Προς το περιεχόμενο

Τι τερμάτισα πρόσφατα και πώς μου φάνηκε


firepc

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Superhot: https://store.steampowered.com/app/322500/SUPERHOT/

 

FPS με στοιχεια time manipulation. Ξεκιναει καπως νωχελικα, ομως οσο περναει η ωρα τοσο πιο ευχαριστο γινεται. Και η υποθεση ειναι καπως ενδιαφερουσα αλλα οχι τιποτα το ιδιαιτερο. Ειναι μικρο ομως σε διαρκεια (2-3 ωρες για το main story).

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

spacer.png

Moon Hunters

Το συγκεκριμένο παιχνίδι το έπαιξα co-op με τον φίλο μου και σίγουρα έδρασε θετικά στην τελική μου άποψη. Ξεκινώντας, διαλέγεις έναν από τους 4 χαρακτήρες που έχει ξεκλειδωμένους και βλέπεις ένα πανέμορφο intro της ιστορίας. Έπειτα, συμβαίνει κάτι storywise και μαθαίνεις πως έχει χρόνο 5 ημέρες για να επιβιώσεις και να "λύσεις ένα μυστήριο". Υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα που μπορείς να διαλέξεις για να περάσεις σιγά-σιγά τον χρόνο που σου απομένει, με διαφορετικά τερατάκια για να παλέψεις και skills να μάθεις. Επίσης, κάνεις interact με NPCs όπου βλέπεις πως οι επιλογές που παίρνεις έχουν αντίκτυπο στο χτίσιμο του χαρακτήρα σου αλλά και των υπολοίπων που βρίσκονται μαζί σου αν παίζεις co-op. Δεν είναι δύσκολο παιχνίδι αλλά διασκεδαστικό για να περάσεις μερικές ώρες μόνη ή με παρέα.

Το πρώτο playthrough μας πήρε 90 λεπτά και μπορώ να πω πως με ενθουσίασε πάρα πολύ ο κόσμος (ήθελα να ανακαλύψω και την παραμικρή γωνία του χάρτη), το artwork στα cut scenes και η μουσική. Η ιδέα γενικώς του παιχνιδιού είναι αρκετά ενδιαφέρουσα και εγώ δεν είχα παίξει ξανά παιχνίδι που ο στόχος είναι να μπαίνεις ξανά και ξανά τόσο σύντομα στον ίδιο κόσμο για να ξεκλειδώνεις ήρωες ώστε να μαθαίνεις τις δικές τους ιστορίες (εκτός αν μου διαφεύγει τώρα). Παίξαμε και 2η φορά αλλά έπειτα από αυτήν μπορώ να πω πως ο ενθουσιασμός μου έπεσε λίγο αλλά δεν παύει να είναι ένα παιχνίδι το οποίο σκέφτομαι ακόμα μετά από μερικές μέρες και θα ήθελα να παίξω ξανά για να ανακαλύψω περισσότερο κομμάτι της ιστορίας.

8/10 από εμένα. Το είχα πάρει σε κάποιο bundle και σίγουρα άξιζε τα ελάχιστα που πλήρωσα για αυτό.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

551fbc04cfc3e42fbe8f01d62962855ab1990b8f.jpg.e585e49f332d330d7bdfa2d3000f3120.jpg

 

FrostPunk

Τελείωσα το βασικό σενάριο του παιχνιδιού στο Hard mode, κάπου 7-8 ώρες μου πήρε συνολικά, αλλά δεν τόλμησα να το δοκιμάσω στο Extreme. (εκεί το παιχνίδι απλά σε μισεί)
Αν σας αρέσουν τα post-apocalyptic σενάρια σε συνδυασμό με ατμόσφαιρα steampunk θα το λατρέψετε.

Σε ένα κόσμο που αργοπεθαίνει οι τελευταίοι επιζώντες καλούνται να χτίσουν και να εξελίξουν μία πόλη γύρω από μία γεννήτρια παραγωγής θερμότητας προσπαθώντας να επιβιώσουν ενώ ταυτόχρονα πρέπει να διασώσουν και να συνεχίσουν τον πολιτισμό κάτω από extreme κλιματικές συνθήκες.
Παράλληλα με το δύσκολο resource gathering και το city building καλείστε από την αρχή να θεσπίσετε πολύ σκληρούς νόμους (child labor, hospital triage, corpse usage as fertilizer, κλπ) που παίζουν ανοικτά με την ηθική και τα ανθρώπινα όρια ενώ από την μέση και μετά πρέπει να αποφασίσεται αν θα μετατρέψεται την κοινωνία σας σε θεοκρατική ή αστυνομοκρατούμενη.
Και όλα αυτά με ένα τρελό micromanagement που χρειάζεται συνεχώς αν θέλεται να επιζήσει η πόλη και που γίνεται όλο και ποιό απαιτητικό όσο ανεβαίνεται σε επίπεδο δυσκολίας.

