Προς το περιεχόμενο

Τι τερμάτισα πρόσφατα και πώς μου φάνηκε


firepc

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Relicta ( 2020 )

1528348079_.jpg.8632bf51dd907431f9c924ec21c99b9f.jpg

 

Το relicta είναι ένα πολύ όμορφο παιχνίδι γρίφων που θυμίζει λίγο μίξη portal και talos principle. Βρίσκεσαι στο διάστημα μέσα σε μια πειραματική εγκατάσταση, όπου εντός αυτής μεταφέρεσαι σε νέα δωμάτια-κόσμους που έχουν φτιαχτεί με διάφορους γρίφους και όλο αυτό(κάθε περιοχή) περιβάλλεται από ένα διαφορετικό τοπίο που έχουν φτιάξει(ζούγκλα, έρημος κτλ). Υπάρχει ιστορία η οποία είναι συμπαθητική, έχει λίγο χιούμορ, προσπαθεί κιόλας να σε κάνει να δεθείς με τους χαρακτήρες (μόνο φωνές) αλλά δε το πολύ πετυχαίνει κατά τη γνώμη μου. Το παιχνίδι από άποψη γραφικών και τοπίων ήταν αρκετά όμορφο και περιποιημένο και βρήκα τον εαυτό μου απλά να χαζεύω το περιβάλλον στα δωμάτια με τους γρίφους. Μου πήρε κάτι λιγότερο από 11 ώρες για να βγάλω 100% το main παιχνίδι χωρίς να έχω ασχοληθεί με 2 μπόνους ιστορίες με άλλους χαρακτήρες όπου προστέθηκαν τον Απρίλιο.

Στο παιχνίδι στην ουσία μεταφέρεις κύβους και τοποθετώντας τους στα σωστά σημεία έχοντας σαν “όπλο” ένα γάντι που δίνει είτε θετική είτε αρνητική πολικότητα και την την ιδιότητα της βαρύτητας. Οι γρίφοι μπορώ να πω πως είναι κάπως δύσκολοι σε αρκετά σημεία και γενικά δε θα το χαρακτήριζα σχετικά εύκολο, αλλά ήταν ένα ωραίο παιχνίδι, όποτε έβρισκα ένα κενό χρόνο 1-2 ωρών που μπορούσα να αφιερώσω σε κάποιο παιχνίδι δε το σκεφτόμουν και το έπιανα. Γενικά, ήταν ένα παιχνίδι που θα το πρότεινα, ίσως όχι στην κανονική τιμή(αν και δεν είναι πολύ ψηλά 20), αλλά σίγουρα σε έκπτωση.

Επεξ/σία από yaya14
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, yaya14 είπε

Relicta ( 2020 )

1528348079_.jpg.8632bf51dd907431f9c924ec21c99b9f.jpg

 

Το relicta είναι ένα πολύ όμορφο παιχνίδι γρίφων που θυμίζει λίγο μίξη portal και talos principle. Βρίσκεσαι στο διάστημα μέσα σε μια πειραματική εγκατάσταση, όπου εντός αυτής μεταφέρεσαι σε νέα δωμάτια-κόσμους που έχουν φτιαχτεί με διάφορους γρίφους και όλο αυτό(κάθε περιοχή) περιβάλλεται από ένα διαφορετικό τοπίο που έχουν φτιάξει(ζούγκλα, έρημος κτλ). Υπάρχει ιστορία η οποία είναι συμπαθητική, έχει λίγο χιούμορ, προσπαθεί κιόλας να σε κάνει να δεθείς με τους χαρακτήρες (μόνο φωνές) αλλά δε το πολύ πετυχαίνει κατά τη γνώμη μου. Το παιχνίδι από άποψη γραφικών και τοπίων ήταν αρκετά όμορφο και περιποιημένο και βρήκα τον εαυτό μου απλά να χαζεύω το περιβάλλον στα δωμάτια με τους γρίφους. Μου πήρε κάτι λιγότερο από 11 ώρες για να βγάλω 100% το main παιχνίδι χωρίς να έχω ασχοληθεί με 2 μπόνους ιστορίες με άλλους χαρακτήρες όπου προστέθηκαν τον Απρίλιο.

