BlueBlade Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2023 Welcome to Kowloon 2023 Χτες βράδυ το τερμάτισα, ένα πολύ μικρό Indie παιχνίδι τρόμου διάρκειας περίπου κοντά στην 1 ώρα. Το παιχνίδια διαδραματίζεται στην διάσημη ομώνυμη πόλη, έχει πολύ έντονο το Κινέζικο στοιχείο που σε παιχνίδια τρόμου πάντα πάει πολύ "λάθος" (με την καλή έννοια). Τα γραφικά και οι φωτισμοί απίστευτα καλά και αρκετές στιγμές που απλά έτρεμα να κάνω ένα βήμα ή να μπω σε ένα διαμέρισμα. Στα αρνητικά, αρκετά σημεία φτηνού τρόμου. Overall, ένα 7/10. Ότι πρέπει να για να περάσεις 1 ωρίτσα το βράδυ. 4
tommybertsen Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Baldur's Gate 3 Τα λόγια είναι περιττά για αυτό το παιχνίδι. Δεν έχει σημασία αν είστε fan D&D. Δεν έχει καν σημασία αν γουστάρετε Turn Based RPGs. Αυτό το Game έχει την ικανότητα να σας ρουφάει την ψυχή. Θα το βλέπετε στον ύπνο σας. Είναι η μοναδική φορά που βρέθηκα ~15 ώρες σε ένα game και σκεφτόμουν τι θα κάνω στο επόμενο Playthrough. Τώρα που το τελείωσα, σίγουρα θα το ξαναπαίξω και μιας και πλέον είμαι εξοικειωμένος με όλα τα mechanics κλπ και έχω δει τι "λάθη" έκανα στην πορεία, δεν θα μου πάρει τόσες πολλές ώρες. 125 ώρες λέει το Steam, αλλά το Save λέει 100 ώρες, οπότε αυτό πιστεύω καθώς μάλλον είναι οι καθαρές ώρες Gameplay.. Not bad ,αν σκεφτούμε ότι κάποια πράγματα τα άφησα πίσω (I know that for a fact, συν ότι δεν έχω δει κάποια aspects των ξεχωριστών ιστοριών των χαρακτήρων). Πολλές συγκινήσεις στο Game γενικότερα. Από επιδόσεις χαλάει πολύ στο ACT III (γίνεται αρκετά πιο cpu intensive) και είναι κάτι το οποίο περίμενα (μιας και υπάρχει μπόλικος κοσμάκης). Είναι εμφανής η πτώση του frame rate εκεί. Από Bugs, έχει περισσότερα στο ACT III πάλι, απ'όσα σε όλο το παιχνίδι μαζί, ωστόσο με τακτικό Save, αν πέσετε σε τίποτα περίεργο (είναι τυχαίο), θα σωθείτε (κυριολεκτικά). Οπότε, Save regularly. Αυτά και όσοι είστε fan (και όχι μόνο), τολμήστε το. Από τα καλύτερα λεφτά που'δωσα για game και άνετα μέσα στο top-5 μου ΥΓ: Ένα DLC θα το χρειαζόταν. Δεν είναι ότι έχει λίγους πιθανούς συνδυασμούς τερματισμών (έχει μπόλικους), αλλά το θέμα είναι ότι θα περίμενα μετά το τέλος κάτι διαφορετικό. But maybe that's just me who wants more 😛 Επεξ/σία 23 Οκτωβρίου 2023 από tommybertsen 12
Arkin Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2023 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2023 Ghostwire: Tokyo[100%] https://store.steampowered.com/app/1475810/Ghostwire_Tokyo Ενα απο τα πιο αμφιλεγομενα παιχνιδια των τελευταιων χρονων απο την Bethesda Softworks με developers το studio Tango Gameworks το οποιο καταλαβαινω γιατι εχει φανατικους που το αγαπησαν και φανατικους που το μισησαν. Ειναι ενα απο τα παιχνιδια που ειτε θα σε τραβηξουν στον κοσμο τους ειτε θα σε διωξουν απο τις πρωτες κιολας ωρες. Κατι ενδιαμεσο δεν υπαρχει. Ο κοσμος του λαμβανει μερος σε ενα μετα αποκαλυπτικο Τοκυο το οποιο για μενα τουλαχιστον αντικειμενικα ειναι απο τους πιο ομορφους που εχω δει με φοβερα γραφικα που δεν λειπουν τα αρνητικα τους ενας κοσμος τοσο ιδιαιτερος οπως ειναι η Ιαπωνικη κουλτουρα στο ζενιθ της. Ενας κοσμος που σε τραβαει να τον εξερευνησεις και να δεις τι κρυβει ακομα και στα πιο σκοτεινα του σημεια. Η ιστορια μας ειναι αρκετα συναισθηματικη μιας και εχουμε να κανουμε με τον κοσμο των πνευματων λυτρωσεις καθαρση απολυτος εξαγνισμος ακομα και των πιο κακων πνευματων για να ησυχασουν εκει που ειναι. Αναλαμβανουμε το ρολο του Ακιτο που ξαφνικα ενω οδηγαμε με τη μηχανη εξαφανιζονται ολοι οι ανθρωποι απο το Τοκυο. Εμεις οι μονοι ζωντανοι η καλυτεροι η μονοι τυχεροι οπου ενας μεγαλος ερευνητης πνευματων ο ΚΚ μπαινει στο σωμα μας ως πνευμα για να μας βοηθησει να καταπολεμησουμε το κακο και να βρουμε τι κρυβεται πισω απο ολη αυτη την εξαφανιση. Ο Hannya ο μεγαλος κακος στο παιχνιδι φερνει επισκεπτες απο τον αλλο κοσμο σε μορφη τερατων και κυριαρχουν στο Τοκυο. Ο Hannya απαγαγει την αδερφη μας και εμεις ξεκιναμε εναν αγωνα να την σωσουμε. Ποιες ειναι οι πραγματικες προθεσεις του ομως? Πιστευω οτι ολο το παιχνιδι κινειται γυρω απο το συναισθημα την απωλεια και ολη η βασικη ιστορια μαζι με τα side missions περικλειουν ακριβως αυτο. Οι εχθροι μας απλετοι και διαφορετικοι οσο ανεβαινουμε level και γινομαστε ολο και πιο δυνατοι τοσο θα αντιμετωπιζουμε και πιο δυσκολους επισκεπτες που θελουν να μας σκοτωσουν. Καποιοι μπορω να πω οτι ειναι αρκετα creepy και τρομακτικοι στις πρωτες ωρες προσφερει καποιες ανατριχιλες οσο προχωραμε ομως τοσο θα γινομαστε και οι ιδιοι αταραχοι στις πιο δυσκολες προκλησεις. Δεν ειναι ενα δυσκολο παιχνιδι τουλαχιστον εφοσον κανουμε τα side missions μιας και ετσι μεχρι να φτασουμε στο τελος θα ειμαστε ηδη στο max level με ολα τα skills και τιποτα δεν θα μας στεκεται εμποδιο. Οι δυναμεις μας αερας φωτια παγος τοξο μαζι με καποια talisman και βραχιολια που μας δινουν passive δυναμεις για αντιμετωπιση καθε εχθρου ειναι αρκετα μονοτονες οι μαχες κυριως στην αρχη μιας και αργοτερα στα πιο δυσκολα τερατα χρειαζεται διαφορετικος τροπος αντιμετωπισης. Απο collectibles εχουμε τα παντα. Απο ανθρωπινες ψυχες μεχρι graffiti μεχρι relics μεχρι audio logs μεχρι παλιες υποθεσεις του ΚΚ μαζι με των συναδελφων του. Ειναι αρκετα grindy αλλα ειναι τοσο ωραιο που ειναι απολαυση η περιπλανηση στον κοσμο του παιχνιδιου. Στα των γραφικων εχουμε απο τα καλυτερα παιχνιδια με ray tracing reflections εχουν κανει τρομερη δουλεια και φαινεται παντου στον κοσμο ο οποιος βγαζει μια αρκετα φουτουριστικη αρχιτεκτονικη. Οσοι λοιπον θελετε ενα παιχνιδι που ξεφευγει απο τα κλασικα το οποιο σε ωθει να εξερευνησεις και να διαβασεις για ολη την Ιαπωνικη κουλτουρα απο τα παλια χρονια μεχρι σημερα το οποιο εχει κατι απο horror και ας ειναι πιο action το προτεινω ανεπιφυλακτα. Απο το DLC που εχουν βγαλει εχουν βαλει παρα πολλα πραγματα στο βασικο παιχνιδι και αξιζει να ασχοληθειτε με ολα μιας και ακολουθει μια πιο horror προσεγγιση. Δεν ασχοληθηκα με αυτο το mode μιας και ειναι στυλ rogue like συγκριτικα με το βασικο. 7.8/10 Παρακατω φωτογραφιες απο το παιχνιδι https://postimg.cc/gallery/KxBjGDv 11
