Προς το περιεχόμενο

Smart 700cc


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Εχει   αερα   το  κυκλωμα...

Δεν   εξηγειτε   αλλοιως...

Ο  χαλασμενος   θερμμοστατης   στο   συγκεκριμενο   αυτοκινητο   δεν   το   αφηνει   να  ζεσταθει   αν   χαλασει...

Κάντο λιγο πιο Λιανο φίλε αυτό το έχει αέρα το κύκλωμα γιατί δεν σκαμπαζω κ πολλά..για να καταλάβω τι έχει 

Δεν παίζει ο θερμοστάτης να κολλάει και όταν ανεβάζει την 4 γραμμή να μην δίνει εντολή στο βετιλατερ να ανάψει ; Έχω κάνει 4 φορές εξαέρωση τους τελευταίους 2 μήνες.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Smartphone04 είπε

Κάντο λιγο πιο Λιανο φίλε αυτό το έχει αέρα το κύκλωμα γιατί δεν σκαμπαζω κ πολλά..για να καταλάβω τι έχει 

Δεν παίζει ο θερμοστάτης να κολλάει και όταν ανεβάζει την 4 γραμμή να μην δίνει εντολή στο βετιλατερ να ανάψει ; Έχω κάνει 4 φορές εξαέρωση τους τελευταίους 2 μήνες.

Εσυ  μιλας   για   τον   ηλεκτρικο  θερμοδιακοπτη   που   ειναι   πανω   στο   ψυγειο   η  στο   κυκλωμα   του   υγρου   ο  οποιος   ανοιγει   το  βεντιλατερ.

Εγω   μιλαω   για   τον  μηχανικο   θερμοστατη   που   ειναι   υπευθυνος   για   το  γρηγορο   ζεσταμα   του   κινητηρα.

Ο  πρωτος   αν  δουλευει   σωστα   και   δεν  βρισκει   υγρο  μεσα   ωστε   να   μεταδοθει  η  θερμοτητα  και  να   ανοιξει,    τοτε   συμπερασματικα

υπαρχει   αερας   στο   κυκλωμα.

Ο  δευτερος   αν   δεν  ανοιγει   τοτε   αργει   υπερβολικα  να   φτασει   την  σωστη   θερμοκρασια   λειτουργιας   ο  κινητηρας.

Αν   ο  μηχανικος   διαπιστωσε   οτι   δεν  υπαρχει   αερας   στο  κυκλωμα   τοτε   πιθανον   να   εχει   καψει   φλαντζα   κεφαλης

και   να   γεμιζει   αερα   το  κυκλωμα   απο  εκει.

Θα   σου  ελεγα   να   το  πας   σε   πιο   εξειδικευμενο   μηχανικο   για  τα   σμαρτ.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, tigergreg είπε

Εσυ  μιλας   για   τον   ηλεκτρικο  θερμοδιακοπτη   που   ειναι   πανω   στο   ψυγειο   η  στο   κυκλωμα   του   υγρου   ο  οποιος   ανοιγει   το  βεντιλατερ.

Εγω   μιλαω   για   τον  μηχανικο   θερμοστατη   που   ειναι   υπευθυνος   για   το  γρηγορο   ζεσταμα   του   κινητηρα.

Ο  πρωτος   αν  δουλευει   σωστα   και   δεν  βρισκει   υγρο  μεσα   ωστε   να   μεταδοθει  η  θερμοτητα  και  να   ανοιξει,    τοτε   συμπερασματικα

υπαρχει   αερας   στο   κυκλωμα.

Ο  δευτερος   αν   δεν  ανοιγει   τοτε   αργει   υπερβολικα  να   φτασει   την  σωστη   θερμοκρασια   λειτουργιας   ο  κινητηρας.

Αν   ο  μηχανικος   διαπιστωσε   οτι   δεν  υπαρχει   αερας   στο  κυκλωμα   τοτε   πιθανον   να   εχει   καψει   φλαντζα   κεφαλης

και   να   γεμιζει   αερα   το  κυκλωμα   απο  εκει.

Θα   σου  ελεγα   να   το  πας   σε   πιο   εξειδικευμενο   μηχανικο   για  τα   σμαρτ.

