Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

FAR CRY 6.

Καλά γραφικά, μέτρια Ιστορία (ήμαρτον τόσα χρόνια),μέτριο gameplay. 

του βάζω ένα 6.5/10. Γενικά κάθε χρόνο και χειρότερο

  • Like 4
  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

spacer.png

Starcraft Remastered

Χρειάζεται να πω κάτι; Οι μόνοι που δικαιολογούνται να μην το γνωρίζουν είναι οι κάτω των 25 ετών, που και αυτοί θα έπρεπε να ντρέπονται...
Ίσως το καλύτερο real time strategy όλων των εποχών, μας έκανε τη χαρά η amazon να μας το δώσει τον περασμένο Αύγουστο, αλλά ελέω του μεγάλου backlog και του περιορισμένου χρόνου άργησα να το πιάσω. Βούτηξα να ξαναζήσω την αυθεντική ιστορία που πίσω στο μακρινό 1998 ήταν τόσο πρωτότυπη, ο προδότης του προδότη την προδοσία επρόδοσε και ο διεφθαρμένος που διέθφηρε τον αδιάφθορο του διεφθαρμένου αντιπάλου του πριν διαφθαρεί απο τους υπόλοιπους διεφθαρμένους. Τα ανανεομένα γραφικά το κάνουν επιτέλους ευκολόπαιχτο και σε μεγάλες οθόνες με υψηλές αναλύσεις.
Πήγα να παίξω και κάποια custom campaigns που τότε μου φαινόντουσαν δύσκολα αλλά διαπίστωσα οτι δεν είναι απολύτως συμβατά με το remastered καθώς πετάνε σφάλματα ή/και δεν παίζουν καθόλου. Αν γνωρίζει κάποιος που βρίσκουμε custom campaigns για την remastered εκδοση ας μου στείλει ένα πμ.

 

spacer.png

Table Top Racing: World Tour

Ένας ακόμα κλώνος του micro machines όπου η πίστα βρίσκεται πάνω σε ένα τραπέζι και ο αγώνας γίνεται ανάμεσα στα πράγματα που υπάρχουν εκεί (πιάτα, παιχνίδια, βιβλία κτλ). Σε γενικές γραμμές είναι συμπαθητικό, απαιτητικό στα τελευταία επίπεδα και για όσους θέλουν το 100%, ψιλοάνετο για τους casual παίκτες. Καλά γραφικά, καλός χειρισμός, μέτρια physics, οκ μουσική και ήχος.

  • Like 9
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Last of us Part 1 PC

Το τερμάτισα 3η φορά στο πολύ δύσκολο.Μια στο PS3,μια στο PS4 και τώρα το Θεϊκό στο PC.Τρομερά γραφικά,ήχος νέος σχεδιασμός.Πολύ κοντά στο part 2 σε όλους τους τομείς..

viber_image_2023-04-04_09-28-22-854.jpg

Επεξ/σία από akmakas
  • Like 6
Δημοσ.
2 ώρες πριν, akmakas είπε

Last of us Part 1 PC

Το τερμάτισα 3η φορά στο πολύ δύσκολο.Μια στο PS3,μια στο PS4 και τώρα το Θεϊκό στο PC.Τρομερά γραφικά,ήχος νέος σχεδιασμός.Πολύ κοντά στο part 2 σε όλους τους τομείς..

viber_image_2023-04-04_09-28-22-854.jpg

Έχω ακούσει για αρκετά bugs στα γραφικά. Δεν ισχύει;
Πχ.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Spoiler
4 ώρες πριν, akmakas είπε

Τρομερά γραφικά

 Συμφωνώ με το να πούμε πως το game έχει ωραία crafted story, characters , διαλόγους. Το να λέμε ότι αυτά τα γραφικά είναι τρομερά, δεν ξέρω, νομίζω παρασύρεσαι από την αγάπη σου για το παιχνίδι ή, συγκρίνοντάς τα με PS3. Συγκριτικά με PS3, βέβαια, τρομερά είναι (αν και σε ορισμένες περιπτώσεις μου θύμισαν κράμα ps3/ps4 😛 )

  

1 ώρα πριν, manolis940 είπε

Έχω ακούσει για αρκετά bugs στα γραφικά. Δεν ισχύει;

 

είναι εντελώς random αυτά. Αυτό είναι λόγω VRAM λογικά που το παιχνίδι είναι αδηφάγο και κάκιστα optimized.

Περισσότερα στο θρεντ του παιχνιδιού, εδώ είναι off topic.

 

Τερμάτισα το A Plague Tale: Requiem . 

Στο πρώτο τρίτο του παιχνιδιού (μετά από τον πρόλογο όμως ), ένιωσα λίγο πως παίζω ξανά το παλιό , αλλά όχι in a good way. . Το έσωζε το story του. Μετά έστρωσε, έγιναν introduce κάποια καινούρια gameplay elements, αλλά μιας και το παιχνίδι είναι story & character driven, δεν ήταν much, αλλά ήταν μια χαρά. Ήθελα πολύ να δω πως θα τελειώσει. Εξαιρετική και η ηχητική του επένδυση, διάλογοι σε καλό επίπεδο.

Από γραφικά είναι εξαιρετικό στις περισσότερες περιπτώσεις. Από απόδοση τώρα, θέλει πολύ γερό μηχάνημα για να το μαξάρεις αλλά δεν είναι και ανάγκη να το κάνεις. 

Overall ένα ωραίο παιχνιδάκι.

Spoiler

Till next one.

 

Επεξ/σία από tommybertsen
  • Like 5
Δημοσ.

The last of us part1...παρά πολύ καλό game...ωραια γραφικά και πολυ ωραία υπόθεση...εκεί με το άλογο και τα χιόνια θυμηθήκαμε και rdr2.....παρά πολύ ωραίο overall από μένα.

  • Like 5
Δημοσ.
On 10/04/2023 at 18:06, BabisTs said:

The last of us part1...παρά πολύ καλό game...ωραια γραφικά και πολυ ωραία υπόθεση...εκεί με το άλογο και τα χιόνια θυμηθήκαμε και rdr2.....παρά πολύ ωραίο overall από μένα.

Δες και τη σειρά Μπάμπη, -HBO- αν δεν την παρακολούθησες πρόσφατα ( έχει ολοκληρωθεί η 1η σεζόν που καλύπτει τα γεγονότα του 1ου παιχνιδιού).