Στο παιχνίδι στην ουσία μεταφέρεις κύβους και τοποθετώντας τους στα σωστά σημεία έχοντας σαν “όπλο” ένα γάντι που δίνει είτε θετική είτε αρνητική πολικότητα και την την ιδιότητα της βαρύτητας. Οι γρίφοι μπορώ να πω πως είναι κάπως δύσκολοι σε αρκετά σημεία και γενικά δε θα το χαρακτήριζα σχετικά εύκολο, αλλά ήταν ένα ωραίο παιχνίδι, όποτε έβρισκα ένα κενό χρόνο 1-2 ωρών που μπορούσα να αφιερώσω σε κάποιο παιχνίδι δε το σκεφτόμουν και το έπιανα. Γενικά, ήταν ένα παιχνίδι που θα το πρότεινα, ίσως όχι στην κανονική τιμή(αν και δεν είναι πολύ ψηλά 20), αλλά σίγουρα σε έκπτωση.

Πριν καμιά εβδομάδα τελείωσα το main game, πριν λίγες μέρες το πρώτο expansion (Aegir gig) και τώρα είμαι στα μισά του δεύτερου expansion (Ice queen). Εγώ το βρήκα αρκετά κοντινό στο Magrunner, μιας που και στα δύο οι γρίφοι έχουν να κάνουν με physics και μαγνητισμό. Βέβαια το Relicta είναι πολύ καλύτερη παραγωγή, με καλύτερα γραφικά, ενδιαφέρουσα sci-fi ιστορία και πιο challenging γρίφους. Όπως όλα τα παιχνίδια του είδους έχει κοινά στοιχεία με portal, talos principle, qube κτλ.
To βασικό παιχνίδι δεν με δυσκόλεψε ιδιαίτερα, αν και σε κάποια σημεία ένιωθα να χάνομαι απο τα πολλά χρωματιστά barriers. Στο Aegir Gig κόλλησα 2 φορές και βγήκα να αναζητήσω tips και walkthroughs απλά και μόνο για να δώ οτι η λύση ήταν τόσο απλή που δεν την έβλεπα, ενώ στο ice queen βρέθηκα αρκετές φορές κολλημένος απο glitches του παιχνιδιού και αναγκάστηκα να κάνω reset τον γρίφο.
Συμφωνώ οτι πρόκειται για πολύ ωραίο παιχνίδι και το προτείνω και εγώ σε όσους τους αρέσουν τα 3D puzzle platformers.

Επεξ/σία από e-tic
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, e-tic είπε

Πριν καμιά εβδομάδα τελείωσα το main game, πριν λίγες μέρες το πρώτο expansion (Aegir gig) και τώρα είμαι στα μισά του δεύτερου expansion (Ice queen). Εγώ το βρήκα αρκετά κοντινό στο Magrunner, μιας που και στα δύο οι γρίφοι έχουν να κάνουν με physics και μαγνητισμό. Βέβαια το Relicta είναι πολύ καλύτερη παραγωγή, με καλύτερα γραφικά, ενδιαφέρουσα sci-fi ιστορία και πιο challenging γρίφους. Όπως όλα τα παιχνίδια του είδους έχει κοινά στοιχεία με portal, talos principle, qube κτλ.
To βασικό παιχνίδι δεν με δυσκόλεψε ιδιαίτερα, αν και σε κάποια σημεία ένιωθα να χάνομαι απο τα πολλά χρωματιστά barriers. Στο Aegir Gig κόλλησα 2 φορές και βγήκα να αναζητήσω tips και walkthroughs απλά και μόνο για να δώ οτι η λύση ήταν τόσο απλή που δεν την έβλεπα, ενώ στο ice queen βρέθηκα αρκετές φορές κολλημένος απο glitches του παιχνιδιού και αναγκάστηκα να κάνω reset τον γρίφο.
Συμφωνώ οτι πρόκειται για πολύ ωραίο παιχνίδι και το προτείνω και εγώ σε όσους τους αρέσουν τα 3D puzzle platformers.