Σε συνεργείο μόνο για Σμαρτ το παω φίλε..την τελευταία φορά πριν κάνα μήνα που είχε ανεβάσει 5 γραμμές μου λέει το κοίταξα δεν έχει τίποτα μόνο εξαέρωση έκανα.. την επόμενη μέρα πάω Αθήνα και μες την κίνηση ανεβάζει 5η γραμμή..τον παίρνω τηλ μου λέει φερτο να αλλάξουμε θερμοστάτη. Ανάβω το ερ κοντισιον κομπλέ στης 3. Τώρα δεν ξέρω γιατί ξαφνικά κολλάει και με το αιρ κοντισιον ενώ 3 μέρες πριν δούλευε τέλεια..άναβε 4η έπεφτε με τη μία. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Smartphone04 είπε

Σε συνεργείο μόνο για Σμαρτ το παω φίλε..την τελευταία φορά πριν κάνα μήνα που είχε ανεβάσει 5 γραμμές μου λέει το κοίταξα δεν έχει τίποτα μόνο εξαέρωση έκανα.. την επόμενη μέρα πάω Αθήνα και μες την κίνηση ανεβάζει 5η γραμμή..τον παίρνω τηλ μου λέει φερτο να αλλάξουμε θερμοστάτη. Ανάβω το ερ κοντισιον κομπλέ στης 3. Τώρα δεν ξέρω γιατί ξαφνικά κολλάει και με το αιρ κοντισιον ενώ 3 μέρες πριν δούλευε τέλεια..άναβε 4η έπεφτε με τη μία. 

Ποσες   φορες   εκανες   εξαερωση?

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, Smartphone04 είπε

4.

Ημαρτον   ρε  συ   με  τον  μηχανικο.

Δεν   μπορει   να   καταλαβει   πως   χανεται   το  ψυκτικο   υγρο   ακομα?

1.Διαρροη   στο  κυκλωμα   απο   κολαρο, κολαρακι😀 ,  τρομπα,  δοχειο  η  ταπα.

2.Φλαντζα  κεφαλης.

3.Υπερβολικη   θερμοκρασια  λογω   χαλασμενης  βαλβιδας  η  θερμοστατη  η   βεντιλατερ  (ηλεκτρικο  προβλημα)

οποτε   τιναζει   τα  πεταλα   ο  ατμος.

Διαλεγεις   και  βρισκεις.....

 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Ημαρτον   ρε  συ   με  τον  μηχανικο.

Δεν   μπορει   να   καταλαβει   πως   χανεται   το  ψυκτικο   υγρο   ακομα?

1.Διαρροη   στο  κυκλωμα   απο   κολαρο, κολαρακι😀 ,  τρομπα,  δοχειο  η  ταπα.

2.Φλαντζα  κεφαλης.

3.Υπερβολικη   θερμοκρασια  λογω   χαλασμενης  βαλβιδας  η  θερμοστατη  η   βεντιλατερ  (ηλεκτρικο  προβλημα)

οποτε   τιναζει   τα  πεταλα   ο  ατμος.

Διαλεγεις   και  βρισκεις.....

Αυτό αδερφέ..διαρροή υπήρχε από 2 διαφορετικά κολάρα τα οποία τώρα είναι οκ . Τα άλλαξα 

Για φλατζα κεφαλής δεν μου είπε ποτέ ούτε για χαλασμένη βαλβίδα. 

Την τελευταία φορά πριν 1 μήνα που έπαθα το ίδιο το άφησα στο συνεργείο 2 μέρες κ με πήρε τηλέφωνο λέγοντας μου ότι δεν έχει τίποτα μια εξαέρωση του έκανα αλλά όποτε μπορείς φερτο για θερμοστάτη γιατί δεν τον βλέπω αλλαγμένο..έτσι ακριβώς..λογικά θερμοστάτης είναι απλά μου κάνει εντύπωση ότι Δευτέρα πάω από Κιάτο Αθήνα το πρωί κ γυρνάω το μεσημέρι χωρίς κανένα πρόβλημα και αφού αφήνω το αμάξι 3 μέρες κόκαλο χωρίς να το κουνήσω μέτα..με το που το ξεκινάω γίνεται αυτό..στα καλά καθούμενα δηλαδή δεν είναι ότι έδειξε κάποιο σημάδι στο πήγαινε έλα Κιάτο Αθήνα 

Δημοσ.
51 λεπτά πριν, Smartphone04 είπε

Αυτό αδερφέ..διαρροή υπήρχε από 2 διαφορετικά κολάρα τα οποία τώρα είναι οκ . Τα άλλαξα 

Για φλατζα κεφαλής δεν μου είπε ποτέ ούτε για χαλασμένη βαλβίδα. 

Την τελευταία φορά πριν 1 μήνα που έπαθα το ίδιο το άφησα στο συνεργείο 2 μέρες κ με πήρε τηλέφωνο λέγοντας μου ότι δεν έχει τίποτα μια εξαέρωση του έκανα αλλά όποτε μπορείς φερτο για θερμοστάτη γιατί δεν τον βλέπω αλλαγμένο..έτσι ακριβώς..λογικά θερμοστάτης είναι απλά μου κάνει εντύπωση ότι Δευτέρα πάω από Κιάτο Αθήνα το πρωί κ γυρνάω το μεσημέρι χωρίς κανένα πρόβλημα και αφού αφήνω το αμάξι 3 μέρες κόκαλο χωρίς να το κουνήσω μέτα..με το που το ξεκινάω γίνεται αυτό..στα καλά καθούμενα δηλαδή δεν είναι ότι έδειξε κάποιο σημάδι στο πήγαινε έλα Κιάτο Αθήνα 

Aυτο   σημαινει   οτι  παλι   εχει   αερα   μεσα.

Το   πως   και  γιατι   πρεπει   να  το  βρει   ο   μαστορας.

Δημοσ.
54 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Aυτο   σημαινει   οτι  παλι   εχει   αερα   μεσα.

Το   πως   και  γιατι   πρεπει   να  το  βρει   ο   μαστορας

Θα σου πω κάτι χαζό τώρα αλλά το σκέφτηκα κ αυτό ..δίπλα από το πετάλι με το γκάζι λείπει ένα κομμάτι απ' το οποίο έρχεται αέρας και μέσα στο αυτοκίνητο..δώσε μου τα φώτα σου .

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Smartphone04 είπε

Θα σου πω κάτι χαζό τώρα αλλά το σκέφτηκα κ αυτό ..δίπλα από το πετάλι με το γκάζι λείπει ένα κομμάτι απ' το οποίο έρχεται αέρας και μέσα στο αυτοκίνητο..δώσε μου τα φώτα σου .

Τι  να   σε  πω....δεν  γνωριζω.

Δημοσ.
Στις 23/10/2020 στις 10:10 ΜΜ, Smartphone04 είπε

Σε συνεργείο μόνο για Σμαρτ το παω φίλε..την τελευταία φορά πριν κάνα μήνα που είχε ανεβάσει 5 γραμμές μου λέει το κοίταξα δεν έχει τίποτα μόνο εξαέρωση έκανα.. την επόμενη μέρα πάω Αθήνα και μες την κίνηση ανεβάζει 5η γραμμή..τον παίρνω τηλ μου λέει φερτο να αλλάξουμε θερμοστάτη. Ανάβω το ερ κοντισιον κομπλέ στης 3. Τώρα δεν ξέρω γιατί ξαφνικά κολλάει και με το αιρ κοντισιον ενώ 3 μέρες πριν δούλευε τέλεια..άναβε 4η έπεφτε με τη μία. 

Το βαζει στον εγκεφαλο και κοιταζει την θερμοκρασια.. Βλεπει αν στην συγκεκριμενη θερμοκρασια θ ανοιξει το βεντιλατερ! Εκανε τιποτα απο αυτα ή εμεινε ο τιτλος ''Συνεργειο μονο για smart'' !!!!!!!!

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 26/10/2020 στις 6:01 ΜΜ, korakios είπε

Επίσης αλλάζεις δυστυχώς τα λάδια που πλέον τηγανίστηκαν 

Καλησπέρα σε όλους. Με ενημέρωσαν από το συνεργείο ότι αφού άλλαξαν θερμοστάτη κάναν τεστ και έκανε πάλι το ίδιο. Δηλαδή ανέβαζε ξανά θερμοκρασία στο 120 ( 5 γραμμές ) και πάμε για φλατζα με τιμή χονδρικά στα 300€. Έχω πάθει ένα εγκεφαλικό η αλήθεια είναι 

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Smartphone04 είπε

Καλησπέρα σε όλους. Με ενημέρωσαν από το συνεργείο ότι αφού άλλαξαν θερμοστάτη κάναν τεστ και έκανε πάλι το ίδιο. Δηλαδή ανέβαζε ξανά θερμοκρασία στο 120 ( 5 γραμμές ) και πάμε για φλατζα με τιμή χονδρικά στα 300€. Έχω πάθει ένα εγκεφαλικό η αλήθεια είναι 

Αν δε βρουν γιατί ανεβάζει θερμοκρασία θα καις φλάτζα συνέχεια....
ΑΛΛΑΞΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ και μην ξαναπατήσεις εκεί...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, korakios είπε

Αν δε βρουν γιατί ανεβάζει θερμοκρασία θα καις φλάτζα συνέχεια....
ΑΛΛΑΞΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ και μην ξαναπατήσεις εκεί...

Μου είπαν πως μάλλον είναι απ' την προηγούμενη φορά που το είχα πάει αφού μου άλλαξαν βαλβίδες πήγα Αθήνα από Κόρινθο καπάκι κ με 5 γραμμές θερμοκρασία αφού το σταματησα κ ξανά ξεκίνησα μάλλον έκαψε φλατζα έτσι..ξέρουμε αν είναι πολύ χρονοβόρο η αλλαγή φλατζας ;

Επεξ/σία από Smartphone04

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...