Προς το περιεχόμενο

Τι τερμάτισα πρόσφατα και πώς μου φάνηκε


firepc

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 10/1/2024 στις 3:06 ΠΜ, plr77 είπε

Screenshot2024-01-10024415.png.d7bb42b22a3a617b721715bbb9d401ee.png

Μολις τερματησα το αριστουργημα.Το παιχνιδι ειναι σε αλλο επιπεδο που μονο αν το παιξει καποιος θα καταλαβει.Γραφικα εκπληκτικα!

Η ιστορια ειναι μερος ενος βιβλιου που ο συγγραφεας του ειναι ο Alan Wake οπου προσπαθει συνεχως να διορθωσει το τελος της ιστοριας τρομου.

Εχοντας παγιδευτετει στο Σκοτεινο Μερος ο Alan απο το ''Scratch'' οπως αποκαλειται η σκοτεινη δυναμη που τον ειχε κυριεψει προσπαθει να δραπετευσει.Σε αυτο θα βοηθησει η ηρωιδα της ιστοριας του βιλιου του η Saga η οποιο ειναι ντεντεκτιβ και προσπαθει να καταλαβει καποια πραγματα και για την προσωπικη της ζωη.

Το παιχνιδι ξεκιναει με μια φοβερη σκηνη με μια θυσια που κανει η ''Αιρεση του Δεντρου'' ή αλλιως ''Cult of The Tree'' και αρχιζουν να ερευνουν τον φονο.Εναλλασονται ο κοσμος της ιστοριας και το σκοτεινο μερος στον οποιο πρεπει να αλλαζουν τις σκηνες για να συνεχισουν και ετσι αλλαζει ξαφνικα και το περιβαλλον στον οποιο βρισκεστε.

Υπαρχει shooting στο παιχνιδι μεσα αρκετα οπλα ,πυρομαχικα και διαφορα αλλα κατι που δεν προσεξα ποτε ηταν το quick slot που το χρησιμοποιησα στο τελος για εναλλαγη οπλων ,γιατρικων με το πατημα ενος κουμπιου γιατι εγω μεσα στη μαχη πηγαινα στο invitory και δυσκολευουν αρκετα ηθελε ταχυτητα.

Υπαρχουν ακομα πολλοι χαρακτηρες  και πολυ δραση που δε σε αφηνει να βαρεθεις ποτε πραγματικα.

Υπαρχουν αρκετα puzzle που πρεπει να λυσετε επισης

Νομιζω θα υπαρχει μεχρι και σημερα σε προσφορα απο την Epic εγω πηρα την Deluxe επειδη ειδα οτι εγραφε 2 extra ιστοριες.Δε μετανιωσα ουτε 1 ευρω το αξιζει και αξιζει να το εχετε στη συλλογη σας.

 

 

 

 

Το τελείωσα πρόσφατα, αφού έπαιξα και το Alan wake remaster.

Έχει πολύ ωραία γραφικά, gameplay ΑΛΛΑ το σενάριο είναι για τρελούς.

Το τράβηξαν απ'τα μαλιά.

Ωραίο παιχνίδι αλλά δεν είναι για όλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, thanosAIAS είπε

Το τράβηξαν απ'τα μαλιά.

Ε καλά, μιλάς για την εταιρία που έφτιαξε το Control που αν το παίξεις είναι μαθηματικά σίγουρο ότι θα χάσεις κάθε εγκεφαλικό κύτταρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πέραν του σεναρίου και των γραφικών το παιχνίδι σαν παιχνίδι δικαιολογεί όλο το hype και τα βραβεία που έχει πάρει; Επειδή θέλω να το παίξω κάποια στιγμή έπαιξα το 1ο το remastered πριν λίγο καιρό και είναι από τα χειρότερα παιχνίδια που έχω παίξει, προς το τέλος πραγματικά ήταν αγγαρεία μόνο και μόνο για να δω πως θα εξελιχθει η ιστορία. Κι εξηγούμαι (για το 1ο πάντα):

Ενας τύπος εχθρού σε όλο το παιχνίδι, καθόλου παζλ-γρίφοι, καθόλου αλληλεπίδραση με άλλους σημαντικούς χαρακτήρες ή έστω με npcs, ατμόσφαιρα επιεικώς μέτρια και πόσα άλλα. Το control που το θεωρώ κι αυτό μέτριο τουλάχιστον είχε κάποια αισθητική και πλάκα στο gameplay που έσπαζες τα πάντα και τα πετούσες, το alan wake 1 πραγματικά τίποτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, hocico0777 είπε

Πέραν του σεναρίου και των γραφικών το παιχνίδι σαν παιχνίδι δικαιολογεί όλο το hype και τα βραβεία που έχει πάρει; Επειδή θέλω να το παίξω κάποια στιγμή έπαιξα το 1ο το remastered πριν λίγο καιρό και είναι από τα χειρότερα παιχνίδια που έχω παίξει, προς το τέλος πραγματικά ήταν αγγαρεία μόνο και μόνο για να δω πως θα εξελιχθει η ιστορία. Κι εξηγούμαι (για το 1ο πάντα):

Ενας τύπος εχθρού σε όλο το παιχνίδι, καθόλου παζλ-γρίφοι, καθόλου αλληλεπίδραση με άλλους σημαντικούς χαρακτήρες ή έστω με npcs, ατμόσφαιρα επιεικώς μέτρια και πόσα άλλα. Το control που το θεωρώ κι αυτό μέτριο τουλάχιστον είχε κάποια αισθητική και πλάκα στο gameplay που έσπαζες τα πάντα και τα πετούσες, το alan wake 1 πραγματικά τίποτα.

