Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Hoa[100%]

capsule-616x353.jpg

https://store.steampowered.com/app/1484900/Hoa

Το Hoa ειναι ευκολα ενα απο τα ομορφοτερα μικρα indie platform που θα παιξουμε το οποιο σε γεμιζει την οθονη με γραφικα στο background ζωγραφισμενα στο χερι γεματα χρωματα λεπτομερειες και ιδιαιτεροτητα. Στο ιδιο μηκος κυματος και η μουσικη επενδυση που μπορει να ειναι επι το πλειστον μελαγχολικη αλλα σε γεμιζει με την πλουσια υφη της εχει κατι το ενδοξο στη χροια της. 

Η ιστορια μας ξεκιναει με την Hoa μια μικρη νεραιδα οπου επιστρεφει στην πατριδα της και προσπαθει να της δωσει ζωη και να μαθει τι πραγματικα συμβαινει. Οσο προχωραμε μαθαινουμε για πιο λογο χρειαστηκε να φυγουμε οταν ειμασταν ακομα μωρα και ποιος ειναι ο πραγματικος εχθρος που θελει να διαταραξει τον κοσμο μας. Το τελος σιγουρα συγκινητικο και ταιριαζει απολυτα με την ατμοσφαιρα του υπολοιπου παιχνιδιου. 

Το παιχνιδι ειναι μολις 2 ωρες και οντως δεν χρειαζεται παραπανω για την ομαδα που το δημιουργησε το Skrollcat Studio για να αναδειξει την ομορφη γεματη ψυχη ιστορια που εχει. Ειναι απο αυτα τα μικρα γεματη ζωντανια indie διαμαντακια που μπορει να ειναι απλα και ευκολα στην ολη platform δυσκολια τους αλλα η ιστορια που θελουν να πουν αγγιζει και τον παικτη με το δικο της μοναδικο τροπο. 8.1/10

Παρακατω φωτογραφιες απο το παιχνιδι

https://postimg.cc/gallery/F0hCGdY

 

The Room

sddefault.jpg

https://store.steampowered.com/app/288160/The_Room

Τι να πρωτο γραφτει για ενα απο τα καλυτερα indie παιχνιδια γριφων εκει εξω το οποιο παει πολλα χρονια μακρια το 2012 οπου ξεκινησε πρωτα στο ios και 2 χρονια μετα ηρθε και στον υπολογιστη. Δημιουργος η Fireproof Games μετρ στο ειδος η οποια μεχρι σημερα εχει βγαλει 4 The Room. 

Απο την πρωτη στιγμη βλεπεις το μερακι που εχει πεσει η γριφοι οι οποιοι δεν ειναι τοσο δυσκολοι αλλα θελουν παρατηρητικοτητα και προσοχη λιγο κατι να σου ξεφυγει μπορει να ψαχνεις πολυ ωρα σε ενα σημειο που δεν υπαρχει τιποτα ενω εχει που υπαρχει η λυση να μην το ψαξεις καθολου. 

Η ιστορια ειναι creepy ειναι horror οπου εμεις καταφθανουμε σε μια τεραστια βιλα σε μια προσκληση ενος παλιου φιλου του As ο οποιος ζηταει την βοηθεια μας. Το προβλημα ειναι οτι δεν ειναι κανεις εκει παρα μονο τα γραμματα που εχει αφησει ο As και μερικα μεγαλα κουτια γεματα γριφους που θα με τη λυση τους θα φθανουμε ολο και πιο κοντα στο να ανακαλυψουμε τι συμβαινει με τον As. Το προβλημα? Οτι μαζι με αυτον θα μπαινουμε και εμεις ολο πιο βαθια σε αυτη τη σκοτεινη ιστορια με παραλληλα συμπαντα και πυλες για να ανακαλυψουμε τι πραγματικα συνεβη.

Τα γραφικα η καθαροτητα των δημιουργηματων περιτεχνη καθε chapter και μια εμπειρια μοναδικη που μαζι με την ατμοσφαιρα και τον ηχο απλα σε τραβαει στον κοσμο του και σου προκαλει δεν σου ζηταει απλα να λυσεις το μεγαλο μυστηριο. Το παιχνιδι απο την αρχη προσπαθει να σου δωσει hints να σε βοηθησει ακομα και αν κολλησεις λιγα δευτερολεπτα. Προσωπικα δεν πηρα κανενα hint και ας κολλησα σε καποια σημεια δεν εχει νοημα να ζητησουμε βοηθεια χανετε ολο το νοημα του παιχνιδιου. Και η ικανοποιηση μεγαλη μολις λυσουμε καποιο γριφο. 

Το παιχνιδι τελειωνει σε cliffhanger και το Room 2 ξεκιναει ακριβως απο το τελος του πρωτου δεν γραφω παραπανω γιατι ακομα δεν το εχω παιξει το δευτερο μερος. Ενα μεγαλο μπραβο στην Fireproof Games που εφερε ενα δυνατο franchise στον υπολογιστη στην καλυτερη του εκδοχη υποστηριζοντας ultrawide αντικαθιστωντας το δαχτυλο με το ποντικι περιτεχνα και γενικα τιμωντας και το ιδιο το παιχνιδι τους και τους PC gamers. Για τους λατρεις παιχνιδιων γριφων και οχι μονο ενα παιχνιδι που θα σας ανεβασει το ρυθμο επεξεργασιας του εγκεφαλου σας αλλα και θα σας βαλει βημα βημα σε μια ιδιαιτερη horror εμπειρια με την ιστορια του. 8.6/10

Παρακατω φωτογραφιες απο το παιχνιδι

https://postimg.cc/gallery/BJxyWd1

 

The Room Two

Screenshot-2.pnghttps://store.steampowered.com/app/425580/The_Room_Two

Το δευτερο μικρο διαμαντακι της Fireproof Games το οποιο οχι μονο μενει πιστο στο αυθεντικο παιχνιδι αλλα μεγαλωνει και αλλο το creepy lore κανει τα puzzles αρκετα πιο διαδραστικα και ισως και λιγο πιο δυσκολα καταφερνει να δημιουργησει μια ατμοσφαιρα ιδιαιτερη και να παει ενα ηδη εξαιρετικο παιχνιδι στο επομενο level. 

Στα της ιστοριας το παιχνιδι μας δινει το κεντρικο στοιχειο το οποιο ειναι το στοιχειο Null[Μηδεν] απο το οποιο ξεκινησε ολος αυτος ο τρομος στην αλλη διασταση. Θα μαθουμε τι εγινε με τον As θα μαθουμε πως ξεκινησε ολο αυτο και θα προσπαθησουμε για ακομα μια φορα να ξεφυγουμε απο το καθε δωματιο. Ενα αμπαρι ενος πλοιου ενα εργαστηριο απο οπου ξεκινησαν ολα ενας ναος αλλα και ενα μερος οπου ανθρωποι εκαναν πνευματικες τελετουργιες. Το καθε chapter μαεστρικα φτιαγμενο και στυλιζαρισμενο. Πολυ μερακι γριφοι λογικης πανεμορφα γραφικα με την λεπτομερεια να ξεχυνεται ακομα και στις πιο απλες δημιουργιες.

Δεν ειναι μεγαλο παιχνιδι με τη διαρκεια του μολις στις 3.5 ωρες λιγο μεγαλυτερο απο το πρωτο ειναι ομως τοσο ευφανταστο τοσο εξυπνο χωρις χαζους γριφους τα παντα ειναι εκει για να σε δειξουν το δρομο χωρις να σε δινει τιποτα ομως στο πιατο καταφερνει να δωσει ακριβως ενα challenge εφικτο μεν για οσους αγαπανε παιχνιδια γριφων δυσκολο ομως για τους υπολοιπους. Προφανως και εδω προσπαθησα και καταφερα να μην παρω κανενα hint καμια βοηθεια οπως και να εχει σε καποια σημεια ολοι θα κολλησουμε το νοημα ειναι να τα περασουμε μονοι μας με την παρατηρητικοτητα και τη λογικη που απαιτει το ιδιο παιχνιδι.