Arkin Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2023 Monument Valley: Panoramic Edition[100%] https://store.steampowered.com/app/1927720/Monument_Valley_Panoramic_Edition Ενα απο τα πιο zen παιχνιδια το οποιο παει κοντα 10 χρονια πισω απο το μακρινο 2014 που βγηκε στο ios και επειτα στο android αλλα ηρθε το 2022 στους υπολογιστες στην πληρη εκδοση του. Ειναι απο την εταιρια ustwo games ενα μικρο ταλαντουχο studio απο το Λονδινο το οποιο εχει σαν motto την τελειοτητα. Και αυτο φαινεται απο το πρωτο ακομα chapter του παιχνιδιου. Η ιστορια μας εχει να κανει με την Ida ενα αγνωστο κοριτσι το οποιο περιπλανιεται σε μια κοιλαδα γεματη μνημεια καθε λογης. Τα οποια εχουν χασει τη συμμετρια τους και τη γεωμετρια τους. Το gameplay ειναι απλο ως point and click και παραλληλα περιπλοκο μιας και ειναι απο τα παιχνιδια που παιζει με τα ματια σου και αυτο που βλεπεις δεν ειναι πολλες φορες αυτο που φαινεται. Μεσα στο ταξιδι των 10 chapters θα γνωρισουμε την πραγματικη μας ταυτοτητα. Το καθενα ιδιαιτερο και οσο προχωραμε τοσο περισσοτερο μπαινουμε στην ατμοσφαιρα της ασυμμετρης τελειοτητας του παιχνιδιου. Αλλα οι developers δεν μενουν μονο στο βασικο παιχνιδι. Εδωσαν ακομα 8 chapters με ονομασια Forgotten Shores αρκετα πιο δυσκολα και ενδιαφερον τουλαχιστον σε αρχιτεκτονικο επιπεδο εξαιρετικα αρτια απλα λειπει το narration. Τελος εβγαλαν και ενα μεμονωμενο chapter το Ida's Dream για φιλανθρωπικους σκοπους πολυ ομορφο με μερακι και αυτο. Τα γραφικα ειναι οτι πιο αρτιο και zen και minimal θα δουμε με πολυ καθαρες γραμμες εντονα χρωματα και με προσοχη στην λεπτομερεια. Ολα μαζι φτιαχνουν ενα απο τα καλυτερα παιχνιδια πανω στο ειδος. Δεν ειναι μεγαλο μονο 3 ωριτσες αλλα ειναι τοσο ομορφο και χαλαρωτικο και εξυπνο που αξιζει καθε λεπτο. 9/10 Παρακατω φωτογραφιες απο το παιχνιδι https://postimg.cc/gallery/fTj6hhZ 8
Despotas Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Gylt Στην ουσία πρόκειται για stealth game με puzzles και λίγο action. Υπάρχουν στοιχεία horror και μια σκοτεινή ατμόσφαιρα, σαφώς δεν είναι για παιδιά. Η ιστορία αρκετά ενδιαφέρουσα με 3 διαφορετικά endings. Πρακτικά γραμμικό είναι με διάρκεια 6-7 ώρες. Δεν είναι κάτι καινοτόμο ασφαλώς αλλά αξίζει ένα πέρασμα. 7/10. Spider-Man Remastered Πέρασα ευχάριστα γύρω στις 30 ώρες. Το έπαιξα άνετα με keyboard-mouse στο normal επίπεδο δυσκολίας. Έφτασα level 50 με όλα τα skills. Γραφικά, ατμόσφαιρα, ήχος σε πολύ καλά επίπεδα και επίσης είναι εξαιρετικό port. Το gameplay διασκεδαστικό, η κίνηση μέσα στην πόλη και οι μάχες επίσης. Η ιστορία μια χαρά. Δεν μου άρεσε το side content, ασχολήθηκα ελάχιστα. Άνοιγα τα towers και έβρισκα τα backpacks μόνο καθοδόν για τα main missions. Τo ενσωματωμένο DLC ήταν καλό πάντως. Γενικά είναι από τα καλύτερα superhero games αλλά θεωρώ τα Batman Arkham ανώτερα. 8/10. Ratchet and Clack Rift Apart Εξαιρετικό 3D platform-action. Άξιζε πραγματικά που ήρθε στα PC μας. Πέρασα γύρω στις 15 ώρες στο Rebel Agent επίπεδο. Μόνο με gamepad το συγκεκριμένο. Γραφικά, ατμόσφαιρα, ήχος εξαιρετικά και πάλι έχουμε ένα πολύ καλό port. Το gameplay έχει ποικιλία και τα όπλα είναι ιδιαίτερα διασκεδαστικά. To προτείνω σε όλους τους φίλους των action, 9/10. Jedi Survivor Πέρασα γύρω στις 35 ώρες στο Jedi Knight επίπεδο. Μόνο με gamepad επίσης το συγκεκριμένο. Παραήταν περίπλοκο με mouse-keyboard ενώ το 1ο το είχα καταφέρει. Γραφικά, ατμόσφαιρα, ήχος εξαιρετικά όπως και στο 1ο. Παρότι σαφώς έχει τα θέματα του ως port, δεν αντιμετώπισα ιδιαίτερα προβλήματα. Το gameplay έχει περισσότερη ποικιλία και ειδικά ο πλανήτης Koboh είναι πρακτικά open world. Η εξερεύνηση του ήταν ωραία αλλά οι ανταμοιβές είναι συνήθως cosmetics. Πάλι όμως το βρήκα αρκετά διασκεδαστικό αν και σαφώς δεν έκατσα να ασχοληθώ με κάθε στοιχείο του open world. Οπωσδήποτε όμως μην αφήσετε τα Jedi Chambers. Ωραία προσθήκη τα lightsaber stances και γενικά μου άρεσαν οι μάχες. Τα bosses είναι αρκετά απαιτητικά. Η ιστορία επίσης μου άρεσε. Από τα καλύτερα Star Wars games κατά τη γνώμη μου και σαφώς το προτείνω στους φίλους των action εφόσον δεν αντιμετωπίσουν θέματα. 8/10, αφαιρώ έναν βαθμό λόγω του προβληματικού port. Επεξ/σία 9 Νοεμβρίου 2023 από Despotas 5
Arkin Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2023 Monument Valley 2: Panoramic Edition[100%] https://store.steampowered.com/app/1927740/Monument_Valley_2_Panoramic_Edition Υπεροχο και σιγουρα πιο συγκινητικο το δευτερο μερος οπου ακολοθουμε την Ro μαζι με την ανατροφη της κορης της στον αγνωστο και παραξενο κοσμο της ιερης γεωμετριας που διακατεχει το Monument Valley. Μια σχεση αγαπης μια σχεση ανατροφης ενος παιδιου αλλα και ενα μακρινο μονοπατι που θα πρεπει να διαβει μονο του το παιδι ωστε να μαθει να στεκεται στα ποδια του. Απλη ομορφη με νοημα ολιγαρκης σε λογια ιστορια που πρεπει ολοι να παιξουν. Μου αρεσε που δεν σταθηκαν στα μυστηρια του κοσμου που ειδαμε στο πρωτο παιχνιδι αλλα το εξελιξαν με τον τροπο τους πολυ ομορφα και προσθεσαν νεους τροπους για να λυσουμε τους γριφους του κοσμου. Πολυ εξυπνη και η προσεγγιση οταν παιζουμε και με τους 2 χαρακτηρες ταυτοχρονα. Μαζι με το πρωτο ειναι απο τα πιο απλα και συναμα ιδιαιτερα παιχνιδια που πρεπει ο καθενας να παιξει μιας και χωρις να φλυαρουν καταφερνουν να σε τραβηξουν στον κοσμο τους και να σου προσφερουν αμφοτερα 2 ξεχωριστες μικρες αλλα ιδιαιτερες εμπειριες. Ειναι πιο μικρο απο το πρωτο με 14 chapters οπου ξεκιναμε με την μαθηση του παιδιου απο τη Ro συνεχιζουμε το ταξιδι μας μονοι μας μιας και ακολουθει το δικο της ταξιδι το παιδι και στο τελος η ανταμωση γονιου και παιδιου και η αναζητηση της γαληνης ολα αυτα σε μολις 80 λεπτα. Εχει προστεθει και ενα μικρο ακομα chapter για την διασωση των δασων ειναι μολις 10 λεπτα αλλα η λεπτομερεια στην τελειοτητα υπαρχει και εδω και μπραβο. Προτεινονται σε καθε ηλικια μικροι μεγαλοι πρεπει να παιξουν αυτα τα 2 παιχνιδια. 9/10 Παρακατω φωτογραφιες απο το παιχνιδι https://postimg.cc/gallery/RJTR17z 5