Τα γραφικά είναι πολύ όμορφα, παίζει άνετα σε μεσαίες κάρτες γραφικών (GTX 750ti που έχω τρέχει άνετα) ενώ τα κτίρια υπάρχουν σε πολλές εκδόσεις με αποτέλεσμα κανένα να μην μοιάζει 100% με το διπλανό.
Παράλληλα, με την εξέλιξη του παιχνιδιού και τις αποφάσεις που λαμβάνεται αλλάζει και η όψη της πόλης, π.χ. στην επιλογή των νόμων για την αστυνομοκρατία οδηγείστε αν το θελήσετε στην δικτατορία οπότε τα κτίρια και οι δρόμοι γεμίζουν με σημαίες και banners με το σήμα σας κλπ κλπ κλπ.

Γενικά είναι ένα αρκετά έως πολύ δύσκολο παιχνίδι το οποίο έχει μεν ένα γραμμικό σενάριο αλλά κάθε φορά που θα το παίξετε μπορείτε ανάλογα με τις αποφάσεις που θα πάρετε να επιλέξετε διαφορετικό δρόμο.
Εκτός από το βασικό σενάριο υπάρχουν άλλα 3 εξίσου δύσκολα, ενώ έχει και endless mode.
Το βρίσκεται αρκετά φθηνά σε διάφορα καταστήματα και πραγματικά αξίζει. :)

 

Επεξ/σία από dpolal
  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Flower[100%]

7a0676ac5d5d8d1a2eadf7caaa627fe4f3d287c1

 

Ενα εξαιρετικο indie παιχνιδακι απο την Santa Monica που το ειχα παιξει παλιοτερα στο ps3 και το απολαυσα ακομα περισσοτερο στον υπολογιστη. Ισως το πιο Zen παιχνιδι σε χαλαρωνει απιστευτα πολυ με το ολο gameplay του την μουσικη του και τα πανεμορφα τοπια του. Προαγει την αγαπη για την φυση. Στον χειρισμο χρησιμοποιουμε μονο το ποντικι και ειναι πολυ βολικος και ευκολος. Στον τεχνικο τομεα ειναι μια σκαλα πανω απο το PS4 εβαλα reshade για λιγο παραπανω χρωμα και το ultrawide το υποστηριζει οσο καλυτερα γινεται, γινεται μια πολυ καλη immersive εμπειρια. Χαιρομαι που το εφεραν στον υπολογιστη οπως και το Journey που εχω στο προγραμμα μελλοντικα. Οσοι δεν το εχετε παιξει ποτε σιγουρα αξιζει την προσοχη σας. 8.5/10

Βγηκαν 126 φωτογραφιες σε ολο το παιχνιδι απλα απολαυστετες.

https://postimg.cc/gallery/ykys4thg/

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Botanicula

Botanicula.jpg

Ακομα ενα πολυ καλο παιχνιδι απο Amanita Design. Ο κοσμος του μοναδικος αν και λιγο αλλοπρόσαλλος μερικες φορες. Δεν ειναι οσο αστειο ειναι το Chuchel αλλα δεν ειναι και το story του αναλογο μιας και μιλαμε για την καταστροφη της φυσης απο διαφορα πλασματα την οποια πρεπει να επαναφερουμε. To παιχνιδι θα σας χαρισει 5 ωριτσες εφοσον θελετε να βρειτε ολα τα πλασματα. Προσπαθησα να τα βρω ολα με ενα playthrough αλλα μου εμειναν 12 απο τα 123 που ειναι στο συνολο. Οσοι το παιξετε μην ψαχνετε να βρειτε νοημα σε καθε στιγμη. Κρατηστε την συνολικη εικονα που θα σας αφησει στο τελος το παιχνιδι. 8/10