Το προτεινω με τα χιλια εχει ολα οσα λαχταρα ενας λατρεις παιχνιδιων γριφων που θελει challenge εχει μια πολυ τιμια horror ατμοσφαιρα το καθε chapter ειναι διαφορετικο και ιδιαιτερο η ιστορια ξεδιπλωνεται αργα και σταθερα με καθε γραμμα που διαβαζουμε και γενικα ειναι ενα high quality indie gem απο ενα μικρο στουντιο μολις 18 ανθρωπων που φαινεται το ταλεντο τους απο τα πρωτα λεπτα του πρωτου παιχνιδιου αλλα βλεπεις και την εξελιξη αυτου του ατερμονου ταλεντου με το δευτερο μερος. Μπραβο. 9.2/10

Παρακατω φωτογραφιες απο το παιχνιδι

https://postimg.cc/gallery/3DrzstZ

 

Disoriented[100%]

Screenshot-3.png

https://store.steampowered.com/app/556240/Disoriented

 

Ενα παιχνιδι απο την BrickCream καθαρα αποπροσανατολισμου το οποιο παιζει με το μυαλο του παικτη κυριολεκτικα μιας και μετα απο 20-30 λεπτα μπορεις να αισθανθεις δυσφορια και ζαλαδα με την διαρρυθμιση που εχουν καποια levels. 
Αποτελειται απο 30 levels το καθενα ξεχωριστο και η δυσκολια ανεβαινει εκθετικα με τα πρωτα να ειναι αρκετα ευκολα μαθαινοντας τον χειρισμο και καποια μετεπειτα να προσθετουν νεα κολπα οπως πυλες και κουμπακια τα οποια εξαφανιζουν/εμφανιζουν διαδρομους μετα στο level. Oσο πλησιαζουμε στο τελος καποια μπορουν να γινουν αρκετα mind blowing και χανεται η μπαλα μερικες φορες θελει αρκετο ελεγχο μεσο της καμερας ωστε να δεις τι και πως και κυριως που θα πρεπει να πας ωστε να βρεις το δρομο για την πορτα. Δεν ειναι ευκολο αντιθετως θελει υπομονη και επιμονη και προσοχη στο παραμικρο αλλιως ανετα πεφτουμε σε λουπα μη ξεροντας τι πρεπει να κανουμε οποτε ναι ειναι παιχνιδι για δυνατους λυτες που ειναι μαθημενοι σε τετοιου ειδους παιχνιδια. 
Προσωπικα αν και σε καποια σημεια με εφτασε στα ορια οντας και ζαλισμενος μετα απο αρκετη ωρα ηταν μια τιμια και εξυπνη εμπειρια αποπροσανατολισμου 7 ωρων για το 100% στα παντα που μπορει να μην εχει τα γραφικα η καποια ιστορια αλλα για αυτο που προσφερει ειναι μια πολυ καλη δουλεια που προτεινω ευκολα μονο σε δυνατους λυτες τετοιων παιχνιδιων. 6.5/10
Παρακατω φωτογραφιες απο το παιχνιδι

https://postimg.cc/gallery/jsBdLhh

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 7
  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
16 ώρες πριν, Arkin είπε

Hoa[100%]

capsule-616x353.jpg

https://store.steampowered.com/app/1484900/Hoa

Το Hoa ειναι ευκολα ενα απο τα ομορφοτερα μικρα indie platform που θα παιξουμε το οποιο σε γεμιζει την οθονη με γραφικα στο background ζωγραφισμενα στο χερι γεματα χρωματα λεπτομερειες και ιδιαιτεροτητα. Στο ιδιο μηκος κυματος και η μουσικη επενδυση που μπορει να ειναι επι το πλειστον μελαγχολικη αλλα σε γεμιζει με την πλουσια υφη της εχει κατι το ενδοξο στη χροια της. 

Η ιστορια μας ξεκιναει με την Hoa μια μικρη νεραιδα οπου επιστρεφει στην πατριδα της και προσπαθει να της δωσει ζωη και να μαθει τι πραγματικα συμβαινει. Οσο προχωραμε μαθαινουμε για πιο λογο χρειαστηκε να φυγουμε οταν ειμασταν ακομα μωρα και ποιος ειναι ο πραγματικος εχθρος που θελει να διαταραξει τον κοσμο μας. Το τελος σιγουρα συγκινητικο και ταιριαζει απολυτα με την ατμοσφαιρα του υπολοιπου παιχνιδιου. 

Το παιχνιδι ειναι μολις 2 ωρες και οντως δεν χρειαζεται παραπανω για την ομαδα που το δημιουργησε το Skrollcat Studio για να αναδειξει την ομορφη γεματη ψυχη ιστορια που εχει. Ειναι απο αυτα τα μικρα γεματη ζωντανια indie διαμαντακια που μπορει να ειναι απλα και ευκολα στην ολη platform δυσκολια τους αλλα η ιστορια που θελουν να πουν αγγιζει και τον παικτη με το δικο της μοναδικο τροπο. 8.1/10

Παρακατω φωτογραφιες απο το παιχνιδι

https://postimg.cc/gallery/F0hCGdY

 

The Room

sddefault.jpg

https://store.steampowered.com/app/288160/The_Room

Τι να πρωτο γραφτει για ενα απο τα καλυτερα indie παιχνιδια γριφων εκει εξω το οποιο παει πολλα χρονια μακρια το 2012 οπου ξεκινησε πρωτα στο ios και 2 χρονια μετα ηρθε και στον υπολογιστη. Δημιουργος η Fireproof Games μετρ στο ειδος η οποια μεχρι σημερα εχει βγαλει 4 The Room. 

Απο την πρωτη στιγμη βλεπεις το μερακι που εχει πεσει η γριφοι οι οποιοι δεν ειναι τοσο δυσκολοι αλλα θελουν παρατηρητικοτητα και προσοχη λιγο κατι να σου ξεφυγει μπορει να ψαχνεις πολυ ωρα σε ενα σημειο που δεν υπαρχει τιποτα ενω εχει που υπαρχει η λυση να μην το ψαξεις καθολου. 

Η ιστορια ειναι creepy ειναι horror οπου εμεις καταφθανουμε σε μια τεραστια βιλα σε μια προσκληση ενος παλιου φιλου του As ο οποιος ζηταει την βοηθεια μας. Το προβλημα ειναι οτι δεν ειναι κανεις εκει παρα μονο τα γραμματα που εχει αφησει ο As και μερικα μεγαλα κουτια γεματα γριφους που θα με τη λυση τους θα φθανουμε ολο και πιο κοντα στο να ανακαλυψουμε τι συμβαινει με τον As. Το προβλημα? Οτι μαζι με αυτον θα μπαινουμε και εμεις ολο πιο βαθια σε αυτη τη σκοτεινη ιστορια με παραλληλα συμπαντα και πυλες για να ανακαλυψουμε τι πραγματικα συνεβη.

Τα γραφικα η καθαροτητα των δημιουργηματων περιτεχνη καθε chapter και μια εμπειρια μοναδικη που μαζι με την ατμοσφαιρα και τον ηχο απλα σε τραβαει στον κοσμο του και σου προκαλει δεν σου ζηταει απλα να λυσεις το μεγαλο μυστηριο. Το παιχνιδι απο την αρχη προσπαθει να σου δωσει hints να σε βοηθησει ακομα και αν κολλησεις λιγα δευτερολεπτα. Προσωπικα δεν πηρα κανενα hint και ας κολλησα σε καποια σημεια δεν εχει νοημα να ζητησουμε βοηθεια χανετε ολο το νοημα του παιχνιδιου. Και η ικανοποιηση μεγαλη μολις λυσουμε καποιο γριφο. 

Το παιχνιδι τελειωνει σε cliffhanger και το Room 2 ξεκιναει ακριβως απο το τελος του πρωτου δεν γραφω παραπανω γιατι ακομα δεν το εχω παιξει το δευτερο μερος. Ενα μεγαλο μπραβο στην Fireproof Games που εφερε ενα δυνατο franchise στον υπολογιστη στην καλυτερη του εκδοχη υποστηριζοντας ultrawide αντικαθιστωντας το δαχτυλο με το ποντικι περιτεχνα και γενικα τιμωντας και το ιδιο το παιχνιδι τους και τους PC gamers. Για τους λατρεις παιχνιδιων γριφων και οχι μονο ενα παιχνιδι που θα σας ανεβασει το ρυθμο επεξεργασιας του εγκεφαλου σας αλλα και θα σας βαλει βημα βημα σε μια ιδιαιτερη horror εμπειρια με την ιστορια του. 8.6/10

Παρακατω φωτογραφιες απο το παιχνιδι

https://postimg.cc/gallery/BJxyWd1

 

The Room Two

Screenshot-2.pnghttps://store.steampowered.com/app/425580/The_Room_Two

Το δευτερο μικρο διαμαντακι της Fireproof Games το οποιο οχι μονο μενει πιστο στο αυθεντικο παιχνιδι αλλα μεγαλωνει και αλλο το creepy lore κανει τα puzzles αρκετα πιο διαδραστικα και ισως και λιγο πιο δυσκολα καταφερνει να δημιουργησει μια ατμοσφαιρα ιδιαιτερη και να παει ενα ηδη εξαιρετικο παιχνιδι στο επομενο level. 

Στα της ιστοριας το παιχνιδι μας δινει το κεντρικο στοιχειο το οποιο ειναι το στοιχειο Null[Μηδεν] απο το οποιο ξεκινησε ολος αυτος ο τρομος στην αλλη διασταση. Θα μαθουμε τι εγινε με τον As θα μαθουμε πως ξεκινησε ολο αυτο και θα προσπαθησουμε για ακομα μια φορα να ξεφυγουμε απο το καθε δωματιο. Ενα αμπαρι ενος πλοιου ενα εργαστηριο απο οπου ξεκινησαν ολα ενας ναος αλλα και ενα μερος οπου ανθρωποι εκαναν πνευματικες τελετουργιες. Το καθε chapter μαεστρικα φτιαγμενο και στυλιζαρισμενο. Πολυ μερακι γριφοι λογικης πανεμορφα γραφικα με την λεπτομερεια να ξεχυνεται ακομα και στις πιο απλες δημιουργιες.