G.TH. Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Phantom Doctrine: είναι στρατηγικής-τακτικής, πάνω κάτω στα πρότυπα των Xcom. Διαχειριζόμαστε τη βάση μας και στέλνουμε το προσωπικό μας στο χάρτη σε σημεία ενδιαφέροντος, η μάχη γίνεται με γύρους. Το σενάριο εξελίσσεται γύρω από πραγματικά ψυχροπολεμικά γεγονότα του 1983 αλλά και κάποια παλαιότερα, μερικά μπορεί να τα γνωρίζετε κιόλας, μια συνωμοσία για την παγκόσμια κυριαρχία. Μπορούμε να τα παίξουμε είτε σαν CIA είτε σαν KGB είτε σαν Μοσσαντ αλλά ουσιαστικά μόνο το πρώτο κεφάλαιο διαφέρει. Για το 100% στα επιτεύγματα θέλουμε 2 τερματισμούς και το πρώτο κεφάλαιο μια φορά ακόμα, τουλάχιστον 100 ώρες. Από ατμόσφαιρα 11/10. Στους υπόλοιπους τομείς έχουμε θεματάκια. Η βάση μας, αναπτύσσεται με διάφορες εγκαταστάσεις όσο αποκτάμε χρήματα. Όταν αποκαλυφθεί στον εχθρό, όταν μας επιτεθεί δεν γίνεται μάχη αλλά αυτόματα χάνουμε πράκτορες, εκτός κι αν προλάβουμε και τη μετακινήσουμε. Φυσικά και οι πράκτορες αποκαλύπτονται και στις αποστολές, οπότε πληρώνουμε για νέα ταυτότητα. Μέσα στις επεκτάσεις υπάρχει και η επιλογή είτε να βάλουμε πράκτορες είτε οι ίδιοι να κάνουμε οι ίδιοι, τη σύνδεση στοιχείων από έγγραφα που κλέψαμε, σε ένα μίνι παιχνίδι adventure. Στο χάρτη εμφανιζονται ειδοποιήσεις και στέλνουμε τους ανθρώπους μας αναλόγως. Πολλές ειδοποιήσεις θα είναι ψεύτικες ή δεν θα προκύψει μάχη. Στρατολόγηση γίνεται από τις αποστολές κυρίως και μπορούμε να στρατολογήσουμε και εχθρικούς πράκτορες αφού περάσουν από ανάκριση. Φυσικά υπάρχει εκπαίδευση, ειδίκευση και γενετικό ντόπινγκ(που έλεγε και ο Γεωργίου) και ποικιλία όπλων. Το ένα θέμα λοιπόν είναι πως οι αποστολές, εκτός από αυτές που είναι σεναριακές και έχουν εμπλοκή, πρέπει να τις ολοκληρώσουμε χωρίς να μας αποκαλύψουν. Αν αποκαλυφθούμε, το παιχνίδι μας τιμωρεί. Και για να γίνει αυτό μπορεί να χρειαστούν 30 γύροι ξέρω γω. Οι χάρτες σε αυτές τις αποστολες είναι επαναλαμβανόμενοι λίγο πολύ και μπορεί να βαρεθεί κάποιος. Άλλο θέμα είναι πως όσο πλησιάζουμε προς το τέλος το παιχνίδι γίνεται πιο εύκολο, γιατί η ανάπτυξη βάσης και πρακτόρων μας έχει κάνει τούμπανους. Επίσης ο χειρισμός σε ότι αφορά τη διαχείριση του εξοπλισμό ε δεν είναι πολύ εύχρηστος. Bug δεν συνάντησα αλλά αρκετοί συνιστούν να μην το παίξει κανεις σε ironman Παραδόξως το Phantom Doctrine 2 που ετοιμάζουν, θα είναι τρίτου προσώπου παιχνίδι. Cinders: είναι η οπτικοποίηση του παραμυθιού της Σταχτοπούτας (Cinderella). Νομίζω προφανές, είμαστε η Σταχτοπούτα και η ιστορία εξελίσσεται μέσα από τους διαλόγους και τις επιλογές μας. Δεν υπάρχει κίνηση του χαρακτήρας μας, ούτε ομιλία καθόλου, μόνο ηχητικά εφέ και οι χαρακτήρες που εμφανίζονται. Το έχουνε πάρει το παραμύθι, το έχουνε αναπτύξει και έχουν φτιάξει πολλαπλά τέλη(νομίζω 16), όσο δεν πάει. Από χρώματα και μουσική είναι μια χαρά. Δεν χρειάζεται τόσους τερματισμούς, ο ένας είναι γύρω στις 4 ώρες για 100% γύρω στις 10-11. Καλό αλλά σίγουρα δεν είναι για όλους. Seasons after Fall: πρόκειται για παιχνίδι πλατφόρμας. Χειριζόμαστε μια αλεπού κυριευμένη από πνεύμα όπου και εξερευνούμε το Δάσος των Φυλάκων των Εποχών, χρησιμοποιώντας σίγα σιγά τη δύναμη να αλλάξουμε τις εποχές, πχ παγώνουν τα νερά ή αναπτύσσονται τα φυτά, για να υπερπηδήσουμε τα διάφορα εμπόδια. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες για να μην σποιλάρω, είναι το πως θα(αν) την καταλάβει κανείς σε τέτοια παιχνίδια, εγώ στο τέλος συγκινήθηκα κιόλας.. Δεν είναι πολύ δύσκολοι οι γρίφοι του, θα έλεγα πως δυσκολεύει το παιχνίδι περισσότερο λόγω έλλειψης χάρτη, πρέπει να το έχεις στο κεφάλι σου το κάθε επίπεδο καθώς προχωράς, και καθώς επιστρέφεις για να ανακαλύψεις την πρόσβαση σε νέα τμήματα. Επίσης ο χαρακτήρας μας δεν πεθαίνει, και δεν έχει εχθρούς για να σκοτώσει. Από μουσική, εικόνες, χρώματα, τοπία θα το έλεγα εκπληκτικό. Λέει 17 ώρες το χρονόμετρο μου για 100% αλλά είναι λιγότερες, ίσως 10, είχα αναγκαστεί να το ξαναξεκινήσω μετά από καιρό, σταμάτησα εξαιτίας προσωπικού θέματος. Επεξ/σία 14 Νοεμβρίου 2023 από G.TH. 10
Arkin Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2023 Seasons after Fall[100%] https://store.steampowered.com/app/366320/Seasons_after_Fall Ενα αρκετα ιδιαιτερα ομορφο 2D platformer δημιουργια του στουντιο Swing Swing Submarine οπου χειριζομαστε ενα μυστικο πνευμα ενα μικρο σπορο μεσω μιας αλεπους ωστε να επανακτησουμε τις 4 δυναμεις της φυσης τις 4 εποχες ωστε να γινει η τελετουργια των 4 εποχων στον μικρο σπορο. Οταν κατι παει στραβα ομως και δεν ολοκληρωθει η τελετουργια εξαιτιας ενος μυστικου "κακου σπορου του δασους" θα ξεκινησουμε μια αναζητηση σε ολο το δασος για να σπασουμε τα δεσμα των 4 φυλακων των εποχων και να ξανα ξεκινησουμε την τελετουργια. Το παιχνιδι μας δινει τη δυνατοτητα να χειραγωγησουμε κυριολεκτικα το περιβαλλον εχοντας πια στην κατοχη μας τα 4 fragments των εποχων το καθενα με τις δικες του δυναμεις. Ο χειμωνας που παγωνει τα παντα το καλοκαιρι που ανθιζει τα λουλουδια η ανοιξη που με την βροχη της ανεβαζει τη σταθμη του νερου αλλα και το φθινοπωρο που ξεσηκωνει τα παντα με τον αερα του. Ολα αυτα αλλαζουν με ενα κλικ δικο μας και αυτοματα και ολο το τοπιο real time. Η δουλεια που εγινε σε αυτο το κομματι ειναι απλα εξαιρετικη και πανεξυπνη κατι που το κανει να ξεχωριζει. Βρηκα λιγο clunky και οχι τοσο smooth τον χειρισμο οσον αφορα το πηδημα το οποιο ειναι λιγο σκληρο δεν νιωθεις την κινηση τοσο ομαλη οπως και οτι σε μικροτερη κλιμακα οτι δεν υπαρχει καποιος χαρτης ωστε να δεις που πρεπει να πας μιας και