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

header.jpg?t=1680840402

Resident Evil 4 Remake Review

Πάει αρκετός καιρός που ολοκλήρωσα το Resident Evil Village στο Ps5. Ομολογώ ότι ενθουσιάσθηκα με το παιχνίδι, ήταν αρρωστημένα όμορφο.

Με την επικείμενη κυκλοφορία του remake του «καλύτερου παιχνιδιού όλων των εποχών» όπως πληροφορούμαι ότι αποκαλούσαν το Resident Evil 4 κάπου εκεί στο 2005 όταν και παρουσιάσθηκε στο Gamecube ένιωσα ότι έπρεπε να το τιμήσω και να ανακαλύψω και ο ίδιος περί τίνος πρόκειται όσον αφορά το συγκεκριμένο τίτλο.

Αγορά μετά από πίεση και του υιού, τις πρώτες τρεις τέσσερις ημέρες  ασχολήθηκε ο ίδιος αφού και εγώ δεν ήθελα να αφήσω στη μέση το εξαιρετικό Dead Space 2 που είχα ήδη ξεκινήσει, μην υπολογίζοντας ότι σε λίγες ημέρες θα είχαμε την κυκλοφορία ενός τόσο σημαντικού τίτλου.

Η αλήθεια είναι ότι μία πρώτη εικόνα για το παιχνίδι είχαμε από το Chainsaw Demo που πολύ έξυπνα κυκλοφόρησε η Capcom, μέρες πριν την επίσημη διάθεση του στο Steam.

Resident Evil 4 Remake Pre-Orders Are Suddenly Being Canceled

Εγκατάσταση, βουτιά στον κόσμο του και άντε να δούμε τι ψάρια πιάνει η 13η ( και φαρμακερή; ) έκδοση του τίτλου από το 2005 έως σήμερα.

Από την πρώτη στιγμή, διαπιστώνει κανείς την απίστευτη δουλειά που έχει γίνει σε όλους τους τομείς από τους Ιάπωνες. Δεν ξέρω πως και γιατί, αλλά η σημασία που δίνει αυτός ο λαός στη λεπτομέρεια είναι πραγματικά εκτός συναγωνισμού. Δεν έχω συναντήσει τίτλο ομάδας παραγωγής από εκείνα τα μέρη που να μην έχει εκπληκτική απόδοση σε πρόσωπα και εκφράσεις πρωταγωνιστών ή μη, σώματα, περιοχές, εχθρούς, εφέ γραφικά ή ηχητικά, μουσική, είναι κάτι που τους κάνει να ξεχωρίζουν άσχετα από την ποιότητα των παιχνιδιών τους που και αυτή συνήθως κυμαίνεται σε αντίστοιχα επίπεδα.

Έτσι και σε αυτό το Remake. Σε μία περίοδο που οι AAA τίτλοι παραδίδονται με μεγάλα θέματα και χρειάζονται πολύ χρόνο αλλά και συνεχιζόμενα patch επί patch μέχρι να διορθωθούν η Capcom αποδεικνύει ότι σεβάστηκε τον τίτλο (και την πελατεία της) και δεν είδε τη συγκεκριμένη περίπτωση ως ευκαιρία για ένα άρπαγμα μετρητών που λέμε και στην καθομιλουμένη.

Το αποτέλεσμα; Καθηλωτικό. Από την πολύ ατμοσφαιρική εισαγωγή έως και το ending credits το παιχνίδι είναι χάρμα οφθαλμών.

Στο παιχνίδι παίρνουμε τη θέση του Leon, ενός πρώην αστυνομικού που ερευνά την εξαφάνιση μίας κοπέλας σε μία περιοχή χαμένη από το χάρτη. Ο ένας από τους δύο αστυνομικούς που μας συνοδεύουν καθυστερεί πολύ να επιστρέψει και ο ήρωάς μας ξεκινά την περιπέτειά του αναζητώντας αρχικά τα ίχνη του.

Με αυτό τον τρόπο η Capcom μας καλοσωρίζει στον κόσμο του Resident Evil 4 Remake και τι καλωσόρισμα είναι αυτό. Ένα κόσμο τόσο αρρωστημένο, ώστε το πρώτο χωριό που συναντάμε μετά την εισαγωγή αποτελεί μία δυνατή πρόκληση για πολλούς καθώς δεχόμαστε ουσιαστικά επίθεση από όλο το χωριό, από ένα πλήθος κατοίκων που ενεργούν ως δαιμονισμένοι  καθοδηγούμενοι από ένα μανιακό με ηλεκτρικό πριόνι.

image.png.2f118386503dbe3e4c9647e23b5cd408.png

Τα γραφικά του παιχνιδιού είναι άλλο πράγμα. Λεπτομερή, προσεγμένα, αποδίδουν άριστα την ατμόσφαιρα που επικρατεί σε όλες τις περιοχές που θα επισκεφθεί ο Leon. Τα animation των χαρακτήρων, τα πρόσωπά τους, τα μαλλιά τους, οι εκφράσεις τους, η εμφάνισή τους είναι εξωπραγματικά καλές. Τυπική ιαπωνική τελειότητα.

Η ίδια προσοχή έχει δοθεί και στην απεικόνιση των εχθρών και των bosses, μικρών και μεγάλων, γενικά δε διαπίστωσα πουθενά πρόβλημα και το αποτέλεσμα είναι απρόσμενα ρεαλιστικό.

Τα δε cutscenes να τα πιεις στο ποτήρι. Απλά κοιτάς και αναρωτιέσαι «Τι έχουν κάνει οι άνθρωποι;».

Δεν είναι όμως μόνο τα γραφικά. Και στον τομέα του ήχου το παιχνίδι ξεχωρίζει. Όλα τα εφέ, από τους ήχους των όπλων, των οχημάτων, των εκρήξεων αλλά και οι ήχοι των εχθρών κινούνται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Θα ήθελα λίγο μεγαλύτερη ποικιλία στις φράσεις των εχθρών αλλά φαντάζομαι ότι αυτό ήταν μία επιλογή που ήθελε να τονίσει ότι όλοι αυτοί οι αρρωστημένοι αντίπαλοί σου λειτουργούν, κινούνται και αντιδρούν με τον ίδιο τρόπο.