Επαιξα ελαχιστα το remastered αφου επαιξα το 2 αλλα ειναι ασυγκριτα.Το remastred η εστω και το 1 ηταν ενα απλο παιχνιδι με γραφικα αλλης εποχης.Το 2 εχει καποια puzzle ας πουμε και γριφους φυσικα για αν ανοιξεις κλειδαριες με κωδικους και αλλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 17/1/2024 στις 12:19 ΜΜ, hocico0777 είπε

Πέραν του σεναρίου και των γραφικών το παιχνίδι σαν παιχνίδι δικαιολογεί όλο το hype και τα βραβεία που έχει πάρει; Επειδή θέλω να το παίξω κάποια στιγμή έπαιξα το 1ο το remastered πριν λίγο καιρό και είναι από τα χειρότερα παιχνίδια που έχω παίξει, προς το τέλος πραγματικά ήταν αγγαρεία μόνο και μόνο για να δω πως θα εξελιχθει η ιστορία. Κι εξηγούμαι (για το 1ο πάντα):

Ενας τύπος εχθρού σε όλο το παιχνίδι, καθόλου παζλ-γρίφοι, καθόλου αλληλεπίδραση με άλλους σημαντικούς χαρακτήρες ή έστω με npcs, ατμόσφαιρα επιεικώς μέτρια και πόσα άλλα. Το control που το θεωρώ κι αυτό μέτριο τουλάχιστον είχε κάποια αισθητική και πλάκα στο gameplay που έσπαζες τα πάντα και τα πετούσες, το alan wake 1 πραγματικά τίποτα.

Είναι διαφορετικά παιχνίδια. Το 1ο είναι action based, στο 2ο αλλάξανε σε survival horror.

Πιστεύω οτι αξίζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

The Almost Gone[100%]

artwork-02.png

https://store.steampowered.com/app/1115780/The_Almost_Gone

Ενα αρκετα μελαγχολικο point and click παιχνιδι απο την Happy Volcano το οποιο παταει ξεκαθαρα στο narrative κομματι μεσα απο μικρα text hints σε πολλα αντικειμενα που θα βρουμε μεσα στο παιχνιδι. 

Η ιστορια μας ξεκιναει με εμας την Εμιλυ ενα κοριτσι το οποιο εχει πεθανει προσφατα και προσπαθουμε να ανακαλυψουμε τι πραγματικα συνεβη αλλα και πως φτασαμε μεχρι εδω και στην ολη σχεση της οικογενειας της μητερας μας του πατερας μας και των παππουδων μας τα προβληματα και γενικα οτι οδηγησε στο θανατο μας. Ειναι ενα παιχνιδι που δεν στα πεταει ολα στο πιατο αλλα πρεπει να συνδυασουμε οι ιδιοι μεσα απο αυτα που θα διαβασουμε σε καθε αντικειμενο την ολη ιστορια και να σχηματισουμε τη γνωμη μας. Εχει αρκετο βαθος σαν ιστορια και δειχνει ενα μαυρο παρελθον για τους χαρακτηρες μας που οδηγησαν στο θανατο της Εμιλυ. 

Το gameplay οπως ειπα ειναι καθαρα point and click και μεσα απο τα 5 chapter θα περιπλανηθουμε απο το σπιτι μας μεχρι τη γειτονια μας μεχρι το νοσοκομειο που ηταν η μητερα μας. Καθε chapter ξεχωριστο με την δικη του ατμοσφαιρα και τους δικους του ιδιαιτερους γριφους οι οποιοι εχουν μεσαια δυσκολια ειδικα αν το ξεκινησουμε μη γνωριζοντας τιποτα εχει μια ενδιαφερον δυσκολια και ειναι εξυπνο στο συνολο του σαν παιχνιδι με hints εδω και εκει για την επιλυση καποιων γριφων. 

Τα γραφικα ειναι απλοϊκα με λεπτομερεια ομως και ομορφα και η περιηγηση σε καθε chapter γινεται σε στυλ δωματιων με αριστερα δεξια μπροστα πισω να μας πηγαινει σε καθε δωματιο σε καθε chapter. 4 κοντα ωρες μου πηρε για να τελειωσω το πρωτο walkthrough και μιας και υπαρχει achievement για να τελειωσουμε το παιχνιδι και δευτερη φορα το δευτερο walkthrough μου πηρε μολις 1 ωρα. Αν γνωριζεις τι πρεπει να κανεις σε καθε σημειο τοτε ειναι αρκετα μικρο σαν παιχνιδι οταν το παιζεις ομως πρωτη φορα και θες να μαθεις τα παντα για την ιστορια συν σε καποιους γριφους που μπορει να κολλησεις τοτε εχει αξιολογη διαρκεια ως point and click που ειναι και ειναι πολυ ενδιαφερον και η ιστορια που μαζι με το ποιοτικο δραματικο στοιχειο και την μελαγχολικη μουσικη επενδυση εχουμε κατι αξιολογο. 7.8/10

Παρακατω φωτογραφιες απο το παιχνιδι

https://postimg.cc/gallery/qR7j8J9

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 17/1/2024 στις 12:03 ΜΜ, BlueBlade είπε

Ε καλά, μιλάς για την εταιρία που έφτιαξε το Control που αν το παίξεις είναι μαθηματικά σίγουρο ότι θα χάσεις κάθε εγκεφαλικό κύτταρο.