μπορει να μην ειναι τοσο μεγαλο το παιχνιδι αλλα καποια μονοπατια εχουν τη δικη τους δυσκολια στην περιπλανηση τους και παλι οχι κατι τρομερο απλα μπορει λιγο να αποπροσανατολιστεις σε σημεια. Τα γραφικα ειναι πλουσια και ζωντανα σε χρωμα παρολο 2D εχουν το βαθος που χρειαζεται ενα παιχνιδι γενικα κανενα παραπονο σε αυτο το κομματι οι δημιουργοι εχουν βαλει καποια σχεδια στην κατηγορια extra μεσα στο παιχνιδι που απο το 2009 εχουν καποια πρωιμα μοντελα και τελικα το 2016 που βγηκε το παιχνιδι η διαφορα ειναι απλα τεραστια και μπραβο τους. Και η μουσικη σε υψηλο επιπεδο με τα γραφικα εχουμε ηχητικη πανδαισια στο μεγαλυτερο κομματι του παιχνιδιου. Οσον αφορα την ιστορια βρηκαν πολυ ομορφες τις αλληγοριες οσο μαθαινουμε περισσοτερα για τον κοσμο τους φυλακες αλλα κυριως τον μικρο σπορο που προσπαθησε να μας χαλασει τα σχεδια και ποιος ηταν ο πραγματικος λογος που εκανε κατι τετοιο. Το παιχνιδι ειναι μικρο για το 100% με ολα τα achievements βγηκε λιγο πανω απο τις 6.5 ωρες κατι που δεν ενοχλει καθολου μιας και ειναι αρτιο στην ιστορια που θελει να πει με ωραιο τελος και ηδη απο τις πρωτες ωρες εχεις ηδη μαθει να εκμεταλλευεσαι οπως πρεπει τις 4 εποχες και περα απο κανα 2 ενδιαφερον γριφους δεν εχει μεγαλη δυσκολια. Προτεινετε εννοειται στους λατρεις των platformers που θελουν κατι διαφορετικο και ιδιαιτερο αλλα και μια ιστορια με μερικα πολυ ομορφα μηνυματα για την φυση τις 4 εποχες αλλα και την ενηλικιωση και τους φοβους που περικλειουν ολο αυτο. 8.1/10 Παρακατω φωτογραφιες απο το παιχνιδι https://postimg.cc/gallery/XG8f29S 7
gust Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 DELIVER US THE MOON ΚΑΙ DELIVER US MARS Ηθελα καιρό να τα παίξω αλλά επιτέλους αφορμή σταθηκε το τσάμπα 2ο μέρος (Deliver us Mars) που έδωσε το Epic store. Αγόρασα και το πρώτο στο steam και βούτηξα παίζοντάς τα back to back. Λοιπόν θα αρχίσω λέγοντας ΑΠΛΑ ΠΑΙΞΤΕ ΤΑ! Για το πρώτο χρειάστηκα 6 ώρες και για το δεύτερο περίπου 10. Δεν θα σας κουράσει και δεν θα σας παιδέψει αφού είναι γραμμικο με υπέροχα τοπία και μία ιστορία που προσωπικά λυπάμαι που οι σινεφίλ που δεν παίζουν video games δεν θα απολαύσουν! Πρόκειται για μία διαστημική εμπειρία χωρίς εξωγήινους, τέρατα κλπ. με μόνο κέντρικό της στοιχείο την τεχνολογία και τον άνθρωπο. Sci fi setting βεβαίως αλλά θα το χαρακτήριζα "ρεαλιστικό". Δέθηκα με τους χαρακτήρες, ένιωσα το συναίσθημα τους, την απόγνωση, τον φόβο, την ανησυχία, τον θαυμασμό, το αβέβαιο και πολλά άλλα! Με κράτησαν και τα δύο παιχνίδια μέχρι την τελευταία στιγμή που ρόλαραν τα credits και δεν ένιωσα ποτέ να κάνουν κοιλιά ή να έχουν περιττά filler segments. Τέλος είναι λουκούμι για όλους τους gamers αλλά ιδιαίτερα για όσους δεν έχουν πολύ χρόνο για gaming λόγω υποχρεώσεων αλλά θέλουν να παίξουν κάτι που θα τους αφήσει άριστες εντυπώσεις, τροφή για σκέψη και θα το ολοκληρώσουν χωρίς ιδιαίτερο κόπο και χρόνο. Προτείνω επίσης να τα παίξετε και τα δύο με τη σειρά γιατί η ιστορία συνεχίζεται στο δεύτερο και σαν σύνολο είναι άψογα! ΥΓ. (κρυφή μου πλέον ελπίδα το Deliver us Earth) 8
Arkin Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Hoa[100%] https://store.steampowered.com/app/1484900/Hoa Το Hoa ειναι ευκολα ενα απο τα ομορφοτερα μικρα indie platform που θα παιξουμε το οποιο σε γεμιζει την οθονη με γραφικα στο background ζωγραφισμενα στο χερι γεματα χρωματα λεπτομερειες και ιδιαιτεροτητα. Στο ιδιο μηκος κυματος και η μουσικη επενδυση που μπορει να ειναι επι το πλειστον μελαγχολικη αλλα σε γεμιζει με την πλουσια υφη της εχει κατι το ενδοξο στη χροια της. Η ιστορια μας ξεκιναει με την Hoa μια μικρη νεραιδα οπου επιστρεφει στην πατριδα της και προσπαθει να της δωσει ζωη και να μαθει τι πραγματικα συμβαινει. Οσο προχωραμε μαθαινουμε για πιο λογο χρειαστηκε να φυγουμε οταν ειμασταν ακομα μωρα και ποιος ειναι ο πραγματικος εχθρος που θελει να διαταραξει τον κοσμο μας. Το τελος σιγουρα συγκινητικο και ταιριαζει απολυτα με την ατμοσφαιρα του υπολοιπου παιχνιδιου. Το παιχνιδι ειναι μολις 2 ωρες και οντως δεν χρειαζεται παραπανω για την ομαδα που το δημιουργησε το Skrollcat Studio για να αναδειξει την ομορφη γεματη ψυχη ιστορια που εχει. Ειναι απο αυτα τα μικρα γεματη ζωντανια indie διαμαντακια που μπορει να ειναι απλα και ευκολα στην ολη platform δυσκολια τους αλλα η ιστορια που θελουν να πουν αγγιζει και τον παικτη με το δικο της μοναδικο τροπο. 8.1/10 Παρακατω φωτογραφιες απο το παιχνιδι https://postimg.cc/gallery/F0hCGdY The Room https://store.steampowered.com/app/288160/The_Room Τι να πρωτο γραφτει για ενα απο τα καλυτερα indie παιχνιδια γριφων εκει εξω το οποιο παει πολλα χρονια μακρια το 2012 οπου ξεκινησε πρωτα στο ios και 2 χρονια μετα ηρθε και στον υπολογιστη. Δημιουργος η Fireproof Games μετρ στο ειδος η οποια μεχρι σημερα εχει βγαλει 4 The Room. Απο την πρωτη στιγμη βλεπεις το μερακι που εχει πεσει η γριφοι οι οποιοι δεν ειναι τοσο δυσκολοι αλλα θελουν παρατηρητικοτητα και προσοχη λιγο κατι να σου ξεφυγει μπορει να ψαχνεις πολυ ωρα σε ενα σημειο που δεν υπαρχει τιποτα ενω εχει που υπαρχει η λυση να μην το ψαξεις καθολου. Η ιστορια ειναι creepy ειναι horror οπου εμεις καταφθανουμε σε μια τεραστια βιλα σε μια προσκληση ενος παλιου φιλου του As ο οποιος ζηταει την βοηθεια μας. Το προβλημα ειναι οτι δεν ειναι κανεις εκει παρα μονο τα γραμματα που εχει αφησει ο As και μερικα μεγαλα κουτια γεματα γριφους που θα με τη λυση τους θα φθανουμε ολο και πιο κοντα στο να ανακαλυψουμε τι συμβαινει με τον As. Το προβλημα? Οτι μαζι με αυτον θα μπαινουμε και εμεις ολο πιο βαθια σε αυτη τη σκοτεινη ιστορια με παραλληλα συμπαντα και πυλες για να ανακαλυψουμε τι πραγματικα συνεβη. Τα γραφικα η καθαροτητα των δημιουργηματων περιτεχνη καθε chapter και μια εμπειρια μοναδικη που μαζι με την ατμοσφαιρα και τον ηχο απλα σε τραβαει στον κοσμο του και σου προκαλει δεν σου ζηταει απλα να λυσεις το μεγαλο μυστηριο. Το παιχνιδι απο την αρχη προσπαθει να σου δωσει hints να σε βοηθησει ακομα και αν κολλησεις λιγα δευτερολεπτα. Προσωπικα δεν πηρα κανενα hint και ας κολλησα σε καποια σημεια δεν εχει νοημα να ζητησουμε βοηθεια χανετε ολο το νοημα του παιχνιδιου. Και η ικανοποιηση μεγαλη μολις λυσουμε καποιο γριφο. Το παιχνιδι τελειωνει σε cliffhanger και το Room 2 ξεκιναει ακριβως απο το τελος του πρωτου δεν γραφω παραπανω γιατι ακομα δεν το εχω παιξει το δευτερο μερος. Ενα μεγαλο μπραβο στην Fireproof Games που εφερε ενα δυνατο franchise στον υπολογιστη στην καλυτερη του εκδοχη υποστηριζοντας ultrawide αντικαθιστωντας το δαχτυλο με το ποντικι περιτεχνα και γενικα τιμωντας και το ιδιο το παιχνιδι τους και τους PC gamers. Για τους λατρεις παιχνιδιων γριφων και οχι μονο ενα παιχνιδι που θα σας ανεβασει το ρυθμο επεξεργασιας του εγκεφαλου σας αλλα και θα σας βαλει βημα βημα σε μια ιδιαιτερη horror εμπειρια με την ιστορια του. 8.6/10 Παρακατω φωτογραφιες απο το παιχνιδι https://postimg.cc/gallery/BJxyWd1 The Room Two https://store.steampowered.com/app/425580/The_Room_Two Το δευτερο μικρο διαμαντακι της Fireproof Games το οποιο οχι μονο μενει πιστο στο αυθεντικο παιχνιδι αλλα μεγαλωνει και αλλο το creepy lore κανει τα puzzles αρκετα πιο διαδραστικα και ισως και λιγο πιο δυσκολα καταφερνει να δημιουργησει μια ατμοσφαιρα ιδιαιτερη και να παει ενα ηδη εξαιρετικο παιχνιδι στο επομενο level. Στα της ιστοριας το παιχνιδι μας δινει το κεντρικο στοιχειο το οποιο ειναι το στοιχειο Null[Μηδεν] απο το οποιο ξεκινησε ολος αυτος ο τρομος στην αλλη διασταση. Θα μαθουμε τι εγινε με τον As θα μαθουμε πως ξεκινησε ολο αυτο και θα προσπαθησουμε για ακομα μια φορα να ξεφυγουμε απο το καθε δωματιο. Ενα αμπαρι ενος πλοιου ενα εργαστηριο απο οπου ξεκινησαν ολα ενας ναος αλλα και ενα μερος οπου ανθρωποι εκαναν πνευματικες τελετουργιες. Το καθε chapter μαεστρικα φτιαγμενο και στυλιζαρισμενο. Πολυ μερακι γριφοι λογικης πανεμορφα γραφικα με την λεπτομερεια να ξεχυνεται ακομα και στις πιο απλες δημιουργιες. Δεν ειναι μεγαλο παιχνιδι με τη διαρκεια του μολις στις 3.5 ωρες λιγο μεγαλυτερο απο το πρωτο ειναι ομως τοσο ευφανταστο τοσο εξυπνο χωρις χαζους γριφους τα παντα ειναι εκει για να σε δειξουν το δρομο χωρις να σε δινει τιποτα ομως στο πιατο καταφερνει να δωσει ακριβως ενα challenge εφικτο μεν για οσους αγαπανε παιχνιδια γριφων δυσκολο ομως για τους υπολοιπους. Προφανως και εδω προσπαθησα και καταφερα να μην παρω κανενα hint καμια βοηθεια οπως και να εχει σε καποια σημεια ολοι θα κολλησουμε το νοημα ειναι να τα περασουμε μονοι μας με την παρατηρητικοτητα και τη λογικη που απαιτει το ιδιο παιχνιδι. Το προτεινω με τα χιλια εχει ολα οσα λαχταρα ενας λατρεις παιχνιδιων γριφων που θελει challenge εχει μια πολυ τιμια horror ατμοσφαιρα το καθε chapter ειναι διαφορετικο και ιδιαιτερο η ιστορια ξεδιπλωνεται αργα και σταθερα με καθε γραμμα που διαβαζουμε και γενικα ειναι ενα high quality indie gem απο ενα μικρο στουντιο μολις 18 ανθρωπων που φαινεται το ταλεντο τους απο τα πρωτα λεπτα του πρωτου παιχνιδιου αλλα βλεπεις και την εξελιξη αυτου του ατερμονου ταλεντου με το δευτερο μερος. Μπραβο. 9.2/10 Παρακατω φωτογραφιες απο το παιχνιδι https://postimg.cc/gallery/3DrzstZ Disoriented[100%] https://store.steampowered.com/app/556240/Disoriented Ενα παιχνιδι απο την BrickCream καθαρα αποπροσανατολισμου το οποιο παιζει με το μυαλο του παικτη κυριολεκτικα μιας και μετα απο 20-30 λεπτα μπορεις να αισθανθεις δυσφορια και ζαλαδα με την διαρρυθμιση που εχουν καποια levels. Αποτελειται απο 30 levels το καθενα ξεχωριστο και η δυσκολια ανεβαινει εκθετικα με τα πρωτα να ειναι αρκετα ευκολα μαθαινοντας τον χειρισμο και καποια μετεπειτα να προσθετουν νεα κολπα οπως πυλες και κουμπακια τα οποια εξαφανιζουν/εμφανιζουν διαδρομους μετα στο level. Oσο πλησιαζουμε στο τελος καποια μπορουν να γινουν αρκετα mind blowing και χανεται η μπαλα μερικες φορες θελει αρκετο ελεγχο μεσο της καμερας ωστε να δεις τι και πως και κυριως που θα πρεπει να πας ωστε να βρεις το δρομο για την πορτα. Δεν ειναι ευκολο αντιθετως θελει υπομονη και επιμονη και προσοχη στο παραμικρο αλλιως ανετα πεφτουμε σε λουπα μη ξεροντας τι πρεπει να κανουμε οποτε ναι ειναι παιχνιδι για δυνατους λυτες που ειναι μαθημενοι σε τετοιου ειδους παιχνιδια. Προσωπικα αν και σε καποια σημεια με εφτασε στα ορια οντας και ζαλισμενος μετα απο αρκετη ωρα ηταν μια τιμια και εξυπνη εμπειρια αποπροσανατολισμου 7 ωρων για το 100% στα παντα που μπορει να μην εχει τα γραφικα η καποια ιστορια αλλα για αυτο που προσφερει ειναι μια πολυ καλη δουλεια που προτεινω ευκολα μονο σε δυνατους λυτες τετοιων παιχνιδιων. 6.5/10 Παρακατω φωτογραφιες απο το παιχνιδι https://postimg.cc/gallery/jsBdLhh Επεξ/σία 7 Δεκεμβρίου 2023 από Arkin 7
CONAN_ Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2023 16 ώρες πριν, Arkin είπε Hoa[100%] https://store.steampowered.com/app/1484900/Hoa Το Hoa ειναι ευκολα ενα απο τα ομορφοτερα μικρα indie platform που θα παιξουμε το οποιο σε γεμιζει την οθονη με γραφικα στο background ζωγραφισμενα στο χερι γεματα χρωματα λεπτομερειες και ιδιαιτεροτητα. Στο ιδιο μηκος κυματος και η μουσικη επενδυση που μπορει να ειναι επι το πλειστον μελαγχολικη αλλα σε γεμιζει με την πλουσια υφη της εχει κατι το ενδοξο στη χροια της. Η ιστορια μας ξεκιναει με την Hoa μια μικρη νεραιδα οπου επιστρεφει στην πατριδα της και προσπαθει να της δωσει ζωη και να μαθει τι πραγματικα συμβαινει. Οσο προχωραμε μαθαινουμε για πιο λογο χρειαστηκε να φυγουμε οταν ειμασταν ακομα μωρα και ποιος ειναι ο πραγματικος εχθρος που θελει να διαταραξει τον κοσμο μας. Το τελος σιγουρα συγκινητικο και ταιριαζει απολυτα με την ατμοσφαιρα του υπολοιπου παιχνιδιου. Το παιχνιδι ειναι μολις 2 ωρες και οντως δεν χρειαζεται παραπανω για την ομαδα που το δημιουργησε το Skrollcat Studio για να αναδειξει την ομορφη γεματη ψυχη ιστορια που εχει. Ειναι απο αυτα τα μικρα γεματη ζωντανια indie διαμαντακια που μπορει να ειναι απλα και ευκολα στην ολη platform δυσκολια τους αλλα η ιστορια που θελουν να πουν αγγιζει και τον παικτη με το δικο της μοναδικο τροπο. 8.1/10 Παρακατω φωτογραφιες απο το παιχνιδι https://postimg.cc/gallery/F0hCGdY The Room https://store.steampowered.com/app/288160/The_Room Τι να πρωτο γραφτει για ενα απο τα καλυτερα indie παιχνιδια γριφων εκει εξω το οποιο παει πολλα χρονια μακρια το 2012 οπου ξεκινησε πρωτα στο ios και 2 χρονια μετα ηρθε και στον υπολογιστη. Δημιουργος η Fireproof Games μετρ στο ειδος η οποια μεχρι σημερα εχει βγαλει 4 The Room. Απο την πρωτη στιγμη βλεπεις το μερακι που εχει πεσει η γριφοι οι οποιοι δεν ειναι τοσο δυσκολοι αλλα θελουν παρατηρητικοτητα και προσοχη λιγο κατι να σου ξεφυγει μπορει να ψαχνεις πολυ ωρα σε ενα σημειο που δεν υπαρχει τιποτα ενω εχει που υπαρχει η λυση να μην το ψαξεις καθολου. Η ιστορια ειναι creepy ειναι horror οπου εμεις καταφθανουμε σε μια τεραστια βιλα σε μια προσκληση ενος παλιου φιλου του As ο οποιος ζηταει την βοηθεια μας. Το προβλημα ειναι οτι δεν ειναι κανεις εκει παρα μονο τα γραμματα που εχει αφησει ο As και μερικα μεγαλα κουτια γεματα γριφους που θα με τη λυση τους θα φθανουμε ολο και πιο κοντα στο να ανακαλυψουμε τι συμβαινει με τον As. Το προβλημα? Οτι μαζι με αυτον θα μπαινουμε και εμεις ολο πιο βαθια σε αυτη τη σκοτεινη ιστορια με παραλληλα συμπαντα και πυλες για να ανακαλυψουμε τι πραγματικα συνεβη. Τα γραφικα η καθαροτητα των δημιουργηματων περιτεχνη καθε chapter και μια εμπειρια μοναδικη που μαζι με την ατμοσφαιρα και τον ηχο απλα σε τραβαει στον κοσμο του και σου προκαλει δεν σου ζηταει απλα να λυσεις το μεγαλο μυστηριο. Το παιχνιδι απο την αρχη προσπαθει να σου δωσει hints να σε βοηθησει ακομα και αν κολλησεις λιγα δευτερολεπτα. Προσωπικα δεν πηρα κανενα hint και ας κολλησα σε καποια σημεια δεν εχει νοημα να ζητησουμε βοηθεια χανετε ολο το νοημα του παιχνιδιου. Και η ικανοποιηση μεγαλη μολις λυσουμε καποιο γριφο. Το παιχνιδι τελειωνει σε cliffhanger και το Room 2 ξεκιναει ακριβως απο το τελος του πρωτου δεν γραφω παραπανω γιατι ακομα δεν το εχω παιξει το δευτερο μερος. Ενα μεγαλο μπραβο στην Fireproof Games που εφερε ενα δυνατο franchise στον υπολογιστη στην καλυτερη του εκδοχη υποστηριζοντας ultrawide αντικαθιστωντας το δαχτυλο με το ποντικι περιτεχνα και γενικα τιμωντας και το ιδιο το παιχνιδι τους και τους PC gamers. Για τους λατρεις παιχνιδιων γριφων και οχι μονο ενα παιχνιδι που θα σας ανεβασει το ρυθμο επεξεργασιας του εγκεφαλου σας αλλα και θα σας βαλει βημα βημα σε μια ιδιαιτερη horror εμπειρια με την ιστορια του. 8.6/10 Παρακατω φωτογραφιες απο το παιχνιδι https://postimg.cc/gallery/BJxyWd1 The Room Two https://store.steampowered.com/app/425580/The_Room_Two Το δευτερο μικρο διαμαντακι της Fireproof Games το οποιο οχι μονο μενει πιστο στο αυθεντικο παιχνιδι αλλα μεγαλωνει και αλλο το creepy lore κανει τα puzzles αρκετα πιο διαδραστικα και ισως και λιγο πιο δυσκολα καταφερνει να δημιουργησει μια ατμοσφαιρα ιδιαιτερη και να παει ενα ηδη εξαιρετικο παιχνιδι στο επομενο level. Στα της ιστοριας το παιχνιδι μας δινει το κεντρικο στοιχειο το οποιο ειναι το στοιχειο Null[Μηδεν] απο το οποιο ξεκινησε ολος αυτος ο τρομος στην αλλη διασταση. Θα μαθουμε τι εγινε με τον As θα μαθουμε πως ξεκινησε ολο αυτο και θα προσπαθησουμε για ακομα μια φορα να ξεφυγουμε απο το καθε δωματιο. Ενα αμπαρι ενος πλοιου ενα εργαστηριο απο οπου ξεκινησαν ολα ενας ναος αλλα και ενα μερος οπου ανθρωποι εκαναν πνευματικες τελετουργιες. Το καθε chapter μαεστρικα φτιαγμενο και στυλιζαρισμενο. Πολυ μερακι γριφοι λογικης πανεμορφα γραφικα με την λεπτομερεια να ξεχυνεται ακομα και στις πιο απλες δημιουργιες. Δεν ειναι μεγαλο παιχνιδι με τη διαρκεια του μολις στις 3.5 ωρες λιγο μεγαλυτερο απο το πρωτο ειναι ομως τοσο ευφανταστο τοσο εξυπνο χωρις χαζους γριφους τα παντα ειναι εκει για να σε δειξουν το δρομο χωρις να σε δινει τιποτα ομως στο πιατο καταφερνει να δωσει ακριβως ενα challenge εφικτο μεν για οσους αγαπανε παιχνιδια γριφων δυσκολο ομως για τους υπολοιπους. Προφανως και εδω προσπαθησα και καταφερα να μην παρω κανενα hint καμια βοηθεια οπως και να εχει σε καποια σημεια ολοι θα κολλησουμε το νοημα ειναι να τα περασουμε μονοι μας με την παρατηρητικοτητα και τη λογικη που απαιτει το ιδιο παιχνιδι. Το προτεινω με τα χιλια εχει ολα οσα λαχταρα ενας λατρεις παιχνιδιων γριφων που θελει challenge εχει μια πολυ τιμια horror ατμοσφαιρα το καθε chapter ειναι διαφορετικο και ιδιαιτερο η ιστορια ξεδιπλωνεται αργα και σταθερα με καθε γραμμα που διαβαζουμε και γενικα ειναι ενα high quality indie gem απο ενα μικρο στουντιο μολις 18 ανθρωπων που φαινεται το ταλεντο τους απο τα πρωτα λεπτα του πρωτου παιχνιδιου αλλα βλεπεις και την εξελιξη αυτου του ατερμονου ταλεντου με το δευτερο μερος. Μπραβο. 9.2/10 Παρακατω φωτογραφιες απο το παιχνιδι https://postimg.cc/gallery/3DrzstZ Disoriented[100%] https://store.steampowered.com/app/556240/Disoriented Ενα παιχνιδι απο την BrickCream καθαρα αποπροσανατολισμου το οποιο παιζει με το μυαλο του παικτη κυριολεκτικα μιας και μετα απο 20-30 λεπτα μπορεις να αισθανθεις δυσφορια και ζαλαδα με την διαρρυθμιση που εχουν καποια levels. Αποτελειται απο 30 levels το καθενα ξεχωριστο και η δυσκολια ανεβαινει εκθετικα με τα πρωτα να ειναι αρκετα ευκολα μαθαινοντας τον χειρισμο και καποια μετεπειτα να προσθετουν νεα κολπα οπως πυλες και κουμπακια τα οποια εξαφανιζουν/εμφανιζουν διαδρομους μετα στο level. Oσο πλησιαζουμε στο τελος καποια μπορουν να γινουν αρκετα mind blowing και χανεται η μπαλα μερικες φορες θελει αρκετο ελεγχο μεσο της καμερας ωστε να δεις τι και πως και κυριως που θα πρεπει να πας ωστε να βρεις το δρομο για την πορτα. Δεν ειναι ευκολο αντιθετως θελει υπομονη και επιμονη και προσοχη στο παραμικρο αλλιως ανετα πεφτουμε σε λουπα μη ξεροντας τι πρεπει να κανουμε οποτε ναι ειναι παιχνιδι για δυνατους λυτες που ειναι μαθημενοι σε τετοιου ειδους παιχνιδια. Προσωπικα αν και σε καποια σημεια με εφτασε στα ορια οντας και ζαλισμενος μετα απο αρκετη ωρα ηταν μια τιμια και εξυπνη εμπειρια αποπροσανατολισμου 7 ωρων για το 100% στα παντα που μπορει να μην εχει τα γραφικα η καποια ιστορια αλλα για αυτο που προσφερει ειναι μια πολυ καλη δουλεια που προτεινω ευκολα μονο σε δυνατους λυτες τετοιων παιχνιδιων. 6.5/10 Παρακατω φωτογραφιες απο το παιχνιδι https://postimg.cc/gallery/jsBdLhh Εκπληκτικά όλα τα room ! Υπαρχει και εκδοση σε VR. Τσέκαρε και το The house of Davinci είναι στο ίδιο μοτίβο, θα σου αρέσει. 2