Έχεις δίκιο θα συμφωνήσω πως θυμίζει πιο πολύ το Magrunner όσο αφορά το gameplay, απλά θυμάμαι ότι το Magrunner   δε μου είχε αφήσει καθόλου καλή εντύπωση και ότι ήταν αρκετά άδικο. Θα ρίξω και γω μια ματιά στα expansion κρίμα είναι τσάμπα τα έδωσαν :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, yaya14 είπε

Έχεις δίκιο θα συμφωνήσω πως θυμίζει πιο πολύ το Magrunner όσο αφορά το gameplay, απλά θυμάμαι ότι το Magrunner   δε μου είχε αφήσει καθόλου καλή εντύπωση και ότι ήταν αρκετά άδικο. Θα ρίξω και γω μια ματιά στα expansion κρίμα είναι τσάμπα τα έδωσαν :P

To Aegir Gig είναι μια ανεξάρτητη ιστορία που διαδραματίζεται πριν απο την ιστορία του βασικού παιχνιδιού, ενώ το Ice Queen συνεχίζει την ιστορία του βασικού παιχνιδιού. Απλά το Ice Queen μου αφήνει την εντύπωση οτι το έφτιαξαν σχετικά βιαστικά, χωρίς να αφιερώσουν χρόνο για testing. Χθές έκανα reset 3 φορές την ίδια πίστα γιατί ισάριθμες φορές βρέθηκα μπλεγμένος σε καταστάσεις άνευ λύσης, την μία περικυκλώθηκα απο πράσινο barrier χωρίς δυνατότητα να βρώ κάποιο κουτί, την άλλη ένα κουτί κόλλησε στο ταβάνι και δεν κατέβαινε με τίποτα, και την τρίτη συγκρούστηκαν δυο κινούμενες πλατφόρμες και δεν μου ερχόντουσαν όταν τις καλούσα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

spacer.png

Chronology

Ένα μικρό και συμπαθητικό puzzle platformer με μια ψιλο-steampunk ιστορία. Ο παπούλης της εικόνας χρησιμοποιεί μια συσκευή που έχει για να πηγαίνει μπρος-πίσω στο χρόνο και με τη βοήθεια του φίλου του, ενός ομιλούντος σαλιγκαριού που έχει τη δυνατότητα να παγώνει τον χρόνο, προσπαθεί να σώσει την πόλη του απο τον τρελό επιστήμονα και πρώην μεντορά του.
Τα γραφικά και τα χρώματα είναι όμορφα, υπάρχουν οι βασικοί διάλογοι και μια τυπική ιστορία, και ο χειρισμός είναι απλός αν και η κίνηση των χαρακτήρων παραπέμπει σε flash game της περασμένης δεκαετίας. Οι γρίφοι είναι εύκολοι και η διάρκεια του παιχνιδιού μικρή, 1,5 με 2 ώρες. Είναι family friendly, ιδανικό για τις ώρες που τα παιδιά είναι κάπου τριγύρω.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Lust for darkness 2018

Έχει σε προσφορά (1.5€) τον συγκεκριμένο τίτλο τις τελευταίες μέρες στο Steam και αποφάσισα να τον τιμήσω. Το παιχνίδι είναι ένα ψυχολογικού τρόμου παιχνίδι βασισμένο στην δουλειά του H.P Lovecraft.

Το παιχνίδι έχει να κάνει γύρω από μια αίρεση, η οποία θέλει να ανοίξει την πύλη για την Lusst'ghaa όπου θα βρουν εκεί την "σωτηρία" μέσω της σεξουαλικής απόλαυσης. Στο παιχνίδι αναλαμβάνεις το ρόλο του Jonathan, στην προσπάθεια να εισέλθει στην αίρεση και να πάρει πίσω την γυναίκα του την οποία έχουν απαγάγει.

Το παιχνίδι διαρκεί 2 με 3 ώρες και έχει έντονα στοιχεία Stealth, μερικά Puzzle και το Gameplay του θυμίζει αρκετά τα παιχνίδια Amnesia με τους Physics μηχανισμούς.

Αυτό που μου άρεσε πολύ είναι η όλη ιδέα του παιχνιδιού που εστιάζει πολύ στο ερωτικό κομμάτι σε σημείο που μερικές σκηνές του παιχνιδιού είναι καθαρό πορνό, αγάλματα σε σχήμα πέους, όργια κτλ. Πολύ διαφορετικό και ιδιαίτερο από ότι έχουμε συνηθίσει σε παιχνίδια αυτής της κατηγορίας. Για 1.5€ το προτείνω ανετότατα.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Lust from beyond 2021

Είπα να συνεχίσω μονορούφι με το sequel του παιχνιδιού για το οποίο έγραψα από πάνω. Το Lust from beyond αποτελεί άμεσο sequel του πρώτου παιχνιδιού.

