Sakiz105 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2020 1 ώρα πριν, Heatspreader είπε Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν έτσι και αλλιώς τον πελάτη, τόσο στο Amazon όσο και στην αντιπροσωπεία. Σωστά; Ναι. Από θέμα εγγύησης σε μερικά πράγματα είναι καλύτερα τα ελληνικά μαγαζιά (όχι σκρουτζοαποθήκες χωρίς καν βιτρίνα) ωστόσο παντού έιναι να μην σου τύχει
Silverage Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2020 12 λεπτά πριν, Heatspreader είπε Ναι ε; Να το ξέρουμε. Όλο ακούω για πολύ καλή υποστήριξη από το Amazon, αλλά σε συγκεκριμένα περιστατικά τελικά φαίνεται πως δεν έχει. Όταν ακούω καλά λόγια είναι γενικά σαν φήμη. Δεν μπορώ να πώ, κάθε φορά που το χρειάστηκα έμεινα ικανοποιημένος. Μου είπανε ότι αν δεν βγάλω άκρη με msi θα δούνε τί μπορούνε να κάνουνε.
Επισκέπτης Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2020 Προσωπικά όσες φορές έχει χρειαστεί να μιλήσω με την εταιρεία απευθείας δεν είχε διαφορά. Το μαγαζί το μόνο που κάνει είναι απλά η διαδικασία του RMA. Λες και είναι άθλος να ανοίξεις ticket στην MSI/Gigabyte κτλ και να γράψεις 2-3 mails με λεπτομέρειες και serial/απόδειξη ή ότι ζητάνε για την εγγύηση..
Heatspreader Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Μου είπε η Asrock να στείλω τη μητρική μου σε αυτήν, καθώς το VnP δεν με καλύπτει στον τρίτο χρόνο εγγύησης. Το κόστος για να μου τη στείλουν είναι στα 25€, θα τα βάλω σε φάκελο μαζί με την μητρική. Άλλα 25€, θα μου πάει κάνα 50άρικο σίγουρα. Πόσο να πουλήσω μετά την καινούρια που θα μου στείλουν; Είναι μία Asrock Fatal1ty K6 Z370. Δεν ξέρω αν αξίζει... Πολλές φορές η εταιρία σου λέει να μιλήσεις με το κατάστημα. Μου έχει τύχει με την Gigabyte. Η Asrock μου είπε πως κανονικά δεν εξυπηρετούν ιδιώτες, αλλά θα το κάνουν κατ' εξαίρεση. Επεξ/σία 25 Οκτωβρίου 2020 από Heatspreader
7nisiotis Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 12 λεπτά πριν, Heatspreader είπε Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν έτσι και αλλιώς τον πελάτη, τόσο στο Amazon όσο και στην αντιπροσωπεία. Σωστά; Όταν στέλνεις κάτι πίσω στο Αμαζον, πληρώνεις μεν αλλά σου επιστρέφονται αφού τους στείλεις την απόδειξη. -Στην κάρτα γραφικών που γύρισα λόγω προβλήματος πέρσι (570) μου τα γύρισαν. -Σε μια μητρική πάλι το ίδιο ( στο πρώτο προϊόν ήμουν στον 5ο μήνα χρήσης και στο δεύτερο 8ο ) Επεξ/σία 25 Οκτωβρίου 2020 από 7nisiotis 1
Silverage Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2020 Πάντως είναι δεύτερη φορά που μου χαλάει ακριβό πράγμα απο MSI. Το πρώτο ήταν ένα gaming laptop 1200€ 1 μήνα μετά την εγγύηση. Μίλησα με το amazon και μου έδωσε 600€ σε amazon giftcard. Τώρα η κάρτα γραφικών. Θα φάει άκυρο απο εδώ και πέρα. 1
7nisiotis Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2020 8 λεπτά πριν, Heatspreader είπε Πόσο να πουλήσω μετά την καινούρια που θα μου στείλουν Ελλάδα ετοιμάσου για "Το Μεγάλο Παζάρι, παίρνω με τα ίδια Ryzen, φιλαράκι κόψε κάτι, φιλαρακι ανταλλαγή με πακοτινια" Προσπάθησε eBay
Heatspreader Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2020 2 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε Όταν στέλνεις κάτι πίσω στο Αμαζον, πληρώνεις μεν αλλά σου επιστρέφονται αφού τους στείλεις την απόδειξη. -Στην κάρτα γραφικών που γύρισα λόγω προβλήματος πέρσι (570) μου τα γύρισαν. -Σε μια μητρική πάλι το ίδιο ( στο πρώτο προϊόν ήμουν στον 5ο μήνα χρήσης και στο δεύτερο 8ο ) Άρα με λίγα λόγια το Amazon αναλαμβάνει τα μεταφορικά. Τώρα η διαδικασία μικρή σημασία έχει. Ο κατασκευαστής, δηλαδή μιλώντας απευθείας με την MSI, δεν νομίζω ότι αναλαμβάνει τα μεταφορικά, άρα υπάρχει διαφορά από το να μιλάς με το Amazon και κατευθείαν με τον κατασκευαστή.
Silverage Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 21 ώρες πριν, Heatspreader είπε Άρα με λίγα λόγια το Amazon αναλαμβάνει τα μεταφορικά. Τώρα η διαδικασία μικρή σημασία έχει. Ο κατασκευαστής, δηλαδή μιλώντας απευθείας με την MSI, δεν νομίζω ότι αναλαμβάνει τα μεταφορικά, άρα υπάρχει διαφορά από το να μιλάς με το Amazon και κατευθείαν με τον κατασκευαστή. Μου έστειλε απάντηση η MSI να μιλήσω με το amazon. Μίλησα ξανά με το amazon και τελικά μου είπαν να την επιστρέψω και να μου δώσουν πίσω τα λεφτά μου. Μου είπαν να τους στείλω και την απόδειξη του ταχυδρομείου για να μου πληρώσουν τα μεταφορικά. Άρα τώρα πάμε για RTX 3080. Επεξ/σία 26 Οκτωβρίου 2020 από Silverage 2
leros2004 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2020 22 ώρες πριν, Heatspreader είπε Ναι ε; Να το ξέρουμε. Όλο ακούω για πολύ καλή υποστήριξη από το Amazon, αλλά σε συγκεκριμένα περιστατικά τελικά φαίνεται πως δεν έχει. Όταν ακούω καλά λόγια είναι γενικά σαν φήμη. Hold your horses 24 λεπτά πριν, Silverage είπε Μου έστειλε απάντηση η MSI να μιλήσω με το amazon. Μίλησα ξανά με το amazon και τελικά μου είπαν να την επιστρέψω και να μου δώσουν πίσω τα λεφτά μου. Μου είπαν να τους στείλω και την απόδειξη του ταχυδρομείου για να μου πληρώσουν τα μεταφορικά. Άρα τώρα πάμε για RTX 3080. 1
ilos Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2020 5 ώρες πριν, Silverage είπε Άρα τώρα πάμε για RTX 3080.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα