαρκεια, 2-3 τα παιζεις ανετα το ενα μετα το αλλο.

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, Brazhlias είπε

Ολα μαζι τα uncharted δεν ξερω αν θα μπορεσεις να τα πας σερι, αλλα επειδη ειναι αρκετα ευχαριστα, καθολου "βαρια" και οχι και τοσο μεγαλα σε διαρκεια, 2-3 τα παιζεις ανετα το ενα μετα το αλλο.

Συμφωνώ. Μεγάλο συν για το σερί σενάριο η διάρκεια των παιχνιδιών.

Παρόλα αυτά, @gtsoui, ως κάποιος που πήγε σερί από το 1 στο 4, θα πρότεινα ένα διαλειμματάκι με κάποιο άλλο παιχνίδι μεταξύ Drake's Deception και A Thief's End - The Lost Legacy (που, συνδυαστικά, διαρκούν ελαφρώς λιγότερο από τα προηγούμενα τρία μαζί).

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τερμάτισα το deathloop πρόσφατα. Μπορώ να πω ότι περίμενα πολλά περισσότερα λόγο της υπερβολικής διαφήμισης τόσο καιρό πριν κυκλοφορήσει.... Για την ολοκλήρωση του παιχνιδιού story θέλει γύρω στις 10 ώρες και μετά ξεκινάει το επαναλαμβανόμενο loop ξανά και ξανά τις ίδιες πίστες τα ίδια όπλα τους ίδιους εχθρούς... Είμαι λάτρης των shooter games γιαυτό και ασχολήθηκα δε μπορώ να πω ότι δεν πέρασα καλά σε γενικές γραμμές  αλλά όχι ότι ήταν και wow. Για πλατίνα θέλει γύρω στις 30 ώρες. Αν το βρείτε κάτω από 30 ευρώ αξίζει σίγουρα για παραπάνω όχι 

Screenshot_2022-02-19-18-23-59-393_com.scee.psxandroid.jpg

Επεξ/σία από KyloRen
  • Like 5
Δημοσ.
Στις 19/2/2022 στις 6:50 ΜΜ, KyloRen είπε

Τερμάτισα το deathloop πρόσφατα. Μπορώ να πω ότι περίμενα πολλά περισσότερα λόγο της υπερβολικής διαφήμισης τόσο καιρό πριν κυκλοφορήσει.... Για την ολοκλήρωση του παιχνιδιού story θέλει γύρω στις 10 ώρες και μετά ξεκινάει το επαναλαμβανόμενο loop ξανά και ξανά τις ίδιες πίστες τα ίδια όπλα τους ίδιους εχθρούς... Είμαι λάτρης των shooter games γιαυτό και ασχολήθηκα δε μπορώ να πω ότι δεν πέρασα καλά σε γενικές γραμμές  αλλά όχι ότι ήταν και wow. Για πλατίνα θέλει γύρω στις 30 ώρες. Αν το βρείτε κάτω από 30 ευρώ αξίζει σίγουρα για παραπάνω όχι 

Screenshot_2022-02-19-18-23-59-393_com.scee.psxandroid.jpg

 μια ερώτηση μονο τα trophies που ειναι κομπατ και με κιλλσ βγαίνουν εύκολα γιατι μου φαίνονται λιγο βουνο! εχω 5 6 ωρες και το θελω στην συλλογή με τις πλατινες!

Δημοσ.
1 ώρα πριν, giannakos100 είπε

 μια ερώτηση μονο τα trophies που ειναι κομπατ και με κιλλσ βγαίνουν εύκολα γιατι μου φαίνονται λιγο βουνο! εχω 5 6 ωρες και το θελω στην συλλογή με τις πλατινες!

Σε αυτόν τον σύνδεσμο έχει με βίντεο αναλυτικά όλα τα combat trophies. Πρώτα τερμάτισε το παιχνίδι δηλαδή  κάνε τα visionary leads στον πίνακα με την σειρά ώστε απτο πρωί έως το βράδυ να τους σκοτώσεις όλους και τελευταία την Juliana. Μετά είναι πανεύκολο ένα ένα τα trophies να τα κάνεις με την σειρά δες τα βιντεακια powerpyx που σου έστειλα θα σε βοηθήσουν πολύ 👍

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Yakuza 4

spacer.png

4 5 down, 3 to go! Μετά από μια διακοπή επτά μηνών (η μεγαλύτερη που έκανα μετά το εξάμηνο από Y0 στο Kiwami), επέστρεψα τον Δεκέμβρη στην σειρά.

Ας ξεκινήσω από τα προφανή. Αν ΔΕΝ είστε ήδη φαν της σειράς και του πνεύματός της, απλά προσπερνάτε. Θα συναντήσετε τα ίδια αρνητικά που ενδεχομένως να σας απέτρεψαν σε προηγούμενα παιχνίδια. Πολύ μπλά-μπλά, γραφικά από άλλη εποχή με pop-ins και τα σχετικά, περιορισμένος, ίδιος κι απαράλλαχτος χάρτης (σε γενικές γραμμές) κ.λπ. Είναι η ίδια συνταγή, τόσο κουραστική…

…αλλά και συνάμα τόσο επιτυχημένη για τους φανς, σαν και του λόγου μου. Ακόμα μια φορά που το σενάριο καταφέρνει να μιξάρει εξαιρετικά την σοβαρότητα με το γνωστό χιούμορ και τις ιαπωνικές ιδιαιτερότητες που χαρακτηρίζουν την σειρά. Έχουμε τέσσερις συμπρωταγωνιστές, ο καθένας με τη δική του ιστορία και προϊστορία. Το ένα twist έρχεται μετά το άλλο, μέχρι το τέλος που δένουν όλα μαζί με έναν όμορφο τρόπο. Έχει, βέβαια, μερικές τρύπες αλλά ΟΚ. Τα substories παραμένουν αρκετά προσεγμένα κι αξίζει να ασχοληθεί κανείς μαζί τους.

Στο gameplay υπάρχουν κάποιες νέες προσθήκες, ελέω και τον τεσσάρων χαρακτήρων. Π.χ. έχει αλλάξει λίγο το "skill tree" και το level up, ενώ ο κάθε χαρακτήρας έχει το δικό του στυλ μάχης. Αλλά η ραχοκοκαλιά δεν αλλάζει ιδιαίτερα.

Το Kamurocho δεν έχει αλλάξει ιδιαίτερα από το 3. Όπως και το open-world στοιχείο του παιχνιδιού. Οι βασικές δραστηριότητες επιστρέφουν (καζίνο, mahjong, μπέιζμπολ, καραόκε κ.λπ.) με μερικές νέες προσθήκες (π.χ. πινγκ πονγκ, πατσίνκο).

Η μουσική πολύ καλή, με επιστροφή αρκετών γνώριμων θεμάτων. Το νέο main theme (For Faith) ξεχωρίζει, σαφώς.

Μου άρεσε αρκετά. Ίσως όχι τόσο όσο το 0 ή τα Kiwami / Kiwami 2. Θα το έβαζα λίιιγο πιο κάτω, στο ίδιο σκαλί με το 3 (που, σε μερικά σημεία, με κούρασε).

Deathloop

spacer.png

Απο όταν ανακοινώθηκε, το Deathloop μου κέντρισε αμέσως το ενδιαφέρον. Όπως και η Arkane που έχει στο DNA της το ImSim στοιχείο που είναι του γούστου μου. Παραδόξως, ήταν η πρώτη μου ουσιαστική επαφή με το στούντιο, πλην ελάχιστων ωρών στο Dishonored, όταν πρωτοβγήκε (όταν δεν έπαιζα καν άλλα βιντεοπαιχνίδια πλην FIFA κ.λπ.).

Τι να πρωτοπώ για αυτό το παιχνίδι; Τον πανέξυπνο σχεδιασμό στα επίπεδά του που επιτρέπει ένα σωρό προσεγγίσεις; Την 60s αισθητική (με μια μοντέρνα δόση του σήμερα) του art design, συνοδευόμενη από τα ανάλογα μουσικά κομμάτια; Μου θύμισε αρκετά The Man From U.N.C.L.E, κυρίως παλία αλλά και νεότερα James Bond και Tarantino. Το multiplayer που, ενώ περίμενα να με εκνευρίσει και να το βάλω σε Single-Player Only, δίνει εντελώς άλλη χάρη σε κάθε "loop";

Το σενάριο μου άρεσε πάαααρα πολύ. ΑΛΛΑ, έψαξα αρκετά. Και νομίζω ότι αν δεν ασχοληθεί κάποιος με τα διάφορα μυστικά που δεν σε οδηγεί από μόνο του το παιχνίδι, το διάβασμα των "collectibles" για το απαραίτητο backstory/lore κ.λπ. θα του φανεί εντελώς generic. Εξαιρετικές ερμηνείες από Colt και Julianna. Διαφωνώ με το παραπάνω σχόλιο για την διάρκεια. Χωρίς ψάξιμο και βλέποντας απλά όλα τα endings πρέπει να παίρνει 15 ώρες,

Το gameplay έχει πλάκα κι ενδιαφέρον. Διαφορετικά όπλα κι abilities, διαφορετικά trinkets προσφέρονται για αρκετό πειραματισμό με builds, για κάθε περίσταση. Επιστρέφοντας στο multiplayer, αν κι έπαιξα λίγες ώρες λόγω πίεσης χρόνου, υπάρχει αρκετό ψωμί και με τραβάει να ασχοληθώ εκ νέου. Επιπλέον, τι καλύτερο από το να είσαι το μ.....στήρι που θα χαλάσει τα σχέδια κάποιου Colt που βρίσκεται στο "τελικό" loop; 😄 Μου άρεσε η έλλειψη παραδοσιακού συστήματος προόδου και saving. Βοηθάει στο να μην αισθάνεσαι αποτυχημένος ή να χρειαστεί να κλέψεις το παιχνίδι για να προχωρήσεις ή να grind-άρεις επί ώρες για να είσαι κάποια level παραπάνω κ.λπ.

Τεχνικά είναι αρκετά όμορφο, αλλά δεν πέφτει και το σαγόνι. Δεν συνάντησα κάποιο bug. Έπαιξα σε Performance Mode. Το Visual Quality Mode παρα-ήταν ασταθές για τα γούστα μου (χωρίς να υπάρχει μεγάλο άλμα στα γραφικά), ενώ το RT Mode, μπήκε για κανα δεκάλεπτο και βγήκε. 30 fps; Σε κανένα TPP να το καταλάβω. Επίσης, πολύ καλή υλοποίηση του Dualsense.

Υπάρχουν κι αρνητικά, σαφώς, αλλά όχι σε σημείο που να κάνουν κάποιους να το παρουσιάζουν, λίγο-πολύ, σαν σκουπίδι (εσένα κοιτάω, Skill Up). Η AI όντως έχει σοβαρό θέμα. Δεν υπάρχει ποικιλία στους εχθρούς. Σχεδόν καθόλου θα έλεγα. Και τα δύο δεν βοηθάνε και ιδιαίτερα στο immersion. Το αντίθετο, μάλιστα. 

Συνοψίζοντας, το Deathloop είναι μια πάρα πολύ καλή περίπτωση. Σίγουρα δεν είναι τέλειο. Άλλωστε, ποιο παιχνίδι μπορεί να είναι; Ή κάτι εντελώς πρωτοποριακό. Ωστόσο, θαρρώ πως σίγουρα αξίζει να ασχοληθείτε μαζί του. Ειδικά στην τιμή που είναι ή θα είναι, λόγω Bethesda, μελλοντικά. Προσωπικά, είναι από τα καλύτερα παιχνίδια που έχω παίξει. Κι αν αυτό είναι, για αρκετούς, το χειρότερο παιχνίδι της Arkane, τότε δεν βλέπω την ώρα να αρχίσω το Prey (που με τραβάει ακόμα περισσότερο το sci-fi) και τα Dishonored.

Ίιιισως επανέλθω με το Horizon Forbidden West. Ειδάλλως, θα κάνετε καιρό να με δείτε στο συγκεκριμένο νήμα λόγω θητείας! 😂

Επεξ/σία από kosmsamo
  • Like 7
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλή θητεία! Με τα trophies τι κάνεις γενικά; Παίζεις πρώτα το παιχνίδι μόνος σου και ό,τι κάτσει και μετά δεύτερη φορά με κάποιον οδηγό για τα trophies; Ή κατευθείαν με οδηγό;

Επεξ/σία από thagkol
  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, thagkol είπε

Καλή θητεία! Με τα trophies τι κάνεις γενικά; Παίζεις πρώτα το παιχνίδι μόνος σου και ό,τι κάτσει και μετά δεύτερη φορά με κάποιον οδηγό για τα trophies; Ή κατευθείαν με οδηγό;

Ευχαριστώ! 🙂

Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Τις περισσότερες φορές πάω στα τυφλά και, μετά τα credits, βλέποντας και κάνοντας με κάποιον οδηγό στο καθάρισμα ή στο επόμενο playthrough. Όσο spoiler-free και να είναι, όλο και κάποιο spoiler μπορεί να ξεφύγει. Επιπλέον, πιστεύω χαλάει την εμπειρία να κάνεις παύση (κυριολεκτικά και μεταφορικά) κάθε τρεις και λίγο π.χ. για να δεις ένα βίντεο με τα collectibles.

Ωστόσο, υπάρχουν περιπτώσεις (συνήθως σε παιχνίδια με μεγάλη διάρκεια) που θα ρίξω μια κλεφτή και προσεχτική (για spoilers) ματιά σ' ένα απλό roadmap στην αρχή για να πάρω μια ιδέα ως προς την προσέγγιση (πόσα playthroughs, αν θα είναι κομπλέ, "speedrun" κ.λπ.) κι ως προς το αν υπάρχουν missables (πόσα, τι, πού κ.λπ.) ή όχι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...