Αυτήν την φορά αναλαμβάνουμε τον ρόλο του Victor, του οποίου η ζωή διαταράσσεται από τα οράματα της lusst'ghaa που βλέπει συνεχώς και καταλήγει στο Bleakmoor, μια μικρή επαρχιακή πόλη στην προσπάθεια να λάβει βοήθεια από έναν "ειδικό". Από εκεί ξεκινάει και η Οδύσσεια του, κυνηγημένος από τους πάντες και τα πάντα.

Είναι εντυπωσιακό το πόσο πολύ εξελίχθηκαν οι Developers μετά από το πρώτο παιχνίδι αλλά και άλλα -σε αρκετούς γνωστά- project. Το παιχνίδι αποτελεί αναβάθμιση σε κάθε τομέα. Εξαιρετικά φτιαγμένο, καλά animations, νέοι gameplay μηχανισμοί μεταξύ των οποίων και healing αλλά και "ψυχοφάρμακα" ακριβώς στα πρότυπα των Amnesia, μηχανισμοί μάχης, κυνηγητό και αρκετές σκηνές καθαρού τρόμου. Σημαντική αναβάθμιση υπήρξε επίσης στην διάρκεια η οποία φτάνει τις 8 ώρες και μιλάμε δηλαδή για μια αρκετά μεγάλη παραγωγή σε σχέση με το πρώτο. Το παιχνίδι φυσικά ακολουθεί το ίδιο ιδιαίτερο concept άρα και το σεξουαλικό στοιχείο είναι παντού στο παιχνίδι.

Δεν έχω κάτι άλλο να πω, το συγκεκριμένο το βρήκα εξαιρετικό σαν παιχνίδι στο σύνολο του και την τιμή του αρκετά τίμια (16€), είδα και κάτι τιμές σε κλειδάδικα στα 3€, όπου εκεί είναι ο ορισμός του "κλέβω εκκλησία". Για εμένα το συγκεκριμένο πάει στην κορυφή των Lovecraftian παιχνιδιών και το προτείνω με κλειστά μάτια σε όσους αρέσει η δουλειά του H.P Lovecraft και σίγουρα πιστεύω ότι σε όσους άρεσαν τα Amnesia θα πρέπει να το παίξουν με κλειστά μάτια. 8/10

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Post Void

ss_6ef2a022f2f6114e4cfe539ab4a68b555af100e9.600x338.jpg?t=1605654391

To Post Void είναι ένα roguelike FPS. Η αλήθεια είναι πως δεν είμαι ο μεγαλύτερος φίλος των roguelikes (σημαντικές εξαιρέσεις αποτελούν το Nuclear Throne αν και δεν έχω καταφέρει ποτέ να το τερματίσω, ενώ το Into The Breach το έβλεπα ακόμα και όταν έκλεινα τα μάτια μου να κοιμηθώ), όπως επίσης δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με παιχνίδια που θυμίζουν FPS της δεκαετίας του 90 (π.χ. Ion Fury) και με τα οποία βλέποντας την εικόνα μοιάζει το συγκεκριμένο. Γιατί ασχολήθηκα τότε? Γιατί πολύ απλά όπως αναφέρουν και πολλές κριτικές, είναι ένα παιχνίδι που σε κάνει να λες παίζοντας το "Aα έτσι θα είναι όταν παίρνεις LSD". Μόνο και μόνο από αυτό ήθελα να το δοκιμάσω.