Resident Evil 4 Remake is "in the wild" weeks before its official launch  date | GamesRadar+

Η μουσική επένδυση του παιχνιδιού είναι μοναδική. Τόσο που σε κάποια boss fight τραβούσε την προσοχή μου με την αρτιότητα και την αισθητική της ενώ δεν θα έπρεπε.

Είπα boss fight; Ε αφού το είπα, όλες οι μάχες με τα bosses του παιχνιδιού, μικρά και μεγάλα, είναι φανταστικές. Ειδικά όμως από τη μέση και προς το τέλος οι άνθρωποι έχουν δώσει ρέστα, τόσο στο σχεδιασμό όσο και στις κινήσεις τους. Δύσκολες μεν μέχρι να καταλάβεις το σκεπτικό και τις κινήσεις τους, βατές όταν μετά από κάποιες αποτυχίες βρεις τον τρόπο να τα κατατροπώσεις. Και με μουσική όπως είπαμε που κάνει τις μάχες απόλαυση.

Γενικά οι μάχες είναι έντονες, σε όλες χρησιμοποιείς το περιβάλλον για να τις κάνεις πιο εύκολες, σε μία συγκεκριμένη πολύ δύσκολη με ορδές εχθρών να σου επιτίθενται όμως μπορείς να χρησιμοποιήσεις μία δίοδο για να έρθουν όλοι σε εσένα και αυτό μου φάνηκε σαν ατέλεια. Ίσως όμως να είναι και η λύση στο γρίφο της συγκεκριμένης μάχης.

Η αριθμός των εχθρών αλλά και τα διαφορετικά είδη που τους απαρτίζουν είναι πολύ ικανοποιητικός σε αριθμό, τόσο όσο ώστε να μη θεωρηθεί ότι είναι πολύ λίγοι και επαναλαμβανόμενοι αλλά ταυτόχρονα να τονίζουν τον τοπικό χαρακτήρα των ανθρώπων αλλά και των μη ανθρώπινων εχθρών που κατοικούν στις περιοχές του παιχνιδιού.

Η κίνηση του ήρωα κατά τη διάρκειά τους είναι μάλλον εσκεμμένα αργή προκειμένου να σε προλαβαίνουν οι πιο γρήγοροι εχθροί και να ενισχύεται αυτή η αίσθηση της έντασης.

Τα death animations ευρηματικά και ευφάνταστα, συναγωνίζονται επάξια αυτά της σειράς Dead Space και του The Callisto Protocol.

Αγοράστε Resident Evil 4 | Xbox

Η ατμόσφαιρα του παιχνιδιού έχει αποδοθεί άριστα και απολύτως ρεαλιστικά, σκοτεινή, αλλά και ανατριχιαστική κατά διαστήματα, ανεβάζοντας την αδρεναλίνη και όλα αυτά τα κομμάτια συμπληρώνουν το πακέτο του παιχνιδιού με τον καλύτερο τρόπο.

Το σενάριο είναι μία μάλλον κλασσική ιστορία που οδηγεί σε περιπέτεια τρόμου, αλλά κάνει τη δουλειά άριστα και η αναζήτηση της εξαφανισμένης κοπέλας είναι μία πολύ καλή βάση για μία ομάδα παραγωγής τόσο εξαιρετική όσο αυτή που μας χάρισε το Resident Evil 4 Remake.

Οι γρίφοι και τα κλασσικά challenges πολύ όμορφα, υπάρχει δε ένα συγκεκριμένο πολύ διασκεδαστικό challenge με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον.

Στο παιχνίδι η εξερεύνηση και η προσπάθεια να ανοίξουμε το χάρτη επιβραβεύεται με αντικείμενα αξίας για τη βελτίωση του εξοπλισμού του Leon.

Τέλος ο ήρωας του παιχνιδιού, ένας απίστευτος χαρακτήρας, μάγκας και τζέντλεμαν παράλληλα, με πολύ δυνατές ατάκες, ικανός να τα βάλει με τους πάντες και τα πάντα προκειμένου να φέρει εις πέρα την αποστολή του. Στους αγαπημένους μου πλέον, μαζί με τον Nathan Drake του Uncharted, τον Joel από το the Last of Us αλλά και τον Deacon από το Days gone.

Θα έλεγα βγαλμένος από μία άλλη εποχή, τότε που η ουσία και η τέχνη είχαν περισσότερη σημασία, μέσα από τους χειρότερους εφιάλτες της wokeness που τότε δεν υπήρχε ούτε ως ιδέα αλλά φαίνεται ότι γίνεται τεράστια προσπάθεια για να επικρατήσει τελευταία, λευκό μαγκάκι με ξανθά μαλλιά και πολύ masculinity να προστατεύει το λεγόμενο ασθενές φύλο αλλά και να αναγνωρίζει ταυτόχρονα την αξία του. Και αυτό ακριβώς τον κάνει ακόμη πιο αγαπητό.

Resident Evil 4' remake gameplay shows tense but familiar action | Engadget

Όσον αφορά τα bugs δεν κατάφερα να βρω κανένα. Είμαι σίγουρος ότι στο internet όλο και κάτι θα υπάρχει, εγώ όμως δε διαπίστωσα την ύπαρξή τους.

Με λίγα λόγια αξίζει να ασχοληθείτε με το Resident Evil 4 Remake; Είτε έχετε ασχοληθεί με τον κόσμο του παιχνιδιου είτε όχι, Ναι. Είναι ένα εκπληκτικό remake, ένας πολύ δυνατός τίτλος ακόμη και στην τιμή των 60 ευρώ, ένα παιχνίδι που τιμά και σέβεται τον αρχικό τίτλο, τον βελτιώνει σε όλα τα σημεία και τον αποδίδει όπως θα έπρεπε με το hardware του σήμερα ζορίζοντας τα συστήματά μας όπως θα έκανε ένας οποιοσδήποτε νέος ΑΑΑ τίτλος.

Βαθμολογία: 9,5/10 (πανεύκολα)

Επεξ/σία από Armoral
  • Like 11
  • Thanks 1
Δημοσ.

UNCHARTED™ Legacy of Thieves Collection

j2oyqjp8g-Yw-L81-OF-f-Nq-I9-Kayrz1-Yb40-

https://store.steampowered.com/app/1659420/UNCHARTED_Legacy_of_Thieves_Collection

Το τεταρτο και μαλλον τελευταιο μερος μιας πολυαγαπημενης σειρας που ξεκινησε το 2007 απο την τεραστια Naughty Dog και μας χαρισε καποιες απο τις καλυτερες gaming εμπειριες για 15 ολοκληρα χρονια μεσα απο τα 4 παιχνιδια της. 