Βγηκαν 143 φωτογραφιες σε ολο το παιχνιδι ετσι να παρετε μια ιδεα

https://postimg.cc/gallery/2kd2mp9ok/

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Arkin είπε

Botanicula

Botanicula.jpg

Ακομα ενα πολυ καλο παιχνιδι απο Amanita Design. Ο κοσμος του μοναδικος αν και λιγο αλλοπρόσαλλος μερικες φορες. Δεν ειναι οσο αστειο ειναι το Chuchel αλλα δεν ειναι και το story του αναλογο μιας και μιλαμε για την καταστροφη της φυσης απο διαφορα πλασματα την οποια πρεπει να επαναφερουμε. To παιχνιδι θα σας χαρισει 5 ωριτσες εφοσον θελετε να βρειτε ολα τα πλασματα. Προσπαθησα να τα βρω ολα με ενα playthrough αλλα μου εμειναν 12 απο τα 123 που ειναι στο συνολο. Οσοι το παιξετε μην ψαχνετε να βρειτε νοημα σε καθε στιγμη. Κρατηστε την συνολικη εικονα που θα σας αφησει στο τελος το παιχνιδι. 8/10

Βγηκαν 143 φωτογραφιες σε ολο το παιχνιδι ετσι να παρετε μια ιδεα

https://postimg.cc/gallery/2kd2mp9ok/

Θηριο εισαι τα ξεπετας 1 1. :) Ωραιο reviews

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Στις 8/5/2019 στις 6:26 ΜΜ, Snoob είπε

To Heist είναι απίθανο. Τα trick shots όταν πιάνουν, επικά. Κυκλοφόρησε πρόσφατα ένα card-based παιχνίδι στον κόσμο του Steamworld, το Hand of Gilgamech, για την ώρα μόνο σε Nintendo Switch, αλλά το περιμένουμε σύντομα -ελπίζω- και στο PC.

Να επισημάνω ότι ανακοινώθηκε η κυκλοφορία του Hand of Gilgamech για PC, Μac & Linux για τις 31 Μαΐου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

original.png?s=320x320m&sig=c5600caeeea4

Papo & Yo

Το Papo & Yo ανήκει στην κατηγορία puzzle - 3D platformer. Η υπόθεση του παιχνιδιού έχει να κάνει με ένα
αγόρι που το λένε Quico. Το αγόρι χρησιμοποιεί το δικό του φανταστικό κόσμο για να βρει μια "λύτρωση",
γιατί η φαντασία είναι ένα από τα "όπλα" που έχει ένα παιδί για να αντιμετωπίσει και να αποδράσει από τη
σκληρή πραγματικότητα.
Σχεδιαστικά  το σκηνικό των φαβέλων είναι πολύ ωραίο και μαζί με την πολύ καλή λατινοαμερικάνικη μουσική,
δημιουργούν μια εξαιρετική ατμόσφαιρα. Ο χειρισμός του παιχνιδιού που ενώ είναι απλός και εύκολος - αλλά όχι
τόσο ακριβής - έχει κάποια προβληματάκια σε συνδυασμό με την κάμερα.  Οι "γρίφοι" είναι πανεύκολοι και από
κάποια στιγμή και μετά επαναλαμβανόμενοι και βαρετοί.  Ίσως οι δημιουργοί έδωσαν βάση στην εξέλιξη της ιστορίας 
και όχι σε περίπλοκους γρίφους. Άλλωστε πόσοι δύσκολοι γρίφοι να υπάρχουν στο μυαλό ενός μικρού παιδιού.
Για την ολοκλήρωση του παιχνιδιού χρειάστηκα 4-5 ωρίτσες και προσωπικά βάζω σε δεύτερη μοίρα το gameplay και
τους εύκολους γρίφους μπροστά στην απόδοση της ιστορίας και του δυνατού φινάλε.