Στην πράξη, στο χέρι του χαρακτήρα, όπως φαίνεται στην εικόνα, υπάρχει ένα κρανίο γεμάτο υγρό το οποίο αντιπροσωπεύει ουσιαστικά την υγεία. Αν σε χτυπήσει σφαίρα ή σε ακουμπήσει κάποιος εχθρός, το υγρό αδειάζει. Αδειάζει επίσης και όταν απλώς κυλάει ο χρόνος. Ο μόνος τρόπος να το αναπληρώσεις είναι σκοτώνοντας τους διάφορους εχθρούς. Αυτός είναι και ο λόγος που πρέπει να βρίσκεσαι συνέχεια σε κίνηση. Κινείσαι συνεχώς για να φτάσεις τους εχθρούς και να γεμίσεις υγρό, κινείσαι συνεχώς για να αποφύγεις τις σφαίρες τους. Η ταχύτητα με την οποία κινείσαι είναι από μόνη της αρκετά υψηλή, ενώ σε συνδυασμό με ένα ωραίο sliding που υπάρχει, προσφέρει έναν απίστευτο γρήγορο ρυθμό.

Η ταχύτητα από μόνη της βέβαια δεν αρκεί για τη δημιουργία αυτής της μοναδικής αίσθησης. Εδώ είναι που έρχονται τα γραφικά που φαίνονται στην εικόνα παραπάνω. Ο συνδυασμός αυτών των δύο καθώς και της γρήγορης μουσικής, οδηγούν σε μια εμπειρία που κατά πάσα πιθανότητα μπορεί εύκολα να προκαλέσουν -αν υπάρχει ιστορικό- επιληπτική κρίση. Αν γλιτώσεις την επιληψία (εγώ δεν είχα ποτέ θέμα), τότε αυτό που μένει είναι ένα εθιστικά πολύ γρήγορο FPS που όσο περνάνε τα levels ανεβάζει τους ρυθμούς της καρδιάς. Χάνεις και αμέσως πάει το χέρι στο R (restart).  

Απ' ότι βλέπω μου πήρε 3,5 ώρες για να νικήσω μία φορά, αν και πιστεύω ότι αν δεν είχα κάνει κάποια κενά ημερών θα το είχα τελειώσει σε λιγότερο χρόνο. Φυσικά το τελείωσα με ένα μόνο όπλο, οπότε θεωρητικά υπάρχει replayability, αν και προσωπικά νιώθω καλυμμένος. Η τιμή του είναι αρκετά χαμηλή, οπότε το προτείνω άνετα σε όποιον κέντρισε έστω και λίγο το ενδιαφέρον. Εγώ το λάτρεψα.

ΥΓ. Μια σχετικά καλή παρομοίωση θα ήταν ότι πρόκειται για το FPS Hotline Miami ως μια αρκετά γενική ιδέα. 

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

spacer.png

Late Shift

Δεν είναι ακριβώς παιχνίδι, αλλά interactive movie, όπου βλέπεις ένα τμήμα της ταινίας και μετά καλείσαι να πάρεις μια απόφαση που αφορά τον πρωταγωνιστή, οδηγόντας έτσι στο ξετύλιγμα της πλοκής. Οι διαφορετικές αποφάσεις οδηγούν σε διαφορετική εξέλιξη και εν τέλη σε ένα απο τα 7 διαθέσιμα τελειώματα της ταινίας.
Έχοντας δεί 2-3 interactive movies μπορώ να πω οτι αυτό είναι μακράν το καλύτερο, με ωραία γυρίσματα, σοβαρούς ηθοποιούς και ενδιαφέρουσα crime/drama πλοκή. Η ανάγκη να δείς και τα 7 τελειώματα του δίνει την αξία του replayability, αλλά η αδυναμία να προσπεράσεις μια σκηνή που έχεις ξαναδεί είναι ένας κατασταλτικός παράγοντας, μιας που θα χρειαστεί να ξαναδείς 1+ ώρα της ταινίας για να αλλάξεις 1-2 αποφάσεις που θα σε οδηγήσουν σε άλλο τελείωμα.
Προσωπικά την είδα 2 φορές και τα υπόλοιπα 5 τελειώματα τα είδα στο youtube.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