Remedy has confirmed Alan Wake 2 is getting two expansions, titled Night Springs and Lake House, respectively. Night Springs will release first and will expand on the titular in-universe TV show paying homage to The Twilight Zone, and then Lake House will connect to the Control universe with a focus on the FBC. Both expansions are due to release sometime this year, but specific release dates haven't been revealed.

Θα συνεσουν το DLC Lake House του Alan Wake 2 με το Control ελεγαν μηπως και με το Control 2 αλλα οχι.Εν τω μεταξυ δε το εχω παιξει το Control αξιζει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Akin[100%]

header.jpg

https://store.steampowered.com/app/487370/Akin

Ενα απο αυτα τα μικρα indie puzzle παιχνιδια με απλο gameplay που μου αρεσουν πολυ και που αν κολλησω κολλησα πρεπει να κανω οτι εχει να προσφερει με χρονους και challenges. Developers το studio ThinkOfGames οπου εχει και αλλα παρομοια παιχνιδια στο ιστορικο του. 

Το gameplay του απλο. Εχουμε τετραγωνα κουτακια μπλε και πορτοκαλι χρωματος και σε καθε level πρεπει να τα κανουμε ολα η πορτοκαλι η μπλε. Ενα κουτακι αν μεινει και να εχει αλλο χρωμα τελος χασαμε και ξεκιναμε απο την αρχη. Απλο? Σιγουρα οπως ακουγεται ειναι αρκετα απλο ΟΜΩΣ μεσα απο τα 8 μεγαλα stages που το καθενα αποτελειται απο 12 levels δηλαδη 96 levels στο συνολο του το καθενα θα ειναι και πιο δυσκολο και ειδικα μολις παμε στα τελευταια 3 μεγαλα stages η δυσκολια ανεβαινει κατακορυφα. 

Ταυτοχρονα ομως ανεβαινει και το learning curve κατακορυφα. Εκει που κατι σου φαινεται ακατορθωτο και λες πως να ξεκινησω και που να παω εκει κοιτας το καθε level και ως δια μαγειας σαν να ξερεις ακριβως που να πας και τι πρεπει να κανεις. Περιττο να πω οτι στα πρωτα 96 normal levels σε καποια μπορει να εφαγα και κοντα 1 ωρα για να τα βγαλω. 

Περα απο τα normal levels τα οποια δεν εχουν χρονο και εχεις στη διαθεση σου κυριολεκτικα οσο χρειαζεσαι υπαρχουν και 96 levels στο time mode. Εκει ερχεται το πραγματικο challenge που λιγο να καθυστερησεις καπου τελος. Οι developers εχουν βαλει achievement που πρεπει να περασεις και τα 96 levels με ενα χρονο κατω απο 15 λεπτα στο συνολο. Με τα πολλα καταφερα και τα ολοκηρωσα σε 14.43 και το παιχνιδι μου προσφερε ενα solid καψιμο εγκεφαλου 9 ωρων οπου στο τελος απλα κοιτας το level και κανεις αυτοματες κινησεις πανω στα κουτακια για τετοιο learning curve μιλαμε κατι που δεν περιμενα οταν το ξεκινησα. 

Ωραια μουσικουλα με αρκετα μπασα soundtracks οτι πρεπει για χαλαρωμα χωρις να σε αγχωνει παρολο τη βιασυνη στο time mode. Ηθελε λιγο παραπανω polished μιας και σε πολυ γρηγορες κινησεις του ποντικιου πανω στα κουτακια μερικες φορες δεν κανεις log και δεν αλλαζει το χρονο οποτε σε καποια σημεια ειναι λιγακι σπαστικο αλλα γενικα δεν συναντησα αλλα μεγαλα bugs που να αποτρεψουν καποιον να μην το παιξει. Ειναι δυσκολο προς το τελος θελει γερα νευρα και υπομονη αυτο που κανει ομως το κανει αψογα και οσοι ειστε fan παρομοιων puzzle παιχνιδιων δωστε του μια ευκαιρια. 7.7/10

Παρακατω φωτογραφιες απο το παιχνιδι

https://postimg.cc/gallery/tqMNHtN

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Throne and Liberty

images?q=tbn:ANd9GcSVod3kKj372UzXMr_FYHGB4nPXwDgl7seR_JCuAK93cvlS6seY

Ένα διαφορετικό review αφού ο συγκεκριμένος τίτλος δεν "τερματίζεται", αλλά εμπεριέχει πληροφορίες αλλά και τις απόψεις μου για το παιχνίδι γενικότερα έως τώρα για όσους δεν παρακολουθούν το σχετικό νήμα.

Ενημερώσεις 

Νέο patch 31/1/2024. Εισάγονται τα castle sieges, αρχικά στο κάστρο του Stonegard.