Επεξ/σία από agrio.imeros
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Machinarium Definitive Version

Machinarium-Free-Download.jpg

Τι να πρωτογραψω για το αριστουργημα της Amanita Design. Πανεξυπνοι γριφοι χωρις να γινονται χαζοι και πολυ κουραστικοι ενας εκπληκτικος κοσμος ζωγραφισμενος στο χερι soundtrack που θα ζηλευαν αρκετοι ΑΑΑ τιτλοι και ενας κεντρικος χαρακτηρας στυλ Iron Giant σε σμικρυνση απο τους πιο συμπαθητικους που εχω συναντησει σε παιχνιδι με ποιοτικο χιουμορ εκει που πρεπει. Ο κεντρικος χαρακτηρας μας ειναι ενα τενεκεδενιο κουτι σε στυλ παιδιου το οποιο εχει τη δυνατοτητα να καταβροχθιζει πραγματα να ψηλωνει η να κονταινει. Φτανοντας στην πολη θα βρουμε μια συμμορια η οποια θελει να την καταστρεψει βαζοντας μια βομβα στον πυργο. Εμεις θα πρεπει να την αφοπλισουμε περνοντας απο 1002 δυσκολιες σωζοντας παραλληλα και τους φιλους μας και την φιλεναδα μας με την οποια θα το σκασουμε στο τελος. Το συγκεκριμενο παιχνιδι το ειχα αγορασει πριν κατι χρονια στο κινητο και επειδη δεν μου αρεσει να περνω βοηθειες ειχα φαει ενα μεγαλο σκαλωμα και το αφησα στην ακρη οποτε ηταν ευκαιρια να το ξανα ξεκινησω στον υπολογιστη. Στο συγκεκριμενο σημειο ξανα σκαλωσα αρκετη ωρα οποτε και τσεκαρα το hint μεσα απο το παιχνιδι και το περασα μιας και δεν ηξερα τι να κανω. Γενικα εχει σημεια που θα σας δυσκολεψουν αρκετα καμια σχεση με botanicula/chuchel. Καποια Indie αξιζουν περισσοτερο απο καθε ΑΑΑ παιχνιδι εκατομμυριων και η ομαδα της Amanita Design η οποια αποτελειτε απο 7 ατομα δειχνει οτι δεν χρειαζονται πολλα ατομα ουτε πολλα χρηματα για να φτιαχτει ενα εξυπνο με συναισθηματα παιχνιδι που θα μεινει στον gamer και δεν θα το ξεχασει την αλλη μερα. Αξιζει να το παιξετε. 9.5/10

Βγηκαν 102 φωτογραφιες σε ολο το παιχνιδι

https://postimg.cc/gallery/22jvbtwn8/220adfeb/
Επεξ/σία από Arkin
  • Like 13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Samorost 3[100%]

unnamed.png

https://store.steampowered.com/app/421120/Samorost_3/

H Amanita Design τελικα ωριμαζει σαν το καλο κρασι στον χρονο. Η τελευταια της δημιουργια πλησιαζει το τελειο. Στα του gameplay εγινε αρκετα πιο interactive με πανεμορφα γραφικα απο το 7 χρονια νεοτερο Machinarium. Η μουσικη ενα σκαλι πανω για μενα αξιζει καθαρο 10αρι και το ολο theme του παιχνιδιου ειναι ενα πανεμορφο ταξιδι στο συμπαν του Samorost. Οταν μιλαω για ταξιδι κυριολεκτω μιας και θα φτιαξουμε το δικο μας μικρο διαστημοπλοιο και θα περιπλανηθουμε στο μικρο συμπαν του παιχνιδιου. Σκοπος μας ειναι να σωσουμε το συμπαν απο το κακο τρικεφαλο τερας με τη βοηθεια ενος Iron Giant ο οποιος εχει πεσει σε ληθαργο εδω και πολλα χρονια. Στο ολο story θα μας βοηθησουν πολυ τα 2 βιβλια με εικονες που δειχνουν ακριβως τι εχει γινει. Απο γριφους ειναι λιγο πιο ευκολο απο το Machinarium παραμενει ομως αρκετα πιο δυσκολο απο τις αλλες 2 δημιουργιες της εταιριας. Οταν το τελειωσα ξανα γυρισα σε ολους τους πλανητες ωστε να κανω και ολα τα achivements και για να χαρω για ακομα μια φορα τον κοσμο του παιχνιδιου. Καπου εδω φτανει το τελος του επικου ταξιδιου που με χαρισε η τετραλογια της Amanita Design με τις δημιουργιες της και αναμενω το επομενο. 9.7/10

Βγηκαν 136 φωτογραφιες σε ολο το παιχνιδι απολαυστε το

https://postimg.cc/gallery/27d4dan0k/

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

A Plague Tale Innocence[100%]