spacer.png

Morkredd

Δεν θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που έπαιξα ένα παιχνίδι μέχρι τέλους χωρίς να σηκωθώ απο την καρέκλα ούτε για ένα λεπτό. Αυτό ακριβώς έγινε με το morkredd που είπα να δώ απλά τι είδους παιχνίδι είναι και 3 ώρες μετά το είχα τερματίσει.
Πρόκειται για ένα physics based puzzle game που είτε θα παιχτεί co-op είτε single player όπου όμως ο παίκτης θα πρέπει να χειρίζεται ταυτόχρονα και τους δύο χαρακτήρες του παιχνιδιού. Υπάρχει διαρκώς η επισήμανση οτι το παιχνίδι παίζεται καλύτερα με χειριστήριο, προφανώς με dual stick, αλλά εγώ που το έπαιξα με πληκτρολόγιο δεν συνάντησα πολλές δυσκολίες, παρότι σε κάποια σημεία -ειδικά κοντά στο τέλος- θα ήθελα μεγαλύτερη ακρίβεια στις κινήσεις μου.
Η ιστορία έχει να κάνει με με μια φωτεινή σφαίρα και δύο χαρακτήρες που για να μείνουν ζωντανοί πρέπει να βρίσκονται στην εμβέλεια του φωτός της σφαίρας, αλλιώς αν βρεθούν στη σκιά πεθαίνουν. Έχοντας αυτόν τον περιορισμό καλούνται να λύσουν κάποιους γρίφους για να προχωρήσουν και να φτάσουν στην πηγή του κακού.
Οι χαρακτήρες μου πέθαναν αρκετές φορές, αλλά το παιχνίδι έχει πάρα πολλά check points οπότε δεν χάνεται μεγάλο τμήμα της προόδου που έχει κάνει ο παίκτης.
Η σκοτεινή του ατμόσφαιρα με παγίδεψε και ο ήχος ήταν ακριβώς ότι χρειαζόταν για να ταιριάξει με την τόση μαυρίλα. Πραγματικά το ευχαριστήθηκα το παιχνίδι και πλέον θα κοιτάξω να βρώ και το DLC του.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήθελα να παίξω ένα τέτοιο παιχνίδι να αλλάξω λίγο από το assassin που έχω φτάσει 90 ώρες και μου φαίνεται είναι ότι πρέπει. Πήγα να το αγοράσω αλλά τελικά είδα ότι είναι στο game pass. Όποιος έχει το κατεβάζει από εκεί. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 29/7/2021 στις 4:04 ΜΜ, e-tic είπε

spacer.png

Morkredd

Δεν θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που έπαιξα ένα παιχνίδι μέχρι τέλους χωρίς να σηκωθώ απο την καρέκλα ούτε για ένα λεπτό. Αυτό ακριβώς έγινε με το morkredd που είπα να δώ απλά τι είδους παιχνίδι είναι και 3 ώρες μετά το είχα τερματίσει.
Πρόκειται για ένα physics based puzzle game που είτε θα παιχτεί co-op είτε single player όπου όμως ο παίκτης θα πρέπει να χειρίζεται ταυτόχρονα και τους δύο χαρακτήρες του παιχνιδιού. Υπάρχει διαρκώς η επισήμανση οτι το παιχνίδι παίζεται καλύτερα με χειριστήριο, προφανώς με dual stick, αλλά εγώ που το έπαιξα με πληκτρολόγιο δεν συνάντησα πολλές δυσκολίες, παρότι σε κάποια σημεία -ειδικά κοντά στο τέλος- θα ήθελα μεγαλύτερη ακρίβεια στις κινήσεις μου.
Η ιστορία έχει να κάνει με με μια φωτεινή σφαίρα και δύο χαρακτήρες που για να μείνουν ζωντανοί πρέπει να βρίσκονται στην εμβέλεια του φωτός της σφαίρας, αλλιώς αν βρεθούν στη σκιά πεθαίνουν. Έχοντας αυτόν τον περιορισμό καλούνται να λύσουν κάποιους γρίφους για να προχωρήσουν και να φτάσουν στην πηγή του κακού.
Οι χαρακτήρες μου πέθαναν αρκετές φορές, αλλά το παιχνίδι έχει πάρα πολλά check points οπότε δεν χάνεται μεγάλο τμήμα της προόδου που έχει κάνει ο παίκτης.
Η σκοτεινή του ατμόσφαιρα με παγίδεψε και ο ήχος ήταν ακριβώς ότι χρειαζόταν για να ταιριάξει με την τόση μαυρίλα. Πραγματικά το ευχαριστήθηκα το παιχνίδι και πλέον θα κοιτάξω να βρώ και το DLC του.