[Note] January 31 (Wed) Update Notes (Revised 1/31 01:30) : THRONE AND LIBERTY - NCSOFT (plaync.com)

Λίγα λόγια για το παιχνίδι

Το παιχνίδι έχει πολύ περιεχόμενο και για mmorpg είναι υπερβολικά καλό, τουλάχιστον από όσα έχω δει ως τώρα. Τα quest είναι απίστευτα σχεδιασμένα, το τελευταίο Chapter 10 Deja Vu Nightmare είναι απόλαυση.

Μετά το 50 lvl χρειάζεσαι οπωσδήποτε group ή guild για να φαρμάρεις τα dungeons και να πάρεις τα αντικείμενα. Το σύστημα crafting είναι πολύ όμορφα δομημένο, αρκετά περίπλοκο και οι συνταγές είναι δυνατό να αποκτηθούν μέσω αρκετών τρόπων, οι τύποι έχουν ρίξει πολλή σκέψη και δουλειά και σε αυτό τον τομέα.

Θα το χαρακτήριζα εύκολα ως ένα single player εμπλουτισμένο με MMORPG μηχανισμούς και instances, τόσο καλές είναι οι αποστολές του μέχρι το 50 αυτή τη στιγμή (υποκειμενικό αυτό βέβαια) και σίγουρα όπως λέει o @Psycho_Warheadαπό εκεί και έπειτα είναι μεγάλη καψέλα αν θέλεις να ντύσεις το χαρακτήρα σου. Η δυσκολία έγκειται εκεί καθώς θα χρειαστούν πολλά runs στα dungeons για να μαζέψεις ότι αντικείμενο χρειάζεσαι.

Τα γραφικά του είναι άριστα, οι περιοχές πανέμορφες με ιδιαίτερο σχεδιασμό, πανίδα και χλωρίδα, όχι επαναλαμβανόμενες, ο ήχος και τα εφέ σε πολύ καλό επίπεδο και τα μουσικά κομμάτια υπέροχα.

Xάρτης και περιοχές

Ο διαθέσιμος χάρτης είναι σχετικά μεγάλος, αλλά υπάρχει πολλαπλάσια έκταση από αυτό που βλέπουμε τώρα, που δεν έχει ανοίξει ακόμη, φαντάζομαι είναι ήδη έτοιμη ή θα δοθεί στο μέλλον σε κάποιο update.

Στην αρχή φυσικά μετακινείσαι με τα πόδια ή πετώντας, υπάρχουν τρεις βασικές μορφές που αυξάνουν την ταχύτητά σου στο έδαφος, τον αέρα ή το νερό,  οι οποίες όσο τις χρησιμοποιείς αναβαθμίζονται προσθέτοντας 10% στην ταχύτητά σου για παράδειγμα.

Οι περιοχές και οι πόλεις προς το παρόν είναι γεμάτες, το respawn rate έξω από αυτές είναι απροσδόκητα γρήγορο, σα να είχαν προετοιμασθεί για τον αριθμό των Bot και των παικτών και δεν ήθελαν να αφήσουν κανένα παραπονεμένο.

Quest, Bosses και ο ρόλος των Guilds

Τα quest χωρίζονται σε Main storyline, exploration quests και Contracts και όλα σου δίνουν διαφορετικές αλλά σημαντικές ανταμοιβές για το χρόνο που θα διαθέσεις, παρέχοντάς σου τη δυνατότητα να ανεβάσεις το επίπεδο εξοπλισμού αρκετά εύκολα. Μπορείς να κερδίσεις από common έως epic armor κομμάτι ή όπλο κάνοντας μόνο το storyline quest.

Κάποια από τα quest είναι απλά ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ, πολύ δουλεμένα, με αρκετή ιστορία.

Τα bosses και κυρίως αυτά που βρίσκονται τα dungeons είναι κυριολεκτικά πανδύσκολα. Χρειάζεται συντονισμός, απαραίτητα γνώση των μηχανισμών καθώς το παραμικρό λάθος μπορεί να οδηγήσει σε wipe. Xρειάζεται πολύ καλό damage για να βγουν σχετικά εύκολα.

Τα Open world bosses μπορείς να τα νικήσεις με δύο τρόπους.

Ο πρώτος είναι να είσαι εκεί την προκαθορισμένη ώρα που κάνουν spawn, υπάρχει στο χάρτη ημερολόγιο με όλα τα επόμενα respawn και event καθώς και με πληροφόρηση για το αν αυτά είναι peace ή conflict όπου εκεί αν πας θα σε ρίξουν σίγουρα και δε θα κάνεις το boss (το αυτό ισχύει και στα conflict event). Αν το event είναι peace θα δεις καμιά 300αριά παίκτες να χτυπούν ένα boss με ανάλογα μειωμένες πιθανότητες να πάρεις drop. Μπορείς όμως έτσι να ολοκληρώσεις τα quest ή τα challenges που απαιτούν να νικήσεις κάποιο boss για να πάρεις την ανταμοιβή.