Η ιστορια μας στα προτυπα των προηγουμενων παιχνιδιων που σημαινει κυνηγι ενος τεραστιου θυσαυρου του καπετανιου Henry Every και του πληρωματος του με τον κεντρικο μας χαρακτηρα Nathan Drake αλλα και την προσθηκη του αδερφου του που πρωτη φορα βλεπουμε στη σειρα και που κανει τους χαρακτηρες μας να εχουν ακομα μεγαλυτερη υποσταση στον κοσμο των παιχνιδιων. 

Καταιγιστικη δραση κινηματογραφικες σεκανς δυνατο χωρις καθολου κοιλια σεναριο φτιαχνουν μια ανεπαναληπτη εμπειρια απο αυτες που θα μεινουν για πολλα χρονια στο μυαλο του gamer μετα το τελος του παιχνιδιου. Η collection περιλαμβανει και το αρκετα δυνατο DLC με την αγαπημενη μας Chloe Frazer αλλα και την Nadine που θα δουμε στο βασικο παιχνιδι σε νεες περιπετειες. Μπορω να πω οτι ηταν διασκεδαστικοτατο οσο και το βασικο παιχνιδι παρολο που λειπει ο Nathan Drake. Και εδω κρυβετε το μυστικο της σειρας που μπορει να ειναι οτι πιο διασκεδαστικο απο αποψη ιστοριας αλλα οι χαρακτηρες ειναι αυτοι που εκαναν τον κοσμο να βαλει την σειρα στην καρδια του και ολα τα αλλα ειναι ο συνδετικος κρικος πανω σε αυτο. 

Στα του gameplay οσοι εχετε παιξει τα προηγουμενα παιχνιδια θα ξερετε πανω κατω τι να περιμενετε. Ισορροπια μεταξυ εξερευνησης μαχων γριφων αλλα και πολυ σκαρφαλωματος με μερικα πολυ δυνατα cutscenes ενδιαμεσα και αρκετα αστεια μεταξυ χαρακτηρων αλλα και πολλων μυστικων αποτελουν το βασικο κορμο του παιχνιδιου. Πολλα collectibles προαιρετικες συζητησεις θυσαυροι θα μας κανουν να θελουμε να εξερευνησουμε καθε σπιθαμη του χαρτη. Μια μεγαλη διαφορα απο τα προηγουμενα μερη ειναι οτι το καθε chapter μοιαζει αρκετα μεγαλυτερο σε ελευθερια και πιο open world στην πραγματικοτητα μπορει να μην ειναι τοσο αλλα και μονο η ψευδαισθηση αρκει. Το DLC και συγκεκριμενα το chapter 4 ειναι το πιο open world σημειο σε ολο το παιχνιδι μαζι με το chapter 10 του βασικου παιχνιδιου ειναι απο τα chapter που εχουμε το αμαξι. Παρα πολλα οπλα για εξοντωση των εχθρων μας χειροβομβιδες αλλα και ποιοτικος stealth μηχανισμος που χρειαζεται για τις μεγαλυτερες δυσκολιες κυριως του crushing. 

Τα γραφικα ειδικα στο interior κομματι ειναι τρομερα ρεαλιστικα και ειναι κατορθωμα μιας και ειναι παιχνιδι αρκετων χρονων που βγηκε πρωτα στο PS4 ενα συστημα αρκετα χαμηλοτερων επιδοσεων απο εναν καλο υπολογιστη. Στους εξωτερικους χωρους ειναι διφορουμενα με αλλα σημεια να ειναι πανερμοφα και καποια αλλα να δειχνουν τα χρονια του παιχνιδιου. Συνολικα ομως ειναι αρτιο τρομερη λεπτομερεια και οπως ειπα τα cutscenes κλεβουν την παρασταση με καποια κοντινα πλανα των χαρακτηρων που ειναι απο τις πιο ρεαλιστικες στιγμες που θα δουμε σε παιχνιδι μεχρι σημερα. 

Προσωπικα τετοια παιχνιδια προσπαθω να τα παω για 100% αλλα στο βασικο παιχνιδι μου εγινε corrupted το save κλασικο θεμα της naughty dog και μου χαλασε τα collectibles χωρις ομως να μου χαλασει το κανονικο gameplay και που ημουν. Τερματιστικε κανονικα στη μεσαια δυσκολια και παιχτηκε και δευτερη φορα στο crushing με καποια συν που μας δινονται μολις τερματισουμε το παιχνιδι. Απειρα πυρομαχικα 1 hit ολοι οι αντιπαλοι και εχουμε οτι οπλο θελουμε σε καθε chapter. Το DLC το επαιξα απο την αρχη στο crushing χωρις καμια ευκολια με παιδεψε αρκετα σε καποιες μαχες μιας και το παιχνιδι δεν συγχωρει και θελει προσοχη ενα λαθος και τελος οπως και δινει πολυ λιγα πυρομαχικα. Με τα πολλα το τελειωσα καταφερα εκανα και ολα τα collectibles και το απολαυσα μπορω να πω περισσοτερο απο το βασικο. 50 ωρες εγραψε το steam  εκανα ολα τα achievements του DLC και μου εμειναν και 6 απο το βασικο τα 5 collectibles achievements και ενα το speedrun το οποιο δεν προκειται να το εκανα ετσι και αλλιως. 

Συνολικα ενα απο τα πιο διασκεδαστικα παιχνιδια που θα παιξει καποιος με αξιομνημονευτους χαρακτηρες ισορροπημενο gameplay πανεμορφα γραφικα με λιγα λογια θα σας ταξιδεψει κυριολεκτικα. Μπραβο Naughty Dog και μπραβο και στην Sony που το εφερε στον υπολογιστη και το παιζουμε οπως πρεπει με ποντικι/πληκτρολογιο και σε ultrawide που ανεβαινει πολλα επιπεδα ακομα. 9.5/10

Παρακατω φωτογραφιες απο το παιχνιδι

https://postimg.cc/gallery/13tYfQ5

  • Like 7
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Observation

eb5c251ee56faa1638d77eed3765b3d0b177c972

https://store.steampowered.com/app/906100/Observation

Ενα απο τα πιο μοναδικα παιχνιδια που θα παιξετε στα τοσες χιλιαδες που υπαρχουν με παραγωγο την Devolver Digital και developers ενα σχετικα αγνωστο studio που συνεργαστηκε με την Devolver το 2017 και 2019 την No Code Studio και εχει βγαλει το Stories Untold και το Observation και θα ετοιμασει το επερχομενο Silent Hill: Townfall με παραγωγο την Konami. 

Το παιχνιδι θα συναρπασει οσους ειναι λατρεις ταινιων οπως 2001 A Space Odyssey/Gravity/Interstellar. Προσωπικα τις αγαπω τις ταινιες που ανεφερα οποτε το παιχνιδι με εβαλε στον κοσμο του απο το πρωτο λεπτο και με ταξιδεψε σε μια πραγματικα πρωτογνωρη εμπειρια οχι μονο απο αποψη gameplay αλλα και ως ενα σκοτεινο ταξιδι στα περαντα του γαλαξια μας μπορω να πω οτι ηταν μια πρωτοφανης σε ενταση εμπειρια μεχρι το τελος. 

Η ιστορια του παιχνιδιου μια αποστολη με ονομα Observation και ενα πληρωμα απο διαφορες χωρες του κοσμου το ετος 2026 με τροχια την γη. Μετα απο ενα λαθος του συστηματος του διαστημοπλοιου κατα την επικοινωνια μας με το Χιουστον θα βρεθουμε στην τροχια του Κρονου. Απο εκει και περα ξεκιναει ενα ταξιδι επιβιωσης και επιστροφης στη γη με την Δοκτωρ Εμμα Φισερ σε πρωταγωνιστικο ρολο απο το πληρωμα να προσπαθει να καταλαβει τι συμβαινει. 

Μηπως ξεχασα να πω ποιοι ειμαστε εμεις στο παιχνιδι? ΕΙΜΑΣΤΕ Ο SAM η AI του διαστημοπλοιου κατι αντιστοιχο του HAL9000 απο το 2001 A Space Odyssey και κυριολεκτικα ελεγχουμε ολο το διαστημοπλοιο απο τις πιο απλες λειτουργιες οπως το ανοιγμα των πορτων μεχρι τον ελεγχο καθε πιθανης βλαβης μεχρι τα ΠΑΝΤΑ. Ειναι κατι τελειως πρωτογνωρο το ολο gameplay μιας και χειριζομαστε τις καμερες του διαστημοπλοιου σε καθε θαλαμο αλλα και μια σφαιρα που μας βοηθαει στην περιηγηση στο διαστημοπλοιο περα απο τις καμερες αλλα και εξω στο απολυτο κενο. 

Οτι πιο ιδιαιτερο και μοναδικο εχω παιξει. Δεν ειναι ενα ευκολο παιχνιδι μεχρι να κατανοησετε απολυτα τους μηχανισμους του gameplay θα περασει καποιος σεβαστος χρονος αλλα μολις πιασετε το νοημα και πως περιηγουμαστε σε ολα τα μενου/υπομενου και λειτουργιες του SAM θα το λατρεψετε. 

Στα των γραφικων ειναι σχεδον real life και οπως θα περιμενατε να φαινεται ενα διαστημοπλοιο μεσα αλλα και εξω στο διαστημα μεσα απο καμερες ειναι καταπληκτικο. Για την ιστορια δεν θα πω κατι παραπανω θα πω μονο οτι κρυβει μια τρομερη εμπειρια στο αγνωστο που οι λατρεις του sci-fi θα αγαπησουν. Να μην ξεχασω και τον πολυ δυνατο ηχο προτεινετε αποκλειστικα με ακουστικα. Μπραβο λοιπον στην No Code Studio για αυτο το sci-fi αριστουργημα που εφτιαξε επεσε πολυ μερακι λεπτομερεια με τα παντα απο το gameplay και χειρισμο μιας τοσο εξελιγμενης AI μεχρι την λεπτομερεια στο διαστημοπλοιο μεσα και εξω αλλα και το πολυ πολυ δυνατο σκοτεινο σεναριο. 9/10

Παρακατω φωτογραφιες απο το παιχνιδι

https://postimg.cc/gallery/grz7dLp

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 9
Δημοσ.
8 ώρες πριν, Arkin είπε

Observation

Θα το έχω υπόψη μου! Δεν το ήξερα καν.

Εγώ κινήθηκα σε puzzle games και μόλις τερμάτισα το Instant Farmer, ένα puzzle game που βασίζεται στη βαθιά ανάγκη όλων μας να πουτίσουμι του σταρ'. Με απλά λόγια πρέπει να κατασκευάσετε κανάλια ποτίσματος ώστε να πάει το νερό σε όλα τα γόνιμα τετράγωνα και να μεγαλώσουν τα κηπευτικά σας. Αυτό γίνεται αλλάζοντας τη θέση ανάμεσα στα κυβάκια που αποτελούν το επίπεδο. Αν και έχει ένα βαθμό δυσκολίας σε κάποιες πίστες (κόλλησα σε μια για ένα διήμερο), το παιχνίδι είναι φτιαγμένο να είναι περισσότερο ήρεμο παρά δύσκολο. Βρίσκει μια ισορροπία ανάμεσα στο να σου σπάει τα νεύρα και να σε παίρνει ο ύπνος αλλά είναι μόνο 50 πίστες και μου πήρε ενα 5ωρο να το τελειώσω. Νομίζω πως θα αρέσει σε μικρές ηλικίες αν τους κάνει κλικ ο μηχανισμός και σε όσους ήθελαν ένα χωροταξικό παιχνίδι που προσπαθείτε να εκμεταλλευτείτε κάθε σπιθαμή. Όμορφα γραφικά και ήχος με παιχνιδιάρικη διάθεση και ένα μπάντζο για το ράντσο, απλός μηχανισμός που συνδυάζεται με 1 - 2 απλά ευρήματα για περισσότερο βάθος, και διάρκεια τόσο - όσο. Ειδικά από bundle προτείνεται.

Είδα ότι υπάρχουν και άλλα παιχνίδια στη σειρά ή με παρόμοιο στυλ από την εταιρία - Dolmenjord, Floating Farmer, Island Farmer, Island Cities.

Ένα απλό gameplay video από μια κοπέλα που το παίζει πρώτη φορά.

https://www.youtube.com/watch?v=6vlneAr0Qfk

Steam link

https://store.steampowered.com/app/1399670/Instant_Farmer__Logic_Puzzle/

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

DeadIsland2.jpg.f9e6c576a7a28191ce838c184fcb5abd.jpg

Αγορά μαζί με το The Callisto Protocol από το Bundle της AMD, να είναι καλά τα παιδιά εκεί στο τμήμα marketing της εταιρίας που πάντα βάζουν κάποιους συνήθως καλούς τίτλους με τις κάρτες γραφικών τους και μας δίνουν τη δυνατότητα να τα έχουμε από την πρώτη μέρα στη συλλογή μας με πολύ μικρό κόστος.

Δεν είχα καμία σχέση με το πρώτο μέρος, γενικά με κανένα αντίστοιχο παιχνίδι ( Dying Light 1 και 2 πχ ), δεν ήξερα τι να περιμένω, οπότε δεν είχα συγκεκριμένες απαιτήσεις με βάση τα όσα διαδραματίστηκαν εκεί. Το review μου είναι από την οπτική ενός παίκτη που γενικά απεχθάνεται αυτού του τύπου τα παιχνίδια με το ανελέητο κομμάτιασμα με το υπερβολικά πολύ αίμα. Δε με κάνουν να νιώθω άνετα, όπως και οι αντίστοιχου περιεχομένου ταινίες.

Αφού όμως το είχαμε αγοράσει, θα το παίξουμε οπωσδήποτε.

Η ιστορία ξεκινά σε ένα υποθετικό Los Angeles (Hell-A όπως το λένε) ερημωμένο, λεηλατημένο και ουσιαστικά αποκλεισμένο από τον υπόλοιπο κόσμο, λόγω ενός ιού που έχει διασπαρεί μεταξύ των κατοίκων και τους έχει μετατρέψει σε ζόμπι.

Deadisland22.jpg.2daab012f86372ce47646169f079d9ab.jpg

Ένα αεροπορικό δυστύχημα για τον ήρωα μας είναι η αιτία που καταλήγει στην πόλη και βρίσκεται αντιμέτωπος με τις ορδές των απέθαντων. Επιλέγουμε τον ήρωά μας ανάμεσα σε κάποιους νέους επιβάτες της μοιραίας πτήσης, οι διαφορετικές «κλάσεις» ας πούμε με συγκεκριμένα δυνατά ή όχι χαρακτηριστικά και από εκείνο το σημείο προχωρούμε στο εισαγωγικό κομμάτι του παιχνιδιού και στην προσπάθειά μας να ανακαλύψουμε τι ακριβώς έχει συμβεί και αν μπορούμε να βρούμε κάποια λύση για να επαναφέρουμε τα πάντα στην πρότερη κατάσταση.

Μέσα από τις γνωριμίες μας με διάφορους επιζώντες, τόσο αυτούς που θα παίξουν το ρόλο τους ως μέρος της βασικής ιστορίας, όσο και αυτών των παράλληλων αποστολών μας αποκαλύπτονται σιγά σιγά όλα τα κομμάτια του puzzle που οδήγησαν στην τραγική κατάσταση που βίωσαν ή βιώνουν οι κάτοικοι του Hell-A αλλά και οι ιδιαιτερότητες στις σχέσεις τους που δίνουν έναν όμορφο και όχι βαρετό τόνο στην περιπέτειά μας.

Για εμένα το παιχνίδι είναι μία ευχάριστη έκπληξη. Έχοντας τελειώσει πρόσφατα τα RE4 και RE2 Remake, έχω να πω σίγουρα δεν παίρνει τον εαυτό του τόσο σοβαρά αλλά επίσης σίγουρα δεν καταντά καθόλου γελοίο.

Τα τρία studio που ασχολήθηκαν με την ανάπτυξη του τίτλου εδώ και εννιά χρόνια, Techland, Fatshark και Deep Silver Dambuster studios έχουν καταφέρει να μεταφέρουν με πιστότητα τη δυστοπική εικόνα, την ατμόσφαιρα, την ερήμωση που έχει επικρατήσει στην πόλη και ταυτόχρονα με τα διασκορπισμένα ζόμπι σε κάθε γωνία είτε μεμονωμένα είτε σε ομάδες να ανεβάζουν την αδρεναλίνη και την ένταση στην προσπάθεια του παίκτη να τα βγάλει πέρα μαζί τους. Σου δημιουργείται όντως η ψευδαίσθηση ότι όντως ζεις αυτή την κατάσταση ή ότι αν τη ζούσες κάπως έτσι θα ήταν τα πράγματα.

image.png.076ba82da675c08b5a947daca8e14995.png

Τα γραφικά πραγματικά πολύ καθαρά, θα τα έλεγα next gen, άριστη δουλειά, χωρίς κολλήματα ή bugs στη δική μου περίπτωση, πραγματικά πολύ optimized τίτλος, έτσι όπως έπρεπε να παρουσιάζονται τα παιχνίδια στο 2023. Οι περιοχές του Los Angeles αποτυπωμένες με υπέροχο τρόπο, πολύ όμορφα χρώματα με κάποιες από αυτές να είναι αρκετά μεγάλες παρά το γεγονός ότι δε μιλάμε για open world τίτλο. Ευτυχώς όμως όχι ανούσια γεμάτες όπως λανθασμένα γίνεται σε πολλά παιχνίδια αντίστοιχου τύπου.

Πολύ ρεαλιστική η δουλειά στους διαμελισμούς και τον τρόπο που κυριολεκτικά συνθλίβεις τα ζόμπι. Μιλάμε για ποταμούς αίματος. Απόλυτα πιστευτή και η κίνηση των χαρακτήρων να ακολουθεί τις κινήσεις του όπλου με το οποίο τους χτυπάς. Δε νιώθεις δηλαδή ότι χτυπάς απλά κάτι, το βλέπεις να ανταποκρίνεται κινούμενο προς την κατεύθυνση που το στέλνει η βαριοπούλα με την οποία το χτυπάς ας πούμε.

Εξαιρετικά τα αποτελέσματα και στον ήχο, τα μουσικά κομμάτια και τα ηχητικά εφέ. Σε κάποιες φάσεις μου θύμισε πολύ το Days Gone, κάποιο μουσικό θέμα που χρησιμοποιούν είναι παρόμοιο με αυτά που έπαιζαν όταν πλησίαζες τις ορδές στον αγαπημένο τίτλο της Bent Studio. Τα ηχητικά εφέ είναι εκπληκτικά, με τις εκρήξεις, τις κραυγές των εχθρών αλλά και τους ήχους των διάφορων όπλων που χρησιμοποιείς να είναι απόλυτα ρεαλιστικοί και να προσθέτουν πολύ στην ατμόσφαιρα, ειδικά στις έντονες μάχες.

image.png.dc06d0188dbc317a9a8568acb1e8630e.png

Σε πολύ καλά επίπεδα κινούνται και οι χαρακτήρες και το voice acting. Ο βασικός ήρωας που επέλεξα, ο μαύρος τυπάς που βρίσκεται στο εξώφυλλο του τίτλου στην πισίνα, είναι τρελός με επίσης τρελές ατάκες, το παιχνίδι δεν παίρνει τον εαυτό του πολύ σοβαρά όπως είπαμε, ειδικά όμως αυτός ο τύπος έχει ξεφύγει και διακωμωδεί τα πάντα χωρίς να το παρακάνει. Σε όποια  συναναστροφή του με τους χαρακτήρες που ανακαλύπτει στο παιχνίδι έχει πάντα κάτι έξυπνο να πει.

Οι μάχες και ο ρυθμός του είναι καταιγιστικός και σε αυτό βοηθά και η ταχύτητα με την οποία κινείται ο ήρωας. Οι τύποι των ζόμπι που αντιμετωπίζεις είναι αρκετοί για να μην είναι πολύ επαναλαμβανόμενοι, με διαφορετικά χαρακτηριστικά, όγκο, δύναμη, ταχύτητα αλλά και δεξιότητες που κάνουν τις συναντήσεις μαζί τους δύσκολες όταν τους πετύχεις σε μεγάλους αριθμούς και σε αναγκάζουν να χρησιμοποιήσεις το περιβάλλον σου για να τα βγάλεις πέρα μαζί τους. Το παιχνίδι έχει πολλή πλάκα, οι μάχες είναι διασκεδαστικότατες και άκρως απολαυστικές. Τα Boss fights είχαν ένα βαθμό πρόκλησης, ειδικά το τελευταίο, αλλά είναι βατά.

Dead Island 2 Hands-On Preview: Surviving HELL-A | GINX Esports TV

Οι δεξιότητές σου έχουν ποικιλία, με διαφορετικά αποτελέσματα και εφέ στην κάθε μία και προσθέτουν πολύ από την πλευρά τους  στο συναρπαστικό χαρακτήρα των συγκρούσεων με τους αντιπάλους σου, ειδικά όταν μάθεις να τα χρησιμοποιείς συνδυαστικά. Μπορείς δε να επιλέξεις περιορισμένες κάθε φορά και να διαμορφώσεις το δικό σου τρόπο προσέγγισης αναλογα με την περίσταση. Ειδικά ένα συγκεκριμένο mode σου που ανακαλύπτεις εκεί στη μέση ή μετά τη μέση του παιχνιδιού είναι άλλο πράγμα που λένε. Αυτό που δεν κατάφερα να κάνω ήταν να αποκρούω τους αντιπάλους παρότι υπήρχε η δυνατότητα block αν κατάλαβα καλά. Ίσως δοκιμάσω στο μέλλον.

Η βασική ιστορία είναι απολύτως ικανοποιητική, μου άρεσε, δεν ξετρελάθηκα, δε θα σου μείνει για πάντα αλλά το σημαντικό είναι ότι δεν ήταν βαρετή και είχε ενδιαφέρον. Επίσης ενδιαφέρον είχαν και τα λίγα side quest με τα οποία ασχολήθηκα, υπάρχουν αρκετά που έχω αφήσει. Θα τα ολοκληρώσω όμως γιατί βασικός σκοπός μου ήταν να τελειώσω το παιχνίδι το συντομότερο δυνατό.

Ο κόσμος αν και δεν είναι τεράστιος, είναι αρκετά μεγάλος για γραμμικό παιχνίδι με πάρα πολλά μυστικά, όπλα, συνταγές, σημειώσεις, έγγραφα που θα σε βοηθήσουν να καταλάβεις τι συμβαίνει για να ανακαλύψεις και αρκετές παράλληλες αποστολές αν έχεις διάθεση να το κάνεις αυτό. Γενικά υπάρχει πολύ υλικό για μάζεμα που βοηθά τον παίκτη να εξελίξει τις δυνατότητες και τα όπλα του. Επιπλέον από κάποιο σημέιο και έπειτα έχουμε τη δυνατότητα γρήγορης μεταφοράς στο χάρτη οπότε αυτό κάνει τις μετακινήσεις πολύ συντομότερες.

Αυτό που με ενόχλησε είναι το πολύ μικρό inventory κυρίως για τα όπλα σου που σε αναγκάζει να διαλύεις διαρκώς αρκετά από αυτά για να αδειάζεις χώρο. Και μιας και μιλήσαμε για όπλα, υπάρχει αρκετά μεγάλη ποικιλία και μάλιστα έχουμε και crafting system με blueprints που ανακαλύπτεις για να τα αναβαθμίζεις και να τους δίνεις επιπλέον χαρακτηριστικά.

DeadIsland21.jpg.c63bae25cf820a7eea6b1db01dc13952.jpg

Ολοκληρώνοντας θα πω ότι έχουμε να κάνουμε με έναν απολαυστικό τίτλο, με πολύ γρήγορο ρυθμό που θα ικανοποιήσει όποιον ασχοληθεί μαζί του. Και το λέω αυτό ενώ απεχθάνομαι τους «αιματοβαμμένους» τίτλους στο στυλ του Dead Island.

Δε θα σε κουράσει, δε θα σε αναγκάσει να πας με το ρυθμό που θέλει αυτό, μπορείς να ασχοληθείς μόνο με τα βασικά και να το τελειώσεις πολύ γρήγορα ή να ψάξεις τα πάντα και να προσπαθήσεις να πετύχεις όλα τα achievement. Ακόμη και στη δεύτερη περίπτωση όμως δεν πιστεύω ότι θα ξοδέψεις υπερβολικά πολύ χρόνο.

Στα 60 ευρώ φυσικά δε θα το πρότεινα, δε δίνω τόσα χρήματα για ψηφιακό περιεχόμενο όσο καλό και να είναι, περιμένετε για κάποια καλή έκπτωση ή βρείτε το από κάποιο bundle από αγορά κάρτας της AMD. Στα 15 ευρώ που το αγόρασα ούτε συζήτηση, πολύ εύκολη αγορά, ειδικά αν σας αρέσουν τα παιχνίδια αυτού του τύπου.

Ένα 8/10 συνολικά πιστεύω του αποδίδει δικαιοσύνη για αυτό που δίνει στον παίκτη σαν συνολική εμπειρία και για το τελικό αποτέλεσμα.

Επεξ/σία από Armoral
  • Like 8
Δημοσ.
13 ώρες πριν, Armoral είπε

Αγορά μαζί με το The Callisto Protocol από το Bundle της AMD, να είναι καλά τα παιδιά εκεί στο τμήμα marketing της εταιρίας που πάντα βάζουν κάποιους συνήθως καλούς τίτλους με τις κάρτες γραφικών τους και μας δίνουν τη δυνατότητα να τα έχουμε από την πρώτη μέρα στη συλλογή μας με πολύ μικρό κόστος.

Έδωσες nvidia για να πας σε amd; Ωραίος, welcome to the club.😁

Εντάξει πες την αλήθεια τώρα, ποιός το έγραψε το review;:P Σίγουρα όχι εσύ.🤣

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Rollerdrome[100%]

RD-accolades-616x616-No-Rating.jpg

https://store.steampowered.com/app/1294420/Rollerdrome

Βραβειο BAFTA σε ενα απο τα καλυτερα third person παιχνιδια δρασης με δημιουργο την roll7 η οποια εχει βγαλει τα 2 OlliOlli παιχνιδια. Μολις 44 ανθρωποι δημιουργησαν αυτο το αγνωστο διαμαντι το οποιο το εμαθα απο το humble για ακομα μια φορα. 

Το rollerdrome μπορουμε να πουμε οτι ειναι μια κατηγορια μονο του. Βρισκομαστε στο 2030 οπου εχουν δημιουργηθει ειδικα διαμορφωμενες πιστες οπου ανθρωποι απο ολο τον κοσμο πηγαινουν σε αυτη την τεραστια διοργανωση οπου παρακολουθουν ενα αιματηρο γεματο δραση γεματο τεχνικη γεματο κολπα με αδρεναλινη που πιανει ταβανι υπερθεαμα. Εμεις ως νεοφερμενη στην διοργανωση Kara Hassan θα παλεψουμε με νυχια και δοντια για να αντεπεξελθουμε σε ολα τα levels μιας και το καθενα ειναι πιο δυσκολο απο το προηγουμενο. 

11 levels λοιπον 110 challenges για οποιον ειναι completionist το βασικο πρωταθλημα που πρεπει να ξεπερασουμε τα ορια μας. Εννοειται υπαρχουν αντιπαλοι και προηγουμενοι πρωταθλητες εννοειται υπαρχουν απροοπτα σε ολο αυτο που διαδραματιζεται. Μολις τελειωσουμε το βασικο πρωταθλημα ξεκλειδωνει το Out For Blood πρωταθλημα που ειναι ιδια levels στο 2031 σε ενα ακομα πιο αιματηρο πρωταθλημα.

Το gameplay ειναι τρομερα fluid και ειναι απο τα παιχνιδια που τα βαζω στην κατηγορια easy to play hard to master μιας και θελει τρομερα αντανακλαστικα σβελταδα στρατηγικη και λιγη τυχη ειδικα αν θελουμε μια καλη καταταξη στο παγκοσμιο leaderboard του παιχνιδιου. Στη διαθεση μας εχουμε 4 οπλα τα οποια γεμιζουν οταν κανουμε κολπα στον αερα και σε ειδικα διαμορφωμενο δαπεδο με τα rollers μας. Καθε φορα που σκοτωνουμε καποιον αντιπαλο γεμιζει και ενα ποσοστο η ζωη μας το gameplay ειναι απλα πανεξυπνο και μοναδικο. Ποικιλια εχθρων απο snipers ρουκετοβολα ιπταμενους αλλα και τηλεμεταφερομενους μολις τους χτυπησουμε φτιαχνουν εχθρους που θελει στρατηγικη για να εξοντωθουν. Μην ξεχασω και την αργη κινηση που εχουμε στη διαθεση μας που θα βοηθησει απειρα απλα προσοχη δεν κραταει παρα πολυ και θελει προσοχη στο που και ποτε την χρησιμοποιουμε.

Το score μεγαλωνει οσο κανουμε περισσοτερα κολπα και οσο δεν αφηνουμε να περασει ο χρονος απο τον τελευταιο αντιπαλο που σκοτωσαμε ωστε να συμπληρωσουμε οσο μεγαλυτερο combo το οποιο πολλαπλασιαζεται με το score και βγαινει το αποτελεσμα. Να πω οτι οταν το ξεκινησα ημουν στα χαμενα και στο τελος μετα απο πολυ κοπο και 17 ωρες κοντα καταφερα να βγω 24ος στην παγκοσμια καταταξη σε μια πιστα του out for blood αλλα και κοντα στην 100αδα στις περισσοτερες μεσα απο χιλιαδες παιχτες το γουσταρα απειρα το παιχνιδι με λιγα λογια.

Οι developers γνωριζοντας το ποσο δυσκολο ειναι το δημιουργημα τους αφησαν απο την αρχη τις assists που ειναι σαν cheat με απειρα πυρομαχικα no damage κτλ τα οποια ομως οταν τα βαζουμε δεν μετραει το score μας στο παγκοσμιο leaderboard. Ειναι δηλαδη βοηθειες για καποια challenges και τιποτα παραπανω το πραγματικο challenge ειναι το μεγαλο score στο κανονικο παιχνιδι χωρις καμια assist. Με αυτα και εκεινα εκανα 100% το παιχνιδι στα παντα και προς το τελος μπορω να πω οτι μπηκα στο νοημα αποκτησα ενα καλο skill και ανεβηκα και αρκετα στα leaderboard. Σιγουρα θα συνεχισω να παιζω για ακομα καλυτερα score το παιχνιδι εχει απειρο replay value και μπραβο στην roll7 και στους 44 ανθρωπους για αυτο το masterpiece γεματο αδρεναλινη παιχνιδι δρασης. Δωστε του μια ευκαιρια και θα σας ανταμειψει. 9.6/10

Παρακατω φωτογραφιες απο το παιχνιδι

https://postimg.cc/gallery/N0HKW2m

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 6

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...