Το συγκεκριμένο το χα αρκετό καιρό στο περίμενε λόγω του ότι είναι και co-op πέρα από single και φοβόμουν μήπως δεν αξίζει σόλο(όπως το Degrees of separation), αλλά από τι φαίνεται θα πρέπει να μπει στο πρόγραμμα γι αυτό το ΣΚ στο σόλο

Επεξ/σία από yaya14
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, yaya14 είπε

Το συγκεκριμένο το χα αρκετό καιρό στο περίμενε λόγω του ότι είναι και co-op πέρα από co-op και φοβόμουν μήπως δεν αξίζει σόλο(όπως το Degrees of separation), αλλά από τι φαίνεται θα πρέπει να μπει στο πρόγραμμα γι αυτό το ΣΚ στο σόλο

Το ιδιο ακριβως πιστευα και εγω οτι για solo δεν θα λεει αλλα μετα την κριτικη του morkredd θα μπει στο προγραμμα. Απο humble πρεπει να το τσιμπησαμε ολοι. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Shadwen ( 2016 )

Shadwen-review-1130x635.jpg.495468ca7a7718fc84053be12f9276fa.jpg

 

Το Shadwen είναι ένα stealth παιχνίδι που χειρίζεσαι την πρωταγωνίστρια Shadwen, από την εταιρεία που έχει βγάλει τα αγαπημένα Trine. Ξεκινάς σώζοντας ένα κοριτσάκι τη Lilly το οποίο σε ακολουθά στη διαδρομή σου να σκοτώσεις τον βασιλιά. Αποτελείται από 15 επίπεδα, και σκοπός σου είναι είτε αποφεύγοντας του φρουρούς είτε σκοτώνοντας κάποιους ή όλους, εσύ και η Lilly να ολοκληρώσετε το κάθε επίπεδο που θα σας φέρει όλο και πιο κοντά στο κάστρο και στον βασιλιά. Ξεκινάς με ένα μαχαίρι και ένα γάντζο και όσο περνάει το παιχνίδι μαζεύοντας υλικά και σχέδια που βρίσκονται μέσα σε σεντούκια σκόρπια σε κάθε επίπεδο ξεκλειδώνεις και άλλα αντικείμενα ( προσωπικά πέρα από το γάντζο δε μπορώ να πω πως χρησιμοποίησα κάτι άλλο ), με το γάντζο μπορείς είτε να σκαρφαλώσεις σε διάφορα σημεία ή να σύρεις αντικείμενα (π.χ. βαρέλι) για να αποσπάσεις τη προσοχή των φρουρών. Επίσης, καθόλα τη διάρκεια του παιχνιδιού έχεις την ικανότητα να γυρίσεις τον χρόνο προς τα πίσω και να αλλάξεις κάποια κίνηση σου ή να ακυρώσεις κάποιο θάνατο. Η Lily για να μετακινηθεί πρέπει να έχεις δημιουργήσει πρώτα μια ασφαλή διαδρομή γι’ αυτήν από μια κρυψώνα σε άλλη. Η επιλογή σου να σκοτώσεις ή μη τους φρουρούς και το βασιλιά στο τέλος επηρεάζει τη συμπεριφορά του μικρού κοριτσιού καθώς και το τέλος του παιχνιδιού. Αν και ήθελα κατά διαστήματα πολύ απλά να καθαρίσω τους πάντες είπα να δοκιμάσω το δύσκολο δρόμο και να βγάλω το παιχνίδι 100% stealth χωρίς σκοτωμούς και να χαρίσω τη ζωή σε βασιλιά. Παρατήρησα αρκετά θέματα στην AI κυρίως στο χαρακτήρα της Lily, αλλά θα τα χαρακτήριζα οριακά ανεκτά. Τα γραφικά ήταν σχετικά καλά και η ιστορία ήταν σχετικά οκ. Η συνολική διάρκεια του παιχνιδιού ήταν περίπου 6 ώρες.

 

22 ώρες πριν, Arkin είπε

Το ιδιο ακριβως πιστευα και εγω οτι για solo δεν θα λεει αλλα μετα την κριτικη του morkredd θα μπει στο προγραμμα. Απο humble πρεπει να το τσιμπησαμε ολοι. 

Ήταν αμαρτία να μην πάρω συνδρομή όταν την έβαλαν 5/μήνα για 6 μήνες :P

Επεξ/σία από yaya14
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...