A-Plague-Tale-Innocence-Banner.jpg

Ενα υπεροχο παραμυθι αρκετα δραματικο που θα συναρπασει μικρους και μεγαλους. Εξαιρετικη ατμοσφαιρα σε ολα τα chapters soundtrack που σε βαζει αμεσως στο εκαστοτε κλιμα της καθε σκηνης και 6 φιλοι που θα σωσουν τον κοσμο απο την πανουκλα. Το παιχνιδι δεν εχει πολλες χαρουμενες στιγμες. Μετριουνται στα δαχτυλα του ενος χεριου. Αντιθετως οι δραματικες στιγμες ειναι πολλες παραπανω. Πως θα γινοταν αλλιως μιας και μιλαμε για μια πανουκλα ποντικιων που μολις μυρισουν αιμα σε τρωνε ζωντανο. Η χημεια στα 2 αδερφια και στην μανα θα μοιρασει απλετα συναισθηματα καθε λογης. Πριν το αρχισω διαβαζα για walking simulator. Το παιχνιδι δεν εχει καμια σχεση με κατι τετοιο. Αντιθετως το ολο stealth gameplay του καποιες φορες θα μας δυσκολεψει ειδικα προς το τελος. Οι τροποι για να προχωρησουμε σε καθε chapter ειναι συγκεκριμενοι μιας και σε αρκετα θα μαθουμε να χειριζομαστε τα διαφορα skills που θα μας βοηθησουν. Στα τελευταια chapters θα τα συνδιασουμε ολα για να ριξουμε τους αντιπαλους μας. Ο χειρισμος των ποντικιων απο τον Hugo στο τελος απολαυστικος μαζι με τα skills της Amicia εχουμε το απολυτο. Στα τεχνικα χαρακτηριστικα για μενα εχει απο τα ομορφοτερα γραφικα η μηχανη που στηριζετε φτιαγμενη απο την ιδια την εταιρια ειναι καταπληκτικη. Δεν ειναι ελαφρυ ομως οπως ειναι λογικο. Καποια θεματα με στιγμιαια stuttering υπαρχουν αλλα τιποτα το αξιοσημειωτο και απο οτι ειδα εβγαλαν σημερα νεο patch. Native ultrawide support δεν υπαρχει αλλα σε 1 λεπτο λυνετε το θεμα και θα εχουμε full screen ακομα και στα cutscenes χωρις κανενα προβλημα. Απο collectibles εχουμε 3-4 σε καθε chapter και αν σας ξεφυγουν μπορειτε να ξανα παιξετε μεμονωμενα καθε chapter ωστε να τα βρειτε ολα. Προσωπικα επαιξα 2 chapter ξανα για να τα βρω ολα. Δεν λειπουν βεβαια και τα upgrades για την σφεντονα για το pocket για τα skills μας. Ισως ενα απο τα καλυτερα παιχνιδια της χρονιας με καποια μικρα μειονεκτηματα που δεν ειναι τιποτα μπροστα σε αυτο που θα σας δωσει το παιχνιδι. Μπραβο στην Asobo Studio. 8.6/10

Βγηκαν 469 φωτογραφιες σε ολο το παιχνιδι απολαυστε το

https://postimg.cc/gallery/fj5sdszo/
Επεξ/σία από Arkin
  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 23/5/2019 στις 11:52 ΜΜ, Arkin είπε

Samorost 3[100%]

unnamed.png

https://store.steampowered.com/app/421120/Samorost_3/

H Amanita Design τελικα ωριμαζει σαν το καλο κρασι στον χρονο. Η τελευταια της δημιουργια πλησιαζει το τελειο. Στα του gameplay εγινε αρκετα πιο interactive με πανεμορφα γραφικα απο το 7 χρονια νεοτερο Machinarium. Η μουσικη ενα σκαλι πανω για μενα αξιζει καθαρο 10αρι και το ολο theme του παιχνιδιου ειναι ενα πανεμορφο ταξιδι στο συμπαν του Samorost. Οταν μιλαω για ταξιδι κυριολεκτω μιας και θα φτιαξουμε το δικο μας μικρο διαστημοπλοιο και θα περιπλανηθουμε στο μικρο συμπαν του παιχνιδιου. Σκοπος μας ειναι να σωσουμε το συμπαν απο το κακο τρικεφαλο τερας με τη βοηθεια ενος Iron Giant ο οποιος εχει πεσει σε ληθαργο εδω και πολλα χρονια. Στο ολο story θα μας βοηθησουν πολυ τα 2 βιβλια με εικονες που δειχνουν ακριβως τι εχει γινει. Απο γριφους ειναι λιγο πιο ευκολο απο το Machinarium παραμενει ομως αρκετα πιο δυσκολο απο τις αλλες 2 δημιουργιες της εταιριας. Οταν το τελειωσα ξανα γυρισα σε ολους τους πλανητες ωστε να κανω και ολα τα achivements και για να χαρω για ακομα μια φορα τον κοσμο του παιχνιδιου. Καπου εδω φτανει το τελος του επικου ταξιδιου που με χαρισε η τετραλογια της Amanita Design με τις δημιουργιες της και αναμενω το επομενο. 9.7/10