Ο δεύτερος να το κάνεις με το guild σου μέσα από μία πόρτα τοθ guild base (ένα instanced clan hall για κάθε guild στο Vienta Village που έτσι εξαλείφει την ανάγκη για εξαγορά των περιορισμένων clan hall που υπήρχαν πχ στο Lineage) που δημιουργεί ένα instance δικό σας για τα group του guild και μόνο. Μπορούν να περάσουν από ένα group 6 ατόμων έως 50 ή 70 άτομα συνολικά, βασικά όλο το guild αν είναι γεμάτο. Επειδή σε αυτή την περίπτωση είναι λιγότερα τα άτομα από ότι στην open world έκδοση του παιχνιδιού, έχεις και μεγαλύτερες πιθανότητες για το καλό drop. Στο πρώτη μου προσπάθεια σήμερα πήρα epic helmet. Γνωρίζαμε τα items που έριχνε το Excavator-9, μπήκαμε στο instance και μετά από 5-6 λεπτά έπεσε. Αυτό βέβαια ήταν ένα από τα σχετικά εύκολα bosses. Όχι ότι δεν κάνει μεγάλη ζημιά αλλά δεν είναι στο επίπεδο των πολύ δύσκολων αντιπάλων.

Ακόμη και το guild όμως δεν έχει πρόσβαση σε όλα τα bosses, πρέπει να το κάνουν level up τα members. Συμμετέχοντας σε guild μπορείς να έχεις πολλά διαφορετικά οφέλη, ακόμη και όταν δεν είσαι Online. Κάποιος από το guild συμμετέχει σε ένα event όταν εσύ είσαι offline, κερδίζει κάτι και όλα τα members του guild κερδίζουν και αυτά.Περισσότερα εδώ.

Όπως είπα έχει γίνει πολλή δουλειά στο παιχνίδι σε όλους τους τομείς και διαρκώς ανανεώνεται, διορθώνοντας άμεσα τα κακώς κείμενα και προσθέτοντας λειτουργίες.

Classes και σύστημα δεξιοτήτων

Όσον αφορά τους χαρακτήρες, κλασσικά Τοξότες και Μάγοι καθαρίζουν τα πάντα πολύ εύκολα, τα tank στο δικό τους ρυθμό ανάλογα με το build, η NC Soft όμως κάνει διαρκώς ρυθμίσεις στα classes για να διατηρηθεί μία ισορροπία.

Τα stats είναι βασικά, Strength, Dexterity, Wizdom, Perception και τα ανεβάζεις μέσω του lvl up αλλά και μέσω των χαρακτηριστικών του οπλισμού σου επιτρέποντάς σου να περάσεις το όριο που σου δίνεται έως τα επίπεδο 50.

Και εδώ φτάσαμε στο σημείο που έχει αρκετό ζουμί. Το Throne and Liberty σου επιτρέπει να χτίσεις με όποιο τρόπο θέλεις το χαρακτήρα σου. Επιλέγεις τα skills που ταιριάζουν με τον  τρόπο που θέλςις να παίξεις και έπειτα θα πρέπει να τα ανεβάσεις. Όπως και τα όπλα, έτσι και τα skills διαβαθμζονται σε πράσινα,  μπλε (rare), μωβ (Precious). Οταν ανεβάζεις ένα από το πράσινο στο μπλε τα στατιστικά  ενδεχομένως να βελτιώνονται δραματικά  να αποκτούν επιπλέον δυνατότητε ή και τα δύο. Μπορείς να είσαι tank με dagger ή healer με τόξο παίζοντας με τα στατιστικά ώστε να έχεις τελικά αυτό που σου ταιριάζει περισσότερο.

Το βασικό πλεονέκτημα εδώ είναι ότι αν βαρεθώ το tank ή αν βαρεθεί κάποιος το class του αλλάζει weapons αγοράζοντας ένα staff, ένα bow ή ένα wand γίνεται archer ή μάγος. Όποια πρόοδο έχει στα weapons του ή στα skills εκείνη τη στιγμή, αν πχ τα έχει +9, μπορεί να τα κάνει transfer στα νέα weapons ή skills του. Αυτό εξασφαλίζει ότι δεν είσαι πλέον κολλημένος στο class που επιλέγεις αρχικά και μπορείς άνετα να κάνεις respec στα πάντα, άρα μπορείς να αλλάξεις και ρόλο.

Είναι αρκετά πιο δύσκολο από ότι ακούγεται καθώς για να γίνουν αυτά χρειάζονται ΠΟΛΛΑ sollant αλλά γίνεται.

Θα πρέπει να προσθέσουμε και συγκεκριμένες ακολουθίες που οδηγούν στη μεγιστοποίηση της ζημιάς, του heal ή της δημιουργίας threat για να κρατάς το aggro.

Grouping και PVP

Το παιχνίδι είναι φτιαγμένο για να παίξεις με γκρουπ, έστω με ένα φίλο, καθώς έτσι η ολοκλήρωση των quest και φυσικά η πρόοδος των lvl έρχεται σημαντικά πιο γρήγορα, ενώ περνά καλύτερα η ώρα σου από το να προσπαθείς να τα ολοκληρώσεις μόνος σου. Μπορείς να παίξεις και solo, ότι weapon (class) και να έχεις επιλέξει, ακόμη και οι healer εξπάρουν ασταμάτητα και είναι πολύ δυνατοί και απέναντι σε solo bosses. Για εμένα αυτό είναι εξαιρετικά θετικό.