Δεν ειναι μεγαλο παιχνιδι με τη διαρκεια του μολις στις 3.5 ωρες λιγο μεγαλυτερο απο το πρωτο ειναι ομως τοσο ευφανταστο τοσο εξυπνο χωρις χαζους γριφους τα παντα ειναι εκει για να σε δειξουν το δρομο χωρις να σε δινει τιποτα ομως στο πιατο καταφερνει να δωσει ακριβως ενα challenge εφικτο μεν για οσους αγαπανε παιχνιδια γριφων δυσκολο ομως για τους υπολοιπους. Προφανως και εδω προσπαθησα και καταφερα να μην παρω κανενα hint καμια βοηθεια οπως και να εχει σε καποια σημεια ολοι θα κολλησουμε το νοημα ειναι να τα περασουμε μονοι μας με την παρατηρητικοτητα και τη λογικη που απαιτει το ιδιο παιχνιδι.

Το προτεινω με τα χιλια εχει ολα οσα λαχταρα ενας λατρεις παιχνιδιων γριφων που θελει challenge εχει μια πολυ τιμια horror ατμοσφαιρα το καθε chapter ειναι διαφορετικο και ιδιαιτερο η ιστορια ξεδιπλωνεται αργα και σταθερα με καθε γραμμα που διαβαζουμε και γενικα ειναι ενα high quality indie gem απο ενα μικρο στουντιο μολις 18 ανθρωπων που φαινεται το ταλεντο τους απο τα πρωτα λεπτα του πρωτου παιχνιδιου αλλα βλεπεις και την εξελιξη αυτου του ατερμονου ταλεντου με το δευτερο μερος. Μπραβο. 9.2/10

Παρακατω φωτογραφιες απο το παιχνιδι

https://postimg.cc/gallery/3DrzstZ

 

Disoriented[100%]

Screenshot-3.png

https://store.steampowered.com/app/556240/Disoriented

 

Ενα παιχνιδι απο την BrickCream καθαρα αποπροσανατολισμου το οποιο παιζει με το μυαλο του παικτη κυριολεκτικα μιας και μετα απο 20-30 λεπτα μπορεις να αισθανθεις δυσφορια και ζαλαδα με την διαρρυθμιση που εχουν καποια levels. 
Αποτελειται απο 30 levels το καθενα ξεχωριστο και η δυσκολια ανεβαινει εκθετικα με τα πρωτα να ειναι αρκετα ευκολα μαθαινοντας τον χειρισμο και καποια μετεπειτα να προσθετουν νεα κολπα οπως πυλες και κουμπακια τα οποια εξαφανιζουν/εμφανιζουν διαδρομους μετα στο level. Oσο πλησιαζουμε στο τελος καποια μπορουν να γινουν αρκετα mind blowing και χανεται η μπαλα μερικες φορες θελει αρκετο ελεγχο μεσο της καμερας ωστε να δεις τι και πως και κυριως που θα πρεπει να πας ωστε να βρεις το δρομο για την πορτα. Δεν ειναι ευκολο αντιθετως θελει υπομονη και επιμονη και προσοχη στο παραμικρο αλλιως ανετα πεφτουμε σε λουπα μη ξεροντας τι πρεπει να κανουμε οποτε ναι ειναι παιχνιδι για δυνατους λυτες που ειναι μαθημενοι σε τετοιου ειδους παιχνιδια. 
Προσωπικα αν και σε καποια σημεια με εφτασε στα ορια οντας και ζαλισμενος μετα απο αρκετη ωρα ηταν μια τιμια και εξυπνη εμπειρια αποπροσανατολισμου 7 ωρων για το 100% στα παντα που μπορει να μην εχει τα γραφικα η καποια ιστορια αλλα για αυτο που προσφερει ειναι μια πολυ καλη δουλεια που προτεινω ευκολα μονο σε δυνατους λυτες τετοιων παιχνιδιων. 6.5/10
Παρακατω φωτογραφιες απο το παιχνιδι

https://postimg.cc/gallery/jsBdLhh

Εκπληκτικά όλα τα room !  Υπαρχει και εκδοση σε VR. 

Τσέκαρε και το The house of Davinci  είναι στο ίδιο μοτίβο, θα σου αρέσει. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Lies of P 2023

Μετά από 2-3 μέρες που πάλευα με το τελευταίο Boss και το controller να γλυτώνει μόνο με λίγα χτυπήματα ευτυχώς, είδα τους τίτλους τέλους αυτής της παιχνιδάρας.

Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να πω πολλά. Δεν γίνεται, απλά δεν γίνεται να είσαι λάτρης των Souls και να μην έχεις παίξει ήδη το Lies of P. Οι τύποι απλά δώσανε ρέστα.

Από τον κόσμο και τον σχεδιασμό των boss, μέχρι την μουσική και το level design που κλείνει το μάτι στο BloodBorne (προσωπικά το αγαπημένο όλων). Και όλο αυτό, πατάει στην ουσία πάνω σε ένα τόσο γνωστό παραμύθι, κάτι που σαν ιδέα το λάτρεψα.

Τι κάνει πολύ καλά σε σχέση με τα παιχνίδια της From:

  • Σου δίνει την ιστορία στο πιάτο. Είτε με cinematics είτε με διάφορα notes τα οποία είναι πολύ ξεκάθαρα και όχι "Πίσω από τις λέξεις κρύβεται ο Αλέξης" όπως σου την δίνει την ιστορία η From.
  • Η δυνατότητα του να κάνεις assemble τα όπλα και στην ουσία να μπορείς να προσαρμόζεις όλα τα όπλα στον δικό σου τρόπο παιχνιδιού (σε κάποιες περιπτώσεις με υποχωρήσεις βέβαια)
  • Τέλος, το feature με το Specter. Αγαπώ αυτά τα παιχνίδια, αλλά όσο περνάνε και τα χρόνια η υπομονή μου όλο και μειώνεται. Λάτρεψα που είχα την ευκαιρία αν τα βρω εντελώς μπαστούνια σε ενα boss να μπορώ να φωνάζω Summon (το οποίο οριακά θεωρώ Cheat) για να τα καθαρίζω και να πηγαίνω παρακάτω. Επίσης ωραία πινελιά ότι στο τελευταίο και με διαφορά πιο δύσκολο Boss του παιχνιδιού το παιχνίδι σου αφαιρεί αυτήν την δυνατότητα και σου λέει πρακτικά "Σκάσε και κολύμπα"

Bonus Point: Μπορεί και να είναι το πιο καλό φτιαγμένο παιχνίδι του είδους. Γραφικά φοβερά και κυρίως, smooth εμπειρία. Νομίζω είναι το πρώτο της κατηγορίας που δεν με κούρασε με εντελώς ανούσια Frame Drop.

10/10 και το δικό μου Game of The Year. Με διαφορά επίσης ο καλύτερος Souls κλώνος και για εμένα, στα top 3 παιχνίδια του είδους, μετά από BloodBorne και Elden Ring.

Επεξ/σία από BlueBlade
  • Like 9
Δημοσ.

Avatar: Frontiers of Pandora[100%]

Screenshot-3.png

https://www.ubisoft.com/en-gb/game/avatar/frontiers-of-pandora

Το τελευταιο δημιουργημα της Ubisoft και συγκεκριμενα Massive Entertainment η οποια μας εχει δωσει τα 2 Division το οποιο ειναι ο ορισμος του σεβασμου του lore των ταινιων του Cameron απο τον συνολικο κοσμο μεχρι τις clan μεχρι το δραματικο στοιχειο που τις διακατεχει μεχρι τα συναισθηματα που βγαζουν οι χαρακτηρες κυριως οι Navi προς τον παικτη. 

Ο κοσμος ειναι χαοτικος πραγματικα αλλα και εμεις ειμαστε πανυψηλοι ωστε να διανυουμε τεραστιες αποστασεις γρηγορα. Η πρωτη επαφη μολις βγουμε απο τις ανθρωπινες εγκαταστασεις στον κοσμο της Πανδωρα ειναι ενα μεγαλο σοκ με την αγρια φυση να μας καλωσοριζει οχι και τοσο θερμα οσο θα θελαμε. Πλουσια βλαστηση τεραστια δεντρα ποταμια να κυλανε παντου μικρα ζωακια αλλα και predators που αρχικα πρεπει να αποφευγουμε ολα μαζι φτιαχνουν εναν μοναδικο κοσμο σαν αυτο των ταινιων περνουν αριστα και τους αξιζει μεγαλο μπραβο μιας και το immersion ειναι πολυ καλο για τοσο μεγαλο open world παιχνιδι. Μεσα στον κοσμο θα βρουμε 3 τεραστιες κεντρικες clan η καθε μια με τον χαρακτηρα της και τις  ιδιαιτεροτητες της αλλα και παρα πολλα camps που ζουν Navi αρκετα μικροτερα προφανως απο τις μεγαλες clan. Γενικα ο κοσμος ειναι ζωντανος και ειναι εκει να μας το επιβεβαιωσει καθε στιγμη. 

Η ιστορια μας εφοσον εχετε δει τις ταινιες ξερετε οτι θα δειτε κατι αδικο με αρκετο δραμα αλλα και με ψυχη των χαρακτηρων που δινουν τα παντα για την αγαπη που εχουν για την Πανδωρα και την Eywa την μητερα ολης της Πανδωρα αλλα και των ιδιων των Navi. Δεν θα επεκταθω περισσοτερο στην κεντρικη ιστορια μιας και ο καθενας πρεπει αυτο που θα ζησει να ειναι κατι πρωτογνωρο αλλα θα πω οτι μου προσφερε πολλες ανατριχιλες με πολλα συναισθηματα. Τα side quest επισης αν και οχι κατι τρομερο δεν ειναι ασχημα και γνωριζουμε περισσοτερο τους κεντρικους μας χαρακτηρες. 

Στα των γραφικων ειναι ευκολα οτι καλυτερο εχουμε δει ποτε κυριως στη ζουγκλα η οποια Massive Entertainment με τη βοηθεια της Snowdrop engine καταφερνει να αποδωσει κατι υπεροχο η καθαροτητα και η γεωμετρια των γραφικων ειναι 2 επιπεδα πανω απο οτι εχουμε δει μεχρι σημερα και αυτο δεν ισχυει μονο στο πρωτο μεγαλος δασος αλλα και στις αλλες 2 τεραστιες περιοχες. 

Η περιηγηση στον χαρτη γινετε αρχικα με τα ποδια αλλα μολις ειμαστε ετοιμοι να παμε στην δευτερη τεραστια περιοχη κανουμε bond με το Ikran το πρασινο πουλι που βλεπουμε στο poster το οποιο θα μας κρατησει συντροφια μεχρι το τελος του παιχνιδιου χωρις αυτο δεν θα πηγαινουμε πουθενα μετα απο καποιο σημειο. Το gameplay περιλαμβανει απο crafting απο υλικα που μαζευουμε στον κοσμο απο ζωα η φυτα ειναι πρωτου προσωπου στυλ Far Cry και εχει και ενα αρκετα τιμιο shooting με τοξο αλλα και shotgun spear κτλ ειναι αρκετα fluid και αμεσο. 

Δυστυχως αν πατε για 100% οπως εγω θα χτυπησει μετα τις 15-20 ωρες αυτο το ubisoft στυλ gameplay το οποιο ειναι ξεκαθαρα για να βγουν πολλες ωρες ειναι ενα αρνητικο των περισσοτερων open world παιχνιδιων αλλα στα παιχνιδια της ubisoft χτυπαει ασχημα. Το να κανεις 100 ιδια πραγματα απλα για να βγουν οι παραπανω ωρες δεν σημαινει οτι ειναι κατι καλο. Ας μην βγει 60 ωρες ας βγει 30 κανεις δεν θα πει τιποτα και θα φτιαξεις και ενα αρκετα πιο συνετο και fluid παιχνιδι στη συνοχη. Οπως και να εχει ειναι κατι που ολοι ξερουμε με τα παιχνιδια της ubisoft και προφανως δεν ειναι υποχρεωτικο να γινουν τα παντα για την ολοκληρωση του παιχνιδιου. Πολλα collectibles τα περισσοτερα ειναι πολυ ενδιαφερον και προσθετουν στον ολο κοσμο ειδικα με τα sarentu totems αλλα και τα memory painting ειναι εξαιρετικα. 

Η δουλεια που εχει πεσει στο παιχνιδι φαινεται παντου. Υπαρχει ενας τεραστιος καταλογος απο log που μαζευουμε απο ολοκληρα κατεβατα για το καθε ζωο για το καθε φυτο και τον καθε χαρακτηρα που θα συναντησουμε στο παιχνιδι αυτο που εχουν φτιαξει με τις πληροφοριες στα παντα στον κοσμο σε λιγα παιχνιδια θα το δουμε και μου αρεσε πολυ. 

Να κλεισω λεγοντας οτι ειναι απο τα παιχνιδια που μπορεις να περασεις πολλες ωρες συνεχομενα χωρις να το καταλαβεις εχει τοσα πραγματα που αν υπαρξει μια ισορροπια μεταξυ κεντρικης ιστοριας side quests looting και collectibles θα περασετε τελεια. Προσωπικα το ελιωσα με 8 συνεχομενες μερες με 8ωρα καθημερινα μου πηρε ακριβως 64 ωρες για το 100% εκανα κυριολεκτικα τα παντα και το απολαυσα. 

Το προτεινω στο 100% σε οσους αγαπανε τις ταινιες το παιχνιδι τιμαει απειρα οτι αντιπροσωπευει το Avatar αλλα και ο κοσμος της Πανδωρα και οσοι ειστε completionist και βρισκετε ανιαρο να κανετε πολλες φορες τα ιδια και τα ιδια τοτε μεινετε μακρια. Αν παλι δεν εχετε θεμα και θελετε να δειτε αποκλειστικα την κεντρικη ιστορια να το παιξετε σιγουρα. Αναμφιβολα ενας δυνατος τιτλος για το 2023 με πολλα θετικα αλλα και τις παραξενιες που διεπουν την Ubisoft εδω και πολλα χρονια. 7.9/10

 

Παρακατω φωτογραφιες απο το παιχνιδι

https://postimg.cc/gallery/PxyyyFS

  • Like 13
Δημοσ.

Assassin's Creed Mirage[100%]

Screenshot-2.png

https://www.ubisoft.com/en-gb/game/assassins-creed/mirage

Aκομα ενα AC παιχνιδι φτανει στο τελος του και θα μας παει πολλα πολλα χρονια μετα το Origins στο 861μχ στη Βαγδατη μια πολη που τοτε ηταν στις μεγαλες δοξες της και θα ακουλουθησουμε την ζωη του Basim ενος μικροκλεφτη οπου μετα την εισοδο του στους Hidden Ones η elite ομαδα των Assassins θα βιωσει και θα φτιαξει την δικη του μεγαλη ιστορια στο συμπαν του AC. 11 χρονια πριν το Valhalla λοιπον και κοντα 900 χρονια μετα το Origins ενα πολυ αξιολογο AC παιχνιδι που θα το χαρει ο καθε παικτης και θα το λατρεψει ο καθε fan του franchise. 

Επιτελους επιστροφη στις ριζες νιωθεις πραγματικα assassin σε μονιμη βαση με το hidden blade να πρωταγωνιστει μαζι με τα υπολοιπα κολπα που θα μας βοηθησουν που ειναι ακρως stealth οπως smoke bombs traps βελακια noisemaker αλλα και μικρα μαχαιρια ολα τεραστιες βοηθειες για να εξολοθρευσουμε οτι εχθρος βρεθει μπροστα μας. Το παιχνιδι σου δινει προφανως και σπαθι και dagger και οι μαχες δεν ειναι ευκολες αντιθετως καποιοι εχθροι προτεινονται αποκλειστικα για stealth ειδικα στην αρχη και γενικα ειναι ετσι φτιαγμενο που σε κανει να πας υποχρεωτικα stealth και να το κανεις mastered μεχρι το τελος. 

Η ιστορια εχει να κανει κλασικα με το Order που για ακομα μια φορα ψαχνει κρυμμενες δυναμεις στον κοσμο μας και αυτη τη φορα το artifact βρισκεται στη Βαγδατη. Το πως βρισκουμε στοιχεια με το ολο investigation πανελ που εχουμε και τα kills ολα ειναι υποδειγματικα η ολη διαχειρηση που κανει το παιχνιδι στην αποκαλυψη της ιστοριας μας λιγο λιγο ειναι στα πολυ δυνατα κομματια του παιχνιδιου. 

Βρηκα εξαιρετικο επισης οτι δεν εχουμε "κακα" side quest. Ολα ακομα και τα contracts ειναι ανω του μετριου και μαζι με τα collectibles που ειναι κυριως οπλα αναβαθμισεις στολες και ιστορικα σημεια του χαρτη για την Βαγδατη και τον κοσμο τοτε βρηκα το παιχνιδι να μην εχει καμια σχεση με το ατελειωτο loot των προηγουμενων παιχνιδιων κατι πολυ θετικο μιας και χρειαζονταν. 

Διαβαζοντας πριν το παιξω οτι το παιχνιδι ηταν να βγει σαν DLC του Valhalla ειχα μικρες προσδοκιες οτι θα ειναι αρπαχτη και τελικα πηρα το ακριβως αντιθετο ενα μετρημενο με σωστες βασεις ΑC παιχνιδι με δυνατο χαρακτηρα τιμιοτατη ιστορια και το παλιο κλασικο gameplay που νιωθεις assassin. Τα γραφικα αν και οχι next gen ειναι πανεμορφα εχουμε να κανουμε με κατι κινηματογραφικο τα cutscenes εκπληκτικα η Βαγδατη πανεμορφη και γεματη ζωη γενικως εχει πεσει μερακι και ειναι μια αξιολογη προσθηκη στο συμπαν του AC. 

Δεν ειναι πολυ μεγαλο αλλα ουτε και μικρο μολις 28 ωρες με πηρε για τα παντα ολα ο οποιος χρονος θεωρω οτι ειναι το ιδανικο για ενα παιχνιδι που θελει να πει την ιστορια του αλλα να μην γινει και βαρετο κανοντας συνεχως τα ιδια και τα ιδια. Πετυχε διανα η ubisoft ελπιζω να συνεχισει με αυτο το ρυθμο σε οτι μελλοντικα παιχνιδια θα βγαλει. Ενα τεραστιο ευχαριστω στην ομαδα Assassins Creed Greece η οποια μας προσφερε υποδειγματικους ελληνικους υποτιτλους απο τα μεγαλυτερα κεντρικα quest μεχρι τις ομιλιες των απλων NPC μπραβο τους πραγματικα και ενα μπραβο και στην Ubisoft που απο το πουθενα εδωσε κατι αξιολογο πανω στο franchise που δεν εχει να ζηλεψει τιποτα απο τα προηγουμενα παιχνιδια της σειρας. 8.6/10

Παρακατω φωτογραφιες απο το παιχνιδι

https://postimg.cc/gallery/pTzDHrd

  • Like 10
Δημοσ.
7 hours ago, Arkin said:

Assassin's Creed Mirage[100%]

Screenshot-2.png

https://www.ubisoft.com/en-gb/game/assassins-creed/mirage

Aκομα ενα AC παιχνιδι φτανει στο τελος του και θα μας παει πολλα πολλα χρονια μετα το Origins στο 861μχ στη Βαγδατη μια πολη που τοτε ηταν στις μεγαλες δοξες της και θα ακουλουθησουμε την ζωη του Basim ενος μικροκλεφτη οπου μετα την εισοδο του στους Hidden Ones η elite ομαδα των Assassins θα βιωσει και θα φτιαξει την δικη του μεγαλη ιστορια στο συμπαν του AC. 11 χρονια πριν το Valhalla λοιπον και κοντα 900 χρονια μετα το Origins ενα πολυ αξιολογο AC παιχνιδι που θα το χαρει ο καθε παικτης και θα το λατρεψει ο καθε fan του franchise. 

Επιτελους επιστροφη στις ριζες νιωθεις πραγματικα assassin σε μονιμη βαση με το hidden blade να πρωταγωνιστει μαζι με τα υπολοιπα κολπα που θα μας βοηθησουν που ειναι ακρως stealth οπως smoke bombs traps βελακια noisemaker αλλα και μικρα μαχαιρια ολα τεραστιες βοηθειες για να εξολοθρευσουμε οτι εχθρος βρεθει μπροστα μας. Το παιχνιδι σου δινει προφανως και σπαθι και dagger και οι μαχες δεν ειναι ευκολες αντιθετως καποιοι εχθροι προτεινονται αποκλειστικα για stealth ειδικα στην αρχη και γενικα ειναι ετσι φτιαγμενο που σε κανει να πας υποχρεωτικα stealth και να το κανεις mastered μεχρι το τελος. 

Η ιστορια εχει να κανει κλασικα με το Order που για ακομα μια φορα ψαχνει κρυμμενες δυναμεις στον κοσμο μας και αυτη τη φορα το artifact βρισκεται στη Βαγδατη. Το πως βρισκουμε στοιχεια με το ολο investigation πανελ που εχουμε και τα kills ολα ειναι υποδειγματικα η ολη διαχειρηση που κανει το παιχνιδι στην αποκαλυψη της ιστοριας μας λιγο λιγο ειναι στα πολυ δυνατα κομματια του παιχνιδιου. 

Βρηκα εξαιρετικο επισης οτι δεν εχουμε "κακα" side quest. Ολα ακομα και τα contracts ειναι ανω του μετριου και μαζι με τα collectibles που ειναι κυριως οπλα αναβαθμισεις στολες και ιστορικα σημεια του χαρτη για την Βαγδατη και τον κοσμο τοτε βρηκα το παιχνιδι να μην εχει καμια σχεση με το ατελειωτο loot των προηγουμενων παιχνιδιων κατι πολυ θετικο μιας και χρειαζονταν. 

Διαβαζοντας πριν το παιξω οτι το παιχνιδι ηταν να βγει σαν DLC του Valhalla ειχα μικρες προσδοκιες οτι θα ειναι αρπαχτη και τελικα πηρα το ακριβως αντιθετο ενα μετρημενο με σωστες βασεις ΑC παιχνιδι με δυνατο χαρακτηρα τιμιοτατη ιστορια και το παλιο κλασικο gameplay που νιωθεις assassin. Τα γραφικα αν και οχι next gen ειναι πανεμορφα εχουμε να κανουμε με κατι κινηματογραφικο τα cutscenes εκπληκτικα η Βαγδατη πανεμορφη και γεματη ζωη γενικως εχει πεσει μερακι και ειναι μια αξιολογη προσθηκη στο συμπαν του AC. 

Δεν ειναι πολυ μεγαλο αλλα ουτε και μικρο μολις 28 ωρες με πηρε για τα παντα ολα ο οποιος χρονος θεωρω οτι ειναι το ιδανικο για ενα παιχνιδι που θελει να πει την ιστορια του αλλα να μην γινει και βαρετο κανοντας συνεχως τα ιδια και τα ιδια. Πετυχε διανα η ubisoft ελπιζω να συνεχισει με αυτο το ρυθμο σε οτι μελλοντικα παιχνιδια θα βγαλει. Ενα τεραστιο ευχαριστω στην ομαδα Assassins Creed Greece η οποια μας προσφερε υποδειγματικους ελληνικους υποτιτλους απο τα μεγαλυτερα κεντρικα quest μεχρι τις ομιλιες των απλων NPC μπραβο τους πραγματικα και ενα μπραβο και στην Ubisoft που απο το πουθενα εδωσε κατι αξιολογο πανω στο franchise που δεν εχει να ζηλεψει τιποτα απο τα προηγουμενα παιχνιδια της σειρας. 8.6/10

Παρακατω φωτογραφιες απο το παιχνιδι

https://postimg.cc/gallery/pTzDHrd

Έχει τόση μεγάλη διαφορά στις ώρες για 100% με τα υπόλοιπα ? Θυμάμαι το Odyssey και Valhalla ήθελαν γυρω στις 140 ώρες για 100% με αποτέλεσμα να βαρεθείς και να τα παρατήσεις 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, polonos1313 είπε

Έχει τόση μεγάλη διαφορά στις ώρες για 100% με τα υπόλοιπα ? Θυμάμαι το Odyssey και Valhalla ήθελαν γυρω στις 140 ώρες για 100% με αποτέλεσμα να βαρεθείς και να τα παρατήσεις 

Το odyssey μαζί με τα 3 DLC με πήγαν 170 ώρες είναι τεράστιο. Το Valhalla δεν το έχω παίξει καθόλου αλλά διαβάζω για 200 ώρες για την complete έκδοση για 100% είναι τεράστιο. Το mirage είναι όσο χρειάζεται ούτε να βαρεθείς ούτε να πεις είναι μικρό. 

  • Like 2
Δημοσ.
Στις 21/12/2023 στις 1:01 ΜΜ, Arkin είπε

Το odyssey μαζί με τα 3 DLC με πήγαν 170 ώρες

Eγω εγραψα 195 ωρες καθως εκανα βολτες για να θαυμασω τον "κοσμο" στο κυριως παιχνιδι.Ειμαι και σχετικα χαλαρος παιχτης και εαν ενα παιχνιδι μου αρεσει ο κοσμος του, το ρουφαω και πολλες φορες μ@λ@κιζομαι στο ασχετο.Π.χ στο odyssey εκανα βολτες με το αλογο η με τα ποδια και   χρησιμοποιουσα  πολυ λιγο το fast travel.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 21/12/2023 στις 12:53 ΜΜ, polonos1313 είπε

Έχει τόση μεγάλη διαφορά στις ώρες για 100% με τα υπόλοιπα ? Θυμάμαι το Odyssey και Valhalla ήθελαν γυρω στις 140 ώρες για 100% με αποτέλεσμα να βαρεθείς και να τα παρατήσεις 

Νομίζω ότι γενικώς μετά από ένα σημείο και μετά η ψύχωση με το 100% σου φεύγει. Πόσο να γυρνάς δεξιά και αριστερά να μαζεύεις την κάθε βλακεία για να μην κερδίσεις τίποτα;

Σε εμένα σταμάτησε στο Blag Flag. Θυμάμαι εκτός του animus να μαζεύω κάτι βλακείες για να ξεκλειδώσω ένα όπλο. Το σημείο που έπρεπε να ξεκλειδώσω την τελευταία "βλακεία" ήταν προσβάσιμο μετά το τέλος του main story. Εκεί λοιπόν ξενέρωσα και απλώς ασχολούμε πλέον μόνο με το main story και side quests που έχουν κάποιο story από πίσω.

Τώρα αν αυτό αλλάζει στο Mirage μακάρι γιατί θέλω πολύ να γυρίσω στο fransise μιας και το σταμάτησα στην μέση του syndicate και έπαιξα και λίγα λεπτά το origins και ζήτησα τα λεφτά μου πίσω.

Επεξ/σία από manolis940
  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

The Crew Motorfest

the-crew-motorfest-key-art-2.jpg

https://www.ubisoft.com/en-gb/game/the-crew/motorfest

Ενα τιμιοτατο racing που για καποιο λογο δεν εχει ακουστει οσο θα επρεπε. Αρχικα να πω οτι δεν εχω παιξει καθολου τα πρωτα 2 οποτε οτι κανει να ξεχωριζει τη σειρα Crew ηταν κατι νεο για μενα. Δημιουργια της Ubisoft Ivory Tower που εχει φτιαξει ολα τα Crew μεχρι σημερα,

Το παιχνιδι ειναι ο ορισμος του διασκεδαστικου racing παιχνιδιου. Ολη του η δομη απο την πανεμορφη ηλιολουστη Hawaii μεχρι τα ενδιαφερον challenges και γενικα οτι εχει να κανεις στο χαρτη βγαζουν μια αβιαστη τρελα βγαζουν κατι ξεχωριστο. Δανειζεται στοιχεια και απο τo Forza Horizon με το κλασικο rewind κουμπακι να υπαρχει παντου αλλα και απο NFS με το customization το nitro αλλα και το πιο arcade στυλ του. Δεν μενει εκει ομως. Περα απο αμαξια εχουμε μηχανες γουρουνες αεροπλανα σκαφη θαλασσης εχουμε formula 1 εχουμε αμαξια concept γενικα δεν του λειπει τιποτα απο επιλογες αναμεσα σε κοντα 700 οχηματα που μπορουμε να οδηγησουμε. Ειναι αυτο που το κανει να ξεχωριζει απο οτι αλλο κυκλοφορει. 