Βγηκαν 136 φωτογραφιες σε ολο το παιχνιδι απολαυστε το

https://postimg.cc/gallery/27d4dan0k/

 

δηλαδη το samorost ειναι καλυτερο απο machinarium ? Πρεπει να το παιξω μου φαινεται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, Alastor192 είπε

δηλαδη το samorost ειναι καλυτερο απο machinarium ? Πρεπει να το παιξω μου φαινεται

Πολύ χονδρικά δεν θα έλεγα ότι είναι καλύτερο, απλά λίγο διαφορετικό.
Και τα δύο βασίζονται στην ίδια ιδέα αλλά εξελίσονται σε ένα εντελώς διαφορετικό κόσμο οπότε ανάλογα τί σου αρέσει διαλέγεις. :)
Oι γρίφοι στο machinarium είναι ίσως ποιό περίπλοκοι και απλώνονται σε παρισσότερες πίστες σε σχέση με το samorost. (προσωπική άποψη αυτό)

Και τα δύο είναι εξίσου καταπληκτκά παιχνίδια. ❤️

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

A plaque tale innocence

Το παιχνίδι μας ταξιδεύει στα χρόνια της χολέρας πανούκλας. Ωραία ατμόσφαιρα, ενδιαφέρουσα ιστορία αλλά βαρετό gameplay. Γενικώς το παιχνίδι δεν με κόλλησε όπως αλλά. Το έπαιζα για δύο με τρεις ώρες κάθε βράδυ μέχρι να το τερματίσω. Παραπάνω από τρεις ώρες δεν με κρατούσε γιατί βαριόμουν. Δεν μου προκάλεσε έντονα συναισθήματα και μάλλον σε έναν μήνα δεν θα το θυμάμαι. Οι χαρακτήρες αδιάφοροι σχεδιαστικά και αυτός ήταν ένας από τους λόγους που δεν έμεινα ευχαριστημένος, δεν μπόρεσα να ταυτιστώ με τους χαρακτήρες. Το μελόδραμα επίσης με κούρασε.

 

Resident Evil 7

Καταλαβαίνω αν μου άρεσε ένα παιχνίδι από την ανάγκη μου να το τερματίσω με την μία και αυτό έγινε με το resident evil 7. Το τελείωσα στις 6 το πρωί από το μεσημέρι. Δεν ήθελα να σταματήσω να παίζω. Τρομερό gameplay με αρκετά στοιχεία τρόμου. Το παιχνίδι μου θύμισε αρκετά το Resident Evil 2(το καινούριο) και μπορώ να πω πως το 7 μου άρεσε περισσότερο. Ο κόσμος αρκετά καλά φτιαγμένος, με ανατριχιαστικές τοποθεσίες. Αγαπημένο boss fight η marguerite.