Η δημιουργία random ή premade party είναι εύκολη στη χρήση της αλλά οι παίκτες, Κορεάτες και μη, δε θα συγχωρήσουν την έλλειψη γνώσης των  μηχανισμών, το χαμηλό dps,  ή αν χάνεις το aggro. Insta kick με συνοπτικές διαδικασίες.

PVP υπάρχει σε συγκεκριμένα event (που έχουν το χαρακτηρισμό conflict ή peace) και τα επισκέπτεσαι όποτε σε βολεύει αν θέλεις να το αποφύγεις.

Σύστημα μάχης

Το σύστημα μάχης θυμίζει Wow, με tab αποκτάς target και κινούμενος κάνεις skills και auto attacks επάνω του προσπαθώντας να κάνεις shield blocks. Η μεγάλη διαφοροποίηση είναι τα shield blocks και γενικά το block damage ειδικά στα fury attack των τεράτων (πολύ δυνατές επιθέσεις για τις οποίες ειδοποιείσαι μέσω της παρουσίας ενός μεγάλου μωβ κύκλου), των εχθρών και κυρίως των bosses. 

Αυτό είναι και το σημαντικό στοιχείο καθώς αν περάσει ένα, δύο ή περισσότερα fury attacks από το boss αυτό σημαίνει μεγάλη ζημιά, stun ή άλλες μορφές CC που μπορεί εύκολα να καταλήξουν σε wipe του party. Επειδή οι χρόνοι ολοκλήρωσής τους διαφοροποιούνται είναι σημαντικό μέσω εξάσκησης να αποκτήσεις την εμπειρία για να έχεις τους κατάλληλους χρόνους αντίδρασης.

Το auction house, το special shop στην ουσία λειτουργεί και με πραγματικά χρήματα, από κάπου πρέπει να βγάλουν κέρδος και αυτοί. Θα προτιμούσα κάτι σαν αυτό του Wow αλλά προς το παρόν έχουμε κολλήσει εκεί. Αν πάρεις κάποιο drop δε μπορείς να το κάνεις trade με άλλον παίκτη. Το κρατάς ή πουλάς το trait του, το ιδιαίτερο στατιστικό του ή να το σπάσεις και να πάρεις τα συστατικά του.

Το σημαντικό είναι ότι κάνουν συνέχεια διορθώσεις, προσθήκες, ακούνε τους παίκτες και διορθώνουν την ισορροπία μεταξύ των classes.

User interface και εμπειρία χρήσης

Έχουν μεταφράσει τα πάντα στα αγγλικά, ακόμη και όταν βλέπεις Κορεάτες στο world chat να μιλούν γίνεται αυτόματη μετάφραση στα αγγλικά και φαντάζομαι και το αντίστροφο για αυτούς αν και αρνούνται πεισματικά να μιλήσουν σε γλώσσα διαφορετική από τη δική τους. Η μετάφραση συνέχιζε και όσο συμμετείχα σε ένα κορεάτικο dungeon group δηλαδή έβλεπα ότι έλεγαν μεταφρασμένο στα αγγλικά με αρκετά καλή ακρίβεια. Αυτό θα είναι ένα πολύ σημαντικό χαρακτηριστικό που θα διευκολυνει αφάνταστα την επικοινωνία μεταξύ των παικτών, φανταστείτε αυτόματη μετάφραση από τα γαλλικά, γερμανικά κτλ και αντίστροφα στο guild ή στον κόσμο του παιχνιδιού στη γλώσσα προεπιλογής, τα αγγλικά ας πούμε.

Το User Interface είναι πολύ όμορφο και καλοσχεδιασμένο και κατατοπιστικό αν και σχετικά δαιδαλώδες λόγω των πολλών επιλογών. Πάντως η πληροφόρηση των quest, objectives, timers για events ή bosses είναι πλήρης και το UI είναι next gen προσθήκη αν και το chatbox πρέπει να διορθωθεί απαραίτητα καθώς ή κάνω κάτι λάθος εγώ ή πραγματικά δε βολεύει.

Επίλογος και τελικό συμπέρασμα

Θα μπορούσα να γράφω για πολύ ακόμη, αλλά είναι ακόμα τόσα αυτά που δε γνωρίζω. Όσα έχει σχεδιάσει η NC Soft θα τα δούμε/δείτε πρώτα ο Θεός στον global που μάλλον όμως θα καθυστερήσει αρκετά. Νομίζω όμως ότι θα έχει επιτυχία σε Ευρώπη και Αμερική, γιατί είναι καλός τίτλος για τα δεδομένα της κατηγορίας. Θα δείξει.

Συνολικά θα έλεγα ότι είναι μία ανάσα στο χώρο των MMORPG, ένας τίτλος που δίνει τη δυνατότητα σε pve και pvp παίκτες να συνυπάρχουν και να επιλέγουν αυτοί πότε θα παίξουν τι και ποια class skills θέλουν να χρησιμοποιούν.

Ένας πανέμορφος κόσμος, ζωντανός και γεμάτος με ζώα, ποικιλία τεράτων, εχθρών και παίκτες, αντιπάλους ή συμμάχους, διαθέσιμος για όσους αρέσκονται στο συγκεκριμένο είδος και αποφασίσουν να κάνουν το βήμα και να τον επισκεφθούν.