Εχουμε ενα ατοφιο racing οπου σεβεται τον εαυτο του. Το παιχνιδι ξεκλειδωνει σιγα σιγα. Βγηκε με 15 playlists μολις κυκλοφορησε το παιχνιδι και αυτη τη στιγμη εχει προστεθει ακομα ενα το καθενα αποτελειται απο 7 μεχρι 9 αγωνες το καθε ξεχωριστο πχ εχουμε αμαξια vintage εχουμε Ιαπωνικα αμαξια εχουμε drift εχουμε formula εχουμε dream cars εχουμε πρωταθληματα formula μηχανων και ενα απο τα καλυτερα theme αυτο με τα Hoonigan για ατελειωτη δοση αδρεναλινης. Σε καθε playlist που ολοκληρωνουμε ξεκλειδωνουμε πολλα challenges μαζι με τα speedtraps τα slalom και πολλα πολλα collectibles το παιχνιδι μπορει να προσφερει ατελειωτες ωρες.

Δεν μενει εκει ομως. Μεσα απο το cross platform που προσφερει στο online κομματι του θα συναντησουμε χιλιαδες μην πω εκατομμυρια παικτες απο ολο τον κοσμο και σε καθε αγωνα το παιχνιδι θα μας δειχνει την καταταξη μας. Και μην ξεχναμε τα grand race μεγαλα sprint με 28 ατομα και σε καθε 1/3 του αγωνα αλλαζουμε και αλλο αμαξι 3 δηλαδη σε καθε αγωνα. Χαοτικο δυσκολο γεματο αδρεναλινη με παικτες απο ολο τον κοσμο. Προσωπικα ομως αγαπησα το demolition royale οπου 32 ατομα χωρισμενα σε 8 ομαδες των 4 πρεπει να φαγωθουμε και να καταστρεψουμε οτι αμαξι βρεθει μπροστα μας. Ατελειωτες τρακες αυτο το mode ειναι μια τρελα και δεν σταματαει ποτε να εχει κοσμο μολις βγειτε μπαινετε αμεσως ξανα. Μαζι σε ολα αυτα ερχεται και το summit contest. 9 διαφορετικοι αγωνες και feats καθε βδομαδα οπου οι πρωτοι 10 χιλιαδες περνουν ενα καταπληκτικο αμαξι και πολλα χρηματα και παει γενικα ο καθενας θα παρει απο κατι απλα ανα 10 χιλιαδες μεχρι τους πρωτους 30 χιλιαδες αναλογικα πεφτει το ποσο και αυτα που δινουν. Μπορειτε να περασετε ατελειωτες ωρες προσπαθωντας να μπειτε στους πρωτους 10 χιλιαδες ο ανταγωνισμος ειναι τεραστιος. 

Παμε στο handling των αμαξιων οπου στην πλειοψηφια τους ειναι αρτιος και στιβαρος περα απο καποιες περιπτωσεις που πανε λιγο μονοκομματα καποια αμαξια. Γενικα ομως πολυ καλη οδηγικη εμπειρια κατι ενδιαμεσο σε τερμα arcade και simulation. Θα οδηγησουμε παρα πολλα αμαξια και οχι μονο μιας και σε καθε playlist δανειζομαστε οχηματα για τον καθε αγωνα. Το μεγαλυτερο χαρακτηριστικο που το κανει να ξεχωριζει ειναι το fast fav. Εκει που τρεχουμε στο free roam παταμε ενα κουμπακι και αυτοματα μπαινουμε σε αεροπλανο και πεταμε να παμε οπου θελουμε και αν βρουμε θαλασσα μην φοβαστε υπαρχει το σκαφος για αυτη τη δουλεια. Χαρακτηριστικο που νομιζω μπηκε στο Crew 2 και μπραβο που το κρατησαν. 

Στον τεχνικο τομεα τα γραφικα ριχνουν σαγονια κυριολεκτικα ειναι ενα πολυ ομορφο παιχνιδι. Το οποιο παραλληλα τρεχει και αψογα δεν θα δειτε stutters η αλλα κολληματα τρεχει στα 60fps και δειχνει υπεροχο. Και οχι μονο δειχνει υπεροχο αλλα και ακουγεται υπεροχα. Το καθε αμαξι με τον ηχο του που με τη συνοδεια του soundtrack που μπορει να μην ειναι πολλα τα τραγουδια που θα ακουμε συχνα στο free roam το καθε playlist ομως εχει το soundtrack που το αναλογει και δενει με το theme του. 

Ειχα ακουσει οτι το Motorfest ηταν να βγει ως DLC του Crew 2. Χαιρομαι που δεν εγινε ετσι μιας και ειναι ενα εξαιρετικο standalone racing που στεκεται απο μονο του οσο καλυτερα θα μπορουσε δεν εχει αναγκη κανεναν προκατοχο του. 

Οσοι θελετε ενα αρτιο racing που εχει τρελα ειναι ηρεμο οταν θελουμε αλλα και αγριο με full αδρεναλινη εχει πληθωρα πραγματων να κανουμε στο χαρτη οσοι θελετε ανταγωνισμο που με το cross platform εκτοξευτηκε οσοι θελετε να μαθετε για των χωρο της αυτοκινησης αλλα και οσοι γουσταρετε θαλασσα αλλα και ουρανο το The Crew Motorfest ειναι εδω να σας τα δωσει ολα στον υπερθετικο βαθμο. Περασα 42 ωριτσες με το παιχνιδι μιας και ληγει σημερα το Ubisoft+ που πηρα για 1 μηνα και οταν πεσει αρκετα το παιχνιδι θα παει για αγορα ωστε να συνεχισω το ταξιδι κυριως στο online για ατελειωτες κοντρες. Δωστε του μια ευκαιρια δεν υπαρχουν μονο Forza και NFS σε αυτο τον κοσμο υπαρχει και το The Crew. 8.8/10

Παρακατω φωτογραφιες απο το παιχνιδι

https://postimg.cc/gallery/pTFytCW

  • Like 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

                                                                                        Marvel's Midnight Suns

fbf34032315e7db6c805929ca6722831_cbf8505

 

Το είχα αφήσει καιρό στο backlog και είπα να το παίξω τώρα στις γιορτές. Καταρχάς έπαιξα την complete έκδοση με το season pass και τους 4 extra χαρακτήρες. Πριν αρχίσω το game, δεν είχα διαβάσει καθόλου reviews και δεν είχα δει videos οπότε δεν ήξερα περίπου τι να περιμένω. Ήλπιζα σε κάτι xcom-lite λόγω firaxis με marvel stuff. Oh boy was i wrong.🤣

Το game ΔΕΝ είναι ένα κλασικό tactical turn based strategy game όπως τα XCOM, ή μάλλον για την ακρίβεια δεν είναι ΜΟΝΟ αυτό. Αποτελείται από τρία διαφορετικά κομμάτια.

  • To tactical strategy που δεν έχει καμία σχέση με τα xcom και είναι πιο κοντά σε λογική και απλότητα mobile card games (όχι ότι είναι απαραίτητα κακό όμως).
  • Το exploration κομμάτι που απλά τριγυρνάς στο Abbey και "ψάχνεις μυστήρια" και κάνεις collect stuff (βασικά ο κύριος στόχος είναι να ξεκλειδώσεις 4 words of power). Τυπικά είναι optional, αλλά καλό είναι να τα κάνεις γιατί παίρνεις resources και στο τέλος μια legendary ability για τον Hunter. Μικρή αγγαρεία κάθε φορά αλλά λόγω fast travel καταπίνεται κάπως με το που μάθεις το map.
  • Και τέλος πάμε στον elephant in the room. Το social simulator / dialog heavy stuff που είναι φάση, ω μπορώ να έχω φίλους τον iron man και την Captain Marvel... Το θέμα είναι κατά πόσο κάποιος το θεωρεί optional αυτό το κομμάτι, γιατί έτσι κυρίως φαρμάρεις friendship που το χρειάζεσαι για αρκετά πράγματα και κυρίως για να τους ξεκλειδώσεις στο level 5 την legendary ability. Και όταν λέμε farming το εννοούμαι. Είναι απίστευτο πόσο dialog heavy είναι το συγκεκριμένο game και πόσο από αυτό το dialog είναι ΤΡΙΧΕΣ και πράγματα που θα κουβέντιαζαν μεταξύ τους 15χρονά με self esteem problems και όχι grown ass super heroes... Ακόμα και skip να κάνεις συνέχεια τα dialogs, αυτό θα σας φάει το 80% του συνολικού playtime. Μιλάμε για παράνοια. Με συνεχές skip στα dialogs και κάργα hangouts, havens, training, αποστολές, compliments και gifts και πάλι δε πρόλαβα να πάω το σύνολο του cast στο level 5, γιατί βαρέθηκα κάποια στιγμή και είπα να παίξω το last mission. Για την ακρίβεια 3 χαρακτήρες έφτασα level 5 για να ξεκλειδώσω την legendary ability (μαζί με του Hulk που ευτυχώς ξεκλειδώνει από μόνη της όταν του τελειώσεις το research χωρίς να έχει friendship - όπως θα έπρεπε να είναι για όλους).

Και μετά το mini-rant πάμε στα σημεία που ευχαριστήθηκα το παιχνίδι περισσότερο. Αυτά είναι δυστυχώς πράγματα κρυμμένα είτε πίσω από paywall (season pass) ή την αγγαρεία με το friendship (legendary ability unlock puzzles). Πολύς κόσμος δηλαδή δε θα τα παίξει καν lol. Το DLC story arch μαζί με τον main villain (no spoilers) το βρήκα απείρως πιο διασκεδαστικό και πιο true to the marvel stuff από το main story. Ίσως γιατί ήταν πιο πολύ oriented γύρω από τους ήρωες και όχι τον "Hunter" που χειρίζεσαι εσύ.

Για την ακρίβεια αν το game δεν είχε τον main protagonist και τα side stuff γύρω από αυτόν και απλά είχες μόνο τους ήρωες με το tactical strategy combat κομμάτι και ήσουν στυλ "commander" αλά xcom, παίζει να ήταν άνετα ένα 8/10. Κάποιοι ήρωες είναι αποτυπωμένοι καλούτσικα (Blade, Skarlet Witch, Hulk, Dr Strange, Captain America και Marvel καθώς και όλοι οι DLC Chars), κάποιοι είναι κάπως wtf και έχουν personal issues 🤣 (πχ Iron Man, Magik) αλλά οι περισσότεροι που είναι οι μικρότεροι σε ηλικία είναι λες και έχεις να κάνεις με 15χρονά emo kids... Ειδικά ο spiderman και ο ghostrider είναι για πολλές κλωτσιές.🤣

Κάτι άλλο επίσης που μου έκανε αλγηνή εντύπωση είναι το last mission. Καταρχάς το pc έκλασε μέντες για κάποιο λόγο και έπαιζα με sub30 fps. Δεύτερον δε ξέρω κατά πόσο βγαίνει εύκολα με vanilla κάρτες. Για το πρώτο part επιλέγονται οι 3 πιο αδύναμοι χαρακτήρες να πολεμήσουν ένα boss (και ένα σωρό summons). Έχεις την αβάντα να σου δίνουν κάποιες πολύ poweful elder god cards, αλλά και πάλι ίσως είναι struggle αν έχεις κακό team. Η πλάκα είναι ότι μπορείς να παίξεις legendary abilities ακόμα και αν δεν τις είχες ξεκλειδώσει.🤣 Ευτυχώς είχα τον Hulk με worldbreaker και ήταν trivial για μένα. 🤣 Στο δεύτερο part έχεις τον (ultra buffed) Hunter μαζί με ένα από τους πιο powerful heroes σου κάθε φορά (x3). Θα πρέπει να κάνετε burst κάτι elite mobs για να κάνετε complete το seal. Πάλι ομοίως είδα κάποιες legendary abilities που δεν τις είχα (πχ του Venom και της Storm ήταν σπασμένες). Με λίγα λόγια το game σε κάνει cocktease στο τέλος σαν να σου λέει αν έκανες άλλες 50 ώρες chit chat θα τα'χες τριμάλαξ.🤣

5/10 από μένα σώζεται μόνο από κάποια attack animations και cutscenes (κυρίως στα DLC). Αν δεν είστε Marvel fan μακριά. Κρίμα για την firaxis, άλλη μια εταιρία joins the never preorder blacklist.

Επεξ/σία από ilos
  • Like 7
  • Moderators
Δημοσ.

Εγώ πέρασα αρκετά καλά (είχα βάλει το άλλο skin στον Ghost Rider που είναι από τα 90s, αλλά και πάλι δεν μπορούσα να αποφύγω τα μπλα μπλα του Robbie :P ).
Ισχύει ότι έχει πολύ διάλογο και αρκετές φορές έιναι και out of character ή...ξέρετε, "σημερινή" Marvel και κλασσικά στην μετά MCU Avengers εποχή, πρέπει να έχουμε τους Avengers να συμπεριφέρονται σαν...βλάκες (ειδικά Tony / Dr. Strange).
Μου άρεσαν τα FX των επιθέσεων πάντως. Δεν έπαιξα τα DLCs και μόνο της Storm με ενδιέφερε.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Screenshot2024-01-10024415.png.d7bb42b22a3a617b721715bbb9d401ee.png

Μολις τερματησα το αριστουργημα.Το παιχνιδι ειναι σε αλλο επιπεδο που μονο αν το παιξει καποιος θα καταλαβει.Γραφικα εκπληκτικα!

Η ιστορια ειναι μερος ενος βιβλιου που ο συγγραφεας του ειναι ο Alan Wake οπου προσπαθει συνεχως να διορθωσει το τελος της ιστοριας τρομου.

Εχοντας παγιδευτετει στο Σκοτεινο Μερος ο Alan απο το ''Scratch'' οπως αποκαλειται η σκοτεινη δυναμη που τον ειχε κυριεψει προσπαθει να δραπετευσει.Σε αυτο θα βοηθησει η ηρωιδα της ιστοριας του βιλιου του η Saga η οποιο ειναι ντεντεκτιβ και προσπαθει να καταλαβει καποια πραγματα και για την προσωπικη της ζωη.

Το παιχνιδι ξεκιναει με μια φοβερη σκηνη με μια θυσια που κανει η ''Αιρεση του Δεντρου'' ή αλλιως ''Cult of The Tree'' και αρχιζουν να ερευνουν τον φονο.Εναλλασονται ο κοσμος της ιστοριας και το σκοτεινο μερος στον οποιο πρεπει να αλλαζουν τις σκηνες για να συνεχισουν και ετσι αλλαζει ξαφνικα και το περιβαλλον στον οποιο βρισκεστε.

Υπαρχει shooting στο παιχνιδι μεσα αρκετα οπλα ,πυρομαχικα και διαφορα αλλα κατι που δεν προσεξα ποτε ηταν το quick slot που το χρησιμοποιησα στο τελος για εναλλαγη οπλων ,γιατρικων με το πατημα ενος κουμπιου γιατι εγω μεσα στη μαχη πηγαινα στο invitory και δυσκολευουν αρκετα ηθελε ταχυτητα.

Υπαρχουν ακομα πολλοι χαρακτηρες  και πολυ δραση που δε σε αφηνει να βαρεθεις ποτε πραγματικα.

Υπαρχουν αρκετα puzzle που πρεπει να λυσετε επισης

Νομιζω θα υπαρχει μεχρι και σημερα σε προσφορα απο την Epic εγω πηρα την Deluxe επειδη ειδα οτι εγραφε 2 extra ιστοριες.Δε μετανιωσα ουτε 1 ευρω το αξιζει και αξιζει να το εχετε στη συλλογη σας.

 

 

 

 

Επεξ/σία από plr77
  • Like 9
Δημοσ.

Niko Through The Dream[100%]

056514d99586be65aeb34f1dd98695a7bb98d9b6

https://store.steampowered.com/app/296550/Niko_Through_The_Dream

Eνα πολυ ιδιαιτερο indie παιχνιδι της Studio Paint στο οποιο θα κανουμε ενα ταξιδι με τον κεντρικο μας χαρακτηρα την Niko στην επιστροφη της στον κοσμο της μεσα απο ονειρα το καθενα σαν ενα νησι γριφων το καθενα μια ματια στο παρελθον της. 

Ο minimal σχεδιασμος καθε chapter απο τα 18 που θα περασουμε υποδειγματικος με απαλα χρωματα και καθαρες γραμμες το νιωθουμε κυριολεκτικα σαν να βρισκομαστε στο πιο βαθυ μερος του μυαλου της Niko τοσο ιδιομορφο οσο και η ιδια. 

Οι γριφοι που καλουμαστε να λυσουμε ειναι κυριως λογικης τους βρηκα εξυπνους και σιγουρα οχι ανεφικτους εχουν το ιδανικο challenge για να ακονισουν το μυαλο του παικτη και μολις μπειτε στο κλιμα και στο νοημα καθε chapter τοτε η λυση θα εμφανιστει μπροστα σας. Η ονειρικη μουσικη βοηθαει πολυ στο να μπουμε στο κλιμα του παιχνιδιου και το narration γινεται μεσα απο διαδραστικα βιντεο που θα δουμε σε πολλα σημεια του παιχνιδιου. 