Επεξ/σία από antbyron
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

spacer.png

Darksiders III

Ως fan της σειράς περίμενα πώς και πως να βγεί σε προσφορά και να το πάρω, όπως και έγινε, και η πρώτη εντύπωση ήταν άκρως απογοητευτική...
Το πρώτο πράγμα που θα διαπιστώσει ένας παίκτης είναι ο υψηλός βαθμός δυσκολίας αυτού του παιχνιδιού. Ακόμα και σε βαθμό δυσκολίας balanced που απευθύνεται σε παίκτες που έχουν παίξει τα προηγούμενα 2 παιχνίδια, είναι πολύ εύκολο να πεθάνει η ηρωίδα με 2 χτυπήματα απο τους αντιπάλους. Έχει μεν πολλές ρυθμίσεις για ενεργοποίηση/απενεργοποίηση βοηθημάτων αλλά σε κάνουν να πιστεύεις οτι τελικά δεν είσαι ο υπερπαίκτης που πίστευες, καθώς και τη δυνατότητα να αλλάξεις το επίπεδο δυσκολίας κατά τη διάρκεια το παιχνιδιού, πηγαίνοντας απο το balanced στο story mode που είναι και το πιο εύκολο επίπεδο, υποτίθεται για παίκτες που δεν έχουν καμία επαφή με τη σειρά και το είδος, όπου και εκεί όμως θα συναντήσεις σημεία που θα πεθαίνεις χωρίς να έχεις καταλάβει απο πού σου ήρθε.
Αρκετά εκνευριστικό στην αρχή, όπου ο παίκτης διαπιστώνει οτι το παιχνίδι στηρίζεται στη λογική try-die-retry γυρίζοντάς  μετά απο κάθε θάνατο στο τελευταίο checkpoint (σημείο συνάντησης με το μαυραγορίτη vulgrim). Η τακτική που απέδειδε στα προηγούμενα δύο παιχνίδια attack-dodge-counter attack λειτουργεί καλά και εδώ αλλά μόνο όταν απέναντι υπάρχει ένας μόνο αντίπαλος. Όταν υπάρχουν πολλαπλοί αντίπαλοι το dodge λειτουργεί μόνο για τον έναν απο αυτούς, οπότε αν σου επιτεθούν δύο αντίπαλοι ταυτόχρονα και προσπαθήσεις να αποφύγεις, θα αποφύγεις μόνο τον έναν και θα την φάς απο τον άλλον. Ειδικά δε στα προχωρημένα επίπεδα δυσκολίας δεν υπάρχει καμία ειδοποίηση για επιθέσεις απο τυφλά σημεία, οπότε μπορεί πολύ εύκολα να επιτεθούν κάποιοι απο πίσω και να σε στείλουν στο checkpoint για retry.
Γενικά έχει δύσκολη καμπύλη εκμάθησης αλλά μετά απο αρκετούς θανάτους, και αν στο ενδιάμεσο δεν φύγει καμιά οθόνη απο το παράθυρο λόγω νεύρων, συνηθίζεται και η εμπειρία γίνεται πιο ήπια και απολαυστική.

Η ιστορία συνεχίζει απο εκεί που τα μπλέξανε τα δύο προηγούμενα αδέρφια, ο War και ο Death, με την Fury να ακολουθεί της προσταγές του charred council και να προσπαθεί να υποτάξει και να φυλακίσει τις 7 αμαρτίες. Στην αναζήτηση για τους 7 κακούς mega bosses, θα συναντήσει πολλούς medium bosses αλλά και μικρότερους εχθρούς που όμως θα μπορούν να κάνουν την ζημιά. Οι γρίφοι δεν είναι τρομακτικοί απο επίπεδο δυσκολίας ενώ ο κόσμος που υπάρχει για εξερεύνηση είναι αρκετά μεγάλος, με πολλά κρυφά σημεία όπου η Fury μπορεί να μαζέψει experience και να ανεβάσει level ή artifacts για να κάνει upgrade τα όπλα της. Διατηρεί την λογική του παιχνιδιου hack-n-slash με αρκετά rpg elements σε ένα post apocalyptic σκηνικό, με τα γραφικά να είναι αρκετά όμορφα και τα cutscenes ενδιαφέροντα. Έχουμε guest appearance απο τον τελευταίο αδερφό/καβαλάρη, τον strife, κάτι που αφήνει σαφές μήνυμα για το τέταρτο παιχνίδι της σειράς*.

Μου πήρε 18 ώρες παιχνιδιού για να το τερματίσω, χωρίς να έχω βρεί όλα τα κρυφά σημεία, και -παρά τη δυσκολία του- με κράτησε και μου ανανέωσε το ενδιαφέρον, περιμένοτας σε μερικά χρόνια και το τέταρτο επεισόδιο με τον Strife*

*Σήμερα ανακοινώθηκε και το τέταρτο παιχνίδι του franchise, Darksiders Genesis!

Η βαθμολογία μου:
Γραφικά: 10/10
Ήχος: 9/10
Χειρισμός: 8/10
Story: 9/10
Replayability: 8/10
Συνολικά:9/10

Επεξ/σία από e-tic
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...