Ένας κόσμος που όμως πρέπει να επεκταθεί άμεσα καθώς ήδη φαίνεται περιορισμένος και μία καταπληκτική εμπειρία σε όσους αρέσκονται στα MMORPG και περίμεναν κάτι νέο, με νέα στοιχεία και δυνατότητες ενσωματωμένα στο gameplay, λίγο διαφορετικό από ότι είχαμε συνηθίσει μέχρι σήμερα, συνδυάζοντας τα καλύτερα χαρακτηριστικά από το WOW και το Lineage II.

Από την πλευρά μου είμαι αισιόδοξος και θα έλεγα σίγουρος ότι θα καταφέρει να δημιουργήσει τις σχέσεις και τις εμπειρίες που δημιούργησε το Lineage II 20 χρόνια πριν, στις νέες γενιές πλέον.

Δυστυχώς τα 200 με 250 ms που είχα έκαναν τα πράγματα πολύ δύσκολα ορισμένες φορές που χρειάζονται χειρισμοί με ακρίβεια και άμεση αντίδραση αλλά τι να κάνουμε.. Κορέα είναι αυτή.

Βαθμολογία 8.7/10 (και ακόμη δεν έχω δει πολλά)

Spoiler

Το review είναι αφιερωμένο στο φίλο Γιώργο, aka Rocker, που μοιράσθηκε το χρόνο του μαζί με εμένα και τους online αλλά και στην πραγματική ζωή φίλους μας από το 1997 για αμέτρητες ώρες σε πολλά παιχνίδια και που δυστυχώς εδώ και λίγο καιρό δεν είναι μαζί μας. Σε επικοινωνία μας  κάποιους μήνες πριν τον είχα ενημερώσει σχετικά με το παιχνίδι και το περίμενε πως και πως, οπότε.. 

 

Spoiler

 

 

Επεξ/σία από Armoral
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Hollow Knight (2017)

Ίσως ένα από τα πιο πολύ συζητημένα και βραβευμένα παιχνίδια που κυκλοφόρησαν την προηγούμενη γενιά. Προσωπικά, το είχα πιάσει τότε αλλά επειδή δεν ήμουν στο σωστό mood απλά το εγκατέλειψα κανά 2ωρο μετά. Μη έχοντας τι να παίξω την προηγούμενη εβδομάδα, το κατέβασα μιας και ήταν στο Gamepass και μετά από 25 ώρες και το πρώτο Ending δηλώνω τον απόλυτο έρωτα με το παιχνίδι αυτό.

Από που να το πιάσεις αυτό το διαμάντι! Από το εικαστικό του; Από την μουσικάρα του; Από αυτό το Dark/καταθλιπτικό του ύφος; Από το ότι είναι τόσο απλό αλλά ταυτόχρονα και αρκετά δύσκολο; Από τον σχεδιασμό των Boss; Από το Level design του;

Το πρώτο παιχνίδι Metroidvania για εμένα και κατάφερε να με βάλει για τα καλά στο Genre αν και είμαι σίγουρος ότι θα δυσκολευτώ να βρω έναν τίτλο της κατηγορίας που θα μπορέσει να το ανταγωνιστεί.

Για εμένα ίσως και στα Top 3 παιχνίδια που έχω παίξει τα τελευταία 5 χρόνια. Εν αναμονή λοιπόν του νέου παιχνιδιού!

11/10

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιχνιδαρα το Hollow Knight, αλλα οσο το αγαπησα (που το αγαπησα και εγω 11/10) τοσο το μισησα (δηλαδη παλι 11/10 😄).

Υπεροχο art style και ολο το στυλ του (εγω το επαιξα πριν βγει ενα update που εβαλαν φωνες στους χαρακτηρες) αλλα απιστευτα σπαστικο οταν χανεις και πρεπει να ξανατρεξεις ολη τη διαδρομη να βρεθεις εκει που ησουν και να σκοτωσεις το φαντασματακι του εαυτου σου αλλιως bye bye gold...

Επισης θυμαμαι οτι για αυτο το achievement ματωσα, αλλα ειχαμε lockdown τοτε οποτε ειχα και πολυ χρονο 😅

image.png.2d6bbe6ba6f0b2dfdc08552df068926a.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, alfaeffe είπε

Υπεροχο art style και ολο το στυλ του (εγω το επαιξα πριν βγει ενα update που εβαλαν φωνες στους χαρακτηρες) αλλα απιστευτα σπαστικο οταν χανεις και πρεπει να ξανατρεξεις ολη τη διαδρομη να βρεθεις εκει που ησουν και να σκοτωσεις το φαντασματακι του εαυτου σου αλλιως bye bye gold...

Αυτό σίγουρα μπορεί να ξινίσει αρκετούς.