BlueBlade Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2023 (επεξεργασμένο) Lies of P 2023 Μετά από 2-3 μέρες που πάλευα με το τελευταίο Boss και το controller να γλυτώνει μόνο με λίγα χτυπήματα ευτυχώς, είδα τους τίτλους τέλους αυτής της παιχνιδάρας. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να πω πολλά. Δεν γίνεται, απλά δεν γίνεται να είσαι λάτρης των Souls και να μην έχεις παίξει ήδη το Lies of P. Οι τύποι απλά δώσανε ρέστα. Από τον κόσμο και τον σχεδιασμό των boss, μέχρι την μουσική και το level design που κλείνει το μάτι στο BloodBorne (προσωπικά το αγαπημένο όλων). Και όλο αυτό, πατάει στην ουσία πάνω σε ένα τόσο γνωστό παραμύθι, κάτι που σαν ιδέα το λάτρεψα. Τι κάνει πολύ καλά σε σχέση με τα παιχνίδια της From: Σου δίνει την ιστορία στο πιάτο. Είτε με cinematics είτε με διάφορα notes τα οποία είναι πολύ ξεκάθαρα και όχι "Πίσω από τις λέξεις κρύβεται ο Αλέξης" όπως σου την δίνει την ιστορία η From. Η δυνατότητα του να κάνεις assemble τα όπλα και στην ουσία να μπορείς να προσαρμόζεις όλα τα όπλα στον δικό σου τρόπο παιχνιδιού (σε κάποιες περιπτώσεις με υποχωρήσεις βέβαια) Τέλος, το feature με το Specter. Αγαπώ αυτά τα παιχνίδια, αλλά όσο περνάνε και τα χρόνια η υπομονή μου όλο και μειώνεται. Λάτρεψα που είχα την ευκαιρία αν τα βρω εντελώς μπαστούνια σε ενα boss να μπορώ να φωνάζω Summon (το οποίο οριακά θεωρώ Cheat) για να τα καθαρίζω και να πηγαίνω παρακάτω. Επίσης ωραία πινελιά ότι στο τελευταίο και με διαφορά πιο δύσκολο Boss του παιχνιδιού το παιχνίδι σου αφαιρεί αυτήν την δυνατότητα και σου λέει πρακτικά "Σκάσε και κολύμπα" Bonus Point: Μπορεί και να είναι το πιο καλό φτιαγμένο παιχνίδι του είδους. Γραφικά φοβερά και κυρίως, smooth εμπειρία. Νομίζω είναι το πρώτο της κατηγορίας που δεν με κούρασε με εντελώς ανούσια Frame Drop. 10/10 και το δικό μου Game of The Year. Με διαφορά επίσης ο καλύτερος Souls κλώνος και για εμένα, στα top 3 παιχνίδια του είδους, μετά από BloodBorne και Elden Ring. Επεξ/σία 11 Δεκεμβρίου 2023 από BlueBlade 9
Arkin Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2023 Avatar: Frontiers of Pandora[100%] https://www.ubisoft.com/en-gb/game/avatar/frontiers-of-pandora Το τελευταιο δημιουργημα της Ubisoft και συγκεκριμενα Massive Entertainment η οποια μας εχει δωσει τα 2 Division το οποιο ειναι ο ορισμος του σεβασμου του lore των ταινιων του Cameron απο τον συνολικο κοσμο μεχρι τις clan μεχρι το δραματικο στοιχειο που τις διακατεχει μεχρι τα συναισθηματα που βγαζουν οι χαρακτηρες κυριως οι Navi προς τον παικτη. Ο κοσμος ειναι χαοτικος πραγματικα αλλα και εμεις ειμαστε πανυψηλοι ωστε να διανυουμε τεραστιες αποστασεις γρηγορα. Η πρωτη επαφη μολις βγουμε απο τις ανθρωπινες εγκαταστασεις στον κοσμο της Πανδωρα ειναι ενα μεγαλο σοκ με την αγρια φυση να μας καλωσοριζει οχι και τοσο θερμα οσο θα θελαμε. Πλουσια βλαστηση τεραστια δεντρα ποταμια να κυλανε παντου μικρα ζωακια αλλα και predators που αρχικα πρεπει να αποφευγουμε ολα μαζι φτιαχνουν εναν μοναδικο κοσμο σαν αυτο των ταινιων περνουν αριστα και τους αξιζει μεγαλο μπραβο μιας και το immersion ειναι πολυ καλο για τοσο μεγαλο open world παιχνιδι. Μεσα στον κοσμο θα βρουμε 3 τεραστιες κεντρικες clan η καθε μια με τον χαρακτηρα της και τις ιδιαιτεροτητες της αλλα και παρα πολλα camps που ζουν Navi αρκετα μικροτερα προφανως απο τις μεγαλες clan. Γενικα ο κοσμος ειναι ζωντανος και ειναι εκει να μας το επιβεβαιωσει καθε στιγμη. Η ιστορια μας εφοσον εχετε δει τις ταινιες ξερετε οτι θα δειτε κατι αδικο με αρκετο δραμα αλλα και με ψυχη των χαρακτηρων που δινουν τα παντα για την αγαπη που εχουν για την Πανδωρα και την Eywa την μητερα ολης της Πανδωρα αλλα και των ιδιων των Navi. Δεν θα επεκταθω περισσοτερο στην κεντρικη ιστορια μιας και ο καθενας πρεπει αυτο που θα ζησει να ειναι κατι πρωτογνωρο αλλα θα πω οτι μου προσφερε πολλες ανατριχιλες με πολλα συναισθηματα. Τα side quest επισης αν και οχι κατι τρομερο δεν ειναι ασχημα και γνωριζουμε περισσοτερο τους κεντρικους μας χαρακτηρες. Στα των γραφικων ειναι ευκολα οτι καλυτερο εχουμε δει ποτε κυριως στη ζουγκλα η οποια Massive Entertainment με τη βοηθεια της Snowdrop engine καταφερνει να αποδωσει κατι υπεροχο η καθαροτητα και η γεωμετρια των γραφικων ειναι 2 επιπεδα πανω απο οτι εχουμε δει μεχρι σημερα και αυτο δεν ισχυει μονο στο πρωτο μεγαλος δασος αλλα και στις αλλες 2 τεραστιες περιοχες. Η περιηγηση στον χαρτη γινετε αρχικα με τα ποδια αλλα μολις ειμαστε ετοιμοι να παμε στην δευτερη τεραστια περιοχη κανουμε bond με το Ikran το πρασινο πουλι που βλεπουμε στο poster το οποιο θα μας κρατησει συντροφια μεχρι το τελος του παιχνιδιου χωρις αυτο δεν θα πηγαινουμε πουθενα μετα απο καποιο σημειο. Το gameplay περιλαμβανει απο crafting απο υλικα που μαζευουμε στον κοσμο απο ζωα η φυτα ειναι πρωτου προσωπου στυλ Far Cry και εχει και ενα αρκετα τιμιο shooting με τοξο αλλα και shotgun spear κτλ ειναι αρκετα fluid και αμεσο. Δυστυχως αν πατε για 100% οπως εγω θα χτυπησει μετα τις 15-20 ωρες αυτο το ubisoft στυλ gameplay το οποιο ειναι ξεκαθαρα για να βγουν πολλες ωρες ειναι ενα αρνητικο των περισσοτερων open world παιχνιδιων αλλα στα παιχνιδια της ubisoft χτυπαει ασχημα. Το να κανεις 100 ιδια πραγματα