Δεν λειπουν φυσικα και τα collectibles σε καθε μερος του ονειρου θα βρισκουμε και το αρκουδακι μας που ειχαμε μικροι αλλες φορες σε ευκολια σημεια και αλλες σε αρκετα δυσκολα και φυσικα ως ενα δυσκολο παιχνιδι γριφων δεν λειπουν και καποια δυσκολα achievements τα οποια αν δεν τα κανετε πριν πατε στο επομενο chapter τοτε πρεπει να ξεκινησετε το παιχνιδι απο την αρχη μιας και δεν υπαρχει chapter select για το παιχνιδι οποτε προσοχη οσοι θελετε να πατε για το 100% εγω ξανα επαιξα τα πρωτα 7 chapters μιας και δεν ειχα δει καθολου τι χρειαζεται ακριβως για καποια achievements μεχρι εκεινο το σημειο. Γενικα ενα παιχνιδι που το προτεινω κυριως σε οσους θελουν ενα εξυπνο παιχνιδι με συναισθημα στην ιστορια του μεσα απο ενα περιβαλλον που αγγιζει υψηλα επιπεδα μινιμαλισμου. 7.7/10

Παρακατω φωτογραφιες απο το παιχνιδι

https://postimg.cc/gallery/RWB2XQ0

  • Like 5
Δημοσ.
Στις 5/1/2024 στις 11:10 ΜΜ, Arkin είπε

The Crew Motorfest

the-crew-motorfest-key-art-2.jpg

https://www.ubisoft.com/en-gb/game/the-crew/motorfest

Ενα τιμιοτατο racing που για καποιο λογο δεν εχει ακουστει οσο θα επρεπε. Αρχικα να πω οτι δεν εχω παιξει καθολου τα πρωτα 2 οποτε οτι κανει να ξεχωριζει τη σειρα Crew ηταν κατι νεο για μενα. Δημιουργια της Ubisoft Ivory Tower που εχει φτιαξει ολα τα Crew μεχρι σημερα,

Το παιχνιδι ειναι ο ορισμος του διασκεδαστικου racing παιχνιδιου. Ολη του η δομη απο την πανεμορφη ηλιολουστη Hawaii μεχρι τα ενδιαφερον challenges και γενικα οτι εχει να κανεις στο χαρτη βγαζουν μια αβιαστη τρελα βγαζουν κατι ξεχωριστο. Δανειζεται στοιχεια και απο τo Forza Horizon με το κλασικο rewind κουμπακι να υπαρχει παντου αλλα και απο NFS με το customization το nitro αλλα και το πιο arcade στυλ του. Δεν μενει εκει ομως. Περα απο αμαξια εχουμε μηχανες γουρουνες αεροπλανα σκαφη θαλασσης εχουμε formula 1 εχουμε αμαξια concept γενικα δεν του λειπει τιποτα απο επιλογες αναμεσα σε κοντα 700 οχηματα που μπορουμε να οδηγησουμε. Ειναι αυτο που το κανει να ξεχωριζει απο οτι αλλο κυκλοφορει. 

Εχουμε ενα ατοφιο racing οπου σεβεται τον εαυτο του. Το παιχνιδι ξεκλειδωνει σιγα σιγα. Βγηκε με 15 playlists μολις κυκλοφορησε το παιχνιδι και αυτη τη στιγμη εχει προστεθει ακομα ενα το καθενα αποτελειται απο 7 μεχρι 9 αγωνες το καθε ξεχωριστο πχ εχουμε αμαξια vintage εχουμε Ιαπωνικα αμαξια εχουμε drift εχουμε formula εχουμε dream cars εχουμε πρωταθληματα formula μηχανων και ενα απο τα καλυτερα theme αυτο με τα Hoonigan για ατελειωτη δοση αδρεναλινης. Σε καθε playlist που ολοκληρωνουμε ξεκλειδωνουμε πολλα challenges μαζι με τα speedtraps τα slalom και πολλα πολλα collectibles το παιχνιδι μπορει να προσφερει ατελειωτες ωρες.

Δεν μενει εκει ομως. Μεσα απο το cross platform που προσφερει στο online κομματι του θα συναντησουμε χιλιαδες μην πω εκατομμυρια παικτες απο ολο τον κοσμο και σε καθε αγωνα το παιχνιδι θα μας δειχνει την καταταξη μας. Και μην ξεχναμε τα grand race μεγαλα sprint με 28 ατομα και σε καθε 1/3 του αγωνα αλλαζουμε και αλλο αμαξι 3 δηλαδη σε καθε αγωνα. Χαοτικο δυσκολο γεματο αδρεναλινη με παικτες απο ολο τον κοσμο. Προσωπικα ομως αγαπησα το demolition royale οπου 32 ατομα χωρισμενα σε 8 ομαδες των 4 πρεπει να φαγωθουμε και να καταστρεψουμε οτι αμαξι βρεθει μπροστα μας. Ατελειωτες τρακες αυτο το mode ειναι μια τρελα και δεν σταματαει ποτε να εχει κοσμο μολις βγειτε μπαινετε αμεσως ξανα. Μαζι σε ολα αυτα ερχεται και το summit contest. 9 διαφορετικοι αγωνες και feats καθε βδομαδα οπου οι πρωτοι 10 χιλιαδες περνουν ενα καταπληκτικο αμαξι και πολλα χρηματα και παει γενικα ο καθενας θα παρει απο κατι απλα ανα 10 χιλιαδες μεχρι τους πρωτους 30 χιλιαδες αναλογικα πεφτει το ποσο και αυτα που δινουν. Μπορειτε να περασετε ατελειωτες ωρες προσπαθωντας να μπειτε στους πρωτους 10 χιλιαδες ο ανταγωνισμος ειναι τεραστιος. 

Παμε στο handling των αμαξιων οπου στην πλειοψηφια τους ειναι αρτιος και στιβαρος περα απο καποιες περιπτωσεις που πανε λιγο μονοκομματα καποια αμαξια. Γενικα ομως πολυ καλη οδηγικη εμπειρια κατι ενδιαμεσο σε τερμα arcade και simulation. Θα οδηγησουμε παρα πολλα αμαξια και οχι μονο μιας και σε καθε playlist δανειζομαστε οχηματα για τον καθε αγωνα. Το μεγαλυτερο χαρακτηριστικο που το κανει να ξεχωριζει ειναι το fast fav. Εκει που τρεχουμε στο free roam παταμε ενα κουμπακι και αυτοματα μπαινουμε σε αεροπλανο και πεταμε να παμε οπου θελουμε και αν βρουμε θαλασσα μην φοβαστε υπαρχει το σκαφος για αυτη τη δουλεια. Χαρακτηριστικο που νομιζω μπηκε στο Crew 2 και μπραβο που το κρατησαν. 

Στον τεχνικο τομεα τα γραφικα ριχνουν σαγονια κυριολεκτικα ειναι ενα πολυ ομορφο παιχνιδι. Το οποιο παραλληλα τρεχει και αψογα δεν θα δειτε stutters η αλλα κολληματα τρεχει στα 60fps και δειχνει υπεροχο. Και οχι μονο δειχνει υπεροχο αλλα και ακουγεται υπεροχα. Το καθε αμαξι με τον ηχο του που με τη συνοδεια του soundtrack που μπορει να μην ειναι πολλα τα τραγουδια που θα ακουμε συχνα στο free roam το καθε playlist ομως εχει το soundtrack που το αναλογει και δενει με το theme του. 

Ειχα ακουσει οτι το Motorfest ηταν να βγει ως DLC του Crew 2. Χαιρομαι που δεν εγινε ετσι μιας και ειναι ενα εξαιρετικο standalone racing που στεκεται απο μονο του οσο καλυτερα θα μπορουσε δεν εχει αναγκη κανεναν προκατοχο του. 

Οσοι θελετε ενα αρτιο racing που εχει τρελα ειναι ηρεμο οταν θελουμε αλλα και αγριο με full αδρεναλινη εχει πληθωρα πραγματων να κανουμε στο χαρτη οσοι θελετε ανταγωνισμο που με το cross platform εκτοξευτηκε οσοι θελετε να μαθετε για των χωρο της αυτοκινησης αλλα και οσοι γουσταρετε θαλασσα αλλα και ουρανο το The Crew Motorfest ειναι εδω να σας τα δωσει ολα στον υπερθετικο βαθμο. Περασα 42 ωριτσες με το παιχνιδι μιας και ληγει σημερα το Ubisoft+ που πηρα για 1 μηνα και οταν πεσει αρκετα το παιχνιδι θα παει για αγορα ωστε να συνεχισω το ταξιδι κυριως στο online για ατελειωτες κοντρες. Δωστε του μια ευκαιρια δεν υπαρχουν μονο Forza και NFS σε αυτο τον κοσμο υπαρχει και το The Crew. 8.8/10

Παρακατω φωτογραφιες απο το παιχνιδι

https://postimg.cc/gallery/pTFytCW

Εχω το Crew 2 στο οποιο εχει αμαξια ,μηχανες ,αεροπλανο,ταχυπλοο και ειναι αρκετα ωραιο.Βλεπω ωραια τοπια και καλα εκανε και πηρε ιδεα απο το Forza Horizon που ειχε πραγματηκα τοπια απο το Μεξικο.Αυτο δε το εκανε το Forza Motorfest νομιζω που οσο επαιξα απο το gamepass ηταν μια αποτυχια και το απεγκαστησα αμεσως.

Μονο που ειπες για τρακες επισης αλλο μπονους του παινχιδιου μιας και παλαιτοερα ενα απο τα αγπαημενα μου παιχνιδια ηταν το Demolition Racer

Θα το δοκιμασω φυσικα με τη συνδρομη της Ubi

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...