Βέβαια για εμένα που είμαι λάτρης των Souls ήταν πολύ γνωστός μηχανισμός άρα και δεν μου δημιούργησε πρόβλημα ούτε μια φορά μιας και το πρώτο πράγμα που έκανα είναι να βρω Bench κοντινό πριν εμπλακώ σε μάχη που φαίνεται δύσκολη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, BlueBlade είπε

Hollow Knight (2017)

Ίσως ένα από τα πιο πολύ συζητημένα και βραβευμένα παιχνίδια που κυκλοφόρησαν την προηγούμενη γενιά. Προσωπικά, το είχα πιάσει τότε αλλά επειδή δεν ήμουν στο σωστό mood απλά το εγκατέλειψα κανά 2ωρο μετά. Μη έχοντας τι να παίξω την προηγούμενη εβδομάδα, το κατέβασα μιας και ήταν στο Gamepass και μετά από 25 ώρες και το πρώτο Ending δηλώνω τον απόλυτο έρωτα με το παιχνίδι αυτό.

Από που να το πιάσεις αυτό το διαμάντι! Από το εικαστικό του; Από την μουσικάρα του; Από αυτό το Dark/καταθλιπτικό του ύφος; Από το ότι είναι τόσο απλό αλλά ταυτόχρονα και αρκετά δύσκολο; Από τον σχεδιασμό των Boss; Από το Level design του;

Το πρώτο παιχνίδι Metroidvania για εμένα και κατάφερε να με βάλει για τα καλά στο Genre αν και είμαι σίγουρος ότι θα δυσκολευτώ να βρω έναν τίτλο της κατηγορίας που θα μπορέσει να το ανταγωνιστεί.

Για εμένα ίσως και στα Top 3 παιχνίδια που έχω παίξει τα τελευταία 5 χρόνια. Εν αναμονή λοιπόν του νέου παιχνιδιού!

11/10

Υπέροχο το hollow knight. Όντως από που να το πρωτοπιάσεις αυτό το παιχνίδι. Θυμάμαι μου είχε κάνει πολύ ωραία εντύπωση από την αρχή του, αλλά εκεί που πραγματικά λάμπει είναι ο τρόπος που αρχίζει να σε βυθίζει σιγά σιγά στον κόσμο του και το όλο lore του. (αν θες υπάρχουν αρκετά βιντεάκια στο youtube που προσπαθούν να βάλουν μια σειρά, αν και αν παίξεις μερικά runs ακόμα έχοντας την πλήρη εικόνα θα βρεις μια άκρη και μόνος σου). Από τα λίγα παιχνίδια που ενώ ήξερα ότι πάω για το ending συνέχιζα να παίζω προσπαθώντας να ανακαλύψω όσα περισσότερα μπορώ. Θυμάμαι μου είχε πάρει γύρω στις 70 ώρες το πρώτο ending. Περιμένουμε το silksong τωρα.

Αν θες να δοκιμάσεις κάποιο άλλο Metroidvania μέχρι τότε, δες και τα Ori and the blind forest και το sequel του Ori and the will of the wisps. Υπάρχουν μου φαίνεται και τα δύο στο gamepass.

 

58 λεπτά πριν, alfaeffe είπε

αλλα απιστευτα σπαστικο οταν χανεις και πρεπει να ξανατρεξεις ολη τη διαδρομη να βρεθεις εκει που ησουν και να σκοτωσεις το φαντασματακι του εαυτου σου αλλιως bye bye gold...

Θυμάμαι μπορούσες να δώσεις αυτά τα rancid eggs σε έναν merchant τέρμα δεξιά στο dirtmouth και να σου το επιστρέψει. Ανάλογα που βρισκόσουν έπρεπε να πάρεις ενα stag και να πας πίσω, αλλα αργότερα με το fast travel δεν είχες θέμα. Προσωπικά δεν είχα θέμα με αυτό, αν και το χρησιμοποίησα 2-3 φορες αν θυμάμαι για να δω τι παίζει από διαλόγους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Ren_Hoek είπε

Αν θες να δοκιμάσεις κάποιο άλλο Metroidvania μέχρι τότε, δες και τα Ori and the blind forest και το sequel του Ori and the will of the wisps. Υπάρχουν μου φαίνεται και τα δύο στο gamepass.

Κοίτα για αρχή έχω δρόμο ακόμα με το Hollow Knight. Ναι μεν έβγαλα το ένα ending αλλά ξέρω ότι ακόμα έχει να μου δώσει άπειρο υλικό άρα καμιά 15αρια ώρες τις έχω άνετα.

Από εκεί και πέρα είμαι μεταξύ Metroid Dread και Ori από το Gamepass. Λογικά θα πάω στα Ori, ευκαιρία να γλιτώσω και τα χοντρά έξοδα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 minutes ago, Ren_Hoek said:

Αν θες να δοκιμάσεις κάποιο άλλο Metroidvania μέχρι τότε, δες και τα Ori and the blind forest και το sequel του Ori and the will of the wisps. Υπάρχουν μου φαίνεται και τα δύο στο gamepass.

Μιας και αναφερθηκαν, πολυ ομορφα παιχνιδια και τα Ori, το 2ο ομως θυμαμαι μου ειχε φανει αρκετα πιο ευκολο απο το 1ο.

Ωστοσο οταν τερματισα (επιτελους) το Hollow Knight θυμαμαι οτι ημουν διχασμενος αν στεναχωριομουν που τελειωνει ή ευτυχισμενος που επιτελους τελειωσε 😁. Ισως αν ηταν λιιιγο πιο ευκολο απο πλευρας save points ή αν ειχε εστω difficulty levels θα το αγαπουσα μονο (χωρις το μισος που βγαζει ο πονος του gameplay 😁).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...