απλα για να βγουν οι παραπανω ωρες δεν σημαινει οτι ειναι κατι καλο. Ας μην βγει 60 ωρες ας βγει 30 κανεις δεν θα πει τιποτα και θα φτιαξεις και ενα αρκετα πιο συνετο και fluid παιχνιδι στη συνοχη. Οπως και να εχει ειναι κατι που ολοι ξερουμε με τα παιχνιδια της ubisoft και προφανως δεν ειναι υποχρεωτικο να γινουν τα παντα για την ολοκληρωση του παιχνιδιου. Πολλα collectibles τα περισσοτερα ειναι πολυ ενδιαφερον και προσθετουν στον ολο κοσμο ειδικα με τα sarentu totems αλλα και τα memory painting ειναι εξαιρετικα. Η δουλεια που εχει πεσει στο παιχνιδι φαινεται παντου. Υπαρχει ενας τεραστιος καταλογος απο log που μαζευουμε απο ολοκληρα κατεβατα για το καθε ζωο για το καθε φυτο και τον καθε χαρακτηρα που θα συναντησουμε στο παιχνιδι αυτο που εχουν φτιαξει με τις πληροφοριες στα παντα στον κοσμο σε λιγα παιχνιδια θα το δουμε και μου αρεσε πολυ. Να κλεισω λεγοντας οτι ειναι απο τα παιχνιδια που μπορεις να περασεις πολλες ωρες συνεχομενα χωρις να το καταλαβεις εχει τοσα πραγματα που αν υπαρξει μια ισορροπια μεταξυ κεντρικης ιστοριας side quests looting και collectibles θα περασετε τελεια. Προσωπικα το ελιωσα με 8 συνεχομενες μερες με 8ωρα καθημερινα μου πηρε ακριβως 64 ωρες για το 100% εκανα κυριολεκτικα τα παντα και το απολαυσα. Το προτεινω στο 100% σε οσους αγαπανε τις ταινιες το παιχνιδι τιμαει απειρα οτι αντιπροσωπευει το Avatar αλλα και ο κοσμος της Πανδωρα και οσοι ειστε completionist και βρισκετε ανιαρο να κανετε πολλες φορες τα ιδια και τα ιδια τοτε μεινετε μακρια. Αν παλι δεν εχετε θεμα και θελετε να δειτε αποκλειστικα την κεντρικη ιστορια να το παιξετε σιγουρα. Αναμφιβολα ενας δυνατος τιτλος για το 2023 με πολλα θετικα αλλα και τις παραξενιες που διεπουν την Ubisoft εδω και πολλα χρονια. 7.9/10 Παρακατω φωτογραφιες απο το παιχνιδι https://postimg.cc/gallery/PxyyyFS 13
Arkin Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2023 Assassin's Creed Mirage[100%] https://www.ubisoft.com/en-gb/game/assassins-creed/mirage Aκομα ενα AC παιχνιδι φτανει στο τελος του και θα μας παει πολλα πολλα χρονια μετα το Origins στο 861μχ στη Βαγδατη μια πολη που τοτε ηταν στις μεγαλες δοξες της και θα ακουλουθησουμε την ζωη του Basim ενος μικροκλεφτη οπου μετα την εισοδο του στους Hidden Ones η elite ομαδα των Assassins θα βιωσει και θα φτιαξει την δικη του μεγαλη ιστορια στο συμπαν του AC. 11 χρονια πριν το Valhalla λοιπον και κοντα 900 χρονια μετα το Origins ενα πολυ αξιολογο AC παιχνιδι που θα το χαρει ο καθε παικτης και θα το λατρεψει ο καθε fan του franchise. Επιτελους επιστροφη στις ριζες νιωθεις πραγματικα assassin σε μονιμη βαση με το hidden blade να πρωταγωνιστει μαζι με τα υπολοιπα κολπα που θα μας βοηθησουν που ειναι ακρως stealth οπως smoke bombs traps βελακια noisemaker αλλα και μικρα μαχαιρια ολα τεραστιες βοηθειες για να εξολοθρευσουμε οτι εχθρος βρεθει μπροστα μας. Το παιχνιδι σου δινει προφανως και σπαθι και dagger και οι μαχες δεν ειναι ευκολες αντιθετως καποιοι εχθροι προτεινονται αποκλειστικα για stealth ειδικα στην αρχη και γενικα ειναι ετσι φτιαγμενο που σε κανει να πας υποχρεωτικα stealth και να το κανεις mastered μεχρι το τελος. Η ιστορια εχει να κανει κλασικα με το Order που για ακομα μια φορα ψαχνει κρυμμενες δυναμεις στον κοσμο μας και αυτη τη φορα το artifact βρισκεται στη Βαγδατη. Το πως βρισκουμε στοιχεια με το ολο investigation πανελ που εχουμε και τα kills ολα ειναι υποδειγματικα η ολη διαχειρηση που κανει το παιχνιδι στην αποκαλυψη της ιστοριας μας λιγο λιγο ειναι στα πολυ δυνατα κομματια του παιχνιδιου. Βρηκα εξαιρετικο επισης οτι δεν εχουμε "κακα" side quest. Ολα ακομα και τα contracts ειναι ανω του μετριου και μαζι με τα collectibles που ειναι κυριως οπλα αναβαθμισεις στολες και ιστορικα σημεια του χαρτη για την Βαγδατη και τον κοσμο τοτε βρηκα το παιχνιδι να μην εχει καμια σχεση με το ατελειωτο loot των προηγουμενων παιχνιδιων κατι πολυ θετικο μιας και χρειαζονταν. Διαβαζοντας πριν το παιξω οτι το παιχνιδι ηταν να βγει σαν DLC του Valhalla ειχα μικρες προσδοκιες οτι θα ειναι αρπαχτη και τελικα πηρα το ακριβως αντιθετο ενα μετρημενο με σωστες βασεις ΑC παιχνιδι με δυνατο χαρακτηρα τιμιοτατη ιστορια και το παλιο κλασικο gameplay που νιωθεις assassin. Τα γραφικα αν και οχι next gen ειναι πανεμορφα εχουμε να κανουμε με κατι κινηματογραφικο τα cutscenes εκπληκτικα η Βαγδατη πανεμορφη και γεματη ζωη γενικως εχει πεσει μερακι και ειναι μια αξιολογη προσθηκη στο συμπαν του AC. Δεν ειναι πολυ μεγαλο αλλα ουτε και μικρο μολις 28 ωρες με πηρε για τα παντα ολα ο οποιος χρονος θεωρω οτι ειναι το ιδανικο για ενα παιχνιδι που θελει να πει την ιστορια του αλλα να μην γινει και βαρετο κανοντας συνεχως τα ιδια και τα ιδια. Πετυχε διανα η ubisoft ελπιζω να συνεχισει με αυτο το ρυθμο σε οτι μελλοντικα παιχνιδια θα βγαλει. Ενα τεραστιο ευχαριστω στην ομαδα Assassins Creed Greece η οποια μας προσφερε υποδειγματικους ελληνικους υποτιτλους απο τα μεγαλυτερα κεντρικα quest μεχρι τις ομιλιες των απλων NPC μπραβο τους πραγματικα και ενα μπραβο και στην Ubisoft που απο το πουθενα εδωσε κατι αξιολογο πανω στο franchise που δεν εχει να ζηλεψει τιποτα απο τα προηγουμενα παιχνιδια της σειρας. 8.6/10 Παρακατω φωτογραφιες απο το παιχνιδι https://postimg.cc/gallery/pTzDHrd 10
Arkin Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2023 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2023 5 λεπτά πριν, polonos1313 είπε Έχει τόση μεγάλη διαφορά στις ώρες για 100% με τα υπόλοιπα ? Θυμάμαι το Odyssey και Valhalla ήθελαν γυρω στις 140 ώρες για 100% με αποτέλεσμα να βαρεθείς και να τα παρατήσεις Το odyssey μαζί με τα 3 DLC με πήγαν 170 ώρες είναι τεράστιο. Το Valhalla δεν το έχω παίξει καθόλου αλλά διαβάζω για 200 ώρες για την complete έκδοση για 100% είναι τεράστιο. Το mirage είναι όσο χρειάζεται ούτε να βαρεθείς ούτε να πεις είναι μικρό. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα